I 18 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

System för volontärhantering

System för volontärhantering hjälper till att hitta, rekrytera, koordinera, prioritera, schemalägga och kommunicera med en frivillig arbetsstyrka. Andra funktioner är registrering av volontärtimmar, matchning av jobb med färdigheter, sammanslagning av e-post samt volontärprofiler. Denna typ av system används ofta av ideella organisationer, skolor, museer och sjukhus. Använd Capterra för att hitta en lösning för volontärhantering som fungerar för ditt företag i Sverige. System för volontärhantering är relaterade till programvara för association management, program för insamling, eventhanteringssystem, system för politiska kampanjer, medlemshanteringssystem och program för insamling.

9 resultat
Gratis registreringar på internet och schemaläggningslösningar för ideella organisationer, skolor, kyrkor, team, företag, vem som helst.
Gratis registreringar på internet och samordningslösningar från SignUp.com (tidigare VolunteerSpot) gör det enkelt att samordna stora och små grupper, för vad som helst. Skapa volontärkalendrar och organisera aktiviteter på några minuter med SignUp.coms enkla planeringsguide och anpassade teman. Samla in bidrag, skicka aviseringar och uppdateringar, se servicetimmar, ansvarsfriskrivningar och mer. Passar perfekt för ideella organisationer, skolor, idrottsligor, religiösa organisationer, företag, universitet, vem som helst. Premium- och Campus-planer finns också tillgängliga. Lär dig mer om SignUp.com

Funktioner

  • Erkännandehantering
  • Tidsspårning
  • Närvarospårning
  • Registreringshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Mobilåtkomst
  • Medlemskapsledning
  • Eventhantering
  • Volontärrekrytering
  • Medlemskatalog
Specialanpassad för ideella organisationer. Upplev denna prisvärda, kraftfulla programvara för styrelsehantering och möten med en gratis provperiod idag.
Boardable är ett lågkostnadsverktyg för styrelsehantering som är till för ideella organisationer runt om i världen. Använd Boardables kraftfulla möteshanteringsprogram för att hålla virtuella möten, bygga och dela dagordningar, spela in mötesprotokoll, tilldela och hantera uppgifter mellan möten, rösta digitalt, lagra och underteckna dokument, delta i diskussioner med mera. En mobilapp gör mötesförberedelser och kommunikation enkelt och bekvämt. Utforska Boardable idag med en livedemo eller en gratis provperiod (inget kreditkort krävs). Lär dig mer om Boardable

Funktioner

  • Erkännandehantering
  • Tidsspårning
  • Närvarospårning
  • Registreringshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Mobilåtkomst
  • Medlemskapsledning
  • Eventhantering
  • Volontärrekrytering
  • Medlemskatalog
En globalt framstående digital plattform för hantering av volontärer och personal som effektiviserar den heltäckande personalledningen.
Rosterfy finns för att knyta samman gemenskaper med evenemang och frågor som de brinner för med denna teknik för engagemang hos volontärarbetare och personalstyrka. Programvaran minskar tiden som personalcheferna spenderar i kalkylblad och manuella processer, samt förbättrar retention, engagemang och närvaro i kundernas volontärdatabas. Den skalbara tekniken förenklar den tidigare manuella personalhanteringsprocessen för organisationer oavsett form och storlek. Lär dig mer om Rosterfy

Funktioner

  • Erkännandehantering
  • Tidsspårning
  • Närvarospårning
  • Registreringshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Mobilåtkomst
  • Medlemskapsledning
  • Eventhantering
  • Volontärrekrytering
  • Medlemskatalog
Anställdas volontärarbete, samhällsansvar och företagsledning i ett enda verktyg.
Produkten för volontärarbete gör att ditt samhällsansvarsdrivna företag kan ge mer tillbaka till samhället. Med Optimys volontärprodukt kan du göra mycket, som att enkelt söka, skapa och betygsätta volontärmöjligheter, matcha färdigheter med volontäruppdrag, dela med dig av dina volontäraktiviteter och få en översikt över alla anställningsansökningar. Produkten är fullpackad med funktionalitet för att göra volontärarbete handla om människorna och inte om processen. Lär dig mer om Optimy

Funktioner

  • Erkännandehantering
  • Tidsspårning
  • Närvarospårning
  • Registreringshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Mobilåtkomst
  • Medlemskapsledning
  • Eventhantering
  • Volontärrekrytering
  • Medlemskatalog
Allt i ett-hemsida+ mjukvaruplattform för > husdjursräddningar, skydd och boenden. Hund-/kattannonser, applikationer, donationer och rapporter.
Husdjursräddning, husdjursskydd och husdjursboenden använder en instrumentbräda ***** Funktionerna inkluderar > Hund/katt: offentlig profil, intern husdjurshantering (historik, rutin, disposition, medicinsk, dokument, anteckningar) | Appar: adopterare, fosterhem och volontärer. För samman husdjur med människor i ett klick | Donationer: komplett program för donatorhantering | Rapporter: Sök bland över 2 000 fält | Hemsida: professionell design och visning på telefon | Integrationer: Petfinder, Adopt-a-Pet, Found Animals, sociala medier, PayPal med mera ***** Du räddar dem. Du blir räddad. Lär dig mer om Buzz to the Rescues

Funktioner

  • Erkännandehantering
  • Tidsspårning
  • Närvarospårning
  • Registreringshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Mobilåtkomst
  • Medlemskapsledning
  • Eventhantering
  • Volontärrekrytering
  • Medlemskatalog
Open Social är en specialbyggd plattform för samhällsengagemang som är perfekt för hantering av volontärer, organisationer och yrkesverksamma medlemmar.
Skapa digitala utrymmen som gör det möjligt för dina medlemmar att dela. Open Socials plattform för gemenskapsengagemang gör att organisationer kan ge medlemmarna möjlighet att samlas, kommunicera och samarbeta var de än befinner sig i världen. Skapa förändringar i verkliga livet och skapa värde för organisationen med en webbaserad plattform och ändamålsenliga tillägg för att hantera, mobilisera och engagera nya och befintliga medlemmar. Lär dig mer om Open Social

Funktioner

  • Erkännandehantering
  • Tidsspårning
  • Närvarospårning
  • Registreringshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Mobilåtkomst
  • Medlemskapsledning
  • Eventhantering
  • Volontärrekrytering
  • Medlemskatalog
Ett rapporteringsverktyg för projekt med inverkan. Spåra närvaro (timmar och kunskaper), budgetar och kostnader för projekt på en och samma plats med visualiseringar
Datahantering för team med inverkan. Programvaran hjälper ditt team att hantera dina program för ökad inverkan som rör människor och pengar. Inbyggd granskningsplikt och revisionsloggar för dina implementeringspartner och din gemenskap, vilket gör det enkelt för dig att få en bild av hur det går för din sociala inverkan, utbildning, donationer, volontärprogram och projekt. Plattformen är anpassningsbar och fungerar över flera sektorer, projekt och anpassade rapporteringskrav. Lär dig mer om The Social Collective

Funktioner

  • Erkännandehantering
  • Tidsspårning
  • Närvarospårning
  • Registreringshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Mobilåtkomst
  • Medlemskapsledning
  • Eventhantering
  • Volontärrekrytering
  • Medlemskatalog
Har rankats som det bästa systemet. Avancerad, mobil och sociala medier-vänlig. Inbyggda realtids-brottsregisterkontroller. Flera prispaket och funktionspaket.
Oberoende betygsatt som det bästa alternativet (se länken nedan). System för hantering av volontärer, donatorer, klienter, dotterbolag och grupper med inbyggd live-brottsbakgrundskontroll, referenskontroll, stöd för e-kampanjer, undersökningsverktyg och mycket mer. Flera prispaket gör att du kan bygga det paket som passar dina behov och din budget bäst. Programvara som kan integreras med din webbplats och externa system. eCoordinator följer ADA, HIPAA och FISMA. Används av Smithsonian och delstaterna VA, CA, TX, MD, NV. Lär dig mer om eCoordinator

Funktioner

  • Erkännandehantering
  • Tidsspårning
  • Närvarospårning
  • Registreringshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Mobilåtkomst
  • Medlemskapsledning
  • Eventhantering
  • Volontärrekrytering
  • Medlemskatalog
Teamsamarbete för volontärgrupper. All planering och kommunikation på ett ställe. ViVil gör det enkelt för alla att hålla sig engagerade.
Volontärer verkar för det goda runtom i världen, men att organisera arbetet är en verklig utmaning för volontärledare. Och om volontärer inte känner en anknytning till sitt team, sin gruppledare eller det uppdrag de anmält sig till så är det lätt att tappa motivationen. ViVil låter dig ha dina scheman, information och kommunikation med ditt team på ett och samma ställe. Det hjälper till att frigöra din tid så att du kan fokusera på det som är viktigt – dina medarbetare och ditt uppdrag. Lär dig mer om ViVil

Funktioner

  • Erkännandehantering
  • Tidsspårning
  • Närvarospårning
  • Registreringshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Mobilåtkomst
  • Medlemskapsledning
  • Eventhantering
  • Volontärrekrytering
  • Medlemskatalog