213 resultat
Varför Capterra är gratis
Jostle är ett intranät som är utformat för att förenkla livet och göra det enkelt när du växer, så att dina medarbetare och din organisation kan blomstra Lär dig mer om Jostle
Jostle är en intranätportal som är utformad för att förenkla livet och göra det enkelt när du växer, så att dina medarbetare och din organisation kan blomstra. Varför? Eftersom dagens arbetsplatser är mer fragmenterade än någonsin: människor är utspridda, det finns mer information och fler sätt att kommunicera än någonsin. Många verktyg lovar att lösa detta, men alla misslyckas så småningom. De förlitar sig på en föråldrad design som gör att de spottar ur sig för mycket data och meddelanden och att hitta information blir jättesvårt. Jostle bestämde sig för att lösa detta problem. Lär dig mer om Jostle
Jostle är en intranätportal som är utformad för att förenkla livet och göra det enkelt när du växer, så att dina medarbetare och din organisation kan blomstra. Varför? Eftersom dagens arbetsplatser...

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
En av de ledande webbportalslösningarna för Dynamics CRM och Dynamics 365. Leder vägen inom flexibilitet, anpassning och användbarhet. Lär dig mer om The Portal Connector
Sömlös tvåvägsintegrering mellan din befintliga Microsoft Dynamics CRM- och Dynamics 365-information samt en säker och anpassningsbar onlineportal ger dig effektivare, mer korrekta och lönsamma kundserviceupplevelser snabbare. Med dra-och-släpp-verktygen kan du hantera din portal utan några kodningskunskaper, och med ett komplett innehållshanteringssystem kan du hantera dina webbresurser och företagets varumärke. Dessa fantastiska verktyg ingår i Portal Connector. Lär dig mer om The Portal Connector
Sömlös tvåvägsintegrering mellan din befintliga Microsoft Dynamics CRM- och Dynamics 365-information samt en säker och anpassningsbar onlineportal ger dig effektivare, mer korrekta och lönsamma...

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
Styrelseportalprogramvara och mötesverktyg som är utformat för att förbättra styrelseupplevelsen genom att förenkla mötesledning och kommunikation. Lär dig mer om Boardable
Boardable är en prisvärd styrelseportal byggd för att tjäna ideella organisationer runt om i världen. Använd Boardables kraftfulla möteshanteringsprogram för att hålla virtuella möten, bygga och dela dagordningar, spela in mötesprotokoll, tilldela och hantera uppgifter mellan möten, rösta digitalt, lagra och underteckna dokument, delta i diskussioner med mera. En mobilapp gör mötesförberedelser och kommunikation enkelt och bekvämt. Utforska Boardable idag med en livedemo eller en gratis provperiod (inget kreditkort krävs). Lär dig mer om Boardable
Boardable är en prisvärd styrelseportal byggd för att tjäna ideella organisationer runt om i världen. Använd Boardables kraftfulla möteshanteringsprogram för att hålla virtuella möten, bygga och dela...

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
Bitrix24:s kostnadsfria intranätportal med 4 miljoner företag som använder den runt om i världen. Tillgänglig i molnet och lokalt med öppen källkod. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24:s kostnadsfria intranätportal med 4 miljoner företag som använder den runt om i världen. En säker och nyckelfärdig kostnadsfri intranätportallösning för små och medelstora företag som utformats för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, affärsprocesser och kunskapsförvaltning. Ger bättre kunskapskontinuitet genom att flytta data från nätverkssilor och lokala enheter till ett välskyddat centraliserat arkiv. Wikis, bloggar och forum säkerställer socialt aktiverade kunskapsbaser för förbättrat lagarbete. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24:s kostnadsfria intranätportal med 4 miljoner företag som använder den runt om i världen. En säker och nyckelfärdig kostnadsfri intranätportallösning för små och medelstora företag som...

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
Confluence is a team workspace where knowledge and collaboration meet. Create, collaborate, and organize your work all in one place. Lär dig mer om Confluence
Det är viktigare än någonsin att tillgängliggöra informationen för din organisation. Confluence kan fungera som ditt företags primära portalprogramvaruverktyg. Programvaran kan inte bara användas för att fånga upp, lagra och organisera dina mest värdefulla tillgångar utan också göra det enkelt för anställda att hitta svar på vanliga frågor, hålla sig uppdaterade med de senaste företagsuppdateringarna och mycket mer. Lär dig mer om Confluence
Det är viktigare än någonsin att tillgängliggöra informationen för din organisation. Confluence kan fungera som ditt företags primära portalprogramvaruverktyg. Programvaran kan inte bara användas för...

