Sverige Visa lokala produkter
613 resultat
innRoad är ett program som nättjänst (software-as-a-service, SaaS) och fastighetshanteringssystem (property management system, PMS) som är utformat för att uppfylla behoven hos hotell- och restaurangföretag oavsett storlek. Lär dig mer om innRoad
innRoad är ett program som nättjänst (software-as-a-service, SaaS) och fastighetshanteringssystem (property management system, PMS) som är utformat för att uppfylla behoven hos hotell- och restaurangf öretag oavsett storlek. Programvaran förser fristående hotell med en tillgänglighetskalender, en bokningsmotor och OTA-anslutning. Användarna kan hantera gruppbokningar, prisinventarier och anpassningsbara rapporter på samma plattform. innRoad har stöd för flera platser, är åtkomlig från alla enheter eller platser och är PCI-kompatibel. Lär dig mer om innRoad

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
Hotellinx Cloud är ett verktyg för alla dina hotell och avdelningar som täcker kontor med kundkontakt, försäljningsställe och allt annat du behöver. Lär dig mer om Hotellinx Cloud
Hotellinx Cloud är utvecklat för besöksnäringen och anpassar sig till behoven hos praktiskt taget alla organisationer i denna bransch – hotell, hotellgrupper, konferenscenter, semesterorter, lägenheter och restauranger. Tack vare sin skalbarhet och flexibilitet täcker Hotellinx Cloud allt från små värdshus till hotellkedjor. Kontor med kundkontakt har vad receptions- och försäljningskontoret behöver i sitt dagliga arbete och det inbyggda försäljningsstället hanterar rums- och restaurangräkningar och andra konton. Lär dig mer om Hotellinx Cloud

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
Fully integrated PMS, RMS, Channel Manager, Booking Engine & All In One System with dynamic pricng that help hotels increase revenue Lär dig mer om Aiosell
Aiosell provides a fully integrated cloud based Property Management System for hotels that integrates seamlessly with the Revenue Management System, Channel Manager, Reviews Manager, Booking Engine, and Reporting System to provide an All-In-One Integrated solution. Lär dig mer om Aiosell

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
elina fastighetshanteringssystem med dagliga instrumentbrädor, betalningsautomatisering, tvåvägs rest-API:er och en stark direktbokningsplattform. Lär dig mer om Elina
elina är en programsvit för bokningshantering och fastighetsförvaltning för hotell och servicelägenheter, vilket gör tillväxten enklare. Funktioner: Ett smart fastighetsförvaltningssystem (property management system, PMS), Be.Direct-bokningsmotor, gästresa, PMS-kanalstyrning, EasyPro-hemsidor och Explore Helpdesk. Spara tid med automatisering, få verktyg för att öka intäkterna, enkel provisionsfri prissättning, API-ansluten och redo, hjälpsam support och rådgivning samt snygg användning av design och information. Lär dig mer om Elina

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
En allt-i-ett-plattform för semesteruthyrning. Ett abonnemang, alla verktyg. Prova Smoobu Pro i 14 dagar. Inget kreditkort krävs. Lär dig mer om Smoobu
Smoobu är en allt-i-ett-plattform för semesteruthyrning. Smoobu synkroniserar automatiskt alla dina kanaler, som t.ex. Airbnb, Booking.com, Trip.com, Agoda, Expedia osv., så att du inte längre behöver oroa dig för manuella bokningar och dubbelbokningar. Ett abonnemang, alla verktyg. PMS, kanalhanterare, webbplatsskapare, enhetlig inkorg, betalningar, incheckning online samt en dedikerad gästportal som kommer att få dina recensioner att gå upp. Prova Smoobu Pro i 14 dagar. Inget kreditkort krävs. Lär dig mer om Smoobu

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
Ett jättebra verktyg för fastighetsförvaltning. Jobbet är klart. Spara timmar varje vecka med automatiserade meddelanden, smarta priser och mycket mer. Lär dig mer om Uplisting
Uplisting är en allt-i-ett-lösning som är särskilt utformad för korttidsuthyrning. Intuitiv, pålitlig och kan börja tillföra värde till din verksamhet inom 30 minuter efter att du har startat din 14-dagars gratis provperiod. Importera dina bostadsannonsuppgifter automatiskt direkt från Airbnb och anslut till Booking.com på några minuter. Synkronisera direkt bokningar, priser och tillgänglighet med 0 % provision, inga installationskostnader och inga dolda avgifter. Spara timmar varje vecka med automatiserade meddelanden, smarta priser och mycket mer. Lär dig mer om Uplisting

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
monday.com är ett molnbaserat arbetsoperativsystem där team sköter sina projekt och sitt dagliga arbete, oavsett om de är på kontoret, hemma eller på språng. Lär dig mer om monday.com
monday.com är en fastighetsförvaltningsprogramvara för gästfrihetsbranschen som ditt team faktiskt kommer att gilla att använda. Det gör det roligt och lätt för alla att samarbeta, fokusera på det som är viktigt och få mer gjort på jobbet. Det här är nog den första visuella programvaran i sitt slag och visar exakt var i processen olika saker är, i ett enda ögonkast. Slipp äntligen plågsamt långa e-posttrådar, skär ner på möten och upplev tillfredsställelsen av att ge uppgifter den gröna färgen när de är klara. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
Hostaway är den snabbast växande programvaran för semesteruthyrning för professionella fastighetsförvaltare. Fler bokningar. Mindre krångel. Lär dig mer om Hostaway
Hostaway hjälper professionella fastighetsförvaltare att bygga upp sin verksamhet från ett fåtal fastigheter till hundratals. Anslut på några minuter och synkronisera bokningar, priser och tillgänglig het med nyttiga kanaler inom resebranschen. Detta inkluderar kraftfulla direkta integrationer till Airbnb, Booking.com, Expedia, HomeAway och dussintals andra. Skapa en webbplats för direktbokning på några minuter, automatiserade meddelanden till gäster, uppgifter, betalningar med fullständig ekonomisk rapportering och mer. Lär dig mer om Hostaway

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
Hantera dina lager via internet, centralisera bokningar, behandla betalningar och få enhetlig åtkomst till ledande distributionskanaler. Lär dig mer om Checkfront
Checkfront är en bokningshanteringsplattform som tusentals researrangörer runt om i världen litar på. Checkfronts plattform gör det möjligt för företag att sälja rundturer och aktiviteter på alla hemsidor genom att tillhandahålla aktiv lagerhantering, dynamisk prissättning, kundmeddelanden och kanaldistribution. Checkfront gör det enkelt att få din verksamhet att växa genom att automatisera din administration och hålla alla dina affärsverktyg på ett ställe. Lär dig mer om Checkfront

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
Cloudbeds är en allt-i-ett-svit för hotellhantering som kombinerar alla verktyg du behöver för att hantera och utveckla din verksamhet. Lär dig mer om Cloudbeds
Cloudbeds är en lättanvänd svit för hantering av fastigheter inom hotell- och turismbranschen som erbjuder hotellägare en centraliserad lösning som hjälper till att sköta fastigheterna på ett enkelt och effektivt sätt. Med Cloudbeds har du en inloggning och ett system som alltid är synkroniserade. Sviten omfattar fastighetshanteringssystem (property management system, PMS), bokningsmotor, kanalhanterare med mer än 300 anslutningar, verktyg för inkomsthantering och betalningar. Lösningen, som är betrodd av tusentals hotell i över 148 länder, hjälper hotell att få fler bokningar och nöjdare gäster. Lär dig mer om Cloudbeds

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
Ett lätthanterligt och billigt webbaserat bokningssystem som skapats för hotell, rum-och-frukost-värdar och vandrarhem. Prova den gratis utan några åtaganden. Lär dig mer om Sirvoy
Sirvoy erbjuder en uppsättning fastighetsförvaltningsverktyg som inkluderar ett fastighetsförvaltningssystem, en bokningsmotor, webbplatsverktyg och en integrerad kanalhanterare. Dess kraftfulla, funktionsrika system är otroligt lätt att använda och erbjuder hotellägare flexibilitet att skräddarsy programvaran för att passa deras behov. Sirvoys enkelhet innebär att installationen inte kräver något arbete och kundservice erbjuds dygnet runt för fortlöpande utbildning och support. Lär dig mer om Sirvoy

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
Programvara för fastighetsförvaltning och gästupplevelser för korttidsuthyrningschefer som vill att expandera sin verksamhet. Lär dig mer om Hostfully Property Management Platform
Programvara för fastighetsförvaltning och gästupplevelser vid korttidsuthyrning. Hostfullys plattform för fastighetsförvaltning (tidigare Orbirental) hjälper chefer att få semesteruthyrningsföretagen att växa med funktioner som hjälper till att hantera och utöka fastighetsförvaltningen. Funktionerna inkluderar: kanaldistribution, central kalender och inkorg för gästkommunikation, automatiserade meddelanden, direktbokningar, merförsäljningsplattform, betalningshantering, prisverktyg och mycket mer. Lär dig mer om Hostfully Property Management Platform

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
UniFocus technology offers best-in-class workforce management tools that empower managers to make smarter, faster decisions. Lär dig mer om UniFocus
UniFocus is a leader in workforce optimization, combining labor-management solutions and time and attendance systems with customer and employee engagement insights. UniFocus's tools leverage a deep well of industry expertise to make labor forecasting, budgeting, scheduling, and compliance a breeze. Our cloud-based tools allow our software to integrate with your existing systems and provide powerful business insights from any device at any time. Lär dig mer om UniFocus

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
With Lodgify you can build a vacation rental website, receive direct bookings and manage all your reservations from one place.
Lodgify's hospitality property management makes your business a lot more efficient by allowing you to manage your rental bookings, tasks, finances and guest communications from one place. Receive all reservations from your vacation rental website, phone and any external listings in one centralized calendar. Easily approve incoming bookings and create manual quotes for your guests using our property management system. Lär dig mer om Lodgify

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
Fully integrated property management system technology to help hoteliers manage their hospitality business efficiently and profitably.
RMS offers an innovative, cloud-based property management system for full service, limited service and self service hotels and resorts. Maximize revenue, save time and money, and enhance the guest experience with software tailored to meet your property's unique needs and support your operational goals. We've helped thousands of properties increase bookings, connect with guests and run their hospitality business efficiently and profitably. See how RMS can grow with you and achieve success. Lär dig mer om RMS Cloud

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
eviivo is the original all-in-one booking suite. Our award-winning software is the simple way to manage guests, bookings and OTAs.
eviivo is the original all-in-one booking suite and industry leader in managing guests, bookings and OTAs. Channels sing to your tune as rates, availability, photos, descriptions, policies and more automatically sync and update across all your OTAs. Superior features include a stunning website and email designer, an intelligent payment solution and essential dashboards, all in our award-winning property management system. See why eviivo is trusted by over 20,000 properties worldwide! Lär dig mer om eviivo

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
Internetbokningar och gästhanteringssystem som tillhandahåller spårning av bokningskällor, gruppbokningar, kalender med påminnelser.
Internetboknings- och gästhanteringssystem som tillhandahåller spårning av bokningskällor, gruppbokningar, kalender med påminnelser och mer. Professional Edition inkluderar kapacitetshantering, POS och e-postmarknadsföring. Lär dig mer om ResNexus

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
eZee Absolute är ett molnbaserat hotellhanteringssystem som automatiserar ett 'hotells dagliga verksamhet och ökar hotellintäkterna.
eZee Absolute är ett komplett molnbaserat PMS-system som automatiserar all hotellverksamhet, nämligen front-office, back-office, bokningar, fakturering, städning för att ge bästa möjliga gästupplevels e och öka intäkterna. Den är fullpackad med en integrerad bokningsmotor och kanalchef för att erbjuda en allt i ett-hotellösning. Det passar bra för alla typer och storlekar av hotellrum, motell, gästhus, B&B:er, lägenheter med service och boutiquer, vandrarhem och hotellgrupper. Lär dig mer om eZee Absolute

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
iGMS is an all-in-one software integrated with robust tools to automate STR business management. Simplify hosting with a 14-day trial!
iGMS is the only vacation rental software that automates up to 90% of daily hosting tasks & management. Easily control all OTA accounts like Airbnb, Booking.com, & Vrbo from one multi-calendar. Grow direct bookings with our intuitive Website Builder. Automate your guest communication & cleanings management, accept payments and monitor your financial performance with ease. Collaborate with your team & use rich direct integrations to grow your revenue. Try 14 days for free (no credit card). Lär dig mer om iGMS

