559 resultat
Varför Capterra är gratis
Onlive is the end-to-end event management software for online, hybrid or in-person events that is easily managed from start to finish. Lär dig mer om onlive
Looking for an end-to-end Event Management Solution for your online, in person or hybrid events? Onlive allows you to easily (and we mean EASILY!) setup, manage and run your events from start to finish... With an advanced set of reporting tools, organizers can go beyond numbers. With its detailed reporting options Onlive will help you understand more about customer profiles, personas and event success parameters. Lär dig mer om onlive
Looking for an end-to-end Event Management Solution for your online, in person or hybrid events? Onlive allows you to easily (and we mean EASILY!) setup, manage and run your events from start to finish...
  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Marknadsföring via sociala medier
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
InviteDesk is an online platform to get the right guests to attend events through marketing automation, teamwork and insights. Lär dig mer om InviteDesk
InviteDesk is an event marketing software that helps organisations to improve event ROI. With InviteDesk you get the guests you want by enabling your marketing and sales teams to collaborate in full transparency on guest lists and prioritisation of first-choice guest. Create everything you need to run a successful event invitations, landing pages, registration pages and full email sequences. InviteDesk integrates easily into your CRM to ensure you can close the loop on event effectiveness. Lär dig mer om InviteDesk
InviteDesk is an event marketing software that helps organisations to improve event ROI. With InviteDesk you get the guests you want by enabling your marketing and sales teams to collaborate in full t...
  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Marknadsföring via sociala medier
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Aventri har gjort det möjligt för tusentals varumärken världen över att förändra hur de planerar och genomföra sina möten och evenemang. Lär dig mer om Aventri
Fundera du på att köra virtuellt istället för att ställa in dina evenemang? Aventri kan nu driva virtuella, hybrida och fysiska evenemang. Aventris allt-i-ett-lösning för evenemang och möten har drivit över 300 000 evenemang och har hjälpt kunderna att förverkliga sina evenemangs- och affärsmål genom att göra besparingar och öka avkastningen. Tekniken för evenemangshantering ger dig möjlighet att samla in, hantera och analysera deltagar- och evenemangsdata, så att du kan fatta mer strategiska beslut och förbättra framtida evenemang. Lär dig mer om Aventri
Fundera du på att köra virtuellt istället för att ställa in dina evenemang? Aventri kan nu driva virtuella, hybrida och fysiska evenemang. Aventris allt-i-ett-lösning för evenemang och möten har drivit...
  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Marknadsföring via sociala medier
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Komplett och professionellt verktyg som hanterar dina registreringar från början till slut: registrering, betalningar, spårningshantering, online-evenemang osv. Lär dig mer om idloom-events
idloom har alla funktioner som krävs för att organisera ett evenemang, från registrering av registreringar och skapande av brickor till fakturering. En ”allt i ett”-lösning som låter dig fokusera på det enda målet som verkligen betyder något: att göra ditt evenemang så lyckat att alla deltagare blir helt hänförda. Speciellt utformad för branschorganisationer, regeringar, evenemangsarrangörer, kommunikationsbyråer ... Prisbelönt som världens mest användarvänliga programvara för eventhantering. Lär dig mer om idloom-events
idloom har alla funktioner som krävs för att organisera ett evenemang, från registrering av registreringar och skapande av brickor till fakturering. En ”allt i ett”-lösning som låter dig fokusera på de...
  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Marknadsföring via sociala medier
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Varumärkesprofilerad och helt anpassningsbar evenemangsteknik för virtuella, blandade och personliga evenemang. Lär dig mer om Socio
Organisationer från Google och Microsoft till Questex och Lessonly förlitar sig på Socios evenemangsteknikplattform för att driva deras virtuella, blandade och direktsända evenemang. Lösningarna Virtual Event Suite, Mobile Event App, Lead Retrieval och Live Display gör det sömlöst och kostnadseffektivt för evenemangspersonal att engagera deltagare samtidigt som ROI för sponsorer och utställare maximeras. Lär dig mer om Socio
Organisationer från Google och Microsoft till Questex och Lessonly förlitar sig på Socios evenemangsteknikplattform för att driva deras virtuella, blandade och direktsända evenemang. Lösningarna Virtua...
  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Marknadsföring via sociala medier
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Hela världens programvarulösning för evenemang med verktyg för CRM, bokning, registrering, mobil, webbplats, rapportering och ekonomi. Lär dig mer om Ungerboeck
Ungerboeck är hela världens evenemangsprogramvara som tusentals kunder litar på och som producerar miljontals evenemang. Ungerboeck kundkrets, som sträcker sig över mer än 50 länder, omfattar toppevenemang från hela världen; fantastiska scenkonstlokaler; globala mässcentrum; några av världens mest besökta museer, professionella sportarenor och andra evenemang och lokaler. Ungerboeck tillhandahåller en programvarulösning för evenemang och evenemangsbyggnader med CRM, bokning, registrering, mobil, webbplatser, och ekonomirapportering. Lär dig mer om Ungerboeck
Ungerboeck är hela världens evenemangsprogramvara som tusentals kunder litar på och som producerar miljontals evenemang. Ungerboeck kundkrets, som sträcker sig över mer än 50 länder, omfattar toppevene...
  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Marknadsföring via sociala medier
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
RSVPify är en ledande plattform för evenemangshantering och biljettförsäljning som hjälper till att strömlinjeforma evenemang från gästregistrering till öppnande. Lär dig mer om RSVPify
En ledande början till slut-plattform för evenemangshantering som 30 % av Fortune 500-företagen litar på. Hantera stora och små evenemang enkelt och håll fokus på varumärket. Kraftfulla funktioner som e-postinbjudningar, registrering och RSVP på internet, anpassad datainsamling, hantering av gästlistor, menyinställningar, hantering av delevenemang, integritet/exklusivitet för evenemang, dra-och-släpp-platslistor, incheckning och mycket mer. Lär dig mer om RSVPify
En ledande början till slut-plattform för evenemangshantering som 30 % av Fortune 500-företagen litar på. Hantera stora och små evenemang enkelt och håll fokus på varumärket. Kraftfulla funktioner som ...
  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Marknadsföring via sociala medier
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
A complete event marketing and management platform that handles the entire event lifecycle (in-person & virtual) from start to finish. Lär dig mer om Cvent Event Management
Cvent is the global event marketing and management technology leader. Cvent offers software in-person and virtual event solutions for online event registration, in-event engagement, venue selection, event apps, e-mail marketing, and web surveys. Cvent solutions optimize the entire event marketing and management value chain and have enabled clients around the world to manage millions of meetings and events. Cvent solutions maximize the impact of in-person, virtual, and hybrid events. Lär dig mer om Cvent Event Management
Cvent is the global event marketing and management technology leader. Cvent offers software in-person and virtual event solutions for online event registration, in-event engagement, venue selection, ev...
  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Marknadsföring via sociala medier
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
En avancerad lösning som är utformad för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, arbetsflöde och kunskapsförvaltning. Lär dig mer om Bitrix24
En säker och nyckelfärdig intranätslösning för små och medelstora företag som utformats för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, affärsprocesser och kunskapsförvaltning. Ger bättre kunskapskontinuitet genom att flytta data från nätverkssilor och lokala enheter till ett välskyddat centraliserat arkiv. Wikis, bloggar och forum säkerställer socialt aktiverade kunskapsbaser för förbättrat lagarbete. Lär dig mer om Bitrix24
En säker och nyckelfärdig intranätslösning för små och medelstora företag som utformats för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, affärsprocesser och kunskapsförvaltning. Ger bättre kuns...
  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Marknadsföring via sociala medier
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Intuitiv programvara för webbaserad registrering av evenemang för kongresser, konferenser, utbildningskurser, workshops och andra evenemang Lär dig mer om Konfeo
Konfeo är en programvara för registrering av evenemang på internet som gör att du snabbt kan skapa ett evenemang, anpassa registreringsformuläret och sälja biljetter eller sittplatser. Oavsett om du anordnar en större konferens, kongress, kurs eller workshop är Konfeo en jättebra lösning. Hittills har över 3 000 evenemangsarrangörer och över 300 000 deltagare litat på Konfeo. Konfeo är en mycket intuitiv, avancerad applikation för effektiv hantering av alla typer av evenemang. Lär dig mer om Konfeo
Konfeo är en programvara för registrering av evenemang på internet som gör att du snabbt kan skapa ett evenemang, anpassa registreringsformuläret och sälja biljetter eller sittplatser. Oavsett om du an...
  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Marknadsföring via sociala medier
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Låga avgifter och inget krångel. Ticket Tailor är en lättanvänd biljettplattform som ger dig kontroll över dina evenemangsbiljetter. Lär dig mer om Ticket Tailor
Skippa mellanhanden och sälj biljetterna direkt till dina deltagare. – Flexibla planer utan kontrakt – Låga avgifter – Få betalt direkt via Stripe eller PayPal – Anpassa ditt biljettkontor – Bädda in bokningsformulär på din hemsida – Samla in, spara och äg dina deltagaruppgifter – Gratis incheckningsapp – Integrera med dina favoritverktyg via Zapier – Rabattkoder och kupongkoder Lär dig mer om Ticket Tailor
Skippa mellanhanden och sälj biljetterna direkt till dina deltagare. – Flexibla planer utan kontrakt – Låga avgifter – Få betalt direkt via Stripe eller PayPal – Anpassa ditt biljettkontor – Bädda in ...
  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Marknadsföring via sociala medier
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
En prisvärd, heltäckande evenemangsplattform. Direkta utbetalningar, livesupport 24/7. För endast 1 USD per biljett plus 1 % av biljettförsäljningen. Lär dig mer om Accelevents
Ge dina deltagare en heltäckande upplevelse med den här plattformen för evenemangsbiljetter. Använd som fristående tjänst eller kombinera med tysta mobilauktioner för att skapa en smidig övergång från biljettköp till donation för dina donatorer. Accelevents biljettförsäljning kostar endast 1 USD per biljett plus 1 % av biljettförsäljningen (alla avgifter kan tas ut från dina biljettköpare). Skapa anpassade biljettyper och börja sälja online på några få minuter. Lär dig mer om Accelevents
Ge dina deltagare en heltäckande upplevelse med den här plattformen för evenemangsbiljetter. Använd som fristående tjänst eller kombinera med tysta mobilauktioner för att skapa en smidig övergång från ...
  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Marknadsföring via sociala medier
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Event Temple är en av världens mest avancerade programvaruplattformar för hantering av olika platser. Lösningen ansluts sömlöst till hundratals webbappar. Lär dig mer om Event Temple
Event Temple har skapat en av världens mest avancerade programvaruplattformar för hantering av olika platser. För första gången någonsin kan hotell, konferenscenter, bröllopslokaler och klubbar enkelt använda en programvara för att integreras med ett stort ekosystem av andra moderna programvaror. I programvarusviten ingår kraftfull säljautomatisering med både e-post och text, CRM-funktioner, en kalender för eventhantering med möjlighet till flera utrymmen, BEO:er och mycket mer. Lösningen synkroniseras också med gmail, outlook och mycket mer. Lär dig mer om Event Temple
Event Temple har skapat en av världens mest avancerade programvaruplattformar för hantering av olika platser. För första gången någonsin kan hotell, konferenscenter, bröllopslokaler och klubbar enkelt ...
  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Marknadsföring via sociala medier
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Raklet är en allt-i-ett-lösning för att bygga, engagera och utveckla din nätgemenskap. Moderna produkter för kontakter, meddelanden och betalningar. Lär dig mer om Raklet
Raklet gör det möjligt för nätgemenskaper att träffas, nätverka och växa. Allt-i-ett-plattform för nätgemenskapshantering som hjälper dig att skapa varumärkesengagemang och möjligheter. Den är enkel att installera för att matcha dina varumärkesfärger. Du kan: – Organisera och berika din medlemsdatabas med Raklet CRM – Skapa obegränsat antal anpassade formulär och sidor – Kommunicera via appen, textmeddelande eller e-post – Inkassera betalningar online (produkt och biljettförsäljning, medlemskap, donationer ...) – Förenkla evenemangshanteringen – Utföra avancerad rapportering. Lär dig mer om Raklet
Raklet gör det möjligt för nätgemenskaper att träffas, nätverka och växa. Allt-i-ett-plattform för nätgemenskapshantering som hjälper dig att skapa varumärkesengagemang och möjligheter. Den är enkel at...
  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Marknadsföring via sociala medier
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Powerful, cost-effective research conference software you can trust. Lär dig mer om Oxford Abstracts
Powerful, cost-effective research conference software you can trust. From simple abstract management, to a feature-rich and engaging virtual conference program, you no longer have to sacrifice performance when you're on a budget. A pioneer of abstract management services for two decades, we've worked with thousands of conference organisers around the globe. Dedicated and personal assistance from our expert, friendly support team. Lär dig mer om Oxford Abstracts
Powerful, cost-effective research conference software you can trust. From simple abstract management, to a feature-rich and engaging virtual conference program, you no longer have to sacrifice performa...
  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Marknadsföring via sociala medier
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
webMOBI is a new generation AI-powered all-in-one engagement software with an attendee CRM. Lär dig mer om webMOBI
webMOBI is a new generation AI-powered all-in-one engagement platform and provides a suite of engagement tools for events, enterprises & universities. The platform includes live streaming, webinars, surveys, live Q & A, and live polls. Our cutting-edge software is trusted by 100 brands worldwide for corporate events, exhibitions, conferences, trade shows, internal/external meetings, employee engagement & more. Lär dig mer om webMOBI
webMOBI is a new generation AI-powered all-in-one engagement platform and provides a suite of engagement tools for events, enterprises & universities. The platform includes live streaming, webinars, s...
  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Marknadsföring via sociala medier
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Virtual event platform to manage live events, create on-demand experiences, build branded custom applications, and more. Lär dig mer om SpotMe
SpotMe is the complete engagement platform. From live to on-demand, planners can easily deliver virtual events, digital experiences, and event apps that their audience loves. From breakout sessions to personalized agendas to two-way communication and gamification, planners have the tools to build a thriving community. SpotMe provides branded enterprise solutions to 250+ global brands across web, iOS, and Android, as well as a no-code building platform, and professional services. Lär dig mer om SpotMe
SpotMe is the complete engagement platform. From live to on-demand, planners can easily deliver virtual events, digital experiences, and event apps that their audience loves. From breakout sessions to ...
  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Marknadsföring via sociala medier
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Hubb is re-inventing the way people experience events. Built by event profs for event profs, Hubb powers immersive, meaningful digital Lär dig mer om Hubb
Hubb is re-inventing the way people experience events. The Hubb Platform makes virtual, onsite and hybrid events with powerful attendee engagement tools that bring brands to life. Hubb powers many of the worlds largest conferences. Built by event-management veterans for event professionals, Hubb gives event planners unprecedented control and agility. Lär dig mer om Hubb
Hubb is re-inventing the way people experience events. The Hubb Platform makes virtual, onsite and hybrid events with powerful attendee engagement tools that bring brands to life. Hubb powers many of t...
  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Marknadsföring via sociala medier
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Web-based event management software that offers comprehensive features and availability in 26 languages for successful event management Lär dig mer om vivenio
Vivenio is a smart event management software for small, large and enterprise events. Create event websites, send email invitations, collect registrations and check-in attendees. Thanks to the versatile features of vivenio you can host any type of virtual, hybrid or live event such as congresses, summits, exhibitions, conferences, fairs, company meetings or seminars. Lär dig mer om vivenio
Vivenio is a smart event management software for small, large and enterprise events. Create event websites, send email invitations, collect registrations and check-in attendees. Thanks to the versatil...
  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Marknadsföring via sociala medier
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
destin

destin

(0 recensioner)
Ett programvarupaket för destinationshanteringsföretag, mötesarrangörer, resebyråer eller andra gruppreseprogram. Lär dig mer om destin
Destin tillhandahåller teknik för mötes- och evenemangshantering. Utöver anbudsbegäran (request for proposal, RFP) kommer denna helhetslösning att eliminera mellanhandspålägg och ge tillbaka budgetkontrollen till användaren. Destin grundades av en veteran i motivationsbranschen som skapade och drev ett framgångsrikt destinationshanteringsföretag. Därför finns en djupt rotad kunskap inom detta område och en snäv inriktning. Detta är det enda teknikföretaget som har automatiserat, drivit och hanterat interna serviceavdelningar för hotelldestinationer och conciergeavdelningar. Lär dig mer om destin
Destin tillhandahåller teknik för mötes- och evenemangshantering. Utöver anbudsbegäran (request for proposal, RFP) kommer denna helhetslösning att eliminera mellanhandspålägg och ge tillbaka budgetkont...
  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Marknadsföring via sociala medier
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Appen är utformad för att hjälpa din organisation att planera, skapa, hantera, marknadsföra, spåra och certifiera. Lär dig mer om Attendo Plus
Appen är utformad för att hjälpa din organisation att planera, skapa, hantera, marknadsföra, spåra och certifiera. Lär dig mer om Attendo Plus
Appen är utformad för att hjälpa din organisation att planera, skapa, hantera, marknadsföra, spåra och certifiera....
  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Marknadsföring via sociala medier
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Organizers of events of all sizes use Eventbrite to power their live experience.
Eventbrite is a ticketing and event technology platform that helps businesses organize and sell tickets to events online while helping people discover events that fuel their passions. From workshops to concerts to conferences to world-renowned film and music festivals, Eventbrite houses events of all shapes and sizes. Eventbrites powerful platform, which can be accessed online or via mobile apps, scales from basic registration and ticketing to a fully featured event management platform.
Eventbrite is a ticketing and event technology platform that helps businesses organize and sell tickets to events online while helping people discover events that fuel their passions. From workshops t...
  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Marknadsföring via sociala medier
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Wrike is an enterprise project management software with templates, time tracking, Gantt charts, Kanban boards, reports, and more.
Wrike is an award-winning project management software trusted by 20,000+ companies worldwide. Create a streamlined digital workplace using custom request forms, Kanban boards, Gantt charts, time tracking, real-time updates, and performance reports all in one place that can be shared company-wide. Integrate Wrike with 400+ applications to automate your everyday processes. Customize workflows and reduce the need for emails, meetings, status updates, and more. Work smarter, not harder with Wrike.
Wrike is an award-winning project management software trusted by 20,000+ companies worldwide. Create a streamlined digital workplace using custom request forms, Kanban boards, Gantt charts, time tracki...
  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Marknadsföring via sociala medier
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
GoToWebinar is trusted by more customers than any other webinar solution and powers millions of webinars each year.
GoToWebinar is trusted by more customers than any other webinar solution and powers millions of webinars each year. Whether you use webinars for marketing, training, or corporate communications, GoToWebinar puts the fun back into webinars with reliable technology that's super simple to use. Get the features, integrations and analytics you need to engage your audience and make personal connections that drive your business. When your reputation is on the line, you need a solution you can rely on.
GoToWebinar is trusted by more customers than any other webinar solution and powers millions of webinars each year. Whether you use webinars for marketing, training, or corporate communications, GoToWe...
  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Marknadsföring via sociala medier
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Cloud-based software with event app, event registration, event marketing, and event management for in-person/virtual/hybrid events.
Whova All-in-One Event Management Software helps event organizers create the most engaging and organized events (face-to-face, virtual or hybrid) by improving attendee engagement, increasing networking opportunities, enhancing exhibitor/sponsor ROI, and making event planning much easier. Whova is loved by 15000+ events worldwide and has won the Event Tech Award in 2016, 2017, 2018, and 2019. Whova is trusted by Hilton, US Bank, Oracle, IKEA, NASA, DOE, Rockefeller Foundation, Harvard, IEEE, ...
Whova All-in-One Event Management Software helps event organizers create the most engaging and organized events (face-to-face, virtual or hybrid) by improving attendee engagement, increasing networking...
  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Marknadsföring via sociala medier
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Tripleseat is a catering and event management platform for restaurants, hotels, and unique venues.
Tripleseat is a catering and event management platform for restaurants, hotels, and unique venues that will increase sales and streamline the booking process. It is the first web-based system created by hospitality event managers for hospitality event managers. Since 2008 Tripleseat has taken the restaurant business by storm providing solutions and simplifying the event process from start to finish. Over 2,500 venues and 18,000+ event industry expert trust Tripleseat.
Tripleseat is a catering and event management platform for restaurants, hotels, and unique venues that will increase sales and streamline the booking process. It is the first web-based system created b...
  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Marknadsföring via sociala medier
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
The eSPACE Work Order Management module is the most comprehensive facility management software on the market!
eSPACE has best-in-class customer service and ongoing development support, Our Work Order Management module is the most comprehensive facility management software on the market! Some of our key features includes: - Work Orders and Assignments & Inventory Control - Robust Reporting Options & Equipment Tracking - Preventive Maintenance - Vendor Portal Take us on a free test drive for 30 days or request a free demo today!
eSPACE has best-in-class customer service and ongoing development support, Our Work Order Management module is the most comprehensive facility management software on the market! Some of our key feature...
  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Marknadsföring via sociala medier
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Event management software for fundraising including silent auctions, live auctions, online bidding, mobile bidding & more!
Simple, Affordable, Powerful software for Virtual Fundraising Events! Supports live auctions, Fund-A-Need and online silent auction bidding. Quickly and easily upload and track donations. Create auction items out of one or more donations. Set up specific "Giving" levels bidders can use to donate money, sell fixed price items and more. Best in class customer service! FREE support! We're here to help!
Simple, Affordable, Powerful software for Virtual Fundraising Events! Supports live auctions, Fund-A-Need and online silent auction bidding. Quickly and easily upload and track donations. Create auctio...
  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Marknadsföring via sociala medier
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Eventzilla is an online event registration & marketing platform for in-person and virtual events.
Now offering registration for VIRTUAL EVENTS. Eventzilla is a leading cloud-based event registration & marketing platform for in-person and virtual events. Works perfect for conferences, webinars, virtual events, fundraisers, classes, & sports events. Eventzilla has everything you need to setup a custom event website, publish event schedule, process payments, manage attendees and check-in easily.
Now offering registration for VIRTUAL EVENTS. Eventzilla is a leading cloud-based event registration & marketing platform for in-person and virtual events. Works perfect for conferences, webinars, vi...
  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Marknadsföring via sociala medier
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Online registration and payment processing for virtual or in-person events and programs. Manage your data productively with Regpack.
Regpack is an online registration and payment platform used by more than 7,000 organizations worldwide. Regpack gives you the tools you need to manage every aspect of your event, including virtual events. Features include form builder, dynamic reporting, integrated online payments, customized and automated discounts, and more. Our clients see an increase in registration and revenue growth, and are more efficient in day to day tasks. Learn why Regpack is a top-rated registration solution.
Regpack is an online registration and payment platform used by more than 7,000 organizations worldwide. Regpack gives you the tools you need to manage every aspect of your event, including virtual even...
  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Marknadsföring via sociala medier
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Invitation management solution that offers easy-to-use invitations, free eCards, and party planning ideas.
Invitation management solution that offers easy-to-use invitations, free eCards, and party planning ideas.
Invitation management solution that offers easy-to-use invitations, free eCards, and party planning ideas....
  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Marknadsföring via sociala medier
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Our new combined platform offers best-of-breed features and a world-class suite of services to simplify event fundraising.
Community Brands brought together the best and most innovative event fundraising technology with GiveSmart, Gesture and 501 Auctions. Our new combined platform offers best-of-breed features and a world-class suite of services to simplify event fundraising and help charities exceed their event goals.
Community Brands brought together the best and most innovative event fundraising technology with GiveSmart, Gesture and 501 Auctions. Our new combined platform offers best-of-breed features and a world...
  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Marknadsföring via sociala medier
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
One platform for everything: Tickets, Merchandise, Donations, Gift Cards, a Loyalty Program, Subscriptions and Patron Management.
Catering to live performance and the arts with fully integrated tools to efficiently run traditional or VIRTUAL events. Easy-to-use including fully integrated video and marketing, fundraising, gift cards, reserved seating with social distancing, subscriptions, merchandise, customer loyalty, coupons, and surveys. The only service with NO ticket fees and 100% nightly payouts. Experience stellar customer service with our free trial and learn why ThunderTix is the #1 choice for live performances.
Catering to live performance and the arts with fully integrated tools to efficiently run traditional or VIRTUAL events. Easy-to-use including fully integrated video and marketing, fundraising, gift car...
  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Marknadsföring via sociala medier
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
All the tools you need to run your organization in one place.
TidyHQ is an online management tool built to make running your group, your organization or even your association a whole lot easier. TidyHQ increases productivity and saves time by combining great tools in an easy to use platform. We built TidyHQ to save administrators their most valuable asset, time. TidyHQ is set up to let you take control of your organization and manage it in the easiest and most efficient way possible. Check out some of the tools at your disposal below.
TidyHQ is an online management tool built to make running your group, your organization or even your association a whole lot easier. TidyHQ increases productivity and saves time by combining great tool...
  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Marknadsföring via sociala medier
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Since 2012, Brazen has been the leading virtual career fair & online hiring event platform with affordable, easy to use software.
Easily build and manage virtual events and online career fairs. Top brands like KPMG, CVS Health and Starbucks use Brazen's hiring events to attract 3x more qualified candidates. Leading universities rely on the robust platform to host multi-company career fairs, student & alumni networking events, virtual orientations, and much more. Features include live video broadcasting, one-on-one video chat, instant messaging, chatbots and automated recruiting functionality.
Easily build and manage virtual events and online career fairs. Top brands like KPMG, CVS Health and Starbucks use Brazen's hiring events to attract 3x more qualified candidates. Leading universities r...
  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Marknadsföring via sociala medier
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Successful events start with Tix. Email marketing, social distancing, donations and more. Low cost and risk free. Get started today!
Successful events start with Tix. Feature-rich ticketing including integrated e-mail marketing tools, social distancing seat maps, timed admissions, donations, up-selling, season ticket renewals, custom branding, web site integration and more. All risk free with no term commitment and low fees. Contact us for a Free Demo today!
Successful events start with Tix. Feature-rich ticketing including integrated e-mail marketing tools, social distancing seat maps, timed admissions, donations, up-selling, season ticket renewals, cust...
  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Marknadsföring via sociala medier
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Attendify's virtual & hybrid event platform delivers engaging event experiences in an easy-to-use, turn-key, & all-in-one solution.
