Sverige Visa lokala produkter
220 resultat
RFPIO is a response management platform helping teams share knowledge, collaborate, and digitally transform the response processes. Lär dig mer om RFPIO
RFPIO develops technology that advances the B2B purchase lifecycle and accelerates growth by making knowledge accessible and collaboration simple. The world’s leading response management software can complete up to 80% of an RFP in seconds, turn around higher quality responses 40% faster, and increase win rate by 15%. With more than 250,000 global users, RFPIO customers rely on AI with a human touch to improve sales outcomes, add transparency to the B2B purchase lifecycle, and do their best work Lär dig mer om RFPIO

Funktioner

  • RFP-hantering
  • Dokumenthantering
  • Innehållsbibliotek
  • Samarbetsverktyg
  • Mallar
  • Kunskapsbashantering
Sverige Lokal produkt
Oneflow omvandlar den föråldrade kontraktsprocessen till en underbart ansluten digital upplevelse före, under och efter underskrift. Lär dig mer om Oneflow
Oneflow automatiserar hela kontraktsprocessen från början till slut – allt på ett och samma ställe. Förvandla klumpiga och statiska avtal till användbara digitala kontrakt. Skapa och samarbeta med dina kontrakt direkt i webbläsaren. Signera med ett klick. Hantera livscykeln och få insikter om kontrakt. Integrera sömlöst med ditt CRM. Processerna går snabbare, besluten blir bättre och affärerna går snabbare. Det är ett enklare, smidigare och smartare sätt för team i alla former och storlekar som vill hantera sina kontrakt. Lär dig mer om Oneflow

Funktioner

  • RFP-hantering
  • Dokumenthantering
  • Innehållsbibliotek
  • Samarbetsverktyg
  • Mallar
  • Kunskapsbashantering
CV Partner används av ledande leverantörer av yrkesmässiga tjänster för att hantera deras CV och fallstudier och för att vinna fler anbud och förslag. Lär dig mer om CV Partner
CV Partner är ett SaaS-verktyg för att hantera dina CV:n/resuméer och fallstudier för anbud och förfrågningar. Med CV Partner kan du enkelt hantera och skräddarsy ditt företags inloggningsuppgifter för anbud eller anbudsbegäran. Verktyget gör det också enkelt att exportera CV:n och fallstudier till Word, PowerPoint och PDF, inklusive klient- och budspecifika mallar. Företag som använder CV Partner ägnar 50 % mindre tid åt att uppdatera CV:n och fallstudier, och används av ledande varumärken inom branschen för yrkesmässiga tjänster globalt. Lär dig mer om CV Partner

Funktioner

  • RFP-hantering
  • Dokumenthantering
  • Innehållsbibliotek
  • Samarbetsverktyg
  • Mallar
  • Kunskapsbashantering
X-faktorn för att vinna anbud och förslag. XaitPorter är en lösning för samredigering och automatisering för team. Lär dig mer om XaitPorter
XaitPorter är en komplett allt i ett-lösning för samredigering av programvara som team kan använda för att skapa, hantera och producera dokument tillsammans. Effektivisera och optimera dokumentprodukt ionen för att maximera intäkterna från anbud och förslag och andra verksamhetskritiska dokument. Lär dig mer om XaitPorter

Funktioner

  • RFP-hantering
  • Dokumenthantering
  • Innehållsbibliotek
  • Samarbetsverktyg
  • Mallar
  • Kunskapsbashantering
Employee and CV database with advanced searches and exports to custom office documents for bids or proposals. Lär dig mer om CuViBox
Save time and money generating your employees CVs in any office format automatically (Word, Excel, PowerPoint). Find the right profiles for assignments or proposals using advanced searches and get the docs ready within minutes using your own templates. Other features: custom fields, internal clients and projects database, automated CV age management, batch update for employees and CVs, reporting... Lär dig mer om CuViBox

Funktioner

  • RFP-hantering
  • Dokumenthantering
  • Innehållsbibliotek
  • Samarbetsverktyg
  • Mallar
  • Kunskapsbashantering
Cincom CPQ sänker försäljningskostnaderna, skapar en bättre köpupplevelse och ökar marginalerna för komplexa försäljningsavtal. Lär dig mer om Cincom CPQ
Cincom CPQ-programvaran är en plattform för konfiguration av prisuppgifter som förbättrar köpupplevelsen för B2B-kunder. Från och med produktkonfigurationen skapar Cincom CPQ realtidspriser och offertalternativ med guidade rekommendationer och levererar förslag i farten. Med expertkunskap nära till hands har säljare och återförsäljare all information de behöver för att sälja. Ännu viktigare är att kunderna har all information de behöver för att beställa och köpa. Lär dig mer om Cincom CPQ

Funktioner

  • RFP-hantering
  • Dokumenthantering
  • Innehållsbibliotek
  • Samarbetsverktyg
  • Mallar
  • Kunskapsbashantering
Säljteamen använder PandaDoc för att förbättra affärsflödet, insikterna och hastigheten och samtidigt leverera en fantastisk upplevelse för köpare. Lär dig mer om PandaDoc
PandaDoc gör det enklare än någonsin att skapa högkvalitativa, professionella förslag direkt i ditt CRM. Använd mallar och tokens för att automatiskt skapa nya förslag på några sekunder, eller använd drag-och-släpp-förslagsbyggaren för att skapa anpassade, medierika förslag som kommer att imponera på dina prospekt. När de väl har skickats kan du med hjälp av avancerad analys hålla dig a jour med dina förslagsvyer och signaturer var du än är. Lär dig mer om PandaDoc

Funktioner

  • RFP-hantering
  • Dokumenthantering
  • Innehållsbibliotek
  • Samarbetsverktyg
  • Mallar
  • Kunskapsbashantering
Webbaserad programvara som gör att du kan skapa anbud snabbare, få dem att se fantastiska ut och vinna jobbet snabbare med digitala signaturer. Lär dig mer om Better Proposals
Better Proposals hjälper dig att skapa dina anbud snabbare, får dem att se mer professionella ut och ger dig alla verktyg du behöver för att vinna jobbet så snabbt som möjligt. Att veta när dina anbud öppnas, vidarebefordras och laddas ner hjälper dig att följa upp vid exakt rätt tidpunkt och på det mest lämpliga sättet. Att låta dina kunder underteckna dina anbud på internet innebär att du kan smida medan järnet är varmt. Genom att skicka bättre anbud blir din verksamhet bättre. Lär dig mer om Better Proposals

Funktioner

  • RFP-hantering
  • Dokumenthantering
  • Innehållsbibliotek
  • Samarbetsverktyg
  • Mallar
  • Kunskapsbashantering
Conga CPQ har de funktioner du behöver för att leverera korrekta offerter snabbare och skapa smartare erbjudanden. Lär dig mer om Conga CPQ
Mer än 80 procent av beslutsfattarna inom B2B anser att säljare är oförberedda. Och säljare tillbringar bara cirka 22 % av sin tid med att faktiskt sälja. Tänk om du kunde ge ditt säljteam möjlighet att sälja mer, med en snabbare säljcykel. Conga CPQ utnyttjar AI och maskininlärning för att agera som ”virtuell coachningspersonal”. Genom att eliminera manuella processer och driva fram bättre säljbeteenden låter prissättning och offert (configure, price and quote, CPQ) försäljare generera offerter snabbare och exaktare, vilket i slutändan leder till större affärer med högre vinstfrekvens. Lär dig mer om Conga CPQ

Funktioner

  • RFP-hantering
  • Dokumenthantering
  • Innehållsbibliotek
  • Samarbetsverktyg
  • Mallar
  • Kunskapsbashantering
DealHub är enkel att installera och använda och skapar en jättebra varumärkesupplevelse för varje offert, förslag, kontrakt eller avtal som du skickar. Lär dig mer om DealHub
DealHub är enkel att installera och använda och skapar den perfekta varumärkesupplevelsen för varje offert, offert, beställningsformulär, kontrakt och avtal som du skickar. Automatisera försäljningsar betsflöden, godkännanden och spåra köparengagemang. Få fler erbjudanden snabbare med DealHubs början-till-slut lösning. DealHub-lösningen är inbyggd i Salesforce CRM och Microsoft Dynamics CRM. Lär dig mer om DealHub

Funktioner

  • RFP-hantering
  • Dokumenthantering
  • Innehållsbibliotek
  • Samarbetsverktyg
  • Mallar
  • Kunskapsbashantering
Med den molnbaserade SaaS-programvarusviten Bit2win CPQ kan organisationer automatisera och optimera produktkonfigurationen, skapa offerter och fånga upp beställningar. Lär dig mer om bit2win CPQ
Bit2win CPQ ger försäljning, samarbetspartners och kunder möjlighet att konfigurera komplexa produkter/tjänster, leverera korrekta offerter och skapa smartare affärer med den mest uppdaterade produkt- och prisinformationen. Bit2win är utformat för företag som digitaliseras och för försäljningsprocesser och offertautomatisering, möjliggör försäljning av fysiska varor och abonnemang, återkommande och användarbaserade priser, paket och ändringar av befintliga tjänstekontrakt och erbjuder några av marknadens bästa färdiginstallerade prissättningsfunktioner. Lär dig mer om bit2win CPQ

Funktioner

  • RFP-hantering
  • Dokumenthantering
  • Innehållsbibliotek
  • Samarbetsverktyg
  • Mallar
  • Kunskapsbashantering
Intelligent cloud platform that uses AI to analyzes supplier prices and specifications to optimize negotiation results Lär dig mer om COVALYZE
COVALYZE is an intelligent cloud platform to optimally manage your category groups. With our AI-based analytics, you see which suppliers overprice their materials or services and what is a fair price for every single article. COVALYZE empowers your teams around the world to implement significant cost reductions much faster. Lär dig mer om COVALYZE

Funktioner

  • RFP-hantering
  • Dokumenthantering
  • Innehållsbibliotek
  • Samarbetsverktyg
  • Mallar
  • Kunskapsbashantering
Förvandla dina dokumentcentrerade processer och ge företagsanvändare möjlighet att skapa och automatisera dokument. Lär dig mer om Xpertdoc
Xpertdocs innovativa och intuitiva dokumentgenererings- och automationsprodukt ger dig möjlighet att förenkla, optimera och automatisera konsekventa processer för skapande, generering, hantering, leverans, lagring och e-signatur av dokument, snabbare, vilket resulterar i förbättrad kommunikation, snabbare affärsprocesser, ökad produktivitet och minskat IT-beroende. Dessutom erbjuds integrationer till ledande CRM-plattformar och kärnsystem för företag som ERP, CPQ, ECM och mycket mer. Lär dig mer om Xpertdoc

Funktioner

  • RFP-hantering
  • Dokumenthantering
  • Innehållsbibliotek
  • Samarbetsverktyg
  • Mallar
  • Kunskapsbashantering
Skapa effektiva offerter med en snygg mall, beskrivningar och bilder, och skicka dem till dina kunder med ett klick. Använd den överallt. Lär dig mer om quotadoo
Skapa effektiva offerter med en snygg mall, beskrivningar och bilder, och skicka dem till dina kunder med ett klick. Agera snabbare än dina konkurrenter: när din kund ber dig om en offert kan du generera den på några sekunder, även när du är med din kund och inte på ditt kontor, eftersom quotadoo fungerar i det säkra molnet och du kan komma åt den överallt. Lär dig mer om quotadoo

Funktioner

  • RFP-hantering
  • Dokumenthantering
  • Innehållsbibliotek
  • Samarbetsverktyg
  • Mallar
  • Kunskapsbashantering
Turn around quick proposals that convert with our customizable and interactive templates. Lär dig mer om Zomentum Grow
Zomentum Grow Proposal Module helps Partners build professional and aesthetic proposals. Send proposals in the form of real-time microsites. Customize your proposal template to add a personalized touch. Reduce errors and save time with digital signature for endorsement. Lär dig mer om Zomentum Grow

Funktioner

  • RFP-hantering
  • Dokumenthantering
  • Innehållsbibliotek
  • Samarbetsverktyg
  • Mallar
  • Kunskapsbashantering
We focus on the value of business relationships. top.legal reinvents how sales and legal teams draft, negotiate and close contracts. Lär dig mer om top.legal
top.legal is in the business of improving your contractual relationships. We found that traditional processes that are bound to MS Word and paper leave money on the table, as Word Ping-Pong is a time-waster. top.legal reinvents how sales and legal teams draft, negotiate and close contracts. Features include automation for scaling the contracting process, collaboration tools for negotiation and contract analysis and integrations. Lär dig mer om top.legal

Funktioner

  • RFP-hantering
  • Dokumenthantering
  • Innehållsbibliotek
  • Samarbetsverktyg
  • Mallar
  • Kunskapsbashantering
Guided proposal creation for comprehensive, winning proposals. XaitProposal lets your team regain control of proposal creation. Lär dig mer om XaitProposal
XaitProposal lets your team regain control of the proposal creation process. Efficiently generate proposals and improve your win rates. Spend less time on creation and more on strengthening of your proposal. Deliver a final result in line with your corporate branding, without giving it a thought. Easily produce high quality project-oriented proposals by leveraging your existing content using the knowledge library. Collaborate efficiently with collaborative and feedback features. Lär dig mer om XaitProposal

Funktioner

  • RFP-hantering
  • Dokumenthantering
  • Innehållsbibliotek
  • Samarbetsverktyg
  • Mallar
  • Kunskapsbashantering
DocuSign is changing how business gets done by empowering anyone to transact anytime, anywhere, on any device with trust and confidence
DocuSign is changing how business gets done by empowering more than 250,000 companies and more than 100 million users in 188 countries to send, sign and manage agreements anytime, anywhere, on any device with trust and confidence. DocuSign replaces printing, faxing, scanning and overnighting paper documents to transact business. Their technology enables organizations of every size, industry and geography to make every agreement fully digital to keep life and business moving forward. Lär dig mer om DocuSign

Funktioner

  • RFP-hantering
  • Dokumenthantering
  • Innehållsbibliotek
  • Samarbetsverktyg
  • Mallar
  • Kunskapsbashantering
Everything you need to manage projects: pipeline, proposals, contracts, payments, and more. Use code "ONLY1" to start for $1/mo.
Proposal management software for independent professionals—that's HoneyBook. HoneyBook makes it easy to book more clients, manage projects, and get paid all in one place. With proposals, invoices, contracts, payments, and scheduling at your fingertips, you have everything you need to give clients a great experience. Get your first 6 months for just $1/mo with code "ONLY1". Lär dig mer om HoneyBook

Funktioner

  • RFP-hantering
  • Dokumenthantering
  • Innehållsbibliotek
  • Samarbetsverktyg
  • Mallar
  • Kunskapsbashantering
Project-based solution for PS firms that combines project accounting, resource management, project mgmt, time/expense and client mgt.
Deltek Vision is a project-based solution for professional services firms that combines project accounting, resource management, project management, time/expense management and client management in one product. Deltek Vision is a web-based solution available for cloud or on-premises deployment. Lär dig mer om Deltek Vision

Funktioner

  • RFP-hantering
  • Dokumenthantering
  • Innehållsbibliotek
  • Samarbetsverktyg
  • Mallar
  • Kunskapsbashantering
Qwilr is a document design and automation tool for sales teams, including e-sign, analytics and smart integrations.
Create the perfect proposal, pitch, sales quote and more with Qwilr. Stand out from the crowd with Qwilr's easy to use page builder, extensive image and video library, designer-created templates and more. Add interactive quotes, e-sign, and automate essential sales tasks with integrations to your CRM and business software. Move conversations forward faster with page notifications and analytics on how the page is viewed. Lär dig mer om Qwilr

Funktioner

  • RFP-hantering
  • Dokumenthantering
  • Innehållsbibliotek
  • Samarbetsverktyg
  • Mallar
  • Kunskapsbashantering
Business management platform that comes with CRM, HRM, financial management, and project management.
Business management platform that comes with CRM, HRM, financial management, and project management. Lär dig mer om Agiled

Funktioner

  • RFP-hantering
  • Dokumenthantering
  • Innehållsbibliotek
  • Samarbetsverktyg
  • Mallar
  • Kunskapsbashantering
Proposify minskar friktionen i ditt försäljningsarbetsflöde, vilket gör det enkelt för dina säljare att snabbt skapa professionella förslag.
Proposify hjälper moderna säljteam att skapa, skicka, kartlägga och e-signera vinnande förslag, kontrakt och avtal. Återanvändbara mallar och central lagring för förslagsinnehåll sparar tid, medan förslag med interaktiv prissättning, videor och livechatt imponerar på prospekt. Visa mätetal ger insikt i hur länge varje avsnitt visas, och genom integrering med favoritappar, som Salesforce, blir det möjligt för representanter att enkelt skapa säljdokument utan att lämna CRM. Lär dig mer om Proposify

