1072 resultat
Varför Capterra är gratis
monday.com, en kraftfull samarbetsplattform för arbetsledning, förbättrar kommunikationen och ökar produktiviteten för team av alla storlekar. Lär dig mer om monday.com
monday.com, en flexibel programvara för distanssamarbete, underlättar effektivt samarbete, förbättrar kommunikationen och ökar produktiviteten i ett centralt nav. Kom igång med en av de färdiga mallarna för att snabbt få ditt team att komma igång. Dela filer, respons och idéer, @-a teamkamrater, tilldela ägare, ge uppdateringar om framsteg i realtid, se vem som gör vad och när. Gå med i mer än 100 000 team som samarbetar på monday.com. Lär dig mer om monday.com
monday.com, en flexibel programvara för distanssamarbete, underlättar effektivt samarbete, förbättrar kommunikationen och ökar produktiviteten i ett centralt nav. Kom igång med en av de färdiga...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
ClickUp är ett samarbetsverktyg med helt anpassningsbara och patentskyddade funktioner som gör det mycket användbart alla team Lär dig mer om ClickUp
Med funktioner som tilldelade kommentarer, chatt, inkorg, meddelanden, kommentartrådar, påminnelser, uppgiftsprioriteringar, tidsuppföljning, mål, beroenden och anpassade statusar, har ClickUp allt du behöver för att effektivisera samarbetet för alla projekt eller team. ClickUp används av mer än 100 000 team i företag som Airbnb, Google och Uber och är ett bra samarbetsverktyg för att få alla dina team att arbeta i en enda app. Byggd för team i alla storlekar och branscher. Lär dig mer om ClickUp
Med funktioner som tilldelade kommentarer, chatt, inkorg, meddelanden, kommentartrådar, påminnelser, uppgiftsprioriteringar, tidsuppföljning, mål, beroenden och anpassade statusar, har ClickUp allt...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Asana är ett enkelt sätt att organisera och hantera allt ditt teams arbete. Se varför mer än 8 000 kunder på Capterra ger Asana i genomsnitt 4,5 stjärnor av 5 i betyg. Lär dig mer om Asana
Asana är ett samarbetsverktyg som hjälper team att hantera sitt arbete, från dagliga uppgifter till strategiska initiativ. Med Asana kan du koppla samman allt ditt arbete på ett ställe och sammanföra team, var som helst. Organisera arbetet på ditt sätt, från listor till tavlor, kalendrar och Gantt-diagram. Gör som mer än 75 000 betalande organisationer och miljontals team i 190 länder som använder Asana för att få mer gjort. Kom igång på några minuter och prova Asana. Lär dig mer om Asana
Asana är ett samarbetsverktyg som hjälper team att hantera sitt arbete, från dagliga uppgifter till strategiska initiativ. Med Asana kan du koppla samman allt ditt arbete på ett ställe och sammanföra...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Confluence hjälper ditt team att hålla sig på samma sida genom att göra det enklare att samarbeta över hela organisationen. Lär dig mer om Confluence
Confluence är dina drömmars samarbetsverktyg. Confluence gör att du kan arbeta med dina team i realtid, tagga intressenter när och där deras uppmärksamhet behövs, dela information mellan team och mycket mer. Confluence hjälper ditt team att hålla sig på samma sida genom att lagra all information på samma ställe. Lär dig mer om Confluence
Confluence är dina drömmars samarbetsverktyg. Confluence gör att du kan arbeta med dina team i realtid, tagga intressenter när och där deras uppmärksamhet behövs, dela information mellan team och...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Låt alla inleda diskussioner, vårda nätverket och övervaka aktiviteter. Problemlösning genom samarbete och iterationer är framtiden Lär dig mer om Elium
Elium är en högkvalitativ lösning för hantering av social kunskap som fokuserar på innehållets relevans. Chefer behöver ett sätt att bryta ner informationssilon och se till att alla har den information de behöver, utan att de bombarderas med onödiga dokument. Med en plattform som Elium har chefer en central yta för att organisera, diskutera och dela information. Systemet har en lättanvänd men mycket sofistikerad sökfunktion och underlättar hänvisande genom att omedelbart tagga innehåll. Lär dig mer om Elium
Elium är en högkvalitativ lösning för hantering av social kunskap som fokuserar på innehållets relevans. Chefer behöver ett sätt att bryta ner informationssilon och se till att alla har den informatio...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Projektledning och kodhantering, äntligen kombinerade i en lösning. Planera arbete, följ upp framsteg och släpp kod direkt i Backlog och få allt i ett-samarbete. Lär dig mer om Backlog
Backlog är ett allt i ett-verktyg för webbaserad projektledning som ger dig uppgiftshantering, versionskontroll och felrapporteringssystem. Genom att sammanföra de organisatoriska fördelarna med projektledning med kraften och bekvämligheten med kodhantering förbättrar Backlog teamsamarbetet i både stora och små organisationer. Planera arbete, följ upp framsteg och släpp koduppdateringar direkt i Backlog. Kärnfunktionerna inkluderar deluppgifter, anpassade statusar, tavlor av kanban-typ, Gantt-diagram, burn down chart (diagram över kvarstående arbete), Git och SVN och wikier. Lär dig mer om Backlog
Backlog är ett allt i ett-verktyg för webbaserad projektledning som ger dig uppgiftshantering, versionskontroll och felrapporteringssystem. Genom att sammanföra de organisatoriska fördelarna med...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
En säker, decentraliserad meddelande- och samarbetsapp. Den levererar digital suveränitet i ett öppet nätverk med början till slut kryptering. Lär dig mer om Element
Element är en matrisbaserad, början till slut, krypterad meddelande- och samarbetsapp. Elements decentraliserade design ger digital suveränitet, vilket möjliggör implementering på plats eller via valfri molnleverantör. Element Matrix Services eller EMS säger sig vara den mest populära hostingbaserade lösningen för företags användning av Element. EMS erbjuder snabb prestanda och tillägg i företagsklass. Eftersom Element är matrisbaserat ger det interoperabilitet mellan åtskilda appar och möjliggör enkla anslutningar mellan olika organisationer. Lär dig mer om Element
Element är en matrisbaserad, början till slut, krypterad meddelande- och samarbetsapp. Elements decentraliserade design ger digital suveränitet, vilket möjliggör implementering på plats eller via...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
En förstklassig visuell samarbetsbaserad plattform som gör att teamen får jobbet gjort. Över 95 % av Fortune 500-företagen förlitar sig på plattformen. Lär dig mer om Miro
Miro är en samarbetsbaserad online-plattform för whiteboardtavlor som gör det möjligt för team att arbeta effektivt tillsammans, från brainstorming med digitala klisterlappar till planering och hantering av agila arbetsflöden. Prova djupgående integrationer med Microsoft Ecosystem, Atlassian Ecosystem, Slack, Box, DropBox, Sketch med mera för att göra ditt teamsamarbete mer produktivt. Utforska över 60 mallar och interaktiva ramverk för att börja samarbeta snabbt med ditt team Lär dig mer om Miro
Miro är en samarbetsbaserad online-plattform för whiteboardtavlor som gör det möjligt för team att arbeta effektivt tillsammans, från brainstorming med digitala klisterlappar till planering och...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Front är den främsta samarbetsprogramvaran för team som sammanför all din kommunikation, arbetsflöden, appar och teammedlemmar på en plats. Lär dig mer om Front
Front är den främsta samarbetsprogramvaran för produktiva team som sammanför alla dina e-postmeddelanden, kalender, CRM-, uppgiftshantering, kundkommunikationskanaler och appar till en enda samarbetsplattform. Hantera [email protected] och [email protected] e-postadresser, Facebook, Twitter, chatt och SMS med mer transparens och ansvar. Delegera, tilldela och dela meddelanden med teammedlemmar och samarbeta med interna kommentarer och utkast innan du svarar på kundsamtal. Testa Front gratis. Lär dig mer om Front
Front är den främsta samarbetsprogramvaran för produktiva team som sammanför alla dina e-postmeddelanden, kalender, CRM-, uppgiftshantering, kundkommunikationskanaler och appar till en enda samarbetsp...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Pobuca Connect ger dig en enhetlig företagsadressbok som är lätt att komma åt och dela med dina medarbetare. Lär dig mer om Pobuca Connect
Uppgradera ditt team med en mångsidig kontakthanteringsapp, konvertera dina kontaktlistor till en enhetlig adressbok och få åtkomst från webben, mobilen eller till och med från Outlook och Gmail. Lägg till anpassade fält och taggar för att organisera dina kontakter, spåra aktiviteter, ställa uppgifter och automatiskt berika dina kontakter med LinkedIn och e-postsignaturer. Provversionen och freemium-versionen finns tillgängliga redan idag. Lär dig mer om Pobuca Connect
Uppgradera ditt team med en mångsidig kontakthanteringsapp, konvertera dina kontaktlistor till en enhetlig adressbok och få åtkomst från webben, mobilen eller till och med från Outlook och Gmail....

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Upwave är en visuell produktivitetsplattform som hjälper moderna företag att utvecklas. Organisera, planera, spåra, samarbeta och få saker gjorda. Lär dig mer om UpWave
Upwave är en produktivitetsplattform för samarbete kring projekt, innovationsprocesser och dagliga uppgifter. Hantera dina team, projekt och uppgifter på ett visuellt sätt – allt på ett och samma ställe. Arbeta med fördefinierade uppgiftstavlor och strategicanvas, som Business Model Canvas och SWOT. Kartlägg tid, uppskattning och rapportera framsteg. Involvera externa medarbetare på ett enkelt och säkert sätt. Det intuitiva och användarvänliga gränssnittet gör det enkelt att få med alla – ingen extra utbildning behövs. Lär dig mer om UpWave
Upwave är en produktivitetsplattform för samarbete kring projekt, innovationsprocesser och dagliga uppgifter. Hantera dina team, projekt och uppgifter på ett visuellt sätt – allt på ett och samma...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Jostle är ett intranät som är utformat för att förenkla livet och göra det enkelt när du växer, så att dina medarbetare och din organisation kan blomstra Lär dig mer om Jostle
Jostle är utformad för att hjälpa dina medarbetare att blomstra när de ställs inför komplexitet. Varför? Eftersom dagens organisationer är mer fragmenterade än någonsin: information och människor är utspridda och det finns för många sätt att kommunicera. Inte konstigt att samarbeten blir kaotiska och jobbiga upplevelser. Jostle gör det enkelt för anställda att snabbt hitta den information och de personer de behöver för att göra ett bra jobb – med mening, med andra och med lätthet. Lär dig mer om Jostle
Jostle är utformad för att hjälpa dina medarbetare att blomstra när de ställs inför komplexitet. Varför? Eftersom dagens organisationer är mer fragmenterade än någonsin: information och människor är...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Miljontaltals väljer Jira för att planera och bygga fantastiska produkter. Prova gratis. Lär dig mer om Jira
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Team på allt från två personer till 20 000 förlitar sig på Jira för att hantera varje steg i arbetsflödet, från planering till leverans. Med inbyggda färdplaner kan team ta fram sitt arbete för att hålla reda på helhetsbilden. Med Jiras kodlösa automatiseringsmotor kan teamen spara tid och öka effekten genom att automatisera alla uppgifter eller processer med några få klick. Och med en gratisutgåva kan team med upp till tio användare dra nytta av Jiras alla möjligheter utan kostnad, för alltid. Lär dig mer om Jira
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Team på allt från två personer till 20 000 förlitar sig på Jira för att hantera varje steg i arbetsflödet,...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Quire är ett samarbetsverktyg för projektledning som kan organisera uppgifter och deluppgifter i en unik trädliknande struktur. Lär dig mer om Quire
Quire är ett samarbetsverktyg för projektledning som gör det möjligt för användare att enkelt planera och organisera uppgifter i en trädliknande struktur, där man kan nå sina mål genom att dela upp idéer i genomförbara uppgifter som är placerade i en hierarkisk lista. Lär dig mer om Quire
Quire är ett samarbetsverktyg för projektledning som gör det möjligt för användare att enkelt planera och organisera uppgifter i en trädliknande struktur, där man kan nå sina mål genom att dela upp...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Ett avancerat verktyg för samredigering och dokumentautomatisering som erbjuder betydande fördelar jämfört med traditionella ordbehandlingslösningar. Lär dig mer om XaitPorter
XaitPorter är en molnbaserad programvara för dokumentsamarbete som låter flera deltagare arbeta med samma dokument samtidigt. Företag använder XaitPorter för anbud, förslag, licensansökningar för obstetrik och gynekologi, kliniska prövningsdokument, rapporter, procedurer och mer. Denna programvara för teamsamarbete tar hand om formatering, layout och numrering och har ett inbyggt arbetsflöde som ger dig fullständig kontroll över dokumentskapandeprocessen. Xait innehar ISO 27001-certifieringen. Lär dig mer om XaitPorter
XaitPorter är en molnbaserad programvara för dokumentsamarbete som låter flera deltagare arbeta med samma dokument samtidigt. Företag använder XaitPorter för anbud, förslag, licensansökningar för...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
MeisterTask är det mest intuitiva verktyget för uppgiftshantering och samarbete på webben. Lär dig mer om MeisterTask
MeisterTask är det mest intuitiva uppgiftshanteringsverktyget på webben. Dess flexibla projekttavlor anpassar sig perfekt till ditt teams arbetsflöde, oavsett om du är programmerare och arbetar med sprints, ett marknadsföringsteam som använder Kanban-systemet eller en evenemangschef som letar efter några enkla men kraftfulla uppgiftslistor. Lär dig mer om MeisterTask
MeisterTask är det mest intuitiva uppgiftshanteringsverktyget på webben. Dess flexibla projekttavlor anpassar sig perfekt till ditt teams arbetsflöde, oavsett om du är programmerare och arbetar med...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Bitrix24 är en ledande plattform för samarbete, kommunikation, sociala nätverk och arbetsflöde och kunskapshantering. 4 miljoner kunder. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en jättebra, kostnadsfri samarbetsplattform som används av över 4 miljoner organisationer runt om i världen. Finns i molnet och på plats och erbjuder kommunikationsverktyg, uppgifts- och projektledning, sociala samarbetsverktyg, medarbetarnas engagemang, gruppchatt, delade kalendrar och mer. Bitrix24 är helt gratis för team upp till 12 anställda och du kan köpa obegränsat antal användare för endast 199 USD per månad. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en jättebra, kostnadsfri samarbetsplattform som används av över 4 miljoner organisationer runt om i världen. Finns i molnet och på plats och erbjuder kommunikationsverktyg, uppgifts- och...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Smartsheet är en webbaserad plattform för arbetsutförande som ger organisationer i alla storlekar möjlighet att planera, hantera, automatisera och rapportera om arbete. Lär dig mer om Smartsheet
Smartsheet, en webbaserad plattform för arbetsutförande, möjliggör uppkopplat samarbete och vill omdefiniera hur team arbetar. Dess välkända och lättanvända gränssnitt, kombinerat med fildelning, Gantt-diagram och funktioner för arbetsautomatisering har hjälpt Smartsheet att snabbt växa och bli en populär affärsapp för produktivitet. **Främsta produktivitetsappen 2013 enligt Tech Impact Awards **Best Business App of 2014 - Evernote Platform Awards Lär dig mer om Smartsheet
Smartsheet, en webbaserad plattform för arbetsutförande, möjliggör uppkopplat samarbete och vill omdefiniera hur team arbetar. Dess välkända och lättanvända gränssnitt, kombinerat med fildelning,...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
OnBoard är en virtuell programvara för att sköta dina ledarskaps- och styrelsemöten. Fatta självsäkra beslut var du än befinner dig. Påbörja en gratis provperiod eller hämta en demo idag. Lär dig mer om OnBoard
OnBoard är en av Capterras mest lättanvända programvaror för styrelsemöten och erbjuder virtuell möteshantering med en komplett uppsättning verktyg för att fatta smartare beslut, på distans och i realtid. Nu mer än någonsin tidigare behöver du en omfattande, säker och lättanvänd programvara för att sköta dina lednings- och styrelsemöten. Effektivisera mötesförberedelserna och ge dina ledare korrekt information i rätt tid på alla enheter. Redo för fjärranvändning så att du kan fatta självsäkra beslut var du än befinner dig. Hämta en demo eller påbörja en gratis provperiod Lär dig mer om OnBoard
OnBoard är en av Capterras mest lättanvända programvaror för styrelsemöten och erbjuder virtuell möteshantering med en komplett uppsättning verktyg för att fatta smartare beslut, på distans och i...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Process Street är det enklaste sättet för att hantera dina teams arbetsflöden, återkommande processer och standardrutiner (standard operating procedures, SOP). Lär dig mer om Process Street
Process Street ger företag ett effektiviserat, icke-tekniskt sätt för snabb, rolig och enkel hantering av återkommande arbetsflöden för team över hela världen. Starka företagsprocesser är ryggraden i varje framgångsrikt företag. Utan dem kommer företag att behöva kämpa och förmodligen ha svårt med tillväxten. Skapa och anpassa enkelt checklistor med text, bilder, video med mera. Effektivisera godkännandeprocessen med villkorlig logik, automatiseringar och integrationer. Lär dig mer om Process Street
Process Street ger företag ett effektiviserat, icke-tekniskt sätt för snabb, rolig och enkel hantering av återkommande arbetsflöden för team över hela världen. Starka företagsprocesser är ryggraden...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Reagera mer effektivt på de sociala samtalen som betyder mest med hjälp av Sprouts verktyg för teamsamarbete | Prova Sprout gratis Lär dig mer om Sprout Social
Sprout Social erbjuder kraftfulla sociala samarbetslösningar för ledande byråer och varumärken, inklusive Hyatt, Ogilvy, Leo Burnett, Evernote och Microsoft. Sprout gör det möjligt för varumärken att förenkla sin sociala hantering, rapportering, publicering, kundservice, engagemang och mycket mer | Prova Sprout gratis i 30 dagar. Lär dig mer om Sprout Social
Sprout Social erbjuder kraftfulla sociala samarbetslösningar för ledande byråer och varumärken, inklusive Hyatt, Ogilvy, Leo Burnett, Evernote och Microsoft. Sprout gör det möjligt för varumärken att...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Samarbeta i projekt, följ upp tid, hantera utgifter och fakturera dina kunder. Tillgänglig i molnet och från alla enheter. Lär dig mer om Avaza
Avaza är en allt i ett-lösning för projektledning, resursplanering, tidsuppföljning, hantering av utgifter, offerter och fakturor. Team av alla storlekar, från frilansare till storföretag, kommer att älska den tack vare den enkla och intuitiva designen med kraftfulla funktioner. Du kan arbeta med projekt, följa upp tid, hantera utgifter och fakturera dina kunder på ett och samma ställe. Tillgänglig i molnet och från alla enheter. Lär dig mer om Avaza
Avaza är en allt i ett-lösning för projektledning, resursplanering, tidsuppföljning, hantering av utgifter, offerter och fakturor. Team av alla storlekar, från frilansare till storföretag, kommer att...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Sköt ditt innehåll med prisbelönta DAM+PIM+MRM-lösningar och tjänster utöver det vanliga. Lär dig mer om Widen Collective
Widen erbjuder dokumenthantering för företag. Capterra-användare har gett dem utmärkelser för Bästa värde och Användarvänlighet. Widen gör vad de lovar och strävar efter att vara den bästa delen av sina kunders dag, varje dag. Främst inriktad på medelstora till stora företag med mer än 1 000 anställda ger Widens molnbaserade lösningar för DAM, PIM, arbetsflöde och varumärkeshantering dig en komplett upplevelse av högkvalitativ programvara och jättebra service. Lär dig mer om Widen Collective
Widen erbjuder dokumenthantering för företag. Capterra-användare har gett dem utmärkelser för Bästa värde och Användarvänlighet. Widen gör vad de lovar och strävar efter att vara den bästa delen av...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Företagsklar online-korrekturför byråer och varumärken, hjälper till att leverera kreativa projekt 56 % snabbare än e-post och projektledning Lär dig mer om Ziflow
Ziflow erbjuder företagsklar online-korrektur för världens mest krävande byråer och varumärken. Med stöd för över 1 200 filtyper, SOC2-efterlevnad och funktioner som automatiserat arbetsflöde, versionshantering och integreringar med ledande lösningar för projekthantering är det ett bra val för organisationer som behöver online-korrektur. Bland kunderna kan nämnas Showtime, Splash Worldwide, AWS, Hilton, Weber Grills, WeatherTech, Olly och Everyday Health. Lär dig mer om Ziflow
Ziflow erbjuder företagsklar online-korrektur för världens mest krävande byråer och varumärken. Med stöd för över 1 200 filtyper, SOC2-efterlevnad och funktioner som automatiserat arbetsflöde,...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
FreeConferenceCall.com offers HD audio conferencing and online meetings for up to 1,000 participants all for free. Lär dig mer om FreeConferenceCall.com
FreeConferenceCall.com offers HD audio conferencing and online meetings with screen sharing and video conferencing for up to 1,000 participants. Hosting more than 40 million conferences annually, FreeConferenceCall.com has grown to become the largest and most recognized conferencing provider on the planet. Every account includes unlimited conference calls, screen sharing, video conferencing, recording, security features, calendar integrations, mobile applications and much more all for free. Lär dig mer om FreeConferenceCall.com
FreeConferenceCall.com offers HD audio conferencing and online meetings with screen sharing and video conferencing for up to 1,000 participants. Hosting more than 40 million conferences annually,...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Ett av de mest användarvänliga verktygen för arbete med sociala medier, för en effektiv samarbets- och godkännandeprocess i marknadsföringsteam. Lär dig mer om Kontentino
Planering av sociala medier och kreativt teamsamarbete i Kontentino är mycket smidigt. Alla teammedlemmar kan arbeta tillsammans för att skapa det perfekta inlägget. Du kan tilldela uppgifter till designers, copywriters och de som är ansvariga för sociala medier. Dessutom visas alltid kundernas respons och åsikter direkt bredvid inlägget, i kundens kommentarsavsnitt. Ditt team behöver inte leta efter data i förvirrande e-posttrådar. Lär dig mer om Kontentino
Planering av sociala medier och kreativt teamsamarbete i Kontentino är mycket smidigt. Alla teammedlemmar kan arbeta tillsammans för att skapa det perfekta inlägget. Du kan tilldela uppgifter till...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Bättre kundmöten online. Vectera är det enkla sättet att schemalägga möten och genomföra säkra video- och samarbetsmöten. Lär dig mer om Vectera
Vectera är det enkla sättet att möta kunder online. Planera möten och genomför säkra videomöten för upp till fyra personer. Skapa kommunikationsnav för alla dina kunder. Släpp loss kreativiteten med whiteboardtavlor, samsurfning och anteckningar. Starta med ett klick, inga nedladdningar, ingen frustration. Lär dig mer om Vectera
Vectera är det enkla sättet att möta kunder online. Planera möten och genomför säkra videomöten för upp till fyra personer. Skapa kommunikationsnav för alla dina kunder. Släpp loss kreativiteten med...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Filestage är en lättanvänd, företagsredo programvara för online-korrektur som hjälper team att få sitt arbete granskat och godkänt snabbare Lär dig mer om Filestage
Filestage är en lättanvänd företagsredo programvara för online-korrektur som hjälper team att få sitt arbete granskat och godkänt snabbare. Med anpassningsbara arbetsflöden, uppgiftsautomatisering och inbyggd versionering har Filestage alla verktyg som ett team behöver för att få resultat utan att behöva någon utbildning. Med kunder som Sixt, Lufthansa, NBC Universal, Sharp och GroupM passar den här lösningen perfekt för kreativa byråer såväl som marknadsföringsteam i små, medelstora och stora företag. Lär dig mer om Filestage
Filestage är en lättanvänd företagsredo programvara för online-korrektur som hjälper team att få sitt arbete granskat och godkänt snabbare. Med anpassningsbara arbetsflöden, uppgiftsautomatisering...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Förbättra teamets kunskaper så att du kan öka produktiviteten, minska cykeltiderna och förkorta tid till marknad. Lär dig mer om Stack Overflow for Teams
Har du någonsin fått frågan ”Hur gjorde jag det där igen?” Det har hänt. Det är därför denna plattform för kunskapsdelning och samarbete har skapats. Tappa aldrig bort viktiga teamkunskaper igen. Oavsett om du är ett litet, agilt team eller ett stort, utspritt team på ett storföretag, är Stack Overflow for Teams ditt självklara val för kunskapsdelning och samarbete. Eftersom öppenhet och transparens är viktigt så erbjuds Stack Overflow for Teams för upp till 50 användare och det är alltid gratis. Lär dig mer om Stack Overflow for Teams
Har du någonsin fått frågan ”Hur gjorde jag det där igen?” Det har hänt. Det är därför denna plattform för kunskapsdelning och samarbete har skapats. Tappa aldrig bort viktiga teamkunskaper igen....

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Heltäckande plattform för automation av professionella tjänster som utnyttjar AI för att förbättra din organisations ekonomiska och operativa resultat. Lär dig mer om Forecast
Forecast är ett fullskaligt alternativ till punktprojekthanteringslösningar som används i företag som erbjuder professionella tjänster. Det förenar projektledning, resursplanering, teamsamarbete, ekonomi och rapportering och använder kraften i AI till att automatisera administrativa uppgifter och minska mänskliga fel. Lösningen drivs av toppmodern automation och många förbyggda integrationer där allt är kopplat till hantering av projekt, personal, ekonomi och förväntningar. Lär dig mer om Forecast
Forecast är ett fullskaligt alternativ till punktprojekthanteringslösningar som används i företag som erbjuder professionella tjänster. Det förenar projektledning, resursplanering, teamsamarbete,...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Schweizisk webbaserad whiteboardprogramvara: GDPR-kompatibel och med säker datahysning inklusive möjlighet till självhysning lokalt eller i ditt moln Lär dig mer om Collaboard
Collaboard är en webbaserad och samarbetsinriktad whiteboardprogramvara från Schweiz. Programvaran erbjuder ett nytt sätt för virtuella samarbeten under webbmöten och seminarier eftersom ”stora tänkare tänker tillsammans”: spåna på nya idéer och samla dem, skapa tankekartor, planera projekt och mycket mer i realtid. Programvaran Collaboard är GDPR-kompatibel och all data hanteras enligt högt ställda säkerhetsstandarder i Nederländerna och Schweiz. Du kan också lagra data på plats eller i molnet. Lär dig mer om Collaboard
Collaboard är en webbaserad och samarbetsinriktad whiteboardprogramvara från Schweiz. Programvaran erbjuder ett nytt sätt för virtuella samarbeten under webbmöten och seminarier eftersom ”stora...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Problemspåraren är utformad för rörliga team. Ett agilt projektledningsverktyg som kan anpassas till dina affärsprocesser. Lär dig mer om YouTrack
Utvecklad av JetBrains. YouTrack är ett verktyg för att hantera dina projekt, konfigurera agile-tavlor, använda rapporter och Gantt-diagram, instrumentbrädor och tidsuppföljning. Spåra uppgifter och problem, stöd kundernas önskemål, planera sprintar och leveranser, skapa arbetsflöden och behöv aldrig igen tvinga din process att passa ett visst verktygs begränsningar. YouTrack talar ditt språk, stöder Markdown och emoji-reaktioner. YouTrack är tillräckligt flexibelt för att följa just din process. Moln eller fristående. Gratis för 10 användare. Lär dig mer om YouTrack
Utvecklad av JetBrains. YouTrack är ett verktyg för att hantera dina projekt, konfigurera agile-tavlor, använda rapporter och Gantt-diagram, instrumentbrädor och tidsuppföljning. Spåra uppgifter och...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
CRM, uppgiftshantering, tidsuppföljning och fakturering för team, byråer, frilansare och konsulter. Lär dig mer om todo.vu
todo.vu är en produktivitetssvit som levererar en unik blandning av uppgiftshantering, tidsuppföljning, kontakthantering och faktureringsfunktioner. todo.vu är idealiskt för frilansare, konsulter och team i alla storlekar som strävar efter att uppnå ökad effektivitet, kvalitet och transparens. todo.vu är helt kostnadsfri för frilansare och alla prisplaner begränsas så att du högst betala för 11 användare, dvs. betala för 11 och få obegränsat antal användare därefter. Lär dig mer om todo.vu
todo.vu är en produktivitetssvit som levererar en unik blandning av uppgiftshantering, tidsuppföljning, kontakthantering och faktureringsfunktioner. todo.vu är idealiskt för frilansare, konsulter och...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Collaborative proofing platform with an intuitive interface for easy markup & approval of video, image, PDF and web projects. Lär dig mer om ReviewStudio
ReviewStudio är en samarbetsinriktad granskningsplattform utformad för att du ska kunna gå från arbete till färdigt resultat, snabbare. Samla in all din kreativa respons på en centraliserad och samarbetsbaserad plats. Markera och kommentera direkt på bilder, video, PDF och HTML från valfri enhet. Använd jämförelseläget för att visa revideringar med jämförelser sida vid sida. Granska dina projekt självständigt eller i samarbete under live recensionssessioner. Spåra status, uppgifter och godkännanden för alla dina recensioner i enskilda kontrollpaneler. Lär dig mer om ReviewStudio
ReviewStudio är en samarbetsinriktad granskningsplattform utformad för att du ska kunna gå från arbete till färdigt resultat, snabbare. Samla in all din kreativa respons på en centraliserad och...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Spendera betydligt mindre tid på buggar. Bygg fler funktioner istället. Lär dig mer om Bird Eats Bug
Med Bird Eats Bug kan du spara i genomsnitt 2–4 timmar/användare/dag på att fram och tillbaka rapportera tekniska problem och annat. Medan du spelar in din skärm fångar Bird automatiskt den tekniska information som teknikerna behöver för att felsöka snabbare. Användarna rapporterar praktiskt taget omedelbar avkastning på investeringen eftersom att även personer utan tekniska förkunskaper kan börja använda Bird på mindre än 5 minuter. Lär dig mer om Bird Eats Bug
Med Bird Eats Bug kan du spara i genomsnitt 2–4 timmar/användare/dag på att fram och tillbaka rapportera tekniska problem och annat. Medan du spelar in din skärm fångar Bird automatiskt den tekniska...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Samarbetsverktyg som integrerar intern chatt, uppgiftshantering, fildelning och videokonferenser i ett och samma lättanvända verktyg. Lär dig mer om Hibox
Hibox är en komplett plattform för teamsamarbete som stöder arbetsflödena för affärsteam med en privat webbaserad kommunikationsplattform. Skaffa säkra interna chattfunktioner där det går att skapa strömmar för specifika team och projekt eller använd det offentliga rummet för företagsomfattande information. Hibox knyter samman avancerade verktyg för uppgiftshantering som kan tilldelas lämpliga teammedlemmar tillsammans med tidsfrister och ärendelistor. Inkluderar videokonferenser med inbyggt uppgiftsskapande. Lär dig mer om Hibox
Hibox är en komplett plattform för teamsamarbete som stöder arbetsflödena för affärsteam med en privat webbaserad kommunikationsplattform. Skaffa säkra interna chattfunktioner där det går att skapa...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
En plattform för samarbeten i utveckling av digitala produkter som automatiserar kopplingen mellan konstruktörer, utvecklare, QA och produktchefer. Lär dig mer om Sympli
Sympli är en digital samarbetsplattform för produktutveckling som automatiserar kopplingen mellan konstruktörer, utvecklare, kvalitetssäkring (quality assurance, QA) och produktchefer. Sympli levererar alla konstruktionskomponenter och tillgångar till dina teammedlemmar där de arbetar, vilket möjliggör snabb tillgång till kommentarer, implementering och testning. Gör som mång andra företag i världsklass och använd den här lösningen. Sympli stödjer ditt team genom att ansluta alla teammedlemmar till de samarbets- och automatiseringsverktyg de behöver för att arbeta mer effektivt. Lär dig mer om Sympli
Sympli är en digital samarbetsplattform för produktutveckling som automatiserar kopplingen mellan konstruktörer, utvecklare, kvalitetssäkring (quality assurance, QA) och produktchefer. Sympli...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
En programsvit med över 210 Mac-appar som hjälper dig att förbättra ditt företags produktivitet. Lär dig mer om SetApp
Det är en Mac-plattform som erbjuder över 210 appar för företag i alla storlekar. Få fler uppgifter gjorda på kortare tid med ett enda abonnemang. Låt Setapp bli din teamguide till rätt verktyg. Fokusera på effektiviteten och ta din dröm så långt du kan. Det kan hända, och det kommer att hända med Setapp. Setapp for Teams erbjuder en hel programvarukatalog i ett abonnemang som kostar lika mycket som du skulle betala för nästan vilken app som helst från biblioteket Lär dig mer om SetApp
Det är en Mac-plattform som erbjuder över 210 appar för företag i alla storlekar. Få fler uppgifter gjorda på kortare tid med ett enda abonnemang. Låt Setapp bli din teamguide till rätt verktyg....

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Plattform för samarbetande intelligens som ger varje nivå i organisationen en röst inom säkerhet och riskhantering. Lär dig mer om Sofvie
Plattform för samarbetande intelligens som ger varje nivå i organisationen en röst inom säkerhet och riskhantering. Programvaran förbättrar kommunikationen och omdefinierar riskhanteringen på arbetsplatsen genom att på ett intelligent sätt analysera data som samlats in från frontlinjen. Sofvie bygger på industri 4.0 och skapar en tillgänglig referenspunkt som underlättar kritiska beslutsprocesser. Sofvie är utformad för att anpassa din kultur, minska antalet incidenter och olyckor för att i slutändan rädda liv. Lär dig mer om Sofvie
Plattform för samarbetande intelligens som ger varje nivå i organisationen en röst inom säkerhet och riskhantering. Programvaran förbättrar kommunikationen och omdefinierar riskhanteringen på...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Programvara för samarbete som kombinerar funktioner för uppgiftshantering och kommunikation. Uppgradera din teamkommunikation till nästa nivå. Lär dig mer om HeySpace
HeySpace är ett verktyg för uppgiftshantering med chatt. Det är här du tar arbetet framåt. Du kan göra allt på ett ställe: chatta med medarbetare, skriva innehållsrika textdokument, tagga, markera framsteg, ange start- och förfallodatum och andra användbara saker. Skicka ett meddelande och se om de läser det, skapa uppgifter från meddelanden - om någon säger något viktigt, gör ett kort med det och det flyttas till kortlistan. Svårare är det inte. Ta ditt team till nästa nivå med HeySpace. Lär dig mer om HeySpace
HeySpace är ett verktyg för uppgiftshantering med chatt. Det är här du tar arbetet framåt. Du kan göra allt på ett ställe: chatta med medarbetare, skriva innehållsrika textdokument, tagga, markera...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Kissflow är en digital arbetsplatsprogramvara som inkluderar processhantering, ärendehantering, samarbete och projektledning. Lär dig mer om Kissflow Digital Workplace
Kissflow anser att de som är närmast arbetet vet bäst hur man hanterar och löser problem och de förtjänar att ha smarta och enkla verktyg för att göra det. Kissflow är en kodlös digital arbetsplats där vem som helst kan skapa en automatiserad process, skapa en projekttavla, hantera ett ärendeflöde och samarbeta om olika ämnen, allt i en intelligent och lättintegrerad plattform. Lär dig mer om Kissflow Digital Workplace
Kissflow anser att de som är närmast arbetet vet bäst hur man hanterar och löser problem och de förtjänar att ha smarta och enkla verktyg för att göra det. Kissflow är en kodlös digital arbetsplats...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Admincontrol Data Rooms – Dokumentdelning, processupport och åtkomstkontroll för företagsbesiktning och andra verksamhetskritiska projekt. Lär dig mer om Admincontrol Virtual Data Room
Admincontrol Data Rooms är specialdesignade för att effektivisera och stödja företagsbesiktningsprocesser. I datarummet kan företaget dela konfidentiell dokumentation och utföra frågesessioner i en användarvänlig, intuitiv och säker miljö. Datarummet är utformat för att tillhandahålla lättanvända procedurer för alla parter. Lösningen säkerställer ett snabbt, transparent och säkert informationsutbyte när man genomför till exempel företagsförvärv med en mellanhand, omstruktureringar, börsnoteringar, kapitaltillskott osv. Lär dig mer om Admincontrol Virtual Data Room
Admincontrol Data Rooms är specialdesignade för att effektivisera och stödja företagsbesiktningsprocesser. I datarummet kan företaget dela konfidentiell dokumentation och utföra frågesessioner i en...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Den integrerade teammiljön Lär dig mer om Space
Space hjälper programvaruteam att arbeta snabbare och samtidigt hålla fokus på produktdesign och helhetsbilden genom att automatisera vanliga, repetitiva uppgifter. Den fungerar också som en plattform för samarbete i hela företaget och kan överbrygga klyftan mellan kreativa och administrativa team och hjälpa team och teamkamrater att samarbeta bättre och uppnå mer. Lär dig mer om Space
Space hjälper programvaruteam att arbeta snabbare och samtidigt hålla fokus på produktdesign och helhetsbilden genom att automatisera vanliga, repetitiva uppgifter. Den fungerar också som en...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Seamlessly integrate and automate common Jira actions into Slack, with bespoke human and event-driven workflows. Lär dig mer om Jira Workflow Steps for Slack
Workflow Steps for Jira is an app for Slack’s Workflow Builder. It integrates with multiple Jira instances to allow everyday users to create their own integrations and automations, without the need for coding knowledge. Workflow Steps for Jira can: - Create Jira issues from Slack - custom issue types and custom fields are handled - Update Jira issues through automated or triggered events - Record Slack messages into Jira as issue comments - Import workflow templates to get started Lär dig mer om Jira Workflow Steps for Slack
Workflow Steps for Jira is an app for Slack’s Workflow Builder. It integrates with multiple Jira instances to allow everyday users to create their own integrations and automations, without the need...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Slack brings all your communication together in one place. It's real-time messaging, archiving and search for modern teams.
Slack is where collaboration happens. When your team needs to kick off a project, hire a new employee, deploy some code, review a sales contract, finalize next year's budget, measure an A/B test, plan your next office opening, and more, Slack has you covered.
Slack is where collaboration happens. When your team needs to kick off a project, hire a new employee, deploy some code, review a sales contract, finalize next year's budget, measure an A/B test,...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
A visual collaboration tool that creates a shared perspective for your team on any project in a fun, flexible, and rewarding way.
From sales and marketing to HR and operations, teams can design and customize Trello to fit their unique needs and work styles. And with over 100+ integrations with other key tools like Google Drive, Slack, Jira and more, Trello is a living, breathing project hub of cross-team collaboration no matter where your work needs to happen. Trello brings joy to teamwork by making it transparent and easily shareable across boards and teams.
From sales and marketing to HR and operations, teams can design and customize Trello to fit their unique needs and work styles. And with over 100+ integrations with other key tools like Google Drive,...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Share a document. Collaborate and comment. Securely store files. Dropbox Business has everything you need for your digital workspace.
Share a document. Collaborate and comment. Securely store files. Dropbox Business has everything you need for your digital workspace. Dropbox Business is trusted and used by over 300,000 business teams worldwide and over 50% of the Fortune 500 for its industry leading file sync, collaboration, and extensive administration and security features that scale as teams grow.
Share a document. Collaborate and comment. Securely store files. Dropbox Business has everything you need for your digital workspace. Dropbox Business is trusted and used by over 300,000 business...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Trusted by millions, Basecamp puts everything you need to get work done in one place.
Group chat alone isn't enough. Basecamp combines *all* the tools teams need together in one place: message boards, schedules, to-do lists, group chat, documents & file storage, and more. Instead of stuff scattered all over, everything you're working on will be in one streamlined, organized place. Everyone will know what to do. Nothing will slip through the cracks. You'll always know exactly whats going on.
Group chat alone isn't enough. Basecamp combines *all* the tools teams need together in one place: message boards, schedules, to-do lists, group chat, documents & file storage, and more. Instead of...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
An integrated suite of applications include email, calendar and address book that are accessed via the Internet 24/7.
Microsoft 365 - formerly known as Office 365 - is more than just Word, Excel, PowerPoint, and Outlook. It provides powerful services like business-class email, online storage, and teamwork solutions that you can access from anywhere. Bring teams and resources together with solutions like Microsoft Teams and Skype for Business that make working together more productive and enjoyable regardless of where participants are located.
Microsoft 365 - formerly known as Office 365 - is more than just Word, Excel, PowerPoint, and Outlook. It provides powerful services like business-class email, online storage, and teamwork solutions...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
A suite of collaboration products for teams and SMBs. Web conferencing, file sharing, and scheduling in the cloud. Formerly G Suite.
Google Workspace is a collaboration platform designed to help businesses of all sizes create custom business emails, record meetings, and reserve conference rooms. Key features of the platform include noise cancellation, in-domain live streaming, attendance tracking, compliance management, team messaging, voice/video conferencing, shared calendars, and more. It also lets administrators edit and share documents, spreadsheets, and slides across teams in real-time.
Google Workspace is a collaboration platform designed to help businesses of all sizes create custom business emails, record meetings, and reserve conference rooms. Key features of the platform...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering