Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år
CRM-system
CRM-system, programvara för kundvård, möjliggör kundinteraktion, support och relationshantering. Syftet med ett CRM-program är att göra det möjligt för organisationer att bättre hantera sina kunder genom att införa tillförlitliga system, processer och procedurer. CRM-lösningar integrerar organisatoriska processer inom marknadsföring, försäljning och kundservice. CRM-software har kopplingar till Program för kontrakthantering och CRM-plattformar online. Läs mer Läs mindre
Utvald programvara
Programvara med flest recensioner
Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin CRM-system
Filterresultat (87)
Tillgängliga länder
Länder där produkten är tillgänglig. Obs! Kundsupport är kanske inte tillgängligt i det landet.
Sverige
Språk
Prissättningsalternativ
Produkttyp
87 resultat
HubSpot CRM har allt du behöver för att organisera, spåra och bygga bättre relationer med leads och kunder.
Lär dig mer om HubSpot CRM
Oavsett om du har ett litet team på fem personer eller en sofistikerad säljkår på 500, erbjuder HubSpot priser och paketalternativ som kan växa när du gör det. HubSpots programvara för hantering av kundrelationer är byggd för företag som vill lägga mindre tid på att logga data. Den förvarar alla dina kontakter i en centraliserad, anpassningsbar databas. Och du kan se allt om en viss lead på ett ställe – inget mer grävande i inkorgar för att hitta information. Börja använda den kostnadsfria HubSpot CRM idag.
Lär dig mer om HubSpot CRM
...
Läs mer
Funktioner
- Intern chattintegration
- Segmentering
- Arbetsflödeshantering
- Försäljningsrörledning
- E-posthantering
- Rapportering och analys
- Territoriumhantering
- Uppgiftshantering
- Automatisering av marknadsföring
- Kalender / Påminnelsessystem
- Kontaktdatabas
En av de mest användarvänliga CRM-plattformarna på marknaden.
Lär dig mer om SuperOffice CRM
SuperOffice CRM har ett mål: att hjälpa dig att hitta, samla in och behålla fler kunder. Lösningens fokus på att skapa en enkel och användarvänlig CRM-lösning hjälper dig att bli mer produktiv. SuperOffice CRM integreras med alla Office-applikationer och har stöd för alla ledande teknikplattformar. Tillgänglig på alla enheter.
Lär dig mer om SuperOffice CRM
...
Läs mer
Funktioner
- Intern chattintegration
- Segmentering
- Arbetsflödeshantering
- Försäljningsrörledning
- E-posthantering
- Rapportering och analys
- Territoriumhantering
- Uppgiftshantering
- Automatisering av marknadsföring
- Kalender / Påminnelsessystem
- Kontaktdatabas
Pipedrive är ett lättimplementerat CRM-programvaruverktyg som hjälper dig att fokusera på de aktiviteter som ökar antalet slutförda affärer.
Lär dig mer om Pipedrive
Pipedrive är ett försäljningsfokuserat verktyg för hantering av kundrelationer som team i alla storlekar uppskattar att använda. Med över 95 000 betalande kunder i över 179 länder har säljteam lockats till Pipedrives enkla men kraftfulla CRM-system med fokus på användbarhet. När du använder Pipedrive glöms ingenting bort, vilket gör att ditt team kan lägga mindre tid på att arkivera och mer tid på att sälja med hjälp av CRM som är både flexibel och kraftfull.
Lär dig mer om Pipedrive
...
Läs mer
Funktioner
- Intern chattintegration
- Segmentering
- Arbetsflödeshantering
- Försäljningsrörledning
- E-posthantering
- Rapportering och analys
- Territoriumhantering
- Uppgiftshantering
- Automatisering av marknadsföring
- Kalender / Påminnelsessystem
- Kontaktdatabas
VeryConnects pålitliga CRM sparar normalt 80 % av administrationstiden. Be om en demo idag.
Lär dig mer om VeryConnect
VeryConnects intuitiva och pålitliga medlemskaps-CRM sparar normalt 80 % av din administrationstid. Detta gör det möjligt för dig att skapa värdefulla relationer med dina medlemmar och potentiella medlemmar, både individer och organisationer. VeryConnects anpassningsbara CRM inkluderar en säker databas som uppfyller GDPR-kraven, kraftfull sökning, integrerad e-postmarknadsföring, statistik och rapporter. Be om en demo från VeryConnects hjälpsamma team i Storbritannien idag.
Lär dig mer om VeryConnect
...
Läs mer
Funktioner
- Intern chattintegration
- Segmentering
- Arbetsflödeshantering
- Försäljningsrörledning
- E-posthantering
- Rapportering och analys
- Territoriumhantering
- Uppgiftshantering
- Automatisering av marknadsföring
- Kalender / Påminnelsessystem
- Kontaktdatabas
monday sales CRM är perfekt för små till medelstora företag. Det är ett kodfritt, fullt anpassningsbart CRM som centraliserar din försäljning och kundkommunikation.
Lär dig mer om monday sales CRM
monday sales CRM är perfekt för små till medelstora företag. Det är ett kodfritt, fullt anpassningsbart CRM som är byggt på monday.com Work OS. Enkelt sagt: det är ett friktionsfritt CRM som hanterar alla säljprocesser och kundkommunikationer på ett och samma ställe, från att samla in leads och hantera kontaktuppgifter till att spåra avtal eller samarbeta mellan avdelningar. Du kan använda inbyggda automatiseringar eller enkelt skapa egna för att effektivisera allt manuellt arbete så att du kan fokusera mer på försäljningen.
Lär dig mer om monday sales CRM
...
Läs mer
Funktioner
- Intern chattintegration
- Segmentering
- Arbetsflödeshantering
- Försäljningsrörledning
- E-posthantering
- Rapportering och analys
- Territoriumhantering
- Uppgiftshantering
- Automatisering av marknadsföring
- Kalender / Påminnelsessystem
- Kontaktdatabas
NetSuite CRM levererar din verksamhet med kraftfulla front office-funktioner i en enda molnbaserad CRM-lösning.
Lär dig mer om NetSuite
Du kommer inte behöva något annat affärssystem. NetSuite tillhandahåller ett sömlöst informationsflöde över hela kundlivscykeln, från leads hela vägen till affärsmöjlighet, säljorder, orderuppfyllelse, orderförnyelse, merförsäljning, korsförsäljning och support. Integrerar viktiga kundmätvärden med ekonomi i ett enda enhetligt system för att ge dig end-to-end-insyn så att du kan omvandla komplexa utmaningar till smarta lösningar
Lär dig mer om NetSuite
...
Läs mer
Funktioner
- Intern chattintegration
- Segmentering
- Arbetsflödeshantering
- Försäljningsrörledning
- E-posthantering
- Rapportering och analys
- Territoriumhantering
- Uppgiftshantering
- Automatisering av marknadsföring
- Kalender / Påminnelsessystem
- Kontaktdatabas
Zoho CRM ger SMBs och företag en 360-graderslösning för hantering av kundrelationslivscykeln som är byggd på en omnikanalsplattform.
Lär dig mer om Zoho CRM
Zoho CRM ger SMBs och företag med en 360-graderslösning för hantering av kundrelationslivscykeln. Viktiga funktioner omfattar kontakthantering, säljkanaler, pipelinehantering, arbetsflödesautomatisering, AI-driven samtalsassistent, uppgiftshantering, hantering av marknadsföringskampanjer, försäljningsprognoser, kundsupport och service, lagerhantering, rapportering och analys samt sömlös integrering med över 500 populära affärsappar i ett enda affärssystem.
Lär dig mer om Zoho CRM
...
Läs mer
Funktioner
- Intern chattintegration
- Segmentering
- Arbetsflödeshantering
- Försäljningsrörledning
- E-posthantering
- Rapportering och analys
- Territoriumhantering
- Uppgiftshantering
- Automatisering av marknadsföring
- Kalender / Påminnelsessystem
- Kontaktdatabas
Capsule är ett lättanvänt CRM som hjälper företag att hålla sig organiserade, veta mer om sina kunder och bygga bättre relationer.
Lär dig mer om Capsule
Ett jättebra CRM-verktyg för företag med tio till 1 000 anställda. Över 15 000 kunder runt om i världen använder Capsule för att organisera sina kundinriktnings- och försäljningsaktiviteter bättre. Capsule är enkel att använda, men ändå kraftfull och anpassningsbar så att du kan anpassa den till din verksamhet. Den kan integreras med andra populära appar som Google G Suite, Google Data Studio, MailChimp och Zapier så du får avancerad försäljningsautomatisering. Från så lite som 18 USD per användare kan du komma igång på bara några minuter med en (gratis provperiod.
Lär dig mer om Capsule
...
Läs mer
Funktioner
- Intern chattintegration
- Segmentering
- Arbetsflödeshantering
- Försäljningsrörledning
- E-posthantering
- Rapportering och analys
- Territoriumhantering
- Uppgiftshantering
- Automatisering av marknadsföring
- Kalender / Påminnelsessystem
- Kontaktdatabas
Öka tillväxten med Sales Cloud 360, en förstklassig försäljningslösning som förbättrar representanternas produktivitet på en av världens ledande CRM-plattformar.
Öka tillväxten med Sales Cloud 360, en av de ledande försäljningslösningarna i sin klass. Programvaran har hjälpt till att stärka förstklassiga säljteam på en av världens främsta CRM-plattformar. Företag av alla storlekar, inom alla branscher och på alla platser kan uppnå värden snabbare med Sales Cloud 360. Öka säljarnas produktivitet med datadriven försäljning genom att snabbt implementera branschspecifika appar och processer för bästa praxis. Du får också tillgång till över 150 000 säljorganisationer och en gemenskap med 2 miljoner användare som brinner för ökad försäljning.
Lär dig mer om Salesforce Sales Cloud
...
Läs mer
Funktioner
- Intern chattintegration
- Segmentering
- Arbetsflödeshantering
- Försäljningsrörledning
- E-posthantering
- Rapportering och analys
- Territoriumhantering
- Uppgiftshantering
- Automatisering av marknadsföring
- Kalender / Påminnelsessystem
- Kontaktdatabas
ClickUp vill vara arbetets framtid – en app som ersätter alla andra. ClickUp var en av de snabbast växande produktivitetsapparna 2020.
ClickUp är en app som ersätter dem alla. Det är arbetets framtid – där vem som helst kan arbeta med vad som helst. Mer än bara uppgiftshantering – ClickUp erbjuder dokument, påminnelser, mål, kalendrar, schemaläggning och till och med en inkorg. ClickUp är helt anpassningsbar och fungerar för alla typer av team, så att alla team kan använda samma app för att planera, organisera och samarbeta.
Lär dig mer om ClickUp
...
Läs mer
Funktioner
- Intern chattintegration
- Segmentering
- Arbetsflödeshantering
- Försäljningsrörledning
- E-posthantering
- Rapportering och analys
- Territoriumhantering
- Uppgiftshantering
- Automatisering av marknadsföring
- Kalender / Påminnelsessystem
- Kontaktdatabas
Zendesk Sell är en säljinriktad CRM-programvara som hjälper dig att slutföra fler affärer.
Zendesk Sell är en säljinriktad CRM-programvara som hjälper dig att slutföra fler affärer. Denna försäljningsplattform spårar alla dina kundinteraktioner i ett enda enhetligt gränssnitt. Programvaran går snabbt att implementera och är enkel att använda: 70 % av företagen kan komma igång med Sell på sju dagar eller mindre. Dina team kommer att kunna fokusera på att sälja istället för administrativt arbete och datainmatning. Zendesk har gjort att teamen blivit mer effektiva enligt 80 % av kunderna.
Lär dig mer om Zendesk Suite
...
Läs mer
Funktioner
- Intern chattintegration
- Segmentering
- Arbetsflödeshantering
- Försäljningsrörledning
- E-posthantering
- Rapportering och analys
- Territoriumhantering
- Uppgiftshantering
- Automatisering av marknadsföring
- Kalender / Påminnelsessystem
- Kontaktdatabas
Freshdesk är en lättanvänd kundtjänstprogramvara som hjälper över 40 000 företag över hela världen att skapa fantastiska kundupplevelser.
Freshdesk är ett molnbaserat hjälpdesk-system som erbjuder kraftfulla lösningar för kundservice. Freshdesk förenar konversationer från e-post, telefon, webb, chatt och sociala medier och hjälper dig att smidigt lösa problem över olika kanaler. Med Freshdesk kan du också automatisera arbetsflöden, erbjuda bekväma självbetjäningsalternativ, hantera servicenivåavtal och generera rapporter. Freshdesk används av över 40 000 kunder, inklusive Bridgestone, HP, Harvard University och DHL.
Lär dig mer om Freshdesk
...
Läs mer
Funktioner
- Intern chattintegration
- Segmentering
- Arbetsflödeshantering
- Försäljningsrörledning
- E-posthantering
- Rapportering och analys
- Territoriumhantering
- Uppgiftshantering
- Automatisering av marknadsföring
- Kalender / Påminnelsessystem
- Kontaktdatabas
Smartsheet är en webbaserad plattform för arbetsutförande som ger organisationer i alla storlekar möjlighet att planera, hantera, automatisera och rapportera om arbete.
Smartsheet, en webbaserad plattform för arbetsutförande, ger organisationer möjlighet att planera, spåra, automatisera och rapportera om arbete. Över 80 000 varumärken förlitar sig på Smartsheet för projektledning och arbetsledning tack vare dess lättanvända gränssnitt, gantt-diagram och instrumentbrädor i realtid samt funktioner för arbetsautomatisering.
*Utmärkelser 2018: Utsedd till en Leader in Enterprise Collaborative Work Management av Forrester Research, utvald till Deloittes Fast 500 List, erkänd för Technology Innovation & Vision av 451 Research
Lär dig mer om Smartsheet
...
Läs mer
Funktioner
- Intern chattintegration
- Segmentering
- Arbetsflödeshantering
- Försäljningsrörledning
- E-posthantering
- Rapportering och analys
- Territoriumhantering
- Uppgiftshantering
- Automatisering av marknadsföring
- Kalender / Påminnelsessystem
- Kontaktdatabas
ActiveCampaign CRM hjälper dig att sälja mer på kortare tid genom att kombinera automatiserad leadprioritering, uppgiftsskapande och kontakthantering.
ActiveCampaign Deals CRM kombinerar kontaktorganisering med säljautomatisering, vilket hjälper dig att sälja mer på kortare tid. Prioritera dina leads, håll koll på dina uppgifter och automatisera kontakthanteringen så att ingenting glöms bort. Se hela din försäljningsprocess med ett ögonkast och följ upp varje interaktion, så att ditt team är koordinerade. Funktioner som leadscoring, framgångsprognos och automatiserad segmentering i kombination med automatiserad marknadsföring gör ditt team till en välsmord säljmaskin
Lär dig mer om ActiveCampaign
...
Läs mer
Funktioner
- Intern chattintegration
- Segmentering
- Arbetsflödeshantering
- Försäljningsrörledning
- E-posthantering
- Rapportering och analys
- Territoriumhantering
- Uppgiftshantering
- Automatisering av marknadsföring
- Kalender / Påminnelsessystem
- Kontaktdatabas
Få alla verktyg du behöver för att bygga upp bättre kundrelationer på internet med en helhetslösning.
Brevo ger företag möjlighet att bygga och utveckla relationer genom marketing automation, e-postkampanjer, transaktionsmeddelanden, SMS-meddelanden, chatt, CRM, Facebook-annonser och omdirigeringsannonser. Vad är det som gör Sendinblue annorlunda? Sendinblue har ett kundglädjeteam i världsklass och erbjuder prisplaner som kommer göra dig glad. Brevo plattform kombinerar en robust uppsättning tjänster i en enda användarvänlig lösning. Väx. Sälj. Engagera.
Lär dig mer om Brevo
...
Läs mer
Funktioner
- Intern chattintegration
- Segmentering
- Arbetsflödeshantering
- Försäljningsrörledning
- E-posthantering
- Rapportering och analys
- Territoriumhantering
- Uppgiftshantering
- Automatisering av marknadsföring
- Kalender / Påminnelsessystem
- Kontaktdatabas
Bitrix24 är nog den snabbast växande kostnadsfria CRM-programvaran och används av över 3,5 miljoner företag runt om i världen. E-postmarknadsföring, offerter, fakturering också.
Bitrix24 är en bra, kostnadsfri CRM-programvara som används av över 3,5 miljoner företag runt om i världen. Bitrix24 är tillgänglig i molnet och lokalt med åtkomst till öppen källkod. Obegränsade leads, affärer, kontakter, företag, offerter, fakturor och mötesbokning. Det kostnadsfria abonnemanget inkluderar även e-postmarknadsföring och telefoni. De avancerade versionerna har automatisering av försäljning och marknadsföring, massutskick av SMS, kampanjhantering och support för flera direktkanaler. Finns på 12 olika språk.
Lär dig mer om Bitrix24
...
Läs mer
Funktioner
- Intern chattintegration
- Segmentering
- Arbetsflödeshantering
- Försäljningsrörledning
- E-posthantering
- Rapportering och analys
- Territoriumhantering
- Uppgiftshantering
- Automatisering av marknadsföring
- Kalender / Påminnelsessystem
- Kontaktdatabas
Odoo CRM gör det möjligt för säljteam att hålla reda på sina bästa leads och möjligheter. Odoo CRM är helt integrerat med andra Odoo-appar.
Odoo CRM gör det möjligt för säljteam att hålla reda på sina bästa leads och möjligheter. Användare kan anpassa sin försäljningscykel, ta kontroll över sin statistik, sina prognoser och skapa automatisering av marknadsföringskampanjer för att öka sina försäljningsresultat.
Med Odoo CRM kan användare få fler leads, följa upp telefonsamtal och möten. Säljteamen kan analysera kvaliteten på sina leads, fatta snabbare beslut och spara tid genom att integrera e-postmeddelanden från alla kontakter direkt i applikationen.
Lär dig mer om Odoo
...
Läs mer
Funktioner
- Intern chattintegration
- Segmentering
- Arbetsflödeshantering
- Försäljningsrörledning
- E-posthantering
- Rapportering och analys
- Territoriumhantering
- Uppgiftshantering
- Automatisering av marknadsföring
- Kalender / Påminnelsessystem
- Kontaktdatabas
Över 80 000 e-handelsbutiker använder Omnisends allt-i-ett-verktyg för e-postmarknadsföring för att enkelt vårda leads och få tillgång till alla relevanta kunddata.
Omnisends kompletta plattform för automatiserad marknadsföring har allt för att skala upp ditt internetföretag. Den innehåller en kraftfull CRM-lösning som automatiskt samlar in, analyserar och utnyttjar dina kunddata för att skapa personliga kampanjer. Få en helhetsbild av varje kundresa och använd verktyg som utformats för e-handel för att vårda leads och bygga upp lojaliteten. Kombinera e-post, SMS och push-meddelanden för en uppslukande upplevelse. Kan enkelt med ett enda klick integreras med Shopify, BigCommerce, WooCommerce, Wix med flera.
Lär dig mer om Omnisend
...
Läs mer
Funktioner
- Intern chattintegration
- Segmentering
- Arbetsflödeshantering
- Försäljningsrörledning
- E-posthantering
- Rapportering och analys
- Territoriumhantering
- Uppgiftshantering
- Automatisering av marknadsföring
- Kalender / Påminnelsessystem
- Kontaktdatabas
Freshsales CRM är fullpackad med funktioner och ett mycket intuitivt UI så att du inte behöver växla mellan flera verktyg för att driva ditt företag.
Freshsales är en CRM-programvara för försäljning från Freshworks. Med ett mycket intuitivt UI och en kraftfull funktionsuppsättning som inkluderar AI-baserad lead-poängsättning, direktförbindelse för visuella affärer och intelligent automatisering av arbetsflöde ger Freshsales företagen allt de behöver för att hantera sin försäljning i ett problemfritt paket. Freshsales är betrodd av över 15 000 företag från över 80 länder. Några företag som använder Freshsales är Dyson, Best Western Hotels & Resorts, Purdue University och WallyPark.
Lär dig mer om Freshsales
...
Läs mer
Funktioner
- Intern chattintegration
- Segmentering
- Arbetsflödeshantering
- Försäljningsrörledning
- E-posthantering
- Rapportering och analys
- Territoriumhantering
- Uppgiftshantering
- Automatisering av marknadsföring
- Kalender / Påminnelsessystem
- Kontaktdatabas
EngageBay är en allt i ett-CRM med marknadsförings-, försäljnings- och tjänsteautomatiseringsfunktioner i en enda plattform.
EngageBay CRM erbjuder en omfattande uppsättning funktioner som gör att du kan hantera dina kundrelationer på ett bättre sätt. Programvaran levereras också med en hel stack av funktioner för marknadsföring, försäljning och tjänsteautomatisering för att skala upp din verksamhet. Den breda listan med funktioner gör att du kan fånga upp leads, vårda och kontakta dem och konvertera dem till nöjda kunder samt erbjuda en överlägsen kundupplevelse med hjälp av den enhetliga plattformen. Sluta betala för funktioner som du inte behöver och byt till EngageBay redan idag.
Lär dig mer om EngageBay CRM
...
Läs mer
Funktioner
- Intern chattintegration
- Segmentering
- Arbetsflödeshantering
- Försäljningsrörledning
- E-posthantering
- Rapportering och analys
- Territoriumhantering
- Uppgiftshantering
- Automatisering av marknadsföring
- Kalender / Påminnelsessystem
- Kontaktdatabas
Agile CRM är en komplett försäljnings-, marknadsförings- och tjänstesvit som är utformad så att små och medelstora företag ska kunna sälja och marknadsföra som företagen på Fortune 500-listan.
Agile CRM är ett allt-i-ett-CRM med försäljnings-, marknadsförings- och tjänsteautomatisering i en enda plattform. Den har försäljningsspårning, kontakthantering, marknadsföringsautomation, webbanalys, tvåvägs-e-post, telefoni och helpdesk med ett enkelt, stilrent och modernt gränssnitt.
Lär dig mer om Agile CRM
...
Läs mer
Funktioner
- Intern chattintegration
- Segmentering
- Arbetsflödeshantering
- Försäljningsrörledning
- E-posthantering
- Rapportering och analys
- Territoriumhantering
- Uppgiftshantering
- Automatisering av marknadsföring
- Kalender / Påminnelsessystem
- Kontaktdatabas
Sales Hub tillhandahåller e-postspårning, sökning i databaser med potentiella kunder, delning av presentationer, automatisk uppringare med samtalsinspelning och loggning.
Förbättra din försäljningsprocess med Sales Hub, ett kraftfullt och lättanvänt försäljnings-CRM som inkluderar verktyg för säljengagemang, funktionalitet för konfiguration, prissättning och offert (configure, price and quote, CPQ) samt robust säljanalys och rapportering för växande team. Sales Hub bygger på den ledande HubSpot CRM-plattformen där du kan samla in kunddata, verktyg och team i ett centralt registersystem. Oavsett om det gäller strategier, tjänster eller programvara har HubSpot allt du behöver för en bättre tillväxt.
Lär dig mer om HubSpot Sales Hub
...
Läs mer
Funktioner
- Intern chattintegration
- Segmentering
- Arbetsflödeshantering
- Försäljningsrörledning
- E-posthantering
- Rapportering och analys
- Territoriumhantering
- Uppgiftshantering
- Automatisering av marknadsföring
- Kalender / Påminnelsessystem
- Kontaktdatabas
Bygg upp kundrelationer för livet med digital marknadsföring som placerar data först.
Möt Salesforce Marketing Cloud, en ledande marknadsföringslösning för att öka engagemanget hos varje konsument. Använd kraftfull datahantering för att samla in, organisera och säkert lagra data från första, andra och tredje part tillsammans med offlinedata för att skapa kompletta kunddataprofiler. Skräddarsy varje interaktion längs resan med ditt varumärke med hjälp av inbyggd AI. Engagera sedan varje enskild konsument i stor skala genom att använda branschledande e-post-, mobil-, reklam- och sociala lösningar.
Lär dig mer om Salesforce Marketing Cloud
...
Läs mer
Funktioner
- Intern chattintegration
- Segmentering
- Arbetsflödeshantering
- Försäljningsrörledning
- E-posthantering
- Rapportering och analys
- Territoriumhantering
- Uppgiftshantering
- Automatisering av marknadsföring
- Kalender / Påminnelsessystem
- Kontaktdatabas
Bigin hjälper småföretag att komma bort från kalkylblad och komma igång med en CRM-lösning som verkligen är byggd för deras behov.
Bigin hjälper småföretag att komma bort från kalkylblad och komma igång med en CRM-lösning som verkligen är byggd för deras behov.
Lär dig mer om Bigin by Zoho CRM
Funktioner
- Intern chattintegration
- Segmentering
- Arbetsflödeshantering
- Försäljningsrörledning
- E-posthantering
- Rapportering och analys
- Territoriumhantering
- Uppgiftshantering
- Automatisering av marknadsföring
- Kalender / Påminnelsessystem
- Kontaktdatabas
Firefish Software: En kombinerad CRM-programvarulösning för marknadsföring och rekrytering som förändrar hur företag rekryterar.
Firefish Software är en kombinerad rekryteringsmarknadsföring och CRM-programvara som förändrar hur företag rekryterar.
För att växa på dagens hektiska marknad behöver dina rekryterings- och marknadsföringskanaler sömlöst anpassas och hanteras från en plats. Firefish Software kombinerar din rekryteringsmarknadsföring, ATS och CRM så att du lockar en konstant ström av nya kandidater och vårdar dem i deras drömjobb innan någon annan gör det.
Är du redo att rekrytera på Firefishs sätt?
Lär dig mer om Firefish
...
Läs mer
Funktioner
- Intern chattintegration
- Segmentering
- Arbetsflödeshantering
- Försäljningsrörledning
- E-posthantering
- Rapportering och analys
- Territoriumhantering
- Uppgiftshantering
- Automatisering av marknadsföring
- Kalender / Påminnelsessystem
- Kontaktdatabas
Öka kontrollen över dina små eller medelstora företag med SAP Business one - en programvara som är utformad för att växa med dig.
SAP Business One är utformad för alla dina små och medelstora företags behov. Applikationen erbjuder ett prisvärt sätt för att hantera hela din verksamhet, från redovisning och ekonomi, inköp, lager, försäljning, kundrelationer och projektledning till drift och personalfrågor. SAP Business One hjälper dig att effektivisera processer och få en bättre inblick i din verksamhet för att hjälpa till att driva lönsam tillväxt. Kostnaden för ditt företag kan beräknas redan idag.
Lär dig mer om SAP Business One
...
Läs mer
Funktioner
- Intern chattintegration
- Segmentering
- Arbetsflödeshantering
- Försäljningsrörledning
- E-posthantering
- Rapportering och analys
- Territoriumhantering
- Uppgiftshantering
- Automatisering av marknadsföring
- Kalender / Påminnelsessystem
- Kontaktdatabas
Front lägger fokus på relationen i hanteringen av kundrelationer. Upptäck varför mer än 8 000 företag väljer att använda Front.
Front är CRM-programmet för team som arbetar med försäljning, kundframgång och support som vill förstärka sina kontakter med leads och kunder. Under varje viktigt samtal med befintliga och potentiella kunder ger Front tillgång till samarbetsfunktioner och information om sammanhanget och ser till att varje kontakt är snabb, korrekt och personligt anpassad. Upptäck varför mer än 8 000 företag bygger starkare relationer med Front.
Lär dig mer om Front
...
Läs mer
Funktioner
- Intern chattintegration
- Segmentering
- Arbetsflödeshantering
- Försäljningsrörledning
- E-posthantering
- Rapportering och analys
- Territoriumhantering
- Uppgiftshantering
- Automatisering av marknadsföring
- Kalender / Påminnelsessystem
- Kontaktdatabas
Virtuagym är en av ledarna inom innovativa allt-i-ett-träningslösningar. Allt du behöver, oavsett om du har den minsta studion eller den största kedjan.
Virtuagym erbjuder träningsprogramvaror för personliga tränare, självständiga studior och gymkedjor i alla storlekar.
Virtuagym är byggd från grunden för träningsfantaster som vill få ut det mesta av varje arbetstimme och ge sitt företag nytt liv. Virtuagym kan anpassa sig till kraven från den självständiga tränaren eller det största gymkonglomeratet gällande allt från automatisk medlemsfakturering till individuell medlemshantering.
Lär dig mer om Virtuagym
...
Läs mer
Funktioner
- Intern chattintegration
- Segmentering
- Arbetsflödeshantering
- Försäljningsrörledning
- E-posthantering
- Rapportering och analys
- Territoriumhantering
- Uppgiftshantering
- Automatisering av marknadsföring
- Kalender / Påminnelsessystem
- Kontaktdatabas
Scoro är en av de mest omfattande lösningarna för CRM och företagsledning för professionella och kreativa tjänster.
Räcker inte ditt enkla CRM-verktyg till längre? Vill du ha en fullständig översikt över verksamheten?
Scoro är en programvara för företagsledning och CRM som gör det möjligt för företag att styra hela arbetsflödet från en och samma plats.
Du får allt som behövs för att hantera din verksamhet: uppgiftshantering av projekt/arbete/uppgifter, kontaktdatabas och CRM, kundkort och aktivitetsloggar, försäljningspipeline, offert och fakturering, avancerad rapportering, instrumentbrädor i realtid och mycket mer. Registrera dig för en 14 dagars gratis provperiod för att se själv.
Lär dig mer om Scoro
...
Läs mer
Funktioner
- Intern chattintegration
- Segmentering
- Arbetsflödeshantering
- Försäljningsrörledning
- E-posthantering
- Rapportering och analys
- Territoriumhantering
- Uppgiftshantering
- Automatisering av marknadsföring
- Kalender / Påminnelsessystem
- Kontaktdatabas
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga webbdatabasapplikationer utan att behöva skriva kod.
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga anpassade CRM-applikationer utan kodning. Allt-i-ett-plattformen rankas som en ledare av Forrester Research och erbjuder allt du behöver för en digital omvandling av affärsverksamheten och arbetsflödena. Det inkluderar en integrerad molndatabas, en visuell applikationsbyggare, säkerhet i storföretagsklass, regelefterlevnad och skalbar global infrastruktur. Se varför över 15 000 företag över hela världen förlitar sig på Caspio. PROVA KOSTNADSFRITT.
Lär dig mer om Caspio
...
Läs mer
Funktioner
- Intern chattintegration
- Segmentering
- Arbetsflödeshantering
- Försäljningsrörledning
- E-posthantering
- Rapportering och analys
- Territoriumhantering
- Uppgiftshantering
- Automatisering av marknadsföring
- Kalender / Påminnelsessystem
- Kontaktdatabas
SaaS-plattform som ger dig hantering av företagstjänster genom automatiserad dirigering, varningar, interaktionsspårning med mera.
Vivantio är en ledande plattform för hantering av företagstjänster som kombinerar servicefokuserade CRM-funktioner, ESM-principer och mätbara resultat som ger organisationer möjlighet att förbättra servicen samtidigt som kostnaderna minskas, affärsmålen uppnås och nöjdare kunder betjänas.
Vivantios historia började 2003, inspirerad av önskan att bygga en plattform med flera hyresgäster som är pålitlig, konfigurerbar och säker. Idag är Vivantio en välrenommerad leverantör av tjänstehantering-SaaS för serviceteam.
Lär dig mer om Vivantio
...
Läs mer
Funktioner
- Intern chattintegration
- Segmentering
- Arbetsflödeshantering
- Försäljningsrörledning
- E-posthantering
- Rapportering och analys
- Territoriumhantering
- Uppgiftshantering
- Automatisering av marknadsföring
- Kalender / Påminnelsessystem
- Kontaktdatabas
Kajabi CRM stöder sömlöst resten av din kunskapsbaserade webbverksamhet genom att hantera och vårda dina potentiella kunder.
Kajabi CRM integreras enkelt med resten av din kunskapsbaserade onlineverksamhet. Hantera dina potentiella kunder och kunder med anpassade taggar och användbar inbyggd segmentering. Använd automatiseringar mellan din e-postmarknadsföring, webbplatsformulär och kassa för att hjälpa till att vårda kunderna under säljprocessen. Importera enkelt dina befintliga kontakter. En CRM med sömlöst stöd för din marknadsföring.
Lär dig mer om Kajabi
...
Läs mer
Funktioner
- Intern chattintegration
- Segmentering
- Arbetsflödeshantering
- Försäljningsrörledning
- E-posthantering
- Rapportering och analys
- Territoriumhantering
- Uppgiftshantering
- Automatisering av marknadsföring
- Kalender / Påminnelsessystem
- Kontaktdatabas
Accelo är den prisbelönta CRM du behöver. Främja försäljning, skapa förslag och hantera kundprojekt – i molnet, från alla enheter.
Accelo är ett prisbelönt CRM som hjälper dig att vinna kunder, vårda lönsamma försäljningspipelines och förutse tillväxt. Förenkla försäljningen genom att automatiskt kartlägga och dela e-postmeddelanden, bilagor, avtalade tider, anteckningar och anpassade fält och få ett rikt sammanhang, från alla enheter. Spara tid genom att enkelt göra vinnande förslag till kundprojekt och behållaravtal med automatiserad uppgiftstilldelning, tidsuppföljning och fakturering. Hantera försäljning och fullgörande – allt-i-ett – med Accelo CRM.
Lär dig mer om Accelo
...
Läs mer
Funktioner
- Intern chattintegration
- Segmentering
- Arbetsflödeshantering
- Försäljningsrörledning
- E-posthantering
- Rapportering och analys
- Territoriumhantering
- Uppgiftshantering
- Automatisering av marknadsföring
- Kalender / Påminnelsessystem
- Kontaktdatabas
amoCRM är världens kanske första meddelandeappdrivna CRM. Den har säljpipa, leadspårning, flerkanalskommunikation med mera.
amoCRM är världens kanske första meddelandeappdrivna CRM. Med flerkanalskommunikation kan du kommunicera via meddelandeappar, e-postmeddelanden och samtal från en och samma app. Nu kan varje interaktion med dina kunder vara en personlig dialog. Dessutom älskar chefer amoCRMs kraftfulla analys-, rapporterings- och automatiseringsverktyg. En jättebra meddelandeappdriven säljlösning för entreprenörer och små och medelstora företag.
Lär dig mer om Kommo
...
Läs mer
Funktioner
- Intern chattintegration
- Segmentering
- Arbetsflödeshantering
- Försäljningsrörledning
- E-posthantering
- Rapportering och analys
- Territoriumhantering
- Uppgiftshantering
- Automatisering av marknadsföring
- Kalender / Påminnelsessystem
- Kontaktdatabas
Sälj- och marknadsföringslösning som kombinerar CRM, marknadsföring via sociala nätverk/e-post, hantering av uppgifter/projekt, biljetthantering och undersökningsverktyg.
GreenRope Complete CRM och marknadsautomatisering tillhandahåller en omfattande lösning som hjälper ditt team att göra mer med mindre. Med försäljning, marknadsföring och drift inbyggda i samma system blir du en resurssnål och datadriven organisation. Öka samarbetet, öka försäljningen, skapa bättre relationer och leverera optimerade kundupplevelser i alla kanaler.
Lär dig mer om GreenRope
...
Läs mer
Funktioner
- Intern chattintegration
- Segmentering
- Arbetsflödeshantering
- Försäljningsrörledning
- E-posthantering
- Rapportering och analys
- Territoriumhantering
- Uppgiftshantering
- Automatisering av marknadsföring
- Kalender / Påminnelsessystem
- Kontaktdatabas
HubSpot Service Hub är en kundtjänstprogramvara som gör det enkelt att hantera och kontakta kunder, och verkligen hjälpa dem att lyckas.
HubSpot Service Hub är en uppsättning verktyg för växande verksamheter. Lösningen är enkel att använda och byggd ovanpå HubSpots CRM. Den inkluderar allt som ditt serviceteam behöver för att stötta kunder och växa genom deras framgång. Det är gratis att sätta igång lösningen och den kommer att växa med dig.
HubSpot är en ledande tillväxtplattform. Sedan 2006 har företaget arbetat för att göra världen mindre. Idag använder över 68 800 kunder i mer än 100 länder HubSpots prisbelönta programvara, tjänster och support.
Lär dig mer om HubSpot Service Hub
...
Läs mer
Funktioner
- Intern chattintegration
- Segmentering
- Arbetsflödeshantering
- Försäljningsrörledning
- E-posthantering
- Rapportering och analys
- Territoriumhantering
- Uppgiftshantering
- Automatisering av marknadsföring
- Kalender / Påminnelsessystem
- Kontaktdatabas
Teamgate är verkligen en lättanvänd programvara för hantering av kundrelationer, som utformats för att hantera dina försäljningsproblem direkt.
Teamgates CRM-system för försäljning är mycket mer än bara en kontakthanteringsdatabas. Teamgate är en komplett programvara för hantering av kundrelationer, som är utformad för att vägleda dig genom hela försäljningsprocessen, från lead-registrering till hantering av kunders framgångar. Med hjälp av integrationer som MailChimp, Freshdesk, Google Drive, OpenStreetMap och Intercom kan du hantera varje segment av din försäljningspipeline på ett tidsbesparande och metodiskt sätt. Med insiktsfulla analyser och rapporter kan du dessutom planera för framtiden på ett klokt sätt.
Lär dig mer om Teamgate
...
Läs mer
Funktioner
- Intern chattintegration
- Segmentering
- Arbetsflödeshantering
- Försäljningsrörledning
- E-posthantering
- Rapportering och analys
- Territoriumhantering
- Uppgiftshantering
- Automatisering av marknadsföring
- Kalender / Påminnelsessystem
- Kontaktdatabas
Salesflare är ett intelligent CRM för små och medelstora B2B-företag som vill sälja mer med mindre arbete.
Salesflare är ett intelligent CRM för små och medelstora B2B-företag som vill sälja mer med mindre arbete. Salesflare fyller automatiskt i din adressbok och håller koll på alla interaktioner med de personer du är i kontakt med. Det tar data från e-post, sociala medier, företagsdatabaser, telefon och kalender och tillhandahåller dem i form av automatiserade tidslinjer med all information du behöver. Du behöver bara skicka e-post, ringa samtal och dricka kaffe.
Lär dig mer om Salesflare
...
Läs mer
Funktioner
- Intern chattintegration
- Segmentering
- Arbetsflödeshantering
- Försäljningsrörledning
- E-posthantering
- Rapportering och analys
- Territoriumhantering
- Uppgiftshantering
- Automatisering av marknadsföring
- Kalender / Påminnelsessystem
- Kontaktdatabas
En av de ledande plattformerna med lite kod för processhantering och CRM.
Creatio (tidigare bpm'online) är en unik synergi mellan en enhetlig CRM- och en intelligent BPM-plattform som kopplar samman punkterna mellan marknadsföring, försäljning och kundservice. Medelstora och stora organisationer kan nu effektivt hantera hela kundresan, från lead till order och till löpande kontounderhåll. Creatio har fått ett brett erkännande av viktiga branschanalytiker, bland annat Gartner, Forrester, Nucleus Research, Ovum och ISM, och har fått flera prestigefyllda utmärkelser.
Lär dig mer om Creatio CRM
...
Läs mer
Funktioner
- Intern chattintegration
- Segmentering
- Arbetsflödeshantering
- Försäljningsrörledning
- E-posthantering
- Rapportering och analys
- Territoriumhantering
- Uppgiftshantering
- Automatisering av marknadsföring
- Kalender / Påminnelsessystem
- Kontaktdatabas
Lime CRM är ett användarvänligt CRM som anpassats efter behoven hos dina marknadsförings-, försäljnings- och kundvårdsteam för en enklare arbetsdag.
Lime CRM är ett visuellt och användarvänligt CRM som förenklar arbetsdagen för marknadsförings-, försäljnings- och kundvårdsteam. Lime CRM ser till att dina kunder, erbjudanden och kampanjer finns på ett och samma ställe, vilket gör att du inte bara kan hantera och spåra utan också använda alla dina kunddata.
Med smarta tillägg och integrationer med dina andra IT-system kommer dubbelarbete att undvikas och du kan istället fokusera på det som är viktigt: att erbjuda exceptionella kundupplevelser.
Värd eller på din egen server.
Lär dig mer om Lime CRM
...
Läs mer
Funktioner
- Intern chattintegration
- Segmentering
- Arbetsflödeshantering
- Försäljningsrörledning
- E-posthantering
- Rapportering och analys
- Territoriumhantering
- Uppgiftshantering
- Automatisering av marknadsföring
- Kalender / Påminnelsessystem
- Kontaktdatabas
Dubb är en SAAS-videokommunikation som låter dig skapa, dela och spåra video för att öka din försäljning och förbättra din marknadsföring.
Dubb är en helhetslösning som erbjuder allt ett företag behöver för att öka sin försäljning och förbättra sin marknadsföring med video. Skapa videor med Dubbs moderna verktyg för videoskapande och praktiska tillägg. Anpassa videor med varumärkesprofilering och anpassade videolandningssidor. Distribuera och spåra videor med anpassade e-postmallar och automatisera e-post och SMS med videor. Spåra videoengagemang och konverteringar med Dubbs kraftfulla analysplattform i realtid.
Lär dig mer om Dubb
...
Läs mer
Funktioner
- Intern chattintegration
- Segmentering
- Arbetsflödeshantering
- Försäljningsrörledning
- E-posthantering
- Rapportering och analys
- Territoriumhantering
- Uppgiftshantering
- Automatisering av marknadsföring
- Kalender / Påminnelsessystem
- Kontaktdatabas
Pobuca Connect ger dig en enhetlig företagsadressbok som är lätt att komma åt och dela med dina medarbetare.
Uppgradera ditt team med en mångsidig kontakthanteringsapp, konvertera dina kontaktlistor till en enhetlig adressbok och få åtkomst från webben, mobilen eller till och med från Outlook och Gmail. Lägg till anpassade fält och taggar för att organisera dina kontakter, spåra aktiviteter, ställa uppgifter och automatiskt berika dina kontakter med LinkedIn och e-postsignaturer. Provversionen och freemium-versionen finns tillgängliga redan idag.
Lär dig mer om Pobuca Connect
...
Läs mer
Funktioner
- Intern chattintegration
- Segmentering
- Arbetsflödeshantering
- Försäljningsrörledning
- E-posthantering
- Rapportering och analys
- Territoriumhantering
- Uppgiftshantering
- Automatisering av marknadsföring
- Kalender / Påminnelsessystem
- Kontaktdatabas
Känd som Europas mest flexibla CRM, erbjuder Efficy en helt anpassningsbar lösning för hantering av kundrelationer, vilket ökar de anställdas möjligheter.
Äntligen en CRM-lösning som anpassar sig efter dina behov!
Efficy är en viktig aktör på den europeiska CRM-marknaden. Med vårt anpassningsbara utbud av lösningar har vi redan lockat över 13 500 kunder och 330 000 användare i 60 länder. Efficy CRM är lätt att använda och kan anpassas till alla organisationer, utifrån individuell storlek och specifika behov.
Detta ger er en möjlighet att expandera och utveckla företaget på ett strukturerat sätt. Slösa inte tid på att organisera data – stärk personalen och få företaget att växa med Efficy CRM.
Lär dig mer om Efficy CRM
...
Läs mer
Funktioner
- Intern chattintegration
- Segmentering
- Arbetsflödeshantering
- Försäljningsrörledning
- E-posthantering
- Rapportering och analys
- Territoriumhantering
- Uppgiftshantering
- Automatisering av marknadsföring
- Kalender / Påminnelsessystem
- Kontaktdatabas
Ontraport är en allt i ett-plattform som utformats för att stödja affärstillväxt. Alla dina funktioner, funktionalitet och kraft. Allt på ett ställe.
Ontraports allt i ett-svit med funktioner som kretsar kring ett robust CRM- och marketing automation-system som sömlöst samverkar med dess inbyggda landningssidor, e-postmarknadsföring, e-handel och analysverktyg, vilket gör det möjligt för företag att ge sina kunder effektiva och målinriktade upplevelser som ger resultat. Plattformen erbjuder också funktioner för medlemsskapssidor, hänvisningsprogram, säljkraftsautomation och affärsprocessautomatisering som driver systemisering och tillväxt.
Lär dig mer om Ontraport
...
Läs mer
Funktioner
- Intern chattintegration
- Segmentering
- Arbetsflödeshantering
- Försäljningsrörledning
- E-posthantering
- Rapportering och analys
- Territoriumhantering
- Uppgiftshantering
- Automatisering av marknadsföring
- Kalender / Påminnelsessystem
- Kontaktdatabas
Ett heltäckande automatiseringsverktyg med funktioner för sourcing, uppsökande verksamhet, databerikning, ATS/CRM, databashantering och synkronisering.
Jobin.cloud är ett heltäckande automatiseringsverktyg för att hitta och engagera personer som är viktiga för ditt företag. Massimportera profiler och filtrera, spåra och hantera dem i arkiv som uppdateras automatiskt. Välj enkelt ut de bästa personerna att kontakta och gör massutskick med hjälp av smarta fält som fylls i automatiskt. Tilldela dem till arbetsflöden och håll reda på alla konversationer med tidslinjer, taggar och anteckningar. Utöka ditt nätverk snabbt med obegränsade LinkedIn-förfrågningar och hantera dina uppsökande kampanjer i flera kanaler.
Lär dig mer om Jobin.cloud
...
Läs mer
Funktioner
- Intern chattintegration
- Segmentering
- Arbetsflödeshantering
- Försäljningsrörledning
- E-posthantering
- Rapportering och analys
- Territoriumhantering
- Uppgiftshantering
- Automatisering av marknadsföring
- Kalender / Påminnelsessystem
- Kontaktdatabas
B2B-försäljningsplattform för storföretag och konsumentvaruföretag kombinerar försäljningsautomatisering, B2B-e-handel och genomförande av detaljhandel.
Pepperis B2B-försäljningsplattform är byggd för storföretag och konsumentvaruföretag. Plattformen erbjuder en omfattande handelsplattform för att konsekvent hantera alla aspekter av din B2B-omnikanalsförsäljning.
Plattformen ger dig möjlighet att sälja mer, bättre och snabbare och kombinerar säljkraftsautomation, B2B-e-handel, genomförande av detaljhandel och ruttredovisning/direktleverans till butik (direct store delivery, DSD) i en integrerad mobil lösning som körs på alla enheter för att maximera personlig och onlineförsäljning av B2B.
Lär dig mer om Pepperi
...
Läs mer
Funktioner
- Intern chattintegration
- Segmentering
- Arbetsflödeshantering
- Försäljningsrörledning
- E-posthantering
- Rapportering och analys
- Territoriumhantering
- Uppgiftshantering
- Automatisering av marknadsföring
- Kalender / Påminnelsessystem
- Kontaktdatabas
#1 Action-fokuserad försäljning CRM för småföretag. Fokusera på nästa åtgärd, följ upp varje ledning och håll kontrollen över din försäljning.
OnePageCRM är den första actionfokuserade försäljningen CRM som hjälper små och medelstora företag att hålla kontrollen över sin försäljning. Fokusera på vad som måste göras därefter, följ upp varje ledning, håll teamet på samma sida och stäng fler erbjudanden, en försäljningsåtgärd åt gången. Spara tid och automatisera din administratör och datainmatning. Generera leads i ett klick var som helst på webben. Skör CRM -fördelarna när du är på språng med iOS- och Android -mobilappar. Några frågor? Vi erbjuder support via e -post, telefon och chatt.
Lär dig mer om OnePageCRM
...
Läs mer
Funktioner
- Intern chattintegration
- Segmentering
- Arbetsflödeshantering
- Försäljningsrörledning
- E-posthantering
- Rapportering och analys
- Territoriumhantering
- Uppgiftshantering
- Automatisering av marknadsföring
- Kalender / Påminnelsessystem
- Kontaktdatabas
Teaminkorg och chattverktyg som möjliggör avancerat samarbete via olika kommunikationskanaler, internt och externt.
Teaminkorg och chattverktyg som möjliggör avancerat samarbete via e-post, SMS, WhatsApp, Twitter och andra kommunikationskanaler. Vi har gett inkorgen en ny design, med en affärsmässig samarbetsupplevelse i åtanke. Med Missive kan team fokusera på att få verksamheten att växa.
Lär dig mer om Missive
...
Läs mer
Funktioner
- Intern chattintegration
- Segmentering
- Arbetsflödeshantering
- Försäljningsrörledning
- E-posthantering
- Rapportering och analys
- Territoriumhantering
- Uppgiftshantering
- Automatisering av marknadsföring
- Kalender / Påminnelsessystem
- Kontaktdatabas
Modulär CRM med öppen källkod som kan konfigureras för din försäljnings- eller serviceavdelning. Det finns även ett kombinerat alternativ.
Modulär CRM med öppen källkod som kan konfigureras för din försäljnings- eller serviceavdelning. Det finns även ett kombinerat alternativ.
Lär dig mer om SuiteCRM
Funktioner
- Intern chattintegration
- Segmentering
- Arbetsflödeshantering
- Försäljningsrörledning
- E-posthantering
- Rapportering och analys
- Territoriumhantering
- Uppgiftshantering
- Automatisering av marknadsföring
- Kalender / Påminnelsessystem
- Kontaktdatabas
Skapa användarportaler som drivs av din databas i Airtable. Ge kunder och ditt team tillgång till de data som är relevanta för dem.
Portal som drivs av dina data. Anslut Airtable (Google Sheets i Beta) och få en portal som genast kan engagera dina kunder, interagera med dina samarbetspartners och stärka ditt team.
Lär dig mer om Stacker
Funktioner
- Intern chattintegration
- Segmentering
- Arbetsflödeshantering
- Försäljningsrörledning
- E-posthantering
- Rapportering och analys
- Territoriumhantering
- Uppgiftshantering
- Automatisering av marknadsföring
- Kalender / Påminnelsessystem
- Kontaktdatabas