Främsta val

Sponsorerad

Populära lokala produkter i Sverige

Upptäck de populäraste lokala produkterna i ditt land baserat på användarrecensioner.

Högt rankad programvara

Sverige Visa lokala produkter
1556 resultat
monday sales CRM är perfekt för små till medelstora företag. Det är ett kodfritt, fullt anpassningsbart CRM som centraliserar din försäljning och kundkommunikation. Lär dig mer om monday sales CRM
monday sales CRM är perfekt för små till medelstora företag. Det är ett kodfritt, fullt anpassningsbart CRM som är byggt på monday.com Work OS. Enkelt sagt: det är ett friktionsfritt CRM som hanterar alla säljprocesser och kundkommunikationer på ett och samma ställe, från att samla in leads och hantera kontaktuppgifter till att spåra avtal eller samarbeta mellan avdelningar. Du kan använda inbyggda automatiseringar eller enkelt skapa egna för att effektivisera allt manuellt arbete så att du kan fokusera mer på försäljningen. Lär dig mer om monday sales CRM

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Interaktionsspårning
Öka tillväxten med Sales Cloud 360, en förstklassig försäljningslösning som förbättrar representanternas produktivitet på en av världens ledande CRM-plattformar. Lär dig mer om Salesforce Sales Cloud
Öka tillväxten med Sales Cloud 360, en av de ledande försäljningslösningarna i sin klass. Programvaran har hjälpt till att stärka förstklassiga säljteam på en av världens främsta CRM-plattformar. Företag av alla storlekar, inom alla branscher och på alla platser kan uppnå värden snabbare med Sales Cloud 360. Öka säljarnas produktivitet med datadriven försäljning genom att snabbt implementera branschspecifika appar och processer för bästa praxis. Du får också tillgång till över 150 000 säljorganisationer och en gemenskap med 2 miljoner användare som brinner för ökad försäljning. Lär dig mer om Salesforce Sales Cloud

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Interaktionsspårning
En av de mest användarvänliga CRM-plattformarna på marknaden. Lär dig mer om SuperOffice CRM
SuperOffice CRM har ett mål: att hjälpa dig att hitta, samla in och behålla fler kunder. Lösningens fokus på att skapa en enkel och användarvänlig CRM-lösning hjälper dig att bli mer produktiv. SuperOffice CRM integreras med alla Office-applikationer och har stöd för alla ledande teknikplattformar. Tillgänglig på alla enheter. Lär dig mer om SuperOffice CRM

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Interaktionsspårning
HubSpot CRM har allt du behöver för att organisera, spåra och bygga bättre relationer med leads och kunder. Lär dig mer om HubSpot CRM
Oavsett om du har ett litet team på fem personer eller en sofistikerad säljkår på 500, erbjuder HubSpot priser och paketalternativ som kan växa när du gör det. HubSpots programvara för hantering av kundrelationer är byggd för företag som vill lägga mindre tid på att logga data. Den förvarar alla dina kontakter i en centraliserad, anpassningsbar databas. Och du kan se allt om en viss lead på ett ställe – inget mer grävande i inkorgar för att hitta information. Börja använda den kostnadsfria HubSpot CRM idag. Lär dig mer om HubSpot CRM

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Interaktionsspårning
Pipedrive är ett lättimplementerat CRM-programvaruverktyg som hjälper dig att fokusera på de aktiviteter som ökar antalet slutförda affärer. Lär dig mer om Pipedrive
Pipedrive är ett försäljningsfokuserat verktyg för hantering av kundrelationer som team i alla storlekar uppskattar att använda. Med över 95 000 betalande kunder i över 179 länder har säljteam lockats till Pipedrives enkla men kraftfulla CRM-system med fokus på användbarhet. När du använder Pipedrive glöms ingenting bort, vilket gör att ditt team kan lägga mindre tid på att arkivera och mer tid på att sälja med hjälp av CRM som är både flexibel och kraftfull. Lär dig mer om Pipedrive

