Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Program för livsmedelsdistribution

Program för livsmedelsdistribution automatiserar resursplanering, distribution och orderhantering för livsmedelsdistributörer och grossister. Dessa applikationer sänker driftskostnaderna och ökar effektiviteten genom att integrera, automatisera och spåra resultaten hos ett brett utbud av livsmedelsindustrispecifika och allmänna affärsprocesser, inklusive registrering av beställningar, fakturering, lagerhantering, leverantörsskulder och kundfordringar och försäljningsanalyser. Program för livsmedelsdistribution är relaterade till catering-system, program för livsmedelsservice och restaurangsystem.

8 resultat
Utformat för breda livsmedelsdistributörer samt kött, fisk och skaldjur, jordbruksprodukter, fågel, ost, dryck med mera. Lär dig mer om Entree
NECS entrée är en programvara för livsmedelsdistribution för Windows som levererar både en enorm kraft och en användarvänlighet som inte finns i andra system för livsmedelsdistribution. Med 1 500 distributörer som driver sin livsmedelsverksamhet på NECS är det den största programvaruleverantören inom denna kategori av livsmedelsdistribution. NECS system för livsmedelsdistribution är idealiskt för grosshandelsdistribution av livsmedelstjänster, kött, fisk och skaldjur, jordbruksprodukter och ost. Lär dig mer om Entree

Funktioner

  • Kostnadshantering
  • Lagerhantering
  • Orderhantering
  • Köpa in och ta emot
  • Citat / uppskattningar
  • Import / Exporthantering
  • Kundhantering
  • Försäljarstyrelse
  • Lagerhantering
  • Spårbarhet
  • Rapportering och statistik
ERPAG är ett molnbaserat system för ERP som täcker alla affärsprocesser för små och medelstora företag.
ERPAG är ett molnbaserat system för ERP som täcker alla affärsprocesser för små och medelstora företag. Lager- och orderhantering i realtid. Funktioner: Ombeställning, expediering av beställningar, etikettutskrift i molnet, lagerspårning (streckkod, serie, parti). Flera måttenheter. Flera lager. Flera valutor. Flerspråkigt gränssnitt. Sammansatta produkter (materialräkning, satsplockning, variabla artiklar). Hantering på användarnivå. Integrerad fakturerings- och inköpsmodul. Stöd för tillverkning. Lär dig mer om ERPAG

Funktioner

  • Kostnadshantering
  • Lagerhantering
  • Orderhantering
  • Köpa in och ta emot
  • Citat / uppskattningar
  • Import / Exporthantering
  • Kundhantering
  • Försäljarstyrelse
  • Lagerhantering
  • Spårbarhet
  • Rapportering och statistik
OptimoRoute får jobbet gjort. Den lättanvända programvaran planerar och optimerar rutter för matserveringschaufförer på några sekunder.
OptimoRoute hjälper matserveringsföretag att erbjuda enastående service. OptimoRoute använder sofistikerade algoritmer för att planera och optimera rutterna på bara några sekunder. Under ett enkelt gränssnitt finns det ett oändligt utbud av trick, funktioner och genvägar. Programvaran är enkel att använda, anpassar sig efter dina behov och får jobbet gjort. OptimoRoutes kunder sänker sina utgifter för bränsle och körning med 20 % och frigör tid för viktigare saker – som att få företaget att växa. Lär dig mer om OptimoRoute

Funktioner

  • Kostnadshantering
  • Lagerhantering
  • Orderhantering
  • Köpa in och ta emot
  • Citat / uppskattningar
  • Import / Exporthantering
  • Kundhantering
  • Försäljarstyrelse
  • Lagerhantering
  • Spårbarhet
  • Rapportering och statistik
Enkel hantering av matservering och restauranglager. Få dina kostnader under kontroll och effektivisera driften.
Molnbaserad lagerhanteringsprogramvara och -app för matservering och restaurang. MarketMan ger dig verktygen du behöver för att hantera ditt lager, dina leverantörer, dina beställningar och dina menykostnader för matservering och resturanger. Få korrekta matkostnader och få reda på vart dina pengar tar vägen i realtid. Ställ in varningar när menyalternativ blir mindre lönsamma och få meddelanden när leverantörspriserna fluktuerar. Till följd av det får du bättre kontroll och större vinst. Lär dig mer om Marketman

Funktioner

  • Kostnadshantering
  • Lagerhantering
  • Orderhantering
  • Köpa in och ta emot
  • Citat / uppskattningar
  • Import / Exporthantering
  • Kundhantering
  • Försäljarstyrelse
  • Lagerhantering
  • Spårbarhet
  • Rapportering och statistik
Infor M3 är en kraftfull ERP-lösning utformad för medelstora till stora globala tillverkare, distributörer och serviceleverantörer.
Skapa en grund för digital omvandling med Infor M3 – en kraftfull programvarulösning för ERP som använder den senaste tekniken för att ge en exceptionell användarupplevelse och kraftfull analys i en plattform för ERP-molnlösningar för flera företag, flera länder och flera platser. Infor M3 driver branschspecifika CloudSuites: CloudSuite Fashion, CloudSuite Food & Beverage, CloudSuite Chemical CloudSuite Equipment och CloudSuite Distribution Enterprise. Lär dig mer om Infor M3

Funktioner

  • Kostnadshantering
  • Lagerhantering
  • Orderhantering
  • Köpa in och ta emot
  • Citat / uppskattningar
  • Import / Exporthantering
  • Kundhantering
  • Försäljarstyrelse
  • Lagerhantering
  • Spårbarhet
  • Rapportering och statistik
En kostnadsfri men kraftfull lösning för leveransspårning i realtid och elektroniska leveransbevis som fungerar var som helst i världen.
Detrack erbjuder din första chaufför gratis för alltid och är en kraftfull programvara för leveranshantering som låter dig spåra dina fordon i realtid på en karta och registrera elektroniska leveransbevis i realtid (electric proof of delivery, E-POD) med hjälp av bara iOS/Android-appen. Apparna har översatts till 26 språk och används dagligen runt om i världen för att slutföra miljontals leveranser. Lär dig mer om Detrack

Funktioner

  • Kostnadshantering
  • Lagerhantering
  • Orderhantering
  • Köpa in och ta emot
  • Citat / uppskattningar
  • Import / Exporthantering
  • Kundhantering
  • Försäljarstyrelse
  • Lagerhantering
  • Spårbarhet
  • Rapportering och statistik
Oracle Simphony POS passar restauranger av alla möjliga storlekar och format: casual, snabbservering, oberoende, franchise, pubar, arenor med mera.
Oracle Simphony POS är utvecklat för ambitiösa restauranger. Vårt molnbaserade POS-system kopplar samman alla delar av din verksamhet så att du enkelt kan hantera onlinebeställningar, köksdrift, lager, menyer, leverans, lojalitetsprogram med mera. Realtidsanalyser ingår så att du alltid har koll på försäljningen, kostnader och personalens prestationer. Simphonys öppna API och omfattande marknadsplats i molnet ger dig obegränsad flexibilitet, smidighet och skalbarhet. Lär dig mer om Simphony POS

Funktioner

  • Kostnadshantering
  • Lagerhantering
  • Orderhantering
  • Köpa in och ta emot
  • Citat / uppskattningar
  • Import / Exporthantering
  • Kundhantering
  • Försäljarstyrelse
  • Lagerhantering
  • Spårbarhet
  • Rapportering och statistik
Programvara för matleverans och matbeställning.
Programvara för matleverans och onlinebeställning av mat. Ta med din egen anpassade programvara för matleverans i enkla steg. Lär dig mer om TagMyOrder

Funktioner

  • Kostnadshantering
  • Lagerhantering
  • Orderhantering
  • Köpa in och ta emot
  • Citat / uppskattningar
  • Import / Exporthantering
  • Kundhantering
  • Försäljarstyrelse
  • Lagerhantering
  • Spårbarhet
  • Rapportering och statistik