447 resultat
Varför Capterra är gratis
Oavsett om du har en eller flera restauranger ger Apicbase dig de verktyg du behöver för att hantera all intern verksamhet i din restaurangverksamhet. Lär dig mer om APICBASE Food Management
Hantera all intern verksamhet i din restaurangverksamhet effektivt. Håll koll på matkostnaderna och förbättra dina marginaler med lagerhantering i realtid, smart upphandling och detaljerad försäljningsanalys. Hantera och automatisera ditt lager och dina beställningar. Oavsett om du driver en restaurang eller flera platser ger Apicbase dig verktygen för att hantera din restaurangverksamhet. Börja hantera din restaurang mer effektivt med Apicbase idag. Lär dig mer om APICBASE Food Management
Hantera all intern verksamhet i din restaurangverksamhet effektivt. Håll koll på matkostnaderna och förbättra dina marginaler med lagerhantering i realtid, smart upphandling och detaljerad...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Kök / Menyhantering
  • Försäljningsargument
  • Tabellhantering
  • Hantering av väntelista
  • Personalhantering
  • Rapportering och analys
  • Kök / Menyhantering
Lagerhantering för restauranger när den är som enklast. Lär dig mer om Marketman
Molnbaserad lagerhanteringsprogramvara och -app för restaurang. MarketMan ger dig verktygen du behöver för att hantera ditt lager, dina leverantörer, dina beställningar och dina menykostnader. Få korrekta matkostnader och få reda på vart dina pengar tar vägen i realtid. Ställ in varningar när menyalternativ blir mindre lönsamma och få meddelanden när leverantörspriserna fluktuerar. Till följd av det får du bättre kontroll och större vinst. Lär dig mer om Marketman
Molnbaserad lagerhanteringsprogramvara och -app för restaurang. MarketMan ger dig verktygen du behöver för att hantera ditt lager, dina leverantörer, dina beställningar och dina menykostnader. Få...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Kök / Menyhantering
  • Försäljningsargument
  • Tabellhantering
  • Hantering av väntelista
  • Personalhantering
  • Rapportering och analys
  • Kök / Menyhantering
Oracle MICROS Simphony POS passar alla restauranger i alla format och storlekar: enkel, snabbmat, självständig, kedja, pubar, arenor med mera. Lär dig mer om Simphony POS
Oracle MICROS Simphony POS är byggd för livsmedelsbranschen och har utformats för att göra ditt företag mer effektivt. Denna molnbaserade POS kopplar samman alla aspekter av din verksamhet så att du enkelt kan hantera onlinebeställningar, kök, lager och menyer, leverans, lojalitet med mera. Realtidsanalys ingår så att du alltid har koll på försäljning, kostnader och hur personalen presterar. Simphonys öppna API och omfattande molnmarknadsplats ger dig obegränsad flexibilitet, agilitet och skalbarhet. Lär dig mer om Simphony POS
Oracle MICROS Simphony POS är byggd för livsmedelsbranschen och har utformats för att göra ditt företag mer effektivt. Denna molnbaserade POS kopplar samman alla aspekter av din verksamhet så att du...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Kök / Menyhantering
  • Försäljningsargument
  • Tabellhantering
  • Hantering av väntelista
  • Personalhantering
  • Rapportering och analys
  • Kök / Menyhantering
AreTheyHappy hjälper restaurangkedjor med verksamhet på flera platser och serviceföretag att ta kundupplevelsen till nästa nivå. Lär dig mer om AreTheyHappy
AreTheyHappy är den enklaste programvaran för restaurang- och hotellföretag för att hantera varumärkets rykte på webben. Programvaran stärker dina varumärkens kundupplevelse på webben genom att erbjuda obegränsade dataströmmar på ett ställe. Restaurang- och hotellvarumärken har nu ett eget kommandocenter för att övervaka prestanda och tillväxt från en plats till en varumärkesnivå, spåra NPS, kundattityd, drivkrafter vid olika val med mera. Anslut helt enkelt dina webbaserade kanaler och kom igång. Lär dig mer om AreTheyHappy
AreTheyHappy är den enklaste programvaran för restaurang- och hotellföretag för att hantera varumärkets rykte på webben. Programvaran stärker dina varumärkens kundupplevelse på webben genom att...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Kök / Menyhantering
  • Försäljningsargument
  • Tabellhantering
  • Hantering av väntelista
  • Personalhantering
  • Rapportering och analys
  • Kök / Menyhantering
Deputy: schemalägg personal, spåra tid och närvaro, hantera ledighet, exportera tidrapporter till lönelistan med ett klick och upprätthåll efterlevnad enkelt. Lär dig mer om Deputy
Deputy är ett flerfaldigt prisbelönt verktyg för bemanningsplanering. Med Deputy kan du skapa personalscheman på några minuter och sedan publicera dem till ditt team med ett klick, enkelt hantera personalledighet, spåra tid och närvaro och synkronisera dina tidrapporter till lönelistan friktionsfritt. Deputy kan integreras med över 300 ledande POS- och löneleverantörer för att bygga tillit från början till slut. Med kostnadsfria iOS- och Android-appar kan du hantera ditt företag var som helst. Börja din gratis provperiod idag. Lär dig mer om Deputy
Deputy är ett flerfaldigt prisbelönt verktyg för bemanningsplanering. Med Deputy kan du skapa personalscheman på några minuter och sedan publicera dem till ditt team med ett klick, enkelt hantera...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Kök / Menyhantering
  • Försäljningsargument
  • Tabellhantering
  • Hantering av väntelista
  • Personalhantering
  • Rapportering och analys
  • Kök / Menyhantering
Få visuellt engagerande digitala menytavlor på dina TV-skärmar på några sekunder och engagera dina kunder. Merförsäljning och korsförsäljning. Lär dig mer om Yodeck
Yodeck gör det enkelt att få upp digitala menytavlor på dina TV-skärmar på bara några sekunder. Engagera dina kunder med foton och videor av dina specialerbjudanden så kan du korssälja och mersälja olika menyalternativ. Dra och släpp mediafiler till appen eller använd de kostnadsfria, professionellt utformade layoutmallarna för menytavlor. De är helt anpassningsbara så att du kan införliva ditt eget varumärke. Fjärrhantera skärmar på flera platser. Med Yodeck får du lättanvända, professionella digitala skyltar till ett oslagbart pris. Lär dig mer om Yodeck
Yodeck gör det enkelt att få upp digitala menytavlor på dina TV-skärmar på bara några sekunder. Engagera dina kunder med foton och videor av dina specialerbjudanden så kan du korssälja och mersälja...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Kök / Menyhantering
  • Försäljningsargument
  • Tabellhantering
  • Hantering av väntelista
  • Personalhantering
  • Rapportering och analys
  • Kök / Menyhantering
Hantera väntelistor och bokningar, placera ut kunderna och fånga upp fler av kunderna som går in genom dörren. Lär dig mer om Carbonara
Carbonara Restaurant Wait List är en enkel och lättanvänd digital väntelista för restauranger. Carbonara inkluderar även ett enkelt kundspårningsverktyg och hantering av bord för bokningar. När borden är fulla kan restaurangägarna lista kunderna i den digitala kön, inklusive ett mobiltelefonnummer, och sedan skicka ett SMS till gästen när ett bord är tillgängligt. Ett enkelt kundspårningsverktyg har också integrerats i appen. Appen hjälper restaurangerna att säga ja till fler gäster. Lär dig mer om Carbonara
Carbonara Restaurant Wait List är en enkel och lättanvänd digital väntelista för restauranger. Carbonara inkluderar även ett enkelt kundspårningsverktyg och hantering av bord för bokningar. När...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Kök / Menyhantering
  • Försäljningsargument
  • Tabellhantering
  • Hantering av väntelista
  • Personalhantering
  • Rapportering och analys
  • Kök / Menyhantering
Plattform för hantering av leveranser på begäran som är lämplig för telefonbeställningar. Ställ in tiden när maten är klar och eliminera kurirens väntetid. Lär dig mer om DelivApp
Arbeta med dina egna kurirer och dina samarbetspartner. Skicka enkelt över telefonbeställningar till leveranssystemet via röstigenkänningssystemet. Behandla beställningar automatiskt från din hemsida eller app. Ställ in och justera beredskapstiden. Förkorta kurirernas väntetid. En renodlad lösning på begäran som är skräddarsydd för behoven hos företag som erbjuder direktlevererans. Till dags dato har över 3 000 000 beställningar levererats från över 500 restauranger. Lär dig mer om DelivApp
Arbeta med dina egna kurirer och dina samarbetspartner. Skicka enkelt över telefonbeställningar till leveranssystemet via röstigenkänningssystemet. Behandla beställningar automatiskt från din hemsida...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Kök / Menyhantering
  • Försäljningsargument
  • Tabellhantering
  • Hantering av väntelista
  • Personalhantering
  • Rapportering och analys
  • Kök / Menyhantering
Webbapp för personalhantering och skiftplanering i realtid. Lär dig mer om TeamUltim
TeamUltim är en webbapp för personalhantering och skiftplanering som passar perfekt för små och medelstora företag inom detaljhandel, catering, sport, gästfrihet och yrkesmässiga tjänster. Schemalägg skift, hantera betalda ledigheter och frånvaro, låt ditt team byta skift och få omfattande rapportering om allt detta med TeamUltim. Lär dig mer om TeamUltim
TeamUltim är en webbapp för personalhantering och skiftplanering som passar perfekt för små och medelstora företag inom detaljhandel, catering, sport, gästfrihet och yrkesmässiga tjänster. Schemalägg...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Kök / Menyhantering
  • Försäljningsargument
  • Tabellhantering
  • Hantering av väntelista
  • Personalhantering
  • Rapportering och analys
  • Kök / Menyhantering
The easy way to schedule, track time, attendance, and communicate with workers. Save time. Improve accountability. 14-day free trial.
When I Work is an easy way for businesses to schedule, track time and attendance, and communicate with their hourly employees. Put the schedule and time clock in every employee's pocket with free iOS and Android apps. Keep track of time off, employee availability, and manage shift swaps with just a few clicks. Integrate with your payroll provider to streamline the process and avoid human error. Get started with a 14-day free trial now.
When I Work is an easy way for businesses to schedule, track time and attendance, and communicate with their hourly employees. Put the schedule and time clock in every employee's pocket with free iOS...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Kök / Menyhantering
  • Försäljningsargument
  • Tabellhantering
  • Hantering av väntelista
  • Personalhantering
  • Rapportering och analys
  • Kök / Menyhantering
7shifts is a robust scheduling, communication, and engagement tool built specifically for restaurants. Simplify your life. Start free!
7shifts empowers restaurants of all sizes to trim labor costs, retain staff, and stay labor compliant with robust scheduling, communication, compliance, and engagement tools. 7shifts helps restaurant managers save 5 hours/week on scheduling, minimize call & text chaos with streamlined communication, manage staff on-the-go with free mobile apps, and trim labor costs up to 3% with integrated POS data. Join 500,000+ restaurants using 7shifts to simplify management. Start your free trial today!
7shifts empowers restaurants of all sizes to trim labor costs, retain staff, and stay labor compliant with robust scheduling, communication, compliance, and engagement tools. 7shifts helps restaurant...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Kök / Menyhantering
  • Försäljningsargument
  • Tabellhantering
  • Hantering av väntelista
  • Personalhantering
  • Rapportering och analys
  • Kök / Menyhantering
Restaurant management platform that helps you fill seats, run smooth shifts, grow guest relationships, and drive more revenue.
OpenTable connects diners to restaurants with pioneering technology and offers the industry's most powerful restaurant discovery and management platform. Easy-to-use solutions help you fill seats, run consistently smooth shifts, grow guest relationships, and drive more revenue.
OpenTable connects diners to restaurants with pioneering technology and offers the industry's most powerful restaurant discovery and management platform. Easy-to-use solutions help you fill seats,...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Kök / Menyhantering
  • Försäljningsargument
  • Tabellhantering
  • Hantering av väntelista
  • Personalhantering
  • Rapportering och analys
  • Kök / Menyhantering
Tripleseat is a catering and event management platform for restaurants, hotels, and unique venues.
Tripleseat is a catering and event management platform for restaurants, hotels, and unique venues that will increase sales and streamline the booking process. It is the first web-based system created by hospitality event managers for hospitality event managers. Since 2008 Tripleseat has taken the restaurant business by storm providing solutions and simplifying the event process from start to finish. Over 2,500 venues and 18,000+ event industry expert trust Tripleseat.
Tripleseat is a catering and event management platform for restaurants, hotels, and unique venues that will increase sales and streamline the booking process. It is the first web-based system created...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Kök / Menyhantering
  • Försäljningsargument
  • Tabellhantering
  • Hantering av väntelista
  • Personalhantering
  • Rapportering och analys
  • Kök / Menyhantering
CAKE POS is designed to meet the unique needs of restaurants. A simple, intuitive and cost-friendly solution.
CAKE built its POS to meet the demands of Quick & Full Service restaurants. It is simple, intuitive, and cost-friendly. Easily handle Quick Service rush hours with line-busting OrderPads that control the flow of traffic and a customer-facing display for guests to privately pay, tip, and sign from their own screen. Supercharge your Full-Service POS with rich guest profiles and automatic table status updates. CAKE POS makes it easy for restaurants to get more done every day.
CAKE built its POS to meet the demands of Quick & Full Service restaurants. It is simple, intuitive, and cost-friendly. Easily handle Quick Service rush hours with line-busting OrderPads that...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Kök / Menyhantering
  • Försäljningsargument
  • Tabellhantering
  • Hantering av väntelista
  • Personalhantering
  • Rapportering och analys
  • Kök / Menyhantering
HotSchedules reduces food and labor costs, time spent on administrative tasks, and operational complexity.
HotSchedules provides a cloud-based operating platform, as well as supporting solutions and services for the restaurant, retail and hospitality industries. HotSchedules suite of products enables owners and operators to schedule employees across locations, track time and attendance, monitor business performance and manage day-to-day operations. With HotSchedules native mobile app, employees can check schedules, pick-up and drop shifts, and request time off, all from their mobile phones.
HotSchedules provides a cloud-based operating platform, as well as supporting solutions and services for the restaurant, retail and hospitality industries. HotSchedules suite of products enables...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Kök / Menyhantering
  • Försäljningsargument
  • Tabellhantering
  • Hantering av väntelista
  • Personalhantering
  • Rapportering och analys
  • Kök / Menyhantering
An all-in-one point-of-sale & payments system, Clover integrates the functions of a cash register, card payment terminal, & POS system.
Clover is an all-in-one point-of-sale and payments system that integrates the functions of a cash register, card payment terminal, and POS system. As a cloud-based platform supporting a suite of devices, Clover makes it easier and faster than ever to run your business. Built-in capabilities allow you to simplify daily tasks, speed up transactions, engage customers, and accept the latest payments effortlessly. Clover also offers a robust App Market, with 300+ apps available and growing.
Clover is an all-in-one point-of-sale and payments system that integrates the functions of a cash register, card payment terminal, and POS system. As a cloud-based platform supporting a suite of...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Kök / Menyhantering
  • Försäljningsargument
  • Tabellhantering
  • Hantering av väntelista
  • Personalhantering
  • Rapportering och analys
  • Kök / Menyhantering
TouchBistro has been designed to meet the unique needs and specific demands of the restaurant industry.
TouchBistro is an all-in-one POS and restaurant management system that makes running a restaurant easier. Built to meet the unique needs of the restaurant industry, TouchBistro is fast, reliable, and easy to use, and has all of the features restaurateurs need to increase sales, deliver a great guest experience, and save both time and money. By pairing innovative restaurant technology and dedication to customer support and success, TouchBistro has powered more than 29,000 restaurants globally!
TouchBistro is an all-in-one POS and restaurant management system that makes running a restaurant easier. Built to meet the unique needs of the restaurant industry, TouchBistro is fast, reliable, and...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Kök / Menyhantering
  • Försäljningsargument
  • Tabellhantering
  • Hantering av väntelista
  • Personalhantering
  • Rapportering och analys
  • Kök / Menyhantering
Online reservation management software with direct access to over 97 million Yelp users.
Restaurant reservation management software with direct access to over 97 million users on Yelp. Features include online reservations, walk-ins, waitlist management, pre-paid ticketing, future table assignment, and direct SMS with guests. No cover fees.
Restaurant reservation management software with direct access to over 97 million users on Yelp. Features include online reservations, walk-ins, waitlist management, pre-paid ticketing, future table...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Kök / Menyhantering
  • Försäljningsargument
  • Tabellhantering
  • Hantering av väntelista
  • Personalhantering
  • Rapportering och analys
  • Kök / Menyhantering
Toast is an all-in-one POS and restaurant management system built to improve efficiency and dramatically cut costs.
Toast is an all-in-one POS and restaurant management system. Built specifically for foodservice, Toast is remarkably easy to use. Toast customers can easily fulfill orders, update online and in-house menus, and manage staff payroll. With online ordering, advanced real-time reporting and loyalty programs built in, Toast eliminates the need to juggle multiple vendors and dramatically cuts costs.
Toast is an all-in-one POS and restaurant management system. Built specifically for foodservice, Toast is remarkably easy to use. Toast customers can easily fulfill orders, update online and in-house...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Kök / Menyhantering
  • Försäljningsargument
  • Tabellhantering
  • Hantering av väntelista
  • Personalhantering
  • Rapportering och analys
  • Kök / Menyhantering
Epos Now is driven by one simple motivation: to help businesses of all sizes reach their full potential through the power of the cloud.
Epos Now helps more than 40,000 businesses across three continents leverage the power of cloud technology to streamline their operations and maximize profitability.
Epos Now helps more than 40,000 businesses across three continents leverage the power of cloud technology to streamline their operations and maximize profitability.

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Kök / Menyhantering
  • Försäljningsargument
  • Tabellhantering
  • Hantering av väntelista
  • Personalhantering
  • Rapportering och analys
  • Kök / Menyhantering
POS for Restaurants, Bars and Cafes. Complete restaurant and bar management system.
Upserve by Lightspeed is an industry-leading POS used by thousands of restaurants that serves up insights daily. Specifically designed by restaurant people, Upserve by Lightspeed merges an easy-to-use interface with powerful POS features to modernize and streamline your restaurant operations: including Online Ordering, Contactless Payments, and Tableside Devices to boost profits and optimize your restaurant operations.
Upserve by Lightspeed is an industry-leading POS used by thousands of restaurants that serves up insights daily. Specifically designed by restaurant people, Upserve by Lightspeed merges an easy-to-use...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Kök / Menyhantering
  • Försäljningsargument
  • Tabellhantering
  • Hantering av väntelista
  • Personalhantering
  • Rapportering och analys
  • Kök / Menyhantering
Jolt är en app som används för att hantera daglig drift och timanställda, och den ger feedback i realtid till restaurangägare och chefer.
Jolt är en läsplattebaserad programvara som används för att hantera den daglig driften för varumärken som Chick-fil-A, McDonalds och Buffalo Wild Wings. Ägare och chefer får en överblick över den dagliga verksamheten i realtid från sin telefon, och läsplattor i butiken håller personalen ansvarig och koncentrerad på sin uppgift. Jolt innehåller ett utbildningsbibliotek, schemabyggare med dra-och-släpp-funktion, textmeddelanden, en stämpelklocka med mera. Jolt är betrodd på tusentals restauranger över hela världen, och har hjälpt över 300 000 användare att utföra över 700 miljoner uppgifter.
Jolt är en läsplattebaserad programvara som används för att hantera den daglig driften för varumärken som Chick-fil-A, McDonalds och Buffalo Wild Wings. Ägare och chefer får en överblick över den...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Kök / Menyhantering
  • Försäljningsargument
  • Tabellhantering
  • Hantering av väntelista
  • Personalhantering
  • Rapportering och analys
  • Kök / Menyhantering
Square Online gör det möjligt för små och medelstora säljare att utöka sin verksamhet med en professionell e-handelshemsida och integrerade verktyg
Börja sälja på webben idag. Designa och lansera din e-handelswebbplats nu med kostnadsfria Square Online. Utan några startkostnader eller månadsavgifter. Betala endast när du säljer något, endast 2,9 % + 30 cent per transaktion. Square Online fungerar sömlöst med Square Point of Sale för att automatiskt synka dina beställningar, varor och lager såväl på webben som i butiken. Ingen mer överförsäljning och manuell avstämning. Anslut dig dessutom till Instagram och sälj på sociala medier, erbjud leverans eller upphämtning i butik med mera.
