Sverige Visa lokala produkter
762 resultat
Varumärkesprofilerad och helt anpassningsbar evenemangsteknik för virtuella, blandade och personliga evenemang. Lär dig mer om Webex Events (Formerly Socio)
Socios evenemangshanteringsplattform driver virtuella, hybrida och personliga evenemang för kunder som Microsoft, Google, Nike, Comcast, Questex, Pinterest, Lessonly, Harvard University med fler i över 70 länder. Socio är byggd för evenemang, inte webinarier, och använder dra-och-släpp-teknik och kombinerar registrering, strömning, engagemang, sponsring och nätverkande för en sömlös evenemangsupplevelse. Lär dig mer om Webex Events (Formerly Socio)

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Virtuell evenemangsplattform för att hantera direktsända evenemang, skapa upplevelser på begäran, bygga anpassade applikationer med mera. Lär dig mer om SpotMe
SpotMe är den kompletta engagemangsplattformen. Oavsett om det är direkt eller på begäran kan arrangörer enkelt leverera virtuella evenemang, digitala upplevelser och evenemangsappar som deras publik älskar. Från smågruppssessioner till personanpassade dagordningar till tvåvägskommunikation och spelifiering. Programvaran ger arrangörerna verktyg för att bygga en blomstrande gemenskap. SpotMe tillhandahåller företagslösningar för över 250 globala varumärken över webben, iOS och Android, en byggplattform utan kod och professionella tjänster. Lär dig mer om SpotMe

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
InviteDesk är en webbaserad plattform för att få rätt gäster att delta i evenemang genom marketing automation, teamwork och insikter. Lär dig mer om InviteDesk
InviteDesk är ett marknadsföringsprogram för evenemang som hjälper organisationer att förbättra evenemangets ROI. Med InviteDesk får du de gäster du vill ha genom att låta dina marknadsförings- och säljteam samarbeta med full transparens på gästlistor och prioritering av förstavalet-gäster. Skapa allt du behöver för att genomföra lyckade evenemangsinbjudningar, landningssidor, registreringssidor och fullständiga e-postsekvenser. InviteDesk integreras enkelt i ditt CRM för att säkerställa att du kan sluta cirkeln för evenemangets effektivitet. Lär dig mer om InviteDesk

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
På monday.com kan team organisera alla aspekter av kommande evenemang, från registrering till feedback, på en flexibel, kodlös plattform. Lär dig mer om monday marketer
På monday.coms öppna dra-och-släpp-plattform kan marknadsföringsteam bygga de perfekta verktygen för att hantera evenemang på en flexibel, kodlös plattform. Övervaka budgetering, leverantörer, verksamhetsstyrning, kampanjhantering och evenemangskampanjer på ett och samma ställe. Tilldela sedan jobb till olika kollegor så att alla vet exakt vad de ska göra i vilken prioritet. Organisationer kan övervaka konferenser, företagsevenemang och webbseminarier i realtid, från registrering före evenemanget till feedback efter evenemanget. Lär dig mer om monday marketer

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
En komplett plattform för marknadsföring och hantering av events som hanterar hela eventets livscykel (både vanliga och virtuella) från början till slut. Lär dig mer om Cvent Event Management
Cvent är ett jättebra val för eventmarknadsföring och hantering av events. Cvent erbjuder fysiska och virtuella eventlösningar för webbaserad registrering av events, kundengagemang under events, val av mötesplatser, eventappar, e-postmarknadsföring och webbundersökningar. Cvent-lösningarna optimerar hela värdekedjan för eventmarknadsföring och hantering av events och har gjort det möjligt för kunder runt om i världen att hantera miljontals möten och events. Cvent-lösningar maximerar effekten av personliga, virtuella och hybrida events. Lär dig mer om Cvent Event Management

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Hela världens programvarulösning för evenemang med verktyg för CRM, bokning, registrering, mobil, webbplats, rapportering och ekonomi. Lär dig mer om Ungerboeck Software
Ungerboeck är hela världens evenemangsprogramvara som tusentals kunder litar på och som producerar miljontals evenemang. Ungerboeck kundkrets, som sträcker sig över mer än 50 länder, omfattar toppevenemang från hela världen; fantastiska scenkonstlokaler; globala mässcentrum; några av världens mest besökta museer, professionella sportarenor och andra evenemang och lokaler. Ungerboeck tillhandahåller en programvarulösning för evenemang och evenemangsbyggnader med CRM, bokning, registrering, mobil, webbplatser, och ekonomirapportering. Lär dig mer om Ungerboeck Software

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Förstklassigt allt i ett-insticksprogram för evenemangshantering i WordPress. Lär dig mer om WP Event Manager
WP Event Manager är ett lätt, skalbart och fullt utrustat insticksprogram för evenemangshantering för att lägga till funktioner för listning av evenemang på din WordPress-webbplats. Kortkoden listar alla händelser, den kan fungera med alla teman och är mycket enkel att ställa in och anpassa. På inställningssidorna kan du välja hur du vill att evenemanget ska visas. Lär dig mer om WP Event Manager

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Komplett och professionellt verktyg som hanterar dina registreringar från början till slut: registrering, betalningar, spårningshantering, online-evenemang osv. Lär dig mer om idloom.events
idloom har alla funktioner som krävs för att organisera ett evenemang, från registrering av registreringar och skapande av brickor till fakturering. En ”allt i ett”-lösning som låter dig fokusera på det enda målet som verkligen betyder något: att göra ditt evenemang så lyckat att alla deltagare blir helt hänförda. Speciellt utformad för branschorganisationer, regeringar, evenemangsarrangörer, kommunikationsbyråer ... Prisbelönt som världens mest användarvänliga programvara för eventhantering. Lär dig mer om idloom.events

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Kraftig teknik, lågviktspaket. Swoogo kombinerar seriös programvara för evenemangshantering med en plattform utformad för vanliga människor. Lär dig mer om Swoogo
Swoogo är en förstklassig programvara för evenemangshantering som ger evenemangsarrangörer möjlighet att genomföra effektiva personliga, virtuella och hybrida evenemang. Plattformen skapar en tillfredsställande upplevelse så att du kan skapa evenemang som har en positiv inverkan på din ROI för dina deltagare flera gånger om. Plattformen inkluderar obegränsade evenemang och registreringar, personliga registreringsflöden, inbyggd deltagaranalys, sömlösa CRM- och betalningsintegrationer, e-postmarknadsföringsverktyg med automatisering för hemsidor och e-post samt förstklassig kundtjänst. Lär dig mer om Swoogo

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
RSVPify är en ledande plattform för evenemangshantering och biljettförsäljning som hjälper till att strömlinjeforma evenemang från gästregistrering till öppnande. Lär dig mer om RSVPify
En ledande början till slut-plattform för evenemangshantering som 30 % av Fortune 500-företagen litar på. Hantera stora och små evenemang enkelt och håll fokus på varumärket. Kraftfulla funktioner som e-postinbjudningar, registrering och RSVP på internet, anpassad datainsamling, hantering av gästlistor, menyinställningar, hantering av delevenemang, integritet/exklusivitet för evenemang, dra-och-släpp-platslistor, incheckning och mycket mer. Lär dig mer om RSVPify

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Många företag använder Bitrix24 som gratis programvara för evenemangshantering, eftersom den har alla nödvändiga verktyg för jobbet. Lär dig mer om Bitrix24
Många företag använder Bitrix24 som gratis programvara för evenemangshantering, eftersom den har alla nödvändiga verktyg för jobbet. För det första finns det en CRM- och klienthanteringsmodul som låter dig skapa offerter och fakturor, skicka e-post och hantera leverantörer. För det andra finns det delade kalendrar som låter dig schemalägga och boka flera platser. För det tredje finns det en projektledningsmodul och uppgiftsmallar som organisatörer använder för att hantera markpersonal. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
En prisvärd, heltäckande evenemangsplattform. Direkta utbetalningar, livesupport 24/7. För endast 1 USD per biljett plus 1 % av biljettförsäljningen. Lär dig mer om Accelevents
Ge dina deltagare en heltäckande upplevelse med den här plattformen för evenemangsbiljetter. Använd som fristående tjänst eller kombinera med tysta mobilauktioner för att skapa en smidig övergång från biljettköp till donation för dina donatorer. Accelevents biljettförsäljning kostar endast 1 USD per biljett plus 1 % av biljettförsäljningen (alla avgifter kan tas ut från dina biljettköpare). Skapa anpassade biljettyper och börja sälja online på några få minuter. Lär dig mer om Accelevents

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Slido hjälper dig att få ut mesta möjliga av ditt företags- eller teammöte med funktioner för frågor och svar, omröstningar, idékläckning och frågesporter. Lär dig mer om Slido
Slido är en branschledande plattform för publikinteraktion. Funktionerna för frågor och svar, omröstningar och frågesporter hjälper dig att få ut mesta möjliga av dina företags- och teammöten samt evenemang oavsett om de är personliga, virtuella eller hybrida. Slido fungerar med populära videokonferens- och presentationsplattformar och integreras sömlöst med Webex, Microsoft Teams, PowerPoint och Google Slides. Sedan grundandet 2012 har Slido använts över 1,8 miljoner gånger och engagerat över 55 miljoner aktiva deltagare. Lär dig mer om Slido

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Event Temple är en av världens mest avancerade programvaruplattformar för hantering av olika platser. Lösningen ansluts sömlöst till hundratals webbappar. Lär dig mer om Event Temple
Event Temple har skapat en av världens mest avancerade programvaruplattformar för hantering av olika platser. För första gången någonsin kan hotell, konferenscenter, bröllopslokaler och klubbar enkelt använda en programvara för att integreras med ett stort ekosystem av andra moderna programvaror. I programvarusviten ingår kraftfull säljautomatisering med både e-post och text, CRM-funktioner, en kalender för eventhantering med möjlighet till flera utrymmen, BEO:er och mycket mer. Lösningen synkroniseras också med gmail, outlook och mycket mer. Lär dig mer om Event Temple

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Powerful, cost-effective research conference software you can trust. Lär dig mer om Oxford Abstracts
Powerful, cost-effective research conference software you can trust. From simple abstract management, to a feature-rich and engaging virtual conference program, you no longer have to sacrifice performance when you're on a budget. A pioneer of abstract management services for two decades, we've worked with thousands of conference organisers around the globe. Dedicated and personal assistance from our expert, friendly support team. Lär dig mer om Oxford Abstracts

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Intuitiv programvara för webbaserad registrering av evenemang för kongresser, konferenser, utbildningskurser, workshops och andra evenemang Lär dig mer om Konfeo
Konfeo är en programvara för registrering av evenemang på internet som gör att du snabbt kan skapa ett evenemang, anpassa registreringsformuläret och sälja biljetter eller sittplatser. Oavsett om du anordnar en större konferens, kongress, kurs eller workshop är Konfeo en jättebra lösning. Hittills har över 4 500 evenemangsarrangörer och över 500 000 deltagare litat på Konfeo. Konfeo är en mycket intuitiv, avancerad applikation för effektiv hantering av alla typer av evenemang. Lär dig mer om Konfeo

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Yokoy automatiserar företagets kostnads- och kreditkortsprocesser. Kontrollera endast specialfall manuellt, vår AI gör resten. Lär dig mer om Yokoy
Yokoy är den allt-i-ett-lösning för hantering av utgifter som du letat efter! Med hjälp av artificiell intelligens automatiserar Yokoy utgiftshantering för medelstora och stora företag. Utgiftshanteri ng, fakturahantering, smarta företagskort och prenumerationshantering kombineras i en enda intuitiv plattform. Dina fördelar: - spara tid - spara pengar - återkräva moms automatiskt - förebyggande av bedrägerier - Fullständig automatisering, inte bara digitalisering - Individualiserade, företagsspecifika processflöden - Integrerat i ditt befintliga systemlandskap Lär dig mer om Yokoy

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Denna molnbaserade programvara för evenemangshantering förser evenemangsarrangörerna med alla verktyg de behöver för att planera, marknadsföra och hantera alla aspekter. Lär dig mer om iVvy Event Management
Denna molnbaserade programvara för evenemangshantering förser evenemangsarrangörerna med alla verktyg de behöver för att planera, marknadsföra och hantera alla aspekter av evenemanget på ett enkelt och samlat sätt. Från enkla seminarier till flersessionskonferenser – programvaran har allt du behöver. Med intuitiv programvara, snygga webb- och e-postmallar och det nya dra och släpp-webbplatsverktyget är det enkelt för alla att skapa professionella evenemangswebbplatser och e-postmeddelanden. Lär dig mer om iVvy Event Management

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Plattform för evenemangsbokning och onlinebetalning för lokaler, restauranger, cateringfirmor och hotell- och restauranggrupper. Lär dig mer om Event Booking Engines
Event Booking Engines är en molnbaserad plattform för evenemangsplanering för evenemangslokaler, restauranger, catering och hotellgrupper. Tillhandahåller evenemangsbaserad CRM, onlinebetalningar, hantering av offerter och kontrakt, undertecknande av onlinekontrakt, festevenemangsorder (banquet event order, BEO), kalender, schemaläggning av flera platser och rum, personalplanering, dokument, biljettförsäljning och kundspårning. Erbjuder också många automatiseringar och produktintegrationer. De hjälper dig att enkelt och centralt hantera din verksamhet, spara tid, öka intäkterna och minska kostnaderna. Lär dig mer om Event Booking Engines

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Appen är utformad för att hjälpa din organisation att planera, skapa, hantera, marknadsföra, spåra och certifiera. Lär dig mer om Attendo Plus
Appen är utformad för att hjälpa din organisation att planera, skapa, hantera, marknadsföra, spåra och certifiera. Lär dig mer om Attendo Plus

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
0% fee on tickets Online help & support Online, on-site & hybrid events Design support Streamlined event process Integrated and open Lär dig mer om Conferize
Conferize is the complete Event Management Platform enabling your team to plan, promote and deliver great events to your audience with high impact. One platform, any event type. One single platform for in-person, virtual or hybrid events. All-in-one event management included. Organize events in minutes. Run small webinars/seminars or day-long events with multiple tracks and sessions. Branded user experience One 24/7 event hub for all actions related to your event. Lär dig mer om Conferize

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Få friheten att skapa en egen jättesnygg webbplats precis så som du vill ha den – gratis.
Skapa en fantastisk, professionell webbplats gratis med Wix webbplatsbyggare. Wix erbjuder några olika sätt att bygga din webbplats: Wix Artificial Design Intelligence, Wix Editor och Wix Code. Oavsett om du skapar din första hemsida eller om du är ett proffs så har Wix det du behöver. Wix ADI skapar en unik hemsida med professionell text, bilder med mera. Wix Editor ger dig designfrihet med avancerade funktioner och enkel dra och släpp-funktion. Och med Wix Code kan du skapa en toppmodern hemsida och toppmoderna appar. Lär dig mer om Wix

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Organizers of events of all sizes use Eventbrite to power their live experience.
Eventbrite is a ticketing and event technology platform that helps businesses organize and sell tickets to events online while helping people discover events that fuel their passions. From workshops to concerts to conferences to world-renowned film and music festivals, Eventbrite houses events of all shapes and sizes. Eventbrites powerful platform, which can be accessed online or via mobile apps, scales from basic registration and ticketing to a fully featured event management platform. Lär dig mer om Eventbrite

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
På monday.com kan team organisera alla aspekter av kommande evenemang, från registrering till feedback, på en flexibel, kodlös plattform.
På monday.coms öppna dra-och-släpp-plattform kan marknadsföringsteam bygga de perfekta verktygen för att hantera evenemang på en flexibel, kodlös plattform. Övervaka budgetering, leverantörer, verksamhetsstyrning, kampanjhantering och evenemangskampanjer på ett och samma ställe. Tilldela sedan jobb till olika kollegor så att alla vet exakt vad de ska göra i vilken prioritet. Organisationer kan övervaka konferenser, företagsevenemang och webbseminarier i realtid, från registrering före evenemanget till feedback efter evenemanget. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Wrike är en programvarulösning för händelsehantering med funktioner som mallar, Gantt-diagram, korrekturverktyg, rapporter med mera.
Wrike är en programvarulösning för evenemangshantering som fler än två miljoner människor över hela världen förlitar sig på. Rivstarta processen med en mall för evenemangshantering och tilldela uppgifter till teammedlemmar. Skapa en tidslinje för ditt projekt i ett flexibelt Gantt-diagram, justera enkelt datumen med ett dra och släpp-verktyg. Lägg till respons direkt i digitala tillgångar och påskynda godkännanden med intuitiva korrekturverktyg. Spåra dina kampanjresultat och analysera resultaten med anpassade rapporter. Arbeta smartare, inte hårdare, med Wrike. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
GoToWebinar är betrodd av fler kunder än någon annan webinarielösning och driver miljontals webbinarier varje år.
GoToWebinar är betrodd av fler kunder än någon annan webinarielösning och driver miljontals webbinarier varje år. Oavsett om du använder webinarier för marknadsföring, utbildning eller företagskommuni kation kan GoToWebinar göra webbinarierna roligare med pålitlig teknik som är jätteenkel att använda. Få de funktioner, integrationer och analyser du behöver för att engagera din publik och skapa personliga kontakter som driver din verksamhet. När ditt rykte står på spel behöver du en lösning som du kan lita på. Lär dig mer om GoTo Webinar

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Airtable is the database that anyone can use with a beautiful spreadsheet interface.
Airtable is the relational database for the rest of us. With a spreadsheet-like interface that anyone can use, realtime collaboration, and rich features like file attachments and reporting, Airtable is the friendliest modern database. Lär dig mer om Airtable

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Programvara för livscykelhantering av tillgångar som är byggd runt dina behov av tillgångsspårning. Avskrivningar, streckkoder med mera. Prova kostnadsfritt.
Med denna utmärkta programvara för hantering av tillgångars livscykel kan du enkelt skapa inköpsordrar, schemalägga tjänster och hantera leverantörer. Enkel avskrivningshantering och anpassade rapporter hjälper dig att fatta välinformerade affärsbeslut. Använd mobilappen för RFID-, streckkods- och QR-kodsskanningar för att säkerställa att myndigheternas regelverk efterlevs. Plats- och underhållshistorik gör detta till ett måste för hantering av anläggningstillgångar. Programvaran är också integrerad med Zendesk och Jira. Prova programvaran gratis. Lär dig mer om EZOfficeInventory

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Cloud-based software with event app, event registration, event marketing, and event management for in-person/virtual/hybrid events.
Whova is an all-in-one event management solution that consists of an award winning event app, efficient online registration, powerful event marketing, and time-saving event management tools. Whova has won the Event Technology Award for 5 years in a row and has powered over 30,000 in-person and virtual/hybrid events for all kinds of organizations in over 100 countries, including American Express, Microsoft, Hilton, Lego, IKEA, L'Oreal, American Marketing Association, Harvard University, and NASA Lär dig mer om Whova

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Association Management Software for board volunteers who want to save time and money!
Board volunteers of local association chapters save time and money with StarChapter! The software combines emails, event registration, membership, website design, and payment processing all in one place. A StarChapter Project Manager will set up your service with you, coordinate the project for you, and train users even when the board transitions. Customers get access to 24/7 online technical support and unlimited industry and training resources. Lär dig mer om StarChapter

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Everything you need to manage your event business: proposals, contracts, payments, and more. Use code "ONLY1" to start for $1/mo.
HoneyBook makes it easy for event managers to book more clients, manage projects, and get paid—all in one place. With proposals, invoices, contracts, payments, and scheduling at your fingertips, you have everything you need to give clients a great experience. Get your first 6 months for just $1/mo with code "ONLY1". Lär dig mer om HoneyBook

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Membership and database management software with all you need to run your organization.
Focus on growing your membership instead of repetitive admin tasks with WildApricot. Our easy-to-use software helps you automate membership dues, event registrations, and more. You'll also have access to a community of peers and experts to share knowledge and best practices. Lär dig mer om Wild Apricot

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
En uppsättning integrerade affärsappar för CRM, POS, webbplats, e-handel, försäljning, bokföring, lager, HR, projekt och marknadsföring.
Odoo är en helintegrerad, anpassningsbar svit av affärsapplikationer med öppen källkod. En majoritet av verksamhetsbehoven, som kundrelationer (customer relations management, CRM), försäljning, projekt, tillverkning, lager och redovisning, uppfylls genom denna allt-i-ett-lösning. Odoo är utformad för att uppfylla företagets behov oavsett storlek och budget. Lär dig mer om Odoo

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Tripleseat is a catering and event management platform for restaurants, hotels, and unique venues.
Tripleseat is a catering and event management platform for restaurants, hotels, and unique venues that will increase sales and streamline the booking process. It is the first web-based system created by hospitality event managers for hospitality event managers. Since 2008 Tripleseat has taken the restaurant business by storm providing solutions and simplifying the event process from start to finish. Over 2,500 venues and 18,000+ event industry expert trust Tripleseat. Lär dig mer om Tripleseat

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Create a beautiful event website in minutes. Trusted by more than 300,000 people worldwide, including planners from Nike and MIT.
Create a beautiful event website in minutes. Build an event website, collect registrations, sell tickets, send invites, track attendees, and promote your event online. Reliable and secure. Trusted by more than 500,000 people worldwide, including planners from Nike, MIT and Refinery29. Lär dig mer om EventCreate

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Simplify membership management with MemberClicks! Trusted by over 3,000 member-based organizations who love our client service!
Simplify membership management with MemberClicks! Our all-in-one solution helps your association, chamber, or association management company engage your members and increase revenue. Make use of powerful features to save time, grow your membership, generate more revenue, improve communication, build your community, and understand your members. Over 3,000 member-based organizations in North America trust MemberClicks to fulfill their missions. Lär dig mer om MemberClicks

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
eSpace-modulen för hantering av arbetsordrar är en av marknadens mest omfattande programvaror för anläggningsskötsel.
eSPACE har utmärkt kundservice och support för fortlöpande utveckling. Modulen för hantering av arbetsordrar är en av marknadens mest omfattande programvaror för anläggningsskötsel. Några av huvudfunktionerna är: - Arbetsordrar, uppdrag och lagerkontroll - Robusta rapporteringsalternativ och utrustningsspårning - Förebyggande underhåll - Leverantörsportal Provkör gratis i 30 dagar eller beställ en gratis demo idag. Lär dig mer om eSPACE

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Låga avgifter och inget krångel. Ticket Tailor är en lättanvänd biljettplattform som ger dig kontroll över dina evenemangsbiljetter.
Skippa mellanhanden och sälj biljetterna direkt till dina deltagare. – Flexibla planer utan kontrakt – Låga avgifter – Få betalt direkt via Stripe eller PayPal – Anpassa ditt biljettkontor – Bädda in bokningsformulär på din hemsida – Samla in, spara och äg dina deltagaruppgifter – Gratis incheckningsapp – Integrera med dina favoritverktyg via Zapier – Rabattkoder och kupongkoder Lär dig mer om Ticket Tailor

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
vFairs is an award-winning events platform that simplifies event management through a multifunctional and flexible event technologies.
vFairs is an award-winning events platform that simplifies event management. Our platform allows organizers around the world to manage virtual, hybrid and in-person events though a consolidated event technology. Our features include attendee registration, event marketing, sponsorship and exhibitor access, badge creation and onsite check-in options, customization options for attendees through a web browser or mobile application. Lär dig mer om vFairs

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Event management software for fundraising including silent auctions, live auctions, online bidding, mobile bidding & more!
Simple, Affordable, Powerful software for in person, hybrid or virtual events. Supports live auctions, paper or online/mobile silent auction bidding, custom ticketing, seating management, custom color branding, donation bundling with multiple high resolution photos, guest self-checkout, monetary donations, marketing communications, detailed reporting, sponsor recognition and more. Our best in class customer service is FREE via phone or email. We're here to help! Lär dig mer om Silent Auction Pro

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Eventzilla is an online event registration & marketing platform for virtual in-person and hybrid events.
Now offering registration for VIRTUAL EVENTS. Eventzilla is a leading cloud-based event registration & marketing platform for in-person and virtual events. Works perfect for conferences, webinars, virtual events, fundraisers, classes, & sports events. Eventzilla has everything you need to setup a custom event website, publish event schedule, process payments, manage attendees and check-in easily. Lär dig mer om Eventzilla

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Free, professional-level online ticket sales system that’s incredibly easy-to-use and affordable to all.
TicketSource is a free, professional-level online ticket sales system that’s incredibly easy-to-use and affordable to all. Promote, sell and manage any event in any venue. We’ve been in your shoes, experienced the same ticketing challenges and scaled the same ticketing peaks, so we’ve designed our ticketing system to be simple, cost-and-drama-free, basically, we get it. Lär dig mer om TicketSource

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
The Showpass App lets you manage your box office remotely. Add employees, create Sales teams, turn smartphones into scanners and more.
Showpass user-friendly online and optional point of sale software creates the best experience for you and your guests! Sell tickets through your website, Facebook and Google without redirecting. Upsell upcoming events, merch and customize tickets to include marketing messages. Scan quickly on-site and communicate via email, surveys and texting. Showpass has updated features in response to COVID-19 to include time slot reservation software and live streaming integrations for virtual events. Lär dig mer om Showpass

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Invitation management solution that offers easy-to-use invitations, free eCards, and party planning ideas.
Invitation management solution that offers easy-to-use invitations, free eCards, and party planning ideas. Lär dig mer om Evite

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Online event registration and payment processing for virtual or in-person events. Manage your data productively with Regpack.
Regpack is an online event registration and payment platform used by more than 7,000 organizations worldwide. Regpack gives you the tools you need to manage every aspect of your event, including virtual events. Features include payment plans, payments on your website, analytics and reporting, automated discounts, custom forms, and more. Our clients see an increase in registration and revenue growth and are more efficient in day-to-day tasks. Learn why Regpack is a top-rated event solution. Lär dig mer om Regpack

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
memberplanet simplifies membership and makes it easy to grow your organization.
memberplanet's full suite of membership management tools simplifies membership and day-to-day operations to keep your organization running smoothly. memberplanet's membership features empower you to drive engagement, making it simple to nurture and grow your member, donor, and volunteer base. Collect dues, automate membership renewals, manage events, provide a seamless experience with API integrations, and send instant communication via text and email. Lär dig mer om MemberPlanet

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Fundraising Software: Auction & Event management | Online Donations | Virtual Fundraising | Text2Give | Mobile Bidding | Ticketing
OneCause is driving the future of fundraising with easy-to-use online and event fundraising solutions that help nonprofits improve the giving experience and raise more money.  Our solutions include online giving, mobile bidding and auctions, streaming events, event management, peer-to-peer fundraising, and more. Since 2008, OneCause has helped more than 6,000 nonprofits raise $3.5 billion for their causes. Lär dig mer om OneCause

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
One platform for everything: Tickets, Merchandise, Donations, Gift Cards, a Loyalty Program, Subscriptions and Patron Management.
Catering to live performance and the arts with fully integrated tools to efficiently run traditional or VIRTUAL events. Easy-to-use including fully integrated video and marketing, fundraising, gift cards, reserved seating with social distancing, subscriptions, merchandise, customer loyalty, coupons, and surveys. The only service with NO ticket fees and 100% nightly payouts. Experience stellar customer service with our free trial and learn why ThunderTix is the #1 choice for live performances. Lär dig mer om ThunderTix

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
Inspire and engage donors with our smart, simple online fundraising, event and donor management tools with GiveSmart.
GiveSmart is the easy-to-use, innovative, and modern online fundraising and donor management platform that elevates any fundraiser. From mobile-friendly silent auctions to dynamic peer-to-peer events and guest management to donor engagement, we’re the solution to turn your mission into something that moves donors. We’ve helped thousands of nonprofits raise $5.3+ billion. Our full suite of solutions and expert support helps you exceed your fundraising, event, and donor management goals. Lär dig mer om GiveSmart

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester
A full-service, web-based event management platform for live and virtual golf fundraisers.
Everything you need to host a safe and successful traditional or virtual golf event, including custom event websites for online registration, live scoring and online leaderboards, digital sponsorships , and more. Through GolfStatus.org, we make our technology available to qualifying nonprofit organizations at no cost. Lär dig mer om GolfStatus

Funktioner

  • Emblemhantering
  • Utställnings- / Leverantörshantering
  • Biljettförsäljning
  • Social marknadsföring
  • Gamification
  • Konferenser / konferenser
  • Bröllop / fester