Sverige Visa lokala produkter
1466 resultat
Öka tillväxten med Sales Cloud 360, en förstklassig försäljningslösning som förbättrar representanternas produktivitet på en av världens ledande CRM-plattformar. Lär dig mer om Salesforce Sales Cloud
Öka tillväxten med Sales Cloud 360, en av de ledande försäljningslösningarna i sin klass. Programvaran har hjälpt till att stärka förstklassiga säljteam på en av världens främsta CRM-plattformar. Företag av alla storlekar, inom alla branscher och på alla platser kan uppnå värden snabbare med Sales Cloud 360. Öka säljarnas produktivitet med datadriven försäljning genom att snabbt implementera branschspecifika appar och processer för bästa praxis. Du får också tillgång till över 150 000 säljorganisationer och en gemenskap med 2 miljoner användare som brinner för ökad försäljning. Lär dig mer om Salesforce Sales Cloud

Funktioner

  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Lead-kvalificering
HubSpot CRM har allt du behöver för att organisera, spåra och bygga bättre relationer med leads och kunder. Lär dig mer om HubSpot CRM
Oavsett om du har ett litet team på fem personer eller en sofistikerad säljkår på 500, erbjuder HubSpot priser och paketalternativ som kan växa när du gör det. HubSpots programvara för hantering av kundrelationer är byggd för företag som vill lägga mindre tid på att logga data. Den förvarar alla dina kontakter i en centraliserad, anpassningsbar databas. Och du kan se allt om en viss lead på ett ställe – inget mer grävande i inkorgar för att hitta information. Börja använda den kostnadsfria HubSpot CRM idag. Lär dig mer om HubSpot CRM

Funktioner

  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Lead-kvalificering
monday sales CRM är perfekt för små till medelstora företag. Det är ett kodfritt, fullt anpassningsbart CRM som centraliserar din försäljning och kundkommunikation. Lär dig mer om monday sales CRM
monday sales CRM är perfekt för små till medelstora företag. Det är ett kodfritt, fullt anpassningsbart CRM som är byggt på monday.com Work OS. Enkelt sagt: det är ett friktionsfritt CRM som hanterar alla säljprocesser och kundkommunikationer på ett och samma ställe, från att samla in leads och hantera kontaktuppgifter till att spåra avtal eller samarbeta mellan avdelningar. Du kan använda inbyggda automatiseringar eller enkelt skapa egna för att effektivisera allt manuellt arbete så att du kan fokusera mer på försäljningen. Lär dig mer om monday sales CRM

Funktioner

  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Lead-kvalificering
En av de mest användarvänliga CRM-plattformarna på marknaden. Lär dig mer om SuperOffice CRM
SuperOffice CRM har ett mål: att hjälpa dig att hitta, samla in och behålla fler kunder. Lösningens fokus på att skapa en enkel och användarvänlig CRM-lösning hjälper dig att bli mer produktiv. SuperOffice CRM integreras med alla Office-applikationer och har stöd för alla ledande teknikplattformar. Tillgänglig på alla enheter. Lär dig mer om SuperOffice CRM

Funktioner

  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Lead-kvalificering
Pipedrive är ett lättimplementerat CRM-programvaruverktyg som hjälper dig att fokusera på de aktiviteter som ökar antalet slutförda affärer. Lär dig mer om Pipedrive
Pipedrive är ett försäljningsfokuserat verktyg för hantering av kundrelationer som team i alla storlekar uppskattar att använda. Med över 95 000 betalande kunder i över 179 länder har säljteam lockats till Pipedrives enkla men kraftfulla CRM-system med fokus på användbarhet. När du använder Pipedrive glöms ingenting bort, vilket gör att ditt team kan lägga mindre tid på att arkivera och mer tid på att sälja med hjälp av CRM som är både flexibel och kraftfull. Lär dig mer om Pipedrive

Funktioner

  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Lead-kvalificering
Freshsales CRM är fullpackad med funktioner och ett mycket intuitivt UI så att du inte behöver växla mellan flera verktyg för att driva ditt företag. Lär dig mer om Freshsales
Freshsales är en CRM-programvara för försäljning från Freshworks. Med ett mycket intuitivt UI och en kraftfull funktionsuppsättning som inkluderar AI-baserad lead-poängsättning, direktförbindelse för visuella affärer och intelligent automatisering av arbetsflöde ger Freshsales företagen allt de behöver för att hantera sin försäljning i ett problemfritt paket. Freshsales är betrodd av över 15 000 företag från över 80 länder. Några företag som använder Freshsales är Dyson, Best Western Hotels & Resorts, Purdue University och WallyPark. Lär dig mer om Freshsales

Funktioner

  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Lead-kvalificering
Sverige Lokal produkt
Lime CRM är ett användarvänligt CRM som anpassats efter behoven hos dina marknadsförings-, försäljnings- och kundvårdsteam för en enklare arbetsdag. Lär dig mer om Lime CRM
Lime CRM är ett visuellt och användarvänligt CRM som förenklar arbetsdagen för marknadsförings-, försäljnings- och kundvårdsteam. Lime CRM ser till att dina kunder, erbjudanden och kampanjer finns på ett och samma ställe, vilket gör att du inte bara kan hantera och spåra utan också använda alla dina kunddata. Med smarta tillägg och integrationer med dina andra IT-system kommer dubbelarbete att undvikas och du kan istället fokusera på det som är viktigt: att erbjuda exceptionella kundupplevelser. Värd eller på din egen server. Lär dig mer om Lime CRM

Funktioner

  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Lead-kvalificering
Sälj- och marknadsföringslösning som kombinerar CRM, marknadsföring via sociala nätverk/e-post, hantering av uppgifter/projekt, biljetthantering och undersökningsverktyg. Lär dig mer om GreenRope
GreenRope Complete CRM och marknadsautomatisering tillhandahåller en omfattande lösning som hjälper ditt team att göra mer med mindre. Med försäljning, marknadsföring och drift inbyggda i samma system blir du en resurssnål och datadriven organisation. Öka samarbetet, öka försäljningen, skapa bättre relationer och leverera optimerade kundupplevelser i alla kanaler. Lär dig mer om GreenRope

Funktioner

  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Lead-kvalificering
NetSuite CRM levererar din verksamhet med kraftfulla front office-funktioner i en enda molnbaserad CRM-lösning. Lär dig mer om NetSuite
Du kommer inte behöva något annat affärssystem. NetSuite tillhandahåller ett sömlöst informationsflöde över hela kundlivscykeln, från leads hela vägen till affärsmöjlighet, säljorder, fullbordande, förnyelse, merförsäljning, korsförsäljning och support. Integrerar viktiga kundmätetal med ekonomi i ett enda enhetligt system för att ge dig end-to-end-synlighet, så att du kan omvandla komplexa utmaningar till smarta lösningar Lär dig mer om NetSuite

Funktioner

  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Lead-kvalificering
Bigin hjälper småföretag att komma bort från kalkylblad och komma igång med en CRM-lösning som verkligen är byggd för deras behov. Lär dig mer om Bigin by Zoho CRM
Bigin hjälper småföretag att komma bort från kalkylblad och komma igång med en CRM-lösning som verkligen är byggd för deras behov. Lär dig mer om Bigin by Zoho CRM

Funktioner

  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Lead-kvalificering
Säkert och tillförlitligt CRM för att hantera försäljning och kontakter. Integreras med din e-post och kalender. Perfekt för säljteam och webbaserade leads. Lär dig mer om Onpipeline
Onpipeline är ett säkert och pålitligt CRM för att hantera försäljning, kontakter och aktiviteter. Du kan integrera dina e-postmeddelanden och kalendrar, automatisera återkommande uppgifter, generera leads från webbformulär eller programmeringsgränssnitt (application program interface, API) och mycket mer. Programvaran hjälper dig att hålla koll på erbjudanden utan att spendera timmar på att fylla i formulär. Du kan ta kontroll över din försäljningsprocess, ställa in Händelser för dina kommande åtgärder som synkroniseras med din Gmail- eller Outlook-kalender osv. Med Onpipeline behövs inga utbildningssessioner, vilket krävs med andra CRM-system. Lär dig mer om Onpipeline

Funktioner

  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Lead-kvalificering
Zoho CRM ger SMBs och företag en 360-graderslösning för hantering av kundrelationslivscykeln som är byggd på en omnikanalsplattform. Lär dig mer om Zoho CRM
Zoho CRM ger SMBs och företag med en 360-graderslösning för hantering av kundrelationslivscykeln. Viktiga funktioner omfattar kontakthantering, säljkanaler, pipelinehantering, arbetsflödesautomatisering, AI-driven samtalsassistent, uppgiftshantering, hantering av marknadsföringskampanjer, försäljningsprognoser, kundsupport och service, lagerhantering, rapportering och analys samt sömlös integrering med över 500 populära affärsappar i ett enda affärssystem. Lär dig mer om Zoho CRM

Funktioner

  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Lead-kvalificering
Scoro är en av de mest omfattande lösningarna för CRM och företagsledning för professionella och kreativa tjänster. Lär dig mer om Scoro
Räcker inte ditt enkla CRM-verktyg till längre? Vill du ha en fullständig översikt över verksamheten? Scoro är en programvara för företagsledning och CRM som gör det möjligt för företag att styra hela arbetsflödet från en och samma plats. Du får allt som behövs för att hantera din verksamhet: uppgiftshantering av projekt/arbete/uppgifter, kontaktdatabas och CRM, kundkort och aktivitetsloggar, försäljningspipeline, offert och fakturering, avancerad rapportering, instrumentbrädor i realtid och mycket mer. Registrera dig för en 14 dagars gratis provperiod för att se själv. Lär dig mer om Scoro

Funktioner

  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Lead-kvalificering
Skapa användarportaler som drivs av din databas i Airtable. Ge kunder och ditt team tillgång till de data som är relevanta för dem. Lär dig mer om Stacker
Portal som drivs av dina data. Anslut Airtable (Google Sheets i Beta) och få en portal som genast kan engagera dina kunder, interagera med dina samarbetspartners och stärka ditt team. Lär dig mer om Stacker

Funktioner

  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Lead-kvalificering
Programvara för serviceföretag utformad för att optimera och automatisera affärsprocesser. Lär dig mer om Orderry
Orderry är en b2b SaaS som är särskilt utformad för serviceföretag och verkstäder. Den ger en solid och komplett lösning som täcker alla deras behov och hjälper dem att spara tid och pengar. Programvara för serviceföretag utformad för att optimera och automatisera affärsprocesser. Lättanvänd programvara för tjänstehantering i molnet. Alla biljetter och kunder på ett ställe, ekonomisk redovisning, försäljning, lager, sms-meddelanden. Lär dig mer om Orderry

Funktioner

  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Lead-kvalificering
Meetsales offers so much more than your ordinary CRM SOLUTION. Its features will elevate your sales process to the next level. Lär dig mer om Meetsales
Looking for a CRM SOLUTION that also can offer more useful features for your sales team? Whether you need the initial platform for your new business, a replacement for an old system that requires optimization, or a complementary tool to your existing stack - Meetsales will be a perfect choice. It integrates with existing CRMs or can be used as an all-in-one virtual sales command center. Lär dig mer om Meetsales

Funktioner

  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Lead-kvalificering
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga webbdatabasapplikationer utan att behöva skriva kod. Lär dig mer om Caspio
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga anpassade CRM-applikationer utan kodning. Allt-i-ett-plattformen rankas som en ledare av Forrester Research och erbjuder allt du behöver för en digital omvandling av affärsverksamheten och arbetsflödena. Det inkluderar en integrerad molndatabas, en visuell applikationsbyggare, säkerhet i storföretagsklass, regelefterlevnad och skalbar global infrastruktur. Se varför över 15 000 företag över hela världen förlitar sig på Caspio. PROVA KOSTNADSFRITT. Lär dig mer om Caspio

Funktioner

  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Lead-kvalificering
Teamgate är verkligen en lättanvänd programvara för hantering av kundrelationer, som utformats för att hantera dina försäljningsproblem direkt. Lär dig mer om Teamgate
Teamgates CRM-system för försäljning är mycket mer än bara en kontakthanteringsdatabas. Teamgate är en komplett programvara för hantering av kundrelationer, som är utformad för att vägleda dig genom hela försäljningsprocessen, från lead-registrering till hantering av kunders framgångar. Med hjälp av integrationer som MailChimp, Freshdesk, Google Drive, OpenStreetMap och Intercom kan du hantera varje segment av din försäljningspipeline på ett tidsbesparande och metodiskt sätt. Med insiktsfulla analyser och rapporter kan du dessutom planera för framtiden på ett klokt sätt. Lär dig mer om Teamgate

Funktioner

  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Lead-kvalificering
Odoo CRM gör det möjligt för säljteam att hålla reda på sina bästa leads och möjligheter. Odoo CRM är helt integrerat med andra Odoo-appar. Lär dig mer om Odoo
Odoo CRM gör det möjligt för säljteam att hålla reda på sina bästa leads och möjligheter. Användare kan anpassa sin försäljningscykel, ta kontroll över sin statistik, sina prognoser och skapa automatisering av marknadsföringskampanjer för att öka sina försäljningsresultat. Med Odoo CRM kan användare få fler leads, följa upp telefonsamtal och möten. Säljteamen kan analysera kvaliteten på sina leads, fatta snabbare beslut och spara tid genom att integrera e-postmeddelanden från alla kontakter direkt i applikationen. Lär dig mer om Odoo

Funktioner

  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Lead-kvalificering
Samarbetsplattform som har skapats för e-posthantering, kundtjänst och hantering av arbetsuppgifter. Lär dig mer om Rooftop
Rooftop är en samarbetsplattform som har skapats för e-posthantering, kundtjänst och projektledning. Programvaran är uppbyggd runt följande tre pelare: -Inkorgshantering: att hantera e-postmeddelanden kan vara en komplicerad uppgift. Rooftop hjälper dig att enkelt klassificera, bearbeta och hämta e-postmeddelanden. -Samarbete: Rooftop har byggts för att göra det möjligt för team att samarbeta kring e-post och arbetsuppgifter. -Hantering av arbetsuppgifter: hantera alla dina uppgifter och projekt i Rooftop. Du kan bygga upp alla typer av arbetsflöden och säljpipelines. Lär dig mer om Rooftop

Funktioner

  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Lead-kvalificering
SmartSales är en allt i ett-försäljningsapp som eliminerar pappersarbetet och gör det möjligt för resande representanter att sälja mer och bättre. Lär dig mer om SmartSales
SmartSales är en allt i ett-CRM för fältförsäljning som eliminerar pappersarbetet och gör det möjligt för resande representanter att sälja mer och bättre samt spara in upp till 90 minuter per dag. - Områdeshantering: Prospekt och kunder geolokaliseras och kan segmenteras. - Konstant precision: lager, priser och dokument är alltid uppdaterade. - Håll koll på allt: anpassa och generera djupgående besöksrapporter samt kortfattade anteckningar. - Åtgärdsdriven: beställ direkt i appen. Ingen mer extra väntetid. Lär dig mer om SmartSales

Funktioner

  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Lead-kvalificering
Bitrix24 är nog den snabbast växande kostnadsfria CRM-programvaran och används av över 3,5 miljoner företag runt om i världen. E-postmarknadsföring, offerter, fakturering också. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en bra, kostnadsfri CRM-programvara som används av över 3,5 miljoner företag runt om i världen. Bitrix24 är tillgänglig i molnet och lokalt med åtkomst till öppen källkod. Obegränsade leads, affärer, kontakter, företag, offerter, fakturor och mötesbokning. Det kostnadsfria abonnemanget inkluderar även e-postmarknadsföring och telefoni. De avancerade versionerna har automatisering av försäljning och marknadsföring, massutskick av SMS, kampanjhantering och support för flera direktkanaler. Finns på 12 olika språk. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Lead-kvalificering
ClickUp vill vara arbetets framtid – en app som ersätter alla andra. ClickUp var en av de snabbast växande produktivitetsapparna 2020. Lär dig mer om ClickUp
ClickUp är en app som ersätter dem alla. Det är arbetets framtid – där vem som helst kan arbeta med vad som helst. Mer än bara uppgiftshantering – ClickUp erbjuder dokument, påminnelser, mål, kalendrar, schemaläggning och till och med en inkorg. ClickUp är helt anpassningsbar och fungerar för alla typer av team, så att alla team kan använda samma app för att planera, organisera och samarbeta. Lär dig mer om ClickUp

Funktioner

  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Lead-kvalificering
EngageBay är en allt i ett-CRM med marknadsförings-, försäljnings- och tjänsteautomatiseringsfunktioner i en enda plattform. Lär dig mer om EngageBay
EngageBay CRM erbjuder en omfattande uppsättning funktioner som gör att du kan hantera dina kundrelationer på ett bättre sätt. Programvaran levereras också med en hel stack av funktioner för marknadsföring, försäljning och tjänsteautomatisering för att skala upp din verksamhet. Den breda listan med funktioner gör att du kan fånga upp leads, vårda och kontakta dem och konvertera dem till nöjda kunder samt erbjuda en överlägsen kundupplevelse med hjälp av den enhetliga plattformen. Sluta betala för funktioner som du inte behöver och byt till EngageBay redan idag. Lär dig mer om EngageBay

Funktioner

  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Lead-kvalificering
Front är den första delade inkorgen som hjälper team att samarbeta kring varje e-postmeddelande med mer transparens, ansvar och effektivitet. Lär dig mer om Front
Front är den första programvaran för e-posthantering som hjälper team att samarbeta med mer transparens och ansvar för att hantera hundratals e-postmeddelanden till allmänna adresser, som [email protected] och [email protected] Med Front kan du tilldela e-postmeddelanden till teammedlemmar, internt dela och diskutera e-postmeddelanden utan att det blir rörigt att vidarebefordra och svara på alla, eller ställa in påminnelser för att svara senare. E-postmallar, sekvenser, sammanslagning av e-post och genvägar automatiserar ditt arbetsflöde för att spara tid. Testa Front gratis. Lär dig mer om Front

Funktioner

  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Lead-kvalificering
Capsule är ett lättanvänt CRM som hjälper företag att hålla sig organiserade, veta mer om sina kunder och bygga bättre relationer. Lär dig mer om Capsule
Ett jättebra CRM-verktyg för företag med tio till 1 000 anställda. Över 15 000 kunder runt om i världen använder Capsule för att organisera sina kundinriktnings- och försäljningsaktiviteter bättre. Capsule är enkel att använda, men ändå kraftfull och anpassningsbar så att du kan anpassa den till din verksamhet. Den kan integreras med andra populära appar som Google G Suite, Google Data Studio, MailChimp och Zapier så du får avancerad försäljningsautomatisering. Från så lite som 18 USD per användare kan du komma igång på bara några minuter med en (gratis provperiod. Lär dig mer om Capsule

Funktioner

  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Lead-kvalificering
Salesflare är ett intelligent CRM för små och medelstora B2B-företag som vill sälja mer genom mindre arbete. Lär dig mer om Salesflare
Salesflare är ett intelligent CRM för små och medelstora B2B-företag som vill sälja mer genom mindre arbete. Salesflare fyller automatiskt i din adressbok och håller reda på alla interaktioner med de personer du har kontakt med. Lösningen tar data från e-post, sociala medier, företagsdatabaser, telefon och kalender, och ger dem till dig i automatiserade kundtidslinjer som berättar allt du behöver veta. Allt du behöver göra är att skriva e-postmeddelandena, ringa samtalen och dricka kaffet. Lär dig mer om Salesflare

Funktioner

  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Lead-kvalificering
VeryConnects pålitliga CRM sparar normalt 80 % av administrationstiden. Be om en demo idag. Lär dig mer om VeryConnect
VeryConnects intuitiva och pålitliga medlemskaps-CRM sparar normalt 80 % av din administrationstid. Detta gör det möjligt för dig att skapa värdefulla relationer med dina medlemmar och potentiella medlemmar, både individer och organisationer. VeryConnects anpassningsbara CRM inkluderar en säker databas som uppfyller GDPR-kraven, kraftfull sökning, integrerad e-postmarknadsföring, statistik och rapporter. Be om en demo från VeryConnects hjälpsamma team i Storbritannien idag. Lär dig mer om VeryConnect

Funktioner

  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Lead-kvalificering
Ett heltäckande automatiseringsverktyg med funktioner för sourcing, uppsökande verksamhet, databerikning, ATS/CRM, databashantering och synkronisering. Lär dig mer om Jobin.cloud
Jobin.cloud är ett heltäckande automatiseringsverktyg för att hitta och engagera personer som är viktiga för ditt företag. Massimportera profiler och filtrera, spåra och hantera dem i arkiv som uppdateras automatiskt. Välj enkelt ut de bästa personerna att kontakta och gör massutskick med hjälp av smarta fält som fylls i automatiskt. Tilldela dem till arbetsflöden och håll reda på alla konversationer med tidslinjer, taggar och anteckningar. Utöka ditt nätverk snabbt med obegränsade LinkedIn-förfrågningar och hantera dina uppsökande kampanjer i flera kanaler. Lär dig mer om Jobin.cloud

Funktioner

  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Lead-kvalificering
Chatabox är en förenklad CRM-plattform för företag som är fullpackad med många funktioner och till ett konkurrenskraftigt pris från 35 AUD. Lär dig mer om Chatabox
Chatabox är ett molnbaserat CRM som är helt skalbart och användarvänligt med sömlöst arbetsflöde och automatiseringsfunktioner som förenklar sälj- och leadhanteringsprocessen. Standardfunktionerna inkluderar spårning och delning av kontakters e-post, bilagor, möten, kundrelationer, marknadsföring, leadgenerering, lagring, offerter och anbud, fakturering med anpassningsbara instrumentbräden plus en rad andra funktioner från 35 AUD. Lära sig mer om Chatabox. Lär dig mer om Chatabox

Funktioner

  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Lead-kvalificering
Lösning för hantering av kundrelationer som hjälper företag att hantera kontaktlistor, planera uppföljningar, föra anteckningar och mycket mer. Lär dig mer om TOCA CRM
Lösning för hantering av kundrelationer som hjälper företag att hantera kontaktlistor, planera uppföljningar, föra anteckningar och mycket mer. Lär dig mer om TOCA CRM

Funktioner

  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Lead-kvalificering
Mailchimp's all-in-one Marketing Platform helps small businesses market smarter so you can grow faster.
Mailchimp's all-in-one Marketing Platform helps small businesses market smarter so you can grow faster. As the backbone for your customer relationships, they provide AI-powered, user-friendly tools anyone can use to be successful. Mailchimp puts your audience at the center so you can send marketing emails and automated messages, create targeted ad campaigns, build landing pages, send postcards, facilitate reporting and analytics, and sell online. Lär dig mer om Mailchimp

Funktioner

  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Lead-kvalificering
Integrated business management solution that automates financial, customer relationship and supply chain processes.
Microsoft Dynamics is a line of integrated, adaptable business management solutions that enable your people to make important business decisions with greater confidence. Microsoft Dynamics works like and with familiar Microsoft software-easing adoption and reducing the risks inherent with implementing a new solution. These solutions automate and streamline financial, customer relationship, and supply chain processes in a way that can help you drive business success. Lär dig mer om Dynamics 365

Funktioner

  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Lead-kvalificering
Zendesk Sell är en säljinriktad CRM-programvara som hjälper dig att slutföra fler affärer.
Zendesk Sell är en säljinriktad CRM-programvara som hjälper dig att slutföra fler affärer. Denna försäljningsplattform spårar alla dina kundinteraktioner i ett enda enhetligt gränssnitt. Programvaran går snabbt att implementera och är enkel att använda: 70 % av företagen kan komma igång med Sell på sju dagar eller mindre. Dina team kommer att kunna fokusera på att sälja istället för administrativt arbete och datainmatning. Zendesk har gjort att teamen blivit mer effektiva enligt 80 % av kunderna. Lär dig mer om Zendesk

Funktioner

  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Lead-kvalificering
Freshdesk är en lättanvänd kundtjänstprogramvara som hjälper över 40 000 företag över hela världen att skapa fantastiska kundupplevelser.
Freshdesk är ett molnbaserat hjälpdesk-system som erbjuder kraftfulla lösningar för kundservice. Freshdesk förenar konversationer från e-post, telefon, webb, chatt och sociala medier och hjälper dig att smidigt lösa problem över olika kanaler. Med Freshdesk kan du också automatisera arbetsflöden, erbjuda bekväma självbetjäningsalternativ, hantera servicenivåavtal och generera rapporter. Freshdesk används av över 40 000 kunder, inklusive Bridgestone, HP, Harvard University och DHL. Lär dig mer om Freshdesk

Funktioner

  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Lead-kvalificering
Smartsheet är en webbaserad plattform för arbetsutförande som ger organisationer i alla storlekar möjlighet att planera, hantera, automatisera och rapportera om arbete.
Smartsheet, en webbaserad plattform för arbetsutförande, ger organisationer möjlighet att planera, spåra, automatisera och rapportera om arbete. Över 80 000 varumärken förlitar sig på Smartsheet för projektledning och arbetsledning tack vare dess lättanvända gränssnitt, gantt-diagram och instrumentbrädor i realtid samt funktioner för arbetsautomatisering. *Utmärkelser 2018: Utsedd till en Leader in Enterprise Collaborative Work Management av Forrester Research, utvald till Deloittes Fast 500 List, erkänd för Technology Innovation & Vision av 451 Research Lär dig mer om Smartsheet

Funktioner

  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Lead-kvalificering
Nimble is the simple, smart CRM for Office 365 & G Suite that works for you -- everywhere you work.
Nimble is the simple, smart CRM for Office 365 & G Suite that works for you by automatically combining your contacts, communication histories, email inboxes, and calendar appointments with over 250+ SaaS business app contacts and social media connections (including Linkedin, Twitter, Facebook) into one unified team relationship manager. Lär dig mer om Nimble

Funktioner

  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Lead-kvalificering
ActiveCampaign CRM hjälper dig att sälja mer på kortare tid genom att kombinera automatiserad leadprioritering, uppgiftsskapande och kontakthantering.
ActiveCampaign Deals CRM kombinerar kontaktorganisering med säljautomatisering, vilket hjälper dig att sälja mer på kortare tid. Prioritera dina leads, håll koll på dina uppgifter och automatisera kontakthanteringen så att ingenting glöms bort. Se hela din försäljningsprocess med ett ögonkast och följ upp varje interaktion, så att ditt team är koordinerade. Funktioner som leadscoring, framgångsprognos och automatiserad segmentering i kombination med automatiserad marknadsföring gör ditt team till en välsmord säljmaskin Lär dig mer om ActiveCampaign

Funktioner

  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Lead-kvalificering
Airtable combines an intuitive spreadsheet interface with file attachments, kanban boards, calendars, and other powerful features.
Airtable is the all-in-one collaboration platform that combines the flexibility of a spreadsheet interface with rich features like file attachments, kanban card stacks, calendars, and reporting. Lär dig mer om Airtable

Funktioner

  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Lead-kvalificering
The smarter way for small businesses to do great work Keap organizes your client information & daily work in one place, freeing you up
Grow your business with the all-in-one CRM, sales & marketing software for serious business owners. Our platform organizes your customer information and daily work in one place, freeing you up from repetitive tasks so you have more time to focus on growing your business. Lär dig mer om Keap

Funktioner

  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Lead-kvalificering
Run your business your way with a fully integrated CRM for small to medium sized businesses.
Stay organized as you scale and grow. Finally, a CRM that¿s easy to use, fully customizable and puts you in control of how you manage your leads, customers, tasks, team, projects, marketing and more. Create your free account to start customizing your CRM today. Lär dig mer om Marketing 360

Funktioner

  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Lead-kvalificering
The fastest, easiest, and highest value service management software to automate everything from first customer contact to getting paid.
mHelpDesk is the #1 easiest and most powerful software solution for your field service business, automating everything from first customer contact all the way to getting paid. We provide our customers with mobile and online tools that are unmatched in performance, reliability, and functionality. We've packed the best tools into one extremely easy-to-use and affordable package that requires no big upfront investment. And we have in-house product experts to get you up and running immediately. Lär dig mer om mHelpDesk

Funktioner

  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Lead-kvalificering
SharpSpring offers powerful, flexible marketing automation with fully integrated CRM and social media management for agencies and SMBs.
SharpSpring, a Constant Contact company, is a revenue growth marketing platform that helps small businesses generate leads, improve conversions to sales, and drive higher returns on marketing investment. Our innovative platform, open architecture and free customer support, along with flexible contracts, drive real results for a growing business or digital marketing agency. Learn more at sharpspring.com. Lär dig mer om SharpSpring from Constant Contact

Funktioner

  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Lead-kvalificering
Act! Premium empowers you to market better, sell more, and create customers for life.
Act! Premium, a powerful CRM and Marketing Automation tool in one platform, is perfect for small and midsize businesses looking to market better, sell more, and create customers for life. With unparalleled flexibility and freedom of choice, Act! Premium accommodates the unique ways you do business, whether it’s on-premises (Act! Premium Desktop), in the cloud (Act! Premium Cloud), or, you can leverage a hybrid deployment for maximum flexibility! Lär dig mer om Act!

Funktioner

  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Lead-kvalificering
A powerful online CRM system to manage sales & marketing activities for your business. Integrated, highly configurable, easy to use.
Apptivo's online CRM system is a powerful tool to manage your sales, marketing, and much more. CRM sits at the core of Apptivo's integrated suite of business apps, providing a complete suite to tools to gain a 360 view of your customer. Our CRM includes lead management, an opportunity pipeline with intuitive dashboards, and flexible workflow tools including marketing automation. Everything is completely accessible from your Android or iOS device and integrated with Office365 & G Suite. Lär dig mer om Apptivo

Funktioner

  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Lead-kvalificering
Pipeline CRM is ranked #1 CRM for mid-market businesses, empowering sales teams of 10+ across a breadth of industries.
Join the teams who've used Pipeline CRM to close $40 billion in sales and counting! Built with the heartbeat of America in mind (thats you), we kept things simple. From our promise to help small to mid sized teams win deals faster. To an easy-to-use cloud-based platform that syncs your team in real time. And a Smart Agenda that builds itself while theyre hard at work. Thats how you spend more time closing deals. And less time trying to. Its that simple. Really. Lär dig mer om Pipeline

Funktioner

  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Lead-kvalificering
Copper is the easy-to-use CRM that's designed for and recommended by Google. Want to be more organized and productive? Try it now.
Copper is the easy-to-use CRM for businesses on Google Workspace looking to manage more sales leads & grow customer relationships but don't have time for data entry, repetitive admin tasks, or complicated tools. Copper integrates with Gmail and other Google Apps, so it logs all your emails and other interactions to the right contact for you. You can also see your sales and relationship essentials from email threads, to past interactions, to tasks... all in one place. Lär dig mer om Copper

Funktioner

  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Lead-kvalificering
Wise Agent helps REALTORS® become more efficient, giving them the opportunity to save time and make more money with less stress.
Wise Agent is a very powerful all-in-one real estate CRM platform combining contact management, lead automation, transaction management and real estate marketing software. We've integrated with other leading real estate technology companies, giving real estate professionals the opportunity to run their entire business on one system. The result is Wise Agent helps REALTORS become more efficient, giving them the opportunity to save time and take on more business. Lär dig mer om The Wise Agent

Funktioner

  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Lead-kvalificering
Every CRM tool you need to manage clients, proposals, contracts, invoices, payments, and more. Use code "ONLY1" to start for $1/mo.
The go-to CRM for independent professionals—that's HoneyBook. HoneyBook makes it easy to book more clients, manage projects, and get paid all in one place. With proposals, invoices, contracts, payments, and scheduling at your fingertips, you have everything you need to give clients a great experience. Get your first 6 months for just $1/mo with code "ONLY1". Lär dig mer om HoneyBook

Funktioner

  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Lead-kvalificering
Easy-to-use, affordable, small business contact manager to track contacts, schedule follow-ups, and manage workflows.
BEST FOR 1-20 USER ACCOUNTS - Less Annoying CRM is a simple customer relationship manager built from the ground up for small businesses. Manage your contacts, leads, notes, calendar, to-do's and more, all from one simple web app. Our product is founded on three core principles: simplicity, affordability, and outstanding customer service. All users get an unlimited free 30-day trial to exhaustively test every aspect of the CRM, and customer service is always free by phone and email. Lär dig mer om Less Annoying CRM

Funktioner

  • Intern chattintegration
  • E-post marknadsföring
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Lead-kvalificering