Utvald programvara
Programvara med flest recensioner
Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Säljverktyg
Filterresultat (60)
Tillgängliga länder
Länder där produkten är tillgänglig. Obs! Kundsupport är kanske inte tillgängligt i det landet.
Sverige
Språk
Prissättningsalternativ
Produkttyp
60 resultat
monday sales CRM är perfekt för små till medelstora företag. Det är ett kodfritt, fullt anpassningsbart CRM som centraliserar din försäljning och kundkommunikation.
Lär dig mer om monday sales CRM
monday.com är en otrolig programvara för informationssystem i marknadsföring för säljteam i alla storlekar. Den anpassningsbara programvaran gör det möjligt för team att fånga upp leads, vårda sina försäljningspipor och behålla kunder på en enda lättanvänd plattform. Synkronisera data automatiskt från Salesforce eller fler än 40 andra integrationer och se hur de förvandlas till åtgärdbara uppgifter inom monday.com, utan någon manuell ansträngning.
Lär dig mer om monday sales CRM
...
Läs mer
Funktioner
- Kontaktledning
- Kunddatabas
- Lead-hantering
- Hantering av säljaktivitet
Freshsales CRM är fullpackad med funktioner och ett mycket intuitivt UI så att du inte behöver växla mellan flera verktyg för att driva ditt företag.
Lär dig mer om Freshsales
Freshsales är en CRM-programvara för försäljning från Freshworks. Med ett mycket intuitivt UI och en kraftfull funktionsuppsättning som inkluderar AI-baserad lead-poängsättning, direktförbindelse för visuella affärer och intelligent automatisering av arbetsflöde ger Freshsales företagen allt de behöver för att hantera sin försäljning i ett problemfritt paket. Freshsales är betrodd av över 15 000 företag från över 80 länder. Några företag som använder Freshsales är Dyson, Best Western Hotels & Resorts, Purdue University och WallyPark.
Lär dig mer om Freshsales
...
Läs mer
Funktioner
- Kontaktledning
- Kunddatabas
- Lead-hantering
- Hantering av säljaktivitet
Pepperis app för säljkraftsautomation är byggd för konsumentvaruföretag och storföretag för att hantera alla aspekter av deras B2B-försäljning.
Lär dig mer om Pepperi
Pepperis försäljningsplattform kombinerar säljkraftsautomation, B2B-e-handel, genomförande av detaljhandel och ruttredovisning/DSD på ett unikt sätt i en integrerad lösning som drivs på alla mobila enheter för att maximera personlig och webbaserad B2B-försäljning. Pepperi är byggd för storföretag och konsumentvaruföretag. Plattformen erbjuder en omfattande handelsplattform för att konsekvent hantera alla aspekter av din B2B-omnikanalsförsäljning. Ger dig möjlighet att sälja mer, bättre och snabbare med bara en plattform.
Lär dig mer om Pepperi
...
Läs mer
Funktioner
- Kontaktledning
- Kunddatabas
- Lead-hantering
- Hantering av säljaktivitet
Zoho CRM hjälper säljkåren på över 250 000 globala företag med hantering av lead och pipeline, vilket ökar konverteringsgraden med 300 %.
Lär dig mer om Zoho CRM
Zoho CRM är en flerkanalig, skalbar programvarulösning för företag i alla storlekar och typer. Automatisera vardagliga processer i säljcykeln och fokusera på att göra fler affärer. Generera uppskattningar, förslag, offerter och beställningar på nolltid och nå affärsöverenskommelser snabbare.
Lär dig mer om Zoho CRM
...
Läs mer
Funktioner
- Kontaktledning
- Kunddatabas
- Lead-hantering
- Hantering av säljaktivitet
PandaDoc är ett allt-i-ett-verktyg för att snabbt och enkelt skapa, redigera, skicka, spåra och e-signera alla dina affärsdokument.
Lär dig mer om PandaDoc
PandaDoc är ett allt-i-ett-verktyg för att skapa, redigera, spåra och e-signera dokument snabbt och enkelt. Upptäck ett bättre sätt att generera professionella förslag, offerter och kontrakt. Ta hem fler affärer med obegränsade e-signaturer, återanvändbara mallar, redigering i appar, CRM-integration och live-support dygnet runt. I genomsnitt skapar våra användare dokument på under fyra minuter och kommer till avslut 20 % oftare. Gör som 50 000 andra företag som automatiserar arbetsflöden för dokument, snabbar upp försäljningsförloppet och tar hem fler affärer!
Lär dig mer om PandaDoc
...
Läs mer
Funktioner
- Kontaktledning
- Kunddatabas
- Lead-hantering
- Hantering av säljaktivitet
Bitrix24 är en populär kostnadsfri lösning för informationssystem i marknadsföring och hantering av säljteam som används av över 4 miljoner företag runt om i världen.
Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en populär kostnadsfri lösning för informationssystem i marknadsföring och hantering av säljteam. Med Bitrix24 kan du inte bara skapa e-postmarknadsföringskampanjer, distribuera leads automatiskt, skapa anpassade arbetsflöden, utbilda din säljkår, hantera samarbetspartner/återförsäljare, samarbeta och göra mycket mer. Bitrix24 är tillgänglig i molnet (gratis för upp till 12 personer) eller som en självhosting-lösning som levereras med källkoden. 4 miljoner kunder runt om i världen.
