I 17 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

System för förslagshantering

System för förslagshantering hjälper företag att hantera förslaget och processen för anbudsbegäran. Anbudsgivare kan snabbt skapa starka affärsförslag och svar på anbudsförfrågningar som är skräddarsydda efter behoven för varje anbud. Programvara för förslagshantering hjälper till att automatisera de besvärligare aspekterna av att skriva förslag samtidigt som den tar fram ett detaljerat och professionellt dokument. Vissa system för förslagshantering passar också bra för företag som begär in anbud. I det här fallet hjälper systemet till att organisera och utvärdera olika aspekter av flera anbud samtidigt. System för förslagshantering är relaterade till offertprogram, program för kontrakthantering och program för CRM-service.

Sverige Visa lokala produkter
27 resultat
CV Partner används av ledande leverantörer av yrkesmässiga tjänster för att hantera deras CV och fallstudier och för att vinna fler anbud och förslag. Lär dig mer om Flowcase
CV Partner är ett SaaS-verktyg för att hantera dina CV:n/resuméer och fallstudier för anbud och förfrågningar. Med CV Partner kan du enkelt hantera och skräddarsy ditt företags inloggningsuppgifter för anbud eller anbudsbegäran. Verktyget gör det också enkelt att exportera CV:n och fallstudier till Word, PowerPoint och PDF, inklusive klient- och budspecifika mallar. Företag som använder CV Partner ägnar 50 % mindre tid åt att uppdatera CV:n och fallstudier, och används av ledande varumärken inom branschen för yrkesmässiga tjänster globalt. Lär dig mer om Flowcase

Funktioner

  • Skapa förslag
  • Elektronisk underskrift
  • Ersättningshantering
  • Automatisk formatering
  • Innehållsbibliotek
  • Verifieringskedja
  • Versionskontroll
  • Arbetsflödeshantering
  • Kunskapsbashantering
  • Dokumenthantering
Heltäckande automatiserad hantering av förslag, enkelt med Jotform Enterprise
Heltäckande hantering av förslag, allt på en och samma plattform. Ladda upp dina förslagsprocesser med Jotform Enterprise. Välj bland hundratals mallar och skapa och distribuera förslag på bara några minuter. Utnyttja Jotform Sign and Approvals för att samla in e-signaturer och automatiskt vidarebefordra förslag till relevanta parter, och spåra enkelt utvecklingen varje steg på vägen. Se till att ditt team är med i flödet med Jotform Teams arbetsytor, där du kan organisera teamtillgångar som förslagsdokument, PDF-filer och formulär. Lär dig mer om Jotform

Funktioner

  • Skapa förslag
  • Elektronisk underskrift
  • Ersättningshantering
  • Automatisk formatering
  • Innehållsbibliotek
  • Verifieringskedja
  • Versionskontroll
  • Arbetsflödeshantering
  • Kunskapsbashantering
  • Dokumenthantering
PandaDoc är ett allt-i-ett-verktyg för att snabbt och enkelt skapa, redigera, skicka, spåra och e-signera förslag och andra affärsdokument.
PandaDoc är ett allt-i-ett-verktyg för att skapa, redigera, spåra och e-signera förslag snabbt och enkelt. Upptäck ett bättre sätt att generera professionella förslag. Ta hem fler affärer med obegränsade e-signaturer, återanvändbara mallar, redigering i appar, CRM-integration, API:er och personlig support dygnet runt. I genomsnitt skapar våra användare dokument på under fyra minuter och rapporterar 20 % mer avslutade affärer. Gör som 50 000 andra företag som automatiserar dokument, snabbar upp försäljningsförloppet och tar hem fler affärer! Lär dig mer om PandaDoc

Funktioner

  • Skapa förslag
  • Elektronisk underskrift
  • Ersättningshantering
  • Automatisk formatering
  • Innehållsbibliotek
  • Verifieringskedja
  • Versionskontroll
  • Arbetsflödeshantering
  • Kunskapsbashantering
  • Dokumenthantering
Proposify minskar friktionen i ditt försäljningsarbetsflöde, vilket gör det enkelt för dina säljare att snabbt skapa professionella förslag.
Proposify hjälper moderna säljteam att skapa, skicka, kartlägga och e-signera vinnande förslag, kontrakt och avtal. Återanvändbara mallar och central lagring för förslagsinnehåll sparar tid, medan förslag med interaktiv prissättning, videor och livechatt imponerar på prospekt. Visa mätetal ger insikt i hur länge varje avsnitt visas, och genom integrering med favoritappar, som Salesforce, blir det möjligt för representanter att enkelt skapa säljdokument utan att lämna CRM. Lär dig mer om Proposify

Funktioner

  • Skapa förslag
  • Elektronisk underskrift
  • Ersättningshantering
  • Automatisk formatering
  • Innehållsbibliotek
  • Verifieringskedja
  • Versionskontroll
  • Arbetsflödeshantering
  • Kunskapsbashantering
  • Dokumenthantering
Heltäckande automatiserad hantering av förslag, enkelt med Jotform Enterprise
Heltäckande hantering av förslag, allt på en och samma plattform. Ladda upp dina förslagsprocesser med Jotform Enterprise. Välj bland hundratals mallar och skapa och distribuera förslag på bara några minuter. Utnyttja Jotform Sign and Approvals för att samla in e-signaturer och automatiskt vidarebefordra förslag till relevanta parter, och spåra enkelt utvecklingen varje steg på vägen. Se till att ditt team är med i flödet med Jotform Teams arbetsytor, där du kan organisera teamtillgångar som förslagsdokument, PDF-filer och formulär. Lär dig mer om Jotform Sign

Funktioner

  • Skapa förslag
  • Elektronisk underskrift
  • Ersättningshantering
  • Automatisk formatering
  • Innehållsbibliotek
  • Verifieringskedja
  • Versionskontroll
  • Arbetsflödeshantering
  • Kunskapsbashantering
  • Dokumenthantering
Webbaserad programvara som gör att du kan skapa anbud snabbare, få dem att se fantastiska ut och vinna jobbet snabbare med digitala signaturer.
Better Proposals hjälper dig att skapa dina anbud snabbare, får dem att se mer professionella ut och ger dig alla verktyg du behöver för att vinna jobbet så snabbt som möjligt. Att veta när dina anbud öppnas, vidarebefordras och laddas ner hjälper dig att följa upp vid exakt rätt tidpunkt och på det mest lämpliga sättet. Att låta dina kunder underteckna dina anbud på internet innebär att du kan smida medan järnet är varmt. Genom att skicka bättre anbud blir din verksamhet bättre. Lär dig mer om Better Proposals

Funktioner

  • Skapa förslag
  • Elektronisk underskrift
  • Ersättningshantering
  • Automatisk formatering
  • Innehållsbibliotek
  • Verifieringskedja
  • Versionskontroll
  • Arbetsflödeshantering
  • Kunskapsbashantering
  • Dokumenthantering
Webbaserat verktyg som hjälper företag att automatisera dokumentgenereringsprocesserna och koppla ihop företagets alla delar.
Förvandla din dokumentgenerering och skapa processer som kopplar samman alla delar av din verksamhet. Skapa ett enkelt, exakt och effektivt informationsflöde i alla dokumentsteg som får din verksamhet att fungera. * Konfigurera dokumentmallar, arbetsflöden och godkännanden * Guidebaserat dokumentskapande * Dela och samarbeta säkert med dokument i realtid * Förvara dokument säkert och tillgängligt i en central och säker molnlagringsplats Lär dig mer om Conga Document Generation

Funktioner

  • Skapa förslag
  • Elektronisk underskrift
  • Ersättningshantering
  • Automatisk formatering
  • Innehållsbibliotek
  • Verifieringskedja
  • Versionskontroll
  • Arbetsflödeshantering
  • Kunskapsbashantering
  • Dokumenthantering
Programvara för professionella anbud. Skapa enkelt vackra anbud. Imponera på dina kunder och vinn fler projekt.
Programvara för professionella anbud. Skapa enkelt vackra anbud. Imponera på dina kunder och vinn fler projekt. Lär dig mer om Prospero

Funktioner

  • Skapa förslag
  • Elektronisk underskrift
  • Ersättningshantering
  • Automatisk formatering
  • Innehållsbibliotek
  • Verifieringskedja
  • Versionskontroll
  • Arbetsflödeshantering
  • Kunskapsbashantering
  • Dokumenthantering
DealHub är enkel att installera och använda och skapar en jättebra varumärkesupplevelse för varje offert, förslag, kontrakt eller avtal som du skickar.
DealHub är enkel att installera och använda och skapar den perfekta varumärkesupplevelsen för varje offert, offert, beställningsformulär, kontrakt och avtal som du skickar. Automatisera försäljningsarbetsflöden, godkännanden och spåra köparengagemang. Få fler erbjudanden snabbare med DealHubs början-till-slut lösning. DealHub-lösningen är inbyggd i Salesforce CRM och Microsoft Dynamics CRM. Lär dig mer om DealHub

Funktioner

  • Skapa förslag
  • Elektronisk underskrift
  • Ersättningshantering
  • Automatisk formatering
  • Innehållsbibliotek
  • Verifieringskedja
  • Versionskontroll
  • Arbetsflödeshantering
  • Kunskapsbashantering
  • Dokumenthantering
Sverige Lokal produkt
Oneflow omvandlar den föråldrade kontraktsprocessen till en underbart ansluten digital upplevelse före, under och efter underskrift.
Oneflow automatiserar hela kontraktsprocessen från början till slut – allt på ett och samma ställe. Förvandla klumpiga och statiska avtal till användbara digitala kontrakt. Skapa och samarbeta med dina kontrakt direkt i webbläsaren. Signera med ett klick. Hantera livscykeln och få insikter om kontrakt. Integrera sömlöst med ditt CRM. Processerna går snabbare, besluten blir bättre och affärerna går snabbare. Det är ett enklare, smidigare och smartare sätt för team i alla former och storlekar som vill hantera sina kontrakt. Lär dig mer om Oneflow

Funktioner

  • Skapa förslag
  • Elektronisk underskrift
  • Ersättningshantering
  • Automatisk formatering
  • Innehållsbibliotek
  • Verifieringskedja
  • Versionskontroll
  • Arbetsflödeshantering
  • Kunskapsbashantering
  • Dokumenthantering
Allt-i-ett-betalningsplattform utformad för att påskynda handeln för B2B- och B2C-verksamheter.
BlueSnap tillhandahåller en allt-i-ett-betalningsplattform som är utformad för att påskynda handeln för B2B- och B2C-verksamheter. BlueSnaps plattform stöder internet- och mobilförsäljning, marknadsplatser, prenumerationer, fakturabetalningar, automatiserade kundfordringar och manuella beställningar via en virtuell terminal. Med en enda integrering på plattformen kan du enkelt acceptera alla betalningar. Plattformen inkluderar tillgång till 100 betalningstyper, inklusive populära e-plånböcker, inbyggda bedrägeriskydd i världsklass för att skydda din försäljning Lär dig mer om BlueSnap

Funktioner

  • Skapa förslag
  • Elektronisk underskrift
  • Ersättningshantering
  • Automatisk formatering
  • Innehållsbibliotek
  • Verifieringskedja
  • Versionskontroll
  • Arbetsflödeshantering
  • Kunskapsbashantering
  • Dokumenthantering
Anbudsspecialister och säljteam skapar vackra, varumärkesmärkta, övertygande anbud och RFP-svar i Microsoft Word.
I 25 år har Expedience Softwares prisbelönta lösning för anbudsbegäran (request for proposal, RFP) och anbud hjälpt sälj- och anbudsteam att skapa vackra, varumärkesmärkta, övertygande anbud i Microsoft Word. Expedience är en av de ledande lösningarna i branschen med sin innovativa utökning av MS Office, inklusive avancerad automatisering och Excel-integrering för att producera vinnande anbud, Excel RFP:er, SOW:er, DDQ:er och mycket mer. Med kunder över hela världen är Expedience en av de främsta lösningarna för ekonomi, sjukvård, juridik, tillverkning, teknik och mycket mer. Lär dig mer om Expedience Proposal Software

Funktioner

  • Skapa förslag
  • Elektronisk underskrift
  • Ersättningshantering
  • Automatisk formatering
  • Innehållsbibliotek
  • Verifieringskedja
  • Versionskontroll
  • Arbetsflödeshantering
  • Kunskapsbashantering
  • Dokumenthantering
Molnbaserat enkelt, modulärt operativsystem som möjliggör distansarbete.
Proteus är ett molnbaserat modulärt operativsystem som förändrar vårt sätt att arbeta. Det kombinerar verktyg för integrerad arbetsledning (ERP) med en marknad för frilansare, en programvarugateway och ett professionellt kunskapsforum. Proteus ger tillgång till kompetenta talanger och underlättar distansarbete via en online-miljö. Proteus för företag bort från en modell med fasta kostnader till en på begäranmodell, vilket är avgörande för att förbli konkurrenskraftig i en miljö med låga marginaler. Lär dig mer om Proteus

Funktioner

  • Skapa förslag
  • Elektronisk underskrift
  • Ersättningshantering
  • Automatisk formatering
  • Innehållsbibliotek
  • Verifieringskedja
  • Versionskontroll
  • Arbetsflödeshantering
  • Kunskapsbashantering
  • Dokumenthantering
X-faktorn för att vinna anbud och förslag. XaitPorter är en lösning för samredigering och automatisering för team.
XaitPorter är en komplett allt i ett-lösning för samredigering av programvara som team kan använda för att skapa, hantera och producera dokument tillsammans. Effektivisera och optimera dokumentproduktionen för att maximera intäkterna från anbud och förslag och andra verksamhetskritiska dokument. Lär dig mer om XaitPorter

Funktioner

  • Skapa förslag
  • Elektronisk underskrift
  • Ersättningshantering
  • Automatisk formatering
  • Innehållsbibliotek
  • Verifieringskedja
  • Versionskontroll
  • Arbetsflödeshantering
  • Kunskapsbashantering
  • Dokumenthantering
Alla agila företag som digitaliserar sitt pappersarbete och letar efter ett prisvärt allt i ett-verktyg för att hantera kostnadsförslag, offerter och kontrakt
Samarbeta effektivt och skapa, granska och signera varje anbud på ett centralt ställe. En allt-i-ett-dokumenthantering som hjälper individer och team att driva sitt företag. RevvSales är ett överlägset alternativ till Google docs eller Microsoft Word med lättanvända mallar, godkännanden och arbetsflöden. Fler än 1 000 företag förlitar sig på programvaran för sin dokumenthantering. Integrera data med dina registersystem: CRM, löner och redovisning. Driv ditt företag framåt, ett dokument i taget. Lär dig mer om Revv

Funktioner

  • Skapa förslag
  • Elektronisk underskrift
  • Ersättningshantering
  • Automatisk formatering
  • Innehållsbibliotek
  • Verifieringskedja
  • Versionskontroll
  • Arbetsflödeshantering
  • Kunskapsbashantering
  • Dokumenthantering
Conga CPQ har de funktioner du behöver för att leverera korrekta offerter snabbare och skapa smartare erbjudanden.
Mer än 80 procent av beslutsfattarna inom B2B anser att säljare är oförberedda. Och säljare tillbringar bara cirka 22 % av sin tid med att faktiskt sälja. Tänk om du kunde ge ditt säljteam möjlighet att sälja mer, med en snabbare säljcykel. Conga CPQ utnyttjar AI och maskininlärning för att agera som ”virtuell coachningspersonal”. Genom att eliminera manuella processer och driva fram bättre säljbeteenden låter prissättning och offert (configure, price and quote, CPQ) försäljare generera offerter snabbare och exaktare, vilket i slutändan leder till större affärer med högre vinstfrekvens. Lär dig mer om Conga CPQ

Funktioner

  • Skapa förslag
  • Elektronisk underskrift
  • Ersättningshantering
  • Automatisk formatering
  • Innehållsbibliotek
  • Verifieringskedja
  • Versionskontroll
  • Arbetsflödeshantering
  • Kunskapsbashantering
  • Dokumenthantering
Nintex Drawloop DocGen® för Salesforce gör det enkelt för alla att automatisera skapandet av verksamhetskritiska dokument.
Nintex Drawloop DocGen for Salesforce förenklar dokumentskapandet genom att använda samma data och dokument som du använder idag, och omvandlar dokument till automatiserade affärsprocesser som påskyndar försäljning och resultat. Dokumentgenereringsprocesser kan aktiveras genom att klicka på en knapp, en sats eller ett arbetsflöde, så att användarna aldrig behöver lämna bekanta Salesforce. Nintex Drawloop hjälper dig att accelerera försäljning och service genom att möjliggöra snabba säljofferter, offerter, kontrakt och mer. Lär dig mer om Nintex DocGen for Salesforce

Funktioner

  • Skapa förslag
  • Elektronisk underskrift
  • Ersättningshantering
  • Automatisk formatering
  • Innehållsbibliotek
  • Verifieringskedja
  • Versionskontroll
  • Arbetsflödeshantering
  • Kunskapsbashantering
  • Dokumenthantering
Snabba och exakta priskombinationer av produkter och tjänster som är beroende av varandra. Ingen situation är för komplex för BlueprintCPQ®
BlueprintCPQ erbjuder en högkvalitativ produktionskonfigurationslösning som leder vägen i processen lead till beställning. Den molnbaserade programvaran möjliggör en effektiv affärsstrategi med en korrekt inställning till kundnöjdhet. Applikationen hjälper företag att uppfylla kundernas krav så att de kan få nya affärer, samtidigt som de uppnår driftseffektivitet. Den kan användas som ett fristående system eller helt integrerad i ditt befintliga CRM-system, inklusive Salesforce.com. Lär dig mer om XaitCPQ

Funktioner

  • Skapa förslag
  • Elektronisk underskrift
  • Ersättningshantering
  • Automatisk formatering
  • Innehållsbibliotek
  • Verifieringskedja
  • Versionskontroll
  • Arbetsflödeshantering
  • Kunskapsbashantering
  • Dokumenthantering
Ett bra CPQ-verktyg för leverantörer av tekniklösningar och MSP-företag.
ScopeStack vill vara den nya standarden för förslagshantering för IT-tjänster. Skapa arbetsbeskrivningar, arbetsfördelningsstrukturer och prissättning dynamiskt med en enda knapptryckning. ScopeStacks automatiseringsplattform för förhandsförsäljning gör det enkelt att leverera snabba och korrekta arbetsbeskrivningar, vilket minskar risken och ökar lönsamheten. Lär dig mer om ScopeStack

Funktioner

  • Skapa förslag
  • Elektronisk underskrift
  • Ersättningshantering
  • Automatisk formatering
  • Innehållsbibliotek
  • Verifieringskedja
  • Versionskontroll
  • Arbetsflödeshantering
  • Kunskapsbashantering
  • Dokumenthantering
Med den molnbaserade SaaS-programvarusviten Bit2win CPQ kan organisationer automatisera och optimera produktkonfigurationen, skapa offerter och fånga upp beställningar.
Bit2win CPQ ger försäljning, samarbetspartners och kunder möjlighet att konfigurera komplexa produkter/tjänster, leverera korrekta offerter och skapa smartare affärer med den mest uppdaterade produkt- och prisinformationen. Bit2win är utformat för företag som digitaliseras och för försäljningsprocesser och offertautomatisering, möjliggör försäljning av fysiska varor och abonnemang, återkommande och användarbaserade priser, paket och ändringar av befintliga tjänstekontrakt och erbjuder några av marknadens bästa färdiginstallerade prissättningsfunktioner. Lär dig mer om bit2win CPQ

Funktioner

  • Skapa förslag
  • Elektronisk underskrift
  • Ersättningshantering
  • Automatisk formatering
  • Innehållsbibliotek
  • Verifieringskedja
  • Versionskontroll
  • Arbetsflödeshantering
  • Kunskapsbashantering
  • Dokumenthantering
Cincom CPQ sänker försäljningskostnaderna, skapar en bättre köpupplevelse och ökar marginalerna för komplexa försäljningsavtal.
Cincom CPQ-programvaran är en plattform för konfiguration av prisuppgifter som förbättrar köpupplevelsen för B2B-kunder. Från och med produktkonfigurationen skapar Cincom CPQ realtidspriser och offertalternativ med guidade rekommendationer och levererar förslag i farten. Med expertkunskap nära till hands har säljare och återförsäljare all information de behöver för att sälja. Ännu viktigare är att kunderna har all information de behöver för att beställa och köpa. Lär dig mer om Cincom CPQ

Funktioner

  • Skapa förslag
  • Elektronisk underskrift
  • Ersättningshantering
  • Automatisk formatering
  • Innehållsbibliotek
  • Verifieringskedja
  • Versionskontroll
  • Arbetsflödeshantering
  • Kunskapsbashantering
  • Dokumenthantering
Sverige Lokal produkt
Skicka förslag som imponerar på dina kunder utan ansträngning. Med fokus på modern design, versionskontroll och e-signaturer.
Skicka förslag som imponerar på dina kunder utan ansträngning. Med fokus på modern design, versionskontroll och e-signaturer. Lär dig mer om Docspo

Funktioner

  • Skapa förslag
  • Elektronisk underskrift
  • Ersättningshantering
  • Automatisk formatering
  • Innehållsbibliotek
  • Verifieringskedja
  • Versionskontroll
  • Arbetsflödeshantering
  • Kunskapsbashantering
  • Dokumenthantering
Anställnings- och CV-databas med avancerade sökningar och export till anpassade kontorsdokument för offerter eller förslag.
Spara tid och pengar genom att automatiskt skapa dina anställdas CV i valfritt kontorsformat (Word, Excel, PowerPoint). Hitta rätt profiler för uppdrag eller förslag med hjälp av avancerade filter och få dokumenten klara på några minuter med hjälp av dina egna mallar. Andra funktioner: anpassade fält, intern kund- och projektdatabas, automatiserad hantering av CV:n efter datum, batchuppdatering för anställda och CV, rapportering… Lär dig mer om CuViBox

Funktioner

  • Skapa förslag
  • Elektronisk underskrift
  • Ersättningshantering
  • Automatisk formatering
  • Innehållsbibliotek
  • Verifieringskedja
  • Versionskontroll
  • Arbetsflödeshantering
  • Kunskapsbashantering
  • Dokumenthantering
Förenkla processen för att skapa anbud och producera affärsvinnande dokument snabbare med en säker, webbaserad programvarulösning.
PleaseReview erbjuder en enkel, lättanvänd och kraftfull lösning som hjälper ditt team att arbeta effektivt tillsammans och fokus återgår till att producera innehåll som leder till affärer. Anbudshantering är en viktig del av att ta hem nya affärer och kvalitet, enhetlighet och punktlig leverans av förslagsdokument är grundläggande för att nå framgång. Skapande- och granskningsprocessen kan vara extremt utmanande och tidskrävande, men dessa verktyg för anbudshantering kan hjälpa dig. Lär dig mer om Ideagen PleaseReview

Funktioner

  • Skapa förslag
  • Elektronisk underskrift
  • Ersättningshantering
  • Automatisk formatering
  • Innehållsbibliotek
  • Verifieringskedja
  • Versionskontroll
  • Arbetsflödeshantering
  • Kunskapsbashantering
  • Dokumenthantering
Skapa effektiva offerter med en snygg mall, beskrivningar och bilder, och skicka dem till dina kunder med ett klick. Använd den överallt.
Skapa effektiva offerter med en snygg mall, beskrivningar och bilder, och skicka dem till dina kunder med ett klick. Agera snabbare än dina konkurrenter: när din kund ber dig om en offert kan du generera den på några sekunder, även när du är med din kund och inte på ditt kontor, eftersom quotadoo fungerar i det säkra molnet och du kan komma åt den överallt. Lär dig mer om quotadoo

Funktioner

  • Skapa förslag
  • Elektronisk underskrift
  • Ersättningshantering
  • Automatisk formatering
  • Innehållsbibliotek
  • Verifieringskedja
  • Versionskontroll
  • Arbetsflödeshantering
  • Kunskapsbashantering
  • Dokumenthantering