Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

CRM-system

CRM-system, programvara för kundvård, möjliggör kundinteraktion, support och relationshantering. Syftet med ett CRM-program är att göra det möjligt för organisationer att bättre hantera sina kunder genom att införa tillförlitliga system, processer och procedurer. CRM-lösningar integrerar organisatoriska processer inom marknadsföring, försäljning och kundservice. CRM-software har kopplingar till Program för kontrakthantering och CRM-plattformar online.

Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin CRM-system

Lokala produkter för Sverige

Sverige Visa lokala produkter

90 resultat

En av de mest användarvänliga CRM-plattformarna på marknaden. Lär dig mer om SuperOffice CRM
SuperOffice CRM har ett mål: att hjälpa dig att hitta, samla in och behålla fler kunder. Lösningens fokus på att skapa en enkel och användarvänlig CRM-lösning hjälper dig att bli mer produktiv. SuperOffice CRM integreras med alla Office-applikationer och har stöd för alla ledande teknikplattformar. Tillgänglig på alla enheter. Lär dig mer om SuperOffice CRM

Funktioner

  • Intern chattintegration
  • Segmentering
  • Arbetsflödeshantering
  • Försäljningsrörledning
  • E-posthantering
  • Rapportering och analys
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Kontaktdatabas
Pipedrive är ett lättimplementerat CRM-programvaruverktyg som hjälper dig att fokusera på de aktiviteter som ökar antalet slutförda affärer. Lär dig mer om Pipedrive
Pipedrive är ett försäljningsfokuserat verktyg för hantering av kundrelationer som team i alla storlekar uppskattar att använda. Med över 95 000 betalande kunder i över 179 länder har säljteam lockats till Pipedrives enkla men kraftfulla CRM-system med fokus på användbarhet. När du använder Pipedrive glöms ingenting bort, vilket gör att ditt team kan lägga mindre tid på att arkivera och mer tid på att sälja med hjälp av CRM som är både flexibel och kraftfull. Lär dig mer om Pipedrive

Funktioner

  • Intern chattintegration
  • Segmentering
  • Arbetsflödeshantering
  • Försäljningsrörledning
  • E-posthantering
  • Rapportering och analys
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Kontaktdatabas
Öka tillväxten med Sales Cloud 360, en förstklassig försäljningslösning som förbättrar representanternas produktivitet på en av världens ledande CRM-plattformar. Lär dig mer om Salesforce Sales Cloud
Öka tillväxten med Sales Cloud 360, en av de ledande försäljningslösningarna i sin klass. Programvaran har hjälpt till att stärka förstklassiga säljteam på en av världens främsta CRM-plattformar. Företag av alla storlekar, inom alla branscher och på alla platser kan uppnå värden snabbare med Sales Cloud 360. Öka säljarnas produktivitet med datadriven försäljning genom att snabbt implementera branschspecifika appar och processer för bästa praxis. Du får också tillgång till över 150 000 säljorganisationer och en gemenskap med 2 miljoner användare som brinner för ökad försäljning. Lär dig mer om Salesforce Sales Cloud

Funktioner

  • Intern chattintegration
  • Segmentering
  • Arbetsflödeshantering
  • Försäljningsrörledning
  • E-posthantering
  • Rapportering och analys
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Kontaktdatabas
monday sales CRM är perfekt för små till medelstora företag. Det är ett kodfritt, fullt anpassningsbart CRM som centraliserar din försäljning och kundkommunikation. Lär dig mer om monday sales CRM
monday sales CRM är perfekt för små till medelstora företag. Det är ett kodfritt, fullt anpassningsbart CRM som är byggt på monday.com Work OS. Enkelt sagt: det är ett friktionsfritt CRM som hanterar alla säljprocesser och kundkommunikationer på ett och samma ställe, från att samla in leads och hantera kontaktuppgifter till att spåra avtal eller samarbeta mellan avdelningar. Du kan använda inbyggda automatiseringar eller enkelt skapa egna för att effektivisera allt manuellt arbete så att du kan fokusera mer på försäljningen. Lär dig mer om monday sales CRM

