I 17 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

Eventhanteringssystem

Eventhanteringssystem automatiserar marknadsföring, registrering, samordning och schemaläggning av evenemang. Arrangörer använder eventhanteringssystem för att hantera möte- och evenemangsplanering och processer, inklusive marknadsföring, deltagarregistrering, skapande av brickor, kalendergenerering och hantering av möteslokaler. Dessa applikationer erbjuder också en mängd självbetjäningsfunktioner för evenemangsdeltagare såsom onlineregistrering, innehållsleverans och avgiftsbetalning. Eventhanteringssystem är relaterade till registreringsprogram och biljettsystem.

Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Eventhanteringssystem

Sverige Visa lokala produkter
68 resultat
Hela världens programvarulösning för evenemang med verktyg för CRM, bokning, registrering, mobil, webbplats, rapportering och ekonomi. Lär dig mer om Momentus Technologies (formerly Ungerboeck)
Ungerboeck är hela världens evenemangsprogramvara som tusentals kunder litar på och som producerar miljontals evenemang. Ungerboeck kundkrets, som sträcker sig över mer än 50 länder, omfattar toppevenemang från hela världen; fantastiska scenkonstlokaler; globala mässcentrum; några av världens mest besökta museer, professionella sportarenor och andra evenemang och lokaler. Ungerboeck tillhandahåller en programvarulösning för evenemang och evenemangsbyggnader med CRM, bokning, registrering, mobil, webbplatser, och ekonomirapportering. Lär dig mer om Momentus Technologies (formerly Ungerboeck)

Funktioner

  • Undersökningar och feedback
  • Kontaktledning
  • Biljettförsäljning
  • Rapportering och analys
  • Utställnings- / Leverantörshantering
LineUpr är det enklaste gör-det-själv-verktyget för att skapa mobila evenemangappar. Kom igång direkt och skapa en fullt fungerande app på några minuter. Lär dig mer om LineUpr
LineUpr är den snabbaste plattformen för att skapa mobila evenemangappar för konferenser, årliga möten, toppmöten med mera. Skapa appar på bara några minuter och publicera dem direkt. Inga kodnings- eller designkunskaper behövs. Meddela din dagordning, talare och sponsorer. Använd enkäter för att samla in värdefulla evenemangsdata och live-undersökningar för att engagera deltagarna. LineUpr är det självklara verktyget för mer än 5 000 kunder från stora företag till lokala ideella föreningar. Besök LineUprs webbplats för att testa gratis. Lär dig mer om LineUpr

Funktioner

  • Undersökningar och feedback
  • Kontaktledning
  • Biljettförsäljning
  • Rapportering och analys
  • Utställnings- / Leverantörshantering
Manage every aspect of your event without a customer service call. 100% mobile responsive back end with two levels of user types. Lär dig mer om Swoogo
Swoogo är en förstklassig programvara för evenemangshantering som ger evenemangsarrangörer möjlighet att genomföra effektiva personliga, virtuella och hybrida evenemang. Plattformen skapar en tillfredsställande upplevelse så att du kan skapa evenemang som har en positiv inverkan på din ROI för dina deltagare flera gånger om. Plattformen inkluderar obegränsade evenemang och registreringar, personliga registreringsflöden, inbyggd deltagaranalys, sömlösa CRM- och betalningsintegrationer, e-postmarknadsföringsverktyg med automatisering för hemsidor och e-post samt förstklassig kundtjänst. Lär dig mer om Swoogo

