956 resultat
Varför Capterra är gratis
Asana är ett enkelt sätt att organisera och hantera allt ditt teams arbete. Se varför mer än 8 000 kunder på Capterra ger Asana i genomsnitt 4,5 stjärnor av 5 i betyg. Lär dig mer om Asana
Asana är ett samarbetsverktyg som hjälper team att hantera sitt arbete, från dagliga uppgifter till strategiska initiativ. Med Asana kan du koppla samman allt ditt arbete på ett ställe och sammanföra team, var som helst. Organisera arbetet på ditt sätt, från listor till tavlor, kalendrar och Gantt-diagram. Gör som mer än 75 000 betalande organisationer och miljontals team i 190 länder som använder Asana för att få mer gjort. Kom igång på några minuter och prova Asana. Lär dig mer om Asana
Asana är ett samarbetsverktyg som hjälper team att hantera sitt arbete, från dagliga uppgifter till strategiska initiativ. Med Asana kan du koppla samman allt ditt arbete på ett ställe och sammanföra...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
monday.com, en kraftfull samarbetsplattform för arbetsledning, förbättrar kommunikationen och ökar produktiviteten för team av alla storlekar. Lär dig mer om monday.com
monday.com, en flexibel programvara för distanssamarbete, underlättar effektivt samarbete, förbättrar kommunikationen och ökar produktiviteten i ett centralt nav. Kom igång med en av de färdiga mallarna för att snabbt få ditt team att komma igång. Dela filer, respons och idéer, @-a teamkamrater, tilldela ägare, ge uppdateringar om framsteg i realtid, se vem som gör vad och när. Gå med i mer än 100 000 team som samarbetar på monday.com. Lär dig mer om monday.com
monday.com, en flexibel programvara för distanssamarbete, underlättar effektivt samarbete, förbättrar kommunikationen och ökar produktiviteten i ett centralt nav. Kom igång med en av de färdiga...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
ClickUp är ett samarbetsverktyg med helt anpassningsbara och patentskyddade funktioner som gör det mycket användbart alla team Lär dig mer om ClickUp
Med funktioner som tilldelade kommentarer, chatt, inkorg, meddelanden, kommentartrådar, påminnelser, uppgiftsprioriteringar, tidsuppföljning, mål, beroenden och anpassade statusar, har ClickUp allt du behöver för att effektivisera samarbetet för alla projekt eller team. ClickUp används av mer än 100 000 team i företag som Airbnb, Google och Uber och är ett bra samarbetsverktyg för att få alla dina team att arbeta i en enda app. Byggd för team i alla storlekar och branscher. Lär dig mer om ClickUp
Med funktioner som tilldelade kommentarer, chatt, inkorg, meddelanden, kommentartrådar, påminnelser, uppgiftsprioriteringar, tidsuppföljning, mål, beroenden och anpassade statusar, har ClickUp allt...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Happeo: ett socialt intranät som stärker samarbete och intern kommunikation mellan avdelningar, länder eller team. Lär dig mer om Happeo
Happeo är ett socialt intranät som uppmuntrar till samarbete genom att göra det möjligt för team att arbeta med dokument, presentationer eller ark samtidigt som de delar idéer och kommunicerar öppet via utvalda kanaler, utan hierarkiska eller geografiska gränser. Eftersom filerna samlas in på ett ställe och informationen och kunskapen alltid är aktuell kan personalen snabbt hitta information och få svar på sina frågor. Lär dig mer om Happeo
Happeo är ett socialt intranät som uppmuntrar till samarbete genom att göra det möjligt för team att arbeta med dokument, presentationer eller ark samtidigt som de delar idéer och kommunicerar öppet...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Wire Pro är en säker samarbetsplattformen med servrar i EU och utvecklad i Tyskland. GDPR-kompatibel och användarvänlig. Lär dig mer om Wire
Trust Wire Pro är en säker samarbetsplattformen med servrar i EU och utvecklad i Tyskland. GDPR-kompatibel. Wire Pro är den enda samarbetsplattformen där allt är skyddat med början till slut kryptering: textchattar, konferenssamtal och delade dokument. Programvaran är utformad för dem som kräver högsta möjliga säkerhetsnivå utan att äventyra användbarheten. Suveräna funktioner: konferenssamtal, skärmdelning, gruppchattar, gästrum för externa användare och teamadministration. Lär dig mer om Wire
Trust Wire Pro är en säker samarbetsplattformen med servrar i EU och utvecklad i Tyskland. GDPR-kompatibel. Wire Pro är den enda samarbetsplattformen där allt är skyddat med början till slut...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
A secure, decentralised messaging and collaboration app. It delivers digital sovereignty on an open network with end-to-end encryption. Lär dig mer om Element
Element is a Matrix-based end-to-end encrypted messenger and collaboration app. Its decentralised design delivers digital sovereignty, enabling deployment on-premise or through any cloud provider. Element Matrix Services (EMS) is the most popular hosted solution for corporate use of Element. EMS provides fast performance and enterprise-grade add-ons. Being Matrix-based, Element provides interoperability between siloed-apps and enables easy connections between different organisations. Lär dig mer om Element
Element is a Matrix-based end-to-end encrypted messenger and collaboration app. Its decentralised design delivers digital sovereignty, enabling deployment on-premise or through any cloud provider....

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Talkspirit är allt i ett kommunikations och samarbetsprogramvara för team. Finns på mer än åtta språk. På alla enheter. Lär dig mer om Talkspirit
Talkspirit är ett riktigt bra program för samarbete och teamkommunikation. Det för samman dina anställda i en säker online-arbetsplats, var de än befinner sig. Genom att centralisera diskussioner, dokument, evenemang och samarbetsfunktioner på en och samma plats gör det dina team mer produktiva. Finns på mer än åtta språk. På alla enheter (dator, mobil, läsplatta). Lätt att använda. Gratis provperiod. Kostnadsfritt abonnemang. Betalda planer från 4 EUR i månaden per användare. Lär dig mer om Talkspirit
Talkspirit är ett riktigt bra program för samarbete och teamkommunikation. Det för samman dina anställda i en säker online-arbetsplats, var de än befinner sig. Genom att centralisera diskussioner,...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Samverkan är en arbetsyta för team där kunskap och samarbete möts. Skapa, samarbeta och organisera ditt arbete på ett och samma ställe. Lär dig mer om Confluence
Samverkan är en arbetsyta för team där kunskap och samarbete möts. Det är en central sanningskälla för snabbrörliga företag. Confluence håller alla organiserade och synkroniserade med allt från mötesanteckningar till strategidokument och IT-dokumentation så att de kan fatta bättre beslut snabbare och vara mer mottagliga för förändringar. Confluence integreras sömlöst med Atlassians svit med produkter som Jira Software och Trello, och möjliggör oändlig anpassning med appar från marknaden. Lär dig mer om Confluence
Samverkan är en arbetsyta för team där kunskap och samarbete möts. Det är en central sanningskälla för snabbrörliga företag. Confluence håller alla organiserade och synkroniserade med allt från...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Projektledning och kodhantering, äntligen kombinerade i en lösning. Planera arbete, följ upp framsteg och släpp kod direkt i Backlog och få allt i ett-samarbete. Lär dig mer om Backlog
Backlog är ett allt i ett-verktyg för webbaserad projektledning som ger dig uppgiftshantering, versionskontroll och felrapporteringssystem. Genom att sammanföra de organisatoriska fördelarna med projektledning med kraften och bekvämligheten med kodhantering förbättrar Backlog teamsamarbetet i både stora och små organisationer. Planera arbete, följ upp framsteg och släpp koduppdateringar direkt i Backlog. Kärnfunktionerna inkluderar deluppgifter, anpassade statusar, tavlor av kanban-typ, Gantt-diagram, burn down chart (diagram över kvarstående arbete), Git och SVN och wikier. Lär dig mer om Backlog
Backlog är ett allt i ett-verktyg för webbaserad projektledning som ger dig uppgiftshantering, versionskontroll och felrapporteringssystem. Genom att sammanföra de organisatoriska fördelarna med...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Rock är ett enkelt och intuitivt meddelande- och samarbetsverktyg som är specialbyggt för distansarbete. Lär dig mer om Rock
Rock är det första multimodala samarbetsverktyget i sitt slag som kombinerar meddelanden och videosamtal med uppgifter, anteckningar och filer. Rock är specialbyggd för distansarbete och gör teamen mer produktiva samtidigt som kommunikationen effektiviseras. Med obegränsade utrymmen, meddelanden och aktivitetstavlor kan du få mycket mer gjort helt gratis. Lär dig mer om Rock
Rock är det första multimodala samarbetsverktyget i sitt slag som kombinerar meddelanden och videosamtal med uppgifter, anteckningar och filer. Rock är specialbyggd för distansarbete och gör teamen...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Låt alla inleda diskussioner, vårda nätverket och övervaka aktiviteter. Problemlösning genom samarbete och iterationer är framtiden Lär dig mer om Elium
Elium är en högkvalitativ lösning för hantering av social kunskap som fokuserar på innehållets relevans. Chefer behöver ett sätt att bryta ner informationssilon och se till att alla har den information de behöver, utan att de bombarderas med onödiga dokument. Med en plattform som Elium har chefer en central yta för att organisera, diskutera och dela information. Systemet har en lättanvänd men mycket sofistikerad sökfunktion och underlättar hänvisande genom att omedelbart tagga innehåll. Lär dig mer om Elium
Elium är en högkvalitativ lösning för hantering av social kunskap som fokuserar på innehållets relevans. Chefer behöver ett sätt att bryta ner informationssilon och se till att alla har den...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
En förstklassig samarbetsbaserad online-plattform för whiteboardtavlor som gör att teamen får jobbet gjort. Lär dig mer om Miro
Miro är en samarbetsbaserad online-plattform för whiteboardtavlor som gör det möjligt för team att arbeta effektivt tillsammans, från brainstorming med digitala klisterlappar till planering och hantering av agila arbetsflöden. Prova djupgående integrationer med Microsoft Ecosystem, Atlassian Ecosystem, Slack, Box, DropBox, Sketch med mera för att göra ditt teamsamarbete mer produktivt. Utforska över 60 mallar och interaktiva ramverk för att börja samarbeta snabbt med ditt team Lär dig mer om Miro
Miro är en samarbetsbaserad online-plattform för whiteboardtavlor som gör det möjligt för team att arbeta effektivt tillsammans, från brainstorming med digitala klisterlappar till planering och...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Front är den främsta samarbetsprogramvaran för team som sammanför all din kommunikation, arbetsflöden, appar och teammedlemmar på en plats. Lär dig mer om Front
Front är den främsta samarbetsprogramvaran för produktiva team som sammanför alla dina e-postmeddelanden, kalender, CRM-, uppgiftshantering, kundkommunikationskanaler och appar till en enda samarbetsplattform. Hantera [email protected] och [email protected] e-postadresser, Facebook, Twitter, chatt och SMS med mer transparens och ansvar. Delegera, tilldela och dela meddelanden med teammedlemmar och samarbeta med interna kommentarer och utkast innan du svarar på kundsamtal. Testa Front gratis. Lär dig mer om Front
Front är den främsta samarbetsprogramvaran för produktiva team som sammanför alla dina e-postmeddelanden, kalender, CRM-, uppgiftshantering, kundkommunikationskanaler och appar till en enda...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Pobuca Connect ger dig en enhetlig företagsadressbok som är lätt att komma åt och dela med dina medarbetare. Lär dig mer om Pobuca Connect
Uppgradera ditt team med en mångsidig kontakthanteringsapp, konvertera dina kontaktlistor till en enhetlig adressbok och få åtkomst från webben, mobilen eller till och med från Outlook och Gmail. Lägg till anpassade fält och taggar för att organisera dina kontakter, spåra aktiviteter, ställa uppgifter och automatiskt berika dina kontakter med LinkedIn och e-postsignaturer. Provversionen och freemium-versionen finns tillgängliga redan idag. Lär dig mer om Pobuca Connect
Uppgradera ditt team med en mångsidig kontakthanteringsapp, konvertera dina kontaktlistor till en enhetlig adressbok och få åtkomst från webben, mobilen eller till och med från Outlook och Gmail....

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Upwave är en visuell produktivitetsplattform som hjälper moderna företag att utvecklas. Organisera, planera, spåra, samarbeta och få saker gjorda. Lär dig mer om UpWave
Upwave är en produktivitetsplattform för samarbete kring projekt, innovationsprocesser och dagliga uppgifter. Hantera dina team, projekt och uppgifter på ett visuellt sätt – allt på ett och samma ställe. Arbeta med fördefinierade uppgiftstavlor och strategicanvas, som Business Model Canvas och SWOT. Kartlägg tid, uppskattning och rapportera framsteg. Involvera externa medarbetare på ett enkelt och säkert sätt. Det intuitiva och användarvänliga gränssnittet gör det enkelt att få med alla – ingen extra utbildning behövs. Lär dig mer om UpWave
Upwave är en produktivitetsplattform för samarbete kring projekt, innovationsprocesser och dagliga uppgifter. Hantera dina team, projekt och uppgifter på ett visuellt sätt – allt på ett och samma...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Jostle är ett intranät som är utformat för att förenkla livet och göra det enkelt när du växer, så att dina medarbetare och din organisation kan blomstra Lär dig mer om Jostle
Jostle är utformad för att hjälpa dina medarbetare att blomstra när de ställs inför komplexitet. Varför? Eftersom dagens organisationer är mer fragmenterade än någonsin: information och människor är utspridda och det finns för många sätt att kommunicera. Inte konstigt att samarbeten blir kaotiska och jobbiga upplevelser. Jostle gör det enkelt för anställda att snabbt hitta den information och de personer de behöver för att göra ett bra jobb – med mening, med andra och med lätthet. Lär dig mer om Jostle
Jostle är utformad för att hjälpa dina medarbetare att blomstra när de ställs inför komplexitet. Varför? Eftersom dagens organisationer är mer fragmenterade än någonsin: information och människor är...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Miljontaltals väljer Jira för att planera och bygga fantastiska produkter. Prova gratis. Lär dig mer om Jira
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Team på allt från två personer till 20 000 förlitar sig på Jira för att hantera varje steg i arbetsflödet, från planering till leverans. Med inbyggda färdplaner kan team ta fram sitt arbete för att hålla reda på helhetsbilden. Med Jiras kodlösa automatiseringsmotor kan teamen spara tid och öka effekten genom att automatisera alla uppgifter eller processer med några få klick. Och med en gratisutgåva kan team med upp till tio användare dra nytta av Jiras alla möjligheter utan kostnad, för alltid. Lär dig mer om Jira
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Team på allt från två personer till 20 000 förlitar sig på Jira för att hantera varje steg i arbetsflödet,...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Quire är ett samarbetsverktyg för projektledning som kan organisera uppgifter och deluppgifter i en unik trädliknande struktur. Lär dig mer om Quire
Quire är ett samarbetsverktyg för projektledning som gör det möjligt för användare att enkelt planera och organisera uppgifter i en trädliknande struktur, där man kan nå sina mål genom att dela upp idéer i genomförbara uppgifter som är placerade i en hierarkisk lista. Lär dig mer om Quire
Quire är ett samarbetsverktyg för projektledning som gör det möjligt för användare att enkelt planera och organisera uppgifter i en trädliknande struktur, där man kan nå sina mål genom att dela upp...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Ett avancerat verktyg för samredigering och dokumentautomatisering som erbjuder betydande fördelar jämfört med traditionella ordbehandlingslösningar. Lär dig mer om XaitPorter
XaitPorter är en molnbaserad programvara för dokumentsamarbete som låter flera deltagare arbeta med samma dokument samtidigt. Företag använder XaitPorter för anbud, förslag, licensansökningar för obstetrik och gynekologi, kliniska prövningsdokument, rapporter, procedurer och mer. Denna programvara för teamsamarbete tar hand om formatering, layout och numrering och har ett inbyggt arbetsflöde som ger dig fullständig kontroll över dokumentskapandeprocessen. Xait innehar ISO 27001-certifieringen. Lär dig mer om XaitPorter
XaitPorter är en molnbaserad programvara för dokumentsamarbete som låter flera deltagare arbeta med samma dokument samtidigt. Företag använder XaitPorter för anbud, förslag, licensansökningar för...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
MeisterTask är det mest intuitiva verktyget för uppgiftshantering och samarbete på webben. Lär dig mer om MeisterTask
MeisterTask är det mest intuitiva uppgiftshanteringsverktyget på webben. Dess flexibla projekttavlor anpassar sig perfekt till ditt teams arbetsflöde, oavsett om du är programmerare och arbetar med sprints, ett marknadsföringsteam som använder Kanban-systemet eller en evenemangschef som letar efter några enkla men kraftfulla uppgiftslistor. Lär dig mer om MeisterTask
MeisterTask är det mest intuitiva uppgiftshanteringsverktyget på webben. Dess flexibla projekttavlor anpassar sig perfekt till ditt teams arbetsflöde, oavsett om du är programmerare och arbetar med...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Bitrix24 är en ledande plattform för samarbete, kommunikation, sociala nätverk och arbetsflöde och kunskapshantering. 4 miljoner kunder. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en jättebra, kostnadsfri samarbetsplattform som används av över 4 miljoner organisationer runt om i världen. Finns i molnet och på plats och erbjuder kommunikationsverktyg, uppgifts- och projektledning, sociala samarbetsverktyg, medarbetarnas engagemang, gruppchatt, delade kalendrar och mer. Bitrix24 är helt gratis för team upp till 12 anställda och du kan köpa obegränsat antal användare för endast 199 USD per månad. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en jättebra, kostnadsfri samarbetsplattform som används av över 4 miljoner organisationer runt om i världen. Finns i molnet och på plats och erbjuder kommunikationsverktyg, uppgifts- och...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Teamhood är en samarbetsplattform som hjälper team att skapa smarta planer, visualisera processer och kontrollera resultatleveransen. Lär dig mer om Teamhood
Teamhood är en samarbetsplattform som hjälper team att skapa smarta planer och kontrollera resultatleveransen. Tack vare den anslutna tavelstrukturen i Teamhood kan arbetsobjekt delas och hanteras effektivt mellan team för ett synkroniserat samarbete mellan olika team. Lär dig mer om Teamhood
Teamhood är en samarbetsplattform som hjälper team att skapa smarta planer och kontrollera resultatleveransen. Tack vare den anslutna tavelstrukturen i Teamhood kan arbetsobjekt delas och hanteras...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Reagera mer effektivt på de sociala samtalen som betyder mest med hjälp av Sprouts verktyg för teamsamarbete | Prova Sprout gratis Lär dig mer om Sprout Social
Sprout Social erbjuder kraftfulla sociala samarbetslösningar för ledande byråer och varumärken, inklusive Hyatt, Ogilvy, Leo Burnett, Evernote och Microsoft. Sprout gör det möjligt för varumärken att förenkla sin sociala hantering, rapportering, publicering, kundservice, engagemang och mycket mer | Prova Sprout gratis i 30 dagar. Lär dig mer om Sprout Social
Sprout Social erbjuder kraftfulla sociala samarbetslösningar för ledande byråer och varumärken, inklusive Hyatt, Ogilvy, Leo Burnett, Evernote och Microsoft. Sprout gör det möjligt för varumärken att...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Minerva is the easiest way to capture and share clickable instructions for anything on the internet. Lär dig mer om Minerva
Minerva empowers you to effortlessly create clickable instructions for anything online. Any time you have to communicate a set of steps, without physically standing next to someone, you can use Minerva! The tool is free. For additional paid features (e.g. analytics, collaborative editing), we're excited to offer additional support. Lär dig mer om Minerva
Minerva empowers you to effortlessly create clickable instructions for anything online. Any time you have to communicate a set of steps, without physically standing next to someone, you can use...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Smartsheet är en webbaserad plattform för arbetsutförande som ger organisationer i alla storlekar möjlighet att planera, hantera, automatisera och rapportera om arbete. Lär dig mer om Smartsheet
Smartsheet, en webbaserad plattform för arbetsutförande, möjliggör uppkopplat samarbete och vill omdefiniera hur team arbetar. Dess välkända och lättanvända gränssnitt, kombinerat med fildelning, Gantt-diagram och funktioner för arbetsautomatisering har hjälpt Smartsheet att snabbt växa och bli en populär affärsapp för produktivitet. **Främsta produktivitetsappen 2013 enligt Tech Impact Awards **Best Business App of 2014 - Evernote Platform Awards Lär dig mer om Smartsheet
Smartsheet, en webbaserad plattform för arbetsutförande, möjliggör uppkopplat samarbete och vill omdefiniera hur team arbetar. Dess välkända och lättanvända gränssnitt, kombinerat med fildelning,...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
OnBoard är en virtuell programvara för att sköta dina ledarskaps- och styrelsemöten. Fatta självsäkra beslut var du än befinner dig. Påbörja en gratis provperiod eller hämta en demo idag. Lär dig mer om OnBoard
OnBoard är en av Capterras mest lättanvända programvaror för styrelsemöten och erbjuder virtuell möteshantering med en komplett uppsättning verktyg för att fatta smartare beslut, på distans och i realtid. Nu mer än någonsin tidigare behöver du en omfattande, säker och lättanvänd programvara för att sköta dina lednings- och styrelsemöten. Effektivisera mötesförberedelserna och ge dina ledare korrekt information i rätt tid på alla enheter. Redo för fjärranvändning så att du kan fatta självsäkra beslut var du än befinner dig. Hämta en demo eller påbörja en gratis provperiod Lär dig mer om OnBoard
OnBoard är en av Capterras mest lättanvända programvaror för styrelsemöten och erbjuder virtuell möteshantering med en komplett uppsättning verktyg för att fatta smartare beslut, på distans och i...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Process Street är det enklaste sättet för att hantera dina teams arbetsflöden, återkommande processer och standardrutiner (standard operating procedures, SOP). Lär dig mer om Process Street
Process Street ger företag ett effektiviserat, icke-tekniskt sätt för snabb, rolig och enkel hantering av återkommande arbetsflöden för team över hela världen. Starka företagsprocesser är ryggraden i varje framgångsrikt företag. Utan dem kommer företag att behöva kämpa och förmodligen ha svårt med tillväxten. Skapa och anpassa enkelt checklistor med text, bilder, video med mera. Effektivisera godkännandeprocessen med villkorlig logik, automatiseringar och integrationer. Lär dig mer om Process Street
Process Street ger företag ett effektiviserat, icke-tekniskt sätt för snabb, rolig och enkel hantering av återkommande arbetsflöden för team över hela världen. Starka företagsprocesser är ryggraden...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Samarbeta i projekt, följ upp tid, hantera utgifter och fakturera dina kunder. Tillgänglig i molnet och från alla enheter. Lär dig mer om Avaza
Avaza är en allt i ett-lösning för projektledning, resursplanering, tidsuppföljning, hantering av utgifter, offerter och fakturor. Team av alla storlekar, från frilansare till storföretag, kommer att älska den tack vare den enkla och intuitiva designen med kraftfulla funktioner. Du kan arbeta med projekt, följa upp tid, hantera utgifter och fakturera dina kunder på ett och samma ställe. Tillgänglig i molnet och från alla enheter. Lär dig mer om Avaza
Avaza är en allt i ett-lösning för projektledning, resursplanering, tidsuppföljning, hantering av utgifter, offerter och fakturor. Team av alla storlekar, från frilansare till storföretag, kommer att...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Arbeta tillsammans för att uppnå mål och spara tusentals timmar i processen. Easy Projects hjälper dig att nå snabbare resultat. Lär dig mer om Easy Projects
Easy Projects prisbelönta programvara är utformad för att hjälpa dig att lyckas genom samarbete. Skicka och ta emot meddelanden på både uppgifts- och projektnivå, begär godkännanden, lägg till bildannoteringar, dela filer och ta emot meddelanden – allt i realtid. Oavsett om ditt team arbetar på distans eller på plats ser Easy Projects till att ingen kommunikation går förlorad. Tack vare ökat samarbete med hjälp av Easy Projects rapporterar team en 30-procentig minskning av projektlängd och en 98-procentig slutförandegrad. Lär dig mer om Easy Projects
Easy Projects prisbelönta programvara är utformad för att hjälpa dig att lyckas genom samarbete. Skicka och ta emot meddelanden på både uppgifts- och projektnivå, begär godkännanden, lägg till...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Företagsklar online-korrekturför byråer och varumärken, hjälper till att leverera kreativa projekt 56 % snabbare än e-post och projektledning Lär dig mer om Ziflow
Ziflow erbjuder företagsklar online-korrektur för världens mest krävande byråer och varumärken. Med stöd för över 1 200 filtyper, SOC2-efterlevnad och funktioner som automatiserat arbetsflöde, versionshantering och integreringar med ledande lösningar för projekthantering är det ett bra val för organisationer som behöver online-korrektur. Bland kunderna kan nämnas Showtime, Splash Worldwide, AWS, Hilton, Weber Grills, WeatherTech, Olly och Everyday Health. Lär dig mer om Ziflow
Ziflow erbjuder företagsklar online-korrektur för världens mest krävande byråer och varumärken. Med stöd för över 1 200 filtyper, SOC2-efterlevnad och funktioner som automatiserat arbetsflöde,...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Bättre kundmöten online. Vectera är det enkla sättet att schemalägga möten och genomföra säkra video- och samarbetsmöten. Lär dig mer om Vectera
Vectera är det enkla sättet att möta kunder online. Planera möten och genomför säkra videomöten för upp till fyra personer. Skapa kommunikationsnav för alla dina kunder. Släpp loss kreativiteten med whiteboardtavlor, samsurfning och anteckningar. Starta med ett klick, inga nedladdningar, ingen frustration. Lär dig mer om Vectera
Vectera är det enkla sättet att möta kunder online. Planera möten och genomför säkra videomöten för upp till fyra personer. Skapa kommunikationsnav för alla dina kunder. Släpp loss kreativiteten med...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Snabbare designgranskning med snabb visuell respons som ser till att alla är samordnade. Lär dig mer om Volley
Med Volley kan du snabbt och enkelt samla in respons på alla hemsidor, även klonade testsajter. Genom att använda webbläsartillägget kan du lämna anteckningar och respons om specifika designfunktioner samt lägga till bilagor. Volley renderar skärmdumpar i hög kvalitet som en del av responsen, vilket ger en bättre förståelse för alla kommentarer. Inga fler missuppfattningar efter långa e-post-diskussioner. Anteckningar levereras till den valda arbetsytan och kan också skickas automatiskt till Trello eller Jira. Lär dig mer om Volley
Med Volley kan du snabbt och enkelt samla in respons på alla hemsidor, även klonade testsajter. Genom att använda webbläsartillägget kan du lämna anteckningar och respons om specifika...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Azendoo tar samarbete till nästa nivå och maximerar teamets arbetsproduktivitet med hjälp av fantastiska integrationer och toppmoderna funktioner. Lär dig mer om Azendoo
Azendoo är en samarbetsapplikation som hjälper team att planera och dela uppgifter, synkronisera projekt och kommunicera mer effektivt. Azendoo finns som webb-, skrivbords- och mobilapplikation och gör det möjligt för företag i alla storlekar att öka produktiviteten. Azendoo riktar in dina team mot samma mål och spårar arbetet mer effektivt, i realtid. Nu kan du äntligen dra ner på takten när det gäller att skicka e-postmeddelanden, hålla tråkiga möten och gå igenom ineffektiva xls-blad. Den här lösningen gör det löjligt enkelt för team att synkronisera och spara tid. Lär dig mer om Azendoo
Azendoo är en samarbetsapplikation som hjälper team att planera och dela uppgifter, synkronisera projekt och kommunicera mer effektivt. Azendoo finns som webb-, skrivbords- och mobilapplikation och...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Filestage är en lättanvänd, företagsredo programvara för online-korrektur som hjälper team att få sitt arbete granskat och godkänt snabbare Lär dig mer om Filestage
Filestage är en lättanvänd företagsredo programvara för online-korrektur som hjälper team att få sitt arbete granskat och godkänt snabbare. Med anpassningsbara arbetsflöden, uppgiftsautomatisering och inbyggd versionering har Filestage alla verktyg som ett team behöver för att få resultat utan att behöva någon utbildning. Med kunder som Sixt, Lufthansa, NBC Universal, Sharp och GroupM passar den här lösningen perfekt för kreativa byråer såväl som marknadsföringsteam i små, medelstora och stora företag. Lär dig mer om Filestage
Filestage är en lättanvänd företagsredo programvara för online-korrektur som hjälper team att få sitt arbete granskat och godkänt snabbare. Med anpassningsbara arbetsflöden, uppgiftsautomatisering...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Förbättra teamets kunskaper så att du kan öka produktiviteten, minska cykeltiderna och förkorta tid till marknad. Lär dig mer om Stack Overflow for Teams
Har du någonsin fått frågan ”Hur gjorde jag det där igen?” Det har hänt. Det är därför denna plattform för kunskapsdelning och samarbete har skapats. Tappa aldrig bort viktiga teamkunskaper igen. Oavsett om du är ett litet, agilt team eller ett stort, utspritt team på ett storföretag, är Stack Overflow for Teams ditt självklara val för kunskapsdelning och samarbete. Eftersom öppenhet och transparens är viktigt så erbjuds Stack Overflow for Teams för upp till 50 användare och det är alltid gratis. Lär dig mer om Stack Overflow for Teams
Har du någonsin fått frågan ”Hur gjorde jag det där igen?” Det har hänt. Det är därför denna plattform för kunskapsdelning och samarbete har skapats. Tappa aldrig bort viktiga teamkunskaper igen....

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Nasdaq Boardvantage® är den ledande leverantören av avstyrnings- och samarbetslösningar för styrelser, kommittéer och högsta ledningen. Lär dig mer om Nasdaq Boardvantage
Nasdaq Boardvantage är en ledande plattform för styrelseverksamhet och tillhandahåller styrnings- och samarbetslösningar för styrelser, kommittéer och ledning. Den är specialbyggd för att möta de verksamhetskritiska behoven hos dagens ledare, utrustad med kraftfulla säkerhetsfunktioner, användarvänlighet och mobilitet. Offentliga, privata och ideella organisationer världen över, inklusive över 50 % av Fortune 500-företagen, förlitar sig på Nasdaq Boardvantage för att effektivisera mötesprocesser, påskynda beslutsfattandet och stärka styrningen. Lär dig mer om Nasdaq Boardvantage
Nasdaq Boardvantage är en ledande plattform för styrelseverksamhet och tillhandahåller styrnings- och samarbetslösningar för styrelser, kommittéer och ledning. Den är specialbyggd för att möta de...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Problemspåraren är utformad för rörliga team. Ett agilt projektledningsverktyg som kan anpassas till dina affärsprocesser. Lär dig mer om YouTrack
Utvecklad av JetBrains. YouTrack är ett verktyg för att hantera dina projekt, konfigurera agile-tavlor, använda rapporter och Gantt-diagram, instrumentbrädor och tidsuppföljning. Spåra uppgifter och problem, stöd kundernas önskemål, planera sprintar och leveranser, skapa arbetsflöden och behöv aldrig igen tvinga din process att passa ett visst verktygs begränsningar. YouTrack talar ditt språk, stöder Markdown och emoji-reaktioner. YouTrack är tillräckligt flexibelt för att följa just din process. Moln eller fristående. Gratis för 10 användare. Lär dig mer om YouTrack
Utvecklad av JetBrains. YouTrack är ett verktyg för att hantera dina projekt, konfigurera agile-tavlor, använda rapporter och Gantt-diagram, instrumentbrädor och tidsuppföljning. Spåra uppgifter och...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
CRM, uppgiftshantering, tidsuppföljning och fakturering för team, byråer, frilansare och konsulter. Lär dig mer om todo.vu
todo.vu är en produktivitetssvit som levererar en unik blandning av uppgiftshantering, tidsuppföljning, kontakthantering och faktureringsfunktioner. todo.vu är idealiskt för frilansare, konsulter och team i alla storlekar som strävar efter att uppnå ökad effektivitet, kvalitet och transparens. todo.vu är helt kostnadsfri för frilansare och alla prisplaner begränsas så att du högst betala för 11 användare, dvs. betala för 11 och få obegränsat antal användare därefter. Lär dig mer om todo.vu
todo.vu är en produktivitetssvit som levererar en unik blandning av uppgiftshantering, tidsuppföljning, kontakthantering och faktureringsfunktioner. todo.vu är idealiskt för frilansare, konsulter och...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
En samarbetsbaserad plattform för korrekturläsning med ett intuitivt gränssnitt för enkel kommentering och godkännande av video-, bild-, PDF- och webbprojekt. Lär dig mer om ReviewStudio
ReviewStudio är en onlineplattform utformad för att du ska kunna gå från göra till färdig, snabbare. Samla in all din kreativa respons på en centraliserad och samarbetsbaserad plats. Markera och kommentera direkt på bilder, video, PDF och HTML från valfri enhet. Använd jämförelseläget för att visa revideringar med jämförelser sida vid sida. Granska dina projekt självständigt eller i samarbete under live recensionssessioner. Spåra status, uppgifter och godkännanden för alla dina recensioner i enskilda kontrollpaneler. Lär dig mer om ReviewStudio
ReviewStudio är en onlineplattform utformad för att du ska kunna gå från göra till färdig, snabbare. Samla in all din kreativa respons på en centraliserad och samarbetsbaserad plats. Markera och...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
En plattform för samarbeten i utveckling av digitala produkter som automatiserar kopplingen mellan konstruktörer, utvecklare, QA och produktchefer. Lär dig mer om Sympli
Sympli är en digital samarbetsplattform för produktutveckling som automatiserar kopplingen mellan konstruktörer, utvecklare, kvalitetssäkring (quality assurance, QA) och produktchefer. Sympli levererar alla konstruktionskomponenter och tillgångar till dina teammedlemmar där de arbetar, vilket möjliggör snabb tillgång till kommentarer, implementering och testning. Gör som mång andra företag i världsklass och använd den här lösningen. Sympli stödjer ditt team genom att ansluta alla teammedlemmar till de samarbets- och automatiseringsverktyg de behöver för att arbeta mer effektivt. Lär dig mer om Sympli
Sympli är en digital samarbetsplattform för produktutveckling som automatiserar kopplingen mellan konstruktörer, utvecklare, kvalitetssäkring (quality assurance, QA) och produktchefer. Sympli...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Programvara för visuell planering för att spåra alla typer av resurser, robust och användarvänlig. Lär dig mer om Visual Planning
Visual Planning är en kraftfull programvaruhanteringslösning som är optimerad för de som specialiserat sig på projektsamarbete och som erbjuder ledande organisationsverktyg för att öka företagets produktivitet. Med en otrolig mängd funktioner kan användare i realtid övervaka projekt, jobb, uppgifter, kunder, arbetsordrar, anställda, utrustning och mycket mer på en enda plattform. Samarbeta var som helst via denna mobilapplikation eller skicka e-postmeddelanden och SMS-aviseringar till teammedlemmar och anslut scheman med personliga kalendrar. Lär dig mer om Visual Planning
Visual Planning är en kraftfull programvaruhanteringslösning som är optimerad för de som specialiserat sig på projektsamarbete och som erbjuder ledande organisationsverktyg för att öka företagets...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Plattform för samarbetande intelligens som ger varje nivå i organisationen en röst inom säkerhet och riskhantering. Lär dig mer om Sofvie
Plattform för samarbetande intelligens som ger varje nivå i organisationen en röst inom säkerhet och riskhantering. Programvaran förbättrar kommunikationen och omdefinierar riskhanteringen på arbetsplatsen genom att på ett intelligent sätt analysera data som samlats in från frontlinjen. Sofvie bygger på industri 4.0 och skapar en tillgänglig referenspunkt som underlättar kritiska beslutsprocesser. Sofvie är utformad för att anpassa din kultur, minska antalet incidenter och olyckor för att i slutändan rädda liv. Lär dig mer om Sofvie
Plattform för samarbetande intelligens som ger varje nivå i organisationen en röst inom säkerhet och riskhantering. Programvaran förbättrar kommunikationen och omdefinierar riskhanteringen på...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Suite of over 210+ Mac apps that help to enhance your business's productivity. Lär dig mer om SetApp
Its a Mac platform that offers 210+ apps for businesses of any size. Get more tasks done faster at a single subscription. Let Setapp be your teams guide to the proper tools. Focus on the efficiency and push your dream to its very limits. It can happen. And it will happen with Setapp. Setapp for Teams offers an entire software catalog in one subscription that costs the same as you would pay for almost any app from the library Lär dig mer om SetApp
Its a Mac platform that offers 210+ apps for businesses of any size. Get more tasks done faster at a single subscription. Let Setapp be your teams guide to the proper tools. Focus on the efficiency...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Teamkommunikation med chatt. Skapande av samarbetskunskap och delning med ASK. Röst, video, skärmdelning, filer. Lär dig mer om Wizergos
Använd Wizergos för att hålla effektiva möten och automatisera all bevakning och uppföljning. Se en inverkan på ansvar, allmänna leveranstider och arbetstempo med följande funktioner: Säker teamchatt, Collaborative Knowledge-hantering, språköversättning i realtid, automatisk åtgärdbar detektion, dokument-/mediebilagor, röst, video, skärmdelning, tal till text, kalenderintegrering och stöd för enkel inloggning. Tillgänglig från alla enheter på iOS eller Android. Lär dig mer om Wizergos
Använd Wizergos för att hålla effektiva möten och automatisera all bevakning och uppföljning. Se en inverkan på ansvar, allmänna leveranstider och arbetstempo med följande funktioner: Säker...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Swiss online whiteboard software: GDPR-compliant and with secure data hosting incl. self-hosting options on-premises or in your cloud Lär dig mer om Collaboard
Colllaboard is a collaborative online whiteboard software from Switzerland. It offers a new way of virtual collaboration in online meetings and workshops, because "Great minds think together": In real-time, ideas in brainstorming sessions can be gathered, mind-maps created, projects planned, and much more. The software of Collaboard is GDPR-compliant and the data is hosted with high-security standards in NL and Switzerland. You can also self-host the data on-premises or in your cloud. Lär dig mer om Collaboard
Colllaboard is a collaborative online whiteboard software from Switzerland. It offers a new way of virtual collaboration in online meetings and workshops, because "Great minds think together": In...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Programvara för samarbete som kombinerar funktioner för uppgiftshantering och kommunikation. Uppgradera din teamkommunikation till nästa nivå. Lär dig mer om HeySpace
HeySpace är ett verktyg för uppgiftshantering med chatt. Det är här du tar arbetet framåt. Du kan göra allt på ett ställe: chatta med medarbetare, skriva innehållsrika textdokument, tagga, markera framsteg, ange start- och förfallodatum och andra användbara saker. Skicka ett meddelande och se om de läser det, skapa uppgifter från meddelanden - om någon säger något viktigt, gör ett kort med det och det flyttas till kortlistan. Svårare är det inte. Ta ditt team till nästa nivå med HeySpace. Lär dig mer om HeySpace
HeySpace är ett verktyg för uppgiftshantering med chatt. Det är här du tar arbetet framåt. Du kan göra allt på ett ställe: chatta med medarbetare, skriva innehållsrika textdokument, tagga, markera...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Kissflow är en digital arbetsplatsprogramvara som inkluderar processhantering, ärendehantering, samarbete och projektledning. Lär dig mer om Kissflow Digital Workplace
Kissflow anser att de som är närmast arbetet vet bäst hur man hanterar och löser problem och de förtjänar att ha smarta och enkla verktyg för att göra det. Kissflow är en kodlös digital arbetsplats där vem som helst kan skapa en automatiserad process, skapa en projekttavla, hantera ett ärendeflöde och samarbeta om olika ämnen, allt i en intelligent och lättintegrerad plattform. Lär dig mer om Kissflow Digital Workplace
Kissflow anser att de som är närmast arbetet vet bäst hur man hanterar och löser problem och de förtjänar att ha smarta och enkla verktyg för att göra det. Kissflow är en kodlös digital arbetsplats...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Admincontrol Data Rooms – Dokumentdelning, processupport och åtkomstkontroll för företagsbesiktning och andra verksamhetskritiska projekt. Lär dig mer om Admincontrol Virtual Data Room
Admincontrol Data Rooms är specialdesignade för att effektivisera och stödja företagsbesiktningsprocesser. I datarummet kan företaget dela konfidentiell dokumentation och utföra frågesessioner i en användarvänlig, intuitiv och säker miljö. Datarummet är utformat för att tillhandahålla lättanvända procedurer för alla parter. Lösningen säkerställer ett snabbt, transparent och säkert informationsutbyte när man genomför till exempel företagsförvärv med en mellanhand, omstruktureringar, börsnoteringar, kapitaltillskott osv. Lär dig mer om Admincontrol Virtual Data Room
Admincontrol Data Rooms är specialdesignade för att effektivisera och stödja företagsbesiktningsprocesser. I datarummet kan företaget dela konfidentiell dokumentation och utföra frågesessioner i en...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Proteus

Proteus

(0 recensioner)
Molnbaserat enkelt, modulärt operativsystem som möjliggör distansarbete. Lär dig mer om Proteus
Proteus är ett molnbaserat modulärt operativsystem som förändrar vårt sätt att arbeta. Det kombinerar verktyg för integrerad arbetsledning (ERP) med en marknad för frilansare, en programvarugateway och ett professionellt kunskapsforum. Proteus ger tillgång till kompetenta talanger och underlättar distansarbete via en online-miljö. Proteus för företag bort från en modell med fasta kostnader till en på begäranmodell, vilket är avgörande för att förbli konkurrenskraftig i en miljö med låga marginaler. Lär dig mer om Proteus
Proteus är ett molnbaserat modulärt operativsystem som förändrar vårt sätt att arbeta. Det kombinerar verktyg för integrerad arbetsledning (ERP) med en marknad för frilansare, en programvarugateway...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Seamlessly integrate and automate common Jira actions into Slack, with bespoke human and event-driven workflows. Lär dig mer om Jira Workflow Steps for Slack
Workflow Steps for Jira is an app for Slack’s Workflow Builder. It integrates with multiple Jira instances to allow everyday users to create their own integrations and automations, without the need for coding knowledge. Workflow Steps for Jira can: • Create Jira issues from Slack - custom issue types and custom fields are handled • Update Jira issues through automated or triggered events • Record Slack messages into Jira as issue comments • Import workflow templates to get started Lär dig mer om Jira Workflow Steps for Slack
Workflow Steps for Jira is an app for Slack’s Workflow Builder. It integrates with multiple Jira instances to allow everyday users to create their own integrations and automations, without the need...

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering