Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Bokningssystem online

Bokningssystem online hanterar hotellbranschens webbaserade bokningar. Dessa applikationer erbjuder en mängd anpassningsbara funktioner som är utformade för att passa olika verksamheter som hotell, motell, privatuthyrning, vandrarhem, resebyråer och researrangörer. Organisationer använder onlinebokningssystem för att påskynda bearbetningen av information och effektivisera användningen av sitt tillgängliga utrymme. Dessa lösningar tillhandahåller också vanligtvis integrerade verktyg för en mängd olika affärsfunktioner, från redovisning och intäktsrapportering till underhåll och städning. Bokningssystem online är relaterade till programvara för förvaltning av gästfrihet, uthyrningssystem, bokningssystem för researrangörer och bokningssystem för resebyråer.

Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Bokningssystem online

Sverige Visa lokala produkter

61 resultat

En allt-i-ett-plattform för semesteruthyrning. Ett abonnemang, alla verktyg. Prova Smoobu Pro i 14 dagar. Inget kreditkort krävs. Lär dig mer om Smoobu
Smoobu är en allt-i-ett-plattform för semesteruthyrning. Smoobu synkroniserar automatiskt alla dina kanaler, som t.ex. Airbnb, Booking.com, Trip.com, Agoda, Expedia osv., så att du inte längre behöver oroa dig för manuella bokningar och dubbelbokningar. Ett abonnemang, alla verktyg. PMS, kanalhanterare, webbplatsskapare, enhetlig inkorg, betalningar, incheckning online samt en dedikerad gästportal som kommer att få dina recensioner att gå upp. Prova Smoobu Pro i 14 dagar. Inget kreditkort krävs. Lär dig mer om Smoobu

Funktioner

  • CRM
  • Kampanjhantering
  • Kundtjänst
  • Gruppreservation
  • Prishantering
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Bokningshantering
  • Mobilåtkomst
  • Lagerhantering
Hostaway är den kanske snabbast växande programvaran för semesteruthyrning för fastighetsförvaltare. Fler bokningar. Mindre krångel. Lär dig mer om Hostaway
Hostaway hjälper professionella fastighetsförvaltare att bygga upp sin verksamhet från ett fåtal fastigheter till hundratals. Anslut på några minuter och synkronisera bokningar, priser och tillgänglighet med nyttiga kanaler inom resebranschen. Detta inkluderar kraftfulla direkta integrationer till Airbnb, Booking.com, Expedia, HomeAway och dussintals andra. Skapa en webbplats för direktbokning på några minuter, automatiserade meddelanden till gäster, uppgifter, betalningar med fullständig ekonomisk rapportering och mer. Lär dig mer om Hostaway

Funktioner

  • CRM
  • Kampanjhantering
  • Kundtjänst
  • Gruppreservation
  • Prishantering
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Bokningshantering
  • Mobilåtkomst
  • Lagerhantering
Automatiseringsverktyg för mobila enheter för professionella Airbnb-värdar. Kanalhanterare, automatiserade meddelanden, enad inkorg, grupphantering. Lär dig mer om Guesty For Hosts
Din Porter-app är en mobilapp för professionella Airbnb-värdar. Flera listningar och konton på olika plattformar kan hanteras via iOS-, Android- och webbappar. Automatisering av meddelanden, hantering av teammedarbetare, webbplats för direktbokning och Airbnb ranking booster är några av de mest populära funktionerna i Your Porter-appen. Lär dig mer om Guesty For Hosts

Funktioner

  • CRM
  • Kampanjhantering
  • Kundtjänst
  • Gruppreservation
  • Prishantering
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Bokningshantering
  • Mobilåtkomst
  • Lagerhantering
Självbetjäning i tidsbokningen med ett mycket behagligt schemaläggningsverktyg, så att du kan får mer tid för resten av att-göra-listan. Lär dig mer om Acuity Scheduling
Spara tid, ge ett professionellt intryck och sätt fart på både kunderna och affärerna med Acuitys fiffiga självbetjäningsbokningar. Så fort en kund har bokat en tid utför Acuity kundintag, skickar specialanpassade e-postbekräftelser till dig och dina kunder, levererar SMS-påminnelser och hanterar betalningar. Med Acuity fungerar din verksamhet smidigare i vardagen. Det finns till och med en mobilapp, för hantering när du är borta från kontoret. Det enda du måste ordna på egen hand är att inte komma för sent. Lär dig mer om Acuity Scheduling

Funktioner

  • CRM
  • Kampanjhantering
  • Kundtjänst
  • Gruppreservation
  • Prishantering
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Bokningshantering
  • Mobilåtkomst
  • Lagerhantering
Webbaserat bokningssystem med påminnelser för alla serviceföretag. Låt dina kunder boka själva på internet. Inkluderar gratisversion. Lär dig mer om SimplyBook.me
SimplyBook.me erbjuder ett av marknadens mest heltäckande webbaserade bokningssystem. Det gör att du ser professionell ut och ger dig allt du behöver. Du får en hel bokningswebbplats eller en widget för din egen webbplats, där du kan presentera ditt företag och låta kunderna boka tider och bekräfta dem, sälja produkter, medlemskap, paketerbjudanden, presentkort och olika tilläggstjänster. Sköt din verksamhet med en enda lösning; en webbplats, acceptera bokningar, marknadsföringsinitiativ, affärsstatistik. internetbetalningar och betalningar i kassan (POS). Lär dig mer om SimplyBook.me

Funktioner

  • CRM
  • Kampanjhantering
  • Kundtjänst
  • Gruppreservation
  • Prishantering
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Bokningshantering
  • Mobilåtkomst
  • Lagerhantering
Allt i ett-bokningsprogramvara för små och medelstora uthyrningsföretag. Lär dig mer om Booqable
Booqable är en allt i ett-uthyrningsprogramvara för små och medelstora uthyrningsföretag. Med intuitivt back-end, webbaserat bokningssystem och iOS-app har Booqable allt du behöver för att ta emot bokningar och hantera din verksamhet mer effektivt. Bli en av över 2 000 företagsägare som redan sparar tid och erbjuder bättre uthyrningsupplevelser med Booqable. Boka en personlig demo eller påbörja en gratis provperiod idag. Lär dig mer om Booqable

Funktioner

  • CRM
  • Kampanjhantering
  • Kundtjänst
  • Gruppreservation
  • Prishantering
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Bokningshantering
  • Mobilåtkomst
  • Lagerhantering
Wix Bookings är en ledande online-plattform för schemaläggning som används av miljontals företagsägare över hela världen.
Wix tillhandahåller en allt i ett-programvara för webbaserad schemaläggning för tjänstedrivna företag. Wix Bookings inkluderar en komplett uppsättning verktyg och funktioner som stödjer företagsägare under hela resan, från att starta upp sitt företag till att skala upp för tillväxt. Företag som väljer Wix Bookings har alla de branschledande verktyg som behövs för att hantera och utveckla företaget online. Lär dig mer om Wix

Funktioner

  • CRM
  • Kampanjhantering
  • Kundtjänst
  • Gruppreservation
  • Prishantering
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Bokningshantering
  • Mobilåtkomst
  • Lagerhantering
Mindbodys boknings- och affärsprogramvara förenklar online-bokning med automatiska påminnelser.
Mindbodys allt-i-ett-programvara för bokning har allt du behöver för att smidigt hantera din verksamhet från början till slut och öka dina intäkter. Mindbody hjälper dig att lyckas med allt från bokning och schemaläggning till automatiska påminnelser och integrerade betalningar. Mindbody erbjuder dessutom innovationer som du inte kan få någon annanstans, inklusive en AI-reception (inga fler missade samtal och kundbokningar), samt över 700 partnerlösningar, ett öppet API och ett exklusivt nätverk av nya kunder. Lär dig mer om Mindbody

