I 18 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

Portalsystem

Portalsystem ger en säker, gemensam ingång till företagsdata och applikationer, vilket möjliggör större effektivitet och räckvidd för transaktioner mellan företag, internt inom företag och mellan företag och konsumenter i både självbetjänings- och behovsmiljöer. Portalsystem har vanligtvis robusta innehållshanteringssystem (content management systems, CMS) som möjliggör distribution och presentation av viktiga data inom hela företaget, samt samarbetsfunktioner för arbete och dokumentsynkronisering. Portalsystem erbjuder också integrering med externa databasresurser, försäljnings- och CRM-verktyg och en mängd olika ledningsrapporteringsfunktioner. Portalsystem är relaterade till program för kataloghantering, CMS-system, kunskapshanteringsprogram och samarbetsprogram för webben.

27 resultat
Nasdaq Boardvantage® är en prisbelönt portal för att optimera hela mötesflödet som har utformats för upptagna chefer. Lär dig mer om Nasdaq Boardvantage
Nasdaq Boardvantage® är en styrelseportalprogramvara som hjälper organisationer i alla storlekar att arbeta bättre och snabbare. Effektivisera hela arbetsflödet för styrelsemöten på ett och samma ställe. Skapa och distribuera agendor, för protokoll, godkänn punkter, rösta omedelbart, e-signera dokument, hantera uppgifter, skicka ut enkäter, samarbeta självsäkert och ha allt styrelsematerial nära till hands. Oavsett om mötena är virtuella eller personliga kan alla tala samma språk – helt papperslöst med Nasdaq Boardvantage. Lär dig mer om Nasdaq Boardvantage

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • SSL-säkerhet
  • Kalenderhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Datasäkerhet
  • Klientportal
  • Fildelning
  • Kunskapsbashantering
  • Anpassningsbar branding
  • Dokumenthantering
Confluence is a team workspace where knowledge and collaboration meet. Create, collaborate, and organize your work all in one place.
Det är viktigare än någonsin att tillgängliggöra informationen för din organisation. Confluence kan fungera som ditt företags primära portalprogramvaruverktyg. Programvaran kan inte bara användas för att fånga upp, lagra och organisera dina mest värdefulla tillgångar utan också göra det enkelt för anställda att hitta svar på vanliga frågor, hålla sig uppdaterade med de senaste företagsuppdateringarna och mycket mer. Lär dig mer om Confluence

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • SSL-säkerhet
  • Kalenderhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Datasäkerhet
  • Klientportal
  • Fildelning
  • Kunskapsbashantering
  • Anpassningsbar branding
  • Dokumenthantering
Börja gratis med LiveAgent och öka kundlojaliteten med den bästa allt-i-ett-kundportalen för företag av alla storlekar.
LiveAgent är en molnbaserad kundportalprogramvara med över 200 kompatibla integreringar. Effektivisera alla kundkommunikationskanaler och hantera dem från en enda delad företagsinkorg. Du kan integrera med sociala medier och få tillgång till obegränsad ärendehistorik, samtalsinspelningar, hybrida ärendeflöden med mera. Företag som BMW, Yamaha, Huawei, Orange och Forbesfone använder LiveAgent för att leverera en wow-upplevelse till 150 miljoner slutanvändare över hela världen. Börja med en 14-dagars provperiod. Inget kreditkort behövs, inga avtal. Lär dig mer om LiveAgent

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • SSL-säkerhet
  • Kalenderhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Datasäkerhet
  • Klientportal
  • Fildelning
  • Kunskapsbashantering
  • Anpassningsbar branding
  • Dokumenthantering
OnBoard är en virtuell portal för hantering av styrelse- och ledarskapsmöten. Fatta självsäkra beslut var du än befinner dig. Påbörja en gratis provperiod eller hämta en demo idag.
OnBoard är en styrelse- och ledarskapsportal som förenklar mötesförberedelserna och ger dina ledare mer exakt information i rätt tid på alla enheter. Capterra anser att OnBoard är en av de mest lättanvända programvarorna för styrelsemöteshantering. Programsviten erbjuder virtuell möteshantering med en komplett uppsättning verktyg för att fatta smartare beslut, på distans och i realtid. Nu mer än någonsin behöver du en omfattande, säker och lättanvänd hantering av dina styrelsemöten. Redo för fjärranvändning så att du kan fatta självsäkra beslut var du än befinner dig. Påbörja en 30 dagars gratis provperiod eller hämta en demo Lär dig mer om OnBoard

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • SSL-säkerhet
  • Kalenderhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Datasäkerhet
  • Klientportal
  • Fildelning
  • Kunskapsbashantering
  • Anpassningsbar branding
  • Dokumenthantering
Bitrix24:s kostnadsfria intranätportal med 4 miljoner företag som använder den runt om i världen. Tillgänglig i molnet och lokalt med öppen källkod.
Bitrix24:s kostnadsfria intranätportal med 4 miljoner företag som använder den runt om i världen. En säker och nyckelfärdig kostnadsfri intranätportallösning för små och medelstora företag som utformats för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, affärsprocesser och kunskapsförvaltning. Ger bättre kunskapskontinuitet genom att flytta data från nätverkssilor och lokala enheter till ett välskyddat centraliserat arkiv. Wikis, bloggar och forum säkerställer socialt aktiverade kunskapsbaser för förbättrat lagarbete. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • SSL-säkerhet
  • Kalenderhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Datasäkerhet
  • Klientportal
  • Fildelning
  • Kunskapsbashantering
  • Anpassningsbar branding
  • Dokumenthantering
Din centraliserade portal för kunskapshantering, samarbete, medarbetarengagemang och mer.
Har du svårt att hitta kunskaper i din nuvarande portallösning? Hundratals team och organisationer, både små och stora, litar på Bloomfire för sina säkra internportalsbehov. Genom att skapa ett nav för alla dina företags kunskaper kommer Bloomfire att hjälpa dig att öka medarbetarnas engagemang och samarbete mellan teamen. Bloomfire SaaS webbportallösning är så lätt att använda att det inte blir några driftstopp när du byter – man behöver inte be IT-avdelningen om hjälp. Få en gratis demo idag och se Bloomfire i aktion. Lär dig mer om Bloomfire

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • SSL-säkerhet
  • Kalenderhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Datasäkerhet
  • Klientportal
  • Fildelning
  • Kunskapsbashantering
  • Anpassningsbar branding
  • Dokumenthantering
Zoho Creator är en webbaserad portal som används inom alla branscher, från små till stora företag, genom att stärka dina kunder.
Zoho Creator stärker dina kunder med självbetjäningsportaler. Det är en programvara med samarbetsportaler som kan användas i alla branscher, från små och medelstora företag till storföretag. Vissa webbportaler som byggts med hjälp av Zoho-skaparen är studentportaler, projektledning, orderhantering och genomförande, försäljning, kundtjänst, hantering av försörjningskedjan, support och HR-portaler. Lär dig mer om Zoho Creator

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • SSL-säkerhet
  • Kalenderhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Datasäkerhet
  • Klientportal
  • Fildelning
  • Kunskapsbashantering
  • Anpassningsbar branding
  • Dokumenthantering
MangoApps är en integrerad uppsättning arbetsplatsappar för medelstora företag i många olika branscher.
MangoApps är en integrerad uppsättning arbetsplatsappar för medelstora företag. Den sammanför appar som intranät, arbetsytor, fildelning, meddelanden, utbildning, erkännande och mer i en enda omfattande portal, vilket gör det enkelt för organisationer att skapa en central plats där anställda går till för snabb och sömlös åtkomst till alla verktyg de har. Med en intelligent personalplattform som utgångspunkt är MangoApps utformat för och betjänar organisationer med mellan 50–50 000 anställda inom en rad olika branscher. Lär dig mer om MangoApps

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • SSL-säkerhet
  • Kalenderhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Datasäkerhet
  • Klientportal
  • Fildelning
  • Kunskapsbashantering
  • Anpassningsbar branding
  • Dokumenthantering
Styrelseportalprogramvara och mötesverktyg som är utformat för att förbättra styrelseupplevelsen genom att förenkla mötesledning och kommunikation.
Boardable är en prisvärd styrelseportal byggd för att tjäna ideella organisationer runt om i världen. Använd Boardables kraftfulla möteshanteringsprogram för att hålla virtuella möten, bygga och dela dagordningar, spela in mötesprotokoll, tilldela och hantera uppgifter mellan möten, rösta digitalt, lagra och underteckna dokument, delta i diskussioner med mera. En mobilapp gör mötesförberedelser och kommunikation enkelt och bekvämt. Utforska Boardable idag med en livedemo eller en gratis provperiod (inget kreditkort krävs). Lär dig mer om Boardable

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • SSL-säkerhet
  • Kalenderhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Datasäkerhet
  • Klientportal
  • Fildelning
  • Kunskapsbashantering
  • Anpassningsbar branding
  • Dokumenthantering
Blink framröstades som den bästa medarbetarportalen och kombinerar företagsflöde, chatt, enkäter och dokumentlagring i din egen varumärkesportal.
Blink är en prisbelönt medarbetarportal som kombinerar alltifrån meddelanden på arbetsplatsen till företagets interna flöde och molnlagring på din varumärkesportal. Framröstad som bäst i 2019 års branschutmärkelser i Chicago, London och Sydney. Med Blink kan IT- och HR-team koppla samman sina skrivbordslösa och fjärrbaserade medarbetare till sina uppgifter och nyheter, videor, inlägg, enkäter och digitala formulär. Få en gratis demo idag eller börja en 14-dagars provperiod – inget kreditkort krävs. Lär dig mer om Blink

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • SSL-säkerhet
  • Kalenderhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Datasäkerhet
  • Klientportal
  • Fildelning
  • Kunskapsbashantering
  • Anpassningsbar branding
  • Dokumenthantering
Jostle är ett intranät som är utformat för att förenkla livet och göra det enkelt när du växer, så att dina medarbetare och din organisation kan blomstra
Jostle är en intranätportal som är utformad för att förenkla livet och göra det enkelt när du växer, så att dina medarbetare och din organisation kan blomstra. Varför? Eftersom dagens arbetsplatser är mer fragmenterade än någonsin: människor är utspridda, det finns mer information och fler sätt att kommunicera än någonsin. Många verktyg lovar att lösa detta, men alla misslyckas så småningom. De förlitar sig på en föråldrad design som gör att de spottar ur sig för mycket data och meddelanden och att hitta information blir jättesvårt. Jostle bestämde sig för att lösa detta problem. Lär dig mer om Jostle

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • SSL-säkerhet
  • Kalenderhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Datasäkerhet
  • Klientportal
  • Fildelning
  • Kunskapsbashantering
  • Anpassningsbar branding
  • Dokumenthantering
Mobilanpassad portal som förser frontlinjeteam med effektiv uppgiftshantering, kommunikationsverktyg och utbildning – allt samlat på ett ställe.
YOOBIC är en mobilanpassad allt-i-ett-portal för medarbetare i frontlinjen. Med den kan företag inom detaljhandel, hotell och restaurang, tillverkning, lager, bygg med mera hjälpa sina medarbetare, oavsett var de befinner sig, genom digitalt optimerad kommunikation, mikrolärande och uppgiftshantering. YOOBIC används av fler än 150 varumärken och återförsäljare över hela världen, däribland Boots, Halfords, Puma, Clarins, Mazda, Lacoste, The Kooples och Peugeot. Lär dig mer om YOOBIC

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • SSL-säkerhet
  • Kalenderhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Datasäkerhet
  • Klientportal
  • Fildelning
  • Kunskapsbashantering
  • Anpassningsbar branding
  • Dokumenthantering
Skapa användarportaler som drivs av din databas i Airtable. Ge kunder och ditt team tillgång till de data som är relevanta för dem.
Portal som drivs av dina data. Anslut Airtable (Google Sheets i Beta) och få en portal som genast kan engagera dina kunder, interagera med dina samarbetspartners och stärka ditt team. Lär dig mer om Stacker

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • SSL-säkerhet
  • Kalenderhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Datasäkerhet
  • Klientportal
  • Fildelning
  • Kunskapsbashantering
  • Anpassningsbar branding
  • Dokumenthantering
Upplev 30 % mer delning mellan medarbetare som inte sitter på kontoret med den prisbelönta och säkra plattformen. Interagera smartare med Speakap.
En prisbelönt, säker och privat portal som möjliggör kontakt med medarbetare som inte sitter på kontoret. Genom att dela kampanjer, bästa praxis och resultat på olika platser ser kunderna en genomsnittlig ökning på 10 % i försäljning sedan de började använda Speakap. Används av fler än 350 varumärken i 27 länder. Bland kunderna finns bland annat Marriott Hotels, IKEA, Saks Off Fifth och Bosch. Med anpassade integrationer kan du förstärka ditt varumärke med en egen app. Med en framgångsfrekvens på 100 % kan du interagera smartare med Speakap. Lär dig mer om Speakap

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • SSL-säkerhet
  • Kalenderhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Datasäkerhet
  • Klientportal
  • Fildelning
  • Kunskapsbashantering
  • Anpassningsbar branding
  • Dokumenthantering
Happeo: ett socialt intranät som stärker samarbete och intern kommunikation mellan avdelningar, länder eller team.
Happeo är en intranätportal som fungerar som en databas och socialt nätverk för företag. Använd programvaran för att organisera, dela alla dina projekt och kommunicera effektivt medan du uppmuntrar till en anda av samarbete. Använd Happeo som den centrala pelaren i ditt företag och hantera dina verktyg, ditt innehåll och din information i en enda anpassningsbar portal. Lär dig mer om Happeo

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • SSL-säkerhet
  • Kalenderhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Datasäkerhet
  • Klientportal
  • Fildelning
  • Kunskapsbashantering
  • Anpassningsbar branding
  • Dokumenthantering
Säker fjärrfilåtkomst till fildelningar i Windows utan VPN eller migrering av filer från någon webbläsare, mappad disk eller mobilappar.
Säker fjärrfilåtkomst till fildelningar i Windows utan VPN, synkronisering eller migrering av filer från valfri webbläsare, mappad disk eller mobil enhet. Dela dina filer externt med OneDrive eller redigera på internet i Office 365 samtidigt som du sparar dina filer i din egen infrastruktur. Lägg till säkerhetsfunktioner som tvåfaktorsautentisering och skydd mot dataförlust (two factor authentication and data loss prevention, 2FA) för att skydda dina data. Lär dig mer om MyWorkDrive

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • SSL-säkerhet
  • Kalenderhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Datasäkerhet
  • Klientportal
  • Fildelning
  • Kunskapsbashantering
  • Anpassningsbar branding
  • Dokumenthantering
Ge personalen en arbetsplats där de känner sig som hemma. Få åtkomst till alla appar, dela information och samarbeta på ett centralt intranät.
Ge teamen en arbetsplats de känner sig hemma på med denna funktionsrika och snyggt utformade intranätprogramvara. Denna interaktiva affärsplattform ger din organisation en enda kontaktpunkt för att dela information, förbättra produktiviteten, ansluta personal och samarbeta. Dra nytta av 20 år av intranätsexpertis efter att ha byggt, utformat och implementerat intranät för globala organisationer, stora som små, och stöttat företag i alla tänkbara branscher. Lär dig mer om Claromentis

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • SSL-säkerhet
  • Kalenderhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Datasäkerhet
  • Klientportal
  • Fildelning
  • Kunskapsbashantering
  • Anpassningsbar branding
  • Dokumenthantering
Upptäck en av de mest kostnadseffektiva portallösningarna på marknaden. Snabb installation på 48 timmar. Google Cloud-baserad. Gratis uppgraderingar.
Upptäck en av de mest kostnadseffektiva portallösningarna på marknaden. Snabb installation på 48 timmar. Få tillgång till varje funktion för en enda avgift och få gratis uppgraderingar. The Hub används över hela världen av stora varumärken för att hantera resurser, dela nyheter och leverera engagerande interna kommunikationer som håller teamen i kontakt med varandra. Erbjud en personlig upplevelse för varje användare med varumärkesprofilering, navigering och innehåll som kan anpassas. Gör det lätt att logga in med enkel inloggning och anslut GDrive- och Sharepoint-mappar som standard. Lär dig mer om Hub

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • SSL-säkerhet
  • Kalenderhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Datasäkerhet
  • Klientportal
  • Fildelning
  • Kunskapsbashantering
  • Anpassningsbar branding
  • Dokumenthantering
Unily är plattformen för medarbetarupplevelser som står i centrum på din digitala arbetsplats och som gör arbetet bättre för alla.
Unily är plattformen för medarbetarupplevelser som står i centrum på din digitala arbetsplats och som gör arbetet bättre för alla. Med Unily kopplas människor samman i hela företaget, oavsett var de befinner sig och vad de gör, i en central, meningsfull, digital upplevelse tillsammans med deras produktivitetsapplikationer och den kunskap de behöver och vill ha. Lär dig mer om Unily

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • SSL-säkerhet
  • Kalenderhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Datasäkerhet
  • Klientportal
  • Fildelning
  • Kunskapsbashantering
  • Anpassningsbar branding
  • Dokumenthantering
Modern klientportal med moduler för fildelning, e-signaturer, fakturering, meddelandehantering, inmatningsformulär, kunskapsbas med mera.
En ledande kundportallösning som är utformad för moderna företag. Med Portal kan du låta dina kunder logga in på din hemsida och ge dem en plats för filer, e-signaturer, betalningar, meddelanden, inmatningsformulär med mera. Din kundportal är helt anpassningsbar och kan hysas på din egen domän. Lär dig mer om Copilot

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • SSL-säkerhet
  • Kalenderhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Datasäkerhet
  • Klientportal
  • Fildelning
  • Kunskapsbashantering
  • Anpassningsbar branding
  • Dokumenthantering
Skaffa en heltäckande kundportal, under ditt varumärke, för att driva och hantera de kontinuerliga anslutningar som är viktiga för ditt företag.
Håll dina kunder engagerade genom att leverera en digital heltäckande upplevelse. Moxtra driver en heltäckande kundportal som tillhandahåller en privat kommunikationshubb för alla dina externa och interna användare – under ditt varumärke. Lösningen ger en kontinuerlig ansluten upplevelse med en allt-i-ett-svit av samarbetstjänster. Moxtras plattform kan driva din heltäckande portal som en fristående webb- och mobilapp, eller som en förlängning av din befintliga webbplats, webb- eller mobilapp. Lär dig mer om Moxo

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • SSL-säkerhet
  • Kalenderhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Datasäkerhet
  • Klientportal
  • Fildelning
  • Kunskapsbashantering
  • Anpassningsbar branding
  • Dokumenthantering
Vill du öka kundlojaliteten och tillfredsställelsen hos dina kunder? Registrera gästernas e-postmeddelanden på ditt wi-fi-nätverk med vår portalprogramvara.
Letar du efter ett bättre sätt att öka kundlojaliteten? Öka räckvidden för din marknadsföring med MyPlaceConnect, den ultimata portalprogramvaran för insamling av värdefulla kunddata i ditt wi-fi-nätverk. Vår lösning förvandlar ditt wi-fi-nätverk till ett kraftfullt marknadsföringsverktyg som gör att du kan kommunicera direkt med dina kunder. Integreras enkelt med en rad förstklassiga wi-fi-hårdvarulösningar, inklusive Ubiquiti UniFi, Cisco Meraki och Cambium. Prova 14 dagar gratis! Lär dig mer om MyPlace

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • SSL-säkerhet
  • Kalenderhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Datasäkerhet
  • Klientportal
  • Fildelning
  • Kunskapsbashantering
  • Anpassningsbar branding
  • Dokumenthantering
Anpassningsbar katalogplattform utformad för professionella organisationer.
Skapa enkelt en kraftfull katalog för din organisation. Betrodda av Fortune 500-företag och startups för att driva interna, offentliga och privata kataloger för kunder. Allt du behöver i en enda kataloglösning, inklusive: anpassade fält och rullgardinsmenyer, flera profilvarianter, profilmallar, valfria innehållsgodkännanden, mikrowebbplatser för privata klienter, API-integreringar och mer. Lär dig mer om Workfolio Directory

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • SSL-säkerhet
  • Kalenderhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Datasäkerhet
  • Klientportal
  • Fildelning
  • Kunskapsbashantering
  • Anpassningsbar branding
  • Dokumenthantering
Upplev bättre möten. Ta upp och förbered problem, fatta och dokumentera beslut och tilldela åtgärder för att säkerställa ansvarsskyldighet.
BoardMaps driver styrelseprocesser före, under och efter möten. BoardMaps är den enda frågecentrerade programvaran på marknaden som gör det möjligt för chefer att ta upp frågor och inkludera dem i styrelsemöten. Beslut dokumenteras, övervakas och följs upp under implementeringen för att säkerställa att önskade resultat uppnås. Lär dig mer om iDeals Board

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • SSL-säkerhet
  • Kalenderhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Datasäkerhet
  • Klientportal
  • Fildelning
  • Kunskapsbashantering
  • Anpassningsbar branding
  • Dokumenthantering
En av de ledande webbportalslösningarna för Dynamics CRM och Dynamics 365. Leder vägen inom flexibilitet, anpassning och användbarhet.
Sömlös tvåvägsintegrering mellan din befintliga Microsoft Dynamics CRM- och Dynamics 365-information samt en säker och anpassningsbar onlineportal ger dig effektivare, mer korrekta och lönsamma kundserviceupplevelser snabbare. Med dra-och-släpp-verktygen kan du hantera din portal utan några kodningskunskaper, och med ett komplett innehållshanteringssystem kan du hantera dina webbresurser och företagets varumärke. Dessa fantastiska verktyg ingår i Portal Connector. Lär dig mer om The Portal Connector

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • SSL-säkerhet
  • Kalenderhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Datasäkerhet
  • Klientportal
  • Fildelning
  • Kunskapsbashantering
  • Anpassningsbar branding
  • Dokumenthantering