Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Samarbetsverktyg

Sverige Visa lokala produkter
1338 resultat
monday.com, en kraftfull samarbetsplattform för arbetsledning, förbättrar kommunikationen och ökar produktiviteten för team av alla storlekar. Lär dig mer om monday.com
monday.com, en flexibel programvara för distanssamarbete, underlättar effektivt samarbete, förbättrar kommunikationen och ökar produktiviteten i ett centralt nav. Kom igång med en av de färdiga mallarna för att snabbt få ditt team att komma igång. Dela filer, respons och idéer, @-a teamkamrater, tilldela ägare, ge uppdateringar om framsteg i realtid, se vem som gör vad och när. Gå med i mer än 100 000 team som samarbetar på monday.com. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
En förstklassig visuell samarbetsbaserad plattform som gör att teamen får jobbet gjort. Lär dig mer om Miro
Miro är en samarbetsbaserad online-plattform för whiteboardtavlor som gör det möjligt för team att arbeta effektivt tillsammans, från brainstorming med digitala klisterlappar till planering och hantering av agila arbetsflöden. Prova djupgående integrationer med Microsoft Ecosystem, Atlassian Ecosystem, Slack, Box, DropBox, Sketch med mera för att göra ditt teamsamarbete mer produktivt. Utforska över 60 mallar och interaktiva ramverk för att börja samarbeta snabbt med ditt team Lär dig mer om Miro

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Asana är det enklaste sättet att organisera och hantera hela teamets arbete. Se varför över 11 000 kunder ger Asana 4,5 av 5 stjärnor. Lär dig mer om Asana
Asana är ett samarbetsverktyg som hjälper team att samordna sitt arbete, från dagliga uppgifter till strategiska initiativ. Med Asana kan du samla allt ditt arbete och sammanföra team på en och samma plats. Organisera arbetet på ditt sätt, från listor till tavlor, kalendrar och Gantt-diagram. Gör som mer än 135 000 betalande organisationer och miljontals team i 190 länder som använder Asana för att få mer gjort. Kom igång på några minuter och prova Asana. Lär dig mer om Asana

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Upwave är en visuell produktivitetsplattform som hjälper moderna företag att utvecklas. Organisera, planera, spåra, samarbeta och få saker gjorda. Lär dig mer om UpWave
Upwave är en produktivitetsplattform för samarbete kring projekt, innovationsprocesser och dagliga uppgifter. Hantera dina team, projekt och uppgifter på ett visuellt sätt – allt på ett och samma ställe. Arbeta med fördefinierade uppgiftstavlor och strategicanvas, som Business Model Canvas och SWOT. Kartlägg tid, uppskattning och rapportera framsteg. Involvera externa medarbetare på ett enkelt och säkert sätt. Det intuitiva och användarvänliga gränssnittet gör det enkelt att få med alla – ingen extra utbildning behövs. Lär dig mer om UpWave

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Jostle är ett intranät som är utformat för att förenkla livet och göra det enkelt när du växer, så att dina medarbetare och din organisation kan blomstra Lär dig mer om Jostle
Jostle är utformad för att hjälpa dina medarbetare att blomstra när de ställs inför komplexitet. Varför? Eftersom dagens organisationer är mer fragmenterade än någonsin: information och människor är utspridda och det finns för många sätt att kommunicera. Inte konstigt att samarbeten blir kaotiska och jobbiga upplevelser. Jostle gör det enkelt för anställda att snabbt hitta den information och de personer de behöver för att göra ett bra jobb – med mening, med andra och med lätthet. Lär dig mer om Jostle

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
OnBoard är en virtuell programvara för att sköta dina ledarskaps- och styrelsemöten. Fatta självsäkra beslut var du än befinner dig. Påbörja en gratis provperiod eller hämta en demo idag. Lär dig mer om OnBoard
OnBoard är en av Capterras mest lättanvända programvaror för styrelsemöten och erbjuder virtuell möteshantering med en komplett uppsättning verktyg för att fatta smartare beslut, på distans och i realtid. Nu mer än någonsin tidigare behöver du en omfattande, säker och lättanvänd programvara för att sköta dina lednings- och styrelsemöten. Effektivisera mötesförberedelserna och ge dina ledare korrekt information i rätt tid på alla enheter. Redo för fjärranvändning så att du kan fatta självsäkra beslut var du än befinner dig. Hämta en demo eller påbörja en gratis provperiod Lär dig mer om OnBoard

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
FreeConferenceCall.com erbjuder HD-ljudkonferenser och webbaserade möten för upp till 1 000 deltagare och allt är gratis. Lär dig mer om FreeConferenceCall.com
FreeConferenceCall.com erbjuder HD-ljudkonferenser och webbaserade möten med skärmdelning och videokonferenser för upp till 1 000 deltagare. FreeConferenceCall.com står värd för över 40 miljoner konferenser varje år och har vuxit fram som en av världens största och mest erkända konferensleverantörer. Varje konto inkluderar obegränsade konferenssamtal, skärmdelning, videokonferenser, inspelning, säkerhetsfunktioner, kalenderintegreringar, mobilapplikationer och mycket mera och allt detta är gratis. Lär dig mer om FreeConferenceCall.com

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Slack samlar all er kommunikation på ett och samma ställe. Det handlar om meddelanden i realtid samt arkiverings- och sökfunktioner för moderna team.
Slack är en plats för samarbete. När ditt team till exempel behöver sparka igång ett projekt, anställa en ny medarbetare, implementera kod, granska ett försäljningsavtal, slutföra nästa års budget, genomföra ett A/B-test, planera öppnandet av ert nya kontor – då är det Slack ni behöver. Lär dig mer om Slack

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
A visual collaboration tool that creates a shared perspective for your team on any project in a fun, flexible, and rewarding way.
From sales and marketing to HR and operations, teams can design and customize Trello to fit their unique needs and work styles. And with over 100+ integrations with other key tools like Google Drive, Slack, Jira and more, Trello is a living, breathing project hub of cross-team collaboration no matter where your work needs to happen. Trello brings joy to teamwork by making it transparent and easily shareable across boards and teams. Lär dig mer om Trello

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Share a document. Collaborate and comment. Securely store files. Dropbox Business has everything you need for your digital workspace.
Share a document. Collaborate and comment. Securely store files. Dropbox Business has everything you need for your digital workspace. Dropbox Business is trusted and used by over 300,000 business teams worldwide and over 50% of the Fortune 500 for its industry leading file sync, collaboration, and extensive administration and security features that scale as teams grow. Lär dig mer om Dropbox Business

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Google Workspace is how teams of all sizes connect, create, and collaborate — to drive innovation from any device, and any location.
Google Workspace business solutions seamlessly integrate everything that you and your team need to get anything done, all-in-one place, including professional @yourcompany email. Whether it’s a video call with a client, chat room with your supplier or shared drive with partners, stay connected with everyone who is important to your business. Lär dig mer om Google Workspace

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Basecamp, som är betrott av miljontals användare, tillhandahåller allt du behöver för att få jobbet gjort på ett och samma ställe.
Enbart gruppchatt räcker inte. Basecamp kombinerar ihop alla verktygen team behöver tillsammans på ett ställe: anslagstavlor, scheman, att göra-listor, gruppchatt, dokument och fillagring med mera. Istället för saker utspridda lite här och var kommer allt du arbetar med att finnas på ett samordnat och organiserat ställe. Alla vet vad de ska göra. Inget kommer att glida igenom sprickorna. Du kommer alltid att veta exakt vad som händer. Lär dig mer om Basecamp

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Zoom Meetings are easy, reliable, and secure, providing HD video, audio, and content sharing across a multitude of systems.
Zoom Meetings are easy, reliable, and secure, providing HD video, audio, and content sharing across everything from your mobile and desktop devices to telephones and conference room systems. Special features include cloud and local recording with transcripts and multi-user annotation capabilities via screen share. Easy access with one click, chat across platforms and share files all with encrypted, compliant settings for extra security. Lär dig mer om Zoom Meetings

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
An integrated suite of applications include email, calendar and address book that are accessed via the Internet 24/7.
Microsoft 365 - formerly known as Office 365 - is more than just Word, Excel, PowerPoint, and Outlook. It provides powerful services like business-class email, online storage, and teamwork solutions that you can access from anywhere. Bring teams and resources together with solutions like Microsoft Teams and Skype for Business that make working together more productive and enjoyable regardless of where participants are located. Lär dig mer om Microsoft 365

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Miljontaltals väljer Jira för att planera och bygga fantastiska produkter. Prova gratis.
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Team på allt från två personer till 20 000 förlitar sig på Jira för att hantera varje steg i arbetsflödet, från planering till leverans. Med inbyggda färdplaner kan team ta fram sitt arbete för att hålla reda på helhetsbilden. Med Jiras kodlösa automatiseringsmotor kan teamen spara tid och öka effekten genom att automatisera alla uppgifter eller processer med några få klick. Och med en gratisutgåva kan team med upp till tio användare dra nytta av Jiras alla möjligheter utan kostnad, för alltid. Lär dig mer om Jira

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Microsoft OneDrive is a web-based digital asset management solution that allows businesses of all sizes to efficiently manage, collabo
Microsoft OneDrive is a web-based digital asset management solution that allows businesses of all sizes to efficiently manage, collaborate, and share files. Administrators can set up a private or public site for authorized users, who can then create online folders to store their documents. Businesses can share sensitive data without revealing proprietary information by allowing only authorized people to access the folder. Users can also access and edit documents within the same collaborative environment to increase efficiency. The Microsoft 365 interactive scanning app lets users scan and convert paper to searchable PDFs directly from their device. Lär dig mer om OneDrive

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
TeamViewer's all-in-one approach ensures that you have everything you need for both effective communication and collaborative working.
TeamViewer's multi-faceted functionality makes it the ideal all-in-one business collaboration solution for working on joint projects remotely, whether you are working from home or cooperating with colleagues elsewhere. In addition to the online conferencing features, allowing you to jump on video calls with ease, you can use TeamViewer Chat to discuss important topics on the fly, without having to sift through complex email threads. Lär dig mer om TeamViewer

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Snabb, enkel och tillförlitlig programvara för onlinemöten som miljontals människor varje dag litar på för virtuell kommunikation i realtid.
GoToMeeting är samarbetsprogramvara som är betrodd av miljontals människor varje dag som behöver professionell virtuell kommunikation i realtid. GoToMeeting erbjuder en snabb, enkel och pålitlig online-möteslösning för yrkesmänniskor som gör det möjligt för kunder att träffas ansikte mot ansikte, dela presentationer och chatta med kollegor, allt med en enda knapptryckning. GoToMeeting kombinerar produktivitet med flexibilitet för att låta anställda arbeta effektivt när som helst, var som helst på vilken enhet som helst. Lär dig mer om GoTo Meeting

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Cloud-based application developed for business communications that helps manage chat, meet, file sharing, and more.
Microsoft Teams is a group chat solution for teams who want a shared workspace and messaging service. Microsoft Teams replaces Skype for Business as the chat-based communication service of choice for Microsoft 365 team collaboration. It's available on iOS, Android and Windows 10 operating systems. Microsoft Teams is an enterprise-grade messaging application that is a collaboration hub for teams. Create new teams to manage projects, and use Microsoft Teams to send messages, make calls and video conference with coworkers. Get real-time updates to keep everyone on task throughout the day. Lär dig mer om Microsoft Teams

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Bring your teams work together, and unify your workflow. Create, collaborate, and store information all in one place.
Evernote Business brings your teams work together. Create documents, collaborate on projects, and store information all in one place. Teammates can access, edit, upload, and share notes and files from any device--even if theyre offline. Cut through the noise, and quickly find the information you need with powerful search capabilities and integrations with tools you already use. Unify your workflow with Evernote Business. Lär dig mer om Evernote Teams

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Webex brings together Calling, Meeting and Messaging modes of collaboration into a seamless, inclusive and intelligent experience.
Messaging that powers collaboration. Anytime, anywhere. -Collaborate beyond meetings, internally and externally -Connect with teams before, during, and after meetings, in spaces organized around your work. -Collaborate with anyone, inside or outside your organization—all from the same space. -Collaborate across applications -Co-edit documents and use many of your favorite apps—all without leaving Webex. Lär dig mer om Webex

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Samarbeta säkert var som helst tack vare en central arbetsplats för att redigera, granska och tilldela uppgifter.
Samarbeta säkert var som helst tack vare en central plats för att redigera, granska och tilldela uppgifter. Tack vare inbyggda integrationer med populära appar som Zoom, Slack, Google Workspace och Microsoft 365 kan du se till att arbetet fortskrider. Lär dig mer om Box

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Content management solution that helps businesses with desktop sharing and viewing, text annotations, instant messaging, and whiteboard
Content management solution that helps businesses with desktop sharing and viewing, text annotations, instant messaging, and whiteboard editing. Lär dig mer om Microsoft SharePoint

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
ClickUp är ett samarbetsverktyg med helt anpassningsbara och patentskyddade funktioner som gör det mycket användbart alla team
Med funktioner som tilldelade kommentarer, chatt, inkorg, meddelanden, kommentartrådar, påminnelser, uppgiftsprioriteringar, tidsuppföljning, mål, beroenden och anpassade statusar, har ClickUp allt du behöver för att effektivisera samarbetet för alla projekt eller team. ClickUp används av mer än 100 000 team i företag som Airbnb, Google och Uber och är ett bra samarbetsverktyg för att få alla dina team att arbeta i en enda app. Byggd för team i alla storlekar och branscher. Lär dig mer om ClickUp

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Hootsuite helps you build your brand, strengthen connections with customers, and drive real business results with social media.
Social media is a wild place to do business. That’s why thousands of brands rely on Hootsuite’s tools and expertise to bring order to the chaos. Launch brilliant social campaigns, deliver 5-star social commerce experiences, and manage all your customer conversations in one place. Plus, get access to industry leading certifications, training, and coaching to help you push your results on social media further, faster. Lär dig mer om Hootsuite

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Confluence hjälper ditt team att hålla sig på samma sida genom att göra det enklare att samarbeta över hela organisationen.
Confluence är dina drömmars samarbetsverktyg. Confluence gör att du kan arbeta med dina team i realtid, tagga intressenter när och där deras uppmärksamhet behövs, dela information mellan team och mycket mer. Confluence hjälper ditt team att hålla sig på samma sida genom att lagra all information på samma ställe. Lär dig mer om Confluence

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Smartsheet är en webbaserad plattform för arbetsutförande som ger organisationer i alla storlekar möjlighet att planera, hantera, automatisera och rapportera om arbete.
Smartsheet, en webbaserad plattform för arbetsutförande, möjliggör uppkopplat samarbete och vill omdefiniera hur team arbetar. Dess välkända och lättanvända gränssnitt, kombinerat med fildelning, Gantt-diagram och funktioner för arbetsautomatisering har hjälpt Smartsheet att snabbt växa och bli en populär affärsapp för produktivitet. **Främsta produktivitetsappen 2013 enligt Tech Impact Awards **Best Business App of 2014 - Evernote Platform Awards Lär dig mer om Smartsheet

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Purpose-built model coordination - including Navisworks & Revit integration - keeps project teams in sync, avoiding costly bottlenecks.
Save time reviewing clashes and managing issues with trades and designers. Real-time collaboration gives you instant access to changes, issues, meeting minutes and more. Easily access issues across Navisworks and Revit to fix models, validate designs, and close out issues. Anytime, anywhere access to Revit, Civil 3D, and AutoCAD Plant 3D streamlines design collaboration for the entire project team. Lär dig mer om Autodesk Construction Cloud

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Wrike är en samarbetsprogramvara för företag med förbyggda mallar, tidsuppföljning, Gantt-diagram, Kanban-tavlor med mera.
Wrike är en prisbelönt samarbetsprogramvara för team som över 20 000 företag över hela världen förlitar sig på. Skapa en strömlinjeformad digital arbetsplats med hjälp av anpassade förfrågningsformulä r, Kanban-tavlor, Gantt-diagram, tidsuppföljning, uppdateringar i realtid och prestandarapporter på ett och samma ställe som kan delas över hela företaget. Integrera Wrike med mer än 400 applikationer för att automatisera dina dagliga processer. Anpassa arbetsflöden och minska behovet av e-post, möten och statusuppdateringar med mera. Arbeta smartare, inte hårdare, med Wrike. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Collaborate, hold training sessions, provide project updates, & speak with customers with ConnectWise Control's remote meetings.
ConnectWise Control (formerly ScreenConnect) is a fast, reliable and secure remote support, access and meeting solution. Online meetings allow users to collaborate, hold training sessions, provide project updates, chat, or anything in between. Collaborate with another technician to both work on a single session simultaneously. Multiple technicians can collaborate collectively on a support session; utilizing respective skills to more efficiently help their customers. Lär dig mer om ConnectWise Control

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Airtable combines an intuitive spreadsheet interface with file attachments, kanban boards, calendars, and other powerful features.
Airtable is the all-in-one collaboration platform that combines the flexibility of a spreadsheet interface with rich features like file attachments, kanban card stacks, calendars, and reporting. Lär dig mer om Airtable

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Microsoft Project is a simple, yet powerful tool to manage work from quick projects to more complex initiatives.
Microsoft Project helps you keep track of everything you need to run successful projects, even when working remotely. Collaborate and work with remote teams anywhere, streamline processes, optimize tasks and resources, engage across different functional teams, keep track of all associated costs, and customize visual reports for actionable insights. Familiar Office tools and pre-built templates allow you to kick off projects quickly to get more done while saving your business time and money. Lär dig mer om Microsoft Project

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Ridiculously simple screen sharing tool for meetings on the fly. Get everybody on the same page, when they're not in the same room!
join.me is the fastest and easiest way to connect and collaborate. Anyone can share ideas instantly with screen sharing, audio, video, whiteboard and chat. join.me is a personalized meeting experience where users can personalize participant bubbles, URLs, backgrounds and more! Lär dig mer om Join.Me

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Notion är allt i ett-arbetsytan där team kan dela kunskap, leverera projekt och samarbeta.
Notion är allt i ett-arbetsytan där team kan dela kunskap, leverera projekt och samarbeta. Tiotusentals team och företag runt om i världen använder programvaran för att se till att medarbetarna hålls informerade och samarbetar. Genom att sammanföra allt arbete och all kunskap och göra det väldigt anpassningsbart skapar Notion fokus och transparens, samtidigt som verktygen konsolideras, vilket ger tidsbesparingar och ökad produktivitet för team av alla storlekar. Lär dig mer om Notion

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Web conferencing tool that helps businesses with instant messaging, voice & video calls, voice messaging, desktop sharing, conferencing
Web conferencing tool that helps businesses with instant messaging, voice & video calls, voice messaging, desktop sharing, conferencing. Designed for midsize to large businesses in consulting, finance, healthcare, and other industries, it is a web conferencing tool that provides team messaging, remote collaboration, and more. Lär dig mer om Cisco Jabber

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Plattformen för arbetsledning för större företag, där marknadsavdelningen kan organisera, lansera och anpassa kampanjer med synlighet och snabbhet.
Workfront är den första moderna arbetsledningsplattformen som kan organisera allt ditt arbete på ett ställe. Workfront integrerar verktyg, team och hela företag så att teamen samarbetar effektivt, hanterar tillgångar och får insyn i alla aspekter av arbetsflödet. Workfront är i grund och botten skapad för personer som samarbetar för att hjälpa dem att göra ett så bra jobb som möjligt. På så sätt kan företag blomstra världen över. Lär dig mer om Adobe Workfront

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Workplace makes online collaboration fast, fun and reliable, with features such as groups, instant messaging and Auto-translate
Groups are collaboration spaces where projects get done. Assign tasks, share feedback, tag colleagues and post updates. Create as many groups as you need ¿ all with secure file sharing and unlimited storage. Choose whether your group should be open, closed, secret or multi-company to manage access and ensure that the right people have access to the information they need. Lär dig mer om Workplace from Meta

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
MeisterTask är ett samarbetsvänligt webbaserat uppgifts- och projekthanteringsverktyg som är perfekt för agil projekthantering.
MeisterTask är ett samarbetsvänligt webbaserat uppgifts- och projekthanteringsverktyg som är perfekt för agil projekthantering. De vackert utformade gränssnitten, de intuitiva funktionerna och den sömlösa integrationen med andra verktyg gör det till det logiska valet för projektteam som vill samarbeta mer effektivt. Verktyget är en del av Meister Suite, en produktgrupp för en felfri arbetsflödeshantering. Från idéskapande i MindMeister, vårt verktyg för tankekartor, till onlinedokumentation i MeisterNote. Lär dig mer om MeisterTask

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Quickly and easily make standout content from thousands of beautiful templates with the all-new Adobe Creative Cloud Express.
Adobe Creative Cloud Express (formerly Adobe Spark) is a unified task-based, web and mobile product designed to make it easy to create and share beautiful rich multimedia content – from social media posts and stories to invitations to marketing materials like logos, flyers and banners. Creative Cloud Express enables drag-and-drop content creation, to empower users to express their creativity with just a few clicks. Lär dig mer om Adobe Creative Cloud Express

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Bluebeam takes collaboration to a new level with construction and building benefits that keep your team on time and on budget.
Collaboration is key if your architecture and design projects are to make critical dates and stay on budget. That's where Bluebeam and it's powerful set of construction project solutions can make all the difference. If your build projects need an on-the-go, from build site to C-suite solution with shareable and customizable features, then BlueBeam checks all the right boxes. Markup PDFs in many formats, create takeoffs, and fine tune your bidding proposals. Lär dig mer om Bluebeam Revu

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
CaptivateIQ saves go-to-market teams days of pain and frustration managing and receiving commissions. Book a demo to see how.
CaptivateIQ, the agile commission solution, enables companies to consistently align revenue teams with evolving business goals. Combining flexibility with ease of use, CaptivateIQ gives leading companies including Gong and Lattice the ability to build any commission plan, save days in payout processing, and motivate sales reps through real-time visibility. Lär dig mer om CaptivateIQ

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
En webbkonferenslösning som ger dig möjlighet att anordna interaktiva webbmöten och organisera engagerande webinarer för en bredare publik.
Zoho Meeting är en robust lösning för webbkonferenser som är byggd för dina behov av onlinemöten och webinarer. Programvaran är helt webbläsarbaserad och deltagarna behöver inte ladda ner någon applikation för att delta i ett möte eller webinar. Ha dina möten nära till hands med hjälp av skrivbordsinsticksprogrammet för Windows och Mac, iOS-app, Android-app, Google Chrome-tillägg, Firefox-tillägg, inbäddningswidget och kalenderintegreringar. Inbäddad webinarregistrering, enkäter, frågor och svar, taltillåtelse, inspelaning, djupgående analyser osv. Lär dig mer om Zoho Meeting

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Revolutionize internal communications by bringing together all employees inside a private and secure enterprise social network.
Revolutionize internal communications by bringing together all employees inside a private and secure enterprise social network. Connect with people across your organization to make better decisions, faster. Allows all employees to know whats happening day to day as well as build on the work of others. Employees will be able to create groups relevant to work and other interests, along with keeping documents or photos in context while still discussing things online. Lär dig mer om Yammer

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Bitrix24 är en ledande plattform för samarbete, kommunikation, sociala nätverk och arbetsflöde och kunskapshantering. 4 miljoner kunder.
Bitrix24 är en jättebra, kostnadsfri samarbetsplattform som används av över 4 miljoner organisationer runt om i världen. Finns i molnet och på plats och erbjuder kommunikationsverktyg, uppgifts- och projektledning, sociala samarbetsverktyg, medarbetarnas engagemang, gruppchatt, delade kalendrar och mer. Bitrix24 är helt gratis för team upp till 12 anställda och du kan köpa obegränsat antal användare för endast 199 USD per månad. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Collaborate with project teammates using tools such as activity streams, a centralized dashboard, daily activity digest emails & more.
Kantata provides powerful software and services that puts collaboration in context with the future of work. In one workspace, your team can assess tasks and timelines, track time and expenses, and post comments and questions on shared files - all in one place. Kantata transforms your business by uniting project management, collaboration, time tracking, resource management, and project financials all in one place. Lär dig mer om Kantata

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Process Street är det enklaste sättet för att hantera dina teams arbetsflöden, återkommande processer och standardrutiner (standard operating procedures, SOP).
Process Street ger företag ett effektiviserat, icke-tekniskt sätt för snabb, rolig och enkel hantering av återkommande arbetsflöden för team över hela världen. Starka företagsprocesser är ryggraden i varje framgångsrikt företag. Utan dem kommer företag att behöva kämpa och förmodligen ha svårt med tillväxten. Skapa och anpassa enkelt checklistor med text, bilder, video med mera. Effektivisera godkännandeprocessen med villkorlig logik, automatiseringar och integrationer. Lär dig mer om Process Street

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Reagera mer effektivt på de sociala samtalen som betyder mest med hjälp av Sprouts verktyg för teamsamarbete | Prova Sprout gratis
Sprout Social erbjuder kraftfulla sociala samarbetslösningar för ledande byråer och varumärken, inklusive Hyatt, Ogilvy, Leo Burnett, Evernote och Microsoft. Sprout gör det möjligt för varumärken att förenkla sin sociala hantering, rapportering, publicering, kundservice, engagemang och mycket mer | Prova Sprout gratis i 30 dagar. Lär dig mer om Sprout Social

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Built for learning, our fully redesigned web conferencing solution allows employees to fulfill training requirements anywhere, anytime.
Focused on education and training, Blackboard Collaborate is designed for simplicity, accessibility and to support education and training workflows. Whether it's an online meeting, virtual group training, or connecting remote employees, our one-click virtual training solution offers a level of connection and engagement that makes learners forget that they're not in a physical space. Lär dig mer om Blackboard Collaborate

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Samarbeta i projekt, följ upp tid, hantera utgifter och fakturera dina kunder. Tillgänglig i molnet och från alla enheter.
Avaza är en allt i ett-lösning för projektledning, resursplanering, tidsuppföljning, hantering av utgifter, offerter och fakturor. Team av alla storlekar, från frilansare till storföretag, kommer att älska den tack vare den enkla och intuitiva designen med kraftfulla funktioner. Du kan arbeta med projekt, följa upp tid, hantera utgifter och fakturera dina kunder på ett och samma ställe. Tillgänglig i molnet och från alla enheter. Lär dig mer om Avaza

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
ActiveCollab är en centraliserad arbetsyta för alla dina kommunikationer, uppgifter och filer. Allt ditt arbete på ett ställe.
Här kan du börja driva ett vinnande team. Dela och diskutera dina idéer, ge och få respons, samarbeta med ditt team och dina kunder, håll alla på rätt spår, öka ansvarsskyldigheten, följ upp din budget och dina framsteg, generera rapporter. Automatisera ditt rutinarbete och fokusera på din riktiga verksamhet. Lär dig mer om ActiveCollab

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering