Sverige Visa lokala produkter
270 resultat
B2B-lösning för betalningshantering som automatiserar hela processen i samband med betalning av leverantörer och samarbetspartner. Lär dig mer om Tipalti
Tipalti erbjuder en av världens kraftfullaste lösningar för massbetalningshantering och automatiserar hela processen för betalningar till globala leverantörer och samarbetspartner. Tipalti tillhandah åller ett molnsystem som inkluderar vit-etiketterad onboarding av leverantörer, insamling och validering av W9/W8-skatteformulär, betalningsmetod och valutaval, global överföring, tidiga betalningar, meddelanden om betalningsstatus, betalningsavstämning, 1099/1042-S-förberedelserapporter för skatteregistrering och ERP-integration. Lär dig mer om Tipalti

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
Nasdaq Boardvantage® är en prisbelönt portal för att optimera hela mötesflödet som har utformats för upptagna chefer. Lär dig mer om Nasdaq Boardvantage
Nasdaq Boardvantage® är en styrelseportalprogramvara som hjälper organisationer i alla storlekar att arbeta bättre och snabbare. Effektivisera hela arbetsflödet för styrelsemöten på ett och samma ställe. Skapa och distribuera agendor, för protokoll, godkänn punkter, rösta omedelbart, e-signera dokument, hantera uppgifter, skicka ut enkäter, samarbeta självsäkert och ha allt styrelsematerial nära till hands. Oavsett om mötena är virtuella eller personliga kan alla tala samma språk – helt papperslöst med Nasdaq Boardvantage. Lär dig mer om Nasdaq Boardvantage

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
En av de ledande webbportalslösningarna för Dynamics CRM och Dynamics 365. Leder vägen inom flexibilitet, anpassning och användbarhet. Lär dig mer om The Portal Connector
Sömlös tvåvägsintegrering mellan din befintliga Microsoft Dynamics CRM- och Dynamics 365-information samt en säker och anpassningsbar onlineportal ger dig effektivare, mer korrekta och lönsamma kundserviceupplevelser snabbare. Med dra-och-släpp-verktygen kan du hantera din portal utan några kodningskunskaper, och med ett komplett innehållshanteringssystem kan du hantera dina webbresurser och företagets varumärke. Dessa fantastiska verktyg ingår i Portal Connector. Lär dig mer om The Portal Connector

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
Jostle är ett intranät som är utformat för att förenkla livet och göra det enkelt när du växer, så att dina medarbetare och din organisation kan blomstra Lär dig mer om Jostle
Jostle är en intranätportal som är utformad för att förenkla livet och göra det enkelt när du växer, så att dina medarbetare och din organisation kan blomstra. Varför? Eftersom dagens arbetsplatser är mer fragmenterade än någonsin: människor är utspridda, det finns mer information och fler sätt att kommunicera än någonsin. Många verktyg lovar att lösa detta, men alla misslyckas så småningom. De förlitar sig på en föråldrad design som gör att de spottar ur sig för mycket data och meddelanden och att hitta information blir jättesvårt. Jostle bestämde sig för att lösa detta problem. Lär dig mer om Jostle

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
Upptäck en av de mest kostnadseffektiva portallösningarna på marknaden. Snabb installation på 48 timmar. Google Cloud-baserad. Gratis uppgraderingar. Lär dig mer om Hub
Upptäck en av de mest kostnadseffektiva portallösningarna på marknaden. Snabb installation på 48 timmar. Få tillgång till varje funktion för en enda avgift och få gratis uppgraderingar. The Hub används över hela världen av stora varumärken för att hantera resurser, dela nyheter och leverera engagerande interna kommunikationer som håller teamen i kontakt med varandra. Erbjud en personlig upplevelse för varje användare med varumärkesprofilering, navigering och innehåll som kan anpassas. Gör det lätt att logga in med enkel inloggning och anslut GDrive- och Sharepoint-mappar som standard. Lär dig mer om Hub

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
Bra kundservice börjar med bättre helpdesk-programvara. Få fler kunder genom att erbjuda utmärkt kundservice med LiveAgent Lär dig mer om LiveAgent
LiveAgent är en fullt utrustat kundtjänstprogramvara. Företag som BMW, Yamaha, Huawei, Orange och Forbesfone använder LiveAgent för att leverera en wow-upplevelse till 150 miljoner slutanvändare över hela världen. Gör som dem och få en konkurrensfördel. Börja med en 14-dagars provperiod. Inget kreditkort behövs, inga avtal. LiveAgent är en funktionsrik flerkanalig kundtjänstprogramvara med mer än 170 kundtjänstfunktioner, inklusive livechatt, telefonsupport, integrering av sociala medier, supportportal och programmeringsgränssnitt (application program interface, API). Lär dig mer om LiveAgent

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
OnBoard är en virtuell portal för hantering av styrelse- och ledarskapsmöten. Fatta självsäkra beslut var du än befinner dig. Påbörja en gratis provperiod eller hämta en demo idag. Lär dig mer om OnBoard
OnBoard är en styrelse- och ledarskapsportal som förenklar mötesförberedelserna och ger dina ledare mer exakt information i rätt tid på alla enheter. Capterra anser att OnBoard är en av de mest lättanvända programvarorna för styrelsemöteshantering. Programsviten erbjuder virtuell möteshantering med en komplett uppsättning verktyg för att fatta smartare beslut, på distans och i realtid. Nu mer än någonsin behöver du en omfattande, säker och lättanvänd hantering av dina styrelsemöten. Redo för fjärranvändning så att du kan fatta självsäkra beslut var du än befinner dig. Påbörja en 30 dagars gratis provperiod eller hämta en demo Lär dig mer om OnBoard

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
Bitrix24:s kostnadsfria intranätportal med 4 miljoner företag som använder den runt om i världen. Tillgänglig i molnet och lokalt med öppen källkod. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24:s kostnadsfria intranätportal med 4 miljoner företag som använder den runt om i världen. En säker och nyckelfärdig kostnadsfri intranätportallösning för små och medelstora företag som utformats för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, affärsprocesser och kunskapsförvaltning. Ger bättre kunskapskontinuitet genom att flytta data från nätverkssilor och lokala enheter till ett välskyddat centraliserat arkiv. Wikis, bloggar och forum säkerställer socialt aktiverade kunskapsbaser för förbättrat lagarbete. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
Skapa användarportaler som drivs av din databas i Airtable. Ge kunder och ditt team tillgång till de data som är relevanta för dem. Lär dig mer om Stacker
Portal som drivs av dina data. Anslut Airtable (Google Sheets i Beta) och få en portal som genast kan engagera dina kunder, interagera med dina samarbetspartners och stärka ditt team. Lär dig mer om Stacker

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
Ge personalen en arbetsplats där de känner sig som hemma. Få åtkomst till alla appar, dela information och samarbeta på ett centralt intranät. Lär dig mer om Claromentis
Ge teamen en arbetsplats de känner sig hemma på med denna funktionsrika och snyggt utformade intranätprogramvara. Denna interaktiva affärsplattform ger din organisation en enda kontaktpunkt för att dela information, förbättra produktiviteten, ansluta personal och samarbeta. Dra nytta av 20 år av intranätsexpertis efter att ha byggt, utformat och implementerat intranät för globala organisationer, stora som små, och stöttat företag i alla tänkbara branscher. Lär dig mer om Claromentis

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
All-in-one internal communication and information sharing platform that allows businesses to engage & share information with employees. Lär dig mer om Ziik
All-in-one internal communication and information sharing platform that allows businesses to engage & share information with employees. Not another IT project - Get started today No training needed - Unlimited support included No startup costs - Cancel any time How do I? Am I allowed to? Where do I find? Ziik helps employees find answers to these questions. We put manuals, strategy documents, company policies, news feeds, training videos and much more at your employees’ fingertips. Lär dig mer om Ziik

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
Workfolio Client Microsites lets firms easily create private, co-branded websites that better engage clients during the sales process. Lär dig mer om Workfolio Client Microsites
Buyer behavior is changing. The shaping reality is both hybrid and omnichannel. Successful B2B sales organizations are adapting by deploying new tools to improve their digital customer journey, decrease sales cycle times, and increase deal win-rates. Workfolio Client Microsites gives your organization everything it needs to more effectively pitch new engagements, differentiating your firm and increasing new client win-rate while improving overall client experience during pursuits. Lär dig mer om Workfolio Client Microsites

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
DynamicPoint Portals enable customer vendor and employee portals inOffice 365 SharePoint Lär dig mer om Portal
DynamicPoint Portals enable customer vendor and employee portals inOffice 365 SharePoint Lär dig mer om Portal

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
Confluence is a team workspace where knowledge and collaboration meet. Create, collaborate, and organize your work all in one place.
Det är viktigare än någonsin att tillgängliggöra informationen för din organisation. Confluence kan fungera som ditt företags primära portalprogramvaruverktyg. Programvaran kan inte bara användas för att fånga upp, lagra och organisera dina mest värdefulla tillgångar utan också göra det enkelt för anställda att hitta svar på vanliga frågor, hålla sig uppdaterade med de senaste företagsuppdateringarna och mycket mer. Lär dig mer om Confluence

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
Revolutionize internal communications by bringing together all employees inside a private and secure enterprise social network.
Revolutionize internal communications by bringing together all employees inside a private and secure enterprise social network. Connect with people across your organization to make better decisions, faster. Allows all employees to know whats happening day to day as well as build on the work of others. Employees will be able to create groups relevant to work and other interests, along with keeping documents or photos in context while still discussing things online. Lär dig mer om Yammer

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
BoardPro provides a smart, elegant way for SMEs and Non Profit organizations to run productive board meetings with less effort.
**AWARDED CAPTERRA BEST VALUE 2020 - BOARD MANAGEMENT SOFTWARE** A board portal for more productive board meetings and smarter decisions. Our affordable and easy-to-use board software helps SMEs and Non Profits streamline their entire board process, increasing efficiency and lifting performance. Administrators work up to 75% more effectively and board members remain focused, contribute more and achieve better outcomes. Starting at $150/month. Up to 40% discount on plans for Non-Profits. Lär dig mer om Boardpro

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
Fully branded : Client Portal, Project Management, Invoicing, File Sharing, CRM, IM, Messaging & more.
More than just Client Portal Software, SuiteDash is a fully integrated cloud-based platform that will completely satisfy the software needs of most small to medium sized businesses. Unfortunately, many business owners have become incredibly frustrated with software because they've spent far too much time & money trying to learn multiple systems, and then get those multiple systems to work together. SuiteDash solves this problem by combining the most commonly used business tools into one. Lär dig mer om SuiteDash

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
The best alternative to an intranet or extranet. Bring everyone together in an online workspace. Inexpensive and quick to implement.
Glasscubes simplifies group collaboration in a user-friendly environment that's quick to implement. Quickly create secure online workspaces that make it easy to work with anyone, from anywhere. Find out how smart teams use online workspaces to work better together and get the job done. Trusted by UK government and high-performing businesses - big and small. Lär dig mer om Glasscubes

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
Don’t let employee management apps cramp your style. Use Connecteam’s customizable all-in-one solution to manage them as you wish to.
Connecteam is an all-in-one solution for managers of the deskless industries who need customizable solutions, flexible to company needs. With a friendly experience throughout the platform, every user can begin using the time clock, scheduling feature, knowledge center and more without any previous training. Ensure a secure login for system admins with Active Directory Single Sign-On. You’re just a few clicks away from better communication and operational management, all under one unified app. Lär dig mer om Connecteam

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
Din centraliserade portal för kunskapshantering, samarbete, medarbetarengagemang och mer.
Har du svårt att hitta kunskaper i din nuvarande portallösning? Hundratals team och organisationer, både små och stora, litar på Bloomfire för sina säkra internportalsbehov. Genom att skapa ett nav för alla dina företags kunskaper kommer Bloomfire att hjälpa dig att öka medarbetarnas engagemang och samarbete mellan teamen. Bloomfire SaaS webbportallösning är så lätt att använda att det inte blir några driftstopp när du byter – man behöver inte be IT-avdelningen om hjälp. Få en gratis demo idag och se Bloomfire i aktion. Lär dig mer om Bloomfire

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
Let clients schedule, pay, and take any action online from a friendly self-service portal. Start a free trial!
More Power to Your Clients. More Business for You. With a secure, branded self-service portal at their fingertips, your clients can take any action, any time. Make your clients' lives easier by letting them book appointments, pay for services, share documents and so much more. And they don't need to be tech savvy, it's super simple and friendly! Lär dig mer om vcita

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
Centralize and organize your team's work, create and share documents, manage projects, and stay connected every step of the way.
Centralize and organize your team's work, create and share documents, manage projects, and stay connected every step of the way. Quip combines documents, spreadsheets, tasks, and chat in one seamless experience. Used by thousands of the most innovative companies in the world including Facebook, NewRelic, Quora, and Pinterest. Available on web, Mac, Windows, Android, and iOS. Get started with Quip for free. Lär dig mer om Quip

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
MangoApps är en integrerad uppsättning arbetsplatsappar för medelstora företag i många olika branscher.
MangoApps är en integrerad uppsättning arbetsplatsappar för medelstora företag. Den sammanför appar som intranät, arbetsytor, fildelning, meddelanden, utbildning, erkännande och mer i en enda omfattande portal, vilket gör det enkelt för organisationer att skapa en central plats där anställda går till för snabb och sömlös åtkomst till alla verktyg de har. Med en intelligent personalplattform som utgångspunkt är MangoApps utformat för och betjänar organisationer med mellan 50–50 000 anställda inom en rad olika branscher. Lär dig mer om MangoApps

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
Zoho Creator är en webbaserad portal som används inom alla branscher, från små till stora företag, genom att stärka dina kunder.
Zoho Creator stärker dina kunder med självbetjäningsportaler. Det är en programvara med samarbetsportaler som kan användas i alla branscher, från små och medelstora företag till storföretag. Vissa webbportaler som byggts med hjälp av Zoho-skaparen är studentportaler, projektledning, orderhantering och genomförande, försäljning, kundtjänst, hantering av försörjningskedjan, support och HR-portaler. Lär dig mer om Zoho Creator

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
Workvivo's employee experience app gives you your entire company in your pocket
Workvivo is the employee communication platform designed to build natural, meaningful bonds between teams, allowing companies to reach and engage their employees in ways that traditional tools simply can’t. It’s your intranet, comms tool, and employee app all blended into one familiar social experience that people naturally embrace, offering companies the oversight they need while giving employees the freedom and flexibility they desire. Lär dig mer om Workvivo

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
Secure web-based intranet solution that allows your team to share content and create efficiencies across your organization.
OnSemble is more than an employee intranet that keeps everyone connected it's a digital workplace that makes employees feel valued. OnSembles modern digital workplace keeps your remote teams engaged & working better together. No programming -OnSemble has easy to use built-in drag & drop designer with 30+ apps right out of the box. With 15+ years of implementation experience, OnSemble transforms how you communicate, collaborate, & connect. Request a demo or access our online experience today Lär dig mer om Ntranet

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
SmartVault makes it easy to collect, manage, & share documents with a single, integrated document management & client portal solution.
SmartVault delivers all the benefits of a cloud drive, but with best-in-class security and productivity features you need to run your business. Create a custom branded client portal for compliant, secure file sharing. Plus get features built for business, including selective sharing, group security management, custom templates, & audit reporting. With the SmartVault Toolbar, you can attach, view and manage documents right from apps like QuickBooks Online, Xero, and FreshBooks. Lär dig mer om SmartVault

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
eXo Platform is a digital workplace solution that helps you connect and engage your employees and improve your business processes.
eXo Platform is a digital workplace solution with an integrated portal designed to facilitate top-down communication and improve internal business processes. With eXo Platform, employees can access information like company news and announcements in a centralized space. This helps you engage and connect your community and convey your company culture. eXo Platform also allows your employees to have access to a hub of integrated apps to support them in their daily activities. . Lär dig mer om eXo Platform

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
Blink framröstades som den bästa medarbetarportalen och kombinerar företagsflöde, chatt, enkäter och dokumentlagring i din egen varumärkesportal.
Blink är en prisbelönt medarbetarportal som kombinerar alltifrån meddelanden på arbetsplatsen till företagets interna flöde och molnlagring på din varumärkesportal. Framröstad som bäst i 2019 års branschutmärkelser i Chicago, London och Sydney. Med Blink kan IT- och HR-team koppla samman sina skrivbordslösa och fjärrbaserade medarbetare till sina uppgifter och nyheter, videor, inlägg, enkäter och digitala formulär. Få en gratis demo idag eller börja en 14-dagars provperiod – inget kreditkort krävs. Lär dig mer om Blink

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
Styrelseportalprogramvara och mötesverktyg som är utformat för att förbättra styrelseupplevelsen genom att förenkla mötesledning och kommunikation.
Boardable är en prisvärd styrelseportal byggd för att tjäna ideella organisationer runt om i världen. Använd Boardables kraftfulla möteshanteringsprogram för att hålla virtuella möten, bygga och dela dagordningar, spela in mötesprotokoll, tilldela och hantera uppgifter mellan möten, rösta digitalt, lagra och underteckna dokument, delta i diskussioner med mera. En mobilapp gör mötesförberedelser och kommunikation enkelt och bekvämt. Utforska Boardable idag med en livedemo eller en gratis provperiod (inget kreditkort krävs). Lär dig mer om Boardable

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
Your Business Data OS: Collect, organize & understand your data.
Build beautiful forms, access-controlled databases, and highly customizable business apps without any code - all in one place. Organize your workspace into different teams, departments, clients, and projects. Manage access of your team members easily and collaborate more effectively in real-time. Start now, go live today! Happy formaloo-ing! Lär dig mer om Formaloo

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
A simple, secure, client portal to streamline the process of sharing files, information, contracts and documents with clients.
The FileInvite secure client portal simplifies the process of collecting and sharing information with your clients. Create a new branded client portal in seconds, for each new customer, using your logo and colors. With FileInvite you can set up reminders, templates and sync with your favorite cloud storage like Google Drive. Create forms and have clients e-sign documents with authenticated digital signatures, all from within the platform. Send a FileInvite Today! Lär dig mer om FileInvite

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
Put the customer experience at the center of your loyalty program.
Nurture relationships and create lasting loyalty on the world’s #1 CRM. With Loyalty Management, your business can engage with customers in meaningful ways — bringing value to their experience and to your business. Build a loyalty program with benefits, vouchers, and rewards that will excite your customers. Generate a single source of truth for members that enables personalization at scale and weaves loyalty throughout the customer experience. Lär dig mer om Salesforce Experience Cloud

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
Knack empowers everyday innovators to create custom, no-code apps that harness data, automate processes and move workflows online.
Knack helps non-programmers easily build beautiful, data-driven web apps. Data can be imported from spreadsheets and converted to an online database. Tools like search, forms, and tables are used to build web apps that work with the data. Apps can be published to any site and adapt to the surrounding design. Multiple versions can be published to different sites and for different audiences. Developers can extend these apps with a RESTful API, custom CSS, and JS event handlers. Lär dig mer om Knack

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
Mobile-first portal to empower frontline teams with efficient task management, communication tools and training, all in one place.
YOOBIC is a mobile-first all-in-one portal for frontline workers. It enables companies in retail, hospitality, manufacturing, warehousing, construction and more to empower their employees, wherever they are, through: digitally optimized communication, microlearning and task management. YOOBIC is used by 150+ brands & retailers across the world including Boots, Halfords, Puma, Clarins, Mazda, Lacoste, The Kooples and Peugeot. Lär dig mer om YOOBIC

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
The low-code development platform for the digitalization of your complete business processes.
Low-code allows you to create a comprehensive, integrative solution that makes your work processes agile and adaptable at any time in the future. As a result, you save time and energy without having to do without tailored, coherent and seamless solutions. Therefore, low-code really is the best of both worlds because it harmonizes simple development and individuality. Your path to a successful digital future with low-code development. Lär dig mer om Intrexx

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
Gather documents, contracts, payments and required information from any clients or partners from a single secure branded portal.
Tired of using emails to collect and review your stakeholder's information, documents or contracts? Meet Clustdoc, a simple yet powerful process automation and client onboarding software. Request & process anyone's information, payments, esignatures from a secure branded portal. Key features include: A custom branded portal, workflows, eSignature, task manager, file requests & approvals, online forms, CC payments and a free client management mobile app. Lär dig mer om Clustdoc

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
BoardEffect is a board management platform optimized for nonprofit, community healthcare, higher education & credit union organizations
BoardEffect, a Diligent brand, is an agile board management solution optimized for nonprofit, community healthcare, higher education and credit union organizations to deliver the right tools to drive more efficient, collaborative, and secure governance. Part of Diligent, the leading provider of modern governance solutions, BoardEffect is trusted by 55,000+ boards and communities, helping them seamlessly access resources and information to meet the organization's most immediate challenges. Lär dig mer om BoardEffect

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
Clinked offers customisable client portals for businesses. Securely share files, communicate with clients and keep track of your tasks.
Clinked streamlines client and team interactions in white-label, secure and mobile portal. Used by businesses across industries, Clinked provides feature-rich portals delivering high-touch branded experience to your clients whilst improving communication, security and processes for your client-facing teams. Key portal features include file sharing, integrated group chat, task management, discussions forums, team calendars, branded mobile app and more. Sign up for a free 10-day trial today. Lär dig mer om Clinked

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
ThoughtFarmer is a leading employee intranet that helps businesses create a personalized central hub to drive engagement and retention.
ThoughtFarmer is a leading employee intranet that streamlines internal communications, facilitates knowledge sharing, and enables collaboration - all within a secure environment. ThoughtFarmer’s mobile app, surveys, automated workflows, and content management, as well as integrations with Slack, Microsoft 365, Google, and Okta, help businesses create a personalized central hub that drives employee engagement and retention. Lär dig mer om ThoughtFarmer

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
Consolidate your entire deal (deal notes, resources, next steps)
Consolidate your entire deal (notes, resources, next steps) all in one collaborative workspace. Hold reps accountable with a deal engagement score, deadlines, and automatic email reminders. Create and duplicate templates with one click. Make sure your reps sell with consistency and nothing falls through the cracks. See buyer activity and deal engagement with interactive dashboards, so you know exactly what's happening in your deals. Save your deals. Sell smarter. Close consistently. Lär dig mer om Recapped

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
Huddle is a next generation secure client portal, and a more secure and intuitive way to manage today’s complex client engagements.
In professional services, client confidence is essential and there's no better way to achieve this quickly, than using a secure client portal for client engagement. That's why industry leaders use Huddle to collaborate more securely with clients. FedRAMP approved, Huddle enables organizations to manage complex client engagements organizational and jurisdictional boundaries, secure in the knowledge that their data is safeguarded from the threat of cybercrime. Lär dig mer om Huddle

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
Replace your outdated portal software with Axero. 100% useful. 100% customizable. 100% loved by millions of people.
Portal software that unifies teams and accelerates growth. Centralize all of your company documents, people, and conversations in one easy-to-use hub that employees can access anywhere, anytime. Increase productivity, unite employees, and improve culture with tools that connects & engages. Axero is trusted by the world’s most innovative, productive, and employee-centric organizations. We make implementation easy! Lär dig mer om Axero

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
Upplev 30 % mer delning mellan medarbetare som inte sitter på kontoret med den prisbelönta och säkra plattformen. Interagera smartare med Speakap.
En prisbelönt, säker och privat portal som möjliggör kontakt med medarbetare som inte sitter på kontoret. Genom att dela kampanjer, bästa praxis och resultat på olika platser ser kunderna en genomsnittlig ökning på 10 % i försäljning sedan de började använda Speakap. Används av fler än 350 varumärken i 27 länder. Bland kunderna finns bland annat Marriott Hotels, IKEA, Saks Off Fifth och Bosch. Med anpassade integrationer kan du förstärka ditt varumärke med en egen app. Med en framgångsfrekvens på 100 % kan du interagera smartare med Speakap. Lär dig mer om Speakap

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
The best platform for exchanging files and confidential messages: SIMPLER AND SAFER THAN YOUR EMAIL
Simplify life for your customers while securing their confidential data. A platform that listens to your needs and those of your customers. Facilitate the collection of documents, sending of confidential data and messages. Save time and avoid email chains. It's easy to access and just as easy to use! Secure exchanges: complying with the highest standards of security and data encryption Cloud storage: at the geographic location of your choice Secure eSignatures, and more ! Lär dig mer om TagMyDoc

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
Our intranet software helps you access and share company files and improve employee engagement and productivity.
Connect your employees to the right information at the right time and see productivity, employee morale, and collaboration skyrocket with our intranet software. With 20 years of experience in building thriving workplaces for hundreds of organizations such as NASA, The Chicago White Sox, and the District of West Vancouver, our intranet supports teams by acting as your "single source of truth". Request a demo to see how our intranet can help you achieve your organizational goals! Lär dig mer om Intranet Connections

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
LumApps is an Employee Experience SaaS platform, helping companies in all industries improve their communications. Let's get in touch!
LumApps is a leading Employee Experience SaaS Platform for enterprise organizations to unify the modern workforce through better communication, engagement, and instant access to information. Integrated with Google Workspace and Microsoft 365, LumApps intelligently connects people, information, and business applications to empower employees and enhance productivity. The product tailors each experience to the unique needs of the employee, from executives and managers to frontline workers. Lär dig mer om LumApps

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
Quickly create a beautiful intranet that will transform the way employees connect to information, processes, and each other.
Quickly create a beautiful intranet that will transform the way employees connect to information, processes, and each other. With MyHub, benefit from modern intranet features such as pre-built templates, chat, newsfeeds, forums, blogs, calendars, document storage, automated forms, social network, staff directories, alerts and notifications. Lär dig mer om MyHub

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
Enterprise intranet software trusted by Sony PlayStation, New York Life, Levi's, Domino's, Baptist Health, Zillow, and AT&T.
Interact supplies over 1,000 organizations with an award-winning employee experience platform that boosts productivity and drives engagement. Through enterprise-grade intranet software and decades of expertise, Interact provides Fortune 500, FTSE 250, and globally recognized brands such as Levi's, Domino’s, Teva Pharmaceuticals, and Sony PlayStation, with a powerful way to inform and connect their greatest asset: their people. Lär dig mer om Interact

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera
Happeo: ett socialt intranät som stärker samarbete och intern kommunikation mellan avdelningar, länder eller team.
Happeo är en intranätportal som fungerar som en databas och socialt nätverk för företag. Använd programvaran för att organisera, dela alla dina projekt och kommunicera effektivt medan du uppmuntrar till en anda av samarbete. Använd Happeo som den centrala pelaren i ditt företag och hantera dina verktyg, ditt innehåll och din information i en enda anpassningsbar portal. Lär dig mer om Happeo

Funktioner

  • Innehållshantering
  • Dokumenthantering
  • Fildelning
  • Samarbetsverktyg
  • Sök / filtrera