Funktioner

  • CRM
  • Kampanjhantering
  • Kundtjänst
  • Gruppreservation
  • Prishantering
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Bokningshantering
  • Mobilåtkomst
  • Lagerhantering
Världens bästa onlinebokningsprogram för skönhets- och hälsobranschen. Obegränsade möjligheter, prenumerationsfritt.
Fresha är det enda prenumerationsfria bokningsprogrammet för skönhet och hälsa. Alla får obegränsade bokningar, platser, teammedlemmar och aviseringar. Öka din försäljning och locka nya kunder genom att ta emot bokningar online direkt via Google-sökningar, dina sidor på Facebook och Instagram och din webbplats. Kunderna uppdateras enkelt via automatiserade SMS, e-postmeddelanden och appen. Fresha har inga månadsavgifter, endast valfria betalfunktioner, till exempel integrerad kortbetalningshantering. Lär dig mer om Fresha

Funktioner

  • CRM
  • Kampanjhantering
  • Kundtjänst
  • Gruppreservation
  • Prishantering
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Bokningshantering
  • Mobilåtkomst
  • Lagerhantering
Låt ditt företag växa med denna kostnadsfria lösning för mötesbokning som levereras via webben, skrivbordet, Android och iOS.
Stärk ditt företag med Setmore, en plattform som låter dig automatisera mötesbokning och påskynda din tillväxt. Lägg till företagsinformation, serviceinformation, personalprofiler och påbörja schemaläggning i kalendern. Dela din bokningssida på webbplatser, Facebook eller Instagram och låt kunderna boka online. Utnyttja kraften i automatiska e-postvarningar och påminnelser, kalendersynkroniseringar med Google/Office, lektioner, Android- och iOS-appar med mera. Bli medlem och få ett gratis konto idag. Lär dig mer om Setmore

Funktioner

  • CRM
  • Kampanjhantering
  • Kundtjänst
  • Gruppreservation
  • Prishantering
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Bokningshantering
  • Mobilåtkomst
  • Lagerhantering
Xola är ett lättanvänt boknings-, försäljnings- och marknadsföringssystem för rese- och aktivitetsarrangörer.
Xola är en enhetlig boknings-, försäljnings- och marknadsföringsplattform för rese- och aktivitetsarrangörer. Hantera alla typer av bokningar (online, via telefon, personligen eller från en återförsäljare) i realtid. Sälj via världens största marknadsplatser med några få klick. Öka online-intäkterna med automatiserade funktioner för återmarknadsföring av övergivna bokningar och spåra enkelt dina marknadsföringsframgångar med Facebook Pixel- och Google Analytics-integrationer. Kreditkortsavgifter så låga som 1,99 % + 0,30 USD. Lär dig mer om Xola

Funktioner

  • CRM
  • Kampanjhantering
  • Kundtjänst
  • Gruppreservation
  • Prishantering
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Bokningshantering
  • Mobilåtkomst
  • Lagerhantering
Internetbokningar och gästhanteringssystem som tillhandahåller spårning av bokningskällor, gruppbokningar, kalender med påminnelser.
Internetboknings- och gästhanteringssystem som tillhandahåller spårning av bokningskällor, gruppbokningar, kalender med påminnelser och mer. Professional Edition inkluderar kapacitetshantering, POS och e-postmarknadsföring. Lär dig mer om ResNexus

Funktioner

  • CRM
  • Kampanjhantering
  • Kundtjänst
  • Gruppreservation
  • Prishantering
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Bokningshantering
  • Mobilåtkomst
  • Lagerhantering
Bókun är den enda webbaserade bokningsprogramvaran som du behöver för att hantera dina rundturer och aktiviteter.
Den enda webbaserade bokningsprogramvaran som du behöver för att hantera dina rundturer och aktiviteter. Bókun är den ledande bokningshanteringstekniken och bokningsprogramvaran som har byggts specifikt för rundturs- och aktivitetsarrangörer. En allt i ett-programvarulösning som inkluderar: webbplatsbyggare, webbaserad bokningsmotor, kanalhantering, lager- och resurshantering, exklusiv B2B-marknad och robust rapportering. Lär dig mer om Bókun

Funktioner

  • CRM
  • Kampanjhantering
  • Kundtjänst
  • Gruppreservation
  • Prishantering
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Bokningshantering
  • Mobilåtkomst
  • Lagerhantering
En molnbaserad bokningsprogramvara som gör att du kan kontrollera alla aspekter av fastigheten. Hantera enkelt bokningar och prisplaner.
Cloudbeds är en allt-i-ett-programvara för bokningshantering, där du kan hantera bokningar, prisplaner, rapportering, e-post och mycket mer genom en inloggning. Med den här instrumentbrädan får du en översikt över vad som händer idag och vad som behöver göras imorgon. Hantera bokningar med den intuitiva dra-och-släpp-kalendern och checka enkelt in eller ut gäster. Alla rörelser är kopplade till rapporter som är inbyggda i gränssnittet med Cloudbeds, så att du och din personal alltid är synkroniserade. Lär dig mer om Cloudbeds

Funktioner

  • CRM
  • Kampanjhantering
  • Kundtjänst
  • Gruppreservation
  • Prishantering
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Bokningshantering
  • Mobilåtkomst
  • Lagerhantering
Centralisera bokningar, hantera dina lager via webben, behandla betalningar och få enhetlig åtkomst till ledande distributionskanaler.
Checkfront är en bokningshanteringsplattform som tusentals researrangörer runt om i världen litar på. Checkfronts plattform gör det möjligt för företag att sälja rundturer och aktiviteter på alla hemsidor genom att tillhandahålla aktiv lagerhantering, dynamisk prissättning, kundmeddelanden och kanaldistribution. Checkfront gör det enkelt att få din verksamhet att växa genom att automatisera din administration och hålla alla dina affärsverktyg på ett ställe. Lär dig mer om Checkfront

Funktioner

  • CRM
  • Kampanjhantering
  • Kundtjänst
  • Gruppreservation
  • Prishantering
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Bokningshantering
  • Mobilåtkomst
  • Lagerhantering
En av de ledande fastighetsförvaltningsplattformarna för korttidsuthyrningsföretag.
Guesty är en av branschens ledande programvaror för förvaltning av korttidsuthyrda fastigheter och erbjuder en toppmodern plattform som automatiserar, effektiviserar och förenklar de mest tidskrävande uppgifterna som ingår i hyresförvaltning. Tack vare funktioner som byggts internt för att underlätta tillväxt och ge positiva användarupplevelser förlitar sig fastighetsförvaltningsföretag runt om i världen som snabbt måste anpassa sig till det ständigt föränderliga ekosystemet på Guesty för att driva och optimera sina verksamheter. Lär dig mer om Guesty

Funktioner

  • CRM
  • Kampanjhantering
  • Kundtjänst
  • Gruppreservation
  • Prishantering
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Bokningshantering
  • Mobilåtkomst
  • Lagerhantering
Ett lätthanterligt och billigt webbaserat bokningssystem som gjorts för hotell, rum-och-frukost-värdar och vandrarhem. Prova den gratis utan några åtaganden.
Sirvoy erbjuder en uppsättning fastighetsförvaltningsverktyg som inkluderar ett fastighetsförvaltningssystem, en bokningsmotor och en integrerad kanalhanterare. Dess kraftfulla, funktionsrika system är otroligt lätt att använda och erbjuder hotellägare flexibilitet att skräddarsy programvaran för att passa deras behov. Sirvoys enkelhet innebär enkel installation och kundservice är tillgänglig dygnet runt för fortlöpande utbildning och support. Lär dig mer om Sirvoy

Funktioner

  • CRM
  • Kampanjhantering
  • Kundtjänst
  • Gruppreservation
  • Prishantering
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Bokningshantering
  • Mobilåtkomst
  • Lagerhantering
Hotelogix är ett robust molnbaserat hotellhanteringssystem som erbjuder nästa generation av funktioner som hotell behöver för att förenkla bokningar.
Hotelogix är ett robust molnbaserat hotellhanteringssystem som erbjuder nästa generation av funktioner som hotell behöver för att förenkla bokningar, förbättra driftseffektiviteten och maximera intäkterna. Hotelogix möjliggör integrering i realtid med alla större online-resebyråer (online travel agent, OTA) och globala distributionssystem (global distribution systems, GDS) för att utöka din marknadsräckvidd, öka beläggningen och eliminera bokningsfel. Hotelogix har ett decennium av erfarenhet av att betjäna hotell i över 100 länder. Lär dig mer om Hotelogix

Funktioner

  • CRM
  • Kampanjhantering
  • Kundtjänst
  • Gruppreservation
  • Prishantering
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Bokningshantering
  • Mobilåtkomst
  • Lagerhantering
TrekkSoft:s bokningsprogramvara är betrodd av tusentals rese- och aktivitetsföretag i över 130 länder världen över. Boka en demo.
TrekkSoft grundades för över 10 år sedan och är betrodd av rese- och aktivitetsföretag i över 130 länder i hela världen. Konvertera fler webbplatsbesökare till bokade gäster och dra nytta av en betalningsportal som är utformad för rese- och aktivitetsbranschen. Använd TrekkSoft för att driva flerkanalsförsäljning genom OTA:er som Expedia eller GetYourGuide, genom lokala återförsäljare som DMO:er eller andra branschpartner. Hantera dina bokningar, rundturer, tidtabeller, resurser och team på ett ställe. Boka en demo idag. Lär dig mer om TrekkSoft

Funktioner

  • CRM
  • Kampanjhantering
  • Kundtjänst
  • Gruppreservation
  • Prishantering
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Bokningshantering
  • Mobilåtkomst
  • Lagerhantering
Rezdy gör det möjligt för kunder att göra onlinebokningar, hantera resurser och använda några av världens största reseföretag.
Rezdy är en ledande oberoende boknings- och distributionsplattform för rundturer och sevärdheter. Ta kontroll över din verksamhet genom att aktivera internetbokningar i realtid, hantera resurser med en enda knapptryckning och anslut till några av världens största resenätverk, såsom TripAdvisor och Expedia. Få support i världsklass från din dedikerade kundframgångsspecialist som gärna hjälper dig att ställa in dina produkter, priser och kalendrar. Se hur Rezdy kan hjälpa dig idag. Lär dig mer om Rezdy

Funktioner

  • CRM
  • Kampanjhantering
  • Kundtjänst
  • Gruppreservation
  • Prishantering
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Bokningshantering
  • Mobilåtkomst
  • Lagerhantering
innRoad är ett program som nättjänst (software-as-a-service, SaaS) och fastighetshanteringssystem (property management system, PMS) som är utformat för att uppfylla behoven hos hotell- och restaurangföretag oavsett storlek.
innRoad är ett program som nättjänst (software-as-a-service, SaaS) och fastighetshanteringssystem (property management system, PMS) som är utformat för att uppfylla behoven hos hotell- och restaurangföretag oavsett storlek. Programvaran förser fristående hotell med en tillgänglighetskalender, en bokningsmotor och OTA-anslutning. Användarna kan hantera gruppbokningar, prisinventarier och anpassningsbara rapporter på samma plattform. innRoad har stöd för flera platser, är åtkomlig från alla enheter eller platser och är PCI-kompatibel. Lär dig mer om innRoad

Funktioner

  • CRM
  • Kampanjhantering
  • Kundtjänst
  • Gruppreservation
  • Prishantering
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Bokningshantering
  • Mobilåtkomst
  • Lagerhantering
Molnbaserat hotell-PMS med integrerad redovisning, GDS-anslutning och flera systemgränssnitt.
Oavsett om du hanterar en grupp hotell, en B&B, semesteruthyrning eller ett vandrarhem automatiserar WebRezPro-systemet för hantering av molntjänster alla front- och backoffice-operationer för att förbättra resultatet och ge mer tid för att fokusera på gästerna. Aktörer som tillhandahåller logi har förlitat sig på WebRezPro sedan 2003 och på grund av dess omfattande funktioner, tillförlitlighet och överkomliga pris används programvaran nu av över 1 500 hotell i 40 länder över hela världen. Lär dig mer om WebRezPro

Funktioner

  • CRM
  • Kampanjhantering
  • Kundtjänst
  • Gruppreservation
  • Prishantering
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Bokningshantering
  • Mobilåtkomst
  • Lagerhantering
Exercise.com är en varumärkesanpassad programvaruplattform för att bättre hantera din gymverksamhet och få den att växa.
Exercise.coms programvaruplattform för hantering av träningsföretag förenklar de jobbiga administrativa uppgifterna som är kärnan i ditt träningsföretag. Med dessa skräddarsydda webb- och mobilappar med betalningshantering schemalägger, visar och hanterar du enkelt alla dina bokningar och lektioner efter utbildare, plats och tjänst med alternativ för återkommande händelser och automatiserade besökspåminnelser. Visa kraftfulla affärsrapporter med insikter om betalningar, medlemsfakturering med mera. Lär dig mer om Exercise.com

Funktioner

  • CRM
  • Kampanjhantering
  • Kundtjänst
  • Gruppreservation
  • Prishantering
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Bokningshantering
  • Mobilåtkomst
  • Lagerhantering
Allt-i-ett-B2B-plattform. INGEN provision eller andel - PMS/kanalhanterare/webbplatsdesign - alla hanteras från ett enda gränssnitt
Avantio tillhandahåller en allsidig PMS, Avantios egen kanalhanterare med anslutningar till världsledande portaler och toppmoderna, mobilvänliga webbplatser för semesteruthyrning. 20 år med kontinuerlig forskning och utveckling har gett ett flexibelt system som ständigt utvecklas för att uppfylla dina behov i en snabbrörlig bransch. Avantio tar ingen provision på dina bokningar, och med flera paket att välja mellan, som alla inkluderar utbildningsstöd, kan du välja det som passar bäst för ditt företag. Open Office i Europa och USA Lär dig mer om Avantio

Funktioner

  • CRM
  • Kampanjhantering
  • Kundtjänst
  • Gruppreservation
  • Prishantering
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Bokningshantering
  • Mobilåtkomst
  • Lagerhantering
Kigo erbjuder en plattform för att hjälpa ditt företag att hantera, marknadsföra och leverera en komplett gästupplevelse.
Kigo är den betrodda globala plattformen för korttidsuthyrningsföretag, vilket gör det möjligt för företag att utan ansträngning expandera sin fastighetsportfölj och öka intäkterna. Företag över hela världen använder Kigos kompletta programlösning för semesteruthyrning för att enkelt hantera bokningar och förfrågningar för flera fastigheter i sina portföljer. Med lösningar som kanalhantering, webbplatser, betalningar, drift, underhåll och mer kan Kigo hjälpa dig att ta din verksamhet till nästa nivå. Lär dig mer om Kigo

Funktioner

  • CRM
  • Kampanjhantering
  • Kundtjänst
  • Gruppreservation
  • Prishantering
  • Rapportering och analys
  • Kalenderhantering
  • Bokningshantering
  • Mobilåtkomst
  • Lagerhantering