Börja sälja på webben idag. Designa och lansera din e-handelswebbplats nu med kostnadsfria Square Online. Utan några startkostnader eller månadsavgifter. Betala endast när du säljer något, endast...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Kök / Menyhantering
  • Försäljningsargument
  • Tabellhantering
  • Hantering av väntelista
  • Personalhantering
  • Rapportering och analys
  • Kök / Menyhantering
ERP made easy for Restaurant businesses Plan your production based on orders, reducing inventory wastage & pilferage
GOFRUGAL Restaurant Management Software helps to manage restaurant billing, inventory tracking, recipe management, kitchen order taking, free accounting, table layout, call order management & more, in the form of complete business automation solutions paired with mobile apps and cloud solutions, our technological footprint has grown to benefit of 2500+ restaurant businesses across 60+ countries.Our key focus is on providing a great customer experience with our digital solutions
GOFRUGAL Restaurant Management Software helps to manage restaurant billing, inventory tracking, recipe management, kitchen order taking, free accounting, table layout, call order management & more,...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Kök / Menyhantering
  • Försäljningsargument
  • Tabellhantering
  • Hantering av väntelista
  • Personalhantering
  • Rapportering och analys
  • Kök / Menyhantering
LS Retail offers a unified commerce solution to manage your business operations efficiently, from head office to POS terminals.
LS Retail offers a unified retail management system offering all the functionalities needed to manage any business efficiently from head office to POS terminals. The POS terminals are easy to set up and use and support both keyboard and touch screen equipment. Track sales, stock levels, and productivity live on all your sales channels: physical locations, e-commerce platform, and mobile app; monitor key performance indicators (KPIs), manage your inventory easily and more.
LS Retail offers a unified retail management system offering all the functionalities needed to manage any business efficiently from head office to POS terminals. The POS terminals are easy to set up...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Kök / Menyhantering
  • Försäljningsargument
  • Tabellhantering
  • Hantering av väntelista
  • Personalhantering
  • Rapportering och analys
  • Kök / Menyhantering
Craftable significantly lowers food, beverage, and labor costs by combining your vendor purchases with sales.
Craftable significantly lowers food, beverage, and labor costs by combining your vendor purchases with sales. We serve hospitality groups by simplifying ordering, payments, inventory management, electronic invoicing, and recipe and menu costing while reducing back-office labor hours. Our cloud-based platform is available to use on any device- desktop, tablet, or mobile phone. Craftable serves single-site locations to multi-unit enterprise. We work with groups of all sizes.
Craftable significantly lowers food, beverage, and labor costs by combining your vendor purchases with sales. We serve hospitality groups by simplifying ordering, payments, inventory management,...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Kök / Menyhantering
  • Försäljningsargument
  • Tabellhantering
  • Hantering av väntelista
  • Personalhantering
  • Rapportering och analys
  • Kök / Menyhantering
SpotOn Restaurant is the lightning-fast POS, designed by people who know restaurants for people who run restaurants
SpotOn Restaurant is the lightning-fast POS system your business deserves, designed by people who know restaurants for people who run restaurants. Our team of experts will work closely with you to build a POS system to your unique requirements, so you can focus on whats important-creating an amazing experience for your customers. Our hardware is robust and reliable, ready for the demands of a hard-working environment.
SpotOn Restaurant is the lightning-fast POS system your business deserves, designed by people who know restaurants for people who run restaurants. Our team of experts will work closely with you to...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Kök / Menyhantering
  • Försäljningsargument
  • Tabellhantering
  • Hantering av väntelista
  • Personalhantering
  • Rapportering och analys
  • Kök / Menyhantering
Cloud based Point of Sale Software solution, can be used securely on any device, online or offline. Seamlessly connects to add-ons.
Designed specifically with hospitality in mind, Kounta POS makes no compromises for straight retail. It's flexible to all different types and sizes of business. Behind the scenes is a security hardened database of all your most valuable data. You'll get the same kind of big business reporting and analytics tools for all your stores backed up, as everything happens. And it runs on anything: iPad, Android, Mac, PC or even legacy POS hardware, a fully featured, always available, mobile POS.
Designed specifically with hospitality in mind, Kounta POS makes no compromises for straight retail. It's flexible to all different types and sizes of business. Behind the scenes is a security...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Kök / Menyhantering
  • Försäljningsargument
  • Tabellhantering
  • Hantering av väntelista
  • Personalhantering
  • Rapportering och analys
  • Kök / Menyhantering
Flipdish is the world’s leading online ordering system for food businesses. Offering branded websites, apps, table ordering & more!
Flipdish is the world's leading online ordering system for food and hospitality businesses, powering digital ordering for thousands of restaurants and takeaways around the world via branded websites, mobile apps, table ordering, kiosks, and more! Flipdish gives you the tools you need to build your online brand, drive revenues and increase customer loyalty and satisfaction. Find out more about what Flipdish has to offer. Head over to their website today!
Flipdish is the world's leading online ordering system for food and hospitality businesses, powering digital ordering for thousands of restaurants and takeaways around the world via branded websites,...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Kök / Menyhantering
  • Försäljningsargument
  • Tabellhantering
  • Hantering av väntelista
  • Personalhantering
  • Rapportering och analys
  • Kök / Menyhantering
Web-based solution for time & attendance, employee scheduling, team communication and more! Start for FREE today!
The owners of a multi-location restaurant franchise were looking for a solution to manage their employees. After countless web searches, they could not find the solution they wanted for a complete solution for time & attendance, employee scheduling and team communication. They decided to design their own complete system implementing some of their most successful business practices that have yielded well below average employee turn over in a high turnover industry. Start for FREE today!
The owners of a multi-location restaurant franchise were looking for a solution to manage their employees. After countless web searches, they could not find the solution they wanted for a complete...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Kök / Menyhantering
  • Försäljningsargument
  • Tabellhantering
  • Hantering av väntelista
  • Personalhantering
  • Rapportering och analys
  • Kök / Menyhantering
eZee BurrP! is a fully integrated Intuitive Restaurant POS Software suitable to work in restaurants, bars, night clubs and more.
eZee BurrP! - A fully integrated Intuitive Restaurant POS Software is suitable to work in restaurants, bars, night clubs, quick service restaurant, delivery and other operations. Its simple approach, ease of use and rock-solid reliability makes eZee BurrP! a great system for your POS needs. Whether your restaurant is a single store or a part of nation wide chain, we will help you achieve simplicity in restaurant management. eZee BurrP! works on touch screen as well as on desktops.
eZee BurrP! - A fully integrated Intuitive Restaurant POS Software is suitable to work in restaurants, bars, night clubs, quick service restaurant, delivery and other operations. Its simple approach,...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Kök / Menyhantering
  • Försäljningsargument
  • Tabellhantering
  • Hantering av väntelista
  • Personalhantering
  • Rapportering och analys
  • Kök / Menyhantering
Lavu's iPad based mobile POS and full-featured management platform are designed specifically to streamline restaurant operations.
Lavu's intuitive, mobile POS and restaurant management platform is designed specifically for small to medium food and drink establishments with 1-3 locations. Lavu's mobility and ease of use help streamline operations and increase revenue while delighting customers. Offering in-house payment processing, online ordering, detailed reporting, loyalty programs, labor management, inventory management, and more, Lavu saves time and money while providing all your point of sale and management needs.
Lavu's intuitive, mobile POS and restaurant management platform is designed specifically for small to medium food and drink establishments with 1-3 locations. Lavu's mobility and ease of use help...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Kök / Menyhantering
  • Försäljningsargument
  • Tabellhantering
  • Hantering av väntelista
  • Personalhantering
  • Rapportering och analys
  • Kök / Menyhantering
Harbortouch provides point of sale systems for the hospitality and retail industries. Ask us about our FREE POS program!
Point of sale solution designed to help retail stores, restaurants, bars, nightclubs, cafes, and more manage labor, monitor sales, track inventory levels, and review financials to enhance the operational efficiency of businesses. The platform enables administrators to add discounts on products, refer special requests by clients, use keywords to search items, and maintain a customer database on a unified interface. It also offers a built-in time clock, which enables leaders to manage employees.
Point of sale solution designed to help retail stores, restaurants, bars, nightclubs, cafes, and more manage labor, monitor sales, track inventory levels, and review financials to enhance the...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Kök / Menyhantering
  • Försäljningsargument
  • Tabellhantering
  • Hantering av väntelista
  • Personalhantering
  • Rapportering och analys
  • Kök / Menyhantering
Cloud-based platform that allows businesses to improve operational processes with task management, audits, food waste logs and more.
FreshCheq simplifies day to day operations. Save time and money with operating procedures such as store checklists, temp logs, food waste logs, audits, corrective actions, reporting and more. Improve employee workflow and accountability. NO expensive hardware is needed. Actionable and immediate dashboard reporting at all levels of the organization from any smart device or computer. FreshCheq's platform has helped many brands such as Moe's, Buffalo Wild Wings, KFC and more.
FreshCheq simplifies day to day operations. Save time and money with operating procedures such as store checklists, temp logs, food waste logs, audits, corrective actions, reporting and more. ...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Kök / Menyhantering
  • Försäljningsargument
  • Tabellhantering
  • Hantering av väntelista
  • Personalhantering
  • Rapportering och analys
  • Kök / Menyhantering
Schedulefly is the simplest restaurant and hospitality employee scheduling software. Schedule and communicate w/ staff from anywhere.
Schedulefly is the simplest restaurant and hospitality employee scheduling software. By far. Life is easier for over 300,000 successful independent restaurant people at over 7,000 restaurants because of Schedulefly. It's smooth. Crisp. Clean. Straightforward. Makes staff scheduling and communication a breeze. Mobile access. Text alerts. Message wall, document storage, job postings, shift notes. Schedulefly has grown through word of mouth, one customer at a time, since 2007. www.schedulefly.com
Schedulefly is the simplest restaurant and hospitality employee scheduling software. By far. Life is easier for over 300,000 successful independent restaurant people at over 7,000 restaurants because...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Kök / Menyhantering
  • Försäljningsargument
  • Tabellhantering
  • Hantering av väntelista
  • Personalhantering
  • Rapportering och analys
  • Kök / Menyhantering
The #1 POS and take-out/delivery app made for quick-service restaurants.
The #1 POS and online take-out/delivery app made for quick-service restaurants. Run and grow your business from one intuitive platform and easily integrate apps such as Uber Eats, SkipTheDishes and Square Payment. All plans include unlimited support.
The #1 POS and online take-out/delivery app made for quick-service restaurants. Run and grow your business from one intuitive platform and easily integrate apps such as Uber Eats, SkipTheDishes and...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Kök / Menyhantering
  • Försäljningsargument
  • Tabellhantering
  • Hantering av väntelista
  • Personalhantering
  • Rapportering och analys
  • Kök / Menyhantering
NCR Aloha is an end-to-end solution that helps restaurants increase efficiency, drive revenue and redefine their guest experience.
NCR Aloha is a cloud-enabled tech platform that helps operators embrace digital transformation to run every aspect of the restaurant, drive on- and off-premise revenue, streamline management and exceed guest expectations. With an all-in-one subscription model, core capabilities include fixed and mobile POS, contactless dining, analytics, online ordering, 3rd party delivery integrations and more. Used in thousands of restaurants worldwide, more staff are trained on Aloha than any other POS.
NCR Aloha is a cloud-enabled tech platform that helps operators embrace digital transformation to run every aspect of the restaurant, drive on- and off-premise revenue, streamline management and...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Kök / Menyhantering
  • Försäljningsargument
  • Tabellhantering
  • Hantering av väntelista
  • Personalhantering
  • Rapportering och analys
  • Kök / Menyhantering
5 stars for a reason! Save time, drive patrons through your door and boost revenue with your easy-to-use dashboard evergreenhq.com
Save hours weekly, drive patrons through your door and engage your customers with Evergreen. Automate updates to your food & drink lists across digital, web, print, Facebook & Google menus; drive traffic via Facebook, Twitter & Instagram; streamline inventory management; manage reviews; and more. Get started: evergreenhq.com
Save hours weekly, drive patrons through your door and engage your customers with Evergreen. Automate updates to your food & drink lists across digital, web, print, Facebook & Google menus; drive...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Kök / Menyhantering
  • Försäljningsargument
  • Tabellhantering
  • Hantering av väntelista
  • Personalhantering
  • Rapportering och analys
  • Kök / Menyhantering
MeazureUp helps multi-unit restaurants ensure consistency and accountability with a digital checklist app.
MeazureUp's digital checklist app lightens the burden of managing paper checklists, messy temperature log books, and field audits by digitizing all of your custom checklists. MeazureUp is used by top operators and training teams in multi-unit restaurants around the world, including Spur Restaurant Group, MOD Pizza, Burger's Priest and Golden Chick. Supporting thousands of locations worldwide, MeazureUp makes checklists simple, which helps make your employees do their jobs well.
MeazureUp's digital checklist app lightens the burden of managing paper checklists, messy temperature log books, and field audits by digitizing all of your custom checklists. MeazureUp is used by top...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Kök / Menyhantering
  • Försäljningsargument
  • Tabellhantering
  • Hantering av väntelista
  • Personalhantering
  • Rapportering och analys
  • Kök / Menyhantering
Service based online software solutions to help restaurant owners and chefs manage the entire purchasing lifecycle.
Serving the New York, DC and Miami regions, ChefMod has been developed specifically for the independently owned restaurant, and is the only full-process restaurant Group Purchasing Organization in the United States. Easy-to-use cloud-based Software is combined with superior account management Services and unbeatable programs to create a customized, professional solution for your business.
Serving the New York, DC and Miami regions, ChefMod has been developed specifically for the independently owned restaurant, and is the only full-process restaurant Group Purchasing Organization in...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Kök / Menyhantering
  • Försäljningsargument
  • Tabellhantering
  • Hantering av väntelista
  • Personalhantering
  • Rapportering och analys
  • Kök / Menyhantering
Aloha EPOS is a reliable and easy to use restaurant management system which is ideal for bar, hotel and restaurant groups.
Aloha EPOS is a reliable and easy to use restaurant management system which is ideal for bar, hotel and restaurant groups. It's the total solution and with Aloha you will be able to connect all the elements of running your operations from one single solution so you can concentrate on growing your business. It includes: Labour management Stock control Centralised data management Tableside ordering Loyalty and marketing And much more!
Aloha EPOS is a reliable and easy to use restaurant management system which is ideal for bar, hotel and restaurant groups. It's the total solution and with Aloha you will be able to connect all the...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Kök / Menyhantering
  • Försäljningsargument
  • Tabellhantering
  • Hantering av väntelista
  • Personalhantering
  • Rapportering och analys
  • Kök / Menyhantering
This POS provides restaurants with the taste of efficiency! Track sales, train employees & take orders from anywhere using an iPad.
Future-proof your business with Lightspeed Restaurant and its features like delivery, contactless payment & customizable floor plans for social distancing. With Lightspeed powering your restaurant, you can focus less on operations and more on personalizing your service to increase customer satisfaction.
Future-proof your business with Lightspeed Restaurant and its features like delivery, contactless payment & customizable floor plans for social distancing. With Lightspeed powering your restaurant,...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Kök / Menyhantering
  • Försäljningsargument
  • Tabellhantering
  • Hantering av väntelista
  • Personalhantering
  • Rapportering och analys
  • Kök / Menyhantering
PointOS is a Restaurant Management Platform providing a cost effective, full-featured and user-friendly restaurant management platform.
PointOS was founded by bar and restaurant professionals to provide a cost effective, full-featured and user-friendly restaurant management platform that helps restaurants and bars operate more efficiently and profitably. The PointOS platform provides an all in one point of sale system with features ranging from inventory and labor forecasting, to detailed reports and analytics that help you to make the right decisions for your business.
PointOS was founded by bar and restaurant professionals to provide a cost effective, full-featured and user-friendly restaurant management platform that helps restaurants and bars operate more...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Kök / Menyhantering
  • Försäljningsargument
  • Tabellhantering
  • Hantering av väntelista
  • Personalhantering
  • Rapportering och analys
  • Kök / Menyhantering
A complete restaurant technology platform helping businesses improve revenue and guest delight.
Launched in 2012, POSist is a leading cloud-based restaurant technology platform suited for restaurants of all sizes. POSist offers scalable, reliable, and easy-to-use point-of-sale technology, enabling businesses to automate operations, integrate with aggregators, delight guests, and grow their revenue. POSist is trusted by over 10000 restaurants in 35 countries
Launched in 2012, POSist is a leading cloud-based restaurant technology platform suited for restaurants of all sizes. POSist offers scalable, reliable, and easy-to-use point-of-sale technology,...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Kök / Menyhantering
  • Försäljningsargument
  • Tabellhantering
  • Hantering av väntelista
  • Personalhantering
  • Rapportering och analys
  • Kök / Menyhantering
Restaurant, retail, and other multi-unit operators use Zenput to elevate team execution in every store.
Zenput is how top operators elevate team execution in every store. Restaurant, retail, and other multi-unit operators such as Chipotle, Domino's, and 7-Eleven use the platform to automate how operating procedures and key initiatives are rolled-out and enforced. Supporting 50,000 locations in over 40 countries, Zenput turns strategy into action faster and equips teams to deliver on it.
Zenput is how top operators elevate team execution in every store. Restaurant, retail, and other multi-unit operators such as Chipotle, Domino's, and 7-Eleven use the platform to automate how...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Kök / Menyhantering
  • Försäljningsargument
  • Tabellhantering
  • Hantering av väntelista
  • Personalhantering
  • Rapportering och analys
  • Kök / Menyhantering
Grow and scale your business by simplifying HR, payroll, scheduling, time tracking, onboarding employees, and forecasting labor costs.
Push is cloud-based employee management software that integrates your HR, payroll, time tracking, and scheduling tasks into one easy-to-use platform. Grow and scale your business by simplifying HR, Payroll, and Workforce Management with an easy all-in-one platform.
Push is cloud-based employee management software that integrates your HR, payroll, time tracking, and scheduling tasks into one easy-to-use platform. Grow and scale your business by simplifying HR,...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Kök / Menyhantering
  • Försäljningsargument
  • Tabellhantering
  • Hantering av väntelista
  • Personalhantering
  • Rapportering och analys
  • Kök / Menyhantering
Lägg till onlinebeställningar på din restaurangs hemsida på några minuter. Hantera inkommande beställningar, upphämtningar och leveranser från en enkel mobilapp.
Ta emot onlinebeställningar för upphämtning, leverans och bordsservice med en enkel och elegant mobilapp. Uppdatera menyer och priser, visa försäljningsrapporter och lansera marknadsföringskampanjer på flera restauranger från valfri webbläsare. Allt är enkelt med GloriaFood. Skapa ditt gratiskonto för att lägga till onlinebeställningar på din restaurangs hemsida på några minuter.
Ta emot onlinebeställningar för upphämtning, leverans och bordsservice med en enkel och elegant mobilapp. Uppdatera menyer och priser, visa försäljningsrapporter och lansera marknadsföringskampanjer...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Kök / Menyhantering
  • Försäljningsargument
  • Tabellhantering
  • Hantering av väntelista
  • Personalhantering
  • Rapportering och analys
  • Kök / Menyhantering
Easy-to-use & advanced solution for the hospitality management & the food service industries with 4000+ installations in 23+ countries.
Full hospitality management software covering the complete cycle of a F & B business from bill to bill. POS (quick service, seated service, delivery service, catering) Back Office (stock, inventory, purchasing, wholesale, CRM, delivery dispatching, bread selling tools, pastry vendor selling tool, recipe costing and production, table reservation, multi-chain franchise management, accounting, time & Attendance, marketing tools, 500+ reports...
Full hospitality management software covering the complete cycle of a F & B business from bill to bill. POS (quick service, seated service, delivery service, catering) Back Office (stock, inventory,...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Kök / Menyhantering
  • Försäljningsargument
  • Tabellhantering
  • Hantering av väntelista
  • Personalhantering
  • Rapportering och analys
  • Kök / Menyhantering
A done for you franchise level system for new franchises and independent restaurant owners. Finally delegation with accountability!
Restaurant Systems Pro will easily provide a multiple ROI. There is a risk free 90 day money back guarantee. Comprehensive restaurant software for independent restaurant owners providing systems for the whole restaurant. Connects to many POS systems. RSP system provides more support than a franchisee will get from their franchiser. A spreadsheet can work but this is finally something you can delegate. RSP has multiple systems all connected and in one place. Unlimited users for your whole team.
Restaurant Systems Pro will easily provide a multiple ROI. There is a risk free 90 day money back guarantee. Comprehensive restaurant software for independent restaurant owners providing systems for...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Kök / Menyhantering
  • Försäljningsargument
  • Tabellhantering
  • Hantering av väntelista
  • Personalhantering
  • Rapportering och analys
  • Kök / Menyhantering
Instant, digital tip distribution. Send tip payments directly to your employees' bank accounts, the second their shift ends - 24/7/365.
The only instant tip distribution software. Send tip payments directly to your employees' bank accounts the second their shift ends, 24/7/365. By automating tip distributions, you'll eliminate bank runs, solve for cash shortages, and cut labor costs. Bonus: you'll recruit (and retain) top talent by giving employees instant access to their earnings. Implementation is fast and free: restaurants can get Kickfin up and running overnight - no contracts or setup fees - and save $1,000 a month.
The only instant tip distribution software. Send tip payments directly to your employees' bank accounts the second their shift ends, 24/7/365. By automating tip distributions, you'll eliminate bank...

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Kök / Menyhantering
  • Försäljningsargument
  • Tabellhantering
  • Hantering av väntelista
  • Personalhantering
  • Rapportering och analys
  • Kök / Menyhantering