Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Programvara för förvaltning av gästfrihet

Sverige Visa lokala produkter
48 resultat
Hostaway är den snabbast växande programvaran för semesteruthyrning för professionella fastighetsförvaltare. Fler bokningar. Mindre krångel. Lär dig mer om Hostaway
Hostaway hjälper professionella fastighetsförvaltare att bygga upp sin verksamhet från ett fåtal fastigheter till hundratals. Anslut på några minuter och synkronisera bokningar, priser och tillgänglighet med nyttiga kanaler inom resebranschen. Detta inkluderar kraftfulla direkta integrationer till Airbnb, Booking.com, Expedia, HomeAway och dussintals andra. Skapa en webbplats för direktbokning på några minuter, automatiserade meddelanden till gäster, uppgifter, betalningar med fullständig ekonomisk rapportering och mer. Lär dig mer om Hostaway

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • Återförsäljarhantering
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
innRoad är ett program som nättjänst (software-as-a-service, SaaS) och fastighetshanteringssystem (property management system, PMS) som är utformat för att uppfylla behoven hos hotell- och restaurangföretag oavsett storlek. Lär dig mer om innRoad
innRoad är ett program som nättjänst (software-as-a-service, SaaS) och fastighetshanteringssystem (property management system, PMS) som är utformat för att uppfylla behoven hos hotell- och restaurangföretag oavsett storlek. Programvaran förser fristående hotell med en tillgänglighetskalender, en bokningsmotor och OTA-anslutning. Användarna kan hantera gruppbokningar, prisinventarier och anpassningsbara rapporter på samma plattform. innRoad har stöd för flera platser, är åtkomlig från alla enheter eller platser och är PCI-kompatibel. Lär dig mer om innRoad

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • Återförsäljarhantering
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
En allt-i-ett-plattform för semesteruthyrning. Ett abonnemang, alla verktyg. Prova Smoobu Pro i 14 dagar. Inget kreditkort krävs. Lär dig mer om Smoobu
Smoobu är en allt-i-ett-plattform för semesteruthyrning. Smoobu synkroniserar automatiskt alla dina kanaler, som t.ex. Airbnb, Booking.com, Trip.com, Agoda, Expedia osv., så att du inte längre behöver oroa dig för manuella bokningar och dubbelbokningar. Ett abonnemang, alla verktyg. PMS, kanalhanterare, webbplatsskapare, enhetlig inkorg, betalningar, incheckning online samt en dedikerad gästportal som kommer att få dina recensioner att gå upp. Prova Smoobu Pro i 14 dagar. Inget kreditkort krävs. Lär dig mer om Smoobu

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • Återförsäljarhantering
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
elina fastighetshanteringssystem med dagliga instrumentbrädor, betalningsautomatisering, tvåvägs rest-API:er och en stark direktbokningsplattform. Lär dig mer om Elina
elina är en programsvit för bokningshantering och fastighetsförvaltning för hotell och servicelägenheter, vilket gör tillväxten enklare. Funktioner: Ett smart fastighetsförvaltningssystem (property management system, PMS), Be.Direct-bokningsmotor, gästresa, PMS-kanalstyrning, EasyPro-hemsidor och Explore Helpdesk. Spara tid med automatisering, få verktyg för att öka intäkterna, enkel provisionsfri prissättning, API-ansluten och redo, hjälpsam support och rådgivning samt snygg användning av design och information. Lär dig mer om Elina

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • Återförsäljarhantering
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
Unifocus automatiserar personalhanteringen. Plattformen innehåller funktioner för budgetering, prognostisering, planering, operativa uppgifter, dricks och undersökningar Lär dig mer om UniFocus
Unifocus är en plattform för personalhantering inriktad på hotell- och restaurangbranschen som automatiserar budgetering, prognostisering och planering för att skapa kompatibla arbetsscheman som minskar kostnaderna. Vi erbjuder också verktyg för att hantera öppna skift och uppgifter, digital dricks- och löneintegrering samt systemanalyser för att hjälpa hotellen att sänka driftskostnaderna med fortsatt höga betyg. Vår plattform erbjuder en smidig lösning för den dagliga hotelldriften. Lär dig mer om UniFocus

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • Återförsäljarhantering
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
Hotellinx Cloud är ett verktyg för alla dina hotell och avdelningar som täcker kontor med kundkontakt, försäljningsställe och allt annat du behöver. Lär dig mer om Hotellinx Cloud
Hotellinx Cloud är utvecklat för besöksnäringen och anpassar sig till behoven hos praktiskt taget alla organisationer i denna bransch – hotell, hotellgrupper, konferenscenter, semesterorter, lägenheter och restauranger. Tack vare sin skalbarhet och flexibilitet täcker Hotellinx Cloud allt från små värdshus till hotellkedjor. Kontor med kundkontakt har vad receptions- och försäljningskontoret behöver i sitt dagliga arbete och det inbyggda försäljningsstället hanterar rums- och restaurangräkningar och andra konton. Lär dig mer om Hotellinx Cloud

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • Återförsäljarhantering
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
Heltäckande molnbaserad PMS för hotell som lägger till unik digital självbetjäning för gäster i den exklusiva receptionen, bokningsmotorn, kanalhanteraren och POS Lär dig mer om Clock PMS
Clock PMS+ är en den nya generationen allsidig digital plattform för hotelledning. Den levereras med det bredaste utbudet av gästinriktade funktioner och verktyg för engagemang, tillsammans med helautomatisk distribution på internet, prisinformation, hotellets F&B-POS-lösning. Med självincheckning, automatisk e-post, digital rumsservice, OTA-distribution, provisionsfria direktbokningar och MICE, integrerat i ett komplett system och tillgängligt med en enda inloggning. Clock PMS+ ökar både personalens effektivitet och gästtillfredsställelsen. Lär dig mer om Clock PMS

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • Återförsäljarhantering
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
Ett jättebra verktyg för fastighetsförvaltning. Jobbet är klart. Spara timmar varje vecka med automatiserade meddelanden, smarta priser och mycket mer. Lär dig mer om Uplisting
Uplisting är en allt-i-ett-lösning som är särskilt utformad för korttidsuthyrning. Intuitiv, pålitlig och kan börja tillföra värde till din verksamhet inom 30 minuter efter att du har startat din 14-dagars gratis provperiod. Importera dina bostadsannonsuppgifter automatiskt direkt från Airbnb och anslut till Booking.com på några minuter. Synkronisera direkt bokningar, priser och tillgänglighet med 0 % provision, inga installationskostnader och inga dolda avgifter. Spara timmar varje vecka med automatiserade meddelanden, smarta priser och mycket mer. Lär dig mer om Uplisting

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • Återförsäljarhantering
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
monday.com är ett molnbaserat arbetsoperativsystem där team sköter sina projekt och sitt dagliga arbete, oavsett om de är på kontoret, hemma eller på språng. Lär dig mer om monday.com
monday.com är en fastighetsförvaltningsprogramvara för gästfrihetsbranschen som ditt team faktiskt kommer att gilla att använda. Det gör det roligt och lätt för alla att samarbeta, fokusera på det som är viktigt och få mer gjort på jobbet. Det här är nog den första visuella programvaran i sitt slag och visar exakt var i processen olika saker är, i ett enda ögonkast. Slipp äntligen plågsamt långa e-posttrådar, skär ner på möten och upplev tillfredsställelsen av att ge uppgifter den gröna färgen när de är klara. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • Återförsäljarhantering
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
Automatiseringsverktyg för mobila enheter för professionella Airbnb-värdar. Kanalhanterare, automatiserade meddelanden, enad inkorg, grupphantering. Lär dig mer om Guesty For Hosts
Din Porter-app är en mobilapp för professionella Airbnb-värdar. Flera listningar och konton på olika plattformar kan hanteras via iOS-, Android- och webbappar. Automatisering av meddelanden, hantering av teammedarbetare, webbplats för direktbokning och Airbnb ranking booster är några av de mest populära funktionerna i Your Porter-appen. Lär dig mer om Guesty For Hosts

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • Återförsäljarhantering
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
Ett lätthanterligt och billigt webbaserat bokningssystem som skapats för hotell, rum-och-frukost-värdar och vandrarhem. Prova den gratis utan några åtaganden. Lär dig mer om Sirvoy
Sirvoy erbjuder en uppsättning fastighetsförvaltningsverktyg som inkluderar ett fastighetsförvaltningssystem, en bokningsmotor, webbplatsverktyg och en integrerad kanalhanterare. Dess kraftfulla, funktionsrika system är otroligt lätt att använda och erbjuder hotellägare flexibilitet att skräddarsy programvaran för att passa deras behov. Sirvoys enkelhet innebär att installationen inte kräver något arbete och kundservice erbjuds dygnet runt för fortlöpande utbildning och support. Lär dig mer om Sirvoy