Run virtual events that feel like events! Attendify makes it easy & intuitive to create engaging virtual event experiences with livestreaming, social networking, 1:1 video calls, town hall areas, virtual booths, content management, & more. An all-in-one solution, Attendify's virtual event & mobile app platform with built-in registration is ready for virtual, hybrid, or live event formats. More than 2,500 companies, like Google, TEDx and PwC trust Attendify to boost attendee engagement and value.
Run virtual events that feel like events! Attendify makes it easy & intuitive to create engaging virtual event experiences with livestreaming, social networking, 1:1 video calls, town hall areas, virtu...
  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Marknadsföring via sociala medier
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Picatic provides event ticketing and registration tools that power the worlds best conferences.
Picatic is the internet's most customer-friendly, simple & affordable conference registration solution. Our full-featured platform enables conferences of any size to create a stunning event website, add ticket sales to an existing site, and manage everything in one place. Trusted by thousand of organizers around the world, Picatic is rated #1 in customer satisfaction.
Picatic is the internet's most customer-friendly, simple & affordable conference registration solution. Our full-featured platform enables conferences of any size to create a stunning event website, ad...
  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Marknadsföring via sociala medier
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
The Showpass App lets you manage your box office remotely. Add employees, create Sales teams, turn smartphones into scanners and more.
Showpass user-friendly online and optional point of sale software creates the best experience for you and your guests! Sell tickets through your website, Facebook and Google without redirecting. Upsell upcoming events, merch and customize tickets to include marketing messages. Scan quickly on-site and communicate via email, surveys and texting. Showpass has updated features in response to COVID-19 to include time slot reservation software and live streaming integrations for virtual events.
Showpass user-friendly online and optional point of sale software creates the best experience for you and your guests! Sell tickets through your website, Facebook and Google without redirecting. Upsell...
  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Marknadsföring via sociala medier
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Köp- och säljverktyg som kan anpassas till auktion, omvänd auktion, öresauktion och tyst auktion.
Köp- och säljverktyg som kan anpassas till auktion, omvänd auktion, öresauktion och tyst auktion. Lämpligt för enskilda företagare, familjeföretag, mångmiljonföretag och myndigheter som vill använda marknadsplatser online för direktköp, auktioner, omvända auktioner, öresauktioner och tysta auktioner. Programvaran körs på molnservrar och dedikerade servrar, och fungerar också bra med över 50 betalningsportaler, som till exempel Paypal, Authorize.net, Braintree, Balanced Payment och Adaptive Payments.
Köp- och säljverktyg som kan anpassas till auktion, omvänd auktion, öresauktion och tyst auktion. Lämpligt för enskilda företagare, familjeföretag, mångmiljonföretag och myndigheter som vill använda ma...
  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Marknadsföring via sociala medier
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
A complete web-based solution to instantly accept event registrations & payments securely, build personalized event web pages, & more.
Streamline the event creation process, encourage attendance, & increase revenue all with Event Manager. Whether you manage conferences, chapter meetings, training events, & beyond, our complete event management solution gives you the flexibility & tools needed to run a successful event. Event Manager even seamlessly integrates with your website, preserving your identity & further simplifying registration. Request a demo today to see how we can tailor our intuitive software to fit your needs.
Streamline the event creation process, encourage attendance, & increase revenue all with Event Manager. Whether you manage conferences, chapter meetings, training events, & beyond, our complete event m...
  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Marknadsföring via sociala medier
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Event management doesn't have to be hard. So why make it? Brushfire is event management made easy!
At Brushfire, its our goal to make event management easy. We strive to facilitate successful events around the world by providing great software and service that never stops improving for the church, non-profits, and secular organizations. From assigned seat ticketing, general admission, and support for types of events, we think we'll be a good fit for you.
At Brushfire, its our goal to make event management easy. We strive to facilitate successful events around the world by providing great software and service that never stops improving for the church, n...
  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Marknadsföring via sociala medier
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
The Online Booking System that keeps things simple. Used by 1000s of happy businesses across the world.
We're passionate about helping small businesses succeed - through great value booking software and a team focused on success, not just support. Over the years we've transformed bookings for thousands of businesses, helped individuals follow their passions, and supported franchisors to scale internationally. You can get set up in 15 minutes - join us for a free two week trial and slash your admin time today!
We're passionate about helping small businesses succeed - through great value booking software and a team focused on success, not just support. Over the years we've transformed bookings for thousands ...
  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Marknadsföring via sociala medier
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Arlo is event management software to organize and sell face-to-face & online courses. 70+ countries, 40,000+ events scheduled.
Arlo is a cloud-based event management system for promoting, selling and delivering physical and online events. Arlo automates manual processes and everyday tasks! It provides streamlined event scheduling, online registrations, invoicing and receipting, runs marketing activities, and manages client records and relationships. Arlo is seamlessly integrated within your website and other business applications to manage the flow of data through your organisation.
Arlo is a cloud-based event management system for promoting, selling and delivering physical and online events. Arlo automates manual processes and everyday tasks! It provides streamlined event schedul...
  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Marknadsföring via sociala medier
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Eliminate the guesswork and create unique events for attendees while reducing the amount of time and effort that goes into them.
Eventtia is an in-person and online events platform that empowers marketers to grow their business. From setting up the attendee registration process to sending email campaigns and measuring ROI, our platform provides the tools to design unique experiences, attract high-quality leads, and build stronger relationships.
Eventtia is an in-person and online events platform that empowers marketers to grow their business. From setting up the attendee registration process to sending email campaigns and measuring ROI, our p...
  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Marknadsföring via sociala medier
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Registration for VIRTUAL or in person events! Regfox gives you control over branding, fees, and more all for 99 cents per attendee.
Now offering VIRTUAL EVENT REGISTRATION! RegFox is the most flexible registration & affordable system on the market today. Thousands of the worlds leading brands use RegFox for online registration. Regfox is simple, intuitive yet incredibly powerful. You get total branding control so the registration forms look like your organization. Home of the 99 cent registration! RegFox is packed with awesome features for virtual events and live events.
Now offering VIRTUAL EVENT REGISTRATION! RegFox is the most flexible registration & affordable system on the market today. Thousands of the worlds leading brands use RegFox for online registration. Re...
  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Marknadsföring via sociala medier
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Simplify the collection and review of abstracts, papers, and speaker proposals for conferences.
Manage attendee registrations & presenter, exhibitor and volunteer/staff applications across multiple platforms. Organizations of any size can accept conference & other event submissions with Submittable. Improve your applicant experience by accepting the main application and all associated forms, all in one place. Then give your team the access they need to review & approve from anywhere. Join more than 10,000 companies that streamline their submission processes with Submittable.
Manage attendee registrations & presenter, exhibitor and volunteer/staff applications across multiple platforms. Organizations of any size can accept conference & other event submissions with Submitta...
  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Marknadsföring via sociala medier
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Event management software designed to handle every aspect of your event from beginning to end, including Configio online registration
The Event Tech Group offers a suite of event management solutions to maximize efficiency, streamline data flows and improve ease of use for the event planner and attendee. This powerful suite of event technology solutions offers everything you need for end-to-end event management, and supports over 200,000 events worldwide. Services include: virtual conference, event planning, exhibition management, online registration using Configio, badge printing, and attendee tracking.
The Event Tech Group offers a suite of event management solutions to maximize efficiency, streamline data flows and improve ease of use for the event planner and attendee. This powerful suite of event ...
  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Marknadsföring via sociala medier
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Event management suite with registration, ratings, mobile app, payments, speaker mgmt, space layout, and more. Live & virtual events.
FLAT, PREDICTABLE pricing! All features all the time. Unlimited events including VIRTUAL events. Unlimited users. No credit card fees. Modern and easy to use for event hosts and attendees. Website creation, customized registration, free web-based mobile app, session ratings, speaker ratings, payment processing, speaker/agenda management, space layout, CEU's, etc. Massively flexible configuration options serve virtually any event business model. Rated tops by Capterra!
FLAT, PREDICTABLE pricing! All features all the time. Unlimited events including VIRTUAL events. Unlimited users. No credit card fees. Modern and easy to use for event hosts and attendees. Website crea...
  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Marknadsföring via sociala medier
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
VBO Tickets offers a white label ticketing solution to manage every aspect of your events, from ticketing to registrations, and more!
VBO Tickets offers a powerful all-in-one cloud-based ticketing system that allows organizations to manage events, tickets, and patrons online. Our solution gives you the ability to sell directly on your website without patrons ever leaving, through our securely embedded white label plugin. Creating and managing events, tickets, donations, memberships, subscriptions, registrations, merchandise, discounts, and custom reports couldn't be easier. Plus, it's all tied together with our builtin CRM!
VBO Tickets offers a powerful all-in-one cloud-based ticketing system that allows organizations to manage events, tickets, and patrons online. Our solution gives you the ability to sell directly on you...
  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Marknadsföring via sociala medier
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester