Sverige Visa lokala produkter
63 resultat
RSVPify är en ledande plattform för evenemangshantering och biljettförsäljning som hjälper till att strömlinjeforma evenemang från gästregistrering till öppnande. Lär dig mer om RSVPify
En ledande början till slut-plattform för evenemangshantering som 30 % av Fortune 500-företagen litar på. Hantera stora och små evenemang enkelt och håll fokus på varumärket. Kraftfulla funktioner som e-postinbjudningar, registrering och RSVP på internet, anpassad datainsamling, hantering av gästlistor, menyinställningar, hantering av delevenemang, integritet/exklusivitet för evenemang, dra-och-släpp-platslistor, incheckning och mycket mer. Lär dig mer om RSVPify

Funktioner

  • Emblemhantering
  • E-post marknadsföring
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Registreringshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
  • Schemaläggning av event
En prisvärd, heltäckande evenemangsplattform. Direkta utbetalningar, livesupport 24/7. För endast 1 USD per biljett plus 1 % av biljettförsäljningen. Lär dig mer om Accelevents
Ge dina deltagare en heltäckande upplevelse med den här plattformen för evenemangsbiljetter. Använd som fristående tjänst eller kombinera med tysta mobilauktioner för att skapa en smidig övergång från biljettköp till donation för dina donatorer. Accelevents biljettförsäljning kostar endast 1 USD per biljett plus 1 % av biljettförsäljningen (alla avgifter kan tas ut från dina biljettköpare). Skapa anpassade biljettyper och börja sälja online på några få minuter. Lär dig mer om Accelevents

Funktioner

  • Emblemhantering
  • E-post marknadsföring
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Registreringshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
  • Schemaläggning av event
Denna molnbaserade programvara för evenemangshantering förser evenemangsarrangörerna med alla verktyg de behöver för att planera, marknadsföra och hantera alla aspekter. Lär dig mer om iVvy Event Management
Denna molnbaserade programvara för evenemangshantering förser evenemangsarrangörerna med alla verktyg de behöver för att planera, marknadsföra och hantera alla aspekter av evenemanget på ett enkelt och samlat sätt. Från enkla seminarier till flersessionskonferenser – programvaran har allt du behöver. Med intuitiv programvara, snygga webb- och e-postmallar och det nya dra och släpp-webbplatsverktyget är det enkelt för alla att skapa professionella evenemangswebbplatser och e-postmeddelanden. Lär dig mer om iVvy Event Management

Funktioner

  • Emblemhantering
  • E-post marknadsföring
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Registreringshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
  • Schemaläggning av event
Få friheten att skapa en egen jättesnygg webbplats precis så som du vill ha den – gratis.
Skapa en fantastisk, professionell webbplats gratis med Wix webbplatsbyggare. Wix erbjuder några olika sätt att bygga din webbplats: Wix Artificial Design Intelligence, Wix Editor och Wix Code. Oavsett om du skapar din första hemsida eller om du är ett proffs så har Wix det du behöver. Wix ADI skapar en unik hemsida med professionell text, bilder med mera. Wix Editor ger dig designfrihet med avancerade funktioner och enkel dra och släpp-funktion. Och med Wix Code kan du skapa en toppmodern hemsida och toppmoderna appar. Lär dig mer om Wix

Funktioner

  • Emblemhantering
  • E-post marknadsföring
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Registreringshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
  • Schemaläggning av event
På monday.com kan team organisera alla aspekter av kommande evenemang, från registrering till feedback, på en flexibel, kodlös plattform.
På monday.coms öppna dra-och-släpp-plattform kan marknadsföringsteam bygga de perfekta verktygen för att hantera evenemang på en flexibel, kodlös plattform. Övervaka budgetering, leverantörer, verksamhetsstyrning, kampanjhantering och evenemangskampanjer på ett och samma ställe. Tilldela sedan jobb till olika kollegor så att alla vet exakt vad de ska göra i vilken prioritet. Organisationer kan övervaka konferenser, företagsevenemang och webbseminarier i realtid, från registrering före evenemanget till feedback efter evenemanget. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Emblemhantering
  • E-post marknadsföring
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Registreringshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
  • Schemaläggning av event
Wrike är en programvarulösning för händelsehantering med funktioner som mallar, Gantt-diagram, korrekturverktyg, rapporter med mera.
Wrike är en programvarulösning för evenemangshantering som fler än två miljoner människor över hela världen förlitar sig på. Rivstarta processen med en mall för evenemangshantering och tilldela uppgifter till teammedlemmar. Skapa en tidslinje för ditt projekt i ett flexibelt Gantt-diagram, justera enkelt datumen med ett dra och släpp-verktyg. Lägg till respons direkt i digitala tillgångar och påskynda godkännanden med intuitiva korrekturverktyg. Spåra dina kampanjresultat och analysera resultaten med anpassade rapporter. Arbeta smartare, inte hårdare, med Wrike. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Emblemhantering
  • E-post marknadsföring
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Registreringshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
  • Schemaläggning av event
GoToWebinar är betrodd av fler kunder än någon annan webinarielösning och driver miljontals webbinarier varje år.
GoToWebinar är betrodd av fler kunder än någon annan webinarielösning och driver miljontals webbinarier varje år. Oavsett om du använder webinarier för marknadsföring, utbildning eller företagskommunikation kan GoToWebinar göra webbinarierna roligare med pålitlig teknik som är jätteenkel att använda. Få de funktioner, integrationer och analyser du behöver för att engagera din publik och skapa personliga kontakter som driver din verksamhet. När ditt rykte står på spel behöver du en lösning som du kan lita på. Lär dig mer om GoTo Webinar

Funktioner

  • Emblemhantering
  • E-post marknadsföring
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Registreringshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
  • Schemaläggning av event
Programvara för livscykelhantering av tillgångar som är byggd runt dina behov av tillgångsspårning. Avskrivningar, streckkoder med mera. Prova kostnadsfritt.
Med denna utmärkta programvara för hantering av tillgångars livscykel kan du enkelt skapa inköpsordrar, schemalägga tjänster och hantera leverantörer. Enkel avskrivningshantering och anpassade rapporter hjälper dig att fatta välinformerade affärsbeslut. Använd mobilappen för RFID-, streckkods- och QR-kodsskanningar för att säkerställa att myndigheternas regelverk efterlevs. Plats- och underhållshistorik gör detta till ett måste för hantering av anläggningstillgångar. Programvaran är också integrerad med Zendesk och Jira. Prova programvaran gratis. Lär dig mer om EZOfficeInventory

Funktioner

  • Emblemhantering
  • E-post marknadsföring
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Registreringshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
  • Schemaläggning av event
En komplett plattform för marknadsföring och hantering av events som hanterar hela eventets livscykel (både vanliga och virtuella) från början till slut.
Cvent är ett jättebra val för eventmarknadsföring och hantering av events. Cvent erbjuder fysiska och virtuella eventlösningar för webbaserad registrering av events, kundengagemang under events, val av mötesplatser, eventappar, e-postmarknadsföring och webbundersökningar. Cvent-lösningarna optimerar hela värdekedjan för eventmarknadsföring och hantering av events och har gjort det möjligt för kunder runt om i världen att hantera miljontals möten och events. Cvent-lösningar maximerar effekten av personliga, virtuella och hybrida events. Lär dig mer om Cvent Event Management

Funktioner

  • Emblemhantering
  • E-post marknadsföring
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Registreringshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
  • Schemaläggning av event
Många företag använder Bitrix24 som gratis programvara för evenemangshantering, eftersom den har alla nödvändiga verktyg för jobbet.
Många företag använder Bitrix24 som gratis programvara för evenemangshantering, eftersom den har alla nödvändiga verktyg för jobbet. För det första finns det en CRM- och klienthanteringsmodul som låter dig skapa offerter och fakturor, skicka e-post och hantera leverantörer. För det andra finns det delade kalendrar som låter dig schemalägga och boka flera platser. För det tredje finns det en projektledningsmodul och uppgiftsmallar som organisatörer använder för att hantera markpersonal. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Emblemhantering
  • E-post marknadsföring
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Registreringshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
  • Schemaläggning av event
En uppsättning integrerade affärsappar för CRM, POS, webbplats, e-handel, försäljning, bokföring, lager, HR, projekt och marknadsföring.
Odoo är en helintegrerad, anpassningsbar svit av affärsapplikationer med öppen källkod. En majoritet av verksamhetsbehoven, som kundrelationer (customer relations management, CRM), försäljning, projekt, tillverkning, lager och redovisning, uppfylls genom denna allt-i-ett-lösning. Odoo är utformad för att uppfylla företagets behov oavsett storlek och budget. Lär dig mer om Odoo

Funktioner

  • Emblemhantering
  • E-post marknadsföring
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Registreringshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
  • Schemaläggning av event
BlueJeans är mötesplattformen för den moderna arbetsplatsen. Enkel. Smart. Pålitlig.
BlueJeans är mötesplattformen för den moderna arbetsplatsen. BlueJeans sammanför video-, ljud- och webbkonferenser med de samarbetsverktyg som människor använder varje dag. BlueJeans är den första molntjänsten som kopplar samman stationära datorer, mobila enheter och rumssystem i ett videomöte. På så sätt är mötena snabba att ansluta till och enkla att använda, så att medarbetare kan arbeta produktivt var och hur de vill. Det är möteslösningen som teamen litar på för att arbeta på bästa sätt. Lär dig mer om BlueJeans Meetings

Funktioner

  • Emblemhantering
  • E-post marknadsföring
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Registreringshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
  • Schemaläggning av event
Låga avgifter och inget krångel. Ticket Tailor är en lättanvänd biljettplattform som ger dig kontroll över dina evenemangsbiljetter.
Skippa mellanhanden och sälj biljetterna direkt till dina deltagare. – Flexibla planer utan kontrakt – Låga avgifter – Få betalt direkt via Stripe eller PayPal – Anpassa ditt biljettkontor – Bädda in bokningsformulär på din hemsida – Samla in, spara och äg dina deltagaruppgifter – Gratis incheckningsapp – Integrera med dina favoritverktyg via Zapier – Rabattkoder och kupongkoder Lär dig mer om Ticket Tailor