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Interaktionsspårning
ClickUp vill vara arbetets framtid – en app som ersätter alla andra. ClickUp var en av de snabbast växande produktivitetsapparna 2020. Lär dig mer om ClickUp
ClickUp är en app som ersätter dem alla. Det är arbetets framtid – där vem som helst kan arbeta med vad som helst. Mer än bara uppgiftshantering – ClickUp erbjuder dokument, påminnelser, mål, kalendrar, schemaläggning och till och med en inkorg. ClickUp är helt anpassningsbar och fungerar för alla typer av team, så att alla team kan använda samma app för att planera, organisera och samarbeta. Lär dig mer om ClickUp

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Interaktionsspårning
Bitrix24 är nog den snabbast växande kostnadsfria CRM-programvaran och används av över 3,5 miljoner företag runt om i världen. E-postmarknadsföring, offerter, fakturering också. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en bra, kostnadsfri CRM-programvara som används av över 3,5 miljoner företag runt om i världen. Bitrix24 är tillgänglig i molnet och lokalt med åtkomst till öppen källkod. Obegränsade leads, affärer, kontakter, företag, offerter, fakturor och mötesbokning. Det kostnadsfria abonnemanget inkluderar även e-postmarknadsföring och telefoni. De avancerade versionerna har automatisering av försäljning och marknadsföring, massutskick av SMS, kampanjhantering och support för flera direktkanaler. Finns på 12 olika språk. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Interaktionsspårning
Odoo CRM gör det möjligt för säljteam att hålla reda på sina bästa leads och möjligheter. Odoo CRM är helt integrerat med andra Odoo-appar. Lär dig mer om Odoo
Odoo CRM gör det möjligt för säljteam att hålla reda på sina bästa leads och möjligheter. Användare kan anpassa sin försäljningscykel, ta kontroll över sin statistik, sina prognoser och skapa automatisering av marknadsföringskampanjer för att öka sina försäljningsresultat. Med Odoo CRM kan användare få fler leads, följa upp telefonsamtal och möten. Säljteamen kan analysera kvaliteten på sina leads, fatta snabbare beslut och spara tid genom att integrera e-postmeddelanden från alla kontakter direkt i applikationen. Lär dig mer om Odoo

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Interaktionsspårning
Capsule är ett lättanvänt CRM som hjälper företag att hålla sig organiserade, veta mer om sina kunder och bygga bättre relationer. Lär dig mer om Capsule
Ett jättebra CRM-verktyg för företag med tio till 1 000 anställda. Över 15 000 kunder runt om i världen använder Capsule för att organisera sina kundinriktnings- och försäljningsaktiviteter bättre. Capsule är enkel att använda, men ändå kraftfull och anpassningsbar så att du kan anpassa den till din verksamhet. Den kan integreras med andra populära appar som Google G Suite, Google Data Studio, MailChimp och Zapier så du får avancerad försäljningsautomatisering. Från så lite som 18 USD per användare kan du komma igång på bara några minuter med en (gratis provperiod. Lär dig mer om Capsule

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Interaktionsspårning
VeryConnects pålitliga CRM sparar normalt 80 % av administrationstiden. Be om en demo idag. Lär dig mer om VeryConnect
VeryConnects intuitiva och pålitliga medlemskaps-CRM sparar normalt 80 % av din administrationstid. Detta gör det möjligt för dig att skapa värdefulla relationer med dina medlemmar och potentiella medlemmar, både individer och organisationer. VeryConnects anpassningsbara CRM inkluderar en säker databas som uppfyller GDPR-kraven, kraftfull sökning, integrerad e-postmarknadsföring, statistik och rapporter. Be om en demo från VeryConnects hjälpsamma team i Storbritannien idag. Lär dig mer om VeryConnect

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Interaktionsspårning
Chatabox är en förenklad CRM-plattform för företag som är fullpackad med många funktioner och till ett konkurrenskraftigt pris från 35 AUD. Lär dig mer om Chatabox
Chatabox är ett molnbaserat CRM som är helt skalbart och användarvänligt med sömlöst arbetsflöde och automatiseringsfunktioner som förenklar sälj- och leadhanteringsprocessen. Standardfunktionerna inkluderar spårning och delning av kontakters e-post, bilagor, möten, kundrelationer, marknadsföring, leadgenerering, lagring, offerter och anbud, fakturering med anpassningsbara instrumentbräden plus en rad andra funktioner från 35 AUD. Lära sig mer om Chatabox. Lär dig mer om Chatabox

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Interaktionsspårning
We are specialized in integrations, offering a highly customizable solution that quickly and easily interconnects with any third party. Lär dig mer om Gridbees
Gridbees aggregates their very heterogeneous flows, harmonizes them and processes them for forwarding them to the front office in a homogeneous manner, increasing the efficiency and performance of e-merchants. The end consumer will thus benefit from a smooth shopping experience. Connectivity, technical know-how, support, agility and flexibility: these assets allow us to provide you with a real digital toolbox, modular and customizable, dedicated to the sales path. Lär dig mer om Gridbees

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Interaktionsspårning
E-commerce Administration Platform. Composable and Headless. Lär dig mer om theshop
theshop.dev is a universal eShop admin to manage multiple sales streams from one place. Growth-friendly multistore, multidomain, multilingual and multi currency platform with strong support and integrations ready to use instantly to bring cutting edge shopping experience. Lär dig mer om theshop

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Interaktionsspårning
A CRM for small & medium businesses who are seeking both simplicity and customizability as they build relationships and win more sales. Lär dig mer om Evolved Metrics CRM
Evolved Metrics CRM is designed for small and medium businesses seeking both simplicity and customizability as they develop customer relationships and win more opportunities. Most businesses don’t require the complex features they are forced to pay for with other CRMs, so Evolved Metrics offers an easy-to-use alternative that has everything needed to win at sales. When a CRM enhances and improves sales interactions from start to finish, people in sales can enjoy doing what they do best. Lär dig mer om Evolved Metrics CRM

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Interaktionsspårning
Mailchimp's all-in-one Marketing Platform helps small businesses market smarter so you can grow faster.
Mailchimp's all-in-one Marketing Platform helps small businesses market smarter so you can grow faster. As the backbone for your customer relationships, they provide AI-powered, user-friendly tools anyone can use to be successful. Mailchimp puts your audience at the center so you can send marketing emails and automated messages, create targeted ad campaigns, build landing pages, send postcards, facilitate reporting and analytics, and sell online. Lär dig mer om Mailchimp

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Interaktionsspårning
Zoho CRM ger SMBs och företag en 360-graderslösning för hantering av kundrelationslivscykeln som är byggd på en omnikanalsplattform.
Zoho CRM ger SMBs och företag med en 360-graderslösning för hantering av kundrelationslivscykeln. Viktiga funktioner omfattar kontakthantering, säljkanaler, pipelinehantering, arbetsflödesautomatiseri ng, AI-driven samtalsassistent, uppgiftshantering, hantering av marknadsföringskampanjer, försäljningsprognoser, kundsupport och service, lagerhantering, rapportering och analys samt sömlös integrering med över 500 populära affärsappar i ett enda affärssystem. Lär dig mer om Zoho CRM

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Interaktionsspårning
Integrated business management solution that automates financial, customer relationship and supply chain processes.
Microsoft Dynamics is a line of integrated, adaptable business management solutions that enable your people to make important business decisions with greater confidence. Microsoft Dynamics works like and with familiar Microsoft software-easing adoption and reducing the risks inherent with implementing a new solution. These solutions automate and streamline financial, customer relationship, and supply chain processes in a way that can help you drive business success. Lär dig mer om Dynamics 365

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Interaktionsspårning
Zendesk Sell är en säljinriktad CRM-programvara som hjälper dig att slutföra fler affärer.
Zendesk Sell är en säljinriktad CRM-programvara som hjälper dig att slutföra fler affärer. Denna försäljningsplattform spårar alla dina kundinteraktioner i ett enda enhetligt gränssnitt. Programvaran går snabbt att implementera och är enkel att använda: 70 % av företagen kan komma igång med Sell på sju dagar eller mindre. Dina team kommer att kunna fokusera på att sälja istället för administrativt arbete och datainmatning. Zendesk har gjort att teamen blivit mer effektiva enligt 80 % av kunderna. Lär dig mer om Zendesk Suite

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Interaktionsspårning
Freshdesk är en lättanvänd kundtjänstprogramvara som hjälper över 40 000 företag över hela världen att skapa fantastiska kundupplevelser.
Freshdesk är ett molnbaserat hjälpdesk-system som erbjuder kraftfulla lösningar för kundservice. Freshdesk förenar konversationer från e-post, telefon, webb, chatt och sociala medier och hjälper dig att smidigt lösa problem över olika kanaler. Med Freshdesk kan du också automatisera arbetsflöden, erbjuda bekväma självbetjäningsalternativ, hantera servicenivåavtal och generera rapporter. Freshdesk används av över 40 000 kunder, inklusive Bridgestone, HP, Harvard University och DHL. Lär dig mer om Freshdesk

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Interaktionsspårning
Smartsheet är en webbaserad plattform för arbetsutförande som ger organisationer i alla storlekar möjlighet att planera, hantera, automatisera och rapportera om arbete.
Smartsheet, en webbaserad plattform för arbetsutförande, ger organisationer möjlighet att planera, spåra, automatisera och rapportera om arbete. Över 80 000 varumärken förlitar sig på Smartsheet för projektledning och arbetsledning tack vare dess lättanvända gränssnitt, gantt-diagram och instrumentbrädor i realtid samt funktioner för arbetsautomatisering. *Utmärkelser 2018: Utsedd till en Leader in Enterprise Collaborative Work Management av Forrester Research, utvald till Deloittes Fast 500 List, erkänd för Technology Innovation & Vision av 451 Research Lär dig mer om Smartsheet

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Interaktionsspårning
ActiveCampaign CRM hjälper dig att sälja mer på kortare tid genom att kombinera automatiserad leadprioritering, uppgiftsskapande och kontakthantering.
ActiveCampaign Deals CRM kombinerar kontaktorganisering med säljautomatisering, vilket hjälper dig att sälja mer på kortare tid. Prioritera dina leads, håll koll på dina uppgifter och automatisera kontakthanteringen så att ingenting glöms bort. Se hela din försäljningsprocess med ett ögonkast och följ upp varje interaktion, så att ditt team är koordinerade. Funktioner som leadscoring, framgångsprognos och automatiserad segmentering i kombination med automatiserad marknadsföring gör ditt team till en välsmord säljmaskin Lär dig mer om ActiveCampaign

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Interaktionsspårning
Nimble is the simple, smart CRM for Office 365 & G Suite that works for you -- everywhere you work.
Nimble is the simple, smart CRM for Office 365 & G Suite that works for you by automatically combining your contacts, communication histories, email inboxes, and calendar appointments with over 250+ SaaS business app contacts and social media connections (including Linkedin, Twitter, Facebook) into one unified team relationship manager. Lär dig mer om Nimble

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Interaktionsspårning
Airtable combines an intuitive spreadsheet interface with file attachments, kanban boards, calendars, and other powerful features.
Airtable is the all-in-one collaboration platform that combines the flexibility of a spreadsheet interface with rich features like file attachments, kanban card stacks, calendars, and reporting. Lär dig mer om Airtable

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Interaktionsspårning
Få alla verktyg du behöver för att bygga upp bättre kundrelationer på internet med en helhetslösning.
Sendinblue ger företag möjlighet att bygga och utveckla relationer genom marketing automation, e-postkampanjer, transaktionsmeddelanden, SMS-meddelanden, chatt, CRM, Facebook-annonser och omdirigering sannonser. Vad är det som gör Sendinblue annorlunda? Sendinblue har ett kundglädjeteam i världsklass och erbjuder prisplaner som kommer göra dig glad. Sendinblues plattform kombinerar en robust uppsättning tjänster i en enda användarvänlig lösning. Väx. Sälj. Engagera. Lär dig mer om Sendinblue

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Interaktionsspårning
The smarter way for small businesses to do great work Keap organizes your client information & daily work in one place, freeing you up
Grow your business with the all-in-one CRM, sales & marketing software for serious business owners. Our platform organizes your customer information and daily work in one place, freeing you up from repetitive tasks so you have more time to focus on growing your business. Lär dig mer om Keap

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Interaktionsspårning
Run your business your way with a fully integrated CRM for small to medium sized businesses.
Stay organized as you scale and grow. Finally, a CRM that¿s easy to use, fully customizable and puts you in control of how you manage your leads, customers, tasks, team, projects, marketing and more. Create your free account to start customizing your CRM today. Lär dig mer om Marketing 360

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Interaktionsspårning
NetSuite CRM levererar din verksamhet med kraftfulla front office-funktioner i en enda molnbaserad CRM-lösning.
Du kommer inte behöva något annat affärssystem. NetSuite tillhandahåller ett sömlöst informationsflöde över hela kundlivscykeln, från leads hela vägen till affärsmöjlighet, säljorder, orderuppfyllelse , orderförnyelse, merförsäljning, korsförsäljning och support. Integrerar viktiga kundmätvärden med ekonomi i ett enda enhetligt system för att ge dig end-to-end-insyn så att du kan omvandla komplexa utmaningar till smarta lösningar Lär dig mer om NetSuite

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Interaktionsspårning
The fastest, easiest, and highest value service management software to automate everything from first customer contact to getting paid.
mHelpDesk is the #1 easiest and most powerful software solution for your field service business, automating everything from first customer contact all the way to getting paid. We provide our customers with mobile and online tools that are unmatched in performance, reliability, and functionality. We've packed the best tools into one extremely easy-to-use and affordable package that requires no big upfront investment. And we have in-house product experts to get you up and running immediately. Lär dig mer om mHelpDesk

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Interaktionsspårning
SharpSpring offers powerful, flexible marketing automation with fully integrated CRM and social media management for agencies and SMBs.
SharpSpring, a Constant Contact company, is a revenue growth marketing platform that helps small businesses generate leads, improve conversions to sales, and drive higher returns on marketing investment. Our innovative platform, open architecture and free customer support, along with flexible contracts, drive real results for a growing business or digital marketing agency. Learn more at sharpspring.com. Lär dig mer om SharpSpring from Constant Contact

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Interaktionsspårning
Act! Premium empowers today's small and midsize businesses to market better, sell more, and create customers for life.
Act! Premium, a powerful all-in-one CRM and Marketing Automation tool, is perfect for today's small and midsize businesses looking to market better, sell more, and create customers for life. With unparalleled flexibility and freedom of choice, Act! Premium accommodates the unique ways you do business, whether it’s on-premises (Act! Premium Desktop), in the cloud (Act! Premium Cloud), or a hybrid deployment (Desktop Sync) for maximum flexibility! Lär dig mer om Act!

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Interaktionsspårning
A powerful online CRM system to manage sales & marketing activities for your business. Integrated, highly configurable, easy to use.
Apptivo's online CRM system is a powerful tool to manage your sales, marketing, and much more. CRM sits at the core of Apptivo's integrated suite of business apps, providing a complete suite to tools to gain a 360 view of your customer. Our CRM includes lead management, an opportunity pipeline with intuitive dashboards, and flexible workflow tools including marketing automation. Everything is completely accessible from your Android or iOS device and integrated with Office365 & G Suite. Lär dig mer om Apptivo

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Interaktionsspårning
Pipeline CRM is ranked #1 CRM for mid-market businesses, empowering sales teams of 10+ across a breadth of industries.
Join the teams who've used Pipeline CRM to close $40 billion in sales and counting! Built with the heartbeat of America in mind (thats you), we kept things simple. From our promise to help small to mid sized teams win deals faster. To an easy-to-use cloud-based platform that syncs your team in real time. And a Smart Agenda that builds itself while theyre hard at work. Thats how you spend more time closing deals. And less time trying to. Its that simple. Really. Lär dig mer om Pipeline

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Interaktionsspårning
CRM solution for growing businesses to capture new business, track post sale customer interaction, and project delivery.
Insightly is a powerful, easy to use CRM software with native integrations to Gmail, Office 365, MailChimp, and other popular applications. With more than 1.5 million users in a variety of industries, Insightly is a leading CRM software. Businesses use Insightly to manage contacts at every stage of the sales process, track customer relationships, monitor their sales pipeline, and more. Lär dig mer om Insightly

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Interaktionsspårning
Copper is the easy-to-use CRM that's designed for and recommended by Google. Want to be more organized and productive? Try it now.
Copper is the easy-to-use CRM for businesses on Google Workspace looking to manage more sales leads & grow customer relationships but don't have time for data entry, repetitive admin tasks, or complicated tools. Copper integrates with Gmail and other Google Apps, so it logs all your emails and other interactions to the right contact for you. You can also see your sales and relationship essentials from email threads, to past interactions, to tasks... all in one place. Lär dig mer om Copper

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Interaktionsspårning
Freshsales CRM är fullpackad med funktioner och ett mycket intuitivt UI så att du inte behöver växla mellan flera verktyg för att driva ditt företag.
Freshsales är en CRM-programvara för försäljning från Freshworks. Med ett mycket intuitivt UI och en kraftfull funktionsuppsättning som inkluderar AI-baserad lead-poängsättning, direktförbindelse för visuella affärer och intelligent automatisering av arbetsflöde ger Freshsales företagen allt de behöver för att hantera sin försäljning i ett problemfritt paket. Freshsales är betrodd av över 15 000 företag från över 80 länder. Några företag som använder Freshsales är Dyson, Best Western Hotels & Resorts, Purdue University och WallyPark. Lär dig mer om Freshsales

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Interaktionsspårning
Every CRM tool you need to manage clients, proposals, contracts, invoices, payments, and more. Use code "ONLY1" to start for $1/mo.
The go-to CRM for independent professionals—that's HoneyBook. HoneyBook makes it easy to book more clients, manage projects, and get paid all in one place. With proposals, invoices, contracts, payments, and scheduling at your fingertips, you have everything you need to give clients a great experience. Get your first 6 months for just $1/mo with code "ONLY1". Lär dig mer om HoneyBook

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Interaktionsspårning
Wise Agent helps REALTORS® become more efficient, giving them the opportunity to save time and make more money with less stress.
Wise Agent is a very powerful all-in-one real estate CRM platform combining contact management, lead automation, transaction management and real estate marketing software. We've integrated with other leading real estate technology companies, giving real estate professionals the opportunity to run their entire business on one system. The result is Wise Agent helps REALTORS become more efficient, giving them the opportunity to save time and take on more business. Lär dig mer om Wise Agent

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Interaktionsspårning
Easy-to-use, affordable, small business contact manager to track contacts, schedule follow-ups, and manage workflows.
BEST FOR 1-20 USER ACCOUNTS - Less Annoying CRM is a simple customer relationship manager built from the ground up for small businesses. Manage your contacts, leads, notes, calendar, to-do's and more, all from one simple web app. Our product is founded on three core principles: simplicity, affordability, and outstanding customer service. All users get an unlimited free 30-day trial to exhaustively test every aspect of the CRM, and customer service is always free by phone and email. Lär dig mer om Less Annoying CRM

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Interaktionsspårning
Mobile friendly and secure legal software that's easy to learn and use. Save time. Grow your firm. Go paperless. Work from anywhere.
PracticePanther is the top rated law practice management software on Capterra! See why tens of thousands of law firms in over 170 countries use PracticePanther to automate their workflows and get more done in less time. Never miss deadlines, get paid faster, seamlessly track billable time & expenses. Work from anywhere, on any device, with our mobile app. It's easy, user-friendly and intuitive. Spend less time managing your firm and more time making money. Try it free, no credit card needed. Lär dig mer om PracticePanther Legal Software

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Interaktionsspårning
Project-based solution for PS firms that combines project accounting, resource management, project mgmt, time/expense and client mgt.
Deltek Vision is a project-based solution for professional services firms that combines project accounting, resource management, project management, time/expense management, and client management in one product. Deltek Vision is a web-based solution available for cloud or on-premises deployment. Lär dig mer om Deltek Vision

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Interaktionsspårning
Ready to level up your business? Be more efficient, profitable 💹, organized, and automated. Free consultation.📞 Free trial.
Running a successful business doesn’t have to be stressful. Our customizable software and services make it easy for you and your team to stay connected and scale your business. With the JobNimbus platform, you can fully customize your workflow and hone in on all your business processes. Boost your team’s efficiency with cutting-edge features our customers love, like our Boards tool, automation options, and mobile app. Try JobNimbus 2 Weeks for free, no credit card is required. Lär dig mer om JobNimbus

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Interaktionsspårning
Customer relationship management software built for small business
Meet Thryv, the customer relationship management (CRM) software built for small business. Thryvs CRM gives you in-depth insights into customer data and detailed customer profiles that include contact info, appointment history, unique preferences, and personal notes. Use this information to send targeted text and email communications that keep them coming back again and again. Lär dig mer om Thryv

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Interaktionsspårning
Agile CRM är en komplett försäljnings-, marknadsförings- och tjänstesvit som är utformad så att små och medelstora företag ska kunna sälja och marknadsföra som företagen på Fortune 500-listan.
Agile CRM är ett allt-i-ett-CRM med försäljnings-, marknadsförings- och tjänsteautomatisering i en enda plattform. Den har försäljningsspårning, kontakthantering, marknadsföringsautomation, webbanalys , tvåvägs-e-post, telefoni och helpdesk med ett enkelt, stilrent och modernt gränssnitt. Lär dig mer om Agile CRM

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Interaktionsspårning
Streak is the only CRM integrated entirely within your Gmail inbox, and works alongside all your other Google Workspace applications.
Streak is the only CRM integrated entirely within your Gmail inbox, and works alongside all your other Google Workspace applications. It can be used to track any business processes including sales, partnerships, support, hiring, deal flow, and much more. Streak also includes a powerful set of email tools such email tracking and mail merge (with automated follow-ups). Lär dig mer om Streak

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Interaktionsspårning
Easy to use CRM with optional marketing that helps you work smarter by managing and tracking your leads, customers and engagement.
Really Simple Systems CRM helps you work smarter by managing and tracking your sales leads and customers, letting you get on with growing your business. Designed for growing teams B2B, our CRM is super-easy to set up and simple to use - with exceptional customer service. There’s a customizable Sales CRM, plus options for Marketing and Service tools and external app integrations - so everything is in one place, enabling great team collaboration and customer relationships that drive sales growth. Lär dig mer om Really Simple Systems CRM

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Interaktionsspårning
Email marketing platform with additional channels: SMS, web push notifications, WhatsApp and Facebook chatbots.
SendPulse is an email marketing platform with additional channels: SMS, web push notifications, WhatsApp and Facebook chatbots. Create mobile-friendly emails with an easy to use drag-and-drop editor. You can send marketing campaigns, trigger-based emails or set up autoresponders. SendPulse offers unlimited email sends with every plan, 24/7 live support, great deliverability and detailed reports. Free plan includes 15,000 emails every month and premium plan pricing starts at just $9.85/month. Lär dig mer om SendPulse

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Interaktionsspårning
The Most Powerful Real Estate Platform to Put Your Business Growth On Autopilot. Ranked #1 by 250K Brokers, Teams, and Agents.
Ranked #1 by 250K Agents, kvCORE is a complete real estate platform built for MODERN BROKERAGES and teams looking to automate and grow their business. With its 20+ channels to organically grow agent pipeline, kvCORE is purpose-built to drive more high-value conversations for agents and their clients than any other platform on the market today. If you are looking to save 35% on tech costs, enhance brand recognition, and guarantee agent success, then kvCORE is the solution for your business. Lär dig mer om kvCORE

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Interaktionsspårning
SugarCRM is one of the world's leading CRM solutions, ideal for organisations with between 20 to 10,000 employees across all industries
SugarCRM has more than 2 million users across 120 countries. Our customers range from start-ups and mid-size businesses to enterprise organisations and cover all industries. In Europe, our customers include Rightmove, Mazars, Sennheiser and Deutsche Telefon. SugarCRM is ranked as a Champion CRM platform in the 2022 CRM Emotional Footprint Awards by Software Reviews — a ranking based entirely on user input. Lär dig mer om SugarCRM

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Interaktionsspårning
Nutshell is an all-in-one CRM and email marketing platform that helps B2B organizations work together to win more deals.
Nutshell is an all-in-one CRM and email marketing platform that helps B2B organizations work together to win more deals. Simple enough for any user and sophisticated enough for any business, Nutshell is for teams who are tired of juggling separate sales and marketing tools and don’t want to pay a full-time admin to manage their software. Every Nutshell subscription comes with unlimited CRM contacts, data migration assistance, and world-class live support, all at an extremely affordable price. Lär dig mer om Nutshell

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Interaktionsspårning
Powerful CRM for teams of 1-100 that love Macs. Integrate with Apple Mail, share with Apple Contacts & iCal, use Siri and more!
Daylite is a powerful CRM for teams of 1-100 employees that love Macs. Integrate with Apple Mail, share with Apple Contacts and iCal, use Siri and more! Get an overview of communication with clients, status of projects and deals all in one app. Easily customizable. Flexible and grows with you. Save time with Daylite so your team can handle more clients, deals, and projects. Lär dig mer om Daylite for Mac

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Lead-hantering
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Interaktionsspårning