614 resultat
Varför Capterra är gratis
På monday.com kan team organisera alla aspekter av kommande evenemang, från registrering till feedback, på en flexibel, kodlös plattform. Lär dig mer om monday.com
På monday.coms öppna dra-och-släpp-plattform kan marknadsföringsteam bygga de perfekta verktygen för att hantera evenemang på en flexibel, kodlös plattform. Övervaka budgetering, leverantörer, verksamhetsstyrning, kampanjhantering och evenemangskampanjer på ett och samma ställe. Tilldela sedan jobb till olika kollegor så att alla vet exakt vad de ska göra i vilken prioritet. Organisationer kan övervaka konferenser, företagsevenemang och webbseminarier i realtid, från registrering före evenemanget till feedback efter evenemanget. Lär dig mer om monday.com
På monday.coms öppna dra-och-släpp-plattform kan marknadsföringsteam bygga de perfekta verktygen för att hantera evenemang på en flexibel, kodlös plattform. Övervaka budgetering, leverantörer,...

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Onlive är en heltäckande programvara för evenemangshantering för online-, hybrid- eller personliga evenemang som enkelt kan hanteras från början till slut. Lär dig mer om onlive
Letar du efter en heltäckande lösning för evenemangshantering för dina online-, personliga- eller hybridevenemang? Med Onlive kan du enkelt installera, hantera och köra dina evenemang från början till slut... Med en avancerad uppsättning rapporteringsverktyg kan organisatörer studera mer än bara mätetalen. Med de detaljerade rapporteringsalternativen kan Onlive hjälpa dig att förstå mer om kundprofiler, personlighet och parametrar för lyckade evenemang. Lär dig mer om onlive
Letar du efter en heltäckande lösning för evenemangshantering för dina online-, personliga- eller hybridevenemang? Med Onlive kan du enkelt installera, hantera och köra dina evenemang från början...

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
InviteDesk är en webbaserad plattform för att få rätt gäster att delta i evenemang genom marketing automation, teamwork och insikter. Lär dig mer om InviteDesk
InviteDesk är ett marknadsföringsprogram för evenemang som hjälper organisationer att förbättra evenemangets ROI. Med InviteDesk får du de gäster du vill ha genom att låta dina marknadsförings- och säljteam samarbeta med full transparens på gästlistor och prioritering av förstavalet-gäster. Skapa allt du behöver för att genomföra lyckade evenemangsinbjudningar, landningssidor, registreringssidor och fullständiga e-postsekvenser. InviteDesk integreras enkelt i ditt CRM för att säkerställa att du kan sluta cirkeln för evenemangets effektivitet. Lär dig mer om InviteDesk
InviteDesk är ett marknadsföringsprogram för evenemang som hjälper organisationer att förbättra evenemangets ROI. Med InviteDesk får du de gäster du vill ha genom att låta dina marknadsförings- och...

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Aventri har gjort det möjligt för tusentals varumärken världen över att förändra hur de planerar och genomföra sina möten och evenemang. Lär dig mer om Aventri
Fundera du på att köra virtuellt istället för att ställa in dina evenemang? Aventri kan nu driva virtuella, hybrida och fysiska evenemang. Aventris allt-i-ett-lösning för evenemang och möten har drivit över 300 000 evenemang och har hjälpt kunderna att förverkliga sina evenemangs- och affärsmål genom att göra besparingar och öka avkastningen. Tekniken för evenemangshantering ger dig möjlighet att samla in, hantera och analysera deltagar- och evenemangsdata, så att du kan fatta mer strategiska beslut och förbättra framtida evenemang. Lär dig mer om Aventri
Fundera du på att köra virtuellt istället för att ställa in dina evenemang? Aventri kan nu driva virtuella, hybrida och fysiska evenemang. Aventris allt-i-ett-lösning för evenemang och möten har...

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Komplett och professionellt verktyg som hanterar dina registreringar från början till slut: registrering, betalningar, spårningshantering, online-evenemang osv. Lär dig mer om idloom-events
idloom har alla funktioner som krävs för att organisera ett evenemang, från registrering av registreringar och skapande av brickor till fakturering. En ”allt i ett”-lösning som låter dig fokusera på det enda målet som verkligen betyder något: att göra ditt evenemang så lyckat att alla deltagare blir helt hänförda. Speciellt utformad för branschorganisationer, regeringar, evenemangsarrangörer, kommunikationsbyråer ... Prisbelönt som världens mest användarvänliga programvara för eventhantering. Lär dig mer om idloom-events
idloom har alla funktioner som krävs för att organisera ett evenemang, från registrering av registreringar och skapande av brickor till fakturering. En ”allt i ett”-lösning som låter dig fokusera på...

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Varumärkesprofilerad och helt anpassningsbar evenemangsteknik för virtuella, blandade och personliga evenemang. Lär dig mer om Socio
Socios evenemangshanteringsplattform driver virtuella, hybrida och personliga evenemang för kunder som Microsoft, Google, Nike, Comcast, Questex, Pinterest, Lessonly, Harvard University med fler i över 70 länder. Socio är byggd för evenemang, inte webinarier, och använder dra-och-släpp-teknik och kombinerar registrering, strömning, engagemang, sponsring och nätverkande för en sömlös evenemangsupplevelse. Lär dig mer om Socio
Socios evenemangshanteringsplattform driver virtuella, hybrida och personliga evenemang för kunder som Microsoft, Google, Nike, Comcast, Questex, Pinterest, Lessonly, Harvard University med fler i...

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
RSVPify är en ledande plattform för evenemangshantering och biljettförsäljning som hjälper till att strömlinjeforma evenemang från gästregistrering till öppnande. Lär dig mer om RSVPify
En ledande början till slut-plattform för evenemangshantering som 30 % av Fortune 500-företagen litar på. Hantera stora och små evenemang enkelt och håll fokus på varumärket. Kraftfulla funktioner som e-postinbjudningar, registrering och RSVP på internet, anpassad datainsamling, hantering av gästlistor, menyinställningar, hantering av delevenemang, integritet/exklusivitet för evenemang, dra-och-släpp-platslistor, incheckning och mycket mer. Lär dig mer om RSVPify
En ledande början till slut-plattform för evenemangshantering som 30 % av Fortune 500-företagen litar på. Hantera stora och små evenemang enkelt och håll fokus på varumärket. Kraftfulla funktioner...

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
En komplett plattform för marknadsföring och hantering av events som hanterar hela eventets livscykel (både vanliga och virtuella) från början till slut. Lär dig mer om Cvent Event Management
Cvent är ett jättebra val för eventmarknadsföring och hantering av events. Cvent erbjuder fysiska och virtuella eventlösningar för webbaserad registrering av events, kundengagemang under events, val av mötesplatser, eventappar, e-postmarknadsföring och webbundersökningar. Cvent-lösningarna optimerar hela värdekedjan för eventmarknadsföring och hantering av events och har gjort det möjligt för kunder runt om i världen att hantera miljontals möten och events. Cvent-lösningar maximerar effekten av personliga, virtuella och hybrida events. Lär dig mer om Cvent Event Management
Cvent är ett jättebra val för eventmarknadsföring och hantering av events. Cvent erbjuder fysiska och virtuella eventlösningar för webbaserad registrering av events, kundengagemang under events, val...

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Web-based event management software that offers comprehensive features and availability in 26 languages for successful event management Lär dig mer om vivenio
Vivenio is a smart event management software for small, large and enterprise events. Create event websites, send email invitations, collect registrations and check-in attendees. Thanks to the versatile features of vivenio you can host any type of virtual, hybrid or live event such as congresses, summits, exhibitions, conferences, fairs, company meetings or seminars. Lär dig mer om vivenio
Vivenio is a smart event management software for small, large and enterprise events. Create event websites, send email invitations, collect registrations and check-in attendees. Thanks to the...

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Många företag använder Bitrix24 som gratis programvara för evenemangshantering, eftersom den har alla nödvändiga verktyg för jobbet. Lär dig mer om Bitrix24
Många företag använder Bitrix24 som gratis programvara för evenemangshantering, eftersom den har alla nödvändiga verktyg för jobbet. För det första finns det en CRM- och klienthanteringsmodul som låter dig skapa offerter och fakturor, skicka e-post och hantera leverantörer. För det andra finns det delade kalendrar som låter dig schemalägga och boka flera platser. För det tredje finns det en projektledningsmodul och uppgiftsmallar som organisatörer använder för att hantera markpersonal. Lär dig mer om Bitrix24
Många företag använder Bitrix24 som gratis programvara för evenemangshantering, eftersom den har alla nödvändiga verktyg för jobbet. För det första finns det en CRM- och klienthanteringsmodul som...

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Intuitiv programvara för webbaserad registrering av evenemang för kongresser, konferenser, utbildningskurser, workshops och andra evenemang Lär dig mer om Konfeo
Konfeo är en programvara för registrering av evenemang på internet som gör att du snabbt kan skapa ett evenemang, anpassa registreringsformuläret och sälja biljetter eller sittplatser. Oavsett om du anordnar en större konferens, kongress, kurs eller workshop är Konfeo en jättebra lösning. Hittills har över 4 500 evenemangsarrangörer och över 500 000 deltagare litat på Konfeo. Konfeo är en mycket intuitiv, avancerad applikation för effektiv hantering av alla typer av evenemang. Lär dig mer om Konfeo
Konfeo är en programvara för registrering av evenemang på internet som gör att du snabbt kan skapa ett evenemang, anpassa registreringsformuläret och sälja biljetter eller sittplatser. Oavsett om du...

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Låga avgifter och inget krångel. Ticket Tailor är en lättanvänd biljettplattform som ger dig kontroll över dina evenemangsbiljetter. Lär dig mer om Ticket Tailor
Skippa mellanhanden och sälj biljetterna direkt till dina deltagare. – Flexibla planer utan kontrakt – Låga avgifter – Få betalt direkt via Stripe eller PayPal – Anpassa ditt biljettkontor – Bädda in bokningsformulär på din hemsida – Samla in, spara och äg dina deltagaruppgifter – Gratis incheckningsapp – Integrera med dina favoritverktyg via Zapier – Rabattkoder och kupongkoder Lär dig mer om Ticket Tailor
Skippa mellanhanden och sälj biljetterna direkt till dina deltagare. – Flexibla planer utan kontrakt – Låga avgifter – Få betalt direkt via Stripe eller PayPal – Anpassa ditt biljettkontor – Bädda...

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
En prisvärd, heltäckande evenemangsplattform. Direkta utbetalningar, livesupport 24/7. För endast 1 USD per biljett plus 1 % av biljettförsäljningen. Lär dig mer om Accelevents
Ge dina deltagare en heltäckande upplevelse med den här plattformen för evenemangsbiljetter. Använd som fristående tjänst eller kombinera med tysta mobilauktioner för att skapa en smidig övergång från biljettköp till donation för dina donatorer. Accelevents biljettförsäljning kostar endast 1 USD per biljett plus 1 % av biljettförsäljningen (alla avgifter kan tas ut från dina biljettköpare). Skapa anpassade biljettyper och börja sälja online på några få minuter. Lär dig mer om Accelevents
Ge dina deltagare en heltäckande upplevelse med den här plattformen för evenemangsbiljetter. Använd som fristående tjänst eller kombinera med tysta mobilauktioner för att skapa en smidig övergång...

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Event Temple är en av världens mest avancerade programvaruplattformar för hantering av olika platser. Lösningen ansluts sömlöst till hundratals webbappar. Lär dig mer om Event Temple
Event Temple har skapat en av världens mest avancerade programvaruplattformar för hantering av olika platser. För första gången någonsin kan hotell, konferenscenter, bröllopslokaler och klubbar enkelt använda en programvara för att integreras med ett stort ekosystem av andra moderna programvaror. I programvarusviten ingår kraftfull säljautomatisering med både e-post och text, CRM-funktioner, en kalender för eventhantering med möjlighet till flera utrymmen, BEO:er och mycket mer. Lösningen synkroniseras också med gmail, outlook och mycket mer. Lär dig mer om Event Temple
Event Temple har skapat en av världens mest avancerade programvaruplattformar för hantering av olika platser. För första gången någonsin kan hotell, konferenscenter, bröllopslokaler och klubbar...

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Raklet är en allt-i-ett-lösning för att bygga, engagera och utveckla din nätgemenskap. Moderna produkter för kontakter, meddelanden och betalningar. Lär dig mer om Raklet
Raklet gör det möjligt för nätgemenskaper att träffas, nätverka och växa. Allt-i-ett-plattform för nätgemenskapshantering som hjälper dig att skapa varumärkesengagemang och möjligheter. Den är enkel att installera för att matcha dina varumärkesfärger. Du kan: – Organisera och berika din medlemsdatabas med Raklet CRM – Skapa obegränsat antal anpassade formulär och sidor – Kommunicera via appen, textmeddelande eller e-post – Inkassera betalningar online (produkt och biljettförsäljning, medlemskap, donationer ...) – Förenkla evenemangshanteringen – Utföra avancerad rapportering. Lär dig mer om Raklet
Raklet gör det möjligt för nätgemenskaper att träffas, nätverka och växa. Allt-i-ett-plattform för nätgemenskapshantering som hjälper dig att skapa varumärkesengagemang och möjligheter. Den är enkel...

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Virtuell evenemangsplattform för att hantera direktsända evenemang, skapa upplevelser på begäran, bygga anpassade applikationer med mera. Lär dig mer om SpotMe
SpotMe är den kompletta engagemangsplattformen. Oavsett om det är direkt eller på begäran kan arrangörer enkelt leverera virtuella evenemang, digitala upplevelser och evenemangsappar som deras publik älskar. Från smågruppssessioner till personanpassade dagordningar till tvåvägskommunikation och spelifiering. Programvaran ger arrangörerna verktyg för att bygga en blomstrande gemenskap. SpotMe tillhandahåller företagslösningar för över 250 globala varumärken över webben, iOS och Android, en byggplattform utan kod och professionella tjänster. Lär dig mer om SpotMe
SpotMe är den kompletta engagemangsplattformen. Oavsett om det är direkt eller på begäran kan arrangörer enkelt leverera virtuella evenemang, digitala upplevelser och evenemangsappar som deras publik...

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Hubb får människor att uppleva evenemang på ett annat sätt. Hubb är byggd av evenemangsproffs för evenemangsproffs och driver uppslukande, meningsfulla digitala Lär dig mer om Hubb
Hubb får människor att uppleva evenemang på ett annat sätt. Hubb är en plattform som skapar virtuella evenemang, platsbaserade evenemang och hybridevenemang med kraftfulla verktyg för deltagarengagemang som väcker varumärken till liv. Hubb driver många av världens största konferenser. Hubb är byggd av evenemangsledare för evenemangsproffs och ger evenemangsplanerare oöverträffad kontroll och smidighet. Lär dig mer om Hubb
Hubb får människor att uppleva evenemang på ett annat sätt. Hubb är en plattform som skapar virtuella evenemang, platsbaserade evenemang och hybridevenemang med kraftfulla verktyg för...

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
destin

destin

(0 recensioner)
Ett programvarupaket för destinationshanteringsföretag, mötesarrangörer, resebyråer eller andra gruppreseprogram. Lär dig mer om destin
Destin tillhandahåller teknik för mötes- och evenemangshantering. Utöver anbudsbegäran (request for proposal, RFP) kommer denna helhetslösning att eliminera mellanhandspålägg och ge tillbaka budgetkontrollen till användaren. Destin grundades av en veteran i motivationsbranschen som skapade och drev ett framgångsrikt destinationshanteringsföretag. Därför finns en djupt rotad kunskap inom detta område och en snäv inriktning. Detta är det enda teknikföretaget som har automatiserat, drivit och hanterat interna serviceavdelningar för hotelldestinationer och conciergeavdelningar. Lär dig mer om destin
Destin tillhandahåller teknik för mötes- och evenemangshantering. Utöver anbudsbegäran (request for proposal, RFP) kommer denna helhetslösning att eliminera mellanhandspålägg och ge tillbaka...

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Appen är utformad för att hjälpa din organisation att planera, skapa, hantera, marknadsföra, spåra och certifiera. Lär dig mer om Attendo Plus
Appen är utformad för att hjälpa din organisation att planera, skapa, hantera, marknadsföra, spåra och certifiera. Lär dig mer om Attendo Plus
Appen är utformad för att hjälpa din organisation att planera, skapa, hantera, marknadsföra, spåra och certifiera.

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Få friheten att skapa en egen jättesnygg webbplats precis så som du vill ha den – gratis.
Skapa en fantastisk, professionell webbplats gratis med Wix webbplatsbyggare. Wix erbjuder några olika sätt att bygga din webbplats: Wix Artificial Design Intelligence, Wix Editor och Wix Code. Oavsett om du skapar din första hemsida eller om du är ett proffs så har Wix det du behöver. Wix ADI skapar en unik hemsida med professionell text, bilder med mera. Wix Editor ger dig designfrihet med avancerade funktioner och enkel dra och släpp-funktion. Och med Wix Code kan du skapa en toppmodern hemsida och toppmoderna appar.
Skapa en fantastisk, professionell webbplats gratis med Wix webbplatsbyggare. Wix erbjuder några olika sätt att bygga din webbplats: Wix Artificial Design Intelligence, Wix Editor och Wix Code....

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Organizers of events of all sizes use Eventbrite to power their live experience.
Eventbrite is a ticketing and event technology platform that helps businesses organize and sell tickets to events online while helping people discover events that fuel their passions. From workshops to concerts to conferences to world-renowned film and music festivals, Eventbrite houses events of all shapes and sizes. Eventbrites powerful platform, which can be accessed online or via mobile apps, scales from basic registration and ticketing to a fully featured event management platform.
Eventbrite is a ticketing and event technology platform that helps businesses organize and sell tickets to events online while helping people discover events that fuel their passions. From workshops...

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Wrike är en programvarulösning för händelsehantering med funktioner som mallar, Gantt-diagram, korrekturverktyg, rapporter med mera.
Wrike är en programvarulösning för evenemangshantering som fler än två miljoner människor över hela världen förlitar sig på. Rivstarta processen med en mall för evenemangshantering och tilldela uppgifter till teammedlemmar. Skapa en tidslinje för ditt projekt i ett flexibelt Gantt-diagram, justera enkelt datumen med ett dra och släpp-verktyg. Lägg till respons direkt i digitala tillgångar och påskynda godkännanden med intuitiva korrekturverktyg. Spåra dina kampanjresultat och analysera resultaten med anpassade rapporter. Arbeta smartare, inte hårdare, med Wrike.
Wrike är en programvarulösning för evenemangshantering som fler än två miljoner människor över hela världen förlitar sig på. Rivstarta processen med en mall för evenemangshantering och tilldela...

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
GoToWebinar är betrodd av fler kunder än någon annan webinarielösning och driver miljontals webbinarier varje år.
GoToWebinar är betrodd av fler kunder än någon annan webinarielösning och driver miljontals webbinarier varje år. Oavsett om du använder webinarier för marknadsföring, utbildning eller företagskommunikation kan GoToWebinar göra webbinarierna roligare med pålitlig teknik som är jätteenkel att använda. Få de funktioner, integrationer och analyser du behöver för att engagera din publik och skapa personliga kontakter som driver din verksamhet. När ditt rykte står på spel behöver du en lösning som du kan lita på.
GoToWebinar är betrodd av fler kunder än någon annan webinarielösning och driver miljontals webbinarier varje år. Oavsett om du använder webinarier för marknadsföring, utbildning eller...

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Airtable is the database that anyone can use with a beautiful spreadsheet interface.
Airtable is the relational database for the rest of us. With a spreadsheet-like interface that anyone can use, realtime collaboration, and rich features like file attachments and reporting, Airtable is the friendliest modern database.
Airtable is the relational database for the rest of us. With a spreadsheet-like interface that anyone can use, realtime collaboration, and rich features like file attachments and reporting, Airtable...

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Programvara för livscykelhantering av tillgångar som är byggd runt dina behov av tillgångsspårning. Avskrivningar, streckkoder med mera. Prova kostnadsfritt.
Med denna utmärkta programvara för hantering av tillgångars livscykel kan du enkelt skapa inköpsordrar, schemalägga tjänster och hantera leverantörer. Enkel avskrivningshantering och anpassade rapporter hjälper dig att fatta välinformerade affärsbeslut. Använd mobilappen för RFID-, streckkods- och QR-kodsskanningar för att säkerställa att myndigheternas regelverk efterlevs. Plats- och underhållshistorik gör detta till ett måste för hantering av anläggningstillgångar. Programvaran är också integrerad med Zendesk och Jira. Prova programvaran gratis.
Med denna utmärkta programvara för hantering av tillgångars livscykel kan du enkelt skapa inköpsordrar, schemalägga tjänster och hantera leverantörer. Enkel avskrivningshantering och anpassade...

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Cloud-based software with event app, event registration, event marketing, and event management for in-person/virtual/hybrid events.
Whova All-in-One Event Management Software helps event organizers create the most engaging and organized events (face-to-face, virtual or hybrid) by improving attendee engagement, increasing networking opportunities, enhancing exhibitor/sponsor ROI, and making event planning much easier. Whova is loved by 15000+ events worldwide and has won the Event Tech Award in 2016, 2017, 2018, and 2019. Whova is trusted by Hilton, US Bank, Oracle, IKEA, NASA, DOE, Rockefeller Foundation, Harvard, IEEE, ...
Whova All-in-One Event Management Software helps event organizers create the most engaging and organized events (face-to-face, virtual or hybrid) by improving attendee engagement, increasing...

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Membership and database management software brings together all the tools you need to efficiently run your organization.
Wild Apricot helps thousands of organizations spend less time on administrative tasks, like processing payments and updating Excel files, and more time on growing their membership. Its designed for volunteer run and small staff organizations with a user-friendly back end so that you don't have to be a technical genius to take your organization to the next level. In addition, you'll have access to a community of peers and experts that share knowledge and best practices. We've got your back!
Wild Apricot helps thousands of organizations spend less time on administrative tasks, like processing payments and updating Excel files, and more time on growing their membership. Its designed for...

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Tripleseat is a catering and event management platform for restaurants, hotels, and unique venues.
Tripleseat is a catering and event management platform for restaurants, hotels, and unique venues that will increase sales and streamline the booking process. It is the first web-based system created by hospitality event managers for hospitality event managers. Since 2008 Tripleseat has taken the restaurant business by storm providing solutions and simplifying the event process from start to finish. Over 2,500 venues and 18,000+ event industry expert trust Tripleseat.
Tripleseat is a catering and event management platform for restaurants, hotels, and unique venues that will increase sales and streamline the booking process. It is the first web-based system created...

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Association Management Software for board volunteers who want to save time and money!
Board volunteers of local association chapters save time and money with StarChapter! The software combines emails, event registration, membership, website design, and payment processing all in one place. A StarChapter Project Manager will set up your service with you, coordinate the project for you, and train users even when the board transitions. Customers get access to 24/7 online technical support and unlimited industry and training resources.
Board volunteers of local association chapters save time and money with StarChapter! The software combines emails, event registration, membership, website design, and payment processing all in one...

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
The eSPACE Work Order Management module is the most comprehensive facility management software on the market!
eSPACE has best-in-class customer service and ongoing development support, Our Work Order Management module is the most comprehensive facility management software on the market! Some of our key features includes: - Work Orders and Assignments & Inventory Control - Robust Reporting Options & Equipment Tracking - Preventive Maintenance - Vendor Portal Take us on a free test drive for 30 days or request a free demo today!
eSPACE has best-in-class customer service and ongoing development support, Our Work Order Management module is the most comprehensive facility management software on the market! Some of our key...

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Associations, chambers, and AMCs use MemberClicks integrated software solutions for simpler, more productive membership management.
Associations, chambers, and AMCs use MemberClicks integrated software solutions for simpler, more productive membership management. More easily acquire and engage members and increase revenue with integrated website management, email nurturing, reporting, virtual and in-person event management, learning and certification management, job postings, and more. MemberClicks technology is supported by industry-leading client support. Over 3,500 clients trust MemberClicks to fulfill their missions.
Associations, chambers, and AMCs use MemberClicks integrated software solutions for simpler, more productive membership management. More easily acquire and engage members and increase revenue with...

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
En uppsättning integrerade affärsappar för CRM, POS, webbplats, e-handel, försäljning, bokföring, lager, HR, projekt och marknadsföring.
Odoo är en helintegrerad, anpassningsbar svit av affärsapplikationer med öppen källkod. En majoritet av verksamhetsbehoven, som kundrelationer (customer relations management, CRM), försäljning, projekt, tillverkning, lager och redovisning, uppfylls genom denna allt-i-ett-lösning. Odoo är utformad för att uppfylla företagets behov oavsett storlek och budget.
Odoo är en helintegrerad, anpassningsbar svit av affärsapplikationer med öppen källkod. En majoritet av verksamhetsbehoven, som kundrelationer (customer relations management, CRM), försäljning,...

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Event management software for fundraising including silent auctions, live auctions, online bidding, mobile bidding & more!
Simple, Affordable, Powerful software for Virtual Fundraising Events! Supports live auctions, Fund-A-Need and online silent auction bidding. Quickly and easily upload and track donations. Create auction items out of one or more donations. Set up specific "Giving" levels bidders can use to donate money, sell fixed price items and more. Best in class customer service! FREE support! We're here to help!
Simple, Affordable, Powerful software for Virtual Fundraising Events! Supports live auctions, Fund-A-Need and online silent auction bidding. Quickly and easily upload and track donations. Create...

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Tools for the modern professional: proposals, contracts, payments, and more. Try 7 days free when you're ready.
HoneyBook helps creative entrepreneurs and freelancers book more clients, manage projects and get paid all in one place. With our business management software, you can automate your busy work and stay on top of all your to-dos, saving time and money so you can grow your business. Its like your own personal assistant. Small business owners and freelancers have tripled their bookings and saved multiple hours a day using HoneyBook tools. Start a free trial today!
HoneyBook helps creative entrepreneurs and freelancers book more clients, manage projects and get paid all in one place. With our business management software, you can automate your busy work and...

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Eventzilla is an online event registration & marketing platform for virtual in-person and hybrid events.
Now offering registration for VIRTUAL EVENTS. Eventzilla is a leading cloud-based event registration & marketing platform for in-person and virtual events. Works perfect for conferences, webinars, virtual events, fundraisers, classes, & sports events. Eventzilla has everything you need to setup a custom event website, publish event schedule, process payments, manage attendees and check-in easily.
Now offering registration for VIRTUAL EVENTS. Eventzilla is a leading cloud-based event registration & marketing platform for in-person and virtual events. Works perfect for conferences, webinars,...

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Honest, effortless, low-cost online ticketing system with first-class customer support.
At TicketSource were all about providing an affordable, easy to use online ticketing system. There are no contracts, hidden fees or complicated access tiers. Gain full access to our complete system through one honest booking fee structure. We're friendly and supportive, and when you talk to us you won't find us reading from a script. Whether you're tech-savvy or a technophobe, we'll talk to you as an individual, because we're individuals too.
At TicketSource were all about providing an affordable, easy to use online ticketing system. There are no contracts, hidden fees or complicated access tiers. Gain full access to our complete system...

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Online registration and payment processing for virtual or in-person events and programs. Manage your data productively with Regpack.
Regpack is an online registration and payment platform used by more than 7,000 organizations worldwide. Regpack gives you the tools you need to manage every aspect of your event, including virtual events. Features include form builder, dynamic reporting, integrated online payments, customized and automated discounts, and more. Our clients see an increase in registration and revenue growth, and are more efficient in day to day tasks. Learn why Regpack is a top-rated registration solution.
Regpack is an online registration and payment platform used by more than 7,000 organizations worldwide. Regpack gives you the tools you need to manage every aspect of your event, including virtual...

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
memberplanet simplifies membership and makes it easy to grow your organization.
memberplanet's full suite of membership management tools simplifies membership and day-to-day operations to keep your organization running smoothly. memberplanet's membership features empower you to drive engagement, making it simple to nurture and grow your member, donor, and volunteer base. Collect dues, automate membership renewals, manage events, provide a seamless experience with API integrations, and send instant communication via text and email.
memberplanet's full suite of membership management tools simplifies membership and day-to-day operations to keep your organization running smoothly. memberplanet's membership features empower you to...

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Invitation management solution that offers easy-to-use invitations, free eCards, and party planning ideas.
Invitation management solution that offers easy-to-use invitations, free eCards, and party planning ideas.
Invitation management solution that offers easy-to-use invitations, free eCards, and party planning ideas.

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Our new combined platform offers best-of-breed features and a world-class suite of services to simplify event fundraising.
Community Brands brought together the best and most innovative event fundraising technology with GiveSmart, Gesture and 501 Auctions. Our new combined platform offers best-of-breed features and a world-class suite of services to simplify event fundraising and help charities exceed their event goals.
Community Brands brought together the best and most innovative event fundraising technology with GiveSmart, Gesture and 501 Auctions. Our new combined platform offers best-of-breed features and a...

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
One platform for everything: Tickets, Merchandise, Donations, Gift Cards, a Loyalty Program, Subscriptions and Patron Management.
Catering to live performance and the arts with fully integrated tools to efficiently run traditional or VIRTUAL events. Easy-to-use including fully integrated video and marketing, fundraising, gift cards, reserved seating with social distancing, subscriptions, merchandise, customer loyalty, coupons, and surveys. The only service with NO ticket fees and 100% nightly payouts. Experience stellar customer service with our free trial and learn why ThunderTix is the #1 choice for live performances.
Catering to live performance and the arts with fully integrated tools to efficiently run traditional or VIRTUAL events. Easy-to-use including fully integrated video and marketing, fundraising, gift...

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Fundraising Software: Auction & Event management | Online Donations | Virtual Fundraising | Text2Give | Mobile Bidding | Ticketing
OneCause fundraising software offers an intuitive, reliable and affordable solution. Providing the ability to manage multiple live or virtual fundraising events/campaigns annually allowing any-sized organization to connect more donors to your cause. Features include: event management | auction item & package tracking | BidPal Mobile Bidding | ticket & sponsorships | table management | online auctions & stores | reporting & analytics | Text2Give | online, phone & email support
OneCause fundraising software offers an intuitive, reliable and affordable solution. Providing the ability to manage multiple live or virtual fundraising events/campaigns annually allowing any-sized...

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
All the tools you need to run your organization in one place.
TidyHQ is an online management tool built to make running your group, your organization or even your association a whole lot easier. TidyHQ increases productivity and saves time by combining great tools in an easy to use platform. We built TidyHQ to save administrators their most valuable asset, time. TidyHQ is set up to let you take control of your organization and manage it in the easiest and most efficient way possible. Check out some of the tools at your disposal below.
TidyHQ is an online management tool built to make running your group, your organization or even your association a whole lot easier. TidyHQ increases productivity and saves time by combining great...

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Since 2012, Brazen has been the leading virtual career fair & online hiring event platform with affordable, easy to use software.
Easily build and manage virtual events and online career fairs. Top brands like KPMG, CVS Health and Starbucks use Brazen's hiring events to attract 3x more qualified candidates. Leading universities rely on the robust platform to host multi-company career fairs, student & alumni networking events, virtual orientations, and much more. Features include live video broadcasting, one-on-one video chat, instant messaging, chatbots and automated recruiting functionality.
Easily build and manage virtual events and online career fairs. Top brands like KPMG, CVS Health and Starbucks use Brazen's hiring events to attract 3x more qualified candidates. Leading universities...

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Successful events start with Tix. Email marketing, social distancing, donations and more. Low cost and risk free. Get started today!
Successful events start with Tix. Feature-rich ticketing including integrated e-mail marketing tools, social distancing seat maps, timed admissions, donations, up-selling, season ticket renewals, custom branding, web site integration and more. All risk free with no term commitment and low fees. Contact us for a Free Demo today!
Successful events start with Tix. Feature-rich ticketing including integrated e-mail marketing tools, social distancing seat maps, timed admissions, donations, up-selling, season ticket renewals,...

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
The Online Booking System that keeps things simple. Used by 1000s of happy businesses across the world.
We're passionate about helping small businesses succeed - through great value booking software and a team focused on success, not just support. Over the years we've transformed bookings for thousands of businesses, helped individuals follow their passions, and supported franchisors to scale internationally. You can get set up in 15 minutes - join us for a free two week trial and slash your admin time today!
We're passionate about helping small businesses succeed - through great value booking software and a team focused on success, not just support. Over the years we've transformed bookings for...

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Attendify's platform delivers engaging virtual, hybrid, & in-person event experiences in an easy-to-use, turn-key & all-in-one solution
Finally, a way to easily drive success at any virtual, hybrid or in-person event! Attendify’s all-in-one online and mobile event app & registration platform provides everything needed to engage attendees, foster community, & drive results for any event format. Our upfront pricing, free trials, & intuitive user experience make it the #1 choice for today’s top companies, like Google, PwC, & TEDx. The best part? We offer today’s only attendee data platform, so you can put your event data to work.
Finally, a way to easily drive success at any virtual, hybrid or in-person event! Attendify’s all-in-one online and mobile event app & registration platform provides everything needed to engage...

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Picatic provides event ticketing and registration tools that power the worlds best conferences.
Picatic is the internet's most customer-friendly, simple & affordable conference registration solution. Our full-featured platform enables conferences of any size to create a stunning event website, add ticket sales to an existing site, and manage everything in one place. Trusted by thousand of organizers around the world, Picatic is rated #1 in customer satisfaction.
Picatic is the internet's most customer-friendly, simple & affordable conference registration solution. Our full-featured platform enables conferences of any size to create a stunning event website,...

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Köp- och säljverktyg som kan anpassas till auktion, omvänd auktion, öresauktion och tyst auktion.
Köp- och säljverktyg som kan anpassas till auktion, omvänd auktion, öresauktion och tyst auktion. Lämpligt för enskilda företagare, familjeföretag, mångmiljonföretag och myndigheter som vill använda marknadsplatser online för direktköp, auktioner, omvända auktioner, öresauktioner och tysta auktioner. Programvaran körs på molnservrar och dedikerade servrar, och fungerar också bra med över 50 betalningsportaler, som till exempel Paypal, Authorize.net, Braintree, Balanced Payment och Adaptive Payments.
Köp- och säljverktyg som kan anpassas till auktion, omvänd auktion, öresauktion och tyst auktion. Lämpligt för enskilda företagare, familjeföretag, mångmiljonföretag och myndigheter som vill använda...

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
The Showpass App lets you manage your box office remotely. Add employees, create Sales teams, turn smartphones into scanners and more.
Showpass user-friendly online and optional point of sale software creates the best experience for you and your guests! Sell tickets through your website, Facebook and Google without redirecting. Upsell upcoming events, merch and customize tickets to include marketing messages. Scan quickly on-site and communicate via email, surveys and texting. Showpass has updated features in response to COVID-19 to include time slot reservation software and live streaming integrations for virtual events.
Showpass user-friendly online and optional point of sale software creates the best experience for you and your guests! Sell tickets through your website, Facebook and Google without redirecting....

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester