Sverige Visa lokala produkter
1272 resultat
monday.com, en kraftfull samarbetsplattform för arbetsledning, förbättrar kommunikationen och ökar produktiviteten för team av alla storlekar. Lär dig mer om monday.com
monday.com, en flexibel programvara för distanssamarbete, underlättar effektivt samarbete, förbättrar kommunikationen och ökar produktiviteten i ett centralt nav. Kom igång med en av de färdiga mallarna för att snabbt få ditt team att komma igång. Dela filer, respons och idéer, @-a teamkamrater, tilldela ägare, ge uppdateringar om framsteg i realtid, se vem som gör vad och när. Gå med i mer än 100 000 team som samarbetar på monday.com. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Låt alla inleda diskussioner, vårda nätverket och övervaka aktiviteter. Problemlösning genom samarbete och iterationer är framtiden Lär dig mer om Elium
Elium är en högkvalitativ lösning för hantering av social kunskap som fokuserar på innehållets relevans. Chefer behöver ett sätt att bryta ner informationssilon och se till att alla har den informatio n de behöver, utan att de bombarderas med onödiga dokument. Med en plattform som Elium har chefer en central yta för att organisera, diskutera och dela information. Systemet har en lättanvänd men mycket sofistikerad sökfunktion och underlättar hänvisande genom att omedelbart tagga innehåll. Lär dig mer om Elium

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
En förstklassig visuell samarbetsbaserad plattform som gör att teamen får jobbet gjort. Lär dig mer om Miro
Miro är en samarbetsbaserad online-plattform för whiteboardtavlor som gör det möjligt för team att arbeta effektivt tillsammans, från brainstorming med digitala klisterlappar till planering och hantering av agila arbetsflöden. Prova djupgående integrationer med Microsoft Ecosystem, Atlassian Ecosystem, Slack, Box, DropBox, Sketch med mera för att göra ditt teamsamarbete mer produktivt. Utforska över 60 mallar och interaktiva ramverk för att börja samarbeta snabbt med ditt team Lär dig mer om Miro

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
En säker, decentraliserad meddelande- och samarbetsapp. Den levererar digital suveränitet i ett öppet nätverk med början till slut kryptering. Lär dig mer om Element
Element är en matrisbaserad, början till slut, krypterad meddelande- och samarbetsapp. Elements decentraliserade design ger digital suveränitet, vilket möjliggör implementering på plats eller via valfri molnleverantör. Element Matrix Services eller EMS säger sig vara den mest populära hostingbaserade lösningen för företags användning av Element. EMS erbjuder snabb prestanda och tillägg i företagsklass. Eftersom Element är matrisbaserat ger det interoperabilitet mellan åtskilda appar och möjliggör enkla anslutningar mellan olika organisationer. Lär dig mer om Element

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Pobuca Connect ger dig en enhetlig företagsadressbok som är lätt att komma åt och dela med dina medarbetare. Lär dig mer om Pobuca Connect
Uppgradera ditt team med en mångsidig kontakthanteringsapp, konvertera dina kontaktlistor till en enhetlig adressbok och få åtkomst från webben, mobilen eller till och med från Outlook och Gmail. Lägg till anpassade fält och taggar för att organisera dina kontakter, spåra aktiviteter, ställa uppgifter och automatiskt berika dina kontakter med LinkedIn och e-postsignaturer. Provversionen och freemium-versionen finns tillgängliga redan idag. Lär dig mer om Pobuca Connect

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Projektledning och kodhantering, äntligen kombinerade i en lösning. Planera arbete, följ upp framsteg och släpp kod direkt i Backlog och få allt i ett-samarbete. Lär dig mer om Backlog
Backlog är ett allt i ett-verktyg för webbaserad projektledning som ger dig uppgiftshantering, versionskontroll och felrapporteringssystem. Genom att sammanföra de organisatoriska fördelarna med projektledning med kraften och bekvämligheten med kodhantering förbättrar Backlog teamsamarbetet i både stora och små organisationer. Planera arbete, följ upp framsteg och släpp koduppdateringar direkt i Backlog. Kärnfunktionerna inkluderar deluppgifter, anpassade statusar, tavlor av kanban-typ, Gantt-diagram, burn down chart (diagram över kvarstående arbete), Git och SVN och wikier. Lär dig mer om Backlog

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Upwave är en visuell produktivitetsplattform som hjälper moderna företag att utvecklas. Organisera, planera, spåra, samarbeta och få saker gjorda. Lär dig mer om UpWave
Upwave är en produktivitetsplattform för samarbete kring projekt, innovationsprocesser och dagliga uppgifter. Hantera dina team, projekt och uppgifter på ett visuellt sätt – allt på ett och samma ställe. Arbeta med fördefinierade uppgiftstavlor och strategicanvas, som Business Model Canvas och SWOT. Kartlägg tid, uppskattning och rapportera framsteg. Involvera externa medarbetare på ett enkelt och säkert sätt. Det intuitiva och användarvänliga gränssnittet gör det enkelt att få med alla – ingen extra utbildning behövs. Lär dig mer om UpWave

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Jostle är ett intranät som är utformat för att förenkla livet och göra det enkelt när du växer, så att dina medarbetare och din organisation kan blomstra Lär dig mer om Jostle
Jostle är utformad för att hjälpa dina medarbetare att blomstra när de ställs inför komplexitet. Varför? Eftersom dagens organisationer är mer fragmenterade än någonsin: information och människor är utspridda och det finns för många sätt att kommunicera. Inte konstigt att samarbeten blir kaotiska och jobbiga upplevelser. Jostle gör det enkelt för anställda att snabbt hitta den information och de personer de behöver för att göra ett bra jobb – med mening, med andra och med lätthet. Lär dig mer om Jostle

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Ett av de mest användarvänliga verktygen för arbete med sociala medier, för en effektiv samarbets- och godkännandeprocess i marknadsföringsteam. Lär dig mer om Kontentino
Planering av sociala medier och kreativt teamsamarbete i Kontentino är mycket smidigt. Alla teammedlemmar kan arbeta tillsammans för att skapa det perfekta inlägget. Du kan tilldela uppgifter till designers, copywriters och de som är ansvariga för sociala medier. Dessutom visas alltid kundernas respons och åsikter direkt bredvid inlägget, i kundens kommentarsavsnitt. Ditt team behöver inte leta efter data i förvirrande e-posttrådar. Lär dig mer om Kontentino

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Asana är ett enkelt sätt att organisera och hantera allt ditt teams arbete. Se varför mer än 8 000 kunder på Capterra ger Asana i genomsnitt 4,5 stjärnor av 5 i betyg. Lär dig mer om Asana
Asana är ett samarbetsverktyg som hjälper team att hantera sitt arbete, från dagliga uppgifter till strategiska initiativ. Med Asana kan du koppla samman allt ditt arbete på ett ställe och sammanföra team, var som helst. Organisera arbetet på ditt sätt, från listor till tavlor, kalendrar och Gantt-diagram. Gör som mer än 75 000 betalande organisationer och miljontals team i 190 länder som använder Asana för att få mer gjort. Kom igång på några minuter och prova Asana. Lär dig mer om Asana

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
ClickUp är ett samarbetsverktyg med helt anpassningsbara och patentskyddade funktioner som gör det mycket användbart alla team Lär dig mer om ClickUp
Med funktioner som tilldelade kommentarer, chatt, inkorg, meddelanden, kommentartrådar, påminnelser, uppgiftsprioriteringar, tidsuppföljning, mål, beroenden och anpassade statusar, har ClickUp allt du behöver för att effektivisera samarbetet för alla projekt eller team. ClickUp används av mer än 100 000 team i företag som Airbnb, Google och Uber och är ett bra samarbetsverktyg för att få alla dina team att arbeta i en enda app. Byggd för team i alla storlekar och branscher. Lär dig mer om ClickUp

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Wrike är en samarbetsprogramvara för företag med förbyggda mallar, tidsuppföljning, Gantt-diagram, Kanban-tavlor med mera. Lär dig mer om Wrike
Wrike är en prisbelönt samarbetsprogramvara för team som över 20 000 företag över hela världen förlitar sig på. Skapa en strömlinjeformad digital arbetsplats med hjälp av anpassade förfrågningsformulä r, Kanban-tavlor, Gantt-diagram, tidsuppföljning, uppdateringar i realtid och prestandarapporter på ett och samma ställe som kan delas över hela företaget. Integrera Wrike med mer än 400 applikationer för att automatisera dina dagliga processer. Anpassa arbetsflöden och minska behovet av e-post, möten och statusuppdateringar med mera. Arbeta smartare, inte hårdare, med Wrike. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
MeisterTask är ett samarbetsvänligt webbaserat uppgifts- och projekthanteringsverktyg som är perfekt för agil projekthantering. Lär dig mer om MeisterTask
MeisterTask är ett samarbetsvänligt webbaserat uppgifts- och projekthanteringsverktyg som är perfekt för agil projekthantering. De vackert utformade gränssnitten, de intuitiva funktionerna och den sömlösa integrationen med andra verktyg gör det till det logiska valet för projektteam som vill samarbeta mer effektivt. Verktyget är en del av Meister Suite, en produktgrupp för en felfri arbetsflödeshantering. Från idéskapande i MindMeister, vårt verktyg för tankekartor, till onlinedokumentation i MeisterNote. Lär dig mer om MeisterTask

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
OnBoard är en virtuell programvara för att sköta dina ledarskaps- och styrelsemöten. Fatta självsäkra beslut var du än befinner dig. Påbörja en gratis provperiod eller hämta en demo idag. Lär dig mer om OnBoard
OnBoard är en av Capterras mest lättanvända programvaror för styrelsemöten och erbjuder virtuell möteshantering med en komplett uppsättning verktyg för att fatta smartare beslut, på distans och i realtid. Nu mer än någonsin tidigare behöver du en omfattande, säker och lättanvänd programvara för att sköta dina lednings- och styrelsemöten. Effektivisera mötesförberedelserna och ge dina ledare korrekt information i rätt tid på alla enheter. Redo för fjärranvändning så att du kan fatta självsäkra beslut var du än befinner dig. Hämta en demo eller påbörja en gratis provperiod Lär dig mer om OnBoard

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Bitrix24 är en ledande plattform för samarbete, kommunikation, sociala nätverk och arbetsflöde och kunskapshantering. 4 miljoner kunder. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en jättebra, kostnadsfri samarbetsplattform som används av över 4 miljoner organisationer runt om i världen. Finns i molnet och på plats och erbjuder kommunikationsverktyg, uppgifts- och projektledning, sociala samarbetsverktyg, medarbetarnas engagemang, gruppchatt, delade kalendrar och mer. Bitrix24 är helt gratis för team upp till 12 anställda och du kan köpa obegränsat antal användare för endast 199 USD per månad. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Reagera mer effektivt på de sociala samtalen som betyder mest med hjälp av Sprouts verktyg för teamsamarbete | Prova Sprout gratis Lär dig mer om Sprout Social
Sprout Social erbjuder kraftfulla sociala samarbetslösningar för ledande byråer och varumärken, inklusive Hyatt, Ogilvy, Leo Burnett, Evernote och Microsoft. Sprout gör det möjligt för varumärken att förenkla sin sociala hantering, rapportering, publicering, kundservice, engagemang och mycket mer | Prova Sprout gratis i 30 dagar. Lär dig mer om Sprout Social

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Samarbeta i projekt, följ upp tid, hantera utgifter och fakturera dina kunder. Tillgänglig i molnet och från alla enheter. Lär dig mer om Avaza
Avaza är en allt i ett-lösning för projektledning, resursplanering, tidsuppföljning, hantering av utgifter, offerter och fakturor. Team av alla storlekar, från frilansare till storföretag, kommer att älska den tack vare den enkla och intuitiva designen med kraftfulla funktioner. Du kan arbeta med projekt, följa upp tid, hantera utgifter och fakturera dina kunder på ett och samma ställe. Tillgänglig i molnet och från alla enheter. Lär dig mer om Avaza

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Arbeta tillsammans för att uppnå mål och spara tusentals timmar i processen. Easy Projects hjälper dig att nå snabbare resultat. Lär dig mer om Easy Projects
Easy Projects prisbelönta programvara är utformad för att hjälpa dig att lyckas genom samarbete. Skicka och ta emot meddelanden på både uppgifts- och projektnivå, begär godkännanden, lägg till bildannoteringar, dela filer och ta emot meddelanden – allt i realtid. Oavsett om ditt team arbetar på distans eller på plats ser Easy Projects till att ingen kommunikation går förlorad. Tack vare ökat samarbete med hjälp av Easy Projects rapporterar team en 30-procentig minskning av projektlängd och en 98-procentig slutförandegrad. Lär dig mer om Easy Projects

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
FreeConferenceCall.com erbjuder HD-ljudkonferenser och webbaserade möten för upp till 1 000 deltagare och allt är gratis. Lär dig mer om FreeConferenceCall.com
FreeConferenceCall.com erbjuder HD-ljudkonferenser och webbaserade möten med skärmdelning och videokonferenser för upp till 1 000 deltagare. FreeConferenceCall.com står värd för över 40 miljoner konferenser varje år och har vuxit fram som en av världens största och mest erkända konferensleverantörer. Varje konto inkluderar obegränsade konferenssamtal, skärmdelning, videokonferenser, inspelning, säkerhetsfunktioner, kalenderintegreringar, mobilapplikationer och mycket mera och allt detta är gratis. Lär dig mer om FreeConferenceCall.com

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Quire är ett samarbetsverktyg för projektledning som kan organisera uppgifter och deluppgifter i en unik trädliknande struktur. Lär dig mer om Quire
Quire är ett samarbetsverktyg för projektledning som gör det möjligt för användare att enkelt planera och organisera uppgifter i en trädliknande struktur, där man kan nå sina mål genom att dela upp idéer i genomförbara uppgifter som är placerade i en hierarkisk lista. Lär dig mer om Quire

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Förbättra teamets kunskaper så att du kan öka produktiviteten, minska cykeltiderna och förkorta tid till marknad. Lär dig mer om Stack Overflow for Teams
Har du någonsin fått frågan ”Hur gjorde jag det där igen?” Det har hänt. Det är därför denna plattform för kunskapsdelning och samarbete har skapats. Tappa aldrig bort viktiga teamkunskaper igen. Oavsett om du är ett litet, agilt team eller ett stort, utspritt team på ett storföretag, är Stack Overflow for Teams ditt självklara val för kunskapsdelning och samarbete. Eftersom öppenhet och transparens är viktigt så erbjuds Stack Overflow for Teams för upp till 50 användare och det är alltid gratis. Lär dig mer om Stack Overflow for Teams

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Schweizisk webbaserad whiteboardprogramvara: GDPR-kompatibel och med säker datahysning inklusive möjlighet till självhysning lokalt eller i ditt moln Lär dig mer om Collaboard
Collaboard är en webbaserad och samarbetsinriktad whiteboardprogramvara från Schweiz. Programvaran erbjuder ett nytt sätt för virtuella samarbeten under webbmöten och seminarier eftersom ”stora tänkare tänker tillsammans”: spåna på nya idéer och samla dem, skapa tankekartor, planera projekt och mycket mer i realtid. Programvaran Collaboard är GDPR-kompatibel och all data hanteras enligt högt ställda säkerhetsstandarder i Nederländerna och Schweiz. Du kan också lagra data på plats eller i molnet. Lär dig mer om Collaboard

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
En samarbetsbaserad plattform för korrekturläsning med ett intuitivt gränssnitt för enkel kommentering och godkännande av video-, bild-, PDF- och webbprojekt. Lär dig mer om ReviewStudio
ReviewStudio är en samarbetsinriktad granskningsplattform utformad för att du ska kunna gå från arbete till färdigt resultat, snabbare. Samla in all din kreativa respons på en centraliserad och samarbetsbaserad plats. Markera och kommentera direkt på bilder, video, PDF och HTML från valfri enhet. Använd jämförelseläget för att visa revideringar med jämförelser sida vid sida. Granska dina projekt självständigt eller i samarbete under live recensionssessioner. Spåra status, uppgifter och godkännanden för alla dina recensioner i enskilda kontrollpaneler. Lär dig mer om ReviewStudio

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Skapa användarportaler som drivs av din databas i Airtable. Ge kunder och ditt team tillgång till de data som är relevanta för dem. Lär dig mer om Stacker
Portal som drivs av dina data. Anslut Airtable (Google Sheets i Beta) och få en portal som genast kan engagera dina kunder, interagera med dina samarbetspartners och stärka ditt team. Lär dig mer om Stacker

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Ge personalen en arbetsplats där de känner sig som hemma. Få åtkomst till alla appar, dela information och samarbeta på ett centralt intranät. Lär dig mer om Claromentis
Ge teamen en arbetsplats de känner sig hemma på med denna funktionsrika och snyggt utformade intranätprogramvara. Denna interaktiva affärsplattform ger din organisation en enda kontaktpunkt för att dela information, förbättra produktiviteten, ansluta personal och samarbeta. Dra nytta av 20 år av intranätsexpertis efter att ha byggt, utformat och implementerat intranät för globala organisationer, stora som små, och stöttat företag i alla tänkbara branscher. Lär dig mer om Claromentis

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Programvara för samarbete som kombinerar funktioner för uppgiftshantering och kommunikation. Uppgradera din teamkommunikation till nästa nivå. Lär dig mer om HeySpace
HeySpace är ett verktyg för uppgiftshantering med chatt. Det är här du tar arbetet framåt. Du kan göra allt på ett ställe: chatta med medarbetare, skriva innehållsrika textdokument, tagga, markera framsteg, ange start- och förfallodatum och andra användbara saker. Skicka ett meddelande och se om de läser det, skapa uppgifter från meddelanden - om någon säger något viktigt, gör ett kort med det och det flyttas till kortlistan. Svårare är det inte. Ta ditt team till nästa nivå med HeySpace. Lär dig mer om HeySpace

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Ett avancerat verktyg för samredigering och dokumentautomatisering som erbjuder betydande fördelar jämfört med traditionella ordbehandlingslösningar. Lär dig mer om XaitPorter
XaitPorter är en molnbaserad programvara för dokumentsamarbete som låter flera deltagare arbeta med samma dokument samtidigt. Företag använder XaitPorter för anbud, förslag, licensansökningar för obstetrik och gynekologi, kliniska prövningsdokument, rapporter, procedurer och mer. Denna programvara för teamsamarbete tar hand om formatering, layout och numrering och har ett inbyggt arbetsflöde som ger dig fullständig kontroll över dokumentskapandeprocessen. Xait innehar ISO 27001-certifieringen. Lär dig mer om XaitPorter

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Ett avancerat verktyg som har utformats för att hjälpa företag att effektivisera processerna för uppföljning av beställningar, teamhantering och applikationspaketering. Lär dig mer om PACE Packager Hub
PACE Packager Hub är en fullfjädrad applikationspaketeringslösning med gränssnittsdriven arkitektur som består av modulerna Task Manager och Repository Manager. Verktyget möjliggör inbyggd kundservice och är särskilt utformat för flexibel uppgiftshantering och hantering av operativa processer. Hantera företagsinterna och externa arkiv, främja en smidig kommunikation mellan tekniker och kunder och säkerställ en robust hantering av hela livscykeln inom applikationspaketering. Lär dig mer om PACE Packager Hub

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Suppeco leverages customer-supplier relationships driving service excellence for a sustainable ecosystem and supply chain. Lär dig mer om Suppeco
Trusted by market leaders, Suppeco is a collaborative relationship platform, that enables organisations in any industry to drive an infinite array of targeted opportunity for value creation, innovation, and growth. Suppeco provides an unrivalled frictionless environment for collaboration at scale, across distributed multi-party teams. A cloud native SaaS platform, Suppeco enables companies to successfully manage and optimise relationships with their external ecosystems, and supply chains. Lär dig mer om Suppeco

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Slack samlar all er kommunikation på ett och samma ställe. Det handlar om meddelanden i realtid samt arkiverings- och sökfunktioner för moderna team.
Slack är en plats för samarbete. När ditt team till exempel behöver sparka igång ett projekt, anställa en ny medarbetare, implementera kod, granska ett försäljningsavtal, slutföra nästa års budget, genomföra ett A/B-test, planera öppnandet av ert nya kontor – då är det Slack ni behöver. Lär dig mer om Slack

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
A visual collaboration tool that creates a shared perspective for your team on any project in a fun, flexible, and rewarding way.
From sales and marketing to HR and operations, teams can design and customize Trello to fit their unique needs and work styles. And with over 100+ integrations with other key tools like Google Drive, Slack, Jira and more, Trello is a living, breathing project hub of cross-team collaboration no matter where your work needs to happen. Trello brings joy to teamwork by making it transparent and easily shareable across boards and teams. Lär dig mer om Trello

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Share a document. Collaborate and comment. Securely store files. Dropbox Business has everything you need for your digital workspace.
Share a document. Collaborate and comment. Securely store files. Dropbox Business has everything you need for your digital workspace. Dropbox Business is trusted and used by over 300,000 business teams worldwide and over 50% of the Fortune 500 for its industry leading file sync, collaboration, and extensive administration and security features that scale as teams grow. Lär dig mer om Dropbox Business

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Basecamp, som är betrott av miljontals användare, tillhandahåller allt du behöver för att få jobbet gjort på ett och samma ställe.
Enbart gruppchatt räcker inte. Basecamp kombinerar ihop alla verktygen team behöver tillsammans på ett ställe: anslagstavlor, scheman, att göra-listor, gruppchatt, dokument och fillagring med mera. Istället för saker utspridda lite här och var kommer allt du arbetar med att finnas på ett samordnat och organiserat ställe. Alla vet vad de ska göra. Inget kommer att glida igenom sprickorna. Du kommer alltid att veta exakt vad som händer. Lär dig mer om Basecamp

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Google Workspace is how teams of all sizes connect, create, and collaborate — to drive innovation from any device, and any location.
Google Workspace business solutions seamlessly integrate everything that you and your team need to get anything done, all-in-one place, including professional @yourcompany email. Whether it’s a video call with a client, chat room with your supplier or shared drive with partners, stay connected with everyone who is important to your business. Lär dig mer om Google Workspace

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
An integrated suite of applications include email, calendar and address book that are accessed via the Internet 24/7.
Microsoft 365 - formerly known as Office 365 - is more than just Word, Excel, PowerPoint, and Outlook. It provides powerful services like business-class email, online storage, and teamwork solutions that you can access from anywhere. Bring teams and resources together with solutions like Microsoft Teams and Skype for Business that make working together more productive and enjoyable regardless of where participants are located. Lär dig mer om Microsoft 365

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Miljontaltals väljer Jira för att planera och bygga fantastiska produkter. Prova gratis.
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Team på allt från två personer till 20 000 förlitar sig på Jira för att hantera varje steg i arbetsflödet, från planering till leverans. Med inbyggda färdplaner kan team ta fram sitt arbete för att hålla reda på helhetsbilden. Med Jiras kodlösa automatiseringsmotor kan teamen spara tid och öka effekten genom att automatisera alla uppgifter eller processer med några få klick. Och med en gratisutgåva kan team med upp till tio användare dra nytta av Jiras alla möjligheter utan kostnad, för alltid. Lär dig mer om Jira

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Zoom Meetings are easy, reliable, and secure, providing HD video, audio, and content sharing across a multitude of systems.
Zoom Meetings are easy, reliable, and secure, providing HD video, audio, and content sharing across everything from your mobile and desktop devices to telephones and conference room systems. Special features include cloud and local recording with transcripts and multi-user annotation capabilities via screen share. Easy access with one click, chat across platforms and share files all with encrypted, compliant settings for extra security. Lär dig mer om Zoom Meetings

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Microsoft OneDrive is a web-based digital asset management solution that allows businesses of all sizes to efficiently manage, collabo
Microsoft OneDrive is a web-based digital asset management solution that allows businesses of all sizes to efficiently manage, collaborate, and share files. Administrators can set up a private or public site for authorized users, who can then create online folders to store their documents. Businesses can share sensitive data without revealing proprietary information by allowing only authorized people to access the folder. Users can also access and edit documents within the same collaborative environment to increase efficiency. The Microsoft 365 interactive scanning app lets users scan and convert paper to searchable PDFs directly from their device. Lär dig mer om OneDrive

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
TeamViewer's all-in-one approach ensures that you have everything you need for both effective communication and collaborative working.
TeamViewer's multi-faceted functionality makes it the ideal all-in-one business collaboration solution for working on joint projects remotely, whether you are working from home or cooperating with colleagues elsewhere. In addition to the online conferencing features, allowing you to jump on video calls with ease, you can use TeamViewer Chat to discuss important topics on the fly, without having to sift through complex email threads. Lär dig mer om TeamViewer

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Snabb, enkel och tillförlitlig programvara för onlinemöten som miljontals människor varje dag litar på för virtuell kommunikation i realtid.
GoToMeeting är samarbetsprogramvara som är betrodd av miljontals människor varje dag som behöver professionell virtuell kommunikation i realtid. GoToMeeting erbjuder en snabb, enkel och pålitlig online-möteslösning för yrkesmänniskor som gör det möjligt för kunder att träffas ansikte mot ansikte, dela presentationer och chatta med kollegor, allt med en enda knapptryckning. GoToMeeting kombinerar produktivitet med flexibilitet för att låta anställda arbeta effektivt när som helst, var som helst på vilken enhet som helst. Lär dig mer om GoTo Meeting

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Cloud-based application developed for business communications that helps manage chat, meet, file sharing, and more.
Microsoft Teams is a group chat solution for teams who want a shared workspace and messaging service. Microsoft Teams replaces Skype for Business as the chat-based communication service of choice for Microsoft 365 team collaboration. It's available on iOS, Android and Windows 10 operating systems. Microsoft Teams is an enterprise-grade messaging application that is a collaboration hub for teams. Create new teams to manage projects, and use Microsoft Teams to send messages, make calls and video conference with coworkers. Get real-time updates to keep everyone on task throughout the day. Lär dig mer om Microsoft Teams

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Bring your teams work together, and unify your workflow. Create, collaborate, and store information all in one place.
Evernote Business brings your teams work together. Create documents, collaborate on projects, and store information all in one place. Teammates can access, edit, upload, and share notes and files from any device--even if theyre offline. Cut through the noise, and quickly find the information you need with powerful search capabilities and integrations with tools you already use. Unify your workflow with Evernote Business. Lär dig mer om Evernote Teams

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Webex brings together Calling, Meeting and Messaging modes of collaboration into a seamless, inclusive and intelligent experience.
Messaging that powers collaboration. Anytime, anywhere. -Collaborate beyond meetings, internally and externally -Connect with teams before, during, and after meetings, in spaces organized around your work. -Collaborate with anyone, inside or outside your organization—all from the same space. -Collaborate across applications -Co-edit documents and use many of your favorite apps—all without leaving Webex. Lär dig mer om Webex

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Content management solution that helps businesses with desktop sharing and viewing, text annotations, instant messaging, and whiteboard
Content management solution that helps businesses with desktop sharing and viewing, text annotations, instant messaging, and whiteboard editing. Lär dig mer om Microsoft SharePoint

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Samarbeta säkert var som helst tack vare en central arbetsplats för att redigera, granska och tilldela uppgifter.
Samarbeta säkert var som helst tack vare en central plats för att redigera, granska och tilldela uppgifter. Tack vare inbyggda integrationer med populära appar som Zoom, Slack, Google Workspace och Microsoft 365 kan du se till att arbetet fortskrider. Lär dig mer om Box

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Hootsuite helps you build your brand, strengthen connections with customers, and drive real business results with social media.
Social media is a wild place to do business. That’s why thousands of brands rely on Hootsuite’s tools and expertise to bring order to the chaos. Launch brilliant social campaigns, deliver 5-star social commerce experiences, and manage all your customer conversations in one place. Plus, get access to industry leading certifications, training, and coaching to help you push your results on social media further, faster. Lär dig mer om Hootsuite

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Smartsheet är en webbaserad plattform för arbetsutförande som ger organisationer i alla storlekar möjlighet att planera, hantera, automatisera och rapportera om arbete.
Smartsheet, en webbaserad plattform för arbetsutförande, möjliggör uppkopplat samarbete och vill omdefiniera hur team arbetar. Dess välkända och lättanvända gränssnitt, kombinerat med fildelning, Gantt-diagram och funktioner för arbetsautomatisering har hjälpt Smartsheet att snabbt växa och bli en populär affärsapp för produktivitet. **Främsta produktivitetsappen 2013 enligt Tech Impact Awards **Best Business App of 2014 - Evernote Platform Awards Lär dig mer om Smartsheet

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Confluence hjälper ditt team att hålla sig på samma sida genom att göra det enklare att samarbeta över hela organisationen.
Confluence är dina drömmars samarbetsverktyg. Confluence gör att du kan arbeta med dina team i realtid, tagga intressenter när och där deras uppmärksamhet behövs, dela information mellan team och mycket mer. Confluence hjälper ditt team att hålla sig på samma sida genom att lagra all information på samma ställe. Lär dig mer om Confluence

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Purpose-built model coordination - including Navisworks & Revit integration - keeps project teams in sync, avoiding costly bottlenecks.
Save time reviewing clashes and managing issues with trades and designers. Real-time collaboration gives you instant access to changes, issues, meeting minutes and more. Easily access issues across Navisworks and Revit to fix models, validate designs, and close out issues. Anytime, anywhere access to Revit, Civil 3D, and AutoCAD Plant 3D streamlines design collaboration for the entire project team. Lär dig mer om Autodesk Construction Cloud

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering
Collaborate, hold training sessions, provide project updates, & speak with customers with ConnectWise Control's remote meetings.
ConnectWise Control (formerly ScreenConnect) is a fast, reliable and secure remote support, access and meeting solution. Online meetings allow users to collaborate, hold training sessions, provide project updates, chat, or anything in between. Collaborate with another technician to both work on a single session simultaneously. Multiple technicians can collaborate collectively on a support session; utilizing respective skills to more efficiently help their customers. Lär dig mer om ConnectWise Control

Funktioner

  • Kontaktledning
  • Dokumenthantering
  • Kalenderhantering
  • Projektledning
  • Redigering i realtid
  • Videokonferense
  • Uppgiftshantering