Funktioner

  • Emblemhantering
  • E-post marknadsföring
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Registreringshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
  • Schemaläggning av event
eSpace-modulen för hantering av arbetsordrar är en av marknadens mest omfattande programvaror för anläggningsskötsel.
eSPACE har utmärkt kundservice och support för fortlöpande utveckling. Modulen för hantering av arbetsordrar är en av marknadens mest omfattande programvaror för anläggningsskötsel. Några av huvudfunktionerna är: - Arbetsordrar, uppdrag och lagerkontroll - Robusta rapporteringsalternativ och utrustningsspårning - Förebyggande underhåll - Leverantörsportal Provkör gratis i 30 dagar eller beställ en gratis demo idag. Lär dig mer om eSPACE

Funktioner

  • Emblemhantering
  • E-post marknadsföring
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Registreringshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
  • Schemaläggning av event
Scoro är en början till slut lösning för projekt- och företagsledning som gör att du kan styra hela arbetsflödet på ett och samma ställe.
Scoro är en prisbelönt, början till slut lösning för projekt- och företagsledning som gör att du kan styra hela arbetsflödet på ett och samma ställe. Förutom projektledningsfunktioner tillhandahåller Scoro alla verktyg du behöver för att hantera din verksamhet: schemaläggning och spårning av arbete och uppgifter, samarbete, kontaktdatabas och CRM, offert och fakturering, avancerad rapportering, instrumentbrädor i realtid och mycket mer. Registrera dig för en 14 dagars gratis provperiod för att se själv. Lär dig mer om Scoro

Funktioner

  • Emblemhantering
  • E-post marknadsföring
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Registreringshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
  • Schemaläggning av event
Varumärkesprofilerad och helt anpassningsbar evenemangsteknik för virtuella, blandade och personliga evenemang.
Socios evenemangshanteringsplattform driver virtuella, hybrida och personliga evenemang för kunder som Microsoft, Google, Nike, Comcast, Questex, Pinterest, Lessonly, Harvard University med fler i över 70 länder. Socio är byggd för evenemang, inte webinarier, och använder dra-och-släpp-teknik och kombinerar registrering, strömning, engagemang, sponsring och nätverkande för en sömlös evenemangsupplevelse. Lär dig mer om Webex Events (Formerly Socio)

Funktioner

  • Emblemhantering
  • E-post marknadsföring
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Registreringshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
  • Schemaläggning av event
Arrangera kontakt- och engagemangsdrivna webbinarier, evenemang, konferenser, mässor och möten som verkligen sticker ut.
Arrangera kontakt- och engagemangsdrivna webbinarier, hybrida evenemang, konferenser, mässor och möten som verkligen sticker ut. Airmeet ger dig kraften du behöver för att inte bara arrangera och tjäna pengar på dina evenemang på ett enkelt sätt. Programvaran säkerställer också att fokus är på din publik med hjälp av helt anpassningsbara särskilda rum för samtal och engagemang. Över 2 500 varumärken som Walmart, Volvo, Accenture, HackerRank, Toronto University arrangerar tusentals evenemang med Airmeet varje månad över hela världen. Lär dig mer om Airmeet

Funktioner

  • Emblemhantering
  • E-post marknadsföring
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Registreringshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
  • Schemaläggning av event
Slido hjälper dig att få ut mesta möjliga av ditt företags- eller teammöte med funktioner för frågor och svar, omröstningar, idékläckning och frågesporter.
Slido är en branschledande plattform för publikinteraktion. Funktionerna för frågor och svar, omröstningar och frågesporter hjälper dig att få ut mesta möjliga av dina företags- och teammöten samt evenemang oavsett om de är personliga, virtuella eller hybrida. Slido fungerar med populära videokonferens- och presentationsplattformar och integreras sömlöst med Webex, Microsoft Teams, PowerPoint och Google Slides. Sedan grundandet 2012 har Slido använts över 1,8 miljoner gånger och engagerat över 55 miljoner aktiva deltagare. Lär dig mer om Slido

Funktioner

  • Emblemhantering
  • E-post marknadsföring
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Registreringshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
  • Schemaläggning av event
Programvara för prishantering för ledande prisutdelningsorganisatörer som ger dig webbaserad hantering av tävlingsdeltagande och tävlingsdomare. Snabb, säker och en fantastisk upplevelse.
Award Force är en prisbelönt programvara för ledande tävlingsarrangörer som ger dig webbaserad hantering av tävlingsdeltagande och tävlingsdomare. Programvaran är utformad för prestanda och funktion och är snabb, säker och en fantastisk upplevelse för deltagare, domare och tävlingsledare. Uppgradera till Award Force för att: få dina prisutdelningar** mer populära, göra domarna nöjda, spara tid och pengar på mindre administration, slippa stress, få insyn och kontroll, sätt din tävling på kartan med bra design och göra dina prisutdelningar så bra som möjligt. Lär dig mer om Award Force

Funktioner

  • Emblemhantering
  • E-post marknadsföring
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Registreringshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
  • Schemaläggning av event
Hubilo är plattformen för de verkliga virtuella evenemangen och virtuella mötena. Gör dina virtuella evenemang till verkliga evenemang med Virtual Platform
Hubilo är en programvara för hantering av hybridevenemang. Programvaran hjälper dig att anordna både virtuella och fysiska evenemang. Med en intuitiv hybridinstrumentbräda kan du skapa, anordna och hantera ett helt virtuellt evenemang eller ett hybridevenemang med en webbplats, mobilapp för evenemang, registrerings- och biljettlösningar. Virtual Event kan: Anordna parallella sessioner, varumärkesprofilerad nätverkslounge, personliga möten, livechattar, omröstningar och mycket mer. Kom till Hubilo och be om en gratis provperiod för att komma igång. Lär dig mer om Hubilo

Funktioner

  • Emblemhantering
  • E-post marknadsföring
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Registreringshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
  • Schemaläggning av event
Zoho Creator är en lågkodsplattform för applikationsutveckling som hjälper dig att bygga en anpassad, mobilförberedd app för att driva din verksamhet.
När varje affärsprocess är unik och skiljer sig från varandra kan en enda programvara omöjligen ge lösningar till alla. Det måste vara därför mer än 4 miljoner användare världen över har byggt anpassade applikationer för att hantera sina unika affärsprocesser. Zoho Creator ger dig viktiga verktyg och all hjälp du behöver för att skapa anpassade appar, allt på egen hand, oavsett din tekniska expertis. Se fallstudier. Lär dig mer om Zoho Creator

Funktioner

  • Emblemhantering
  • E-post marknadsföring
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Registreringshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
  • Schemaläggning av event
Köp- och säljverktyg som kan anpassas till auktion, omvänd auktion, öresauktion och tyst auktion.
Köp- och säljverktyg som kan anpassas till auktion, omvänd auktion, öresauktion och tyst auktion. Lämpligt för enskilda företagare, familjeföretag, mångmiljonföretag och myndigheter som vill använda marknadsplatser online för direktköp, auktioner, omvända auktioner, öresauktioner och tysta auktioner. Programvaran körs på molnservrar och dedikerade servrar, och fungerar också bra med över 50 betalningsportaler, som till exempel Paypal, Authorize.net, Braintree, Balanced Payment och Adaptive Payments. Lär dig mer om Auction Software

Funktioner

  • Emblemhantering
  • E-post marknadsföring
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Registreringshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
  • Schemaläggning av event
En enkel och prisvärd allt i ett-programvara för att hantera och utveckla din gemenskap.
ToucanTech är en gemenskapsdatabas och webbplatsprogramvara som används av företag, skolor och ideella organisationer. ToucanTech gör så att institutionerna kan hantera alla kommunikationer, administration och data på ett och samma ställe. Det är en flexibel lösning till ett överkomligt pris, tack vare att den är synkroniserad med sociala medier och kombinerar CRM, e-post, betalningar, nyheter, evenemang, mentorskap med mera. Lär dig mer om ToucanTech

Funktioner

  • Emblemhantering
  • E-post marknadsföring
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Registreringshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
  • Schemaläggning av event
Aventri har gjort det möjligt för tusentals varumärken världen över att förändra hur de planerar och genomföra sina möten och evenemang.
Fundera du på att köra virtuellt istället för att ställa in dina evenemang? Aventri kan nu driva virtuella, hybrida och fysiska evenemang. Aventris allt-i-ett-lösning för evenemang och möten har drivit över 300 000 evenemang och har hjälpt kunderna att förverkliga sina evenemangs- och affärsmål genom att göra besparingar och öka avkastningen. Tekniken för evenemangshantering ger dig möjlighet att samla in, hantera och analysera deltagar- och evenemangsdata, så att du kan fatta mer strategiska beslut och förbättra framtida evenemang. Lär dig mer om Stova

Funktioner

  • Emblemhantering
  • E-post marknadsföring
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Registreringshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
  • Schemaläggning av event
Hantera, mät och få dina personliga och virtuella evenemang att växa. Scheds intuitiva layout hanterar evenemang inom alla branscher.
Den flexibla schemaläggningshanteraren för ditt unika evenemang. Skapa, anpassa och hantera ditt evenemangsprogram på en och samma plats. Team kan samarbeta på distans och i realtid. Engagera deltagarna och förse talarna med interaktiva upplevelser och verktyg. Marknadsför och få ditt evenemang att växa via de webbaserade och ursprungliga apparna, eller bädda in det direkt på din egen webbplats. Lär dig mer om Sched

Funktioner

  • Emblemhantering
  • E-post marknadsföring
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Registreringshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
  • Schemaläggning av event
Event Temple är en av världens mest avancerade programvaruplattformar för hantering av olika platser. Lösningen ansluts sömlöst till hundratals webbappar.
Event Temple har skapat en av världens mest avancerade programvaruplattformar för hantering av olika platser. För första gången någonsin kan hotell, konferenscenter, bröllopslokaler och klubbar enkelt använda en programvara för att integreras med ett stort ekosystem av andra moderna programvaror. I programvarusviten ingår kraftfull säljautomatisering med både e-post och text, CRM-funktioner, en kalender för eventhantering med möjlighet till flera utrymmen, BEO:er och mycket mer. Lösningen synkroniseras också med gmail, outlook och mycket mer. Lär dig mer om Event Temple

Funktioner

  • Emblemhantering
  • E-post marknadsföring
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Registreringshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
  • Schemaläggning av event
Komplett och professionellt verktyg som hanterar dina registreringar från början till slut: registrering, betalningar, spårningshantering, online-evenemang osv.
idloom har alla funktioner som krävs för att organisera ett evenemang, från registrering av registreringar och skapande av brickor till fakturering. En ”allt i ett”-lösning som låter dig fokusera på det enda målet som verkligen betyder något: att göra ditt evenemang så lyckat att alla deltagare blir helt hänförda. Speciellt utformad för branschorganisationer, regeringar, evenemangsarrangörer, kommunikationsbyråer ... Prisbelönt som världens mest användarvänliga programvara för eventhantering. Lär dig mer om idloom.events

Funktioner

  • Emblemhantering
  • E-post marknadsföring
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Registreringshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
  • Schemaläggning av event
Skapa engagerande virtuella, hybrida och personliga evenemangsupplevelser med EventMobi.
EventMobis början till slut plattform för evenemangshantering gör det enkelt för evenemangsarrangörer att planera, marknadsföra, tjäna pengar på och leverera engagerande virtuella, hybrida och personliga evenemangsupplevelser. Från hemsida, registrering och en prisbelönt evenemangsapp till Virtual Space och helt hanterad webbaserad evenemangsproduktion, har EventMobi-plattformen använts av över 10 000 evenemangsplanerare i 72 länder runt om i världen sedan 2009. Lär dig mer om EventMobi

Funktioner

  • Emblemhantering
  • E-post marknadsföring
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Registreringshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
  • Schemaläggning av event
Raklet är en allt i ett-programvara för evenemangshantering som låter dig samarbeta med din målgrupp på ett meningsfullt och digitalt sätt.
Raklet är en allt i ett-programvara för evenemangshantering som låter dig samarbeta med din målgrupp på ett meningsfullt och digitalt sätt. Du kan skapa evenemang som äger rum på eller utanför webben, skapa biljetter som kostar eller är gratis och samla in betalningarna. Du kan använda Zoom-integreringen för ett sömlöst webbaserat evenemang. Raklet är det enklaste och lättaste sättet för ett evenemangsbaserat samarbete med din gemenskap. Du kan anpassa varje steg för att organisera det perfekta evenemanget så att det blir precis som du har tänkt. Lär dig mer om Raklet

Funktioner

  • Emblemhantering
  • E-post marknadsföring
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Registreringshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
  • Schemaläggning av event
Fonteva Events är ett omfattande system för hantering av möten och event med en förutsägbar prismodell som är 100 % inbyggd i Salesforce.
Programvara för eventhantering för Salesforce-användare. Fonteva Events har utformats till 100 % av Salesforce och gör det möjligt för dig att hantera alla dina event, stora som små, gratis eller betalda, mot en årlig avgift. Dessutom finns det ingen programvara att installera och du får tre kostnadsfria uppgraderingar per år. Lär dig mer om Fonteva Events

Funktioner

  • Emblemhantering
  • E-post marknadsföring
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Registreringshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
  • Schemaläggning av event
CONREGO är SaaS-programvara för evenemangsstyrning med är väldigt anpassningsbar och har många nyttiga funktioner. En avgift för att registrera dem alla – för dina evenemang.
CONREGO är SaaS-programvara för evenemangsregistrering och styrning som kan anpassas för att uppfylla alla organisatörers behov. Den inkluderar en responsiv webbplats med ett inbyggt registreringsformulär, en biljettförsäljningsmodul, integrering med på internetbetalningsbehandlare, ID-brickor och biljettgenerator, e-postmodul, ett frågeformulär, incheckning med mobilapp och massor av andra funktioner. En avgift för att registrera dem alla – för dina evenemang. Lär dig mer om CONREGO

Funktioner

  • Emblemhantering
  • E-post marknadsföring
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Registreringshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
  • Schemaläggning av event
Hela världens programvarulösning för evenemang med verktyg för CRM, bokning, registrering, mobil, webbplats, rapportering och ekonomi.
Ungerboeck är hela världens evenemangsprogramvara som tusentals kunder litar på och som producerar miljontals evenemang. Ungerboeck kundkrets, som sträcker sig över mer än 50 länder, omfattar toppevenemang från hela världen; fantastiska scenkonstlokaler; globala mässcentrum; några av världens mest besökta museer, professionella sportarenor och andra evenemang och lokaler. Ungerboeck tillhandahåller en programvarulösning för evenemang och evenemangsbyggnader med CRM, bokning, registrering, mobil, webbplatser, och ekonomirapportering. Lär dig mer om Ungerboeck Software

Funktioner

  • Emblemhantering
  • E-post marknadsföring
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Registreringshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
  • Schemaläggning av event
LineUpr är det enklaste gör-det-själv-verktyget för att skapa mobila evenemangappar. Kom igång direkt och skapa en fullt fungerande app på några minuter.
LineUpr är den snabbaste plattformen för att skapa mobila evenemangappar för konferenser, årliga möten, toppmöten med mera. Skapa appar på bara några minuter och publicera dem direkt. Inga kodnings- eller designkunskaper behövs. Meddela din dagordning, talare och sponsorer. Använd enkäter för att samla in värdefulla evenemangsdata och live-undersökningar för att engagera deltagarna. LineUpr är det självklara verktyget för mer än 5 000 kunder från stora företag till lokala ideella föreningar. Besök LineUprs webbplats för att testa gratis. Lär dig mer om LineUpr

Funktioner

  • Emblemhantering
  • E-post marknadsföring
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Registreringshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
  • Schemaläggning av event
Utmärkta medlemshanteringslösningar för stora föreningar och ideella organisationer med flera filialavdelningar.
SilkStart är en av ledarna inom medlemshantering med flera stora filialavdelningar och har utformats för att hjälpa organisationer som verkar på flera platser att effektivisera sin verksamhet, upprätthålla varumärkets integritet, minska kostnader och öka intäkter. SilkStarts unika tillvägagångssätt gör det möjligt för filialadministratörer att hantera sina lokala platser, medan toppadministratörer upprätthåller fullständig kontroll över alla filialavdelningar. Med denna noggrant kontrollerade och skalbara plattform kan du enkelt få din organisation att växa samtidigt som du minskar komplexiteten och kostnaderna. Lär dig mer om SilkStart MultiChapter

Funktioner

  • Emblemhantering
  • E-post marknadsföring
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Registreringshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
  • Schemaläggning av event
MeetingHand har utformats för att skapa en dynamisk och heltäckande strategi för evenemangsplanering som en allt-i-ett-lösning.
MeetingHand är en omfattande och användarvänlig onlineplattform för evenemangshantering som täcker alla aspekter av evenemangsorganisation. Från att hantera registreringar, marknadsföring, sammanfattningar och uppladdningar, bokningar, betalningar och budgetar till att skapa din egen hemsida, mobilapp och mycket mer. MeetingHand har en mängd verktyg för att optimera din upplevelse av evenemangshantering. Lär dig mer om MeetingHand

Funktioner

  • Emblemhantering
  • E-post marknadsföring
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Registreringshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
  • Schemaläggning av event
Kraftig teknik, lågviktspaket. Swoogo kombinerar seriös programvara för evenemangshantering med en plattform utformad för vanliga människor.
Swoogo är en förstklassig programvara för evenemangshantering som ger evenemangsarrangörer möjlighet att genomföra effektiva personliga, virtuella och hybrida evenemang. Plattformen skapar en tillfredsställande upplevelse så att du kan skapa evenemang som har en positiv inverkan på din ROI för dina deltagare flera gånger om. Plattformen inkluderar obegränsade evenemang och registreringar, personliga registreringsflöden, inbyggd deltagaranalys, sömlösa CRM- och betalningsintegrationer, e-postmarknadsföringsverktyg med automatisering för hemsidor och e-post samt förstklassig kundtjänst. Lär dig mer om Swoogo

Funktioner

  • Emblemhantering
  • E-post marknadsföring
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Registreringshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
  • Schemaläggning av event
Enkelt bokningssystem för lokaler och resurser i företag.
Whatspot är ett enkelt bokningssystem för lokaler och resurser i företag. Små företag och mötesplatser använder Whatspot för att förenkla bokningar av mötesrum, tjänstebilar, parkeringsplatser eller andra delade företagsresurser. Använd smartsökning för att snabbt hitta och boka rätt plats. Boka för just detta ändamål med QR-koder direkt på plats. Tillåt allmänheten att boka särskilda platser på din hemsida. Organisera bokningar effektivt med hanteringsverktyg och åtkomstkontroll. Whatspot är molnbaserat, alltid Lär dig mer om Whatspot

Funktioner

  • Emblemhantering
  • E-post marknadsföring
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Registreringshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
  • Schemaläggning av event
Kalturas videoupplevelsemoln erbjuder videoprodukter live, i realtid och på begäran till tusentals organisationer runt om i världen.
Kalturas uppdrag är att driva alla videoupplevelser för alla organisationer. Kalturas videoupplevelsemoln erbjuder videoprodukter live, i realtid och på begäran såväl som branschanpassade lösningar för utbildning, media och telekom. Andra molnbaserade plattformar och företag använder också dessa medietjänster för att driva videoupplevelser och arbetsflöden för sina egna produkter. Ledande varumärken förlitar sig på Kalturas videoupplevelsemoln för att nå miljontals användare med videoupplevelser oavsett var de befinner sig. Lär dig mer om Kaltura Video Platform

Funktioner

  • Emblemhantering
  • E-post marknadsföring
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Registreringshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
  • Schemaläggning av event
Förenkla din dagliga agenda, håll koll på allt som pågår och förbättra din verksamhet med denna lättanvända molnbaserade CRM-lösning.
Prova RAYNET CRM – ett förstklassigt gratis CRM. Alla dina kunddata på ett ställe. Du kommer aldrig mer att behöva den där gamla adressboken. Om du verkligen vill förstå dina kunder och vad de behöver måste du känna till din relationshistorik. Med detta CRM tar det bara några sekunder att ta reda på allt som finns att veta om dina kunder. Du får en fullständig support och ett gratis webbinarium direkt från start. Håll koll på läget med RAYNET. Lär dig mer om RAYNET CRM

Funktioner

  • Emblemhantering
  • E-post marknadsföring
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Registreringshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
  • Schemaläggning av event
Yokoy automatiserar företagets kostnads- och kreditkortsprocesser. Kontrollera endast specialfall manuellt, vår AI gör resten.
Yokoy är den allt-i-ett-lösning för hantering av utgifter som du letat efter! Med hjälp av artificiell intelligens automatiserar Yokoy utgiftshantering för medelstora och stora företag. Utgiftshantering, fakturahantering, smarta företagskort och prenumerationshantering kombineras i en enda intuitiv plattform. Dina fördelar: - spara tid - spara pengar - återkräva moms automatiskt - förebyggande av bedrägerier - Fullständig automatisering, inte bara digitalisering - Individualiserade, företagsspecifika processflöden - Integrerat i ditt befintliga systemlandskap Lär dig mer om Yokoy

Funktioner

  • Emblemhantering
  • E-post marknadsföring
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Registreringshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
  • Schemaläggning av event
Onlive är en heltäckande programvara för evenemangshantering för online-, hybrid- eller personliga evenemang som enkelt kan hanteras från början till slut.
Letar du efter en heltäckande lösning för evenemangshantering för dina online-, personliga- eller hybridevenemang? Med Onlive kan du enkelt installera, hantera och köra dina evenemang från början till slut... Med en avancerad uppsättning rapporteringsverktyg kan organisatörer studera mer än bara mätetalen. Med de detaljerade rapporteringsalternativen kan Onlive hjälpa dig att förstå mer om kundprofiler, personlighet och parametrar för lyckade evenemang. Lär dig mer om Onlive

Funktioner

  • Emblemhantering
  • E-post marknadsföring
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Registreringshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
  • Schemaläggning av event
Deal Room Events är en avancerad plattform för evenemangshantering med unika funktioner för nätverkande. För virtuella och hybrida evenemang såväl som för evenemang med personligt deltagande.
Deal Room är en avancerad plattform för evenemangshantering som med sina omfattande funktioner för nätverkande är utformad för att skapa engagerande evenemang, såväl med personligt deltagande som virtuella och hybrida. Personliga möten, deltagarengagemang med förhandsbokning, effektiv matchning och nätverkande. Skanning av QR-koder för namnbrickor, utskrift av namnbrickor. Insamling av leads med omfattande analysverktyg. Integrering med biljetthantering och streaming. Personlig kundsupport med ett specifikt evenemangsteam. Mer information finns på www.dealroomevents.com. Lär dig mer om Deal Room Events

Funktioner

  • Emblemhantering
  • E-post marknadsföring
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Registreringshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
  • Schemaläggning av event
Programvaran är molnbaserad och har utformats för att hjälpa lokalerna att marknadsföra och hantera sina utrymmen, catering med mera från ett och samma ställe.
iVvy Venue Management har över 13 000 användare och är en molnbaserad programvara som har utformats för att hjälpa olika lokaler att marknadsföra och hantera sina utrymmen, catering, utrustning och boende från ett och samma ställe. Genom att använda programvaran kan lokaler enkelt hantera förfrågningar och bokningar samt erbjuda rapportering och insyn i hela företaget. Programvaran används av några av världens ikoniska lokaler samt små restauranger med evenemangslokaler och stora hotellkedjor med flera evenemangslokaler. Lär dig mer om iVvy Venue Management

Funktioner

  • Emblemhantering
  • E-post marknadsföring
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Registreringshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
  • Schemaläggning av event
Förstklassigt allt i ett-insticksprogram för evenemangshantering i WordPress.
WP Event Manager är ett lätt, skalbart och fullt utrustat insticksprogram för evenemangshantering för att lägga till funktioner för listning av evenemang på din WordPress-webbplats. Kortkoden listar alla händelser, den kan fungera med alla teman och är mycket enkel att ställa in och anpassa. På inställningssidorna kan du välja hur du vill att evenemanget ska visas. Lär dig mer om WP Event Manager

Funktioner

  • Emblemhantering
  • E-post marknadsföring
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Registreringshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
  • Schemaläggning av event
Intuitiv programvara för webbaserad registrering av evenemang för kongresser, konferenser, utbildningskurser, workshops och andra evenemang
Konfeo är en programvara för registrering av evenemang på internet som gör att du snabbt kan skapa ett evenemang, anpassa registreringsformuläret och sälja biljetter eller sittplatser. Oavsett om du anordnar en större konferens, kongress, kurs eller workshop är Konfeo en jättebra lösning. Hittills har över 4 500 evenemangsarrangörer och över 500 000 deltagare litat på Konfeo. Konfeo är en mycket intuitiv, avancerad applikation för effektiv hantering av alla typer av evenemang. Lär dig mer om Konfeo

Funktioner

  • Emblemhantering
  • E-post marknadsföring
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Registreringshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
  • Schemaläggning av event
Virtuell evenemangsplattform för att hantera direktsända evenemang, skapa upplevelser på begäran, bygga anpassade applikationer med mera.
SpotMe är den kompletta engagemangsplattformen. Oavsett om det är direkt eller på begäran kan arrangörer enkelt leverera virtuella evenemang, digitala upplevelser och evenemangsappar som deras publik älskar. Från smågruppssessioner till personanpassade dagordningar till tvåvägskommunikation och spelifiering. Programvaran ger arrangörerna verktyg för att bygga en blomstrande gemenskap. SpotMe tillhandahåller företagslösningar för över 250 globala varumärken över webben, iOS och Android, en byggplattform utan kod och professionella tjänster. Lär dig mer om SpotMe

Funktioner

  • Emblemhantering
  • E-post marknadsföring
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Registreringshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
  • Schemaläggning av event
Plattform för evenemangsbokning och onlinebetalning för lokaler, restauranger, cateringfirmor och hotell- och restauranggrupper.
Event Booking Engines är en molnbaserad plattform för evenemangsplanering för evenemangslokaler, restauranger, catering och hotellgrupper. Tillhandahåller evenemangsbaserad CRM, onlinebetalningar, hantering av offerter och kontrakt, undertecknande av onlinekontrakt, festevenemangsorder (banquet event order, BEO), kalender, schemaläggning av flera platser och rum, personalplanering, dokument, biljettförsäljning och kundspårning. Erbjuder också många automatiseringar och produktintegrationer. De hjälper dig att enkelt och centralt hantera din verksamhet, spara tid, öka intäkterna och minska kostnaderna. Lär dig mer om Event Booking Engines

Funktioner

  • Emblemhantering
  • E-post marknadsföring
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Registreringshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
  • Schemaläggning av event
InviteDesk är en webbaserad plattform för att få rätt gäster att delta i evenemang genom marketing automation, teamwork och insikter.
InviteDesk är ett marknadsföringsprogram för evenemang som hjälper organisationer att förbättra evenemangets ROI. Med InviteDesk får du de gäster du vill ha genom att låta dina marknadsförings- och säljteam samarbeta med full transparens på gästlistor och prioritering av förstavalet-gäster. Skapa allt du behöver för att genomföra lyckade evenemangsinbjudningar, landningssidor, registreringssidor och fullständiga e-postsekvenser. InviteDesk integreras enkelt i ditt CRM för att säkerställa att du kan sluta cirkeln för evenemangets effektivitet. Lär dig mer om InviteDesk

Funktioner

  • Emblemhantering
  • E-post marknadsföring
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Registreringshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
  • Schemaläggning av event
EQUP är en molnbaserad CRM-programvara som hjälper till att automatisera marknadsföring, försäljning och fakturering.
EQUP är en molnbaserad CRM-programvara som hjälper till att automatisera marknadsföring, försäljning och fakturering. EQUP har utformats för att överbrygga den klyfta som finns mellan befintliga lösningar och småföretagarnas behov. Saker som ingen annan erbjuder: - Gemensamma lager. - Gratisversionen har inga funktionsbegränsningar. - Dedikerade kontoansvariga. - Branschspecifika lösningar. Lär dig mer om EQUP

Funktioner

  • Emblemhantering
  • E-post marknadsföring
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Registreringshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
  • Schemaläggning av event
Webbaserad programvara för evenemangshantering som erbjuder omfattande funktioner och tillgänglighet på 26 språk för framgångsrik evenemangshantering
Vivenio är en smart programvara för evenemangshantering för små, stora och företagsrelaterade evenemang. Skapa evenemangswebbplatser, skicka e-postinbjudningar, samla in anmälningar och checka in deltagare. Tack vare de mångsidiga funktionerna i vivenio kan du anordna alla typer av virtuella, hybrida eller direktsända evenemang som kongresser, möten, utställningar, konferenser, mässor, företagsmöten eller seminarier. Lär dig mer om vivenio

Funktioner

  • Emblemhantering
  • E-post marknadsföring
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Registreringshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
  • Schemaläggning av event