11 resultat
Oavsett om du har en eller flera butiker ger Apicbase dig de verktyg du behöver för att hantera all intern verksamhet i din livsmedelsverksamhet. Lär dig mer om Apicbase Restaurant Management
Hantera all intern verksamhet i din livsmedelsverksamhet effektivt. Håll koll på matkostnaderna och förbättra dina marginaler med lagerhantering i realtid, smart upphandling och detaljerad försäljningsanalys och produktplanering. Hantera och automatisera ditt lager och dina beställningar. Oavsett om du har en eller flera butiker ger Apicbase dig de verktyg du behöver för att hantera din livsmedelsverksamhet. Många nöjda kunder över hela världen. Lär dig mer om Apicbase Restaurant Management

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Kostnadshantering
  • Recepthantering
Webbapp för personalhantering och skiftplanering i realtid. Lär dig mer om TeamUltim
TeamUltim är en webbapp för personalhantering och skiftplanering som passar perfekt för små och medelstora företag inom detaljhandel, catering, sport, gästfrihet och yrkesmässiga tjänster. Schemalägg skift, hantera betalda ledigheter och frånvaro, låt ditt team byta skift och få omfattande rapportering om allt detta med TeamUltim. Lär dig mer om TeamUltim

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Kostnadshantering
  • Recepthantering
Jolt är en app som används för att hantera daglig drift och timanställda, och den ger feedback i realtid till matserveringsägare och chefer.
Jolt är en läsplattebaserad programvara som används för att hantera den daglig driften för varumärken som Chick-fil-A, McDonalds och Buffalo Wild Wings. Ägare och chefer får en överblick över den dagliga verksamheten i realtid från sin telefon, och läsplattor i butiken håller personalen ansvarig och koncentrerad på sin uppgift. Jolt innehåller ett utbildningsbibliotek, schemabyggare med dra-och-släpp-funktion, textmeddelanden, en stämpelklocka med mera. Jolt är betrodd på tusentals matserveringar över hela världen och har hjälpt anställda att utföra över 700 miljoner uppgifter. Lär dig mer om Jolt

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Kostnadshantering
  • Recepthantering
Lagerhantering för restauranger när den är som enklast. Få dina kostnader under kontroll och effektivisera driften.
Molnbaserad lagerhanteringsprogramvara och -app för matsservering och restaurang. MarketMan ger dig verktygen du behöver för att hantera ditt lager, dina leverantörer, dina beställningar och dina menykostnader för matservering och resturanger. Få korrekta matkostnader och få reda på vart dina pengar tar vägen i realtid. Ställ in varningar när menyalternativ blir mindre lönsamma och få meddelanden när leverantörspriserna fluktuerar. Till följd av det får du bättre kontroll och större vinst. Marketman har avancerade funktioner för företag med flera platser. Lär dig mer om Marketman

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Kostnadshantering
  • Recepthantering
Molnbaserad PSO-programvara med tillgång till kraftfulla verktyg för företag och analyser . Enkel att använda, enkel att installera.
Poster är POS-programvara för surfplattor och webbläsare för kaféer, restauranger och butiker. Tack vare Posters mångsidiga app för butiker kan du effektivisera din kundservice: beställningar skickas direkt till köket, servitörer kan tillämpa kampanjer och rabatter direkt och alla dina uppgifter behandlas omedelbart. Få tillgång till statistik och rapporter för alla dina beställningar via hanteringskonsolen eller appen Poster Boss. Ställ in den på 15 minuter och börja spara tid och pengar. Lär dig mer om Poster POS

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Kostnadshantering
  • Recepthantering
Oracle Simphony POS effektiviserar restaurangernas hantering av livsmedelstjänster. Uppgradera din POS-maskinvara för 1 dollar.
Oracle Simphony POS effektiviserar restaurangernas hantering av livsmedelstjänster. Vårt molnbaserade POS-system kopplar samman alla delar av din verksamhet så att du enkelt kan hantera onlinebeställningar, köksdrift, lager, menyer, leverans, lojalitetsprogram med mera. Realtidsanalyser ingår så att du alltid har koll på försäljningen, kostnader och personalens prestationer. Simphonys öppna API och omfattande marknadsplats i molnet ger dig obegränsad flexibilitet, smidighet och skalbarhet. Lär dig mer om Simphony POS

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Kostnadshantering
  • Recepthantering
Hantera receptutveckling, matbeställningar, kostnader och allergenhantering, menyplanering och näringsanalys i ett system.
Nutritics är ett webbaserat program för menyhantering som effektiviserar arbetsflödet för att maximera effektiviteten och skapa en sömlös kundupplevelse. Hantera din verksamhet inklusive receptutveckling, matbeställning, kostnader och allergenhantering, menyplanering och näringsanalys – allt i ett system med all information länkad samman. Varje anställd kan ha sin egen behörighetsnivå. Det har aldrig varit enklare att följa livsmedelslagstiftningen. Lär dig mer om Nutritics

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Kostnadshantering
  • Recepthantering
Programvara för restauranghantering som hjälper till att öka avkastningen med t.ex. beräkning, menyteknik, digitalt avfall och HACCP-registrering.
Få ut det mesta av ditt företag. Horeko är det perfekta verktyget för att hantera ditt kök och din personalstyrka. Receptkostnad och HACCP-registrering. Schemaläggning och tidtagning. Webbaserat och enkelt. Horeko Kitchen Manager Öka din avkastning. Få kontroll över dina vinster och spåra enkelt en perfekt HACCP-registrering. Horeko Employee Manager Effektivisera din personalplanering och få insikter om dina personalkostnader. Horeko Employee Manager gör det enkelt för dig. Lär dig mer om Horeko

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Kostnadshantering
  • Recepthantering
Intuitiv gransknings- och inspektionsapp för alla kvalitets- och säkerhetsarbetsflöden.
Lumiform är en väldigt intuitiv och extremt kraftfull app för alla kvalitets- och säkerhetsinspektioner och granskningar. Programvaran ersätter dina pappersbaserade system och gör att du kan förbättra din kvalitet och säkerhet och även spara tid och pengar. Lär dig mer om Lumiform

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Kostnadshantering
  • Recepthantering
DinnerBooking är ett restaurangbokningssystem som grundades 2004 och fokuserar på hotell- och restaurangbranschen.
DinnerBooking är ett förstklassigt restaurangbokningssystem med över 16 års erfarenhet av bra kundupplevelser. Ett helt anpassat system för alla typer av restauranger och kaféer. Minska uteblivna besök med insiktsfulla kunddata och öka intäkterna med en effektiv arbetsplattform. Visa upp din restaurang för tusentals potentiella kunder. Skaffa den verktygslåda du behöver för att visa upp din restaurang och dina evenemang. Skapa och sälj biljetter till specialevenemang som vinprovningar, alla hjärtans dag med mera Lär dig mer om DinnerBooking

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Kostnadshantering
  • Recepthantering
Hjälper F&B-aktörer att undvika avgifter med en varumärkesprofilerad app, webbutik och framgångskonsultering för att locka och behålla kunder.
EasyOrder tillhandahåller digitala omvandlingstjänster för mat- och dryckföretag (food and beverage, F&B) via en varumärksprofilerad app, hemsida för direktbeställning och valfria beställningsautomater. EasyOrder-ekosystemet gör det möjligt för slutanvändare att beställa i förväg och betala online, vilket ger en förstklassig användarupplevelse. Förmåner som specialerbjudanden endast för appar, lojalitetssystem, kampanjer, kupongkoder eller exklusiva meddelanden gör det möjligt för företag att samverka med sina kunder med relevant innehåll och skräddarsydda erbjudanden. Lär dig mer om EasyOrder

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Kostnadshantering
  • Recepthantering