Funktioner

  • Intern chattintegration
  • Segmentering
  • Arbetsflödeshantering
  • Försäljningsrörledning
  • E-posthantering
  • Rapportering och analys
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Kontaktdatabas
HubSpot CRM har allt du behöver för att organisera, spåra och bygga bättre relationer med leads och kunder. Lär dig mer om HubSpot CRM
Oavsett om du har ett litet team på fem personer eller en sofistikerad säljkår på 500, erbjuder HubSpot priser och paketalternativ som kan växa när du gör det. HubSpots programvara för hantering av kundrelationer är byggd för företag som vill lägga mindre tid på att logga data. Den förvarar alla dina kontakter i en centraliserad, anpassningsbar databas. Och du kan se allt om en viss lead på ett ställe – inget mer grävande i inkorgar för att hitta information. Börja använda den kostnadsfria HubSpot CRM idag. Lär dig mer om HubSpot CRM

Funktioner

  • Intern chattintegration
  • Segmentering
  • Arbetsflödeshantering
  • Försäljningsrörledning
  • E-posthantering
  • Rapportering och analys
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Kontaktdatabas
Sverige Lokal produkt
Lime CRM är ett användarvänligt CRM som anpassats efter behoven hos dina marknadsförings-, försäljnings- och kundvårdsteam för en enklare arbetsdag. Lär dig mer om Lime CRM
Lime CRM är ett visuellt och användarvänligt CRM som förenklar arbetsdagen för marknadsförings-, försäljnings- och kundvårdsteam. Lime CRM ser till att dina kunder, erbjudanden och kampanjer finns på ett och samma ställe, vilket gör att du inte bara kan hantera och spåra utan också använda alla dina kunddata. Med smarta tillägg och integrationer med dina andra IT-system kommer dubbelarbete att undvikas och du kan istället fokusera på det som är viktigt: att erbjuda exceptionella kundupplevelser. Värd eller på din egen server. Lär dig mer om Lime CRM

Funktioner

  • Intern chattintegration
  • Segmentering
  • Arbetsflödeshantering
  • Försäljningsrörledning
  • E-posthantering
  • Rapportering och analys
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Kontaktdatabas
NetSuite CRM har kraftfulla front office-funktioner som ger ett smidigt dataflöde genom hela kundlivscykeln. Lär dig mer om NetSuite
Med NetSuites CRM-lösning (Customer Relationship Management) kan företag enklare hantera interaktioner med befintliga och potentiella kunder, partners och leverantörer på en samlad plats. Den har alla funktioner hos en traditionell CRM-lösning, som säljsystem (SFA), kundtjänsthantering och marknadsföringsautomatisering samt möjlighet att hantera offerter, provisioner, försäljningsprognoser och partnerrelationer. Lär dig mer om NetSuite

Funktioner

  • Intern chattintegration
  • Segmentering
  • Arbetsflödeshantering
  • Försäljningsrörledning
  • E-posthantering
  • Rapportering och analys
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Kontaktdatabas
Zoho CRM ger SMBs och företag en 360-graderslösning för hantering av kundrelationslivscykeln som är byggd på en omnikanalsplattform. Lär dig mer om Zoho CRM
Zoho CRM ger SMBs och företag med en 360-graderslösning för hantering av kundrelationslivscykeln. Viktiga funktioner omfattar kontakthantering, säljkanaler, pipelinehantering, arbetsflödesautomatisering, AI-driven samtalsassistent, uppgiftshantering, hantering av marknadsföringskampanjer, försäljningsprognoser, kundsupport och service, lagerhantering, rapportering och analys samt sömlös integrering med över 500 populära affärsappar i ett enda affärssystem. Lär dig mer om Zoho CRM

Funktioner

  • Intern chattintegration
  • Segmentering
  • Arbetsflödeshantering
  • Försäljningsrörledning
  • E-posthantering
  • Rapportering och analys
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Kontaktdatabas
HaloCRM är en molnbaserad CRM-lösning för företag av alla storlekar. Lär dig mer om HaloCRM
HaloCRM är en kraftfull CRM-lösning som är utformad för växande team som behöver ett allomfattande verktyg utan begränsningar. HaloCRM:s omnikanalplattform har inga dolda avgifter eller låsta funktioner och erbjuder hantering av kontakter, hantering av leads och försäljning, automatisering, webbplatsintegration, virtuella agenter och mycket mer. Eftersom det är lätt att komma igång med och behärska HaloCRM samtidigt som den kan få ditt företag att växa, kan du på ett flexibelt sätt centralisera din kundkommunikation med kraftfull men ändå intuitiv funktionalitet för att skapa exceptionell kundnöjdhet. Lär dig mer om HaloCRM

Funktioner

  • Intern chattintegration
  • Segmentering
  • Arbetsflödeshantering
  • Försäljningsrörledning
  • E-posthantering
  • Rapportering och analys
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Kontaktdatabas
Sälj- och marknadsföringslösning som kombinerar CRM, marknadsföring via sociala nätverk/e-post, hantering av uppgifter/projekt, biljetthantering och undersökningsverktyg. Lär dig mer om GreenRope
GreenRope Complete CRM och marknadsautomatisering tillhandahåller en omfattande lösning som hjälper ditt team att göra mer med mindre. Med försäljning, marknadsföring och drift inbyggda i samma system blir du en resurssnål och datadriven organisation. Öka samarbetet, öka försäljningen, skapa bättre relationer och leverera optimerade kundupplevelser i alla kanaler. Lär dig mer om GreenRope

Funktioner

  • Intern chattintegration
  • Segmentering
  • Arbetsflödeshantering
  • Försäljningsrörledning
  • E-posthantering
  • Rapportering och analys
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Kontaktdatabas
Bigin hjälper småföretag att komma bort från kalkylblad och komma igång med en CRM-lösning som verkligen är byggd för deras behov. Lär dig mer om Bigin by Zoho CRM
Bigin hjälper småföretag att komma bort från kalkylblad och komma igång med en CRM-lösning som verkligen är byggd för deras behov. Lär dig mer om Bigin by Zoho CRM

Funktioner

  • Intern chattintegration
  • Segmentering
  • Arbetsflödeshantering
  • Försäljningsrörledning
  • E-posthantering
  • Rapportering och analys
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Kontaktdatabas
Sverige Lokal produkt
Lime Go är ett försäljningsverktyg som gör det möjligt för användare att hantera försäljningsprocesser på ett strukturerat sätt för att slutföra fler affärer med hjälp av företagsinformation. Lär dig mer om Lime Go
Lime Go är ett enkelt och intuitivt försäljningsverktyg som gör det möjligt för användare att hantera försäljningsprocesser på ett strukturerat sätt för att slutföra fler affärer. Lime Go levereras laddat med företagsdata och en rad funktioner som gör det enkelt att hitta nya kunder. Med en visuell och justerbar säljpipeline har du kontroll över hela processen och alla data lagras på ett enda ställe. Visuella resultat ger dig en snabb överblick över dina och ditt teams resultat baserat på respektive mål. Lär dig mer om Lime Go

Funktioner

  • Intern chattintegration
  • Segmentering
  • Arbetsflödeshantering
  • Försäljningsrörledning
  • E-posthantering
  • Rapportering och analys
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Kontaktdatabas
ClickUp vill vara arbetets framtid – en app som ersätter alla andra. ClickUp var en av de snabbast växande produktivitetsapparna 2020.
ClickUp är en app som ersätter dem alla. Det är arbetets framtid – där vem som helst kan arbeta med vad som helst. Mer än bara uppgiftshantering – ClickUp erbjuder dokument, påminnelser, mål, kalendrar, schemaläggning och till och med en inkorg. ClickUp är helt anpassningsbar och fungerar för alla typer av team, så att alla team kan använda samma app för att planera, organisera och samarbeta. Lär dig mer om ClickUp

Funktioner

  • Intern chattintegration
  • Segmentering
  • Arbetsflödeshantering
  • Försäljningsrörledning
  • E-posthantering
  • Rapportering och analys
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Kontaktdatabas
Zendesk Sell är en säljinriktad CRM-programvara som hjälper dig att slutföra fler affärer.
Zendesk Sell är en säljinriktad CRM-programvara som hjälper dig att slutföra fler affärer. Denna försäljningsplattform spårar alla dina kundinteraktioner i ett enda enhetligt gränssnitt. Programvaran går snabbt att implementera och är enkel att använda: 70 % av företagen kan komma igång med Sell på sju dagar eller mindre. Dina team kommer att kunna fokusera på att sälja istället för administrativt arbete och datainmatning. Zendesk har gjort att teamen blivit mer effektiva enligt 80 % av kunderna. Lär dig mer om Zendesk Suite

Funktioner

  • Intern chattintegration
  • Segmentering
  • Arbetsflödeshantering
  • Försäljningsrörledning
  • E-posthantering
  • Rapportering och analys
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Kontaktdatabas
Smartsheet är en webbaserad plattform för arbetsutförande som ger organisationer i alla storlekar möjlighet att planera, hantera, automatisera och rapportera om arbete.
Smartsheet, en webbaserad plattform för arbetsutförande, ger organisationer möjlighet att planera, spåra, automatisera och rapportera om arbete. Över 80 000 varumärken förlitar sig på Smartsheet för projektledning och arbetsledning tack vare dess lättanvända gränssnitt, gantt-diagram och instrumentbrädor i realtid samt funktioner för arbetsautomatisering. *Utmärkelser 2018: Utsedd till en Leader in Enterprise Collaborative Work Management av Forrester Research, utvald till Deloittes Fast 500 List, erkänd för Technology Innovation & Vision av 451 Research Lär dig mer om Smartsheet

Funktioner

  • Intern chattintegration
  • Segmentering
  • Arbetsflödeshantering
  • Försäljningsrörledning
  • E-posthantering
  • Rapportering och analys
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Kontaktdatabas
ActiveCampaign CRM hjälper dig att sälja mer på kortare tid genom att kombinera automatiserad leadprioritering, uppgiftsskapande och kontakthantering.
ActiveCampaign Deals CRM kombinerar kontaktorganisering med säljautomatisering, vilket hjälper dig att sälja mer på kortare tid. Prioritera dina leads, håll koll på dina uppgifter och automatisera kontakthanteringen så att ingenting glöms bort. Se hela din försäljningsprocess med ett ögonkast och följ upp varje interaktion, så att ditt team är koordinerade. Funktioner som leadscoring, framgångsprognos och automatiserad segmentering i kombination med automatiserad marknadsföring gör ditt team till en välsmord säljmaskin Lär dig mer om ActiveCampaign

Funktioner

  • Intern chattintegration
  • Segmentering
  • Arbetsflödeshantering
  • Försäljningsrörledning
  • E-posthantering
  • Rapportering och analys
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Kontaktdatabas
Få alla verktyg du behöver för att bygga upp bättre kundrelationer på internet med en helhetslösning.
Brevo ger företag möjlighet att bygga och utveckla relationer genom marketing automation, e-postkampanjer, transaktionsmeddelanden, SMS-meddelanden, chatt, CRM, Facebook-annonser och omdirigeringsannonser. Vad är det som gör Sendinblue annorlunda? Sendinblue har ett kundglädjeteam i världsklass och erbjuder prisplaner som kommer göra dig glad. Brevo plattform kombinerar en robust uppsättning tjänster i en enda användarvänlig lösning. Väx. Sälj. Engagera. Lär dig mer om Brevo