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
Hotelogix är ett robust molnbaserat hotellhanteringssystem som erbjuder nästa generation av funktioner som hotell behöver för att förenkla bokningar.
Hotelogix är ett robust molnbaserat hotellhanteringssystem som erbjuder nästa generation av funktioner som hotell behöver för att förenkla bokningar, förbättra driftseffektiviteten och maximera intäkterna. Hotelogix möjliggör integrering i realtid med alla större online-resebyråer (online travel agent, OTA) och globala distributionssystem (global distribution systems, GDS) för att utöka din marknadsräckvidd, öka beläggningen och eliminera bokningsfel. Hotelogix har ett decennium av erfarenhet av att betjäna hotell i över 100 länder. Lär dig mer om Hotelogix

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
Streamline your hospitality operations with Connecteam’s smart scheduler and automated workflows.
Give everyone in your hospitality business the tools they need to succeed. Connecteam’s all-in-one solution keeps information flowing for everyone, from front desk workers to housekeeping. Chat messaging, a color-coded shift scheduler and digital checklists help your employees stay organized. Use quick task management to defuse any unforeseen issues within seconds. And don’t forget to utilize the HR training hub to seamlessly onboard or further train your employees! Lär dig mer om Connecteam

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
Guesty är en kraftfull och robust plattform som gör det möjligt för fastighetsförvaltningsföretag att förenkla och skala upp sin verksamhet.
Guesty är en heltäckande plattform för professionella semesteruthyrningsföretag. Den robusta programvaran har verktyg för alla aspekter av hotell- och restaurangförvaltning, inklusive kanalhantering, gästkommunikation, personalsamordning, betalningshantering, rapportering med mer, så att dina gästers får en ännu smidigare och trevligare vistelse. Guesty integreras med dussintals verktyg och centraliserar driften för sina användare så att de kan hantera allt från en plats. Lär dig mer om Guesty

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
Molnbaserat hotell-PMS med integrerad redovisning, GDS-anslutning och flera systemgränssnitt.
Oavsett om du hanterar en grupp hotell, en B&B, semesteruthyrning eller ett vandrarhem automatiserar WebRezPro-systemet för hantering av molntjänster alla front- och backoffice-operationer för att förbättra resultatet och ge mer tid för att fokusera på gästerna. Aktörer som tillhandahåller logi har förlitat sig på WebRezPro sedan 2003 och på grund av dess omfattande funktioner, tillförlitlighet och överkomliga pris används programvaran nu av över 1 500 hotell i 40 länder över hela världen. Lär dig mer om WebRezPro

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
Easily get bookings, & manage reservations & payments from anywhere, with the world's most trusted hotel software for small properties
Trusted by most small, independent properties globally, the Little Hotelier platform helps you get more reservations, control your operations, understand your business, have a website, take direct bookings online, & process payments - even on-the-go with our free mobile app. Designed and built with small properties in mind, our platform is simple, our set-up is quick, and our award-winning 24/7 help is always just one click away. Try free for 30 days. No Credit Card. Cancel anytime. Lär dig mer om Little Hotelier

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
Experience the difference of “Elite”. Find, filter, and manage your guest and booking data all in one place.
Experience the difference of “Elite”. OwnerRez is internationally recognized as a leader in the vacation rental industry for accounting, messaging, websites, reviews and many other CRM functions. No need to ever login to the channel dashboard again! Find, filter, and manage your guest and booking data in one place. Get your own modern fast website, process payments directly, managing inquiries, communication and guest checkout with e-sign renter agreements. Lär dig mer om OwnerRez

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
Build the ultimate contactless tech stack with Whistle and your property management suite. TryWhistle Free Today!
Travelers, more than ever before, are demanding contactless experiences. NOW is the time to bring Whistle to your hotel. Whistle's revolutionary contactless hospitality software is rated #1 by HotelTechReport and trusted by 10,000+ hoteliers worldwide. Whistle's easy-to-use dashboard drives more bookings, digitizes check-in, enhances guest experiences, improves service scores, boosts positive reviews, streamlines operations, and integrates with 50+ property management systems. TryWhistle Free! Lär dig mer om Whistle Messaging

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
A unified commerce solution (ERP + POS) for retail and hospitality built on Microsoft dynamics technology
With LS Central, you can run your hotel, hospitality, retail, and event business within just one platform. You get all the in-depth industry functionality you need without ever having to switch systems. And since all your information is within one database, you get total visibility over your whole enterprise and your guests. Manage guests, groups and corporate bookings. Get a real-time overview of maintenance, housekeeping and reservation status, maximize room occupancy, and much more Lär dig mer om LS Retail

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
A complete Cloud-Based Hotel Management Software. Commission Free Booking Engine, Channel Manager, Payment Processing and much more
Designed and developed in San Francisco, Frontdesk Anywhere is an award winning, cloud-based hotel management software dedicated to independent hotels, management groups. The PMS powerful features include: easy reservation management, reporting, group bookings, commission free booking engine, revenue management, payment processing and channel manager with 350+ OTA connections. Lär dig mer om Frontdesk Anywhere

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
Create brand-differentiated service experiences proven to raise NPS scores and RevPAR, with Medallia Zingle.
With Zingle's intuitive, cloud-based messaging platform, every guest can book amenities, request service or report maintenance issues with a simple text message, from anywhere. Keep guests and staff safe, close the gap on experience visibility and be certain every guest leaves with 5 stars in their eyes. Lär dig mer om Zingle

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
Smartbnb är en automatiseringsmotor som driver över 150 000 korttidsuthyrningar över hela världen och som hjälper användare att leverera personliga gästupplevelser i stor skala.
Smartbnb:s verktyg erbjuder otrolig tillförlitlighet, inklusive blixtsnabba anslutningar till Airbnb och HomeAway/VRBO. Värdar använder Smartbnb för att skapa en autentisk, meningsfull meddelandeauto matisering för sina gäster, vilket gör att de kan hålla kontakten och svara dem dygnet runt, med minsta möjliga ansträngning. Smartbnb inkluderar även delegering/meddelanden gällande uppgifter, enhetlig kalender, prissynkronisering, gästscreeningverktyg och en mängd andra innovativa värdinnovationer. Lär dig mer om Hospitable.com

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
The property management system, online booking engine, and channel manager for your bed & breakfast, boutique hotel, or property group.
Running a high-end independent bed & breakfast, boutique hotel, or property group isn't easy. We know because we've been there. You strive to provide your guests with a luxury experience. ThinkReserva tions makes it simple for you and your staff to make that happen. Whether you're just starting your business or looking to take things to the next level, our all-in-one PMS, booking engine, and channel manager is for you. Take back your time. Increase your revenue. Stand out without burning out. Lär dig mer om ThinkReservations

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
The SkyTouch Hotel Operations Platform is a highly functional, very cost effective solution. Built for Hoteliers, by Hoteliers.
The 100% cloud-based SkyTouch Hotel Operations Platform is for future-thinking Hoteliers who want to have control over their properties. SkyTouch platform is very cost effective. We value service. We are a partner to our customers and provide them with easy-to-use solutions so they can efficiently grow their business. Our hotel property management system (PMS) is built by Hoteliers, so we understand the industry and anticipate your needs ahead of time. Learn more at www.skytouchtechnology.com. Lär dig mer om SkyTouch Hotel OS

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
Kostnadseffektivt, funktionsrikt, webbaserat bokningssystem för logibranschen. Alla verktyg du behöver till en bråkdel av priset.
ReservationKey är en funktionsrik och kostnadseffektiv lösning för logibranschen. Bland ReservationKeys användare finns bl.a. hotell, motell, semesteranläggningar, fastighetsförvaltningar med mera. ReservationKey erbjuder en 30 dagars gratis provperiod, gratis installation, gratis anpassning, flera språkalternativ med alla funktioner som finns i andra system, men till ett mycket lägre pris. Stor nog för att hantera alla dina behov, men ändå tillräckligt personlig för att arbeta direkt med företagets ägare och grundare. Har betjänat tusentals kunder i över 12 år. Lär dig mer om ReservationKey

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
Operto Teams works with AirBnb, VRBO and other booking software (like Guesty) by importing bookings and auto-creating work schedules.
Top Rated Operations and Housekeeping Management for 10-100+ vacation rental, short term and long term properties. Operto Teams (formerly VRScheduler) is the best software platform for scheduling and tracking cleaners, inspectors and maintenance staff. Operto Teams works with your booking software to improve workflow. Save time, optimize labor and minimize costly mistakes. Free Trial. Take a Demo Today! Lär dig mer om Operto Teams

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
Optimize the management of check-in, check-out, cleaning and other tasks.
Automate and auto-assign check-in/check-out and housekeeping tasks and accommodations to each employee. You will be able to organize and view pending tasks by type, period, accommodation, zone or task and manually assign them to each employee and email notification. You can also give limited access to the platform to your employees, so they can view their tasks from AvaiBook and share with them the calendar through an iCal so they can view their tasks in calendar format from their mobile. Lär dig mer om AvaiBook

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
Sverige Lokal produkt
Enkel programvara för semesteruthyrning. Alla bokningar, begäranden och utbetalningar hanteras endast via ett Your.Rentals-konto.
Your.Rentals ger dig heltäckande programvara för semesteruthyrning. Hantera dina bostadsannonser, kalendrar, bokningar och utbetalningar på dussintals webbplatser genom ett enda konto – inget behov av ett konto för varje kanal. Synkronisera dina kalendrar på flera webbplatser, visa marknadsdata och få direktbokningar och onlinebetalningar från gäster. Lätt att använda och lätt att komma igång. Ingen registreringsavgift, inget abonnemang och inget pris per annons. Du betalar endast när du får en bokning. Lär dig mer om Your.Rentals

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
hoteliga is an all-in-one cloud-based hotel management platform (PMS, Channel Manager, Booking Engine and API).
hoteliga is an all-in-one cloud-based hotel management platform (PMS, Channel Manager, Booking Engine and API). Easy to use, with no installation required and mobile-friendly. A solid and affordable solution with happy customers around the world. A 15-day demo as well as an on-line presentation with one of our specialists will convince you! Lär dig mer om Hoteliga

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
Ett mobilt PMS för hotell med sömlös kontaktlös incheckning som genererar större intäkter och dramatiskt förbättrad hotellverksamhet.
StayNTouchs mobila molnbaserade fastighetshanteringssystem (property management system, PMS) erbjuder robust inkomsthantering, gruppfunktionalitet, rapportering och kontaktlös gästincheckning för att öka intäkterna, förbättra verksamheten och skala upp ditt företag. Öka intäkterna med automatiserad merförsäljning | Effektivisera drift och kommunikation | Städning | Mobil in-/utcheckning och lobbysjälvbetjäning | Integreras enkelt med de bästa lösningarna | Utmärkt design och enkel att använda. Lär dig mer om StayNTouch Cloud PMS

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
Heltäckande molnbaserad PMS för hotell som lägger till unik digital självbetjäning för gäster i den exklusiva receptionen, bokningsmotorn, kanalhanteraren och POS
Clock PMS+ är en den nya generationen allsidig digital plattform för hotelledning. Den levereras med det bredaste utbudet av gästinriktade funktioner och verktyg för engagemang, tillsammans med helautomatisk distribution på internet, prisinformation, hotellets F&B-POS-lösning. Med självincheckning, automatisk e-post, digital rumsservice, OTA-distribution, provisionsfria direktbokningar och MICE, integrerat i ett komplett system och tillgängligt med en enda inloggning. Clock PMS+ ökar både personalens effektivitet och gästtillfredsställelsen. Lär dig mer om Clock PMS

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
Our service-oriented PMS creates an adequate technology hub so that different types of properties can offer an exceptional experience
Hotello is a cloud-based PMS and its customer service represents a strong value. The elegance in its design and the performance offered make it possible to create an adequate technological hub so that different types of properties can offer an exceptional experience to their guests. Our solutions are developed with reliability and adaptability according to hoteliers' needs based on observations and collaboration, in order to respond to the latest hospitality industry trends. Lär dig mer om Hotello

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
The most customizable property management software on the market.
Resort Data Processing (RDP) has long been considered one of the pioneers of the property management software industry, and currently supports over 800 installations worldwide. RDP specializes in providing a customized solution for each client. We cater to properties of all sizes, from small luxury vacation rental companies to 1500 room resort properties. Our software solutions offer an endless feature set, that has evolved over 35 years from customer input and real-world application. Lär dig mer om RDPWin

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
Security workforce management software that follows the progress of guards, reduces manual tasks and saves on overhead costs.
TrackTik was founded in 2013 and quickly established itself as a market leader with the mission to build better software so its clients can run smarter businesses. TrackTik AI-driven technology offers four integrated suites of tools - Security Operations for Guarding, Back Office Management, Mobile Patrol and Dispatch, and Business Intelligence & Reporting Analytics, to help security service companies follow the progression of guards, reduce manual tasks, lower costs, and demonstrate value. Lär dig mer om TrackTik

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
Vacation Rental reservation and property management software designed to specifically help grow your vacation rental business!
CiiRUS is a full vacation rental software suite ideally suited for companies with at least 10 properties. Our software is fully equipped with website design, online booking, CRM, booking channel services, property management tools and more to help you grow your business! Vendors, House Keepers and Staff can access CiiRUS via their own dedicated platforms keeping you up-to-date 24/7. Your Home Owners will always be kept in the loop with their own online portal. Lär dig mer om CiiRUS

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
rezStream erbjuder en lättanvänd lösning som registrerar fler bokningar online och förenklar hanteringen av din verksamhet.
Samarbeta med rezStream för ett molnbaserat fastighetshanteringssystem och en webbaserad bokningsmotor. Denna moderna lösning kommer att förenkla hur du hanterar din dagliga verksamhet och även ge dig fler bokningar. Schemalägg automatiska e-postmeddelanden, ställ enkelt in och hantera priser, erbjud kontaktlösa incheckningar och anslut till över 80 olika OTA med kanalhanteraren. Programvarusviten är heltäckande med 99 % kundnöjdhet och support 24/7. Boka din demo idag. Lär dig mer om rezStream

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
PMS, Booking Engine, Channel Manager, Guest Experience Tools, Payment Solution, Communication tools, localised solutions worldwide.
Running a hotel is not about administration all day long. SabeeApp is an all-in-one, cloud based hotel management software for modern hoteliers. Be in full control! From your account you can manage sales, reservations, pricing, administration and more. All your data is synced 24/7. We provide PMS, Booking Engine, Channel Manager, Guest Experience Tools, Payment Solutions, Guest Communication tools + localised solutions for hoteliers in more than 70 countries! Let SabeeApp do the work for you! Lär dig mer om SabeeApp

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
Cloud-based property management system with a booking engine and channel management.
Cloud-based property management system with a booking engine and channel management. 5stelle* also has a range of additional modules to increase the efficiency of your hotel management. Lär dig mer om 5stelle

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
HotelKey automates the property operations resulting in increased revenue and digital guest experience. Deployed in 2,500+ properties.
HotelKey PMS is trusted by more than 2,500 properties including two enterprise hotel chains in US. HotelKey has direct connectivity to all major OTAs/GDS channels. For independents, HotelKey is an all-in-one system that includes core PMS, built-in CRS distribution, automated Revenue management, hosting of property Website and no-commission direct Bookings engine. Our multi-device platform provides Web apps for back of the house and Mobile apps for Frontdesk, Housekeeping and Maintenance teams. Lär dig mer om HotelKey

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
Beds24 is one of the most cost-effective, powerful and reliable All-in-one-solution which simplifies workflows and automates tasks.
Multi-award-winning channel manager, PMS, booking engine and payment collection - Beds24 is one of the most cost-effective, powerful, reliable and flexible All-in-one-solution which simplifies workflows and automates tasks: *Smart automation tools to manage bookings, prices, availability, guests *Channel manager keeps inventory and prices automatically up to date across all channels *Booking engine with fully customizable widgets and live availability and prices *Secure guest payment collection Lär dig mer om Beds24

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
Bookinglayer är en boknings- och arbetsflödesprogramvara som är specialiserad på övernattningsupplevelser.
Bookinglayer är ett boknings- och arbetsflödesprogram för ditt hotell. Programvaran tillhandahåller ett direktbokningsformulär på din webbplats, visar tillgänglighet i realtid och synkroniserar din kalender med kanaler som Airbnb och Booking.com. Med dina dagliga och veckovisa kalendrar kan du hantera och se bokningar, se ankomster och avgångar, aktivitetsscheman och överföringsinformation. Spara ännu mer tid genom att automatisera dina e-postmeddelanden och onlinebetalningar, se försäljningsrapporter och integrera din bokföring. Lär dig mer om Bookinglayer

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
Snappii offers 400+ live business apps in 30 industries for every business. Get the mobile app for your business in days, not months.
Snappii is a codeless mobile app and mobile forms development platform. Snappii offers many mobile apps for the Hospitality Industry as a convenient and easy-to-use mobile solution that will allow personnel to save time on data entry, improve customer service and satisfaction, make favorable impression on the visitors, save time and capture all the necessary data using a mobile device. App users can upload their own PDFs, edit them and share. No forms to build. Simply load forms you already use. Lär dig mer om Snappii

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter