I 18 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

Catering-system

Cateringsystem hanterar affärsfunktioner för catering-, evenemangsplanerings- och bankettbranschen. Dessa cateringplattformar erbjuder en integrerad lösning för samordning av viktiga affärsprocesser inklusive kunduppgifter, platser, schemaläggning, lagerhantering, menyplanering, samordning av servitörer och löneadministration, samt marknadsförings- och budgetfunktioner. Cateringprogram kan inkludera dokumenthanteringsfunktioner för att hjälpa till att spåra anbud, insättningar, kontrakt och kundhistorik. Använd Capterra för att hitta en cateringlösning som fungerar för ditt företag i Sverige.

Sverige Visa lokala produkter
12 resultat
Apicbase ger dig de verktyg du behöver för att hantera catering för företag, detaljhandelscatering och storskalig livsmedelsproduktion. Lär dig mer om Apicbase Restaurant Management
Hantera ditt cateringföretags interna verksamhet på ett effektivt sätt. Håll koll på matkostnaderna, bekämpa matslöseri och förbättra dina marginaler tack vare lagerhantering i realtid och beställning av materialförteckningar. Apicbase ger dig verktygen för att hantera ditt cateringföretag mer effektivt. Många nöjda kunder över hela världen. Lär dig mer om Apicbase Restaurant Management

Funktioner

  • Kitchen/Menu Management
  • Betalbearbetning
  • Online beställning
  • Recepthantering
  • Flera platser
  • CRM
  • Servitörshantering
  • Bokningshantering
  • Bankettledning
  • Citat / uppskattningar
  • Lagerhantering
Event Temple is the world's most advanced sales & catering software. We connect with hundreds of web apps seamlessly! Lär dig mer om Event Temple
Event Temple is a modern, cloud-based sales & catering software. An integrated and easy-to-use solution, Event Temple helps drive revenue growth while boosting efficiency and productivity by providing properties with a suite of sales tools including prospecting and lead management, e-proposals and contracts, event management and more - all in a sleek, intuitive platform. Lär dig mer om Event Temple

Funktioner

  • Kitchen/Menu Management
  • Betalbearbetning
  • Online beställning
  • Recepthantering
  • Flera platser
  • CRM
  • Servitörshantering
  • Bokningshantering
  • Bankettledning
  • Citat / uppskattningar
  • Lagerhantering
Programvaran är molnbaserad och har utformats för att hjälpa lokalerna att marknadsföra och hantera sina utrymmen, catering med mera från ett och samma ställe. Lär dig mer om iVvy Venue Management
iVvy Venue Management har över 13 000 användare och är en molnbaserad programvara som har utformats för att hjälpa olika lokaler att marknadsföra och hantera sina utrymmen, catering, utrustning och boende från ett och samma ställe. Genom att använda programvaran kan lokaler enkelt hantera förfrågningar och bokningar samt erbjuda rapportering och insyn i hela företaget. Programvaran används av några av världens ikoniska lokaler samt små restauranger med evenemangslokaler och stora hotellkedjor med flera evenemangslokaler. Lär dig mer om iVvy Venue Management

Funktioner

  • Kitchen/Menu Management
  • Betalbearbetning
  • Online beställning
  • Recepthantering
  • Flera platser
  • CRM
  • Servitörshantering
  • Bokningshantering
  • Bankettledning
  • Citat / uppskattningar
  • Lagerhantering
Deputy: schemalägg personal, spåra tid och närvaro, hantera ledighet, exportera tidrapporter till lönelistan med ett klick och upprätthåll efterlevnad enkelt.
Deputy är ett flerfaldigt prisbelönt verktyg för bemanningsplanering. Med Deputy kan du skapa personalscheman på några minuter och sedan publicera dem till ditt team med ett klick, enkelt hantera personalledighet, spåra tid och närvaro och synkronisera dina tidrapporter till lönelistan friktionsfritt. Deputy kan integreras med över 300 ledande POS- och löneleverantörer för att bygga tillit från början till slut. Med kostnadsfria iOS- och Android-appar kan du hantera ditt företag var som helst. Börja din gratis provperiod idag. Lär dig mer om Deputy

Funktioner

  • Kitchen/Menu Management
  • Betalbearbetning
  • Online beställning
  • Recepthantering
  • Flera platser
  • CRM
  • Servitörshantering
  • Bokningshantering
  • Bankettledning
  • Citat / uppskattningar
  • Lagerhantering
Jolt är en app-baserad programvara som används för att hantera daglig drift och timanställda, och den ger feedback i realtid till ägare och chefer.
Jolt är en app-baserad programvara som används för att hantera den daglig driften för varumärken som Chick-fil-A, Legoland och Regal Cinemas. Jolt är en global ledare inom uppgiftshantering och ger feedback i realtid från varje plats till chefer och ägare. Den fullständiga programsviten innehåller ett utbildningsbibliotek, schemabyggare med dra-och-släpp-funktion, e-post och textmeddelanden, en stämpelklocka med ansiktsigenkänning med mer. Lär dig mer om Jolt

Funktioner

  • Kitchen/Menu Management
  • Betalbearbetning
  • Online beställning
  • Recepthantering
  • Flera platser
  • CRM
  • Servitörshantering
  • Bokningshantering
  • Bankettledning
  • Citat / uppskattningar
  • Lagerhantering
Streamline your party & catering business with Rentman. Easily handle event logistics, communicate with customers, and track inventory.
Looking for a better way to manage your party & catering business? With Rentman, you can plan event logistics with confidence, communicate with customers, and ensure that your stock is always up-to-date. With flexible plans and customizable add-ons, you get the features you need without paying extra for options you don't want. The integrated CRM and communication tools enable you to manage your catering business with next-level efficiency. Try Rentman and discover how easy catering can be! Lär dig mer om Rentman

Funktioner

  • Kitchen/Menu Management
  • Betalbearbetning
  • Online beställning
  • Recepthantering
  • Flera platser
  • CRM
  • Servitörshantering
  • Bokningshantering
  • Bankettledning
  • Citat / uppskattningar
  • Lagerhantering
Din nästa generations molnbaserade och säkert hysta försäljnings- och cateringprogramvara som en tjänst.
Spräcker kostnaderna för försäljnings- och cateringsystemet din budget? Kolla in STS. STS har i över 30 år tillhandahållit ett budgetvänligt säljsystem för hotell och möteslokaler. Nu introduceras STS Cloud. En molnbaserad lösning som inkluderar: CRM, styrning, riskhantering och regelefterlevnad (governance, risk management, compliance, GRC), funktionsdagbok, bankettevenemangsbeställning, sammanslagning av dokument, integrering av anbud, e-signaturer och mycket mer. Dra nytta av alla fördelar med problemfri programvara som ständigt utvecklas till ett överkomligt och budgetmedvetet pris. Lär dig mer om STS Cloud

Funktioner

  • Kitchen/Menu Management
  • Betalbearbetning
  • Online beställning
  • Recepthantering
  • Flera platser
  • CRM
  • Servitörshantering
  • Bokningshantering
  • Bankettledning
  • Citat / uppskattningar
  • Lagerhantering
Lagerhantering för catering och restauranger när den är som enklast. Få dina kostnader under kontroll och effektivisera driften.
Molnbaserad lagerhanteringsprogramvara och -app för catering och restaurang. MarketMan ger dig verktygen du behöver för att hantera ditt lager, dina leverantörer, dina beställningar och dina menykostnader för cateringföretag. Få korrekta matkostnader och få reda på vart dina pengar tar vägen i realtid. Ställ in varningar när menyalternativ blir mindre lönsamma och få meddelanden när leverantörspriserna fluktuerar. Till följd av det får du bättre kontroll och större vinst. Marketman har avancerade funktioner för verksamhet på flera platser. Lär dig mer om Marketman

Funktioner

  • Kitchen/Menu Management
  • Betalbearbetning
  • Online beställning
  • Recepthantering
  • Flera platser
  • CRM
  • Servitörshantering
  • Bokningshantering
  • Bankettledning
  • Citat / uppskattningar
  • Lagerhantering
Med Ungerboeck Catering kan du smidigt hantera leveransen av matservering – från menyplanering till inköp och leverans.
Ungerboeck kan förvandla ditt företag till ett holistiskt, integrerat början-till-slut-system. När du har att göra med en större leveransobjekt och inte en individ måste du se till att ditt system är enhetligt. Sköt ditt företag genom att hålla koll på bokningsorder, hantering av order, menyhantering och leveranshantering. Med en komplett integrerad livscykel som är fristående kan du vara säker på att allt stämmer. Lär dig mer om Momentus Technologies (formerly Ungerboeck)

Funktioner

  • Kitchen/Menu Management
  • Betalbearbetning
  • Online beställning
  • Recepthantering
  • Flera platser
  • CRM
  • Servitörshantering
  • Bokningshantering
  • Bankettledning
  • Citat / uppskattningar
  • Lagerhantering
Plattform för evenemangsbokning och onlinebetalning för lokaler, restauranger, cateringfirmor och hotell- och restauranggrupper.
Event Booking Engines är en molnbaserad plattform för evenemangsplanering för evenemangslokaler, restauranger, catering och hotellgrupper. Tillhandahåller evenemangsbaserad CRM, onlinebetalningar, hantering av offerter och kontrakt, undertecknande av onlinekontrakt, festevenemangsorder (banquet event order, BEO), kalender, schemaläggning av flera platser och rum, personalplanering, dokument, biljettförsäljning och kundspårning. Erbjuder också många automatiseringar och produktintegrationer. De hjälper dig att enkelt och centralt hantera din verksamhet, spara tid, öka intäkterna och minska kostnaderna. Lär dig mer om Event Booking Engines

Funktioner

  • Kitchen/Menu Management
  • Betalbearbetning
  • Online beställning
  • Recepthantering
  • Flera platser
  • CRM
  • Servitörshantering
  • Bokningshantering
  • Bankettledning
  • Citat / uppskattningar
  • Lagerhantering
Sverige Lokal produkt
Ett schemaprogram online för skapande av scheman, rapportering av arbetstider, löner och fakturadokument.
Det bästa schemat skapas tillsammans: Undvik att lägga ner timmar på schemaläggning. Med Timezynks schemaläggningsprogram får ni mer tid över till det väsentliga. Vår schemaläggning är molnbaserad och smidig för dig när du vill lägga in information när och var som helst. Dessutom gratis för upp till 5 användare! Samarbete skapar engagemang Toppstyrd schemaläggning tillhör historien! Med sammarbetsverktyg i molnet kommer du att engagera hela teamet i att skapa det perfekta schemat, och få gladare och mer hälsosamma medarbetare samtidigt som du sparar tid. Lär dig mer om Timezynk

Funktioner

  • Kitchen/Menu Management
  • Betalbearbetning
  • Online beställning
  • Recepthantering
  • Flera platser
  • CRM
  • Servitörshantering
  • Bokningshantering
  • Bankettledning
  • Citat / uppskattningar
  • Lagerhantering
Ett heltäckande system för intäkter, försäljning och catering, med fokus på att hantera evenemang.
GroupRevMax är ett sälj- och cateringsystem som integrerar lead-hantering, grupputvärdering och prissättning, blockhantering och merförsäljning, till och med gruppförsäljning online, på en enda plattform. En storlek passar inte alla, så du väljer de funktioner du behöver så sätts priset utifrån storleken på din anläggning och de funktioner du behöver, vilket gör att kostnaden blir rimlig oavett storlek. Lär dig mer om GroupRevMax

Funktioner

  • Kitchen/Menu Management
  • Betalbearbetning
  • Online beställning
  • Recepthantering
  • Flera platser
  • CRM
  • Servitörshantering
  • Bokningshantering
  • Bankettledning
  • Citat / uppskattningar
  • Lagerhantering