Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Programvara för förvaltning av gästfrihet

Programvara för förvaltning av gästfrihet automatiserar marknadsföring, bokning och fakturering av rum för hotell, motell och resorter. Hotellchefer använder dessa applikationer för att optimera effektiviteten i sin verksamhet, vilket påskyndar processen för fyllning och omsättning av rum. Programvara för att organisera gästfrihet erbjuder en rad olika funktioner för övervakning av tomma rum och integrering av marknadsförings- och försäljningsverktyg samt faktureringsfunktioner. Hanteringsverktyg för andra funktioner såsom underhållsförfrågningar och städscheman ingår också ofta. Programvara för förvaltning av gästfrihet är relaterad till fastighetsutvecklingsprogram, uthyrningssystem och bokningssystem online.

Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Programvara för förvaltning av gästfrihet

Sverige Visa lokala produkter

48 resultat

En allt-i-ett-plattform för semesteruthyrning. Ett abonnemang, alla verktyg. Prova Smoobu Pro i 14 dagar. Inget kreditkort krävs. Lär dig mer om Smoobu
Smoobu är en allt-i-ett-plattform för semesteruthyrning. Smoobu synkroniserar automatiskt alla dina kanaler, som t.ex. Airbnb, Booking.com, Trip.com, Agoda, Expedia osv., så att du inte längre behöver oroa dig för manuella bokningar och dubbelbokningar. Ett abonnemang, alla verktyg. PMS, kanalhanterare, webbplatsskapare, enhetlig inkorg, betalningar, incheckning online samt en dedikerad gästportal som kommer att få dina recensioner att gå upp. Prova Smoobu Pro i 14 dagar. Inget kreditkort krävs. Lär dig mer om Smoobu

Funktioner

  • GDS/OTA Integration
  • Underhållsstyrning
  • Automatisering av marknadsföring
  • Online bokning
  • Försäljningsargument
  • Personalhantering
  • Rapportering och analys
  • Lagerhantering
  • Gästupplevelseshantering
  • Prishantering
  • CRM
  • Inbyggd redovisning
Ett jättebra verktyg för fastighetsförvaltning. Jobbet är klart. Spara timmar varje vecka med automatiserade meddelanden, smarta priser och mycket mer. Lär dig mer om Uplisting
Uplisting är en allt-i-ett-lösning som är särskilt utformad för korttidsuthyrning. Intuitiv, pålitlig och kan börja tillföra värde till din verksamhet inom 30 minuter efter att du har startat din 14-dagars gratis provperiod. Importera dina bostadsannonsuppgifter automatiskt direkt från Airbnb och anslut till Booking.com på några minuter. Synkronisera direkt bokningar, priser och tillgänglighet med 0 % provision, inga installationskostnader och inga dolda avgifter. Spara timmar varje vecka med automatiserade meddelanden, smarta priser och mycket mer. Lär dig mer om Uplisting

Funktioner

  • GDS/OTA Integration
  • Underhållsstyrning
  • Automatisering av marknadsföring
  • Online bokning
  • Försäljningsargument
  • Personalhantering
  • Rapportering och analys
  • Lagerhantering
  • Gästupplevelseshantering
  • Prishantering
  • CRM
  • Inbyggd redovisning
Hotellinx Cloud är ett verktyg för alla dina hotell och avdelningar som täcker kontor med kundkontakt, försäljningsställe och allt annat du behöver. Lär dig mer om Hotellinx Cloud
Hotellinx Cloud är utvecklat för besöksnäringen och anpassar sig till behoven hos praktiskt taget alla organisationer i denna bransch – hotell, hotellgrupper, konferenscenter, semesterorter, lägenheter och restauranger. Tack vare sin skalbarhet och flexibilitet täcker Hotellinx Cloud allt från små värdshus till hotellkedjor. Kontor med kundkontakt har vad receptions- och försäljningskontoret behöver i sitt dagliga arbete och det inbyggda försäljningsstället hanterar rums- och restaurangräkningar och andra konton. Lär dig mer om Hotellinx Cloud

Funktioner

  • GDS/OTA Integration
  • Underhållsstyrning
  • Automatisering av marknadsföring
  • Online bokning
  • Försäljningsargument
  • Personalhantering
  • Rapportering och analys
  • Lagerhantering
  • Gästupplevelseshantering
  • Prishantering
  • CRM
  • Inbyggd redovisning
Heltäckande molnbaserad PMS för hotell som lägger till unik digital självbetjäning för gäster i den exklusiva receptionen, bokningsmotorn, kanalhanteraren och POS Lär dig mer om Clock PMS
Clock PMS+ är en den nya generationen allsidig digital plattform för hotelledning. Den levereras med det bredaste utbudet av gästinriktade funktioner och verktyg för engagemang, tillsammans med helautomatisk distribution på internet, prisinformation, hotellets F&B-POS-lösning. Med självincheckning, automatisk e-post, digital rumsservice, OTA-distribution, provisionsfria direktbokningar och MICE, integrerat i ett komplett system och tillgängligt med en enda inloggning. Clock PMS+ ökar både personalens effektivitet och gästtillfredsställelsen. Lär dig mer om Clock PMS

Funktioner

  • GDS/OTA Integration
  • Underhållsstyrning
  • Automatisering av marknadsföring
  • Online bokning
  • Försäljningsargument
  • Personalhantering
  • Rapportering och analys
  • Lagerhantering
  • Gästupplevelseshantering
  • Prishantering
  • CRM
  • Inbyggd redovisning
Automatiseringsverktyg för mobila enheter för professionella Airbnb-värdar. Kanalhanterare, automatiserade meddelanden, enad inkorg, grupphantering. Lär dig mer om Guesty For Hosts
Din Porter-app är en mobilapp för professionella Airbnb-värdar. Flera listningar och konton på olika plattformar kan hanteras via iOS-, Android- och webbappar. Automatisering av meddelanden, hantering av teammedarbetare, webbplats för direktbokning och Airbnb ranking booster är några av de mest populära funktionerna i Your Porter-appen. Lär dig mer om Guesty For Hosts

Funktioner

  • GDS/OTA Integration
  • Underhållsstyrning
  • Automatisering av marknadsföring
  • Online bokning
  • Försäljningsargument
  • Personalhantering
  • Rapportering och analys
  • Lagerhantering
  • Gästupplevelseshantering
  • Prishantering
  • CRM
  • Inbyggd redovisning
Ett lätthanterligt och billigt webbaserat bokningssystem som skapats för hotell, rum-och-frukost-värdar och vandrarhem. Prova den gratis utan några åtaganden. Lär dig mer om Sirvoy
Sirvoy erbjuder en uppsättning fastighetsförvaltningsverktyg som inkluderar ett fastighetsförvaltningssystem, en bokningsmotor, webbplatsverktyg och en integrerad kanalhanterare. Dess kraftfulla, funktionsrika system är otroligt lätt att använda och erbjuder hotellägare flexibilitet att skräddarsy programvaran för att passa deras behov. Sirvoys enkelhet innebär att installationen inte kräver något arbete och kundservice erbjuds dygnet runt för fortlöpande utbildning och support. Lär dig mer om Sirvoy

Funktioner

  • GDS/OTA Integration
  • Underhållsstyrning
  • Automatisering av marknadsföring
  • Online bokning
  • Försäljningsargument
  • Personalhantering
  • Rapportering och analys
  • Lagerhantering
  • Gästupplevelseshantering
  • Prishantering
  • CRM
  • Inbyggd redovisning
monday.com är ett molnbaserat arbetsoperativsystem där team sköter sina projekt och sitt dagliga arbete, oavsett om de är på kontoret, hemma eller på språng.
monday.com är en fastighetsförvaltningsprogramvara för gästfrihetsbranschen som ditt team faktiskt kommer att gilla att använda. Det gör det roligt och lätt för alla att samarbeta, fokusera på det som är viktigt och få mer gjort på jobbet. Det här är nog den första visuella programvaran i sitt slag och visar exakt var i processen olika saker är, i ett enda ögonkast. Slipp äntligen plågsamt långa e-posttrådar, skär ner på möten och upplev tillfredsställelsen av att ge uppgifter den gröna färgen när de är klara. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • GDS/OTA Integration
  • Underhållsstyrning
  • Automatisering av marknadsföring
  • Online bokning
  • Försäljningsargument
  • Personalhantering
  • Rapportering och analys
  • Lagerhantering
  • Gästupplevelseshantering
  • Prishantering
  • CRM
  • Inbyggd redovisning
Hostaway är den snabbast växande programvaran för semesteruthyrning för professionella fastighetsförvaltare. Fler bokningar. Mindre krångel.
Hostaway hjälper professionella fastighetsförvaltare att bygga upp sin verksamhet från ett fåtal fastigheter till hundratals. Anslut på några minuter och synkronisera bokningar, priser och tillgänglighet med nyttiga kanaler inom resebranschen. Detta inkluderar kraftfulla direkta integrationer till Airbnb, Booking.com, Expedia, HomeAway och dussintals andra. Skapa en webbplats för direktbokning på några minuter, automatiserade meddelanden till gäster, uppgifter, betalningar med fullständig ekonomisk rapportering och mer. Lär dig mer om Hostaway

Funktioner

  • GDS/OTA Integration
  • Underhållsstyrning
  • Automatisering av marknadsföring
  • Online bokning
  • Försäljningsargument
  • Personalhantering
  • Rapportering och analys
  • Lagerhantering
  • Gästupplevelseshantering
  • Prishantering
  • CRM
  • Inbyggd redovisning
Internetbokningar och gästhanteringssystem som tillhandahåller spårning av bokningskällor, gruppbokningar, kalender med påminnelser.
Internetboknings- och gästhanteringssystem som tillhandahåller spårning av bokningskällor, gruppbokningar, kalender med påminnelser och mer. Professional Edition inkluderar kapacitetshantering, POS och e-postmarknadsföring. Lär dig mer om ResNexus

Funktioner

  • GDS/OTA Integration
  • Underhållsstyrning
  • Automatisering av marknadsföring
  • Online bokning
  • Försäljningsargument
  • Personalhantering
  • Rapportering och analys
  • Lagerhantering
  • Gästupplevelseshantering
  • Prishantering
  • CRM
  • Inbyggd redovisning
Cloudbeds är en allt-i-ett-svit för hotellhantering som kombinerar alla verktyg du behöver för att hantera och utveckla din verksamhet.
Cloudbeds är en lättanvänd svit för hantering av fastigheter inom hotell- och turismbranschen som erbjuder hotellägare en centraliserad lösning som hjälper till att sköta fastigheterna på ett enkelt och effektivt sätt. Med Cloudbeds har du en inloggning och ett system som alltid är synkroniserade. Sviten omfattar fastighetshanteringssystem (property management system, PMS), bokningsmotor, kanalhanterare med mer än 300 anslutningar, verktyg för inkomsthantering och betalningar. Lösningen, som är betrodd av tusentals hotell i över 148 länder, hjälper hotell att få fler bokningar och nöjdare gäster. Lär dig mer om Cloudbeds

Funktioner

  • GDS/OTA Integration
  • Underhållsstyrning
  • Automatisering av marknadsföring
  • Online bokning
  • Försäljningsargument
  • Personalhantering
  • Rapportering och analys
  • Lagerhantering
  • Gästupplevelseshantering
  • Prishantering
  • CRM
  • Inbyggd redovisning
Hantera dina lager via internet, centralisera bokningar, behandla betalningar och få enhetlig åtkomst till ledande distributionskanaler.
Checkfront är en bokningshanteringsplattform som tusentals researrangörer runt om i världen litar på. Checkfronts plattform gör det möjligt för företag att sälja rundturer och aktiviteter på alla hemsidor genom att tillhandahålla aktiv lagerhantering, dynamisk prissättning, kundmeddelanden och kanaldistribution. Checkfront gör det enkelt att få din verksamhet att växa genom att automatisera din administration och hålla alla dina affärsverktyg på ett ställe. Lär dig mer om Checkfront

Funktioner

  • GDS/OTA Integration
  • Underhållsstyrning
  • Automatisering av marknadsföring
  • Online bokning
  • Försäljningsargument
  • Personalhantering
  • Rapportering och analys
  • Lagerhantering
  • Gästupplevelseshantering
  • Prishantering
  • CRM
  • Inbyggd redovisning
eZee Absolute är ett molnbaserat hotellhanteringssystem som automatiserar ett 'hotells dagliga verksamhet och ökar hotellintäkterna.
eZee Absolute är ett komplett molnbaserat PMS-system som automatiserar all hotellverksamhet, nämligen front-office, back-office, bokningar, fakturering, städning för att ge bästa möjliga gästupplevelse och öka intäkterna. Den är fullpackad med en integrerad bokningsmotor och kanalchef för att erbjuda en allt i ett-hotellösning. Det passar bra för alla typer och storlekar av hotellrum, motell, gästhus, B&B:er, lägenheter med service och boutiquer, vandrarhem och hotellgrupper. Lär dig mer om eZee Absolute

Funktioner

  • GDS/OTA Integration
  • Underhållsstyrning
  • Automatisering av marknadsföring
  • Online bokning
  • Försäljningsargument
  • Personalhantering
  • Rapportering och analys
  • Lagerhantering
  • Gästupplevelseshantering
  • Prishantering
  • CRM
  • Inbyggd redovisning
Guesty är en kraftfull och robust plattform som gör det möjligt för fastighetsförvaltningsföretag att förenkla och skala upp sin verksamhet.
Guesty är en heltäckande plattform för professionella semesteruthyrningsföretag. Den robusta programvaran har verktyg för alla aspekter av hotell- och restaurangförvaltning, inklusive kanalhantering, gästkommunikation, personalsamordning, betalningshantering, rapportering med mer, så att dina gästers får en ännu smidigare och trevligare vistelse. Guesty integreras med dussintals verktyg och centraliserar driften för sina användare så att de kan hantera allt från en plats. Lär dig mer om Guesty

Funktioner

  • GDS/OTA Integration
  • Underhållsstyrning
  • Automatisering av marknadsföring
  • Online bokning
  • Försäljningsargument
  • Personalhantering
  • Rapportering och analys
  • Lagerhantering
  • Gästupplevelseshantering
  • Prishantering
  • CRM
  • Inbyggd redovisning
Hotelogix är ett robust molnbaserat hotellhanteringssystem som erbjuder nästa generation av funktioner som hotell behöver för att förenkla bokningar.
Hotelogix är ett robust molnbaserat hotellhanteringssystem som erbjuder nästa generation av funktioner som hotell behöver för att förenkla bokningar, förbättra driftseffektiviteten och maximera intäkterna. Hotelogix möjliggör integrering i realtid med alla större online-resebyråer (online travel agent, OTA) och globala distributionssystem (global distribution systems, GDS) för att utöka din marknadsräckvidd, öka beläggningen och eliminera bokningsfel. Hotelogix har ett decennium av erfarenhet av att betjäna hotell i över 100 länder. Lär dig mer om Hotelogix

Funktioner

  • GDS/OTA Integration
  • Underhållsstyrning
  • Automatisering av marknadsföring
  • Online bokning
  • Försäljningsargument
  • Personalhantering
  • Rapportering och analys
  • Lagerhantering
  • Gästupplevelseshantering
  • Prishantering
  • CRM
  • Inbyggd redovisning
innRoad är ett program som nättjänst (software-as-a-service, SaaS) och fastighetshanteringssystem (property management system, PMS) som är utformat för att uppfylla behoven hos hotell- och restaurangföretag oavsett storlek.
innRoad är ett program som nättjänst (software-as-a-service, SaaS) och fastighetshanteringssystem (property management system, PMS) som är utformat för att uppfylla behoven hos hotell- och restaurangföretag oavsett storlek. Programvaran förser fristående hotell med en tillgänglighetskalender, en bokningsmotor och OTA-anslutning. Användarna kan hantera gruppbokningar, prisinventarier och anpassningsbara rapporter på samma plattform. innRoad har stöd för flera platser, är åtkomlig från alla enheter eller platser och är PCI-kompatibel. Lär dig mer om innRoad

Funktioner

  • GDS/OTA Integration
  • Underhållsstyrning
  • Automatisering av marknadsföring
  • Online bokning
  • Försäljningsargument
  • Personalhantering
  • Rapportering och analys
  • Lagerhantering
  • Gästupplevelseshantering
  • Prishantering
  • CRM
  • Inbyggd redovisning
Programvara för fastighetsförvaltning och gästupplevelser för korttidsuthyrningschefer som vill att expandera sin verksamhet.
Programvara för fastighetsförvaltning och gästupplevelser vid korttidsuthyrning. Hostfullys plattform för fastighetsförvaltning (tidigare Orbirental) hjälper chefer att få semesteruthyrningsföretagen att växa med funktioner som hjälper till att hantera och utöka fastighetsförvaltningen. Funktionerna inkluderar: kanaldistribution, central kalender och inkorg för gästkommunikation, automatiserade meddelanden, direktbokningar, merförsäljningsplattform, betalningshantering, prisverktyg och mycket mer. Lär dig mer om Hostfully Property Management Platform

Funktioner

  • GDS/OTA Integration
  • Underhållsstyrning
  • Automatisering av marknadsföring
  • Online bokning
  • Försäljningsargument
  • Personalhantering
  • Rapportering och analys
  • Lagerhantering
  • Gästupplevelseshantering
  • Prishantering
  • CRM
  • Inbyggd redovisning
En av de ledande webbaserade programvarorna för inkomsthantering och dynamisk prissättning som används av semesteruthyrningschefer över hela världen för att öka inkomsterna.
PriceLabs är en kraftfull webbaserad programvara för inkomsthantering och dynamisk prissättning för semester- och korttidsuthyrning som integreras med olika fastighetsförvaltningssystem. Ett datadrivet tillvägagångssätt, automationsregler och anpassningar för att hantera prissättning och begränsningar av vistelsen hjälper semesteruthyrningarsföretag att öka intäkterna och spara tid. Med integrationer för en växande lista av kanaler och fastighetsförvaltningssystem är du bara några klick från automatiserad inkomsthantering. Lär dig mer om PriceLabs

Funktioner

  • GDS/OTA Integration
  • Underhållsstyrning
  • Automatisering av marknadsföring
  • Online bokning
  • Försäljningsargument
  • Personalhantering
  • Rapportering och analys
  • Lagerhantering
  • Gästupplevelseshantering
  • Prishantering
  • CRM
  • Inbyggd redovisning
Molnbaserat hotell-PMS med integrerad redovisning, GDS-anslutning och flera systemgränssnitt.
Oavsett om du hanterar en grupp hotell, en B&B, semesteruthyrning eller ett vandrarhem automatiserar WebRezPro-systemet för hantering av molntjänster alla front- och backoffice-operationer för att förbättra resultatet och ge mer tid för att fokusera på gästerna. Aktörer som tillhandahåller logi har förlitat sig på WebRezPro sedan 2003 och på grund av dess omfattande funktioner, tillförlitlighet och överkomliga pris används programvaran nu av över 1 500 hotell i 40 länder över hela världen. Lär dig mer om WebRezPro

Funktioner

  • GDS/OTA Integration
  • Underhållsstyrning
  • Automatisering av marknadsföring
  • Online bokning
  • Försäljningsargument
  • Personalhantering
  • Rapportering och analys
  • Lagerhantering
  • Gästupplevelseshantering
  • Prishantering
  • CRM
  • Inbyggd redovisning
Gläd varje gäst med lokala rekommendationer och viktig fastighetsinformation med varumärkesprofilerade digitala guideböcker.
Med plattformen Hostfully Guidebooks kan semesteruthyrningsföretag öka sina intäkter och leverera en 5-stjärnig gästupplevelse med snyggt utformade, varumärkesprofilerade och plattformsoberoende digitala guideböcker. Oavsett om det gäller mobil, tryck eller dator kan du med hjälp av guideböckerna tillhandahålla viktig fastighetsinformation och lokala rekommendationer till dina gäster på en lättanvänd plattform. Lär dig mer om Hostfully Guidebooks

Funktioner

  • GDS/OTA Integration
  • Underhållsstyrning
  • Automatisering av marknadsföring
  • Online bokning
  • Försäljningsargument
  • Personalhantering
  • Rapportering och analys
  • Lagerhantering
  • Gästupplevelseshantering
  • Prishantering
  • CRM
  • Inbyggd redovisning
Smartbnb är en automatiseringsmotor som driver över 150 000 korttidsuthyrningar över hela världen och som hjälper användare att leverera personliga gästupplevelser i stor skala.
Smartbnb:s verktyg erbjuder otrolig tillförlitlighet, inklusive blixtsnabba anslutningar till Airbnb och HomeAway/VRBO. Värdar använder Smartbnb för att skapa en autentisk, meningsfull meddelandeautomatisering för sina gäster, vilket gör att de kan hålla kontakten och svara dem dygnet runt, med minsta möjliga ansträngning. Smartbnb inkluderar även delegering/meddelanden gällande uppgifter, enhetlig kalender, prissynkronisering, gästscreeningverktyg och en mängd andra innovativa värdinnovationer. Lär dig mer om Hospitable.com

Funktioner

  • GDS/OTA Integration
  • Underhållsstyrning
  • Automatisering av marknadsföring
  • Online bokning
  • Försäljningsargument
  • Personalhantering
  • Rapportering och analys
  • Lagerhantering
  • Gästupplevelseshantering
  • Prishantering
  • CRM
  • Inbyggd redovisning
rezStream erbjuder en lättanvänd lösning som registrerar fler bokningar online och förenklar hanteringen av din verksamhet.
Samarbeta med rezStream för ett molnbaserat fastighetshanteringssystem och en webbaserad bokningsmotor. Denna moderna lösning kommer att förenkla hur du hanterar din dagliga verksamhet och även ge dig fler bokningar. Schemalägg automatiska e-postmeddelanden, ställ enkelt in och hantera priser, erbjud kontaktlösa incheckningar och anslut till över 80 olika OTA med kanalhanteraren. Programvarusviten är heltäckande med 99 % kundnöjdhet och support 24/7. Boka din demo idag. Lär dig mer om rezStream

Funktioner

  • GDS/OTA Integration
  • Underhållsstyrning
  • Automatisering av marknadsföring
  • Online bokning
  • Försäljningsargument
  • Personalhantering
  • Rapportering och analys
  • Lagerhantering
  • Gästupplevelseshantering
  • Prishantering
  • CRM
  • Inbyggd redovisning
Kostnadseffektivt, funktionsrikt, webbaserat bokningssystem för logibranschen. Alla verktyg du behöver till en bråkdel av priset.
ReservationKey är en funktionsrik och kostnadseffektiv lösning för logibranschen. Bland ReservationKeys användare finns bl.a. hotell, motell, semesteranläggningar, fastighetsförvaltningar med mera. ReservationKey erbjuder en 30 dagars gratis provperiod, gratis installation, gratis anpassning, flera språkalternativ med alla funktioner som finns i andra system, men till ett mycket lägre pris. Stor nog för att hantera alla dina behov, men ändå tillräckligt personlig för att arbeta direkt med företagets ägare och grundare. Har betjänat tusentals kunder i över 12 år. Lär dig mer om ReservationKey

Funktioner

  • GDS/OTA Integration
  • Underhållsstyrning
  • Automatisering av marknadsföring
  • Online bokning
  • Försäljningsargument
  • Personalhantering
  • Rapportering och analys
  • Lagerhantering
  • Gästupplevelseshantering
  • Prishantering
  • CRM
  • Inbyggd redovisning
Sverige Lokal produkt
Enkel programvara för semesteruthyrning. Alla bokningar, begäranden och utbetalningar hanteras endast via ett Your.Rentals-konto.
Your.Rentals ger dig heltäckande programvara för semesteruthyrning. Hantera dina bostadsannonser, kalendrar, bokningar och utbetalningar på dussintals webbplatser genom ett enda konto – inget behov av ett konto för varje kanal. Synkronisera dina kalendrar på flera webbplatser, visa marknadsdata och få direktbokningar och onlinebetalningar från gäster. Lätt att använda och lätt att komma igång. Ingen registreringsavgift, inget abonnemang och inget pris per annons. Du betalar endast när du får en bokning. Lär dig mer om Your.Rentals

Funktioner

  • GDS/OTA Integration
  • Underhållsstyrning
  • Automatisering av marknadsföring
  • Online bokning
  • Försäljningsargument
  • Personalhantering
  • Rapportering och analys
  • Lagerhantering
  • Gästupplevelseshantering
  • Prishantering
  • CRM
  • Inbyggd redovisning
Ett mobilt PMS för hotell med sömlös kontaktlös incheckning som genererar större intäkter och dramatiskt förbättrad hotellverksamhet.
StayNTouchs mobila molnbaserade fastighetshanteringssystem (property management system, PMS) erbjuder robust inkomsthantering, gruppfunktionalitet, rapportering och kontaktlös gästincheckning för att öka intäkterna, förbättra verksamheten och skala upp ditt företag. Öka intäkterna med automatiserad merförsäljning | Effektivisera drift och kommunikation | Städning | Mobil in-/utcheckning och lobbysjälvbetjäning | Integreras enkelt med de bästa lösningarna | Utmärkt design och enkel att använda. Lär dig mer om Stayntouch PMS

Funktioner

  • GDS/OTA Integration
  • Underhållsstyrning
  • Automatisering av marknadsföring
  • Online bokning
  • Försäljningsargument
  • Personalhantering
  • Rapportering och analys
  • Lagerhantering
  • Gästupplevelseshantering
  • Prishantering
  • CRM
  • Inbyggd redovisning
Bookinglayer är en boknings- och arbetsflödesprogramvara som är specialiserad på övernattningsupplevelser.
Bookinglayer är ett boknings- och arbetsflödesprogram för ditt hotell. Programvaran tillhandahåller ett direktbokningsformulär på din webbplats, visar tillgänglighet i realtid och synkroniserar din kalender med kanaler som Airbnb och Booking.com. Med dina dagliga och veckovisa kalendrar kan du hantera och se bokningar, se ankomster och avgångar, aktivitetsscheman och överföringsinformation. Spara ännu mer tid genom att automatisera dina e-postmeddelanden och onlinebetalningar, se försäljningsrapporter och integrera din bokföring. Lär dig mer om Bookinglayer

Funktioner

  • GDS/OTA Integration
  • Underhållsstyrning
  • Automatisering av marknadsföring
  • Online bokning
  • Försäljningsargument
  • Personalhantering
  • Rapportering och analys
  • Lagerhantering
  • Gästupplevelseshantering
  • Prishantering
  • CRM
  • Inbyggd redovisning