Funktioner

  • RFP-hantering
  • Dokumenthantering
  • Innehållsbibliotek
  • Samarbetsverktyg
  • Mallar
  • Kunskapsbashantering
RFP360 empowers sourcing and procurement teams to centralize their entire RFx (RFP, RFI, RFQ) process in a single, digital workspace.
RFP360 empowers sourcing and procurement teams to centralize their RFx process — collecting insights, evaluating proposals and working with colleagues and vendors in a single, digital workspace. In addition to making smarter buying choices, customers improve efficiency, mitigate risk and increase engagement when issuing RFPs, RFIs, RFQs, vendor assessments and more. Our request management software introduces digital transformation and automation into purchasing routines. Lär dig mer om RFP360

Funktioner

  • RFP-hantering
  • Dokumenthantering
  • Innehållsbibliotek
  • Samarbetsverktyg
  • Mallar
  • Kunskapsbashantering
Our enterprise platform helps you manage business relationship workspaces for each of your prospects, customers and partners.
Our enterprise platform helps you easily manage business relationship workspaces for each of your prospects, customers and partners, where you can schedule, meet and share materials all in one place. Propose & close deals faster, serve & grow clients better, and transform your most valuable business relationships. Pricing (starting at $95/seat) varies depending on your company needs. Lär dig mer om ClientPoint

Funktioner

  • RFP-hantering
  • Dokumenthantering
  • Innehållsbibliotek
  • Samarbetsverktyg
  • Mallar
  • Kunskapsbashantering
SmartDocs transforms Microsoft Word into an easy proposal creation tool. Improve productivity from Day 1. Powerful yet easy-to-use.
SmartDocs brings state-of-the-art proposal automation tools right into Microsoft Word's intuitive and user-friendly environment. Our customers see a productivity improvement of up to 80%. That means what takes you days or weeks to produce will now take mere minutes to create with SmartDocs. No IT professional is needed to implement and maintain SmartDocs. Your team will centralize approved content, automate templates, and eliminate costly mistakes. Scalable for teams of 5 to 5000+ writers. Lär dig mer om SmartDocs

Funktioner

  • RFP-hantering
  • Dokumenthantering
  • Innehållsbibliotek
  • Samarbetsverktyg
  • Mallar
  • Kunskapsbashantering
RightSignature lets you save time and cut costs with e-signature software that fits right into your daily workflows.
Discover the fastest, easiest way to get legally binding electronic signatures. RightSignature lets you save time, cut costs, and impress your clients with e-signature software that fits right into your daily workflows. Make the solution your own with professional custom branding. Every RightSignature document is secured with full audit log, biometric data capture, and 256-bit encryption. Compliance features included to help your organization maintain compliance in regulated industries. Lär dig mer om RightSignature

Funktioner

  • RFP-hantering
  • Dokumenthantering
  • Innehållsbibliotek
  • Samarbetsverktyg
  • Mallar
  • Kunskapsbashantering
Proposable empowers your company to create, track, and sign all your proposals without the headaches.
Proposable empowers your company to create, track, and sign all your proposals without the headaches. From creating and sending trackable web-based proposals, to closing the deal with integrated eSignatures, Proposable automates the entire proposal process. Lär dig mer om Proposable

Funktioner

  • RFP-hantering
  • Dokumenthantering
  • Innehållsbibliotek
  • Samarbetsverktyg
  • Mallar
  • Kunskapsbashantering
Online quoting and proposal tool that allows to accept quotes and proposals instantly, and integrates with Xero and QuickBooks Online.
Quotient is super-intuitive online quoting and proposal software that lets you create, send and manage your quotes and proposals. You'll save time and make more money with Quotient. Available 100% securely anywhere on the Mac, Windows and iPhone/iPad. Quotient seamlessly integrates with Zapier, Xero, QuickBooks Online, Insightly, Capsule, Highrise and MailChimp. Lär dig mer om Quotient

Funktioner

  • RFP-hantering
  • Dokumenthantering
  • Innehållsbibliotek
  • Samarbetsverktyg
  • Mallar
  • Kunskapsbashantering
Ignition makes it simple to engage clients, get paid and run your business on autopilot. From impressive online proposals to automated
Ignition is a client engagement and commerce platform for professional services businesses to streamline how they engage clients and get paid. Businesses such as accounting and bookkeeping firms use Ignition to help them grow, be more efficient, and create win-win client relationships. With Ignition, you can easily win new business with impressive digital proposals, engage new and existing clients with a clear scope of work, and get paid on time by automating payment collection - all in one. Lär dig mer om Ignition

Funktioner

  • RFP-hantering
  • Dokumenthantering
  • Innehållsbibliotek
  • Samarbetsverktyg
  • Mallar
  • Kunskapsbashantering
QuoteWerks is an easy-to-use quoting and proposal solution enabling companies of all sizes to streamline their sales process.
QuoteWerks is an affordable turn-key quoting and proposal solution with over 88,000 Users in 101 countries. What sets QuoteWerks apart is its 55+ integrations with CRM (such as ACT!, Autotask, ConnectWise, salesforce, MS CRM, Outlook and more), Accounting (QuickBooks and Sage 50), Distributors (Ingram Micro, Tech Data, Synnex, and more), FedEx/UPS, Leasing, Sales Tax, Dell, Cisco, HP, CDW, and more. Lär dig mer om QuoteWerks

Funktioner

  • RFP-hantering
  • Dokumenthantering
  • Innehållsbibliotek
  • Samarbetsverktyg
  • Mallar
  • Kunskapsbashantering
Indy is a productivity platform for managing independent businesses, from contract creation to getting paid and everything in between.
Indy is a workflow platform for talented independent professionals who are free to work how they want. Indy's mission is to create a reliable set of business admin tools so that any freelancer can instantly find the resources they need to be successful. We’ve built a place where freelancers can create proposals, draft contracts, send invoices, and get paid - all in a single app to make independent life even better. Lär dig mer om Indy

Funktioner

  • RFP-hantering
  • Dokumenthantering
  • Innehållsbibliotek
  • Samarbetsverktyg
  • Mallar
  • Kunskapsbashantering
Webbaserat verktyg som hjälper företag att automatisera dokumentgenereringsprocesserna och koppla ihop företagets alla delar.
Förvandla din dokumentgenerering och skapa processer som kopplar samman alla delar av din verksamhet. Skapa ett enkelt, exakt och effektivt informationsflöde i alla dokumentsteg som får din verksamhet att fungera. * Konfigurera dokumentmallar, arbetsflöden och godkännanden * Guidebaserat dokumentskapande * Dela och samarbeta säkert med dokument i realtid * Förvara dokument säkert och tillgängligt i en central och säker molnlagringsplats Lär dig mer om Conga Document Generation

Funktioner

  • RFP-hantering
  • Dokumenthantering
  • Innehållsbibliotek
  • Samarbetsverktyg
  • Mallar
  • Kunskapsbashantering
Achieve more results with an online CRM that was designed for photographers and creative entrepreneurs.
Grow faster and better using a CRM system that is designed to support the needs of individual entrepreneurs and creative businesses. You can access customer data anytime and take actions when you need it, and not after deadlines or important dates. Lär dig mer om Alboom CRM

Funktioner

  • RFP-hantering
  • Dokumenthantering
  • Innehållsbibliotek
  • Samarbetsverktyg
  • Mallar
  • Kunskapsbashantering
Programvara för professionella anbud. Skapa enkelt vackra anbud. Imponera på dina kunder och vinn fler projekt.
Programvara för professionella anbud. Skapa enkelt vackra anbud. Imponera på dina kunder och vinn fler projekt. Lär dig mer om Prospero

Funktioner

  • RFP-hantering
  • Dokumenthantering
  • Innehållsbibliotek
  • Samarbetsverktyg
  • Mallar
  • Kunskapsbashantering
RocketDocs' proposal management and sales enablement solutions boost your efficiency and empower your success.
RocketDocs' proposal management and sales enablement solutions leverage an integrated content hub to boost your efficiency and empower your success. With over 25 years of experience in the response management industry, we know what it takes to build long-lasting, valuable, efficient solutions. Create faster responses, better proposals, and bigger wins. Lär dig mer om RocketDocs

Funktioner

  • RFP-hantering
  • Dokumenthantering
  • Innehållsbibliotek
  • Samarbetsverktyg
  • Mallar
  • Kunskapsbashantering
Loopio's leading RFP response management software helps mid-large businesses supercharge and scale responses to RFPs.
Loopio is the leading RFP response management software for mid-large organizations. We help companies supercharge and scale their response process for RFPs, RFIs, DDQs, Security Questionnaires, and more. Loopio delivers results: *51% increase in the number of responses completed, *85% win more business, *42% decrease in time spent on crafting responses. Over 1300+ companies use Loopio to respond faster, improve response quality, and win more business. Lär dig mer om Loopio

Funktioner

  • RFP-hantering
  • Dokumenthantering
  • Innehållsbibliotek
  • Samarbetsverktyg
  • Mallar
  • Kunskapsbashantering
Architecture, Engineering, and Construction Growth and Relationship Management for CRM, proposal management, marketing.
Construction, Architecture and Engineering proposal management. Grow revenue, decrease costs of winning new business and end chaos with Cosential "Growth and Relationship Management" software for CRM, proposal management, marketing and more. With Cosential, you can identify the right opportunities, leverage internal experience, understand relationship history, generate winning proposals, organize teaming opportunities, dramatically speed up the bid process, and more. See a 30-minute demo. Lär dig mer om Unanet CRM by Cosential

Funktioner

  • RFP-hantering
  • Dokumenthantering
  • Innehållsbibliotek
  • Samarbetsverktyg
  • Mallar
  • Kunskapsbashantering
Quote & Proposal Automation Anytime, Anywhere designed for IT Solution Providers
ConnectWise Sell offers IT solution providers of all sizes a cloud-based quoting solution that enables the quote-to-cash process to run smoothly. Key features help technology businesses quickly generate quotes, follow up on them, and turn them into revenue with ease. Tight integrations with leading CRMs like NetSuite, Salesforce, and ConnectWise Manage provide end-to-end visibility into the sales pipeline from quote and proposal creation to ordering, fulfillment, and billing. Lär dig mer om ConnectWise Sell

Funktioner

  • RFP-hantering
  • Dokumenthantering
  • Innehållsbibliotek
  • Samarbetsverktyg
  • Mallar
  • Kunskapsbashantering
The government contract proposal pricing software that helps develop, analyze, submit, and negotiate cost and pricing data.
ProPricer is a proposal pricing software built to produce solutions to maximize efficiency and accuracy in the development, submission, evaluation, negotiation, and audit of proposal pricing. From storage of historical proposal data to ease of generating various reports, ProPricer empowers Government Contractors to quickly and easily build custom proposals, perform what-if analyses, and integrate all proposal data—all with one software platform. Lär dig mer om ProPricer

Funktioner

  • RFP-hantering
  • Dokumenthantering
  • Innehållsbibliotek
  • Samarbetsverktyg
  • Mallar
  • Kunskapsbashantering
QorusDocs is AI-powered proposal management software that creates sales responses that stand out.
QorusDocs is AI-powered proposal development software that automates the creation of strategic sales responses that stand out and win deals. Personalized for each prospect, proposals are professional, on brand, and error free, and include content proven to lead to better win rates. Easily produce high quality proposals that give your team the best chance to win. Lär dig mer om QorusDocs

Funktioner

  • RFP-hantering
  • Dokumenthantering
  • Innehållsbibliotek
  • Samarbetsverktyg
  • Mallar
  • Kunskapsbashantering
Quoter is your sales system that increases capacity and reduces purchasing friction.
Send winning sales quotes in minutes. Quoter is a modern, cloud-based quoting platform that helps technology service providers sell more and get paid faster. Created by the original developers that built IT Glue, Quoter is lightning fast, friendly to use, and designed to get more people quoting. Our unlimited user pricing plans coupled with our automation workflows allow you to empower more of your staff to sell, without fear of losing control. Lär dig mer om Quoter

Funktioner

  • RFP-hantering
  • Dokumenthantering
  • Innehållsbibliotek
  • Samarbetsverktyg
  • Mallar
  • Kunskapsbashantering
Take your revenue to new heights. Sell and bill on one platform. Configure, Price, and Quote complex deals all on the world's #1 CRM.
Take your revenue to new heights. Sell and bill on one platform. Configure, Price, and Quote complex deals all on the world's #1 CRM. Unify sales and finance with complete visibility across the customer lifecycle from quote to retention. Give Sales teams and channel partners the necessary tools to quickly configure, price and quote complex solutions. Automate discounts, pricing, and approvals to maximize revenue and margins Lär dig mer om Salesforce CPQ & Billing

Funktioner

  • RFP-hantering
  • Dokumenthantering
  • Innehållsbibliotek
  • Samarbetsverktyg
  • Mallar
  • Kunskapsbashantering
Consolidate your entire deal (deal notes, resources, next steps)
Consolidate your entire deal (notes, resources, next steps) all in one collaborative workspace. Hold reps accountable with a deal engagement score, deadlines, and automatic email reminders. Create and duplicate templates with one click. Make sure your reps sell with consistency and nothing falls through the cracks. See buyer activity and deal engagement with interactive dashboards, so you know exactly what's happening in your deals. Save your deals. Sell smarter. Close consistently. Lär dig mer om Recapped

Funktioner

  • RFP-hantering
  • Dokumenthantering
  • Innehållsbibliotek
  • Samarbetsverktyg
  • Mallar
  • Kunskapsbashantering
Create beautiful proposals without fighting software or digging through old files. Spend more time on clients, less time on proposals.
We've spoken at length with hundreds of successful consultants and agencies about proposals. Here's what we learned: Delivering proposals is a constant struggle with procrastination, overly-complex tools, and scattered organization. Nusii is designed from the ground up to help you create beautiful proposals without fighting software or digging through old files. Spend more time on your clients, and less time on proposals. We think you'll win more business that way. Lär dig mer om Nusii

Funktioner

  • RFP-hantering
  • Dokumenthantering
  • Innehållsbibliotek
  • Samarbetsverktyg
  • Mallar
  • Kunskapsbashantering
Collaborate on cross-border bids and proposals with ease, improve your proposal management process and reduce your time-to-revenue.
Our clients tell us they are 35% more efficient when they use Huddle to manage bids and proposals. With Huddle you get an easier way to assemble bid teams, request files, collaborate and co-edit documents, and control file versions. Built-in approval workflow means you'll never miss a deadline again, and our free mobile app keeps you connected even when you're on the road. Huddle is cloud-based - it's easy to deploy, and comes with no set-up costs. It’s also approved for government tenders. Lär dig mer om Huddle

Funktioner

  • RFP-hantering
  • Dokumenthantering
  • Innehållsbibliotek
  • Samarbetsverktyg
  • Mallar
  • Kunskapsbashantering
With Qvidian, sales and proposal teams can create standout proposals, presentations, and sales documents in record time—and win more!
Upland Qvidian automates away the tedious and frustrating parts of your RFx response and proposal processes. With Qvidian, sales and proposal teams can collaborate effortlessly to quickly deliver polished and compliant proposals, presentations, and sales documents. More than 1000 companies rely on Qvidian, including eight of the ten largest U.S. banks and six of the ten largest European banks. Worldwide, over 200,000 users trust Qvidian to meet deadlines, tame proposal chaos, and win more deals. Lär dig mer om Qvidian

Funktioner

  • RFP-hantering
  • Dokumenthantering
  • Innehållsbibliotek
  • Samarbetsverktyg
  • Mallar
  • Kunskapsbashantering
Den globala ledaren inom dokumentautomatiseringslösningar.
Den globala ledaren inom dokumentautomatiseringslösningar. Designmallar, inklusive affärslogik, i Microsoft Office. Allt du behöver, från en omfattande SaaS- eller skrivbordslösning till sömlös integrering i dina CRM- eller anpassade appar. Lär dig mer om Windward Core

Funktioner

  • RFP-hantering
  • Dokumenthantering
  • Innehållsbibliotek
  • Samarbetsverktyg
  • Mallar
  • Kunskapsbashantering
Growing and high-performing teams use QuoteOnSite to Create, Send and track beautiful quotes and proposals. No training required.
** Create professional quotes, proposals, contracts, promotional offers. ** Include e-signatures, tables, forms and custom content sections. ** Send documents electronically. ** Track opens and clicks. ** See exactly how clients are engaging with your documents with heat mapping, mouse movement tracking, click tracking and page view timings. Lär dig mer om QuoteOnSite

Funktioner

  • RFP-hantering
  • Dokumenthantering
  • Innehållsbibliotek
  • Samarbetsverktyg
  • Mallar
  • Kunskapsbashantering
At Tilkee, we revolutionise the way you sell and market! We put intelligence and efficiency back into your sales & marketing processes.
Tilkee is a SaaS tool which tells you exactly how anyone reads any document you send through any channel so that you can contact the right prospect, at the right time, with the right action to seamlessly close more deals and maximise your revenue. Tilkee alerts you in real-time as to how much time was spent on each page by each person, on which device, the % of the document read, etc. Our algorithm scores each prospect's interest to help you prioritise your follow-ups and close the deal! Lär dig mer om Tilkee

Funktioner

  • RFP-hantering
  • Dokumenthantering
  • Innehållsbibliotek
  • Samarbetsverktyg
  • Mallar
  • Kunskapsbashantering