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
Bra kundservice börjar med bättre helpdesk-programvara. Få fler kunder genom att erbjuda utmärkt kundservice med LiveAgent Lär dig mer om LiveAgent
LiveAgent är en fullt utrustat kundtjänstprogramvara. Företag som BMW, Yamaha, Huawei, Orange och Forbesfone använder LiveAgent för att leverera en wow-upplevelse till 150 miljoner slutanvändare över hela världen. Gör som dem och få en konkurrensfördel. Börja med en 14-dagars provperiod. Inget kreditkort behövs, inga avtal. LiveAgent är en funktionsrik flerkanalig kundtjänstprogramvara med mer än 170 kundtjänstfunktioner, inklusive livechatt, telefonsupport, integrering av sociala medier, supportportal och programmeringsgränssnitt (application program interface, API). Lär dig mer om LiveAgent
LiveAgent är en fullt utrustat kundtjänstprogramvara. Företag som BMW, Yamaha, Huawei, Orange och Forbesfone använder LiveAgent för att leverera en wow-upplevelse till 150 miljoner slutanvändare över...

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
OnBoard är en virtuell portal för hantering av styrelse- och ledarskapsmöten. Fatta självsäkra beslut var du än befinner dig. Påbörja en gratis provperiod eller hämta en demo idag. Lär dig mer om OnBoard
OnBoard är en styrelse- och ledarskapsportal som förenklar mötesförberedelserna och ger dina ledare mer exakt information i rätt tid på alla enheter. Capterra anser att OnBoard är en av de mest lättanvända programvarorna för styrelsemöteshantering. Programsviten erbjuder virtuell möteshantering med en komplett uppsättning verktyg för att fatta smartare beslut, på distans och i realtid. Nu mer än någonsin behöver du en omfattande, säker och lättanvänd hantering av dina styrelsemöten. Redo för fjärranvändning så att du kan fatta självsäkra beslut var du än befinner dig. Påbörja en 30 dagars gratis provperiod eller hämta en demo Lär dig mer om OnBoard
OnBoard är en styrelse- och ledarskapsportal som förenklar mötesförberedelserna och ger dina ledare mer exakt information i rätt tid på alla enheter. Capterra anser att OnBoard är en av de mest...

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
Skapa användarportaler som drivs av din databas i Airtable. Ge kunder och ditt team tillgång till de data som är relevanta för dem. Lär dig mer om Stacker
Portal som drivs av dina data. Anslut Airtable (Google Sheets i Beta) och få en portal som genast kan engagera dina kunder, interagera med dina samarbetspartners och stärka ditt team. Lär dig mer om Stacker
Portal som drivs av dina data. Anslut Airtable (Google Sheets i Beta) och få en portal som genast kan engagera dina kunder, interagera med dina samarbetspartners och stärka ditt team.

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
Upptäck en av de mest kostnadseffektiva portallösningarna på marknaden. Snabb installation på 48 timmar. Google Cloud-baserad. Gratis uppgraderingar. Lär dig mer om Hub
Upptäck en av de mest kostnadseffektiva portallösningarna på marknaden. Snabb installation på 48 timmar. Få tillgång till varje funktion för en enda avgift och få gratis uppgraderingar. The Hub används över hela världen av stora varumärken för att hantera resurser, dela nyheter och leverera engagerande interna kommunikationer som håller teamen i kontakt med varandra. Erbjud en personlig upplevelse för varje användare med varumärkesprofilering, navigering och innehåll som kan anpassas. Gör det lätt att logga in med enkel inloggning och anslut GDrive- och Sharepoint-mappar som standard. Lär dig mer om Hub
Upptäck en av de mest kostnadseffektiva portallösningarna på marknaden. Snabb installation på 48 timmar. Få tillgång till varje funktion för en enda avgift och få gratis uppgraderingar. The Hub...

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
Dela information till dina kunder såsom information, betalningar, fakturor och mycket mer direkt som ansluts till din Microsoft Dynamics 365. Lär dig mer om SplashPortal
SplashPortal är en portallösning (API + portal) för WordPress och Joomla för att ansluta direkt till din Microsoft Dynamics CRM. Med SplashPortal kan kunderna direkt se sina personuppgifter, genomföra betalningar, se avtal och allt annat som du vill dela med kunden. Genom att implementera SplashPortal sänker du kostnaderna för supportavdelningen och antalet inkommande samtal minskar samtidigt som kundnöjdheten ökar. Lär dig mer om SplashPortal
SplashPortal är en portallösning (API + portal) för WordPress och Joomla för att ansluta direkt till din Microsoft Dynamics CRM. Med SplashPortal kan kunderna direkt se sina personuppgifter,...

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
Intranät- och medarbetarportalprogramvara som är byggd för att hjälpa team att dela filer, samarbeta med innehåll, kommunicera snabbare och få mer gjort.
Samepage är en förstklassig intranät- och medarbetarportalprogramvara som har skapats för att hjälpa team att samförfatta dokument, dela filer, hantera uppgifter och kalendrar, rita diagram, redigera kalkylblad med mera. Säker delning hjälper dig att samarbeta med medarbetare, entreprenörer, kunder osv. Inbyggd gruppchatt och videosamtal gör att du kan se ditt team och dess konversationer tillsammans med det innehåll du arbetar med. Programvaran integreras också med hundratals appar för att hjälpa dig att konsolidera arbetsflöden och undvika e-postöverbelastning.
Samepage är en förstklassig intranät- och medarbetarportalprogramvara som har skapats för att hjälpa team att samförfatta dokument, dela filer, hantera uppgifter och kalendrar, rita diagram, redigera...

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
Revolutionize internal communications by bringing together all employees inside a private and secure enterprise social network.
Revolutionize internal communications by bringing together all employees inside a private and secure enterprise social network. Connect with people across your organization to make better decisions, faster. Allows all employees to know whats happening day to day as well as build on the work of others. Employees will be able to create groups relevant to work and other interests, along with keeping documents or photos in context while still discussing things online.
Revolutionize internal communications by bringing together all employees inside a private and secure enterprise social network. Connect with people across your organization to make better decisions,...

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
BoardPro provides a smart, elegant way for SMEs and Non Profit organizations to run productive board meetings with less effort.
**AWARDED CAPTERRA BEST VALUE 2020 - BOARD MANAGEMENT SOFTWARE** A board portal for more productive board meetings and smarter decisions. Our affordable and easy-to-use board software helps SMEs and Non Profits streamline their entire board process, increasing efficiency and lifting performance. Administrators work up to 75% more effectively and board members remain focused, contribute more and achieve better outcomes. Starting at $150/month. Up to 40% discount on plans for Non-Profits.
**AWARDED CAPTERRA BEST VALUE 2020 - BOARD MANAGEMENT SOFTWARE** A board portal for more productive board meetings and smarter decisions. Our affordable and easy-to-use board software helps SMEs...

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
Fully branded : Client Portal, Project Management, Invoicing, File Sharing, CRM, IM, Messaging & more.
More than just Client Portal Software, SuiteDash is a fully integrated cloud-based platform that will completely satisfy the software needs of most small to medium sized businesses. Unfortunately, many business owners have become incredibly frustrated with software because they've spent far too much time & money trying to learn multiple systems, and then get those multiple systems to work together. SuiteDash solves this problem by combining the most commonly used business tools into one.
More than just Client Portal Software, SuiteDash is a fully integrated cloud-based platform that will completely satisfy the software needs of most small to medium sized businesses. Unfortunately,...

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
The best alternative to an intranet or extranet. Bring everyone together in an online workspace. Inexpensive and quick to implement.
Glasscubes simplifies group collaboration in a user-friendly environment that's quick to implement. Quickly create secure online workspaces that make it easy to work with anyone, from anywhere. Find out how smart teams use online workspaces to work better together and get the job done. Trusted by UK government and high-performing businesses - big and small.
Glasscubes simplifies group collaboration in a user-friendly environment that's quick to implement. Quickly create secure online workspaces that make it easy to work with anyone, from anywhere. Find...

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
Din centraliserade portal för kunskapshantering, samarbete, medarbetarengagemang och mer.
Har du svårt att hitta kunskaper i din nuvarande portallösning? Hundratals team och organisationer, både små och stora, litar på Bloomfire för sina säkra internportalsbehov. Genom att skapa ett nav för alla dina företags kunskaper kommer Bloomfire att hjälpa dig att öka medarbetarnas engagemang och samarbete mellan teamen. Bloomfire SaaS webbportallösning är så lätt att använda att det inte blir några driftstopp när du byter – man behöver inte be IT-avdelningen om hjälp. Få en gratis demo idag och se Bloomfire i aktion.
Har du svårt att hitta kunskaper i din nuvarande portallösning? Hundratals team och organisationer, både små och stora, litar på Bloomfire för sina säkra internportalsbehov. Genom att skapa ett nav...

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
Let clients schedule, pay, and take any action online from a friendly self-service portal. Start a free trial!
More Power to Your Clients. More Business for You. With an online self-service portal at their fingertips, your clients can take any action, any time. Make your clients' life easier by letting them book appointments, pay for services, share documents and so much more. And they don't need to be tech savvy, it's super simple and friendly!
More Power to Your Clients. More Business for You. With an online self-service portal at their fingertips, your clients can take any action, any time. Make your clients' life easier by letting them...

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
Centralize and organize your team's work, create and share documents, manage projects, and stay connected every step of the way.
Centralize and organize your team's work, create and share documents, manage projects, and stay connected every step of the way. Quip combines documents, spreadsheets, tasks, and chat in one seamless experience. Used by thousands of the most innovative companies in the world including Facebook, NewRelic, Quora, and Pinterest. Available on web, Mac, Windows, Android, and iOS. Get started with Quip for free.
Centralize and organize your team's work, create and share documents, manage projects, and stay connected every step of the way. Quip combines documents, spreadsheets, tasks, and chat in one seamless...

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
MangoApps är en integrerad uppsättning arbetsplatsappar för medelstora företag i många olika branscher.
MangoApps är en integrerad uppsättning arbetsplatsappar för medelstora företag. Den sammanför appar som intranät, arbetsytor, fildelning, meddelanden, utbildning, erkännande och mer i en enda omfattande portal, vilket gör det enkelt för organisationer att skapa en central plats där anställda går till för snabb och sömlös åtkomst till alla verktyg de har. Med en intelligent personalplattform som utgångspunkt är MangoApps utformat för och betjänar organisationer med mellan 50–50 000 anställda inom en rad olika branscher.
MangoApps är en integrerad uppsättning arbetsplatsappar för medelstora företag. Den sammanför appar som intranät, arbetsytor, fildelning, meddelanden, utbildning, erkännande och mer i en enda...

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
Zoho Creator är en webbaserad portal som används inom alla branscher, från små till stora företag, genom att stärka dina kunder.
Zoho Creator stärker dina kunder med självbetjäningsportaler. Det är en programvara med samarbetsportaler som kan användas i alla branscher, från små och medelstora företag till storföretag. Vissa webbportaler som byggts med hjälp av Zoho-skaparen är studentportaler, projektledning, orderhantering och genomförande, försäljning, kundtjänst, hantering av försörjningskedjan, support och HR-portaler.
Zoho Creator stärker dina kunder med självbetjäningsportaler. Det är en programvara med samarbetsportaler som kan användas i alla branscher, från små och medelstora företag till storföretag. Vissa...

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
A modern intranet that enables you to activate your company culture by informing, aligning, engaging and enabling your employees.
OnSemble is more than an employee intranet that keeps everyone connected it's a digital workplace that makes employees feel valued. OnSembles modern digital workplace keeps your remote teams engaged & working better together. No programming -OnSemble has easy to use built-in drag & drop designer with 30+ apps right out of the box. With 15+ years of implementation experience, OnSemble transforms how you communicate, collaborate, & connect. Request a demo or access our online experience today
OnSemble is more than an employee intranet that keeps everyone connected it's a digital workplace that makes employees feel valued. OnSembles modern digital workplace keeps your remote teams engaged...

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
eXo Platform is a digital workplace solution that helps you connect and engage your employees and improve your business processes.
eXo Platform is a digital workplace solution with an integrated portal designed to facilitate top-down communication and improve internal business processes. With eXo Platform, employees can access information like company news and announcements in a centralized space. This helps you engage and connect your community and convey your company culture. eXo Platform also allows your employees to have access to a hub of integrated apps to support them in their daily activities. .
eXo Platform is a digital workplace solution with an integrated portal designed to facilitate top-down communication and improve internal business processes. With eXo Platform, employees can access...

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
Blink framröstades som den bästa medarbetarportalen och kombinerar företagsflöde, chatt, enkäter och dokumentlagring i din egen varumärkesportal.
Blink är en prisbelönt medarbetarportal som kombinerar alltifrån meddelanden på arbetsplatsen till företagets interna flöde och molnlagring på din varumärkesportal. Framröstad som bäst i 2019 års branschutmärkelser i Chicago, London och Sydney. Med Blink kan IT- och HR-team koppla samman sina skrivbordslösa och fjärrbaserade medarbetare till sina uppgifter och nyheter, videor, inlägg, enkäter och digitala formulär. Få en gratis demo idag eller börja en 14-dagars provperiod – inget kreditkort krävs.
Blink är en prisbelönt medarbetarportal som kombinerar alltifrån meddelanden på arbetsplatsen till företagets interna flöde och molnlagring på din varumärkesportal. Framröstad som bäst i 2019 års...

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
SmartVault makes it easy to collect, manage, & share documents with a single, integrated document management & client portal solution.
SmartVault delivers all the benefits of a cloud drive, but with best-in-class security and productivity features you need to run your business. Create a custom branded client portal for compliant, secure file sharing. Plus get features built for business, including selective sharing, group security management, custom templates, & audit reporting. With the SmartVault Toolbar, you can attach, view and manage documents right from apps like QuickBooks Online, Xero, and FreshBooks.
SmartVault delivers all the benefits of a cloud drive, but with best-in-class security and productivity features you need to run your business. Create a custom branded client portal for compliant,...

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
Workvivo brings the intuitiveness of social media and the power of an intranet into one seamless app.
Workvivo is the employee communication platform designed to build natural, meaningful bonds between teams, allowing companies to reach and engage their employees in ways that traditional tools simply can’t. It’s your intranet, comms tool, and employee app all blended into one familiar social experience that people naturally embrace, offering companies the oversight they need while giving employees the freedom and flexibility they desire.
Workvivo is the employee communication platform designed to build natural, meaningful bonds between teams, allowing companies to reach and engage their employees in ways that traditional tools simply...

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
Put the customer experience at the center of your loyalty program.
Nurture relationships and create lasting loyalty on the world’s #1 CRM. With Loyalty Management, your business can engage with customers in meaningful ways — bringing value to their experience and to your business. Build a loyalty program with benefits, vouchers, and rewards that will excite your customers. Generate a single source of truth for members that enables personalization at scale and weaves loyalty throughout the customer experience.
Nurture relationships and create lasting loyalty on the world’s #1 CRM. With Loyalty Management, your business can engage with customers in meaningful ways — bringing value to their experience and to...

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
A simple, secure, client portal to streamline the process of sharing files, information, contracts and documents with clients.
The FileInvite secure client portal simplifies the process of collecting and sharing information with your clients. Create a new branded client portal in seconds, for each new customer, using your logo and colors. With FileInvite you can set up reminders, templates and sync with your favorite cloud storage like Google Drive. Create forms and have clients e-sign documents with authenticated digital signatures, all from within the platform. Send a FileInvite Today!
The FileInvite secure client portal simplifies the process of collecting and sharing information with your clients. Create a new branded client portal in seconds, for each new customer, using your...

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
Knack empowers everyday innovators to create custom, no-code apps that harness data, automate processes and move workflows online.
Knack helps non-programmers easily build beautiful, data-driven web apps. Data can be imported from spreadsheets and converted to an online database. Tools like search, forms, and tables are used to build web apps that work with the data. Apps can be published to any site and adapt to the surrounding design. Multiple versions can be published to different sites and for different audiences. Developers can extend these apps with a RESTful API, custom CSS, and JS event handlers.
Knack helps non-programmers easily build beautiful, data-driven web apps. Data can be imported from spreadsheets and converted to an online database. Tools like search, forms, and tables are used to...

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
Nasdaq Boardvantage® är den ledande leverantören av avstyrnings- och samarbetslösningar för styrelser, kommittéer och högsta ledningen.
Nasdaq Boardvantage är en ledande plattform för styrelseverksamhet och tillhandahåller styrnings- och samarbetslösningar för styrelser, kommittéer och ledning. Den är specialbyggd för att möta de verksamhetskritiska behoven hos dagens ledare, utrustad med kraftfulla säkerhetsfunktioner, användarvänlighet och mobilitet. Offentliga, privata och ideella organisationer världen över, inklusive över 50 % av Fortune 500-företagen, förlitar sig på Nasdaq Boardvantage för att effektivisera mötesprocesser, påskynda beslutsfattandet och stärka styrningen.
Nasdaq Boardvantage är en ledande plattform för styrelseverksamhet och tillhandahåller styrnings- och samarbetslösningar för styrelser, kommittéer och ledning. Den är specialbyggd för att möta de...

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
Mobile-first portal to empower frontline teams with efficient task management, communication tools and training, all in one place.
YOOBIC is a mobile-first all-in-one portal for frontline workers. It enables companies in retail, hospitality, manufacturing, warehousing, construction and more to empower their employees, wherever they are, through: digitally optimized communication, microlearning and task management. YOOBIC is used by 150+ brands & retailers across the world including Boots, Halfords, Puma, Clarins, Mazda, Lacoste, The Kooples and Peugeot.
YOOBIC is a mobile-first all-in-one portal for frontline workers. It enables companies in retail, hospitality, manufacturing, warehousing, construction and more to empower their employees, wherever...

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
Gather documents, contracts, payments and required information from any clients or partners from a single secure branded portal.
Tired of using emails to collect and review your stakeholder's information, documents or contracts? Meet Clustdoc, a simple yet powerful process automation and client onboarding software. Request & process anyone's information, payments, esignatures from a secure branded portal. Key features include: A custom branded portal, workflows, eSignature, task manager, file requests & approvals, online forms, CC payments and a free client management mobile app.
Tired of using emails to collect and review your stakeholder's information, documents or contracts? Meet Clustdoc, a simple yet powerful process automation and client onboarding software. Request &...

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
BoardEffect, a Diligent brand, enables seamless and secure collaboration among governance leaders for effective board management.
BoardEffect, an agile board management solution optimized for nonprofit, community healthcare, higher education and credit union organizations, delivers the right tools, analytics, and insights to drive more efficient, collaborative, and secure governance. Part of Diligent, the leading provider of modern governance solutions, BoardEffect is trusted by over 3,000+ organizations, helping boards seamlessly access resources and information to meet the organization's most immediate challenges.
BoardEffect, an agile board management solution optimized for nonprofit, community healthcare, higher education and credit union organizations, delivers the right tools, analytics, and insights to...

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
ThoughtFarmers modern intranet software improves employee communication, productivity, and knowledge management.
ThoughtFarmer is a leading provider of intranet software that brings people, teams, and knowledge together. Used by organizations around the world— including Hormel Foods, Petronas Canada, Guardian News & Media, and Operation Smile—ThoughtFarmer streamlines communication, facilitates knowledge sharing, and encourages collaboration across geographical distances. With a superior mobile app, and integrations such as Slack, Microsoft, and Google, keep your remote and hybrid workforces connected.
ThoughtFarmer is a leading provider of intranet software that brings people, teams, and knowledge together. Used by organizations around the world— including Hormel Foods, Petronas Canada, Guardian...

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
Create mutual action plans that guide prospects through the buyer journey. Assign next steps, share content, and chat in realtime.
Collaborate with prospects in real time through dynamic proposals. Assign next steps to potential customers (with deadlines), bring multiple decision makers together, share sales content, and chat in real time. Every step of the way. Eliminate inaccurate forecasting by knowing exactly who looked at your content, who they shared it with, and the required next steps.
Collaborate with prospects in real time through dynamic proposals. Assign next steps to potential customers (with deadlines), bring multiple decision makers together, share sales content, and chat...

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
A secure client portal solution for clear, transparent document collaboration internally and externally.
In professional services, client confidence is essential, and theres no better way to achieve this quickly, than through clear, internal and external communication. Thats why companies chose Huddle for its secure client portal. Every company has to work across organizational boundaries, jurisdictional boundaries and deal with a lot of sensitive, confidential information. With the increase in cybercrime, companies needed a solution that will safeguard their data as well as their clients.
In professional services, client confidence is essential, and theres no better way to achieve this quickly, than through clear, internal and external communication. Thats why companies chose Huddle...

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
Clinked offers customisable client portals for businesses. Securely share files, communicate with clients and keep track of your tasks.
Clinked streamlines client and team interactions in white-label, secure and mobile portal. Used by businesses across industries, Clinked provides feature-rich portals delivering high-touch branded experience to your clients whilst improving communication, security and processes for your client-facing teams. Key portal features include file sharing, integrated group chat, task management, discussions forums, team calendars, branded mobile app and more. Sign up for a free 10-day trial today.
Clinked streamlines client and team interactions in white-label, secure and mobile portal. Used by businesses across industries, Clinked provides feature-rich portals delivering high-touch branded...

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
Upplev 30 % mer delning mellan medarbetare som inte sitter på kontoret med den prisbelönta och säkra plattformen. Interagera smartare med Speakap.
En prisbelönt, säker och privat portal som möjliggör kontakt med medarbetare som inte sitter på kontoret. Genom att dela kampanjer, bästa praxis och resultat på olika platser ser kunderna en genomsnittlig ökning på 10 % i försäljning sedan de började använda Speakap. Används av fler än 350 varumärken i 27 länder. Bland kunderna finns bland annat Marriott Hotels, IKEA, Saks Off Fifth och Bosch. Med anpassade integrationer kan du förstärka ditt varumärke med en egen app. Med en framgångsfrekvens på 100 % kan du interagera smartare med Speakap.
En prisbelönt, säker och privat portal som möjliggör kontakt med medarbetare som inte sitter på kontoret. Genom att dela kampanjer, bästa praxis och resultat på olika platser ser kunderna en...

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
The low-code development platform for the digitization of your complete business processes.
Low-code allows you to create a comprehensive, integrative solution that makes your work processes agile and adaptable at any time in the future. As a result, you save time and energy without having to do without tailored, coherent and seamless solutions. Therefore, low-code really is the best of both worlds because it harmonizes simple development and individuality. Your path to a successful digital future with low-code development.
Low-code allows you to create a comprehensive, integrative solution that makes your work processes agile and adaptable at any time in the future. As a result, you save time and energy without having...

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
LumApps is an Employee Experience SaaS platform that helps companies in all industries improve their communications. Lets get in touch!
LumApps is a leading Employee Experience SaaS Platform founded in 2015 to unify the modern workforce through better communication, engagement, and instant access to information. Integrated with Google Workspace and Microsoft 365, LumApps intelligently connects people, information, and business applications to empower employees and enhance productivity. The product tailors each experience to the unique needs of the employee, from executives and managers to frontline workers.
LumApps is a leading Employee Experience SaaS Platform founded in 2015 to unify the modern workforce through better communication, engagement, and instant access to information. Integrated with...

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
Replace your outdated portal software with Axero. 100% useful. 100% customizable. 100% loved by over 6 million people.
Portal Software that unifies teams and accelerates growth. Centralize all of your company documents, people, and conversations in one easy-to-use hub that employees can access anywhere, anytime. Increase productivity, unite employees, and improve culture with tools that connects & engages. Axero is trusted by some of the world's most thriving companies, 97% of which are still actively using the platform after 5 years. We make implementation easy - join 6,000,000+ happy users today!
Portal Software that unifies teams and accelerates growth. Centralize all of your company documents, people, and conversations in one easy-to-use hub that employees can access anywhere, anytime....

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
Source Intranet helps you to easily access and share company files, improves internal communication, productivity and employee moral.
Connect your employees to the right information at the right time and see productivity, employee morale, and collaboration skyrocket with Source intranet software. With 20 years of experience in building thriving workplaces for hundreds of organizations such as NASA, The Chicago White Sox, University of Washington, and the District of West Vancouver, Source supports teams by acting as the 'single source of truth'. Request a demo to see how Source can help you achieve your organizational goals.
Connect your employees to the right information at the right time and see productivity, employee morale, and collaboration skyrocket with Source intranet software. With 20 years of experience in...

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
Single sign-on team collaboration software with document, data, and video conferencing available as Cloud or On Premise product.
Your Portal Search is Over! Noodle is the All-In-One, Enterprise Portal. Noodle provides a wide array of functionality. Local or Cloud Deployment, Role Based Permissions, 14 Integrated Applications, Forms & Workflows all with with Single-Sign-On user management. Also, you work with a support team that has been helping companies collaborate for over a decade, Its time to use your Noodle! Visit the website for a FREE Demo.
Your Portal Search is Over! Noodle is the All-In-One, Enterprise Portal. Noodle provides a wide array of functionality. Local or Cloud Deployment, Role Based Permissions, 14 Integrated Applications,...

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
Practice management tool that helps professionals manage client communications, create custom engagement letters, & generate invoices.
ImagineTime empowers teams to manage work, share tasks, track time & due dates, and generate insightful reports. ImagineTime is a fully integrated Practice Management software suite for Accounting Professionals and other professional service providers. Our client portal makes delivering a seamless client experience a breeze so you can focus on top-notch services.
ImagineTime empowers teams to manage work, share tasks, track time & due dates, and generate insightful reports. ImagineTime is a fully integrated Practice Management software suite for Accounting...

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
Create your perfect intranet quickly and easily with MyHubs low-cost, cloud-based intranet, complete with powerful business tools.
Build your perfect intranet quickly and easily with MyHubs cloud-based intranet software. Access a range of powerful business tools that will transform how your staff will collaborate, communicate and share knowledge. With MyHub, benefit from modern intranet features - such as instant messaging, newsfeed, forums, and blogs, plus functional features - such as calendars, document storage, workflow automation and staff directories. MyHub - your low-cost, beautifully-designed, scalable intranet.
Build your perfect intranet quickly and easily with MyHubs cloud-based intranet software. Access a range of powerful business tools that will transform how your staff will collaborate, communicate...

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
Aprio's board management software helps organizations run effective board meetings and make strategic decisions outside the boardroom.
Aprio is an easy-to-use board management software enabling organizations to streamline board meeting preparation, improve board engagement, and facilitate decision-making outside the boardroom. Our secure platform addresses the top priorities of modern boards such as having instant access to board materials from any device at any time or enabling real-time collaboration and communication. Backed by a 24/7 support team of experienced board admins, Aprio makes good governance simple and affordable
Aprio is an easy-to-use board management software enabling organizations to streamline board meeting preparation, improve board engagement, and facilitate decision-making outside the boardroom. Our...

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
Manage, share, and collaborate on business files. Offers granular permission control, role assignments and mobile access.
Onehub Client Portals allow you to share information in a customized Workspace with your branding to present a more polished look to your clients. Onehub lets you securely store & share your content online so your clients can quickly find all the files they need in Onehub or via mobile app. Bank-level encryption of your data and role-based permissions mean you control who has access to your content and share critical business files with confidence so you and your clients can easily collaborate.
Onehub Client Portals allow you to share information in a customized Workspace with your branding to present a more polished look to your clients. Onehub lets you securely store & share your content...

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
Happeo: ett socialt intranät som stärker samarbete och intern kommunikation mellan avdelningar, länder eller team.
Happeo är en intranätportal som fungerar som en databas och socialt nätverk för företag. Använd programvaran för att organisera, dela alla dina projekt och kommunicera effektivt medan du uppmuntrar till en anda av samarbete. Använd Happeo som den centrala pelaren i ditt företag och hantera dina verktyg, ditt innehåll och din information i en enda anpassningsbar portal.
Happeo är en intranätportal som fungerar som en databas och socialt nätverk för företag. Använd programvaran för att organisera, dela alla dina projekt och kommunicera effektivt medan du uppmuntrar...

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
LiveTiles' Intranet, Reach and Directory help create engaging and modern digital workplaces on SharePoint & Office 365.
Our intelligent intranet software empowers you to create consumer-grade experiences for your employees with a responsive UI design, site-wide analytics, intelligent people directory and personal, team, HR and corporate bot assistants. With LiveTiles tools adapt your digital workplace to your employees changing usage habits at a minimal cost. LiveTiles Reach also helps foster collaboration throughout your organization.
Our intelligent intranet software empowers you to create consumer-grade experiences for your employees with a responsive UI design, site-wide analytics, intelligent people directory and personal,...

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
The smart way to collect information & documents from clients
Easily gather information, files and documents from your clients and stakeholders. Content Snare's customers include digital agencies, higher education, internal marketing teams, event planners, law firms, mortgage, accounting and more. The secret sauce is an interface that makes things extremely easy for your clients, so that they send you what you need in record time. Ditch those endless email trails and hacked together systems to get what you need. Collect everything in one place.
Easily gather information, files and documents from your clients and stakeholders. Content Snare's customers include digital agencies, higher education, internal marketing teams, event planners,...

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
Build a fully branded hosted portal with Malcolm! Configure and control all your user interactions from our slick control panel.
Build a fully branded hosted portal with Malcolm! Configure and control all your user interactions Turn recurring tasks and procedures into Workflows. Easily create forms, surveys, wizards, questionnaires. Our FAQ Knowledge Base lets your users find their own answers via natural language search or browse. Malcolm! can be fully hosted by us or bring into your current site via embeds, widgets, plugins, pop-ups etc. We also plug into 1500+ other apps!
Build a fully branded hosted portal with Malcolm! Configure and control all your user interactions Turn recurring tasks and procedures into Workflows. Easily create forms, surveys, wizards,...

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera