I 18 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

Verktyg för sociala medier

Verktyg för sociala medier stödjer kunders interaktioner med varandra såväl som med organisationen. Sökmotoroptimering, bloggande, podcastande, nyhetsbrev, profilsidor, anslagstavlor, virusinnehåll och medlemskataloger är alla verktyg för sociala medier som kan öka webbtrafik, synlighet och interaktivitet för företag med en webbnärvaro. Verktyg för sociala medier har kopplingar till Programvara för kontakthantering, CMS-system, programvara för innehållshantering, Medlemshanteringssystem och portalsystem.

23 resultat
Se till att lanseringarna går smidigt och att kommunikationen är tydlig genom att använda Trello för att se vilka uppgifter som är på rätt spår och vilket innehåll som står på tur härnäst.
Trello hjälper dina marknadsföringsteam att få mer gjort: planering av en lansering, innehåll i redaktionskalendern, mötesagendor och allt däremellan. Trello är en kommandocentral som kopplar samman alla dina uppgifter och verktyg, visar statusuppdateringar och deadlines och ger teammedlemmarna möjlighet att snabbt dela kommentarer med varandra. Bifoga filer och ärenden från andra appar, såsom Google Docs och Salesforce, så att allt finns på en och samma plats. Se till att lanseringarna går smidigt och att hela marknadsföringsteamet hålls uppdaterat. Lär dig mer om Trello

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Innehållshantering
  • Engagemangsspårning
  • Mediabibliotek
  • Integration av sociala medier
  • Real-Time Notifications
  • Aktivitetspanel
  • Chatt och meddelanden
  • Social marknadsföring
  • @nämnanden
monday.com hjälper team att samarbeta med det sociala nätverkandet med anpassningsbara dra och släpp-instrumentbräden, från idé till utförande.
monday.com är ett intuitivt arbetsoperativsystem där team skapar sina kreativa processer och marknadsföringsprocesser på några minuter för att sköta sina projekt och sitt dagliga arbete. Teamen kommunicerar sömlöst med en adaptiv plattform som automatiserar manuellt arbete och skapar transparens så att du vet var allt står direkt. Funktionerna inkluderar: anpassningsbara mallar, fildelning, tidsuppföljning, automatiseringar och beroenden, översiktsinstrumentsbrädor och integrationer med populära verktyg som Facebook, Mailchimp, Hubspot och mer. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Innehållshantering
  • Engagemangsspårning
  • Mediabibliotek
  • Integration av sociala medier
  • Real-Time Notifications
  • Aktivitetspanel
  • Chatt och meddelanden
  • Social marknadsföring
  • @nämnanden
Ett förstklassigt socialt intranät och privat social nätverksprogramvara för företag som används av över fyra miljoner företag över hela världen.
Bitrix24 är en kostnadsfri social intranätsprogramvara som finns både i molnet och lokalt. Programvaran är 100 % gratis när den används av små team. Bitrix24 levereras med över 30 kostnadsfria intranätsverktyg, öppen källkod, mobilappar, API, innehållshanteringssystem, sociala och klassiska gränssnitt och integrationer för Active Directory, SharePoint-listor, Outlook och MS Exchange. Obegränsade användarabonnemang erbjuds. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Innehållshantering
  • Engagemangsspårning
  • Mediabibliotek
  • Integration av sociala medier
  • Real-Time Notifications
  • Aktivitetspanel
  • Chatt och meddelanden
  • Social marknadsföring
  • @nämnanden
En fullfjädrad alumnhanteringslösning (SaaS) för utbildningsinstitutioner och företag för att bygga exklusiva alumnnätverk.
Hjälper utbildningsinstitutioner genom att automatiskt uppdatera alumndatabaser, karriärutveckling och högre utbildningsframsteg, insamlingar och ökat alumnengagemang med över 350 kunder i 14 regioner, inklusive Indien, Australien, Europa, Malaysia, Mellanöstern, Afrika, Japan, Filippinerna, USA och Karibien. Hjälper företag att hålla kontakten med tidigare personal, förbättra arbetsgivarvarumärket, återanställning och remisser. Betrodd av företag som Qualcomm, KPIT, HeroMotoCorp och organisationer som FN:s Initiativ om globala e-skolor och gemenskaper (global e-schools and communities initiative, GESCI). Lär dig mer om Vaave

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Innehållshantering
  • Engagemangsspårning
  • Mediabibliotek
  • Integration av sociala medier
  • Real-Time Notifications
  • Aktivitetspanel
  • Chatt och meddelanden
  • Social marknadsföring
  • @nämnanden
Reputation ger dig en 360-graders översikt över ens rykte på internet så man effektivt kan hantera recensioner, affärsannonser, sociala medier och kundundersökningar
Reputation säger sig ha förändrat hur företag förbättrar sin kundupplevelse genom respons från kunder. Reputations plattform översätter stora mängder efterfrågade och icke begärda responsdata till insikter som företag använder för att lära sig av och växa – inklusive kundupplevelser, drift och mycket mer. Reputation kallar denna process för Reputation Experience Management (ryktesupplevelsehantering), en kategori de själva har hittat på. Lär dig mer om Reputation

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Innehållshantering
  • Engagemangsspårning
  • Mediabibliotek
  • Integration av sociala medier
  • Real-Time Notifications
  • Aktivitetspanel
  • Chatt och meddelanden
  • Social marknadsföring
  • @nämnanden
Med MangoApps kan ditt team interagera och samarbeta i en social medieliknande arbetsyta.
Med MangoApps kan ditt team interagera och samarbeta i en social medieliknande arbetsyta med enkel spelifiering och funktioner för erkännande av medarbetare. MangoApps har en intelligent medarbetarplattform som är utformad för och betjänar organisationer med mellan 50–50 000 anställda inom en rad olika branscher, till exempel återförsäljare, sjukvård, tillverkning, ideella organisationer, professionella tjänster, finansiella tjänster, media, teknik och den offentliga sektorn. Lär dig mer om MangoApps

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Innehållshantering
  • Engagemangsspårning
  • Mediabibliotek
  • Integration av sociala medier
  • Real-Time Notifications
  • Aktivitetspanel
  • Chatt och meddelanden
  • Social marknadsföring
  • @nämnanden
Facelift Cloud erbjuder en mångfacetterad lösning som hjälper dig att centraliserat och effektivt hantera allt ditt nätverkande i relevanta sociala medier.
Facelift Cloud är ett världsledande verktyg för nätverkande i sociala medier. Programvaran hjälper dig att centraliserat och effektivt hantera ditt nätverkande i alla relevanta kanaler genom att samla all hantering av sociala medier i ett enda smart verktyg. Lämplig för alla företagsstorlekar på alla platser, med aktiva användare i över 50 länder över hela världen. Facelift Cloud gör det möjligt för varumärken, byråer och offentliga institutioner att framgångsrikt uppnå sina affärsmål. Verktyget är ISO 27001-certifierat. Lär dig mer om facelift

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Innehållshantering
  • Engagemangsspårning
  • Mediabibliotek
  • Integration av sociala medier
  • Real-Time Notifications
  • Aktivitetspanel
  • Chatt och meddelanden
  • Social marknadsföring
  • @nämnanden
Tribe erbjuder en plattform för att bygga engagerande sociala nätverksplatser med omfattande aktivitetsflöden, grupper och stöd för flera inläggstyper.
Tribe erbjuder en helt anpassningsbar programvara för sociala nätverk för att skapa engagerande sociala gemenskaper. Den moderna designen i kombination med AI-baserat aktivitetsflöde, spelifieringssystem och gruppfunktioner gör att du kan bygga vanebildande sociala destinationer med djupgående sammanhållning. Användarna kan ställa frågor, skicka in svar, upprösta, kommentera, ladda upp videor och dela flera typer av inlägg. Dra nytta av starkt modulära sociala motor, integrationer, widgetar och API för att få medlemmarna att återvända. Lär dig mer om Bettermode

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Innehållshantering
  • Engagemangsspårning
  • Mediabibliotek
  • Integration av sociala medier
  • Real-Time Notifications
  • Aktivitetspanel
  • Chatt och meddelanden
  • Social marknadsföring
  • @nämnanden
Bygg relationer och följ upp ROI på sociala medier på företagsnivå med Sprinklr, som drivs av en av branschens mest avancerade AI-motorer.
Sprinklr är kanske den enda sociala nätverkslösningen i företagsklass som 90 % av världens 100 främsta varumärken litar på. Sprinklr drivs av en av branschens mest avancerade AI-motorer och hjälper varumärken att bygga relationer och skapa positiva interaktioner oavsett var dina kunder befinner sig på mer än 35 sociala och digitala kanaler, allt från en enda Unified-CXM-plattform. Lämna punktlösningskaoset bakom dig med Sprinklr. Lär dig mer om Sprinklr

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Innehållshantering
  • Engagemangsspårning
  • Mediabibliotek
  • Integration av sociala medier
  • Real-Time Notifications
  • Aktivitetspanel
  • Chatt och meddelanden
  • Social marknadsföring
  • @nämnanden
Raklet är en allt-i-ett-lösning för att bygga, engagera och utveckla din nätgemenskap. Moderna produkter för kontakter, meddelanden och betalningar.
Raklet gör det möjligt för nätgemenskaper att träffas, nätverka och växa. Allt-i-ett-plattform för nätgemenskapshantering som hjälper dig att skapa varumärkesengagemang och möjligheter. Den är enkel att installera för att matcha dina varumärkesfärger. Du kan: – Organisera och berika din medlemsdatabas med Raklet CRM – Skapa obegränsat antal anpassade formulär och sidor – Kommunicera via appen, textmeddelande eller e-post – Inkassera betalningar online (produkt och biljettförsäljning, medlemskap, donationer ...) – Förenkla evenemangshanteringen – Utföra avancerad rapportering. Lär dig mer om Raklet

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Innehållshantering
  • Engagemangsspårning
  • Mediabibliotek
  • Integration av sociala medier
  • Real-Time Notifications
  • Aktivitetspanel
  • Chatt och meddelanden
  • Social marknadsföring
  • @nämnanden
Zoho Connect är en programvara för teamsamarbete som för samman människor och de resurser de behöver till en plats, vilket gör det enklare att få arbete gjort.
Zoho Connect är en teamsamarbetsapp som förenar människor, resurser och apparna som de behöver. Användare kan dela idéer, hålla diskussioner i realtid, kontakta vem som helst i nätverket, skapa sina egna appar, bygga upp sin kunskapsbas, hantera sina arbetsplaner och även komma åt appar som är utformade för att få teamet att arbeta snabbt och enkelt. Med Zoho Connect garanteras snabbare kommunikation och bättre samarbete. Lär dig mer om Zoho Connect

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Innehållshantering
  • Engagemangsspårning
  • Mediabibliotek
  • Integration av sociala medier
  • Real-Time Notifications
  • Aktivitetspanel
  • Chatt och meddelanden
  • Social marknadsföring
  • @nämnanden
Jostle är ett intranät som är utformat för att förenkla livet och göra det enkelt när du växer, så att dina medarbetare och din organisation kan blomstra
Upptäck ett enkelt verktyg som för människor samman. Varför? Eftersom dagens organisationer är mer komplexa än någonsin: människor är utspridda, det finns mer information och människor har fler sätt att kommunicera än någonsin tidigare. Att sträva efter att skapa en gemenskap på din arbetsplats är ett ädelt mål, men det bör inte bidra till denna komplexitet. Du behöver ett sätt att hjälpa människor att delta i din arbetskultur och känna värdet av sina insatser. Jostle är utformad för att stärka människor och organisationer. Lär dig mer om Jostle

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Innehållshantering
  • Engagemangsspårning
  • Mediabibliotek
  • Integration av sociala medier
  • Real-Time Notifications
  • Aktivitetspanel
  • Chatt och meddelanden
  • Social marknadsföring
  • @nämnanden
Frigör potentialen i din gemenskap med en av de mest flexibla och kraftfulla allt-i-ett-lösningarna för socialt nätverkande och gemenskapshantering.
Frigör potentialen i din gemenskap med Hivebrite, en av de mest avancerade allt-i-ett-plattformarna för socialt nätverkande. Hivebrite är enkel att installera för att matcha dina varumärkesfärger. Den hjälper dig att bygga upp varumärkesengagemang och skapa möjligheter för ditt privata sociala nätverk. Hantera din medlemsdatabas, centralisera kommunikationen med dina medlemmar, skapa evenemang och inkassera onlinebetalningar genom ett enda användarvänligt gränssnitt. Lär dig mer om Hivebrite

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Innehållshantering
  • Engagemangsspårning
  • Mediabibliotek
  • Integration av sociala medier
  • Real-Time Notifications
  • Aktivitetspanel
  • Chatt och meddelanden
  • Social marknadsföring
  • @nämnanden
Håll pulsen på organisationen. Enkelt. Snabbt. Var du än befinner dig.
Speakap tillhandahåller kommunikationsplattformar som främjar en strukturerad dialog med medarbetare i frontlinjen. Du kan stödja och informera hela din personalstyrka var du än befinner dig med Speakaps robusta funktionsuppsättning. Används av fler än 350 varumärken i 27 länder. Bland kunderna finns bland annat Marriott Hotels, IKEA, Saks Off Fifth och Bosch. Lär dig mer om Speakap

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Innehållshantering
  • Engagemangsspårning
  • Mediabibliotek
  • Integration av sociala medier
  • Real-Time Notifications
  • Aktivitetspanel
  • Chatt och meddelanden
  • Social marknadsföring
  • @nämnanden
G Suite endast för intranät för företag. Dela nyhetsflöden och bloggar, skapa diskussionsforum och hantera en medarbetardatabas med Happeo.
G Suite endast för intranät – Happeo ger användare en anpassningsbar digital arbetsplats. Få åtkomst till din Google-kalender direkt på plattformen, hantera ditt innehåll och bädda in specifika filer på sidor eller kanaler. Använd den omfattande sökfunktionen för att söka efter personer, dokument, kalkylark och mycket mer, var som helst i Happeo. Skapa din egen kunskapsbas och Wiki för att hjälpa medarbetare under deras onboarding eller för att förstå interna processer, samtidigt som du håller ditt intranät privat och säkert från omvärlden. Lär dig mer om Happeo

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Innehållshantering
  • Engagemangsspårning
  • Mediabibliotek
  • Integration av sociala medier
  • Real-Time Notifications
  • Aktivitetspanel
  • Chatt och meddelanden
  • Social marknadsföring
  • @nämnanden
Programvara som hjälper dig att skapa, engagera och utveckla din nätgemenskap. Be om en demo idag.
En flexibel vitskyltningslösning för sociala nätverk som skräddarsytts för dig. VeryConnects lättanvända plattform låter dig bygga din nätgemenskap med ditt uppdrag i åtanke. Dela inlägg, tagga personer, skicka privata meddelanden, skapa grupper och dela filer. Plattformens skalbarhet gör att du kan ändra funktionerna efter dina behov när nätgemenskapen växer. Begär en gratis demo idag för att se hur VeryConnect kan hjälpa dig att skapa din nätgemenskap. Lär dig mer om VeryConnect

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Innehållshantering
  • Engagemangsspårning
  • Mediabibliotek
  • Integration av sociala medier
  • Real-Time Notifications
  • Aktivitetspanel
  • Chatt och meddelanden
  • Social marknadsföring
  • @nämnanden
PeerBoard är en inbäddad social nätverks- och samarbetsprogramvara med tydlig och utbyggbar infrastruktur.
PeerBoard är en inbäddad social nätverks- och samarbetsprogramvara med tydlig och utbyggbar infrastruktur. Programvaran erbjuder kategoriserat nyhetsflöde, visuell anpassning, omfattande användarprofiler och kommentarer på flera nivåer. Du kan använda mjukvaruutvecklingskit (software development kit, SDK) med öppen källa för dina personliga behov eller WordPress-integrering för snabb och smidig installation. PeerBoard är en perfekt lösning för alla typer av privata och offentliga grupper, små och medelstora företag eller privatpersoner. Bygg upp en stark gemenskap på en bekväm och säker plats. Lär dig mer om PeerBoard

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Innehållshantering
  • Engagemangsspårning
  • Mediabibliotek
  • Integration av sociala medier
  • Real-Time Notifications
  • Aktivitetspanel
  • Chatt och meddelanden
  • Social marknadsföring
  • @nämnanden
inSided är SaaS på riktigt utan några ytterligare kostnader eller krav på utvecklingsresurser, en webbaserad gemenskapsplattform som är både enkel att installera och skala.
inSided är en webbaserad plattform, specifikt byggd så att dina kunder enkelt kan hitta svar på sina frågor, skala upp din kundtjänst, kundens framgång och öka kundens självbetjäning, kundlojalitet, produktimplementering och förespråkande. Hjälp dina kunder att hjälpa andra genom att ge dem verktygen för effektiv självbetjäning, inlärning genom kommunikation och få produktinsikter så att du kan fokusera på det som verkligen är viktigt – att dina kunder är nöjda. Lär dig mer om Gainsight Digital Hub

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Innehållshantering
  • Engagemangsspårning
  • Mediabibliotek
  • Integration av sociala medier
  • Real-Time Notifications
  • Aktivitetspanel
  • Chatt och meddelanden
  • Social marknadsföring
  • @nämnanden
idloom-wall samlar några av de bästa verktygen som sociala medier har att erbjuda i en mångsidig intranät-/extranätplattform.
idloom-wall är en revolutionerande intranät-/extranätplattform som kombinerar en bra balans av traditionella intranätslösningar med kraften hos sociala mediefunktioner och -applikationer. idloom-wall är specialutformad för kunskaps- och expertishantering. Den kombinerar styrkan hos en samarbetsplattform med flexibiliteten och smidigheten hos ett socialt nätverk som du kan personanpassa efter dina organisationers specifika behov. Lär dig mer om idloom.wall

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Innehållshantering
  • Engagemangsspårning
  • Mediabibliotek
  • Integration av sociala medier
  • Real-Time Notifications
  • Aktivitetspanel
  • Chatt och meddelanden
  • Social marknadsföring
  • @nämnanden
Plek är ett lättanvänt, snabbt, smart och säkert socialt intranät.
Plek är en lättanvänd, snabb, smart och säker social intranätplattform med alla nödvändiga funktioner: nyheter, profiler, grupper, meddelanden, kalendrar, dokument och meddelanden. Plek hjälper dig att bryta upp informationssilor, stimulera samarbete och kunskapsdelning. Involvera personer med Plek, internt eller över organisatoriska gränser: medarbetare, samarbetspartner, frilansare, volontärer, intressenter, konsumenter... Lär dig mer om Plek

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Innehållshantering
  • Engagemangsspårning
  • Mediabibliotek
  • Integration av sociala medier
  • Real-Time Notifications
  • Aktivitetspanel
  • Chatt och meddelanden
  • Social marknadsföring
  • @nämnanden
Reech Influence Cloud är en modulär Saas-lösning för att hantera och optimera alla aktiviteter inom influencermarknadsföring.
Reech Influence Cloud är en modulär Saas-lösning för att hantera och optimera alla aktiviteter inom influencermarknadsföring. Med Reech Influence Cloud kan du identifiera, kvalificera och aktivera influencers, upprätta kontrakt, mäta resultatet av dina kampanjer och övervaka influencertrender. Lär dig mer om Reech Influence Cloud

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Innehållshantering
  • Engagemangsspårning
  • Mediabibliotek
  • Integration av sociala medier
  • Real-Time Notifications
  • Aktivitetspanel
  • Chatt och meddelanden
  • Social marknadsföring
  • @nämnanden
En utmärkt gemenskapsfokuserad plattform för att få din gemenskap att växa, organisera evenemang och kommunicera med medlemmar på ett och samma ställe.
Kommunity är en utmärkt gemenskapsfokuserad plattform för sociala evenemang för att få din gemenskap att växa både lokalt och internationellt, enkelt organisera evenemang och kommunicera med medlemmar på ett och samma ställe. (1) Samla in RSVP, sälj biljetter (2) Skapa inbyggda formulär: Frågor och svar, enkäter, feedback (3) Skicka e-post och segmentera medlemmar (4) Följ personer i ditt flöde och chatta i DM (5) Få automatiska e-postpåminnelser vid nya evenemang (6) Skapa inbyggd CFP (7) Sänd virtuella evenemang (8) Ladda upp evenemangsvideor och -bilder. Lär dig mer om Kommunity

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Innehållshantering
  • Engagemangsspårning
  • Mediabibliotek
  • Integration av sociala medier
  • Real-Time Notifications
  • Aktivitetspanel
  • Chatt och meddelanden
  • Social marknadsföring
  • @nämnanden
Programvara för virtuella evenemang som hjälper till att skapa, marknadsföra och underlätta möten och evenemang online.
Programvara för virtuella evenemang som är utformad för företag i alla branscher. Programvaran hjälper företag att konfigurera, arrangera och hantera virtuella evenemang. Plattformens funktioner inkluderar chatt- och omröstningsfunktioner, grupprum, anpassningsbara teman samt videokonferenser och sändning. Lär dig mer om Bluemeet

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Innehållshantering
  • Engagemangsspårning
  • Mediabibliotek
  • Integration av sociala medier
  • Real-Time Notifications
  • Aktivitetspanel
  • Chatt och meddelanden
  • Social marknadsföring
  • @nämnanden