Funktioner

  • Intern chattintegration
  • Segmentering
  • Arbetsflödeshantering
  • Försäljningsrörledning
  • E-posthantering
  • Rapportering och analys
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Kontaktdatabas
Bitrix24 är nog den snabbast växande kostnadsfria CRM-programvaran och används av över 3,5 miljoner företag runt om i världen. E-postmarknadsföring, offerter, fakturering också.
Bitrix24 är en bra, kostnadsfri CRM-programvara som används av över 3,5 miljoner företag runt om i världen. Bitrix24 är tillgänglig i molnet och lokalt med åtkomst till öppen källkod. Obegränsade leads, affärer, kontakter, företag, offerter, fakturor och mötesbokning. Det kostnadsfria abonnemanget inkluderar även e-postmarknadsföring och telefoni. De avancerade versionerna har automatisering av försäljning och marknadsföring, massutskick av SMS, kampanjhantering och support för flera direktkanaler. Finns på 12 olika språk. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Intern chattintegration
  • Segmentering
  • Arbetsflödeshantering
  • Försäljningsrörledning
  • E-posthantering
  • Rapportering och analys
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Kontaktdatabas
Odoo CRM gör det möjligt för säljteam att hålla reda på sina bästa leads och möjligheter. Odoo CRM är helt integrerat med andra Odoo-appar.
Odoo CRM gör det möjligt för säljteam att hålla reda på sina bästa leads och möjligheter. Användare kan anpassa sin försäljningscykel, ta kontroll över sin statistik, sina prognoser och skapa automatisering av marknadsföringskampanjer för att öka sina försäljningsresultat. Med Odoo CRM kan användare få fler leads, följa upp telefonsamtal och möten. Säljteamen kan analysera kvaliteten på sina leads, fatta snabbare beslut och spara tid genom att integrera e-postmeddelanden från alla kontakter direkt i applikationen. Lär dig mer om Odoo

Funktioner

  • Intern chattintegration
  • Segmentering
  • Arbetsflödeshantering
  • Försäljningsrörledning
  • E-posthantering
  • Rapportering och analys
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Kontaktdatabas
Leverera ännu snabbare verksamhetskritisk service med incidenthantering.
Service Cloud är en förstklassig kundserviceplattform där anställda från kontaktcenter till fältet förses med innovativa verktyg, enhetliga data och inbäddad utbildning för att leverera kundservice i världsklass som driver kundnöjdhet. Service Cloud gör det möjligt för pionjärer att leverera människofokuserad service på ett personligt, intelligent och pålitligt sätt på alla kanaler oavsett om det gäller meddelanden, communities, chatt, telefon, personliga möten eller IoT-signaler. Lär dig mer om Salesforce Service Cloud

Funktioner

  • Intern chattintegration
  • Segmentering
  • Arbetsflödeshantering
  • Försäljningsrörledning
  • E-posthantering
  • Rapportering och analys
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Kontaktdatabas
EngageBay är en allt i ett-CRM med marknadsförings-, försäljnings- och tjänsteautomatiseringsfunktioner i en enda plattform.
EngageBay CRM erbjuder en omfattande uppsättning funktioner som gör att du kan hantera dina kundrelationer på ett bättre sätt. Programvaran levereras också med en hel stack av funktioner för marknadsföring, försäljning och tjänsteautomatisering för att skala upp din verksamhet. Den breda listan med funktioner gör att du kan fånga upp leads, vårda och kontakta dem och konvertera dem till nöjda kunder samt erbjuda en överlägsen kundupplevelse med hjälp av den enhetliga plattformen. Sluta betala för funktioner som du inte behöver och byt till EngageBay redan idag. Lär dig mer om EngageBay CRM

Funktioner

  • Intern chattintegration
  • Segmentering
  • Arbetsflödeshantering
  • Försäljningsrörledning
  • E-posthantering
  • Rapportering och analys
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Kontaktdatabas
Freshsales CRM är fullpackad med funktioner och ett mycket intuitivt UI så att du inte behöver växla mellan flera verktyg för att driva ditt företag.
Freshsales är en CRM-programvara för försäljning från Freshworks. Med ett mycket intuitivt UI och en kraftfull funktionsuppsättning som inkluderar AI-baserad lead-poängsättning, direktförbindelse för visuella affärer och intelligent automatisering av arbetsflöde ger Freshsales företagen allt de behöver för att hantera sin försäljning i ett problemfritt paket. Freshsales är betrodd av över 15 000 företag från över 80 länder. Några företag som använder Freshsales är Dyson, Best Western Hotels & Resorts, Purdue University och WallyPark. Lär dig mer om Freshsales

Funktioner

  • Intern chattintegration
  • Segmentering
  • Arbetsflödeshantering
  • Försäljningsrörledning
  • E-posthantering
  • Rapportering och analys
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Kontaktdatabas
Agile CRM är en komplett försäljnings-, marknadsförings- och tjänstesvit som är utformad så att små och medelstora företag ska kunna sälja och marknadsföra som företagen på Fortune 500-listan.
Agile CRM är ett allt-i-ett-CRM med försäljnings-, marknadsförings- och tjänsteautomatisering i en enda plattform. Den har försäljningsspårning, kontakthantering, marknadsföringsautomation, webbanalys, tvåvägs-e-post, telefoni och helpdesk med ett enkelt, stilrent och modernt gränssnitt. Lär dig mer om Agile CRM

Funktioner

  • Intern chattintegration
  • Segmentering
  • Arbetsflödeshantering
  • Försäljningsrörledning
  • E-posthantering
  • Rapportering och analys
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Kontaktdatabas
Bygg upp kundrelationer för livet med digital marknadsföring som placerar data först.
Möt Salesforce Marketing Cloud, en ledande marknadsföringslösning för att öka engagemanget hos varje konsument. Använd kraftfull datahantering för att samla in, organisera och säkert lagra data från första, andra och tredje part tillsammans med offlinedata för att skapa kompletta kunddataprofiler. Skräddarsy varje interaktion längs resan med ditt varumärke med hjälp av inbyggd AI. Engagera sedan varje enskild konsument i stor skala genom att använda branschledande e-post-, mobil-, reklam- och sociala lösningar. Lär dig mer om Salesforce Marketing Cloud

Funktioner

  • Intern chattintegration
  • Segmentering
  • Arbetsflödeshantering
  • Försäljningsrörledning
  • E-posthantering
  • Rapportering och analys
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Kontaktdatabas
Sales Hub tillhandahåller e-postspårning, sökning i databaser med potentiella kunder, delning av presentationer, automatisk uppringare med samtalsinspelning och loggning.
Förbättra din försäljningsprocess med Sales Hub, ett kraftfullt och lättanvänt försäljnings-CRM som inkluderar verktyg för säljengagemang, funktionalitet för konfiguration, prissättning och offert (configure, price and quote, CPQ) samt robust säljanalys och rapportering för växande team. Sales Hub bygger på den ledande HubSpot CRM-plattformen där du kan samla in kunddata, verktyg och team i ett centralt registersystem. Oavsett om det gäller strategier, tjänster eller programvara har HubSpot allt du behöver för en bättre tillväxt. Lär dig mer om HubSpot Sales Hub

Funktioner

  • Intern chattintegration
  • Segmentering
  • Arbetsflödeshantering
  • Försäljningsrörledning
  • E-posthantering
  • Rapportering och analys
  • Territoriumhantering
  • Uppgiftshantering
  • Automatisering av marknadsföring
  • Kalender / Påminnelsessystem
  • Kontaktdatabas