Funktioner

  • Undersökningar och feedback
  • Kontaktledning
  • Biljettförsäljning
  • Rapportering och analys
  • Utställnings- / Leverantörshantering
SCOOCS: en fullt anpassningsbar, mycket interaktiv och helt GDPR-säker allt-i-ett-plattform för dina virtuella och hybrida eventbehov! Lär dig mer om SCOOCS
SCOOCS är en engagerande, uppslukande allt-i-ett eventplattform med ett hållbarhetsfokus. Oavsett om du planerar ett webinar för 30 deltagare, en produktturné för 3 000 deltagare eller ett internationellt årligt forum för 100 000 deltagare – SCOOCS låter dig snabbt skapa och hantera ett GDPR-säkert, fullt anpassningsbart event på flera språk. Våra uppskattade funktioner inkluderar livesändning, videorum, utställarbås, akademiska posters, AI-matchmaking, nätverksbord, koldioxidberäkning och mycket mer! Lär dig mer om SCOOCS

Funktioner

  • Undersökningar och feedback
  • Kontaktledning
  • Biljettförsäljning
  • Rapportering och analys
  • Utställnings- / Leverantörshantering
Många företag använder Bitrix24 som gratis programvara för evenemangshantering, eftersom den har alla nödvändiga verktyg för jobbet. Lär dig mer om Bitrix24
Många företag använder Bitrix24 som gratis programvara för evenemangshantering, eftersom den har alla nödvändiga verktyg för jobbet. För det första finns det en CRM- och klienthanteringsmodul som låter dig skapa offerter och fakturor, skicka e-post och hantera leverantörer. För det andra finns det delade kalendrar som låter dig schemalägga och boka flera platser. För det tredje finns det en projektledningsmodul och uppgiftsmallar som organisatörer använder för att hantera markpersonal. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Undersökningar och feedback
  • Kontaktledning
  • Biljettförsäljning
  • Rapportering och analys
  • Utställnings- / Leverantörshantering
RSVPify är en ledande plattform för evenemangshantering och biljettförsäljning som hjälper till att strömlinjeforma evenemang från gästregistrering till öppnande. Lär dig mer om RSVPify
En ledande början till slut-plattform för evenemangshantering som 30 % av Fortune 500-företagen litar på. Hantera stora och små evenemang enkelt och håll fokus på varumärket. Kraftfulla funktioner som e-postinbjudningar, registrering och RSVP på internet, anpassad datainsamling, hantering av gästlistor, menyinställningar, hantering av delevenemang, integritet/exklusivitet för evenemang, dra-och-släpp-platslistor, incheckning och mycket mer. Lär dig mer om RSVPify

Funktioner

  • Undersökningar och feedback
  • Kontaktledning
  • Biljettförsäljning
  • Rapportering och analys
  • Utställnings- / Leverantörshantering
Få friheten att skapa en egen jättesnygg webbplats precis så som du vill ha den – gratis.
Skapa en fantastisk, professionell webbplats gratis med Wix webbplatsbyggare. Wix erbjuder några olika sätt att bygga din webbplats: Wix Artificial Design Intelligence, Wix Editor och Wix Code. Oavsett om du skapar din första hemsida eller om du är ett proffs så har Wix det du behöver. Wix ADI skapar en unik hemsida med professionell text, bilder med mera. Wix Editor ger dig designfrihet med avancerade funktioner och enkel dra och släpp-funktion. Och med Wix Code kan du skapa en toppmodern hemsida och toppmoderna appar. Lär dig mer om Wix

Funktioner

  • Undersökningar och feedback
  • Kontaktledning
  • Biljettförsäljning
  • Rapportering och analys
  • Utställnings- / Leverantörshantering
På monday.com kan team organisera alla aspekter av kommande evenemang, från registrering till feedback, på en flexibel, kodlös plattform.
På monday.coms öppna dra-och-släpp-plattform kan marknadsföringsteam bygga de perfekta verktygen för att hantera evenemang på en flexibel, kodlös plattform. Övervaka budgetering, leverantörer, verksamhetsstyrning, kampanjhantering och evenemangskampanjer på ett och samma ställe. Tilldela sedan jobb till olika kollegor så att alla vet exakt vad de ska göra i vilken prioritet. Organisationer kan övervaka konferenser, företagsevenemang och webbseminarier i realtid, från registrering före evenemanget till feedback efter evenemanget. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Undersökningar och feedback
  • Kontaktledning
  • Biljettförsäljning
  • Rapportering och analys
  • Utställnings- / Leverantörshantering
Wrike är en programvarulösning för händelsehantering med funktioner som mallar, Gantt-diagram, korrekturverktyg, rapporter med mera.
Wrike är en programvarulösning för evenemangshantering som fler än två miljoner människor över hela världen förlitar sig på. Rivstarta processen med en mall för evenemangshantering och tilldela uppgifter till teammedlemmar. Skapa en tidslinje för ditt projekt i ett flexibelt Gantt-diagram, justera enkelt datumen med ett dra och släpp-verktyg. Lägg till respons direkt i digitala tillgångar och påskynda godkännanden med intuitiva korrekturverktyg. Spåra dina kampanjresultat och analysera resultaten med anpassade rapporter. Arbeta smartare, inte hårdare, med Wrike. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Undersökningar och feedback
  • Kontaktledning
  • Biljettförsäljning
  • Rapportering och analys
  • Utställnings- / Leverantörshantering
Airtable är en kodfri app-plattform som gör det möjligt för de människor som är i närmast kontakt med arbetet att effektivisera sina viktigaste affärsprocesser.
Airtable är en kodfri app-plattform som gör det möjligt för de människor som är i närmast kontakt med arbetet att effektivisera sina viktigaste affärsprocesser. Ledande företag i alla branscher använder Airtable för att förstärka sina arbetsflöden inom produkthantering, marknadsföring, projekt- och portföljhantering och mycket mer – allt med extra kraft från de inbyggda AI-funktionerna. Centrala IT-chefer använder Airtable som en plattform för civil utveckling som ger användare i företaget möjlighet att bygga sina egna AI-drivna applikationer. Det är därför mer än 500 000 organisationer, däribland 80 procent av alla Fortune 100-företag, har valt att använda funktioner för hantering av samarbete och civil utveckling i Airtable för att förändra hur arbetet utförs. Resultatet? Snabbare innovation, nöjdare kunder, företagsstyrning och en modern arbetsupplevelse för team och avdelningar. Hämta den kostnadsfria versionen idag på airtable.com Lär dig mer om Airtable

Funktioner

  • Undersökningar och feedback
  • Kontaktledning
  • Biljettförsäljning
  • Rapportering och analys
  • Utställnings- / Leverantörshantering
GoToWebinar är betrodd av fler kunder än någon annan webinarielösning och driver miljontals webbinarier varje år.
GoToWebinar är betrodd av fler kunder än någon annan webinarielösning och driver miljontals webbinarier varje år. Oavsett om du använder webinarier för marknadsföring, utbildning eller företagskommunikation kan GoToWebinar göra webbinarierna roligare med pålitlig teknik som är jätteenkel att använda. Få de funktioner, integrationer och analyser du behöver för att engagera din publik och skapa personliga kontakter som driver din verksamhet. När ditt rykte står på spel behöver du en lösning som du kan lita på. Lär dig mer om GoTo Webinar

Funktioner

  • Undersökningar och feedback
  • Kontaktledning
  • Biljettförsäljning
  • Rapportering och analys
  • Utställnings- / Leverantörshantering
Programvara för livscykelhantering av tillgångar som är byggd runt dina behov av tillgångsspårning. Avskrivningar, streckkoder med mera. Prova kostnadsfritt.
Med denna utmärkta programvara för hantering av tillgångars livscykel kan du enkelt skapa inköpsordrar, schemalägga tjänster och hantera leverantörer. Enkel avskrivningshantering och anpassade rapporter hjälper dig att fatta välinformerade affärsbeslut. Använd mobilappen för RFID-, streckkods- och QR-kodsskanningar för att säkerställa att myndigheternas regelverk efterlevs. Plats- och underhållshistorik gör detta till ett måste för hantering av anläggningstillgångar. Programvaran är också integrerad med Zendesk och Jira. Prova programvaran gratis. Lär dig mer om EZOfficeInventory

Funktioner

  • Undersökningar och feedback
  • Kontaktledning
  • Biljettförsäljning
  • Rapportering och analys
  • Utställnings- / Leverantörshantering
En uppsättning integrerade affärsappar för CRM, POS, webbplats, e-handel, försäljning, bokföring, lager, HR, projekt och marknadsföring.
Odoo är en helintegrerad, anpassningsbar svit av affärsapplikationer med öppen källkod. En majoritet av verksamhetsbehoven, som kundrelationer (customer relations management, CRM), försäljning, projekt, tillverkning, lager och redovisning, uppfylls genom denna allt-i-ett-lösning. Odoo är utformad för att uppfylla företagets behov oavsett storlek och budget. Lär dig mer om Odoo

Funktioner

  • Undersökningar och feedback
  • Kontaktledning
  • Biljettförsäljning
  • Rapportering och analys
  • Utställnings- / Leverantörshantering
En komplett plattform för marknadsföring och hantering av events som hanterar hela eventets livscykel (både vanliga och virtuella) från början till slut.
Cvent är ett jättebra val för eventmarknadsföring och hantering av events. Cvent erbjuder fysiska och virtuella eventlösningar för webbaserad registrering av events, kundengagemang under events, val av mötesplatser, eventappar, e-postmarknadsföring och webbundersökningar. Cvent-lösningarna optimerar hela värdekedjan för eventmarknadsföring och hantering av events och har gjort det möjligt för kunder runt om i världen att hantera miljontals möten och events. Cvent-lösningar maximerar effekten av personliga, virtuella och hybrida events. Lär dig mer om Cvent Event Management

Funktioner

  • Undersökningar och feedback
  • Kontaktledning
  • Biljettförsäljning
  • Rapportering och analys
  • Utställnings- / Leverantörshantering
Låga avgifter och inget krångel. Ticket Tailor är en lättanvänd biljettplattform som ger dig kontroll över dina evenemangsbiljetter.
Skippa mellanhanden och sälj biljetterna direkt till dina deltagare. – Flexibla planer utan kontrakt – Låga avgifter – Få betalt direkt via Stripe eller PayPal – Anpassa ditt biljettkontor – Bädda in bokningsformulär på din hemsida – Samla in, spara och äg dina deltagaruppgifter – Gratis incheckningsapp – Integrera med dina favoritverktyg via Zapier – Rabattkoder och kupongkoder Lär dig mer om Ticket Tailor

Funktioner

  • Undersökningar och feedback
  • Kontaktledning
  • Biljettförsäljning
  • Rapportering och analys
  • Utställnings- / Leverantörshantering
eSpace-modulen för hantering av arbetsordrar är en av marknadens mest omfattande programvaror för anläggningsskötsel.
eSPACE har utmärkt kundservice och support för fortlöpande utveckling. Modulen för hantering av arbetsordrar är en av marknadens mest omfattande programvaror för anläggningsskötsel. Några av huvudfunktionerna är: - Arbetsordrar, uppdrag och lagerkontroll - Robusta rapporteringsalternativ och utrustningsspårning - Förebyggande underhåll - Leverantörsportal Provkör gratis i 30 dagar eller beställ en gratis demo idag. Lär dig mer om eSPACE

Funktioner

  • Undersökningar och feedback
  • Kontaktledning
  • Biljettförsäljning
  • Rapportering och analys
  • Utställnings- / Leverantörshantering
TravelPerk är det förstklassiga verktyget för affärsresehantering. Använd TravelPerk för att boka nästa din affärsresa.
Affärsresenärerna blir nöjda eftersom de kan boka vilka resor de vill utan mikroförvaltning, samtidigt som företagen får den kontroll de behöver. Resultatet är en smidigare resehanteringsupplevelse för alla inblandade. Tid och pengar kan sparas för tusentals företag samtidigt som de får sinnesfrid och hjälp med att få ut mesta möjliga av sina företagsreseprogram för att driva deras tillväxt lokalt och globalt. Lär dig mer om TravelPerk

Funktioner

  • Undersökningar och feedback
  • Kontaktledning
  • Biljettförsäljning
  • Rapportering och analys
  • Utställnings- / Leverantörshantering
Slido hjälper dig att få ut mesta möjliga av ditt företags- eller teammöte med funktioner för frågor och svar, omröstningar, idékläckning och frågesporter.
Slido är en branschledande plattform för publikinteraktion. Funktionerna för frågor och svar, omröstningar och frågesporter hjälper dig att få ut mesta möjliga av dina företags- och teammöten samt evenemang oavsett om de är personliga, virtuella eller hybrida. Slido fungerar med populära videokonferens- och presentationsplattformar och integreras sömlöst med Webex, Microsoft Teams, PowerPoint och Google Slides. Sedan grundandet 2012 har Slido använts över 1,8 miljoner gånger och engagerat över 55 miljoner aktiva deltagare. Lär dig mer om Slido

Funktioner

  • Undersökningar och feedback
  • Kontaktledning
  • Biljettförsäljning
  • Rapportering och analys
  • Utställnings- / Leverantörshantering
Scoro är en början till slut lösning för projekt- och företagsledning som gör att du kan styra hela arbetsflödet på ett och samma ställe.
Scoro är en prisbelönt, början till slut lösning för projekt- och företagsledning som gör att du kan styra hela arbetsflödet på ett och samma ställe. Förutom projektledningsfunktioner tillhandahåller Scoro alla verktyg du behöver för att hantera din verksamhet: schemaläggning och spårning av arbete och uppgifter, samarbete, kontaktdatabas och CRM, offert och fakturering, avancerad rapportering, instrumentbrädor i realtid och mycket mer. Registrera dig för en 14 dagars gratis provperiod för att se själv. Lär dig mer om Scoro

Funktioner

  • Undersökningar och feedback
  • Kontaktledning
  • Biljettförsäljning
  • Rapportering och analys
  • Utställnings- / Leverantörshantering
ON24 tillhandahåller digitala upplevelser och webbsändning för företagskommunikation och generering av efterfrågan via en molnbaserad SaaS-applikation.
ON24 vill omdefiniera hur organisationer interagerar med sin målgrupp genom att driva interaktiva, datarika webinarier och innehållsupplevelser som hjälper människor att få kontakt på en mer mänsklig nivå och fatta smartare affärsbeslut. Genom ON24 kan marknadsförare skapa interaktioner live, på begäran och personligt anpassade interaktioner, förvandla dessa till användbar information och integrera detta i hela sin verksamhet. Med ON24 får marknadsförare massor av information genom mer än en miljard minuters interaktioner, vilket driver på intäkterna. Lär dig mer om ON24

Funktioner

  • Undersökningar och feedback
  • Kontaktledning
  • Biljettförsäljning
  • Rapportering och analys
  • Utställnings- / Leverantörshantering
Arrangera kontakt- och engagemangsdrivna webbinarier, evenemang, konferenser, mässor och möten som verkligen sticker ut.
Arrangera kontakt- och engagemangsdrivna webbinarier, hybrida evenemang, konferenser, mässor och möten som verkligen sticker ut. Airmeet ger dig kraften du behöver för att inte bara arrangera och tjäna pengar på dina evenemang på ett enkelt sätt. Programvaran säkerställer också att fokus är på din publik med hjälp av helt anpassningsbara särskilda rum för samtal och engagemang. Över 2 500 varumärken som Walmart, Volvo, Accenture, HackerRank, Toronto University arrangerar tusentals evenemang med Airmeet varje månad över hela världen. Lär dig mer om Airmeet

Funktioner

  • Undersökningar och feedback
  • Kontaktledning
  • Biljettförsäljning
  • Rapportering och analys
  • Utställnings- / Leverantörshantering
Programvara för prishantering för ledande prisutdelningsorganisatörer som ger dig webbaserad hantering av tävlingsdeltagande och tävlingsdomare. Snabb, säker och en fantastisk upplevelse.
Award Force är en prisbelönt programvara för ledande tävlingsarrangörer som ger dig webbaserad hantering av tävlingsdeltagande och tävlingsdomare. Programvaran är utformad för prestanda och funktion och är snabb, säker och en fantastisk upplevelse för deltagare, domare och tävlingsledare. Uppgradera till Award Force för att: få dina prisutdelningar** mer populära, göra domarna nöjda, spara tid och pengar på mindre administration, slippa stress, få insyn och kontroll, sätt din tävling på kartan med bra design och göra dina prisutdelningar så bra som möjligt. Lär dig mer om Award Force

Funktioner

  • Undersökningar och feedback
  • Kontaktledning
  • Biljettförsäljning
  • Rapportering och analys
  • Utställnings- / Leverantörshantering
Zoho Creator är en lågkodsplattform för applikationsutveckling som hjälper dig att bygga en anpassad, mobilförberedd app för att driva din verksamhet.
När varje affärsprocess är unik och skiljer sig från varandra kan en enda programvara omöjligen ge lösningar till alla. Det måste vara därför mer än 4 miljoner användare världen över har byggt anpassade applikationer för att hantera sina unika affärsprocesser. Zoho Creator ger dig viktiga verktyg och all hjälp du behöver för att skapa anpassade appar, allt på egen hand, oavsett din tekniska expertis. Se fallstudier. Lär dig mer om Zoho Creator

Funktioner

  • Undersökningar och feedback
  • Kontaktledning
  • Biljettförsäljning
  • Rapportering och analys
  • Utställnings- / Leverantörshantering
Hubilo är plattformen för de verkliga virtuella evenemangen och virtuella mötena. Gör dina virtuella evenemang till verkliga evenemang med Virtual Platform
Hubilo är en programvara för hantering av hybridevenemang. Programvaran hjälper dig att anordna både virtuella och fysiska evenemang. Med en intuitiv hybridinstrumentbräda kan du skapa, anordna och hantera ett helt virtuellt evenemang eller ett hybridevenemang med en webbplats, mobilapp för evenemang, registrerings- och biljettlösningar. Virtual Event kan: Anordna parallella sessioner, varumärkesprofilerad nätverkslounge, personliga möten, livechattar, omröstningar och mycket mer. Kom till Hubilo och be om en gratis provperiod för att komma igång. Lär dig mer om Hubilo

Funktioner

  • Undersökningar och feedback
  • Kontaktledning
  • Biljettförsäljning
  • Rapportering och analys
  • Utställnings- / Leverantörshantering
En prisvärd, heltäckande evenemangsplattform. Direkta utbetalningar, livesupport 24/7. För endast 1 USD per biljett plus 1 % av biljettförsäljningen.
Ge dina deltagare en heltäckande upplevelse med den här plattformen för evenemangsbiljetter. Använd som fristående tjänst eller kombinera med tysta mobilauktioner för att skapa en smidig övergång från biljettköp till donation för dina donatorer. Accelevents biljettförsäljning kostar endast 1 USD per biljett plus 1 % av biljettförsäljningen (alla avgifter kan tas ut från dina biljettköpare). Skapa anpassade biljettyper och börja sälja online på några få minuter. Lär dig mer om Accelevents

Funktioner

  • Undersökningar och feedback
  • Kontaktledning
  • Biljettförsäljning
  • Rapportering och analys
  • Utställnings- / Leverantörshantering