I 17 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

PSA-system

PSA-system, eller Personal Services Automation-system, möjliggör spårning, planering, hantering och fakturering av tjänster som tillhandahålls av oberoende entreprenörer och tjänsteorganisationer. PSA-plattformar hjälper till att effektivisera enskilda projekt, förhindra intäktsförluster och sena faktureringscykler och hantera styrning. PSA-lösningar ger en övergripande bild av ekonomi, verksamhet och kundrelationer, vilket möjliggör en mer effektiv organisation. PSA-system är relaterade till projektledningsverktyg, programvara för tid och kostnad och program för personalstyrning.

Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin PSA-system

58 resultat
Det snabba och flexibla sättet att schemalägga team och projekt. Följ tillgängligheten dynamiskt, analysera arbetsbelastningen och öka produktiviteten. Lär dig mer om Resource Guru
Resource Guru är det snabba och flexibla sättet att schemalägga team och projekt. Hantera personal, utrustning och mötesrum på ett och samma ställe och automatisera tillgänglighetsuppföljningen. Integrera flera kalendrar och skapa en dynamisk resurskatalog så att du enkelt kan planera och tilldela arbetsuppgifter. Håll ditt team uppdaterat med personliga instrumentpaneler och e-postmeddelanden med dagens schema. Analysera utnyttjandegrader, kunder och projekt för mer exakta prognoser och budgetar. Används av företag som NASA och L’Oreal. Lär dig mer om Resource Guru

Funktioner

  • Tidrapportering
  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • CRM
  • Klientportal
  • Projektspårning
  • Citat / uppskattningar
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Redo att öka lönsamheten? TimeLog knyter ihop ditt konsultföretags tid- och kostnadsredovisning med din lönehantering, fakturering, projektstyrning och KPI-rapportering. Lär dig mer om TimeLog
Enkel tillgång till alla viktiga nyckeltal hjälper dig öka lönsamheten i företaget. Har du exempelvis koll på ert realiserade timpris? TimeLog knyter ihop ditt konsultföretags tid- och kostnadsredovisning med din lönehantering, fakturering, projektstyrning och KPI-rapportering. På så sätt minskas tiden du behöver lägga på administration drastiskt – samtidigt som du får den data du behöver för att kunna fatta vinstdrivande beslut. Med TimeLog kan du: * Registrera tid på det sätt som passar dig * Ta kontroll över projektekonomin * Automatisera fakturering och lönehantering * Få stöd för de prismodeller konsulter använder Lär dig mer om TimeLog

Funktioner

  • Tidrapportering
  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • CRM
  • Klientportal
  • Projektspårning
  • Citat / uppskattningar
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Det enkla sättet att få ditt tjänsteinriktade företag att växa internationellt. Lär dig mer om VOGSY
VOGSY är den enda lösningen för automation av professionella tjänster (professional services automation, PSA) för Google Workspace och förenar din offert till kontanter-flöde med Gmail, Google Drive, Docs och Sheets. Hantera och spåra kundrelationer, projekt, resurser, uppgifter, tidrapporter, utgifter och automatiserade offerter, fakturor och rapporter i en Google-baserad plattform som genast känns bekant. Och det är bara början. Med ekonomiska insikter och insyn i realtid i hela verksamheten är VOGSY nyckeln till att skapa förutsägbar försäljning, resurser och intäkter. Lär dig mer om VOGSY

Funktioner

  • Tidrapportering
  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • CRM
  • Klientportal
  • Projektspårning
  • Citat / uppskattningar
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
HaloPSA samlar allt som en MSP behöver på en central plats. Lär dig mer om HaloPSA
HaloPSA är en heltäckande lösning utformad för MSP:er och tjänsteleverantörer. HaloPSA ger dig möjlighet att hantera hela ditt företag med kraftfulla, användningsklara funktioner. Plattformen erbjuder funktioner som tidsuppföljning och fakturering, avancerad rapportering, tillgångshantering, fjärråtkomst, sömlösa integrationer, automatisering, projektledning och CRM. Eftersom tjänsten är skräddarsydd för dina krav och har ett intuitivt användargränssnitt kan du åtgärda dina kundärenden med en obegränsad PSA-lösning. Lär dig mer om HaloPSA

Funktioner

  • Tidrapportering
  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • CRM
  • Klientportal
  • Projektspårning
  • Citat / uppskattningar
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Hantera mobila personalstyrkor med Synchroteam-programvara för FSM. Skapa din gratis provperiod på minder än en minut. Live-support. Lär dig mer om Synchroteam
Hantera rörliga arbetsstyrkor effektivt, förenkla affärsprocesser och optimera kostnader med Synchroteam-programvara för FSM. Synkroteam-funktioner för spårning, schemaläggning, leverans, kalender, jobbhantering, rapportering, CRM, fakturering och kartor. Molnbaserad SaaS med mobilappar för iOS och Android. Integreras med QuickBooks, Salesforce och Zoho. Skapa en gratis testversion på 1 minut och organisera dig med deras prisvärda, kraftfulla och anpassningsbara servicelösning. Live-support. Lär dig mer om Synchroteam

Funktioner

  • Tidrapportering
  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • CRM
  • Klientportal
  • Projektspårning
  • Citat / uppskattningar
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
CV Partner används av ledande leverantörer av yrkesmässiga tjänster för att hantera deras CV och fallstudier och för att vinna fler anbud och förslag. Lär dig mer om CV Partner
CV Partner är ett SaaS-verktyg för att hantera dina CV:n/resuméer och fallstudier för anbud och förfrågningar. Med CV Partner kan du enkelt hantera och skräddarsy ditt företags inloggningsuppgifter för anbud eller anbudsbegäran. Verktyget gör det också enkelt att exportera CV:n och fallstudier till Word, PowerPoint och PDF, inklusive klient- och budspecifika mallar. Företag som använder CV Partner ägnar 50 % mindre tid åt att uppdatera CV:n och fallstudier, och används av ledande varumärken inom branschen för yrkesmässiga tjänster globalt. Lär dig mer om CV Partner

Funktioner

  • Tidrapportering
  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • CRM
  • Klientportal
  • Projektspårning
  • Citat / uppskattningar
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Webbaserad tidsuppföljningsprogramvara som passar alla som behöver ett intuitivt sätt att spåra tid, analysera sin verksamhet eller fakturera kunder. Lär dig mer om Harvest
Harvest gör det enkelt att spåra tid från skrivbordet, telefonen och favoritverktygen, inklusive Asana, Trello och Basecamp. Den samlar sedan in dessa tidrapportdata i intuitiva, visuella rapporter som gör det enkelt att se vad ditt team arbetar med, ingripa i projekt innan de går över budget och fatta mer intelligenta beslut om din verksamhet. Och om du behöver fakturera dina kunder, skapa en faktura sömlöst från din faktureringsbara tid, e-posta den till din kund och få betalt via internet. Lär dig mer om Harvest

Funktioner

  • Tidrapportering
  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • CRM
  • Klientportal
  • Projektspårning
  • Citat / uppskattningar
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Primetric omvandlar dina arbetsjournaler till tillförlitliga data om utnyttjande och lönsamhet i ditt programvaruutvecklingsföretag. Lär dig mer om Primetric
RIKTAR SIG TILL FÖRETAG INOM PROGRAMVARUUTVECKLING OCH IT-TJÄNSTER. Primetric är en helhetslösning för chefer som vill få en bättre uppfattning om företagets tillstånd. Gör tillförlitliga mätningar och prognostisera medarbetarnas nyttjande och lönsamhet i alla projekt. Med rapporter och insikter i realtid som bygger på dina arbetsjournaler (som t.ex. kan vara integrerade med Jira eller ha inbyggd tidsuppföljning) kan du äntligen på ett och samma ställe kombinera uppgifter om arbetsbelastning och fördelning och se deras direkta inverkan på det ekonomiska resultatet. Lär dig mer om Primetric

Funktioner

  • Tidrapportering
  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • CRM
  • Klientportal
  • Projektspårning
  • Citat / uppskattningar
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Runn är en plattform för resurshantering i realtid med integrerad tidsuppföljning och avancerade prognostiseringsfunktioner. Lär dig mer om Runn
Runn är en plattform för resurshantering i realtid med integrerad tidsuppföljning och prognostisering. Planera projekt intuitivt och schemalägga resurser på kort och lång sikt. Få en dynamisk överblick över kapacitet, arbetsbelastning och tillgänglighet allteftersom du planerar. Följ upp projektbudgetar och se prognoser med viktiga mätvärden. Använd tidrapporterna i Runn för att följa utvecklingen och jämföra planerna med det faktiska resultatet. Integrera med Harvest, WorkflowMax och Clockify. Använd API:et för att ansluta dina favoritverktyg till Runn. Lär dig mer om Runn

Funktioner

  • Tidrapportering
  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • CRM
  • Klientportal
  • Projektspårning
  • Citat / uppskattningar
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Asana är det enklaste sättet att organisera och hantera hela teamets arbete. Se varför över 11 000 kunder ger Asana 4,5 av 5 stjärnor.
Asana är ett verktyg för automatisering av professionella tjänster som hjälper team att samordna sitt arbete, från dagliga uppgifter till strategiska initiativ. Med Asana kan du samla allt ditt arbete och sammanföra team på en och samma plats. Organisera arbetet på ditt sätt, från listor till tavlor, kalendrar och Gantt-diagram. Gör som mer än 135 000 betalande organisationer och miljontals team i 190 länder som använder Asana för att få mer gjort. Kom igång på några minuter och prova Asana. Lär dig mer om Asana

Funktioner

  • Tidrapportering
  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • CRM
  • Klientportal
  • Projektspårning
  • Citat / uppskattningar
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
monday.com är en lätthanterlig arbetsplattform som låter dig hantera alla team och alla projekt: välj helt enkelt från en mängd olika mallar för att komma igång.
Ett enkelt sätt att öka produktiviteten, monday.com Work OS är en sanningskälla i realtid som ditt team kan förlita sig på för alla vardagsprocesser. Med kodfri automatisering kan du sätta ditt teams arbetsflöde på autopilot så att de kan fokusera på meningsfullt arbete. Under tiden kommer anpassade varningar, automatiska statusuppdateringar och projektflöden att hålla ditt team i linje med prioriteringarna så att du aldrig missar dina deadlines. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Tidrapportering
  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • CRM
  • Klientportal
  • Projektspårning
  • Citat / uppskattningar
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
En enkel fakturerings- och redovisningslösning från 7,50 USD/månad (de första tre månaderna). Bli en av de 24 miljoner människor som redan har använt FreshBooks.
FreshBooks automatiserar dagliga bokföringsaktiviteter, nämligen skapande av fakturor, betalningsmottagning, utgiftsspårning, fakturerbar tidsuppföljning och finansiell rapportering. Prova gratis i 30 dagar, inget kreditkort krävs. Lär dig mer om FreshBooks

Funktioner

  • Tidrapportering
  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • CRM
  • Klientportal
  • Projektspårning
  • Citat / uppskattningar
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Smartsheet är en webbaserad plattform för arbetsutförande som ger organisationer i alla storlekar möjlighet att planera, hantera, automatisera och rapportera om arbete.
Smartsheet möjliggör smidighet via automatisering – ingen kod krävs. Skapa kraftfulla automatiserade arbetsflöden med enkla regler som alla företagsanvändare kan skapa utan en enda kodrad eller komplexa formler eller hjälp från IT-avdelningen. Smartsheet är ett bra sätt att planera, spåra, automatisera och rapportera arbete. Lär dig mer om Smartsheet

Funktioner

  • Tidrapportering
  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • CRM
  • Klientportal
  • Projektspårning
  • Citat / uppskattningar
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Wrike är en programvara för automation av professionella tjänster med mallar, tidsuppföljning, Gantt-diagram, Kanban-tavlor, rapporter med mera.
Wrike är en kraftfull programvara för professionella tjänster som över 20 000 företag över hela världen förlitar sig på. Skapa en strömlinjeformad digital arbetsplats med hjälp av anpassade förfrågningsformulär, Kanban-tavlor, Gantt-diagram, tidsuppföljning, uppdateringar i realtid och prestandarapporter på ett och samma ställe som kan delas över hela företaget. Integrera Wrike med mer än 400 applikationer för att automatisera dina dagliga processer. Anpassa arbetsflöden och minska behovet av e-post, möten och statusuppdateringar med mera. Gör kunderna nöjda med varje projekt. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Tidrapportering
  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • CRM
  • Klientportal
  • Projektspårning
  • Citat / uppskattningar
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
NetSuite PSA hjälper projektcentrerade företag runt om i världen att öka intäkterna, sänka kostnaderna och maximera kassaflödet.
NetSuites lösning för PSA tillhandahåller en omfattande, heltäckande lösning som hjälper dig att maximera dina tjänsters affärsresultat. Med NetSuites PSA-lösning kommer du att öka insynen i din organisation för professionella tjänster, förbättra resursutnyttjandet, effektivisera fakturering, lyfta graden av punktliga projektleveranser och öka lönsamheten. Lär dig mer om NetSuite

Funktioner

  • Tidrapportering
  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • CRM
  • Klientportal
  • Projektspårning
  • Citat / uppskattningar
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Plattformen för arbetsledning för större företag hjälper team och företag att planera, utföra och leverera bra arbete och önskade resultat.
Workfront är den första moderna arbetsledningsplattformen som organiserar allt ditt arbete på ett ställe. Med Workfront kan ledare och team effektivisera förfrågningar, planera och prioritera projekt, hantera processer, granska tillgångar digitalt och rapportera om arbete. Eliminera informationssilor, öka produktiviteten, samla in viktig information, samarbeta med intressenter och arbeta effektivt genom att kombinera ditt arbete i en enda lösning. Workfront är utformad för medarbetare så att de kan utföra ett så bra arbete som möjligt. Lär dig mer om Adobe Workfront

Funktioner

  • Tidrapportering
  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • CRM
  • Klientportal
  • Projektspårning
  • Citat / uppskattningar
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
En bra kostnadsfri plattform för automation av professionella tjänster som används av över 4 miljoner företag runt om i världen. För molnet, mobil och öppen källa.
Bitrix24 är den kanske enda kostnadsfria automation av professionella tjänster av professionella tjänster som kan hantera alla aspekter av en typisk verksamhet – från kundhantering och fakturering till dokumenthantering, uppgifter och projekt, HR, tidsplanering, kunskapshantering, samarbete, intern kommunikation och till och med callcenter. Det är viktigt att notera att Bitrix24 är tillgängligt både i molnet och som programvara med egen värd som kan installeras på din server (om du väljer det här alternativet får du åtkomst till öppen källkod). Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Tidrapportering
  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • CRM
  • Klientportal
  • Projektspårning
  • Citat / uppskattningar
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Teamwork skapar arbetshanteringsapplikationer för team i alla storlekar och branscher, så att du kan vara mer effektiv, organiserad och nöjd.
Projekthanteringsprogramvara som hjälper interna team och byråer att förbättra samarbete, synlighet, ansvar och i slutändan resultat. Teamwork har alla funktioner du behöver för att samarbeta effektivt, förenkla kommunikation och centralisera projektinformation för att göra projekthanteringen snabbare och mer effektiv. Använd Teamwork för att hantera allt från att leverera kundprojekt, till att genomföra marknadsföringskampanjer, till sprintplanering och omdesign av webbplatser. Lär dig mer om Teamwork.com

Funktioner

  • Tidrapportering
  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • CRM
  • Klientportal
  • Projektspårning
  • Citat / uppskattningar
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
UiPath är en ledare inom robotprocessautomatisering (robotic process automation, RPA), med lösningar som levereras till ledande globala företag, BPO:er och organisationer för delade tjänster.
Den mest avancerade, skalbara, utökningsbara och hållbara lösningen för tjänsteföretag som vill automatisera, schemalägga och hantera alla processer och resurser på ett ställe. Denna funktionsrika automatiseringsprogramvara låter dig skapa dina egna arbetsflöden visuellt, utan skript eller kodning. UiPath fungerar med praktiskt taget alla applikationer och system, oavsett källa eller geografi, och bäst av allt, den ger fullständig granskningskapacitet och avancerad analytisk rapportering med anpassningsbara kontrollpaneler utanför lådan. Lär dig mer om UiPath

Funktioner

  • Tidrapportering
  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • CRM
  • Klientportal
  • Projektspårning
  • Citat / uppskattningar
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Paymo är en komplett arbetsledningslösning för småföretag och fjärrteam som hjälper dem att få jobbet gjort.
Paymo är en modern och intuitiv arbetsledningslösning för småföretag och fjärrteam som kombinerar avancerad uppgiftshantering, planering, schemaläggning, tidsuppföljning, samarbete och fakturering. Det innebär att du kan hålla reda på hela projektets livslängd – från skapande till betalning – utan att behöva använda och betala för flera appar. Lär dig mer om Paymo

Funktioner

  • Tidrapportering
  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • CRM
  • Klientportal
  • Projektspårning
  • Citat / uppskattningar
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Integrerad programvara för professionella tjänsteföretag med moduler för projektledning, tidrapporter, utgifter och fakturering.
Avaza är en molnbaserad programvarusvit för klientfokuserade företag. Programvaran innehåller moduler för projektledning och samarbete, resursplanering, tidsuppföljning, utgiftshantering, offerter och fakturering. Du kan välja om du vill visa uppgifterna i listvyn eller som Kanban-tavla. Avaza erbjuder också kraftfulla rapporteringsfunktioner. Dra och släpp bifogade filer i uppgifterna. Använd Avaza i molnet och få åtkomst från valfri enhet oavsett om det är din dator, läsplatta eller mobil. Lär dig mer om Avaza

Funktioner

  • Tidrapportering
  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • CRM
  • Klientportal
  • Projektspårning
  • Citat / uppskattningar
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Topprankad allt-i-ett-programvara för RMM + PSA. Obegränsat antal enheter, du betalar endast per tekniker. Allt du behöver på ett enda ställe.
Topprankad, heltäckande RMM- + PSA-programvara för funktionstjänstleverantörer. Atera inkluderar RMM, PSA, fjärråtkomst, rapporter, fakturering och mycket mer under ett och samma tak. Prismodellen att betala per tekniker hjälper både små och stora MSP:er att växa utan extra kostnader. Alla planerna inkluderar obegränsat antal enheter för en låg månadsavgift. Prova gratis nu. Lär dig mer om Atera

Funktioner

  • Tidrapportering
  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • CRM
  • Klientportal
  • Projektspårning
  • Citat / uppskattningar
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
En 360-gradersvy över din verksamhet inom professionella tjänster. Planera, hantera och prognostisera resurser, ekonomi och projekt i en och samma plattform.
Birdview PSA är en komplett plattform som hjälper professionella tjänsteföretag att planera, hantera och prognostisera resurser, ekonomi och projekt på ett och samma ställe. Med fokus på att ge kunderna ett fågelperspektiv på sin verksamhet hjälper Birdview PSA organisationer att effektivisera sina processer och öka tillväxten. Med BI-drivna instrumentpaneler och rapporter kan teamet fatta kunskapsbaserade beslut och optimera processer för ökad produktivitet, lönsamhet och effektivitet. Lär dig mer om Birdview

Funktioner

  • Tidrapportering
  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • CRM
  • Klientportal
  • Projektspårning
  • Citat / uppskattningar
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Upptäck SAP S/4HANA Cloud, ett komplett ERP-system med inbyggd AI och maskininlärning.
SAP S/4HANA Cloud är ett komplett system för företagsresursplanering (ERP, Enterprise Resource Planning) med inbyggd intelligent teknik som AI, maskininlärning och avancerad analys. Det hjälper företag att anta nya affärsmodeller, hantera snabba verksamhetsförändringar, organisera interna och externa resurser och utnyttja den prediktiva kraften i AI. Dra nytta av en tät, inbyggd integrering mellan processer, ett utvecklat branschdjup och en stabil minnesbaserad datamodell. Lär dig mer om SAP S/4HANA Cloud

Funktioner

  • Tidrapportering
  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • CRM
  • Klientportal
  • Projektspårning
  • Citat / uppskattningar
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering
Celoxis är ett verktyg för automation av professionella tjänster (Professional Service Automation, PSA) – en mångsidig lösning för att planera, hantera och optimera komplexa projektportföljer
Celoxis är ett verktyg för automation av professionella tjänster (Professional Service Automation, PSA) – en mångsidig lösning för att planera, hantera och optimera komplexa projektportföljer. Den kombinerar robusta projekthanteringsfunktioner med PSA-kapacitet för en smidig automation av tjänster. Hantera enkelt projekt, resurser, budgetering, intäktsprognoser, tid- och kostnadsuppföljning, rapportering och samarbete. Välj flexibelt mellan olika driftsättningsalternativ: SaaS eller installation på plats, med 99,99 % drifttid Lär dig mer om Celoxis

Funktioner

  • Tidrapportering
  • Resurshantering
  • Samarbetsverktyg
  • CRM
  • Klientportal
  • Projektspårning
  • Citat / uppskattningar
  • Dokumenthantering
  • Uppgiftshantering