Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år
PSA-system
PSA-system, eller Personal Services Automation-system, möjliggör spårning, planering, hantering och fakturering av tjänster som tillhandahålls av oberoende entreprenörer och tjänsteorganisationer. PSA-plattformar hjälper till att effektivisera enskilda projekt, förhindra intäktsförluster och sena faktureringscykler och hantera styrning. PSA-lösningar ger en övergripande bild av ekonomi, verksamhet och kundrelationer, vilket möjliggör en mer effektiv organisation. PSA-system är relaterade till projektledningsverktyg, programvara för tid och kostnad och program för personalstyrning. Läs mer Läs mindre
Utvald programvara
Programvara med flest recensioner
Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin PSA-system
Filterresultat (54)
Tillgängliga länder
Länder där produkten är tillgänglig. Obs! Kundsupport är kanske inte tillgängligt i det landet.
Sverige
Språk
Prissättningsalternativ
54 resultat
Polaris samlar in 100 % korrekta affärsdata i realtid, utför den tunga analysen och ger rekommendationer för proaktivt beslutsfattande
Lär dig mer om Polaris PSA
Polaris hjälper tjänsteföretag att sluta förlora pengar genom att upptäcka möjligheter att öka nyttjandet och lönsamheten. Programvaran samlar ständigt in data från användarna och systemen, skapar en enda sanningskälla som är 100 % korrekt och hjälper dig till harmoniskt arbete mellan olika grupper. Polaris gör det enkelt för dig att fatta tuffa affärsbeslut genom att analysera realtidsdata och rekommenderar bästa möjliga val för dig med undantagsbaserade proaktiva varningar som bara visar det som är viktigt för dig.
Lär dig mer om Polaris PSA
...
Läs mer
Funktioner
- Klientportal
- Samarbetsverktyg
- CRM
- Dokumenthantering
- Citat / uppskattningar
- Resurshantering
- Tidrapportering
- Projektspårning
- Uppgiftshantering
monday.com är en lätthanterlig arbetsplattform som låter dig hantera alla team och alla projekt: välj helt enkelt från en mängd olika mallar för att komma igång.
Lär dig mer om monday.com
Ett enkelt sätt att öka produktiviteten, monday.com Work OS är en sanningskälla i realtid som ditt team kan förlita sig på för alla vardagsprocesser. Med kodfri automatisering kan du sätta ditt teams arbetsflöde på autopilot så att de kan fokusera på meningsfullt arbete. Under tiden kommer anpassade varningar, automatiska statusuppdateringar och projektflöden att hålla ditt team i linje med prioriteringarna så att du aldrig missar dina deadlines.
Lär dig mer om monday.com
...
Läs mer
Funktioner
- Klientportal
- Samarbetsverktyg
- CRM
- Dokumenthantering
- Citat / uppskattningar
- Resurshantering
- Tidrapportering
- Projektspårning
- Uppgiftshantering
Det snabba och flexibla sättet att schemalägga team och projekt. Följ tillgängligheten dynamiskt, analysera arbetsbelastningen och öka produktiviteten.
Lär dig mer om Resource Guru
Resource Guru är det snabba och flexibla sättet att schemalägga team och projekt. Hantera personal, utrustning och mötesrum på ett och samma ställe och automatisera tillgänglighetsuppföljningen. Integrera flera kalendrar och skapa en dynamisk resurskatalog så att du enkelt kan planera och tilldela arbetsuppgifter. Håll ditt team uppdaterat med personliga instrumentpaneler och e-postmeddelanden med dagens schema. Analysera utnyttjandegrader, kunder och projekt för mer exakta prognoser och budgetar. Används av företag som NASA och L’Oreal.
Lär dig mer om Resource Guru
...
Läs mer
Funktioner
- Klientportal
- Samarbetsverktyg
- CRM
- Dokumenthantering
- Citat / uppskattningar
- Resurshantering
- Tidrapportering
- Projektspårning
- Uppgiftshantering
SolarWinds® RMM hjälper till att skapa ärenden, förenkla fakturering och effektivt hantera din IT-verksamhet.
Lär dig mer om N-sight
Med en integrerad PSA-lösning för IT-proffs, erbjuder SolarWinds® RMM de verktyg du behöver för att driva din IT-verksamhet eller IT-avdelning utan att du behöver gräva ner dig i de vardagliga uppgifterna. Förenkla arbetsflödet för dina ärenden genom att automatiskt skapa ärenden för problem som du anser vara viktiga. Förenkla processhanteringen med snabb ärendehantering, enkel schemaläggning och omfattande fakturering. Minska pappersarbetet och den tid du spenderar på det, så att du kan fokusera på att tillhandahålla enastående service.
Lär dig mer om N-sight
...
Läs mer
Funktioner
- Klientportal
- Samarbetsverktyg
- CRM
- Dokumenthantering
- Citat / uppskattningar
- Resurshantering
- Tidrapportering
- Projektspårning
- Uppgiftshantering
Projektledning online för arkitekter och ingenjörer sedan 2003. Allt du behöver plus enkel integration med QuickBooks.
Lär dig mer om Base Builders
Sedan 2003 har Base Builders betjänat arkitektur- och teknikföretag med en enkel men robust projektledningslösning. Systemet följer dina projekt från förslag till avslut. Du kommer att veta exakt var varje projekt står i realtid. Programvaran kommer även att hantera dina underkonsulter.
Integreringen av QuickBooks eliminerar dubbel datainmatning.
Lär dig mer om Base Builders
...
Läs mer
Funktioner
- Klientportal
- Samarbetsverktyg
- CRM
- Dokumenthantering
- Citat / uppskattningar
- Resurshantering
- Tidrapportering
- Projektspårning
- Uppgiftshantering
Asana är det enklaste sättet att organisera och hantera hela teamets arbete. Se varför över 11 000 kunder ger Asana 4,5 av 5 stjärnor.
Asana är ett verktyg för automatisering av professionella tjänster som hjälper team att samordna sitt arbete, från dagliga uppgifter till strategiska initiativ. Med Asana kan du samla allt ditt arbete och sammanföra team på en och samma plats. Organisera arbetet på ditt sätt, från listor till tavlor, kalendrar och Gantt-diagram. Gör som mer än 135 000 betalande organisationer och miljontals team i 190 länder som använder Asana för att få mer gjort. Kom igång på några minuter och prova Asana.
Lär dig mer om Asana
...
Läs mer
Funktioner
- Klientportal
- Samarbetsverktyg
- CRM
- Dokumenthantering
- Citat / uppskattningar
- Resurshantering
- Tidrapportering
- Projektspårning
- Uppgiftshantering
En enkel fakturerings- och redovisningslösning från 7,50 USD/månad (de första tre månaderna). Bli en av de 24 miljoner människor som redan har använt FreshBooks.
FreshBooks automatiserar dagliga bokföringsaktiviteter, nämligen skapande av fakturor, betalningsmottagning, utgiftsspårning, fakturerbar tidsuppföljning och finansiell rapportering. Prova gratis i 30 dagar, inget kreditkort krävs.
Lär dig mer om FreshBooks
...
Läs mer
Funktioner
- Klientportal
- Samarbetsverktyg
- CRM
- Dokumenthantering
- Citat / uppskattningar
- Resurshantering
- Tidrapportering
- Projektspårning
- Uppgiftshantering
Smartsheet är en webbaserad plattform för arbetsutförande som ger organisationer i alla storlekar möjlighet att planera, hantera, automatisera och rapportera om arbete.
Smartsheet möjliggör smidighet via automatisering – ingen kod krävs. Skapa kraftfulla automatiserade arbetsflöden med enkla regler som alla företagsanvändare kan skapa utan en enda kodrad eller komplexa formler eller hjälp från IT-avdelningen. Smartsheet är ett bra sätt att planera, spåra, automatisera och rapportera arbete.
Lär dig mer om Smartsheet
...
Läs mer
Funktioner
- Klientportal
- Samarbetsverktyg
- CRM
- Dokumenthantering
- Citat / uppskattningar
- Resurshantering
- Tidrapportering
- Projektspårning
- Uppgiftshantering
Wrike är en programvara för automation av professionella tjänster med mallar, tidsuppföljning, Gantt-diagram, Kanban-tavlor, rapporter med mera.
Wrike är en kraftfull programvara för professionella tjänster som över 20 000 företag över hela världen förlitar sig på. Skapa en strömlinjeformad digital arbetsplats med hjälp av anpassade förfrågningsformulär, Kanban-tavlor, Gantt-diagram, tidsuppföljning, uppdateringar i realtid och prestandarapporter på ett och samma ställe som kan delas över hela företaget. Integrera Wrike med mer än 400 applikationer för att automatisera dina dagliga processer. Anpassa arbetsflöden och minska behovet av e-post, möten och statusuppdateringar med mera. Gör kunderna nöjda med varje projekt.
Lär dig mer om Wrike
...
Läs mer
Funktioner
- Klientportal
- Samarbetsverktyg
- CRM
- Dokumenthantering
- Citat / uppskattningar
- Resurshantering
- Tidrapportering
- Projektspårning
- Uppgiftshantering
Plattformen för arbetsledning för större företag hjälper team och företag att planera, utföra och leverera bra arbete och önskade resultat.
Workfront är den första moderna arbetsledningsplattformen som organiserar allt ditt arbete på ett ställe. Med Workfront kan ledare och team effektivisera förfrågningar, planera och prioritera projekt, hantera processer, granska tillgångar digitalt och rapportera om arbete. Eliminera informationssilor, öka produktiviteten, samla in viktig information, samarbeta med intressenter och arbeta effektivt genom att kombinera ditt arbete i en enda lösning. Workfront är utformad för medarbetare så att de kan utföra ett så bra arbete som möjligt.
Lär dig mer om Adobe Workfront
...
Läs mer
Funktioner
- Klientportal
- Samarbetsverktyg
- CRM
- Dokumenthantering
- Citat / uppskattningar
- Resurshantering
- Tidrapportering
- Projektspårning
- Uppgiftshantering
NetSuite PSA hjälper projektcentrerade företag runt om i världen att öka intäkterna, sänka kostnaderna och maximera kassaflödet.
NetSuites lösning för PSA tillhandahåller en omfattande, heltäckande lösning som hjälper dig att maximera dina tjänsters affärsresultat. Med NetSuites PSA-lösning kommer du att öka insynen i din organisation för professionella tjänster, förbättra resursutnyttjandet, effektivisera fakturering, lyfta graden av punktliga projektleveranser och öka lönsamheten.
Lär dig mer om NetSuite
...
Läs mer
Funktioner
- Klientportal
- Samarbetsverktyg
- CRM
- Dokumenthantering
- Citat / uppskattningar
- Resurshantering
- Tidrapportering
- Projektspårning
- Uppgiftshantering
En bra kostnadsfri plattform för automation av professionella tjänster som används av över 4 miljoner företag runt om i världen. För molnet, mobil och öppen källa.
Bitrix24 är den kanske enda kostnadsfria automation av professionella tjänster av professionella tjänster som kan hantera alla aspekter av en typisk verksamhet – från kundhantering och fakturering till dokumenthantering, uppgifter och projekt, HR, tidsplanering, kunskapshantering, samarbete, intern kommunikation och till och med callcenter. Det är viktigt att notera att Bitrix24 är tillgängligt både i molnet och som programvara med egen värd som kan installeras på din server (om du väljer det här alternativet får du åtkomst till öppen källkod).
Lär dig mer om Bitrix24
...
Läs mer
Funktioner
- Klientportal
- Samarbetsverktyg
- CRM
- Dokumenthantering
- Citat / uppskattningar
- Resurshantering
- Tidrapportering
- Projektspårning
- Uppgiftshantering
UiPath är en ledare inom robotprocessautomatisering (robotic process automation, RPA), med lösningar som levereras till ledande globala företag, BPO:er och organisationer för delade tjänster.
Den mest avancerade, skalbara, utökningsbara och hållbara lösningen för tjänsteföretag som vill automatisera, schemalägga och hantera alla processer och resurser på ett ställe. Denna funktionsrika automatiseringsprogramvara låter dig skapa dina egna arbetsflöden visuellt, utan skript eller kodning. UiPath fungerar med praktiskt taget alla applikationer och system, oavsett källa eller geografi, och bäst av allt, den ger fullständig granskningskapacitet och avancerad analytisk rapportering med anpassningsbara kontrollpaneler utanför lådan.
Lär dig mer om UiPath
...
Läs mer
Funktioner
- Klientportal
- Samarbetsverktyg
- CRM
- Dokumenthantering
- Citat / uppskattningar
- Resurshantering
- Tidrapportering
- Projektspårning
- Uppgiftshantering
Webbaserad tidsuppföljningsprogramvara som passar alla som behöver ett intuitivt sätt att spåra tid, analysera sin verksamhet eller fakturera kunder.
Harvest gör det enkelt att spåra tid från skrivbordet, telefonen och favoritverktygen, inklusive Asana, Trello och Basecamp.
Den samlar sedan in dessa tidrapportdata i intuitiva, visuella rapporter som gör det enkelt att se vad ditt team arbetar med, ingripa i projekt innan de går över budget och fatta mer intelligenta beslut om din verksamhet.
Och om du behöver fakturera dina kunder, skapa en faktura sömlöst från din faktureringsbara tid, e-posta den till din kund och få betalt via internet.
Lär dig mer om Harvest
...
Läs mer
Funktioner
- Klientportal
- Samarbetsverktyg
- CRM
- Dokumenthantering
- Citat / uppskattningar
- Resurshantering
- Tidrapportering
- Projektspårning
- Uppgiftshantering
Paymo är en komplett arbetsledningslösning för småföretag och fjärrteam som hjälper dem att få jobbet gjort.
Paymo är en modern och intuitiv arbetsledningslösning för småföretag och fjärrteam som kombinerar avancerad uppgiftshantering, planering, schemaläggning, tidsuppföljning, samarbete och fakturering. Det innebär att du kan hålla reda på hela projektets livslängd – från skapande till betalning – utan att behöva använda och betala för flera appar.
Lär dig mer om Paymo
...
Läs mer
Funktioner
- Klientportal
- Samarbetsverktyg
- CRM
- Dokumenthantering
- Citat / uppskattningar
- Resurshantering
- Tidrapportering
- Projektspårning
- Uppgiftshantering
Integrerad programvara för professionella tjänsteföretag med moduler för projektledning, tidrapporter, utgifter och fakturering.
Avaza är en molnbaserad programvarusvit för klientfokuserade företag. Programvaran innehåller moduler för projektledning och samarbete, resursplanering, tidsuppföljning, utgiftshantering, offerter och fakturering.
Du kan välja om du vill visa uppgifterna i listvyn eller som Kanban-tavla. Avaza erbjuder också kraftfulla rapporteringsfunktioner. Dra och släpp bifogade filer i uppgifterna. Använd Avaza i molnet och få åtkomst från valfri enhet oavsett om det är din dator, läsplatta eller mobil.
Lär dig mer om Avaza
...
Läs mer
Funktioner
- Klientportal
- Samarbetsverktyg
- CRM
- Dokumenthantering
- Citat / uppskattningar
- Resurshantering
- Tidrapportering
- Projektspårning
- Uppgiftshantering
Upptäck SAP S/4HANA Cloud, ett komplett ERP-system med inbyggd AI och maskininlärning.
SAP S/4HANA Cloud är ett komplett system för företagsresursplanering (ERP, Enterprise Resource Planning) med inbyggd intelligent teknik som AI, maskininlärning och avancerad analys. Det hjälper företag att anta nya affärsmodeller, hantera snabba verksamhetsförändringar, organisera interna och externa resurser och utnyttja den prediktiva kraften i AI. Dra nytta av en tät, inbyggd integrering mellan processer, ett utvecklat branschdjup och en stabil minnesbaserad datamodell.
Lär dig mer om SAP S/4HANA Cloud
...
Läs mer
Funktioner
- Klientportal
- Samarbetsverktyg
- CRM
- Dokumenthantering
- Citat / uppskattningar
- Resurshantering
- Tidrapportering
- Projektspårning
- Uppgiftshantering
Topprankad allt-i-ett-programvara för RMM + PSA. Obegränsat antal enheter, du betalar endast per tekniker. Allt du behöver på ett enda ställe.
Topprankad, heltäckande RMM- + PSA-programvara för funktionstjänstleverantörer. Atera inkluderar RMM, PSA, fjärråtkomst, rapporter, fakturering och mycket mer under ett och samma tak. Prismodellen att betala per tekniker hjälper både små och stora MSP:er att växa utan extra kostnader. Alla planerna inkluderar obegränsat antal enheter för en låg månadsavgift. Prova gratis nu.
Lär dig mer om Atera
...
Läs mer
Funktioner
- Klientportal
- Samarbetsverktyg
- CRM
- Dokumenthantering
- Citat / uppskattningar
- Resurshantering
- Tidrapportering
- Projektspårning
- Uppgiftshantering
Celoxis är ett verktyg för automation av professionella tjänster (Professional Service Automation, PSA) – en mångsidig lösning för att planera, hantera och optimera komplexa projektportföljer
Celoxis är ett verktyg för automation av professionella tjänster (Professional Service Automation, PSA) – en mångsidig lösning för att planera, hantera och optimera komplexa projektportföljer. Den kombinerar robusta projekthanteringsfunktioner med PSA-kapacitet för en smidig automation av tjänster. Hantera enkelt projekt, resurser, budgetering, intäktsprognoser, tid- och kostnadsuppföljning, rapportering och samarbete. Välj flexibelt mellan olika driftsättningsalternativ: SaaS eller installation på plats, med 99,99 % drifttid
Lär dig mer om Celoxis
...
Läs mer
Funktioner
- Klientportal
- Samarbetsverktyg
- CRM
- Dokumenthantering
- Citat / uppskattningar
- Resurshantering
- Tidrapportering
- Projektspårning
- Uppgiftshantering
En 360-gradersvy över din verksamhet inom professionella tjänster. Planera, hantera och prognostisera resurser, ekonomi och projekt i en och samma plattform.
Birdview PSA är en komplett plattform som hjälper professionella tjänsteföretag att planera, hantera och prognostisera resurser, ekonomi och projekt på ett och samma ställe. Med fokus på att ge kunderna ett fågelperspektiv på sin verksamhet hjälper Birdview PSA organisationer att effektivisera sina processer och öka tillväxten. Med BI-drivna instrumentpaneler och rapporter kan teamet fatta kunskapsbaserade beslut och optimera processer för ökad produktivitet, lönsamhet och effektivitet.
Lär dig mer om Birdview PSA
...
Läs mer
Funktioner
- Klientportal
- Samarbetsverktyg
- CRM
- Dokumenthantering
- Citat / uppskattningar
- Resurshantering
- Tidrapportering
- Projektspårning
- Uppgiftshantering
ProWorkflow är en mycket uppskattad programvara för projekt-, uppgifts- och arbetsflödeshantering.
ProWorkflow är ett industriledande omfattande projektledningsverktyg för team från fem medlemmar till 5 000. Med 17 års erfarenhet och betrodd för över 3 miljoner projekt förstår ProWorkflow-teamet allt från små detaljer till stordata. Spåra Gantt-diagramuppgifter, Kanban-styrelse, tid, dokument, meddelanden, offerter och fakturor. Med en kraftfull API och anpassningsbara funktioner kan du enkelt skräddarsy ProWorkflow. Kundtjänst i världsklass och gratis onboarding gör det enkelt att välja ProWorkflow.
Lär dig mer om ProWorkflow
...
Läs mer
Funktioner
- Klientportal
- Samarbetsverktyg
- CRM
- Dokumenthantering
- Citat / uppskattningar
- Resurshantering
- Tidrapportering
- Projektspårning
- Uppgiftshantering
Scoro är en av de mest omfattande lösningarna för automation av professionella tjänster för professionella och kreativa tjänster.
Scoro är en början till slut lösning för automation av professionella tjänster som gör det möjligt för professionella och kreativa tjänster att styra hela arbetsflödet från en och samma plats.
Scoro tillhandahåller alla verktyg du behöver för att hantera din verksamhet: projektledning, schemaläggning och spårning av arbete, uppgiftstavlor och listor, kontaktdatabas och CRM, offert och fakturering, avancerad rapportering och instrumentbrädor i realtid. Inget mer hoppande mellan verktyg med en enda funktion. Registrera dig för en 14 dagars gratis provperiod för att se själv.
Lär dig mer om Scoro
...
Läs mer
Funktioner
- Klientportal
- Samarbetsverktyg
- CRM
- Dokumenthantering
- Citat / uppskattningar
- Resurshantering
- Tidrapportering
- Projektspårning
- Uppgiftshantering
Programvara för tidsuppföljning – Det snabbaste och mest exakta sättet för att följa upp tid för anställda och frilansare.
Det enklaste och mest exakta sättet för att följa upp tid mellan team och projekt. Timelys programvara för automatisk tidsuppföljning hjälper företag att hålla kontakten med sin personalstyrka och rapportera korrekt om sitt företag, från fakturering och projektledning till teamledning och resursplanering. Det är ett uppföljningsverktyg som personalen verkligen litar på med inbyggd strikt integritet på användarnivå.
Lär dig mer om Timely
...
Läs mer
Funktioner
- Klientportal
- Samarbetsverktyg
- CRM
- Dokumenthantering
- Citat / uppskattningar
- Resurshantering
- Tidrapportering
- Projektspårning
- Uppgiftshantering
Programvara för företagsbudgetering som ger företag den ekonomiska och operativa information som behövs för att fatta bättre beslut.
Förbättra din budgetering, planering och modellering med denna programvara för företagsplanering. De välbekanta Excel-liknande kalkylbladen effektiviserar planeringsprocessen och låter dig se varje rutvärde för att extrahera och dela strategiska insikter. Konfigurerbara alternativ och möjligheten att skapa anpassade beräkningar i din modell ger dig flexibiliteten att anpassa din verksamhet när den växer och förändras. Workday Adaptive Planning är en av ledarna i Gartners 2019 Magic Quadrant för molnbaserade FP&A-lösningar.
Lär dig mer om Workday Adaptive Planning
...
Läs mer
Funktioner
- Klientportal
- Samarbetsverktyg
- CRM
- Dokumenthantering
- Citat / uppskattningar
- Resurshantering
- Tidrapportering
- Projektspårning
- Uppgiftshantering
Driv fokus, skapa möjligheter för dina team och reagera snabbare med Clarizens arbetsledningslösningar för företag.
Clarizen är en molnbaserad samarbetslösning för arbetsledning. Den enda anpassningsbara lösningen på marknaden för att företag snabbt ska kunna omvandla idéer till strategier, planer och åtgärder för att reagera på förändrade marknadsförhållanden. Dina team kan arbeta som de vill och du kommer att ha insyn i alla dina arbetsflöden i realtid. Att hålla alla engagerade och fokuserade så att resultaten levereras snabbare och företagets mål och kundernas förväntningar överträffas. Passar bäst för företag med över 50 anställda
Lär dig mer om Planview AdaptiveWork
...
Läs mer
Funktioner
- Klientportal
- Samarbetsverktyg
- CRM
- Dokumenthantering
- Citat / uppskattningar
- Resurshantering
- Tidrapportering
- Projektspårning
- Uppgiftshantering
Accelo hjälper dig att få insyn i prestandan i din serviceverksamhet så att du enkelt kan leverera det arbete dina kunder uppskattar.
Accelo effektiviserar din serviceverksamhet och automatiserar upprepningsbara processer. Spara tid och pengar genom att driva din verksamhet med ett enda integrerat system. Med Accelo kartläggs kundkonton, projekt, tidrapporter, kontrakt och mer åt dig – så att du kan ägna mindre tid till möten och administrativt arbete och mer tid till att fokusera på dina kunder. Börja göra det arbete du älskar igen med Accelos tjänstautomatiseringsplattform.
Lär dig mer om Accelo
...
Läs mer
Funktioner
- Klientportal
- Samarbetsverktyg
- CRM
- Dokumenthantering
- Citat / uppskattningar
- Resurshantering
- Tidrapportering
- Projektspårning
- Uppgiftshantering
Ett nytt och smart sätt att boka möten. Börja automatisera din verksamhet med Bookafy. Kostnadsfri provperiod ingår. Inget kreditkort krävs.
Bookafy har en av marknadens mest robusta funktionsuppsättningar ... Det som skiljer lösningen från andra är designen, den vackra bokningssidan och en sömlös integrering av en ljusruta för din hemsida (kan installeras åt dig, gratis). Om du är designmedveten och vill ha en programvara som återspeglar ditt varumärke så ... Prova Bookafy. Ja, lösningen erbjuder 2-vägssynkronisering med Google, Ical, Outlook, Office 365 och Outlook Exchange, en öppen API, betalningar, klasser, obegränsat antal användare, obegränsat antal besökstyper och mycket mer.
Lär dig mer om Bookafy
...
Läs mer
Funktioner
- Klientportal
- Samarbetsverktyg
- CRM
- Dokumenthantering
- Citat / uppskattningar
- Resurshantering
- Tidrapportering
- Projektspårning
- Uppgiftshantering
timeBro är ett helautomatiskt tidsuppföljningsverktyg för Windows och macOS som registrerar varje minut du lägger ner på dina projekt.
timeBro är ett helautomatiskt tidsuppföljningsverktyg för Windows och macOS som fångar varje minut du lägger ner på olika projekt. timeBro kan köras i bakgrunden och spårar då all datoraktivitet, vilket innebär allt arbete i olika program eller filer, allt som matas in i webbläsarflikar, e-post eller kalendern. Programvaran visualiserar din arbetsdag som en tidslinje så att du med en enda blick får reda på vad du har arbetat med. Bredvid tidslinjen kan du göra tidsangivelser för dina projekt – snabbare och mer exakt.
Lär dig mer om memtime
...
Läs mer
Funktioner
- Klientportal
- Samarbetsverktyg
- CRM
- Dokumenthantering
- Citat / uppskattningar
- Resurshantering
- Tidrapportering
- Projektspårning
- Uppgiftshantering
Lösning för fjärrstöd, ärende och PSA finns inbyggd i Naverisks allt i ett-fjärrövervaknings- och hanteringsplattform för MSP och IT-avdelningar.
PSA som utformats speciellt för MSP och IT-proffs. Naverisk är fullt utrustad med inbyggd hjälpdesk och ärendehantering. Dessutom kan du skapa ärenden manuellt eller automatiskt och ställa in standardavtal och faktureringsparametrar. Flera tekniker kan spåra tid och information mot ett enda ärende. Dessutom får alla samarbetspartner exceptionell global support för plattformen 24/7 utan extra kostnad. Hämta en gratis provperiod idag.
Lär dig mer om Naverisk
...
Läs mer
Funktioner
- Klientportal
- Samarbetsverktyg
- CRM
- Dokumenthantering
- Citat / uppskattningar
- Resurshantering
- Tidrapportering
- Projektspårning
- Uppgiftshantering
Productive är en automatiseringslösning för att driva lönsamma affärer, från försäljning till fakturering.
Productive är en automatiseringslösning för att driva lönsamma affärer, från försäljning till fakturering.
Skapa affärsflöde, få försäljningen organiserad med en översikt över försäljningspipan. Samarbeta kring uppgifter och spåra tid med enkelt tidsuppföljarverktyg. Hitta flaskhalsar som kostar dig pengar och stjäl din tid. Undvik krockande tider, utbrändhet och överbokning med resursplaneringsfunktioner. Spåra lönsamhet för fasta priser och timprojekt. Sköt all debitering och fakturering för återkommande arbeten eller engångsprojekt.
Lär dig mer om Productive
...
Läs mer
Funktioner
- Klientportal
- Samarbetsverktyg
- CRM
- Dokumenthantering
- Citat / uppskattningar
- Resurshantering
- Tidrapportering
- Projektspårning
- Uppgiftshantering
Ta kontroll över dina projekt och ta reda på vad din tid ägnas åt med anpassningsbara arbetsflöden och detaljerade, meningsfulla rapporter.
Intervals är en utmärkt plattform för automation av professionella tjänster för småföretag som behöver hantera projekt, människor och tid på ett bättre sätt. Den unika uppsättningen verktyg spårar och rapporterar allt in i minsta detalj så att företag kan se var deras ansträngningar tillämpas och samtidigt öka användningen, den faktureringsbara tiden och vinstmarginalerna. Skapad av och för småföretag och är globalt betrodd sedan 2006. Intervals är fullt utrustad och anpassningsbar för att matcha ditt arbetsflöde. 30 dagars kostnadsfri provperiod.
Lär dig mer om Intervals
...
Läs mer
Funktioner
- Klientportal
- Samarbetsverktyg
- CRM
- Dokumenthantering
- Citat / uppskattningar
- Resurshantering
- Tidrapportering
- Projektspårning
- Uppgiftshantering
Redo att öka lönsamheten? TimeLog knyter ihop ditt konsultföretags tid- och kostnadsredovisning med din lönehantering, fakturering, projektstyrning och KPI-rapportering.
Enkel tillgång till alla viktiga nyckeltal hjälper dig öka lönsamheten i företaget.
Har du exempelvis koll på ert realiserade timpris?
TimeLog knyter ihop ditt konsultföretags tid- och kostnadsredovisning med din lönehantering, fakturering, projektstyrning och KPI-rapportering. På så sätt minskas tiden du behöver lägga på administration drastiskt – samtidigt som du får den data du behöver för att kunna fatta vinstdrivande beslut.
Med TimeLog kan du:
* Registrera tid på det sätt som passar dig
* Ta kontroll över projektekonomin
* Automatisera fakturering och lönehantering
* Få stöd för de prismodeller konsulter använder
Lär dig mer om TimeLog
...
Läs mer
Funktioner
- Klientportal
- Samarbetsverktyg
- CRM
- Dokumenthantering
- Citat / uppskattningar
- Resurshantering
- Tidrapportering
- Projektspårning
- Uppgiftshantering
Primetric omvandlar dina arbetsjournaler till tillförlitliga data om utnyttjande och lönsamhet i ditt programvaruutvecklingsföretag.
RIKTAR SIG TILL FÖRETAG INOM PROGRAMVARUUTVECKLING OCH IT-TJÄNSTER. Primetric är en helhetslösning för chefer som vill få en bättre uppfattning om företagets tillstånd. Gör tillförlitliga mätningar och prognostisera medarbetarnas nyttjande och lönsamhet i alla projekt. Med rapporter och insikter i realtid som bygger på dina arbetsjournaler (som t.ex. kan vara integrerade med Jira eller ha inbyggd tidsuppföljning) kan du äntligen på ett och samma ställe kombinera uppgifter om arbetsbelastning och fördelning och se deras direkta inverkan på det ekonomiska resultatet.
Lär dig mer om Primetric
...
Läs mer
Funktioner
- Klientportal
- Samarbetsverktyg
- CRM
- Dokumenthantering
- Citat / uppskattningar
- Resurshantering
- Tidrapportering
- Projektspårning
- Uppgiftshantering
Workday Financial Management är en molnbaserad lösning utformad för ekonomisk planering, analys och transaktioner.
Workday Financial Management är en molnbaserad lösning utformad för ekonomisk planering, analys och transaktioner. Genom att kombinera transaktioner, redovisning och analys och alltid utföra revisioner i ett system ger Workday beslutsfattare möjligheten att i realtid och på språng få ekonomisk och affärsmässig insikt som de kan agera på och planera för vad som kommer härnäst.
Lär dig mer om Workday Financial Management
...
Läs mer
Funktioner
- Klientportal
- Samarbetsverktyg
- CRM
- Dokumenthantering
- Citat / uppskattningar
- Resurshantering
- Tidrapportering
- Projektspårning
- Uppgiftshantering
Hjälper företag med över 50 personer att skapa bättre affärsledning genom planering och genomförande av projekt med hjälp av AI.
Forecast är en komplett plattform för förbättring av professionella tjänsteföretags operativa och ekonomiska resultat genom insamling av projektledning, resurshantering, ekonomi och fakturering, tidsuppföljning och affärsinformation i en programvara. Forecast är AI-driven och använder din projekthistorik för att hjälpa dig att bättre planera projekt, utnyttja resurser och optimera lönsamheten. Perfekt för att strömlinjeforma organisationer med över 50 personer som bryr sig om att leverera projekt i tid, i rätt omfattning och inom budgeten
Lär dig mer om Forecast
...
Läs mer
Funktioner
- Klientportal
- Samarbetsverktyg
- CRM
- Dokumenthantering
- Citat / uppskattningar
- Resurshantering
- Tidrapportering
- Projektspårning
- Uppgiftshantering
Anpassningsbar, heltäckande lösning för talangförvärv för konsult-, bemannings-, rekryterings- och serviceorganisationer.
Conreps PSA-programvara erbjuder en heltäckande lösning för konsult-, bemannings-, rekryterings- och serviceorganisationer. Conrep förbättrar alla aspekter av din verksamhet: arbetsflöde, spårning och kontroll. Den lättimplementerade, webbaserade lösningen ökar organisationens effektivitet, maximerar resursutnyttjandet, underlättar teamsamarbete samt främjar individuellt ansvar och produktivitet.
Lär dig mer om Conrep
...
Läs mer
Funktioner
- Klientportal
- Samarbetsverktyg
- CRM
- Dokumenthantering
- Citat / uppskattningar
- Resurshantering
- Tidrapportering
- Projektspårning
- Uppgiftshantering
Programvara för automation av professionella tjänster i företagsklass för implementeringsteam och konsultverksamheter med över 20 resurser.
Programvara för automation av professionella tjänster i företagsklass för implementeringsteam och konsultverksamheter. KeyedIn Projects är idealiskt för team med över 20 resurser genom att kombinera ett uppfriskande enkelt gränssnitt med grundlig automation av professionella tjänster. Det bidrar till att öka din tjänsteleverans användning, lönsamhet och prestanda. Med KeyedIn Projects kan du enkelt standardisera din strategi för planering, hantering och genomförande av din projektportfölj.
Lär dig mer om KeyedIn
...
Läs mer
Funktioner
- Klientportal
- Samarbetsverktyg
- CRM
- Dokumenthantering
- Citat / uppskattningar
- Resurshantering
- Tidrapportering
- Projektspårning
- Uppgiftshantering
NetSuite OpenAir PSA kör alla dina processer för tjänsteleverans och projektledning på en enda plattform i realtid i molnet.
Programvaran NetSuite OpenAir för automation av professionella tjänster (Professional Services Automation, PSA) omfattar resurshantering och projektledning, tids- och utgiftsspårning, projektredovisning och fakturering, och hjälper hela ditt företag för professionella tjänster att få insikter i realtid, öka projektlönsamheten och maximera användningen av fakturerbara resurser med välgrundade och datadrivna beslut från en enda molnbaserad plattform.
Lär dig mer om NetSuite OpenAir
...
Läs mer
Funktioner
- Klientportal
- Samarbetsverktyg
- CRM
- Dokumenthantering
- Citat / uppskattningar
- Resurshantering
- Tidrapportering
- Projektspårning
- Uppgiftshantering
En lösning för hantering av projekt, resurser och arbetsflöden för medelstora till stora (över 50 anställda)
team som sysslar med marknadsföring och andra professionella tjänster.
Screendragon är en av de ledande molnbaserade lösningarna för hantering av projekt, resurser och arbetsflöden, utformad för att tillgodose behoven hos medelstora (över 50 anställda) team som sysslar med marknadsföring och andra professionella tjänster. Lösningen hjälper organisationer att effektivisera sin verksamhet, förbättra hastigheten till marknaden och minska kostnaderna. Programvaran har visat sig kunna anpassas till behoven hos globala Fortune 100-företag och hjälpa dem att lösa stora komplexa operativa utmaningar. Bland Screendragons kunder finns Kellogg's, BP, IOK, JWT och McCann World Group
Lär dig mer om Screendragon
...
Läs mer
Funktioner
- Klientportal
- Samarbetsverktyg
- CRM
- Dokumenthantering
- Citat / uppskattningar
- Resurshantering
- Tidrapportering
- Projektspårning
- Uppgiftshantering
Med Kaseya BMS får du en modern PSA som levererar alla verktyg du behöver för att driva din verksamhet på ett enkelt sätt.
Allt du behöver för att driva din IT-verksamhet – allt till ett enda lågt pris. Kaseya BMS är en av de mest funktionella företagsledningslösningarna på marknaden idag, utformad för att uppfylla alla dina IT-verksamhetskrav: Hjälpdesk, CRM, finans, projektledning, fakturering, spårning av tid och utgifter, lagerhantering med mera. Starta en gratis provperiod.
Lär dig mer om Kaseya BMS
...
Läs mer
Funktioner
- Klientportal
- Samarbetsverktyg
- CRM
- Dokumenthantering
- Citat / uppskattningar
- Resurshantering
- Tidrapportering
- Projektspårning
- Uppgiftshantering
Rörligt arbetsflöde och affärsprocessledning.
Metatask är ett prisbelönt system för affärsprocessledning. Ta din avdelnings produktivitet till nästa nivå – automatisera all din verksamhet. Metatask används till att hantera alla processer på alla avdelningar. Skapa anpassade arbetsflöden med sofistikerade formulär, godkännanden, granskningscykler, tabeller, parallella uppgifter, villkor och många fler avancerade funktioner. Med Metatask smidiga funktioner kan du öppna uppgifter igen och enkelt rätta till fel vid datainmatning.
Lär dig mer om Metatask
...
Läs mer
Funktioner
- Klientportal
- Samarbetsverktyg
- CRM
- Dokumenthantering
- Citat / uppskattningar
- Resurshantering
- Tidrapportering
- Projektspårning
- Uppgiftshantering
Nästa generations verktyg för PSA. Komplett paket för automation av professionella tjänster för programvaru- och tjänsteföretag.
HarmonyPSA stöder hela företagets livscykel, från leadgenerering till kontraktsförnyelse. Programvaran är specifikt utformad och byggd för programvaru- och tjänsteföretag och automatiserar affärsfunktioner på en enda plattform som är tillgänglig från molnet på alla enheter.
Lär dig mer om CloudBlue PSA
...
Läs mer
Funktioner
- Klientportal
- Samarbetsverktyg
- CRM
- Dokumenthantering
- Citat / uppskattningar
- Resurshantering
- Tidrapportering
- Projektspårning
- Uppgiftshantering
Projekthantering, resursplanering och projektredovisning i företagsklass. Rättvis total ägandekostnad och snabb time to value.
VOGSY är den enda lösningen för automation av professionella tjänster (professional services automation, PSA) för Google Workspace och förenar din offert till kontanter-flöde med Gmail, Google Drive, Docs och Sheets. Hantera och spåra kundrelationer, projekt, resurser, uppgifter, tidrapporter, utgifter och automatiserade offerter, fakturor och rapporter i en Google-baserad plattform som genast känns bekant. Och det är bara början. Med ekonomiska insikter och insyn i realtid i hela verksamheten är VOGSY nyckeln till att skapa förutsägbar försäljning, resurser och intäkter.
Lär dig mer om VOGSY
...
Läs mer
Funktioner
- Klientportal
- Samarbetsverktyg
- CRM
- Dokumenthantering
- Citat / uppskattningar
- Resurshantering
- Tidrapportering
- Projektspårning
- Uppgiftshantering
Boka möten, ta emot betalningar, hantera enkelt dina kunder och hela kundupplevelsen för ditt företag.
Vi hjälper småföretag genom att på en lättåtkomlig plats samla funktioner som tidigare var opraktiskt spridda mellan olika system. Enkel schemaläggning som visar din tillgänglighet i realtid, smidiga formulär för att samla in information, fakturor och betalningar – allt sammanlänkat med hjälp av automatiseringsfunktioner. Skapa fakturor, återkommande prenumerationer och paket på några sekunder och få betalt i tid, varje gång. Våra verktyg i världsklass är byggda för båda sidor av relationen, med en chattportal som centraliserar allt för dina kunder.
Lär dig mer om Practice
...
Läs mer
Funktioner
- Klientportal
- Samarbetsverktyg
- CRM
- Dokumenthantering
- Citat / uppskattningar
- Resurshantering
- Tidrapportering
- Projektspårning
- Uppgiftshantering
HaloPSA samlar allt som en MSP behöver på en central plats.
HaloPSA är en heltäckande lösning utformad för MSP:er och tjänsteleverantörer. HaloPSA ger dig möjlighet att hantera hela ditt företag med kraftfulla, användningsklara funktioner. Plattformen erbjuder funktioner som tidsuppföljning och fakturering, avancerad rapportering, tillgångshantering, fjärråtkomst, sömlösa integrationer, automatisering, projektledning och CRM. Eftersom tjänsten är skräddarsydd för dina krav och har ett intuitivt användargränssnitt kan du åtgärda dina kundärenden med en obegränsad PSA-lösning.
Lär dig mer om HaloPSA
...
Läs mer
Funktioner
- Klientportal
- Samarbetsverktyg
- CRM
- Dokumenthantering
- Citat / uppskattningar
- Resurshantering
- Tidrapportering
- Projektspårning
- Uppgiftshantering
En heltäckande dra och släpp-dokumentbyggare för att skapa, dela, signera, organisera och analysera pappersarbete. Smart, enkelt och felfritt.
En allt-i-ett-dokumenthantering som hjälper individer och team att driva sitt företag. RevvSales är ett överlägset alternativ till Google docs eller Microsoft Word med lättanvända mallar, godkännanden och arbetsflöden. Fler än 1 000 företag förlitar sig på programvaran för sin dokumenthantering. Samarbeta effektivt och skapa, granska och signera varje dokument på ett centralt ställe. Integrera data med dina registersystem: CRM, löner och redovisning. Driv ditt företag framåt, ett dokument i taget.
Lär dig mer om Revv
...
Läs mer
Funktioner
- Klientportal
- Samarbetsverktyg
- CRM
- Dokumenthantering
- Citat / uppskattningar
- Resurshantering
- Tidrapportering
- Projektspårning
- Uppgiftshantering
Molnsystem för företag som erbjuder yrkesmässiga tjänster. Omfattar företagets ekonomi, personal och dokument. Samarbeta när som helst och var som helst.
Teamogy är ett omfattande molnsystem för företag som erbjuder yrkesmässiga tjänster. Täcker alla steg från första kontakt med kunden, budgetering, projektledning till kapacitetsplanering och tidsrapportering, tredjepartskostnader och kundfakturering. Teamogy för samman interna team och stödjer samarbete och kommunikation inom företaget. Det låter ditt team arbeta när som helst och var som helst.
Lär dig mer om Teamogy
...
Läs mer
Funktioner
- Klientportal
- Samarbetsverktyg
- CRM
- Dokumenthantering
- Citat / uppskattningar
- Resurshantering
- Tidrapportering
- Projektspårning
- Uppgiftshantering
Klient PSA är på AppExchange den bäst rankade programvaran för professionella tjänster på Salesforce för små och medelstora företag, och det är något vi är stolta över.
Om du letar efter ett sätt att hantera dina professionella tjänsteprojekt från början till slut är Klient PSA den plattform du behöver. Den är utformad med fokus på kunderna, så att du enkelt kan samarbeta med dem under hela försäljnings- och serviceprocessen. Dessutom kan du med vår kraftfulla plattform spåra och hantera alla aspekter av projektets livscykel – från offerter och kontrakt till tidsuppföljning, fakturering och rapportering. Är du redo att se hur Klient PSA kan förändra din verksamhet?
Lär dig mer om Klient PSA
...
Läs mer
Funktioner
- Klientportal
- Samarbetsverktyg
- CRM
- Dokumenthantering
- Citat / uppskattningar
- Resurshantering
- Tidrapportering
- Projektspårning
- Uppgiftshantering
CV Partner används av ledande leverantörer av yrkesmässiga tjänster för att hantera deras CV och fallstudier och för att vinna fler anbud och förslag.
CV Partner är ett SaaS-verktyg för att hantera dina CV:n/resuméer och fallstudier för anbud och förfrågningar. Med CV Partner kan du enkelt hantera och skräddarsy ditt företags inloggningsuppgifter för anbud eller anbudsbegäran. Verktyget gör det också enkelt att exportera CV:n och fallstudier till Word, PowerPoint och PDF, inklusive klient- och budspecifika mallar. Företag som använder CV Partner ägnar 50 % mindre tid åt att uppdatera CV:n och fallstudier, och används av ledande varumärken inom branschen för yrkesmässiga tjänster globalt.
Lär dig mer om CV Partner
...
Läs mer
Funktioner
- Klientportal
- Samarbetsverktyg
- CRM
- Dokumenthantering
- Citat / uppskattningar
- Resurshantering
- Tidrapportering
- Projektspårning
- Uppgiftshantering
Början till slut-programvara för automation av professionella tjänster som riktar sig till tjänsteinriktade företag för att effektivisera offert till kontanter och öka lönsamheten.
Planview Changepoint är en början till slut-lösning för PSA som driver hela tjänstens livscykel från möjlighet till fakturering, ökar driftseffektiviteten och levererar den synlighet som behövs för att maximera användningen, förbättra kundnöjdheten och lönsamheten. Serviceorganisationer kan optimera bemanningsnivåerna med hjälp av kraftfulla kapacitetsprognoser och planeringsfunktioner för att få leveranssäkerhet och samtidigt generera vinster från nöjda kunder.
Lär dig mer om Planview ChangePoint
...
Läs mer
Funktioner
- Klientportal
- Samarbetsverktyg
- CRM
- Dokumenthantering
- Citat / uppskattningar
- Resurshantering
- Tidrapportering
- Projektspårning
- Uppgiftshantering