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • Återförsäljarhantering
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
Hotelogix är ett robust molnbaserat hotellhanteringssystem som erbjuder nästa generation av funktioner som hotell behöver för att förenkla bokningar. Lär dig mer om Hotelogix
Hotelogix är ett robust molnbaserat hotellhanteringssystem som erbjuder nästa generation av funktioner som hotell behöver för att förenkla bokningar, förbättra driftseffektiviteten och maximera intäkterna. Hotelogix möjliggör integrering i realtid med alla större online-resebyråer (online travel agent, OTA) och globala distributionssystem (global distribution systems, GDS) för att utöka din marknadsräckvidd, öka beläggningen och eliminera bokningsfel. Hotelogix har ett decennium av erfarenhet av att betjäna hotell i över 100 länder. Lär dig mer om Hotelogix

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • Återförsäljarhantering
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
En av de ledande webbaserade programvarorna för inkomsthantering och dynamisk prissättning som används av semesteruthyrningschefer över hela världen för att öka inkomsterna. Lär dig mer om PriceLabs
PriceLabs är en kraftfull webbaserad programvara för inkomsthantering och dynamisk prissättning för semester- och korttidsuthyrning som integreras med olika fastighetsförvaltningssystem. Ett datadrivet tillvägagångssätt, automationsregler och anpassningar för att hantera prissättning och begränsningar av vistelsen hjälper semesteruthyrningarsföretag att öka intäkterna och spara tid. Med integrationer för en växande lista av kanaler och fastighetsförvaltningssystem är du bara några klick från automatiserad inkomsthantering. Lär dig mer om PriceLabs

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • Återförsäljarhantering
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
Programvara för fastighetsförvaltning och gästupplevelser för korttidsuthyrningschefer som vill att expandera sin verksamhet. Lär dig mer om Hostfully Property Management Platform
Programvara för fastighetsförvaltning och gästupplevelser vid korttidsuthyrning. Hostfullys plattform för fastighetsförvaltning (tidigare Orbirental) hjälper chefer att få semesteruthyrningsföretagen att växa med funktioner som hjälper till att hantera och utöka fastighetsförvaltningen. Funktionerna inkluderar: kanaldistribution, central kalender och inkorg för gästkommunikation, automatiserade meddelanden, direktbokningar, merförsäljningsplattform, betalningshantering, prisverktyg och mycket mer. Lär dig mer om Hostfully Property Management Platform

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • Återförsäljarhantering
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
Hantera hundratals annonser med en allt i ett-programvarulösning för hantering av semesteruthyrning på Airbnb, Booking.com, Expedia med flera. Lär dig mer om Hostify
Effektivisera din semesteruthyrningsverksamhet och samla alla dina interaktioner i en enda instrumentbräda. Hostify synkroniserar omedelbart data med Airbnb, Booking.com, HomeAway, Expedia, TripAdvisor och många andra. Hostify är en allt i ett-lösning som hjälper uthyrningsägare och fastighetsförvaltare att automatisera processer och integrera data från flera kanaler och Airbnb-konton. Lär dig mer om Hostify

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • Återförsäljarhantering
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
Molnbaserat fastighetshanteringssystem (property management system, PMS) och kanalhanterare med en lättanvänd kalender, OTA+GDS-integrering, avkastning, POS, rapporter, Passport-skanner med mera. Lär dig mer om Mini Hotel PMS
Mini Hotel är en allt i ett-programvara för hotelledning och även en kanalhanterare, perfekt för mindre hotell, boutiquehotell, semesteruthyrning, vandrarhem, B&B-verksamheter, gästhus, camping, glamping. Lär dig mer om Mini Hotel PMS

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • Återförsäljarhantering
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
Internetbokningar och gästhanteringssystem som tillhandahåller spårning av bokningskällor, gruppbokningar, kalender med påminnelser.
Internetboknings- och gästhanteringssystem som tillhandahåller spårning av bokningskällor, gruppbokningar, kalender med påminnelser och mer. Professional Edition inkluderar kapacitetshantering, POS och e-postmarknadsföring. Lär dig mer om ResNexus

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • Återförsäljarhantering
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
Cloudbeds är en allt-i-ett-svit för hotellhantering som kombinerar alla verktyg du behöver för att hantera och utveckla din verksamhet.
Cloudbeds är en lättanvänd svit för hantering av fastigheter inom hotell- och turismbranschen som erbjuder hotellägare en centraliserad lösning som hjälper till att sköta fastigheterna på ett enkelt och effektivt sätt. Med Cloudbeds har du en inloggning och ett system som alltid är synkroniserade. Sviten omfattar fastighetshanteringssystem (property management system, PMS), bokningsmotor, kanalhanterare med mer än 300 anslutningar, verktyg för inkomsthantering och betalningar. Lösningen, som är betrodd av tusentals hotell i över 148 länder, hjälper hotell att få fler bokningar och nöjdare gäster. Lär dig mer om Cloudbeds

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • Återförsäljarhantering
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
Hantera dina lager via internet, centralisera bokningar, behandla betalningar och få enhetlig åtkomst till ledande distributionskanaler.
Checkfront är en bokningshanteringsplattform som tusentals researrangörer runt om i världen litar på. Checkfronts plattform gör det möjligt för företag att sälja rundturer och aktiviteter på alla hemsidor genom att tillhandahålla aktiv lagerhantering, dynamisk prissättning, kundmeddelanden och kanaldistribution. Checkfront gör det enkelt att få din verksamhet att växa genom att automatisera din administration och hålla alla dina affärsverktyg på ett ställe. Lär dig mer om Checkfront

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • Återförsäljarhantering
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
eZee Absolute är ett molnbaserat hotellhanteringssystem som automatiserar ett 'hotells dagliga verksamhet och ökar hotellintäkterna.
eZee Absolute är ett komplett molnbaserat PMS-system som automatiserar all hotellverksamhet, nämligen front-office, back-office, bokningar, fakturering, städning för att ge bästa möjliga gästupplevelse och öka intäkterna. Den är fullpackad med en integrerad bokningsmotor och kanalchef för att erbjuda en allt i ett-hotellösning. Det passar bra för alla typer och storlekar av hotellrum, motell, gästhus, B&B:er, lägenheter med service och boutiquer, vandrarhem och hotellgrupper. Lär dig mer om eZee Absolute

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • Återförsäljarhantering
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
Guesty är en kraftfull och robust plattform som gör det möjligt för fastighetsförvaltningsföretag att förenkla och skala upp sin verksamhet.
Guesty är en heltäckande plattform för professionella semesteruthyrningsföretag. Den robusta programvaran har verktyg för alla aspekter av hotell- och restaurangförvaltning, inklusive kanalhantering, gästkommunikation, personalsamordning, betalningshantering, rapportering med mer, så att dina gästers får en ännu smidigare och trevligare vistelse. Guesty integreras med dussintals verktyg och centraliserar driften för sina användare så att de kan hantera allt från en plats. Lär dig mer om Guesty

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • Återförsäljarhantering
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
Molnbaserat hotell-PMS med integrerad redovisning, GDS-anslutning och flera systemgränssnitt.
Oavsett om du hanterar en grupp hotell, en B&B, semesteruthyrning eller ett vandrarhem automatiserar WebRezPro-systemet för hantering av molntjänster alla front- och backoffice-operationer för att förbättra resultatet och ge mer tid för att fokusera på gästerna. Aktörer som tillhandahåller logi har förlitat sig på WebRezPro sedan 2003 och på grund av dess omfattande funktioner, tillförlitlighet och överkomliga pris används programvaran nu av över 1 500 hotell i 40 länder över hela världen. Lär dig mer om WebRezPro

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • Återförsäljarhantering
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
Smartbnb är en automatiseringsmotor som driver över 150 000 korttidsuthyrningar över hela världen och som hjälper användare att leverera personliga gästupplevelser i stor skala.
Smartbnb:s verktyg erbjuder otrolig tillförlitlighet, inklusive blixtsnabba anslutningar till Airbnb och HomeAway/VRBO. Värdar använder Smartbnb för att skapa en autentisk, meningsfull meddelandeautomatisering för sina gäster, vilket gör att de kan hålla kontakten och svara dem dygnet runt, med minsta möjliga ansträngning. Smartbnb inkluderar även delegering/meddelanden gällande uppgifter, enhetlig kalender, prissynkronisering, gästscreeningverktyg och en mängd andra innovativa värdinnovationer. Lär dig mer om Hospitable.com

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • Återförsäljarhantering
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
Gläd varje gäst med lokala rekommendationer och viktig fastighetsinformation med varumärkesprofilerade digitala guideböcker.
Med plattformen Hostfully Guidebooks kan semesteruthyrningsföretag öka sina intäkter och leverera en 5-stjärnig gästupplevelse med snyggt utformade, varumärkesprofilerade och plattformsoberoende digitala guideböcker. Oavsett om det gäller mobil, tryck eller dator kan du med hjälp av guideböckerna tillhandahålla viktig fastighetsinformation och lokala rekommendationer till dina gäster på en lättanvänd plattform. Lär dig mer om Hostfully Guidebooks

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • Återförsäljarhantering
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
Kostnadseffektivt, funktionsrikt, webbaserat bokningssystem för logibranschen. Alla verktyg du behöver till en bråkdel av priset.
ReservationKey är en funktionsrik och kostnadseffektiv lösning för logibranschen. Bland ReservationKeys användare finns bl.a. hotell, motell, semesteranläggningar, fastighetsförvaltningar med mera. ReservationKey erbjuder en 30 dagars gratis provperiod, gratis installation, gratis anpassning, flera språkalternativ med alla funktioner som finns i andra system, men till ett mycket lägre pris. Stor nog för att hantera alla dina behov, men ändå tillräckligt personlig för att arbeta direkt med företagets ägare och grundare. Har betjänat tusentals kunder i över 12 år. Lär dig mer om ReservationKey

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • Återförsäljarhantering
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
Sverige Lokal produkt
Enkel programvara för semesteruthyrning. Alla bokningar, begäranden och utbetalningar hanteras endast via ett Your.Rentals-konto.
Your.Rentals ger dig heltäckande programvara för semesteruthyrning. Hantera dina bostadsannonser, kalendrar, bokningar och utbetalningar på dussintals webbplatser genom ett enda konto – inget behov av ett konto för varje kanal. Synkronisera dina kalendrar på flera webbplatser, visa marknadsdata och få direktbokningar och onlinebetalningar från gäster. Lätt att använda och lätt att komma igång. Ingen registreringsavgift, inget abonnemang och inget pris per annons. Du betalar endast när du får en bokning. Lär dig mer om Your.Rentals

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • Återförsäljarhantering
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
rezStream erbjuder en lättanvänd lösning som registrerar fler bokningar online och förenklar hanteringen av din verksamhet.
Samarbeta med rezStream för ett molnbaserat fastighetshanteringssystem och en webbaserad bokningsmotor. Denna moderna lösning kommer att förenkla hur du hanterar din dagliga verksamhet och även ge dig fler bokningar. Schemalägg automatiska e-postmeddelanden, ställ enkelt in och hantera priser, erbjud kontaktlösa incheckningar och anslut till över 80 olika OTA med kanalhanteraren. Programvarusviten är heltäckande med 99 % kundnöjdhet och support 24/7. Boka din demo idag. Lär dig mer om rezStream

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • Återförsäljarhantering
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
Ett mobilt PMS för hotell med sömlös kontaktlös incheckning som genererar större intäkter och dramatiskt förbättrad hotellverksamhet.
StayNTouchs mobila molnbaserade fastighetshanteringssystem (property management system, PMS) erbjuder robust inkomsthantering, gruppfunktionalitet, rapportering och kontaktlös gästincheckning för att öka intäkterna, förbättra verksamheten och skala upp ditt företag. Öka intäkterna med automatiserad merförsäljning | Effektivisera drift och kommunikation | Städning | Mobil in-/utcheckning och lobbysjälvbetjäning | Integreras enkelt med de bästa lösningarna | Utmärkt design och enkel att använda. Lär dig mer om Stayntouch PMS

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • Återförsäljarhantering
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
Bookinglayer är en boknings- och arbetsflödesprogramvara som är specialiserad på övernattningsupplevelser.
Bookinglayer är ett boknings- och arbetsflödesprogram för ditt hotell. Programvaran tillhandahåller ett direktbokningsformulär på din webbplats, visar tillgänglighet i realtid och synkroniserar din kalender med kanaler som Airbnb och Booking.com. Med dina dagliga och veckovisa kalendrar kan du hantera och se bokningar, se ankomster och avgångar, aktivitetsscheman och överföringsinformation. Spara ännu mer tid genom att automatisera dina e-postmeddelanden och onlinebetalningar, se försäljningsrapporter och integrera din bokföring. Lär dig mer om Bookinglayer

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • Återförsäljarhantering
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
Boknings- och fastighetsförvaltningssystem för hotell, vandrarhem och semesteruthyrningar.
Switch.cm är en av världens mest prisvärda lösningar för hotell- och restaurangsystem. Den prisbelönta, molnbaserade plattformen automatiserar onlinebokningar, sparar tid åt dig och erbjuder viktiga operativa funktioner för din hotell- och restaurangverksamhet. Switch.cm är ett allt-i-ett-system som inkluderar kanalhantering, fastighetsförvaltningssystem, automatisk fakturering, bokningsmotor, städning och andra funktioner som gör det enkelt för dig att hantera din fastighet. Lär dig mer om SWITCH.CM

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • Återförsäljarhantering
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
Preno är en ledande programvara för hotellförvaltning som är utformad för att förenkla och effektivisera den dagliga verksamheten för hotellägare.
Preno är ett molnbaserat fastighetsförvaltningssystem som är utformat för att förenkla den dagliga verksamheten för boendeleverantörer. Preno integrerar front- och back office, minimerar dubbelhantering och sparar tid på administrationen. Preno är en uppsättning smarta verktyg som också är integrerade med den ledande bokföringsprogramvaran Xero och kanalhanterarna Staah och Siteminder. Programvaran är smart och passar många olika typer av fastigheter från boutiquehotell till motell, campingplatser, lyxstugor och mycket mer. Lär dig mer om Preno

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • Återförsäljarhantering
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
Organisera och automatisera den dagliga driften av ditt hotell så att du gör färre misstag och kan integrera med bokningsmotorer och andra.
Hotelist är ett molnbaserat fastighetshanteringssystem (property management system, PMS) som ger ett komplett verktyg för hotellreceptionister, hotellchefer och personal som städassistenter. Dess mål är att hjälpa hotellägaren att sköta sin verksamhet med automatiseringar på kortare tid, med färre fel och mer effektivt. Lär dig mer om Hotelist

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • Återförsäljarhantering
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
Helt molnbaserat hotellhanteringssystem med inbyggd säljkanalchef och PCI-certifierad kreditkortshantering.
Sedan 2002 är iBex ett helt molnbaserat hotellhanteringssystem med webbplatsbokningsskärmar, inbyggd försäljningskanalshanterare samt PCI-certifierad kreditkortshantering. Moduler med en eller flera egenskaper finns tillgängliga. Passar för fastigheter i alla storlekar – från de med bara några få enheter till verksamheter med hundratals rum och lokaler. Gränssnitt till Xero, telefonfakturering, gatesystem och mer. För en helhetslösning kan de även tillhandahålla integrerade, självhanterade webbplatser till mycket överkomliga priser. Lär dig mer om iBex PMS

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • Återförsäljarhantering
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
En plattform för verksamheter, marknadsföring och gästengagemang inom restauranger, hotell, nattklubbar och nöjeslokaler.
SevenRooms ger användare möjlighet att skapa och vårda meningsfulla, direkta relationer med gäster och leverera exceptionella gästupplevelser, för allt från lokala restauranger till internationella hotellkedjor. Plattformen för bokning, sittplatser och gästengagemang ger användare de verktyg de behöver för att utveckla direkta relationer med gäster, öka intäkterna och möjliggöra personligt anpassad service och marknadsföring. Lär dig mer om SevenRooms

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • Återförsäljarhantering
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
Helt mobil allt i ett-programvara för små och medelstora hotell med fokus på inkomsthantering. Öka dina intäkter med 20 %.
helt mobil allt i ett-programvara för hotell som fokuserar på inkomsthantering. öka din försäljning. öka dina intäkter. Programvaran erbjuder: App, kanalhanterare, PMS, bokningsmotor, faktureringsprogramvara, betalningshanteringssystem, statistik och inkomsthantering. Lär dig mer om VacationsPal

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • Återförsäljarhantering
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
Molnbaserad allt i ett-hotell- och restaurangplattform för hantering av hotell och försäljning.
HotelFriend är en allt i ett molnbaserad plattform för hotell- och restauranghantering. Kärnan i systemet är fastighetsautomationssystemet (property management system, PMS). Det bidrar till organisationen av arbete, direktförsäljning av rum och service, förenklar betjäning av gäster och gör deras vistelse på hotellet ännu bekvämare. Vidare ger lösningen möjlighet att hantera försäljningen online, från vilken enhet som helst, var du än befinner dig i världen, och du kan även analysera gästernas beteende och öka inkomsten. Lär dig mer om HotelFriend

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • Återförsäljarhantering
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
PeopleVine-plattformen hjälper medlemsbaserade organisationer att ansluta, engagera, sälja till och belöna sina medlemmar.
PeopleVine-plattformen hjälper medlemsbaserade organisationer att ansluta, engagera, sälja till och belöna sina medlemmar. Uppsättningen av verktyg knyter an engagemangs- och POS-data till CRM-profiler, vilket ger ditt företag möjlighet att växa, samtidigt som du skapar mer personliga relationer i stor skala. Lösningen passar bra för privata klubbar, restauranger, kontorskollektiv och andra serviceorganisationer. Lär dig mer om PeopleVine

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • Återförsäljarhantering
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
Enkelt och snabbt, precis som du vill ha det. Det har aldrig varit så enkelt att sköta dina hotell som med detta 100 % molnbaserade fastighetshanteringssystem (property management system, PMS).
Enkelt och snabbt, precis som du vill ha det. Byt rum genom att enkelt dra och släppa, skapa en ny bokning med några klick eller checka in en gäst på mindre än en minut. Det har aldrig varit så enkelt att sköta dina hotell som med detta 100 % molnbaserade fastighetshanteringssystem (property management system, PMS). Lär dig mer om Noovy

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • Återförsäljarhantering
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
Lägg till Wishbox till ditt fastighetsförvaltningssystem (property management system, PMS) och automatisera all din gästkommunikation, generera nya intäkter och öka gästnöjdheten. Enkelt.
Wishbox är ett system för hantering av gästupplevelser som är utformat för logileverantörer. Genom att automatisera gästkommunikationen sparar du tid med Wishbox, så att du kan generera mer intäkter och förbättra gästupplevelsen. Friktionsfritt. Wishbox erbjuder kraftfulla och flexibla lösningar, såsom en gästapp, online-incheckningsguide och mycket mer. På så sätt kan du kommunicera enkelt med dina gäster för att hjälpa dem i varje steg på vägen, från den första bokningen till utcheckningen. Och du kommer att få bra recensioner. Lär dig mer om Duve

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • Återförsäljarhantering
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
Sverige Lokal produkt
Den mest användarvänliga lösningen för: Att hantera alla dina bokningar, uppdatera din tillgänglighet, bokningskanaler och visa rapporter.
Programvaran ger bränsle åt din passion. Roombler är för självständiga värdar, gästhus och B&B-ägare. Med 12 enheter eller färre kan du hantera bokningar, incheckningar, utcheckningar, betalningar och e-postbekräftelser. Allt med statistik i realtid. På alla mobilenheter (eller en bärbar dator). Oavsett vilken plats din passion har fört dig till. Roombler passar inte för alla. Programvaran passar för människor precis som dig. Passionerade värdar som erbjuder rum, hem och stugor för uthyrning. Och som vill ta hand om sina gäster på bästa sätt. Lär dig mer om Roombler

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • Återförsäljarhantering
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
Sverige Lokal produkt
Ett SaaS-bokningssystem utan provision för mindre hotell och vandrarhem som är enkelt för dig, din personal och dina kunder att hantera.
HappyBooking är inte bara lättanvänd, den är också fullpackad med funktionalitet till ett väldigt rimligt pris. Programvaran är specialiserad på små till medelstora hotell, vandrarhem och B&B och hjälper dig att spara tid, pengar och öka antalet bokningar från din egen hemsida. Programvaran är helt gratis och du kommer att komma igång efter bara några timmar. Prova den gärna med en 15 dagars demo utan kostnad eller förpliktelser. Lär dig mer om HappyBooking

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • Återförsäljarhantering
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
Gratis hotellhanteringssystem med anpassad fakturering, tillgänglighetskalender, uppgiftshantering, diagram, rapportering med mera.
Det är gratis och enkelt att använda ett hotell- eller fastighetshanteringssystem som är kompatibelt med Windows, Android och iOS. Med NOBEDS kan du hantera din verksamhet från din dator, iPhone eller läsplatta oavsett var i världen du befinner dig. Målet är att hjälpa dig med ditt företag och se till att ditt boende är fullbokat hela tiden. Lär dig mer om NOBEDS

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • Återförsäljarhantering
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
Sverige Lokal produkt
Effektivisera verksamheten och öka gästernas tillfredsställelse, samtidigt som du ökar intäkterna och minskar kostnaderna.
Effektivisera verksamheten och öka gästernas tillfredsställelse, samtidigt som du ökar intäkterna och minskar kostnaderna. Lär dig mer om Nitesoft

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • Återförsäljarhantering
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
Plattform för semesteruthyrning. Utformad för fastighetsägare och fastighetsförvaltare för att underlätta hanteringen av deras fastigheter. 15 dagars gratis provperiod.
TalkGuest är ett så kallat SaaS-företag. En molnbaserad plattform särskilt utformad för att hantera din semesteruthyrningsverksamhet. Denna lättanvända programvara hjälper fastighetsägare och fastighetsförvaltare över hela världen att hantera sina fastigheter. Utformad för att vara enkel och lättanvänd, med alla funktioner du behöver för din korttidsuthyrningsverksamhet. Du kan få en gratis provperiod utan att behöva lämna några kreditkortsuppgifter. Onboardingprocessen är också kostnadsfri. Lär dig mer om TalkGuest

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • Återförsäljarhantering
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
En molnbaserad programvara för hantering av andelsboende och resorter för äldre resorter med omfattande funktionalitet och låga kostnader.
Ett molnbaserat PMS med inkomsthantering, hyresdistribution, utbytesintegrering, hemsida för resortbokning, ägarportal, PCI-certifierad betalningshantering och Owners Travel Club-bonusprogram från Panorama Travel Solutions. Gratis demo tillgänglig. Billig SaaS. Besök deras hemsida. Lär dig mer om Viewpoint

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • Återförsäljarhantering
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
Programvara för hotell- och fastighetsförvaltning för att ge dina kunder en bättre upplevelse och få bättre kontroll över dina kostnader och vinster.
Affärsredovisning plus hotell- och fastighetsförvaltning kommer att hjälpa dig att både ge dina kunder en bättre upplevelse och få bättre kontroll över dina kostnader och vinster. Fastighetsförvaltningsprogramvara för flera användare, bokföringsprogramvara för företag och säljsystem för restauranger och butiker ger dig den affärsprogramvara du behöver. Lär dig mer om BPA Hotel & Property Management

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • Återförsäljarhantering
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
Hantera enkelt de administrativa uppgifterna på ditt hotell eller vandrarhem med Bookingplanners fastighetshanteringssystem.
Hantera ditt boende med det molnbaserade fastighetshanteringssystemet (property management system, PMS). Öka användarvänligheten genom tydliga och enkla gränssnitt. Du kan utföra alla dina uppgifter på nolltid. Optimera hanteringen tack vare tvåvägsanslutningen med Cubilis Channel Manager. Denna anslutning säkerställer att alla priser och tillgänglighet synkroniseras på båda plattformarna. Perfekt för att undvika dubbelbokningar. Lär dig mer om Bookingplanner

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • Återförsäljarhantering
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter
Ett heltäckande system för intäkter, försäljning och catering, med fokus på att hantera evenemang.
GroupRevMax är ett sälj- och cateringsystem som integrerar lead-hantering, grupputvärdering och prissättning, blockhantering och merförsäljning, till och med gruppförsäljning online, på en enda plattform. En storlek passar inte alla, så du väljer de funktioner du behöver så sätts priset utifrån storleken på din anläggning och de funktioner du behöver, vilket gör att kostnaden blir rimlig oavett storlek. Lär dig mer om GroupRevMax

Funktioner

  • Hantering av catering
  • Underhållsstyrning
  • Återförsäljarhantering
  • För semesterbostäder
  • Förlängd vistelse
  • Flerfastigheter
  • Enstaka fastigheter