Lär dig mer om Bitrix24
...
Läs mer
Funktioner
- Kontaktledning
- Kunddatabas
- Lead-hantering
- Hantering av säljaktivitet
Sales Hub tillhandahåller e-postspårning, sökning i databaser med potentiella kunder, delning av presentationer, automatisk uppringare med samtalsinspelning och loggning.
Lär dig mer om HubSpot Sales Hub
Förbättra din försäljningsprocess med Sales Hub, ett kraftfullt och lättanvänt försäljnings-CRM som inkluderar verktyg för säljengagemang, funktionalitet för konfiguration, prissättning och offert (configure, price and quote, CPQ) samt robust säljanalys och rapportering för växande team. Sales Hub bygger på den ledande HubSpot CRM-plattformen där du kan samla in kunddata, verktyg och team i ett centralt registersystem. Oavsett om det gäller strategier, tjänster eller programvara har HubSpot allt du behöver för en bättre tillväxt.
Lär dig mer om HubSpot Sales Hub
...
Läs mer
Funktioner
- Kontaktledning
- Kunddatabas
- Lead-hantering
- Hantering av säljaktivitet
Bigin hjälper småföretag att komma bort från kalkylblad och komma igång med en CRM-lösning som verkligen är byggd för deras behov.
Lär dig mer om Bigin by Zoho CRM
Bigin hjälper småföretag att komma bort från kalkylblad och komma igång med en CRM-lösning som verkligen är byggd för deras behov.
Lär dig mer om Bigin by Zoho CRM
Funktioner
- Kontaktledning
- Kunddatabas
- Lead-hantering
- Hantering av säljaktivitet
Salesflare är ett automatiserat CRM för små och medelstora B2B-företag som vill sälja mer samtidigt som de automatiserar sitt försäljningsarbete.
Lär dig mer om Salesflare
Salesflare är ett automatiserat CRM för små och medelstora B2B-företag som vill sälja mer samtidigt som de automatiserar sin säljstyrka.
Salesflare gör jobbet åt dig: fyller i din adressbok och håller reda på alla interaktioner med de personer du har kontakt med. Och lösningen påminner dig om vem du behöver göra en uppföljning med.
Den skickar också automatiserade e-postsekvenser, så att du kan börja nå ut på ett personligt sätt i stor skala.
Allt du behöver göra är att skriva e-postmeddelandena, ringa samtalen och dricka kaffet.
Lär dig mer om Salesflare
...
Läs mer
Funktioner
- Kontaktledning
- Kunddatabas
- Lead-hantering
- Hantering av säljaktivitet
Känd som Europas mest flexibla CRM, erbjuder Efficy en helt anpassningsbar lösning för hantering av kundrelationer, vilket ökar de anställdas möjligheter.
Lär dig mer om Efficy CRM
Äntligen en CRM-lösning som anpassar sig efter dina behov!
Efficy är en viktig aktör på den europeiska CRM-marknaden. Med vårt anpassningsbara utbud av lösningar har vi redan lockat över 13 500 kunder och 330 000 användare i 60 länder. Efficy CRM är lätt att använda och kan anpassas till alla organisationer, utifrån individuell storlek och specifika behov.
Detta ger er en möjlighet att expandera och utveckla företaget på ett strukturerat sätt. Slösa inte tid på att organisera data – stärk personalen och få företaget att växa med Efficy CRM.
Lär dig mer om Efficy CRM
...
Läs mer
Funktioner
- Kontaktledning
- Kunddatabas
- Lead-hantering
- Hantering av säljaktivitet
Lime Go är ett försäljningsverktyg som gör det möjligt för användare att hantera försäljningsprocesser på ett strukturerat sätt för att slutföra fler affärer med hjälp av företagsinformation.
Lär dig mer om Lime Go
Lime Go är ett enkelt och intuitivt försäljningsverktyg som gör det möjligt för användare att hantera försäljningsprocesser på ett strukturerat sätt för att slutföra fler affärer.
Lime Go levereras laddat med företagsdata och en rad funktioner som gör det enkelt att hitta nya kunder. Med en visuell och justerbar säljpipeline har du kontroll över hela processen och alla data lagras på ett enda ställe. Visuella resultat ger dig en snabb överblick över dina och ditt teams resultat baserat på respektive mål.
Lär dig mer om Lime Go
...
Läs mer
Funktioner
- Kontaktledning
- Kunddatabas
- Lead-hantering
- Hantering av säljaktivitet
Säkert och tillförlitligt CRM för att hantera försäljning och kontakter. Integreras med din e-post och kalender. Perfekt för säljteam och webbaserade leads.
Lär dig mer om Onpipeline
Onpipeline är ett säkert och pålitligt CRM för att hantera försäljning, kontakter och aktiviteter. Du kan integrera dina e-postmeddelanden och kalendrar, automatisera återkommande uppgifter, generera leads från webbformulär eller programmeringsgränssnitt (application program interface, API) och mycket mer. Programvaran hjälper dig att hålla koll på erbjudanden utan att spendera timmar på att fylla i formulär. Du kan ta kontroll över din försäljningsprocess, ställa in Händelser för dina kommande åtgärder som synkroniseras med din Gmail- eller Outlook-kalender osv. Med Onpipeline behövs inga utbildningssessioner, vilket krävs med andra CRM-system.
Lär dig mer om Onpipeline
...
Läs mer
Funktioner
- Kontaktledning
- Kunddatabas
- Lead-hantering
- Hantering av säljaktivitet
Öka tillväxten med Sales Cloud 360, en förstklassig försäljningslösning som förbättrar representanternas produktivitet på en av världens ledande CRM-plattformar.
Öka tillväxten med Sales Cloud 360, en av de ledande försäljningslösningarna i sin klass. Programvaran har hjälpt till att stärka förstklassiga säljteam på en av världens främsta CRM-plattformar. Företag av alla storlekar, inom alla branscher och på alla platser kan uppnå värden snabbare med Sales Cloud 360. Öka säljarnas produktivitet med datadriven försäljning genom att snabbt implementera branschspecifika appar och processer för bästa praxis. Du får också tillgång till över 150 000 säljorganisationer och en gemenskap med 2 miljoner användare som brinner för ökad försäljning.
Lär dig mer om Salesforce Sales Cloud
...
Läs mer
Funktioner
- Kontaktledning
- Kunddatabas
- Lead-hantering
- Hantering av säljaktivitet
HubSpot CRM har allt du behöver för att organisera, spåra och bygga bättre relationer med leads och kunder.
Oavsett om du har ett litet team på fem personer eller en sofistikerad säljkår på 500, erbjuder HubSpot priser och paketalternativ som kan växa när du gör det. HubSpots programvara för hantering av kundrelationer är byggd för företag som vill lägga mindre tid på att logga data. Den förvarar alla dina kontakter i en centraliserad, anpassningsbar databas. Och du kan se allt om en viss lead på ett ställe – inget mer grävande i inkorgar för att hitta information. Börja använda den kostnadsfria HubSpot CRM idag.
Lär dig mer om HubSpot CRM
...
Läs mer
Funktioner
- Kontaktledning
- Kunddatabas
- Lead-hantering
- Hantering av säljaktivitet
Pipedrives CRM är enkelt att implementera och hjälper dig att fokusera på de aktiviteter som driver affärerna till avslut.
Att förstå ditt säljteam, hantera din pipeline och öka graden av avslut är nu enklare än någonsin tack vare detta CRM-program utformat med automatiseringar för säljstyrkan i fokus. Pipedrives försäljnings-CRM erbjuder en rad olika funktioner, appar och integrationer som hjälper säljare att hantera sina vardagsaktiviteter snabbare och effektivare. Gör som över 95 000 nöjda team världen över och börja lägga din tid på att sälja, inte administrera.
Lär dig mer om Pipedrive
...
Läs mer
Funktioner
- Kontaktledning
- Kunddatabas
- Lead-hantering
- Hantering av säljaktivitet
Över 100 000 kunder i 170 länder använder ActiveCampaign för att automatisera sin marknadsföring, från kontakthantering till e-postanpassning.
ActiveCampaigns kundupplevelseautomatiseringsplattform (customer experience automation, CXA) är i särklass i sin kategori och hjälper över 100 000 företag i 170 länder att engagera sina kunder på ett meningsfullt sätt. Plattformen ger företag i alla storlekar tillgång till hundratals färdigbyggda automatiseringar som kombinerar e-postmarknadsföring, automatiserad marknadsföring, CRM och maskininlärning för kraftfull segmentering och personanpassning i sociala medier, e-post, meddelanden, chatt och text. Över 70 % av ActiveCampaigns kunder använder dess 300 integrationer.
Lär dig mer om ActiveCampaign
...
Läs mer
Funktioner
- Kontaktledning
- Kunddatabas
- Lead-hantering
- Hantering av säljaktivitet
NetSuite är världens främsta molnbaserade ERP-programvara som ger dig den insyn och kontroll du behöver för att fatta smarta beslut och få en trygg tillväxt.
NetSuite är en molnbaserad helhetslösning för företagsledning som hjälper mer än 32 000 organisationer att arbeta mer effektivt genom att automatisera kärnprocesser och tillhandahålla insyn i operativ prestanda och ekonomiska resultat i realtid. Med en enda, integrerad programsvit för att hantera redovisning, orderbehandling, lagerhantering, produktion, försörjningskedjan och lagerverksamheten ger NetSuite företag tydlig insyn i sin information och kontroll över sin verksamhet.
Lär dig mer om NetSuite
...
Läs mer
Funktioner
- Kontaktledning
- Kunddatabas
- Lead-hantering
- Hantering av säljaktivitet
En uppsättning integrerade affärsappar för CRM, POS, webbplats, e-handel, försäljning, bokföring, lager, HR, projekt och marknadsföring.
Odoo är en helintegrerad, anpassningsbar svit av affärsapplikationer med öppen källkod. En majoritet av verksamhetsbehoven, som kundrelationer (customer relations management, CRM), försäljning, projekt, tillverkning, lager och redovisning, uppfylls genom denna allt-i-ett-lösning. Odoo är utformad för att uppfylla företagets behov oavsett storlek och budget.
Lär dig mer om Odoo
...
Läs mer
Funktioner
- Kontaktledning
- Kunddatabas
- Lead-hantering
- Hantering av säljaktivitet
Agile CRM är en komplett försäljnings-, marknadsförings- och tjänstesvit som är utformad så att små och medelstora företag ska kunna sälja och marknadsföra som företagen på Fortune 500-listan.
Agile CRM är ett allt-i-ett-CRM med försäljnings-, marknadsförings- och tjänsteautomatisering i en enda plattform. Den har försäljningsspårning, kontakthantering, marknadsföringsautomation, webbanalys, tvåvägs-e-post, telefoni och helpdesk med ett enkelt, stilrent och modernt gränssnitt.
Lär dig mer om Agile CRM
...
Läs mer
Funktioner
- Kontaktledning
- Kunddatabas
- Lead-hantering
- Hantering av säljaktivitet
Automatisera dina försäljningsprocesser i några enkla steg. Se till att teamet förblir motiverat och fokuserat genom att publicera topplistor och belöna vinnarna.
Automatisera din säljtratt på några minuter med dessa avancerade automationsverktyg. Vårda dina kontakter och öka engagemanget direkt. Skicka nyhetsbrev till dina kunder. Mät öppningsfrekvens och klick för e-post och andra viktiga mätvärden med ett klick. Individanpassa engagemanget baserat på kundens beteende. EngageBay tar hand om din rutinmässiga verksamhet så kan dina försäljningsagenter fokusera på att maximera försäljningen.
Lär dig mer om EngageBay CRM
...
Läs mer
Funktioner
- Kontaktledning
- Kunddatabas
- Lead-hantering
- Hantering av säljaktivitet
Bygg upp kundrelationer för livet med digital marknadsföring som placerar data först.
Möt Salesforce Marketing Cloud, en ledande marknadsföringslösning för att öka engagemanget hos varje konsument. Använd kraftfull datahantering för att samla in, organisera och säkert lagra data från första, andra och tredje part tillsammans med offlinedata för att skapa kompletta kunddataprofiler. Skräddarsy varje interaktion längs resan med ditt varumärke med hjälp av inbyggd AI. Engagera sedan varje enskild konsument i stor skala genom att använda branschledande e-post-, mobil-, reklam- och sociala lösningar.
Lär dig mer om Salesforce Marketing Cloud
...
Läs mer
Funktioner
- Kontaktledning
- Kunddatabas
- Lead-hantering
- Hantering av säljaktivitet
Sök mindre. Sälj mer.
Lusha hjälper affärsspecialister att etablera en snabb och verklig kontakt med sina leads, kontakter och kandidater.
B2B-kontakter baseras på förtroende. Lusha hjälper dig att bygga det förtroendet med hjälp av enkla verktyg som gör att du kan berika och verifiera affärsprofiler.
Idag förändrar över 250 000 säljare, rekryteringschefer och marknadsförare sitt sätt att kommunicera med sina leads, kontakter och kandidater varje dag med Lusha.
Lär dig mer om Lusha
...
Läs mer
Funktioner
- Kontaktledning
- Kunddatabas
- Lead-hantering
- Hantering av säljaktivitet
Anslut till fler potentiella kunder med en AI-driven röst- och SMS-säljlösning. Börja ringa samtal på 3 minuter utan maskinvara.
Kixie är en AI-driven röst och SMS för säljteam. Ladda ditt CRM i en automatiserad försäljningsmaskin med intelligent automatisk uppringning, sömlös CRM-integrering och företagstelefontjänst. Börja ringa samtal på 3 minuter utan maskinvara och en helt gratis provperiod. Kixie är utformad för att hjälpa dig och ditt team att uppnå radikala resultat omedelbart.
Lär dig mer om Kixie PowerCall
...
Läs mer
Funktioner
- Kontaktledning
- Kunddatabas
- Lead-hantering
- Hantering av säljaktivitet
Capsule är ett lättanvänt CRM som hjälper företag att hålla sig organiserade, veta mer om sina kunder och bygga bättre relationer.
Ett jättebra CRM-verktyg för företag med tio till 1 000 anställda. Över 15 000 kunder runt om i världen använder Capsule för att organisera sina kundinriktnings- och försäljningsaktiviteter bättre. Capsule är enkel att använda, men ändå kraftfull och anpassningsbar så att du kan anpassa den till din verksamhet. Den kan integreras med andra populära appar som Google G Suite, Google Data Studio, MailChimp och Zapier så du får avancerad försäljningsautomatisering. Från så lite som 18 USD per användare kan du komma igång på bara några minuter med en (gratis provperiod.
Lär dig mer om Capsule
...
Läs mer
Funktioner
- Kontaktledning
- Kunddatabas
- Lead-hantering
- Hantering av säljaktivitet
amoCRM är världens kanske första meddelandeappdrivna CRM. Den har säljpipa, leadspårning, flerkanalskommunikation med mera.
amoCRM är världens kanske första meddelandeappdrivna CRM. Med flerkanalskommunikation kan du kommunicera via meddelandeappar, e-postmeddelanden och samtal från en och samma app. Dessutom kan hela processen automatiseras helt med amoCRMs digitala pipa – konfigurera automatiska uppgifter, utlösta åtgärder, bottar som chattar och utför arbetsflöden med mera. En jättebra försäljningslösning för entreprenörer och små och medelstora företag.
Lär dig mer om Kommo
...
Läs mer
Funktioner
- Kontaktledning
- Kunddatabas
- Lead-hantering
- Hantering av säljaktivitet
En av de ledande lösningarna för informationssystem i marknadsföring för Salesforce och Gmail eller Microsoft 365
En av de ledande lösningarna för informationssystem i marknadsföring för Salesforce- och Gmail-användare. Lösningen gör det möjligt för hela säljorganisationen att planera och genomföra personanpassade uppsökande åtgärder i stor skala med riktade kampanjer, engagera toppkonton med smarta kontobaserade säljfunktioner och förbättra produktiviteten med användbar analys. Programvaran används av branschledande säljteam i hela världen, inklusive Google, Tipalti och Capital One.
Lär dig mer om Groove
...
Läs mer
Funktioner
- Kontaktledning
- Kunddatabas
- Lead-hantering
- Hantering av säljaktivitet
Omatic omvandlar data till värde, vilket gör det möjligt för ideella organisationer som arbetar med sociala frågor att medverka till stora förändringar i världen.
Omatic är särskilt utformat för att hjälpa organisationer som drivs av ideella organisationer och organisationer som arbetar med sociala frågor att integrera och förena åtskilda data mellan käll- eller poängsystem och ditt Salesforce CRM. Från e-postmarknadsföring till peer-to-peer, till online-gåvor, till GL-publicering, Omatic kan skapa punkt–till-punkt-integrationer eller ett helt integrerat ekosystem. Aktuella, felfria och fullständiga data leder till tydliga insikter och beslut som i sin tur leder till understödjare som ger, fortsätter att ge och utgör livsnerven i ditt uppdrag.
Lär dig mer om ImportOmatic
...
Läs mer
Funktioner
- Kontaktledning
- Kunddatabas
- Lead-hantering
- Hantering av säljaktivitet
Företaget hjälper B2B-företag att upptäcka webbplatsbesökare och förvandla dem till kvalitetsleads.
Visste du att 98 % av dina webbplatsbesökare aldrig lämnar sina kontaktuppgifter? Med Leadfeeder kan du upptäcka de företag som besöker din webbplats, se vilka sidor de besöker och från vilka källor, och hantera nya leads genom att skicka dem till ditt CRM och de rätta teammedlemmarna. Leadfeeder hjälper dig att närma dig leads med rätt vinkel så att du kan sälja mer.
Lär dig mer om Leadfeeder
...
Läs mer
Funktioner
- Kontaktledning
- Kunddatabas
- Lead-hantering
- Hantering av säljaktivitet
Programvara för försäljningsautomation för medelstora och stora organisationer för att accelerera hela försäljningscykeln, från lead till upprepad försäljning
Sales Creatio är ett molnbaserat CRM-system för omfattande automatisering av informationssystem i marknadsföring, från leadhantering till storföretagsförsäljning i medelstora och stora organisationer. Använd färdiga referensprocesser för att hantera hela säljcykeln.
Produkten vägleder användaren genom hela försäljningsprocessen, från den inledande kommunikationen med en kund till den avslutade affären. Sales Creatio kombinerar AI med ledande UX för att påskynda användarimplementeringen.
Lär dig mer om Creatio CRM
...
Läs mer
Funktioner
- Kontaktledning
- Kunddatabas
- Lead-hantering
- Hantering av säljaktivitet
En robust SaaS-produkt som hjälper dig att spara mer än 15 % av logistikkostnaderna genom att optimera bilparken, distributionsrutter och kapacitet.
LogiNext Mile är en toppmodern programvara för distribution och ruttoptimering under den sista transportsträckan som gör att kostnaderna kan minskas genom att optimera leveransvägar, automatisera tilldelning av leveransresurser och schemalägga försändelser samtidigt som det dynamiskt spårar alla förflyttningar på marken. LogiNext Mile är globalt rankad som en av de bästa lösningarna och erbjuder en av de mest omfattande lösningarna för distributionslogistik och leveransvägsoptimering som ger utmärkt ruttplanering och resurshantering.
Lär dig mer om LogiNext Mile
...
Läs mer
Funktioner
- Kontaktledning
- Kunddatabas
- Lead-hantering
- Hantering av säljaktivitet
#1 Action-fokuserad försäljning CRM för småföretag. Fokusera på nästa åtgärd, följ upp varje ledning och håll kontrollen över din försäljning.
OnePageCRM konverterar komplexiteten i CRM till en enkel att göra-lista. Byggt med GTD (få saker gjort) Produktivitetsprinciper, vår strömlinjeformade tillvägagångssätt för försäljning hjälper dig att konvertera leads till kunder, nå mål och växa ditt företag snabbt. Fånga leder från Gmail, Outlook, Twitter, Facebook & Xing och skapa en kontakt i OnePagecrm på bara ett klick. Bygg ditt försäljningsekosystem genom att integrera med MailChimp, Uncounce, Xero, Pandadoc, Skype, Evernote, Google Apps, Zapier & More.
Lär dig mer om OnePageCRM
...
Läs mer
Funktioner
- Kontaktledning
- Kunddatabas
- Lead-hantering
- Hantering av säljaktivitet
Programvara för prospektering som hjälper företag att identifiera och kontakta kvalificerade potentiella kunder.
Sopro hjälper företag att identifiera och kontakta kvalificerade potentiella kunder. Våra experter riktar in sig på, undersöker och kontaktar potentiella kunder för ditt säljteams räkning. Potentiella kunder kontaktas direkt med personliga, samtalsinriktade introduktioner som är utformade för att sedan naturligt flöda rakt in i din försäljningspipeline. Vi är tillförlitliga, budgetvänliga och skalbara. Välkommen till framtidens B2B-försäljning.
Lär dig mer om Sopro
...
Läs mer
Funktioner
- Kontaktledning
- Kunddatabas
- Lead-hantering
- Hantering av säljaktivitet
Effektivisera din affärsverksamhet genom att ändra hur du offererar och säljer konfigurerbara produkter och tjänster.
Configure One ger sömlös CPQ-integrering för arbetskraften. Utnyttja kraften i Configure Ones konfigurationer, offerter och prissättningsfunktioner för arbetskraftens CRM. Integrationen knyts direkt till arbetskraftens gränssnitt för möjligheter och arbetskraftens kunddata skickas till Configure One för att automatiskt fylla i offertdata.
Lär dig mer om Configure One
...
Läs mer
Funktioner
- Kontaktledning
- Kunddatabas
- Lead-hantering
- Hantering av säljaktivitet
User.com är ett avancerat marknadsförings- och försäljningssystem som hjälper till att automatisera personanpassad kommunikation och effektivisera affärsprocesser.
User.com är en allt-i-ett-plattform för automatiserad marknadsföring som syftar till att öka engagemanget och förbättra konverteringen genom att använda en enda datakälla för dina kunder.
Nå kunder via ett brett utbud av kommunikationskanaler: e-post, livechatt, chattrobot, push-meddelanden, dynamiskt sidinnehåll och många fler – allt tillgängligt på ett ställe.
Intresserad av automatiserad marknadsföring? Få en kostnadsfri, 14 dagar lång provperiod utan förskottsbetalning
Lär dig mer om User.com
...
Läs mer
Funktioner
- Kontaktledning
- Kunddatabas
- Lead-hantering
- Hantering av säljaktivitet
Öka aktiviteten kring mätetalen som betyder mest genom att anpassa önskade beteenden till roliga incitament, firanden och belöningar.
SalesScreen är en programvara för försäljningsresultat som använder visualisering och spelifiering för att hjälpa organisationer att bygga gladare och mer produktiva arbetsplatser.
SalesScreen tar dina data till ett enda ställe, integrerar med ditt befintliga CRM och gör det dagliga arbetslivet samarbetsinriktat och spännande genom positiv respons mellan kollegor och tävlingar.
Och då upplever kunderna en starkare försäljningskultur, lägre personalomsättning, bättre medvetenhet om målen och ökad aktivitet i de mätetal som driver intäktstillväxten.
Lär dig mer om SalesScreen
...
Läs mer
Funktioner
- Kontaktledning
- Kunddatabas
- Lead-hantering
- Hantering av säljaktivitet
Förenkla din dagliga agenda, håll koll på allt som pågår och förbättra din verksamhet med denna lättanvända molnbaserade CRM-lösning.
Prova RAYNET CRM – ett förstklassigt gratis CRM.
Alla dina kunddata på ett ställe. Du kommer aldrig mer att behöva den där gamla adressboken. Om du verkligen vill förstå dina kunder och vad de behöver måste du känna till din relationshistorik. Med detta CRM tar det bara några sekunder att ta reda på allt som finns att veta om dina kunder. Du får en fullständig support och ett gratis webbinarium direkt från start. Håll koll på läget med RAYNET.
Lär dig mer om RAYNET CRM
...
Läs mer
Funktioner
- Kontaktledning
- Kunddatabas
- Lead-hantering
- Hantering av säljaktivitet
Plattform för möjliggörande av prestanda för distribuerade säljkårer och fjärrförsäljningskårer
Rallywares resultatinriktade plattform levererar rätt aktivitet till rätt person vid rätt tidpunkt. Plattformen kopplar samman företagsspecifika mål med arbetsstyrkans resultatdata för att i genomsnitt leverera 24-faldig ROI för företag som Samsung, Salesforce, Tupperware, Beautycounter, Avon, Pampered Chef och många fler.
Lär dig mer om Rallyware
...
Läs mer
Funktioner
- Kontaktledning
- Kunddatabas
- Lead-hantering
- Hantering av säljaktivitet
En heltäckande dra och släpp-dokumentbyggare för att skapa, dela, signera, organisera och analysera pappersarbete. Smart, enkelt och felfritt.
En allt-i-ett-dokumenthantering som hjälper individer och team att driva sitt företag. RevvSales är ett överlägset alternativ till Google docs eller Microsoft Word med lättanvända mallar, godkännanden och arbetsflöden. Fler än 1 000 företag förlitar sig på programvaran för sin dokumenthantering. Samarbeta effektivt och skapa, granska och signera varje dokument på ett centralt ställe. Integrera data med dina registersystem: CRM, löner och redovisning. Driv ditt företag framåt, ett dokument i taget.
Lär dig mer om Revv
...
Läs mer
Funktioner
- Kontaktledning
- Kunddatabas
- Lead-hantering
- Hantering av säljaktivitet
Nintex Drawloop DocGen® för Salesforce gör det enkelt för alla att automatisera skapandet av verksamhetskritiska dokument.
Nintex Drawloop DocGen for Salesforce förenklar dokumentskapandet genom att använda samma data och dokument som du använder idag, och omvandlar dokument till automatiserade affärsprocesser som påskyndar försäljning och resultat. Dokumentgenereringsprocesser kan aktiveras genom att klicka på en knapp, en sats eller ett arbetsflöde, så att användarna aldrig behöver lämna bekanta Salesforce. Nintex Drawloop hjälper dig att accelerera försäljning och service genom att möjliggöra snabba säljofferter, offerter, kontrakt och mer.
Lär dig mer om Nintex Drawloop DocGen for Salesforce
...
Läs mer
Funktioner
- Kontaktledning
- Kunddatabas
- Lead-hantering
- Hantering av säljaktivitet
Apttus CPQ har utformats för att hjälpa företag att konfigurera, prissätta och erbjuda offerter på ett korrekt, snabbt och enkelt sätt.
Apttus CPQ är ett av de främsta företagsinriktade säljverktygen för flera kanaler. Programvaran har utformats för att hjälpa företag att konfigurera, prissätta och erbjuda offerter på ett precist, snabbt och enkelt sätt. Klicka på knappen till höger för att se en demo. Programmet hanterar allt från enkla till väldigt komplicerade produkter och prissättningskonfigurationer över alla försäljningskanaler (fält, telesälj, samarbetspartners och e-handel). Programvaran är en del av en komplett uppsättning av integrerade applikationer som möjliggör offert-till-kontanter-processen: kontrakt, incitament, fakturering, orderhantering och e-handel.
Lär dig mer om Conga CPQ
...
Läs mer
Funktioner
- Kontaktledning
- Kunddatabas
- Lead-hantering
- Hantering av säljaktivitet
Wiza låter dig förvandla alla LinkedIn Sales Navigator och sökningar till en ren lista med verifierade e-postadresser redo att kontaktas.
Wiza är magi. Förvandla alla LinkedIn Sales Navigator-sökningar till en ren lista med verifierade e-postadresser redo att kontaktas.
Borta är dagarna då e-postmeddelandena studsar tillbaka, du kopierar och klistrar in och hoppar mellan verktyg.
Wiza är en ny typ av försäljningsverktyg som gör leadgenereringen till en smidig upplevelse.
När du har avslutat en skrapning med Wiza kommer dina leads att finnas tillgängliga för nedladdning som en csv-fil på ditt kontos instrumentbräda. Du kan också exportera dina leads direkt till Salesforce eller Outreach.
Lär dig mer om Wiza
...
Läs mer
Funktioner
- Kontaktledning
- Kunddatabas
- Lead-hantering
- Hantering av säljaktivitet
Free CRM från Cogmento är en molnbaserad kostnadsfri lösning som är till för hantering av kundrelationer och informationssystem i marknadsföring.
Free CRM från Cogmento är en molnbaserad kostnadsfri lösning som är till för hantering av kundrelationer och informationssystem i marknadsföring.
Kontakter och företag
Instrumentbrädor för deals och pipor
Försäljningsprognoser
Kalender för flera användare
Uppgiftshantering
Kampanjer - Röst - SMS - E-post
Dokument
QuickBooks, Google, Facebook och Twitter
Lär dig mer om Cogmento CRM
...
Läs mer
Funktioner
- Kontaktledning
- Kunddatabas
- Lead-hantering
- Hantering av säljaktivitet
Oliverlist är ett allt i ett-verktyg som gör det möjligt för företag i alla storlekar att automatisera de uppsökande e-postutskicken och dramatiskt öka sin försäljning.
Oliverlist är ett allt i ett-verktyg som gör det möjligt för företag i alla storlekar att automatisera de uppsökande e-postutskicken och dramatiskt öka sin försäljning.
- Importera och hitta professionella e-postadresser via olika källor på internet, som sociala nätverk eller professionella kataloger.
- Planera uppsökande e-postkampanjer med automatisk uppföljning och automatiserad svarshantering via artificiell intelligens
- Slutligen hjälper algoritmen dig att bättre välja de potentiella kunder som är mest mottagliga för ditt erbjudande.
Lär dig mer om Oliverlist
...
Läs mer
Funktioner
- Kontaktledning
- Kunddatabas
- Lead-hantering
- Hantering av säljaktivitet

Upsales CRM
4,7
(16)
Lokal produkt
Upsales är en CRM-, marketing automation- och business intelligence-plattform som har byggts för snabbrörliga företag.
Upsales är en CRM-, marketing automation- och business intelligence-plattform som har byggts för snabbrörliga företag. Upplev ett gränssnitt som tar dig genom hela plattformen, från att attrahera leads till att hantera din försäljningsprocess och analysera resultaten. Med alla funktioner anslutna i en enda plattform börjar de stora möjligheterna att visa sig och i de flesta fall kan separata produkter vävas ihop i Upsales. Programvaran erbjuder en sömlös övergång mellan försäljning och marknadsföring.
Lär dig mer om Upsales CRM
...
Läs mer
Funktioner
- Kontaktledning
- Kunddatabas
- Lead-hantering
- Hantering av säljaktivitet
Få tillgång till och presentera dokument från Sharepoint, Google Drive, Box, OneDrive eller Salesforce med detta mobila verktyg. Online och offline.
Crescendo är ett mobilt presentationsverktyg som är skräddarsytt för fältteam som kräver tillförlitlig åtkomst till uppdaterat innehåll, både online och offline.
Crescendo förvandlar filer och mappar till en varumärkesprofilerad och elegant presentationsresurs.
Crescendo har direkt åtkomst till innehåll på företagets Sharepoint, Google Drive, Salesforce.com, Box.com eller OneDrive så att du aldrig migrerar dokument utanför dessa beprövade och säkerhetsgodkända plattformar.
Dina team med allt från 10 till 500 personer kan komma igång inom ett par minuter.
Lär dig mer om Crescendo
...
Läs mer
Funktioner
- Kontaktledning
- Kunddatabas
- Lead-hantering
- Hantering av säljaktivitet
Ett enkelt verktyg för hantering av avtal som stöder schemaläggning med dra och släpp-funktionalitet och e-postuppdateringar om uppföljning av avtal. Kan integreras med Highrise CRM.
Ett enkelt verktyg för hantering av avtal som stöder schemaläggning med dra och släpp-funktionalitet och e-postuppdateringar om uppföljning av avtal. Kan integreras med Highrise CRM.
Lär dig mer om Tracks
Funktioner
- Kontaktledning
- Kunddatabas
- Lead-hantering
- Hantering av säljaktivitet
Plattform för hantering av försäljningspipelines som är särskilt utformad för att påskynda uppstartstillväxten.
MoData är en helautomatiserad plattform för intäktsrapportering som är utformad för team med hög tillväxt som vill skala upp. Den visualiserar på ett intuitivt sätt och ger dig 360 graders inblick i ditt säljteams dåtid, nutid och framtid. Den kopplar omedelbart samman dig med den information du behöver för att fatta snabba beslut. MoData är ett av de bästa universala business intelligence-verktygen (BI) för små och medelstora företag (small and medium sized business, SMB) med alltifrån offertspårning till att upptäcka vilka säljare som behöver fler pipelines. Verktyget levereras redo att användas direkt ur förpackningen utan att någon montering krävs.
Lär dig mer om MoData Suite
...
Läs mer
Funktioner
- Kontaktledning
- Kunddatabas
- Lead-hantering
- Hantering av säljaktivitet
Introhive är en AI-driven SaaS-plattform som gör det möjligt för företag att öka intäkterna samt förbättra relationer och retention.
Introhive är en AI-driven plattform för intäktsacceleration som hjälper organisationer i alla storlekar att öka intäkterna samt förbättra relationer och retention. Programvaran föddes av frustrationen i att försöka och misslyckas med att använda CRM för att ta reda på vem som känner vem.
Introhives automatiserade datainsamling och AI-drivna relationsintelligens gör det möjligt för försäljnings-, marknadsförings- och affärsutvecklingsteamen att skippa den rutinmässiga datainmatningen och fokusera på det som är viktigast – att bygga upp kontakter och att snabbare avsluta fler affärer.
Lär dig mer om Introhive
...
Läs mer
Funktioner
- Kontaktledning
- Kunddatabas
- Lead-hantering
- Hantering av säljaktivitet
Membrain är en förstklassig plattform för försäljningseffektivitet för team som arbetar med komplex B2B-försäljning för att vinna konkurrensfördelar.
Membrain är en förstklassig plattform för försäljningseffektivitet som driver de beteenden som behövs i komplex B2B-försäljning för att öka försäljningseffektiviteten och uppnå konsekventa resultat. Med Membrain får ditt team alla verktyg för att anta de beteenden som krävs för att öka deras försäljningseffektivitet och konsekvent nå sina försäljningsmål. Membrain kan ersätta, användas tillsammans med eller anslutas till ditt traditionella CRM.
Lär dig mer om Membrain
...
Läs mer
Funktioner
- Kontaktledning
- Kunddatabas
- Lead-hantering
- Hantering av säljaktivitet
EQUP är en molnbaserad CRM-programvara som hjälper till att automatisera marknadsföring, försäljning och fakturering.
EQUP är en molnbaserad CRM-programvara som hjälper till att automatisera marknadsföring, försäljning och fakturering. EQUP har utformats för att överbrygga den klyfta som finns mellan befintliga lösningar och småföretagarnas behov. Saker som ingen annan erbjuder: - Gemensamma lager. - Gratisversionen har inga funktionsbegränsningar. - Dedikerade kontoansvariga. - Branschspecifika lösningar.
Lär dig mer om EQUP
...
Läs mer
Funktioner
- Kontaktledning
- Kunddatabas
- Lead-hantering
- Hantering av säljaktivitet