Främsta val

Sponsorerad

Populära lokala produkter i Sverige

Upptäck de populäraste lokala produkterna i ditt land baserat på användarrecensioner.

Högt rankad programvara

Sverige Visa lokala produkter
765 resultat
monday.com, en intuitiv programvara för uppgiftshantering, hjälper team att arbeta bättre och mer effektivt tillsammans och slutföra uppgifter i tid. Lär dig mer om monday.com
monday.com, ett intuitivt program för uppgiftshantering, hjälper team att samarbeta bättre från var som helst och slutföra uppgifter snabbare. Dess användarvänlighet och flexibilitet innebär snabb onboarding för ditt team med förmågan att prioritera, fördela och spåra uppgifter på ditt sätt. Med kraftfulla produktivitetsfunktioner som instrumentbrädor, kalendervy, meddelanden om förfallodatum och automatisering kan ditt team uppnå mer på kortare tid. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Skapa underuppgifter
Asana är det enklaste sättet att organisera och hantera hela teamets arbete. Se varför över 9 000 kunder ger Asana 4,5 av 5 stjärnor. Lär dig mer om Asana
Asana är ett uppgifthanteringsverktyg som hjälper team att hantera sitt arbete, från dagliga uppgifter till strategiska initiativ. Med Asana kan du koppla samman allt ditt arbete på ett ställe och sammanföra team, var som helst. Organisera arbetet på ditt sätt, från listor till tavlor, kalendrar och Gantt-diagram. Gör som mer än 75 000 betalande organisationer och miljontals team i 190 länder som använder Asana för att få mer gjort. Kom igång på några minuter och prova Asana. Lär dig mer om Asana

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Skapa underuppgifter
Intuitiv och lättanvänd uppgiftshantering för programvaruteam som vill se helheten. Lär dig mer om Shortcut
Intuitiv och lättanvänd uppgiftshantering för programvaruteam som vill se helheten. Clubhouse har allt som behövs när man arbetar på ett modernt programvaruprojekt, men är inte överlastad med funktioner som du aldrig kommer att använda. Se hur realistiska dina deadlines är med framstegsspårning och prediktiv analys. Tillgängliga integrationer minskar processomkostnader och automatiserar återkommande uppgifter: GitHub, Slack, Zapier, Dropbox, Drive, Box och mer... Prova gratis idag. Lär dig mer om Shortcut

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Skapa underuppgifter
Upwave är en visuell produktivitetsplattform som hjälper moderna företag att utvecklas. Organisera, planera, spåra, samarbeta och få saker gjorda. Lär dig mer om UpWave
Upwave är en produktivitetsplattform för samarbete kring projekt, innovationsprocesser och dagliga uppgifter. Hantera dina team, projekt och uppgifter på ett visuellt sätt – allt på ett och samma ställe. Arbeta med fördefinierade uppgiftstavlor och strategicanvas, som Business Model Canvas och SWOT. Kartlägg tid, uppskattning och rapportera framsteg. Involvera externa medarbetare på ett enkelt och säkert sätt. Det intuitiva och användarvänliga gränssnittet gör det enkelt att få med alla – ingen extra utbildning behövs. Lär dig mer om UpWave

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Skapa underuppgifter
Jira är ett fullt utrustat verktyg för uppgiftshantering för team som planerar och bygger fantastiska produkter. Lär dig mer om Jira
Jira är ett verktyg för uppgiftshantering för team som planerar och bygger fantastiska produkter. Tusentals team väljer Jira för att fånga upp och organisera problem, tilldela arbete och följa teamaktiviteter. Med det nya mobila gränssnittet hjälper Jira ditt team att få jobbet gjort såväl vid skrivbordet som på språng. Lär dig mer om Jira

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Skapa underuppgifter
En programvarusvit för små professionella tjänsteorganisationer med moduler för projektledning, tidrapporter, utgifter och fakturering. Lär dig mer om Avaza
Avaza är en programvarusvit för småföretag. Programvaran innehåller moduler för projektledning och samarbete, resursplanering, tidsuppföljning, utgiftshantering, offerter och fakturering. Du kan välja om du vill visa uppgifterna i listvyn eller som Kanban-tavla. Avaza erbjuder också kraftfulla rapporteringsfunktioner. Dra och släpp bifogade filer i uppgifterna. Använd Avaza i molnet och få åtkomst från valfri enhet oavsett om det är din dator, läsplatta eller mobil. Lär dig mer om Avaza

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Skapa underuppgifter
ClickUp är ett verktyg för uppgiftshantering med helt anpassningsbara och patentskyddade funktioner som gör det mycket användbart Lär dig mer om ClickUp
Med funktioner som uppgifter, deluppgifter, påminnelser, uppgiftsprioriteringar, tidsuppföljning, anpassade vyer, mål, beroenden och anpassade statusar har ClickUp allt du behöver för att hantera uppgifter för alla projekt eller team. ClickUp är ett verktyg för uppgiftshantering som gör att alla dina uppgiftsbehov samlas i en enda app och används av över 100 000 team i företag som Airbnb, Google och Uber. Byggd för personligt bruk och för team i alla storlekar och branscher. ClickUp är jättebra på uppgiftshantering Lär dig mer om ClickUp

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Skapa underuppgifter
MeisterTask är ett webbaserat uppgifts- och projekthanteringsverktyg som är perfekt för att hantera dina uppgifter. Lär dig mer om MeisterTask
MeisterTask är ett webbaserat uppgifts- och projekthanteringsverktyg som är perfekt för att hantera dina uppgifter. De vackert utformade gränssnitten, de intuitiva funktionerna och den sömlösa integrationen med andra verktyg gör det till det logiska valet för uppgiftshantering för team över hela världen. Verktyget är en del av Meister Suite, en produktgrupp för en felfri arbetsflödeshantering. Från idéskapande i MindMeister, vårt verktyg för tankekartor, till onlinedokumentation i MeisterNote. Lär dig mer om MeisterTask

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Skapa underuppgifter
Bitrix24 är en förstklassig kostnadsfri teamuppgifts- och projektledningslösning som används av över fyra miljoner team över hela världen. Molnbaserade, mobila och utgåvor med öppen källa. Lär dig mer om Bitrix24
Letar du efter en utmärkt kostnadsfri uppgiftshanteringsprogramvara som passar för dina team? Förbered dig på att imponeras av Bitrix24. Ja, du får obegränsat antal team och uppgifter helt gratis. Är du fortfarande inte imponerad? Vad sägs om gratis tidsuppföljning, deluppgifter, uppgiftsmallar och uppgiftsroller. Vill du ha mer? Okej, Gantt-diagram, delade kalendrar, uppgiftsdelegering, uppgiftsrapporter och arbetsledarvy, allt detta står till ditt förfogande. Vill du ha en superenkel teambaserad uppgiftshantering? Det får du. Är du en kraftanvändare? Inga problem, fyra miljoner teams använder Bitrix24. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Skapa underuppgifter
Med Paymo kan du hantera uppgifter, följa upp arbetad tid, fakturera dina kunder och mäta lönsamheten, allt från samma plattform. Lär dig mer om Paymo
Paymo är en intuitiv arbetshanteringslösning för småföretag, distansarbetande team och frilansare med vilken du kan hantera uppgifter, följa upp arbetad tid, fakturera dina kunder, få betalt online och mäta lönsamheten, allt från samma plattform. På så sätt kan du hålla koll på projektet under hela dess livstid – från det att det skapas till det att du får betalt – utan att behöva använda och betala för flera olika appar. Lär dig mer om Paymo

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Skapa underuppgifter
Profit.co är en förstklassig plattform för att lansera uppgiftshantering för hela din organisation. Anpassa uppgifterna till företagets mål. Lär dig mer om Profit.co
Profit.co är en förstklassig plattform för att lansera uppgiftshantering för hela din organisation. Förbättra teamets produktivitet och samarbete genom att föra samman mål, planer, uppgifter, filer, checklistor med mera i ett gemensamt utrymme. Förmåga att anpassa uppgifter till företagets mål (OKR) kan förbättra det verkställandet på det stora hela. Checklistor gör det enkelt för användarna att verifiera innan de markerar uppgifter som slutförda. Den innovativa idén om rörlighet över tavlorna underlättar mätningen av produktiviteten. Lär dig mer om Profit.co

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Skapa underuppgifter
Quire är ett samarbetsverktyg för projektledning som kan organisera uppgifter och deluppgifter i en unik trädliknande struktur. Lär dig mer om Quire
Quire är ett samarbetsverktyg för projektledning som gör det möjligt för användare att enkelt planera och organisera uppgifter i en trädliknande struktur, där man kan nå sina mål genom att dela upp idéer i genomförbara uppgifter som är placerade i en hierarkisk lista. Lär dig mer om Quire

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Skapa underuppgifter
Bobs arbetsflöden hjälper till att kartlägga tydliga processer, påminna människor om kommande projekt och spåra framsteg i realtid. Lär dig mer om bob
Bobs arbetsflöden hjälper till att kartlägga tydliga processer, påminna människor om kommande projekt och spåra framsteg i realtid. Inga fler flaskhalsar, ingen mer förvirring. Verktyg för chefer gör allt för att organisera och komma ihåg, så du behöver inte oroa dig för småsaker. Bob är den perfekta lösningen för företag med över 80 anställda. Lär dig mer om bob

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Skapa underuppgifter
UniFocus technology offers best-in-class workforce management tools that empower managers to make smarter, faster decisions. Lär dig mer om UniFocus
UniFocus is a leader in workforce optimization, combining labor-management solutions and time and attendance systems with customer and employee engagement insights. UniFocus's tools leverage a deep well of industry expertise to make labor forecasting, budgeting, scheduling, and compliance a breeze. Our cloud-based tools allow our software to integrate with your existing systems and provide powerful business insights from any device at any time. Lär dig mer om UniFocus

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Skapa underuppgifter
ActionR, det kompletta åtgärdsregisterverktyget för team kan öka produktiviteten, spara tid, resurser och dessutom passa din budget. Lär dig mer om ActionR
ActionR är en säker, kraftfull och extremt flexibel projekthanteringslösning som håller dig under kontroll. Deras molnbaserade lösning gör det enkelt att hålla sig uppdaterad om dina team och intressenters aktiviteter, även de som arbetar på distans eller sprider sig över flera platser. Satsa på moderna metoder med anpassningsbara Kanban-tavlor. Övervaka nyckeltal och framsteg kontinuerligt med anpassade arbetsflöden och detaljerade, meningsfulla rapporter. Boka en demo och påbörja en 30 dagars gratis provperiod idag. Lär dig mer om ActionR

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Skapa underuppgifter
Over 1,000,000 teams use Trello worldwide as a task management tool to plan, organize, and accomplish goals from any device.
Tools rarely celebrate the journey that teams take to tackle tasks and hit their goals, but Trello does by bringing reward and ease into the task management process. Teams can celebrate their achievements with fun and flexible features that are intuitively simple and encourage a personal touch. Teams can store and track information transparently, run better meetings, and automate repetitive tasks with an intuitive interface that makes it easy for anyone to onboard, all from the same platform. Lär dig mer om Trello

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Skapa underuppgifter
Basecamp, som är betrott av miljontals användare, tillhandahåller allt du behöver för att få jobbet gjort på ett och samma ställe.
Enbart gruppchatt räcker inte. Basecamp kombinerar ihop alla verktygen team behöver tillsammans på ett ställe: anslagstavlor, scheman, att göra-listor, gruppchatt, dokument och fillagring med mera. Istället för saker utspridda lite här och var kommer allt du arbetar med att finnas på ett samordnat och organiserat ställe. Alla vet vad de ska göra. Inget kommer att glida igenom sprickorna. Du kommer alltid att veta exakt vad som händer. Lär dig mer om Basecamp

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Skapa underuppgifter
Bring your teams work together, and unify your workflow. Create, collaborate, and store information all in one place.
Evernote Business brings your teams work together. Create documents, collaborate on projects, and store information all in one place. Teammates can access, edit, upload, and share notes and files from any device--even if theyre offline. Cut through the noise, and quickly find the information you need with powerful search capabilities and integrations with tools you already use. Unify your workflow with Evernote Business. Lär dig mer om Evernote Teams

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Skapa underuppgifter
Den enkla, kodlösa designen gör det enkelt för alla att skapa arbetsflöden på några minuter så att IT-avdelningen kan lägga tid på de viktiga arbetsuppgifterna.
Ge dina användare och team möjlighet att automatisera repetitivt arbete på sitt eget sätt. Den enkla, kodlösa designen gör det enkelt för alla att skapa arbetsflöden på några minuter så att IT-avdelni ngen kan lägga tid på de viktiga arbetsuppgifterna. Ett flexibelt gränssnitt och en rad kraftfulla funktioner hjälper dig att automatisera både enkla uppgifter och sofistikerade processer. Resultatet är bättre arbetsflöden som effektiv innehållsgranskning, standardiserad onboarding av anställda och påskyndade godkännanden av kontrakt. Lär dig mer om Box

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Skapa underuppgifter
Task management app that allows users to share to-do lists among themselves, set reminders, and add notes.
Microsoft To Do is an app that enables users to capture, organize and share daily reminders and tasks in one place, facilitating management of work and personal life without having to switch between apps. Microsoft To Do integrates with Outlook Tasks so as to manage both in one place. Add due dates and reminders to tasks, as well as attach relevant files from OneDrive. Users can also collaborate together on shared projects through chat, comments and polls. Lär dig mer om Microsoft To Do

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Skapa underuppgifter
Smartsheet är en webbaserad plattform för arbetsutförande som ger organisationer i alla storlekar möjlighet att planera, hantera, automatisera och rapportera om arbete.
Smartsheet, en webbaserad plattform för arbetsutförande, ger organisationer möjlighet att planera, spåra, automatisera och rapportera om arbete. Över 80 000 varumärken förlitar sig på Smartsheet för projektledning och arbetsledning tack vare dess lättanvända gränssnitt, Gantt-diagram och instrumentbrädor i realtid samt funktioner för arbetsautomatisering. *Utmärkelser 2018: Utsedd till en Leader in Enterprise Collaborative Work Management av Forrester Research, utvald till Deloittes Fast 500 List, erkänd för Technology Innovation & Vision av 451 Research Lär dig mer om Smartsheet

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Skapa underuppgifter
Wrike är en uppgiftshanteringsprogramvara för företag med förbyggda mallar, tidsuppföljning, Gantt-diagram, Kanban-tavlor med mera.
Wrike är en prisbelönt uppgiftshanteringsprogramvara för företagsteam. Programvaran inkluderar avancerad säkerhet och fullständig skalbarhet. I synnerhet projektledare, produktchefer och programchefer kan dra nytta av Gantt-diagram med ett klick, Kanban-tavlor, lättanvända rapporter, automatiserad uppgiftstilldelning och fildelning. Upptäck dessa skräddarsydda lösningar för ditt team, inklusive specifika branschledda mallar, arbetsflöden och funktioner. Wrike kan hjälpa dig göra ditt livs bästa arbete. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Skapa underuppgifter
Todoist is the world's #1 to-do list & task manager to organise your life and work.
Todoist is the world's #1 to-do list & task manager to organise your life and work. Regain clarity and calmness by getting tasks out of your head and into Todoist, no matter where you are or what device you use. It's a simple yet powerful to-do list app ranked best-in-class by Apple, Google, The Verge, Forbes, and more. Since 2007, over 25 million people have used Todoist to organize work and life, completing more than two billion tasks along the way. Lär dig mer om Todoist

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Skapa underuppgifter
Airtable combines an intuitive spreadsheet interface with file attachments, kanban boards, calendars, and other powerful features.
Airtable is the all-in-one collaboration platform that combines the flexibility of a spreadsheet interface with rich features like file attachments, kanban card stacks, calendars, and reporting. Lär dig mer om Airtable

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Skapa underuppgifter
Resurshantering för byråer, studior och företag. Betrodd av tusentals team runt världen för att planera projektresurser och hantera kapacitet.
Float är en programvara för resurshantering som hjälper team att planera projekt, schemalägga resurser och övervaka sin kapacitet. Snabb schemaläggning och lättanvända redigeringsverktyg gör resursplanering intuitiv och enkel. Få en översikt över dina teams tillgänglighet, ställ in anpassade arbetstider, schemalägg allmänna helgdagar och ledighet, sortera efter personer och projekttaggar. Integrera med Jira, Teamwork, Google/Outlook Calendar, Slack och Zapier. Schemalägg när du är borta från kontoret med mobilappen. 30 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Float

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Skapa underuppgifter
Hubstaff has trusted task management and employee monitoring for remote and field teams. Invoicing, reporting, payroll, more.
Fight inefficiency and work better with task management from Hubstaff. Track time through simple desktop, web, and mobile apps, then manage tasks, reporting, and more through one dashboard. Hubstaff integrates with over 30 apps so your business can run more efficiently, including Jira, Asana, Github, Slack, and Paypal. See work happen in real-time, track location with GPS and geofences, identify roadblocks and keep moving forward. Available for Mac, Windows, Linux, iOS & Android. Lär dig mer om Hubstaff

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Skapa underuppgifter
Microsoft OneNote is a fully functional digital note taking application which can be used to organize, share and collaborate on ideas.
Microsoft OneNote is a fully functional digital note taking application which can be used to organize, share and collaborate on ideas. The solution comes with a free companion application for Windows devices and offers deep search functionality for all notes stored in its system. Users can store and organize audio recordings that are in a searchable format as well as integrate them with other Microsoft 365 products such as Excel or Word. To save time and effort, they can also highlight their handwritten notes by using various shapes and colors on the screen of their mobile device. Lär dig mer om Microsoft OneNote

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Skapa underuppgifter
Plattformen för arbetsledning för större företag som hjälper team att få rätt arbete gjort med större synlighet och förbättrad produktivitet.
Workfront är den första moderna arbetsledningsplattformen som organiserar allt arbete på ett ställe. Processen möter verkligheten när det gäller projektbaserade uppgiftslistor som på ett intelligent och automatiskt sätt matar in värdefulla mätvärden i sammanfattande rapporter och instrumentpaneler. Förutom uppgiftshantering och synlighet hjälper Workfront till att effektivisera förfrågningar, planera och prioritera projekt, hantera processer och granska tillgångar digitalt. Ta uppgiftshanteringen till en ny nivå med förstklassig arbetsledning och strategisk framgång. Lär dig mer om Adobe Workfront

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Skapa underuppgifter
Notion är en programvaran för uppgiftshantering som ansluter dina anteckningar, uppgifter och wiki i ett enda verktyg.
Notion är en programvaran för uppgiftshantering som ansluter dina anteckningar, uppgifter och wiki i ett enda verktyg. Tiotusentals team och företag runt om i världen använder programvaran för att se till att medarbetarna hålls informerade och samarbetar. Genom att sammanföra allt arbete och all kunskap och göra det väldigt anpassningsbart skapar Notion fokus och transparens, samtidigt som verktygen konsolideras, vilket ger tidsbesparingar och ökad produktivitet för team av alla storlekar. Lär dig mer om Notion

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Skapa underuppgifter
Improve your team’s productivity with easily customizable tasks for every shift. Start your free 14-day trial to try it out!
Keep your entire team accountable for the shifts they’re assigned with custom Task Lists. Easily provide work guidance for each of your employees by leveraging this tool’s Task Assignment feature. Improve productivity over time with Task Tracking, which will help you keep tabs on your team by receiving real-time notifications whenever a task is complete. Join the 700,000+ restaurant pros using 7shifts to experience these benefits and more! Lär dig mer om 7shifts

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Skapa underuppgifter
Miro är en samarbetsinriktad plattform för whiteboardtavlor för planering, spårning och visualisering av projekt och beroenden
Miro är en samarbetsinriktad plattform för whiteboardtavlor för team i alla storlekar. Över 13 miljoner användare runt om i världen förlitar sig på plattformen. Förenkla dina arbetsflöden, optimera dina dagliga rutiner och fokusera på resultatspårning med Miro-tavlan. Gör det snabbt att organisera uppgifter från olika kanaler och kartlägga dem på en digital whiteboardtavla. Dra nytta av kraftfulla integrationer med Jira, Asana, Monday, Trello, Airtable och mer. Kom igång på några sekunder med över 250 färdiga mallar. Lär dig mer om Miro

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Skapa underuppgifter
Teamwork är en intuitiv programvara för uppgiftshantering som låter ditt team hantera sitt arbete och hålla reda på alla sina uppgifter i en enda central plats
Från viktiga milstolpar till de minsta uppgifterna – Teamworks program för uppgiftshantering hjälper dig att beskriva allt du behöver göra för att nå dina mål. Hantera alla dina individuella uppgifter och teamuppgifter på en central plats och se till att inget går förlorat, att arbete prioriteras och att deadlines uppfylls. Lär dig mer om Teamwork

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Skapa underuppgifter
BigTime is the engine empowering the greatest consulting firms on the planet to budget, track & bill their most important asset: time.
Consulting firms need more than just a timesheet. They need a system that unifies budgeting, project planning/execution, team communication, task management, resource management, invoicing and project financials. BigTime gives your entire team the tools they need to deliver billable work on time and on budget, giving our customers an average improvement of 25% in gross margins and a substantial increase in expansion and referral revenue. Contact our sales team to learn how. Lär dig mer om BigTime

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Skapa underuppgifter
Insightly CRM is for growing teams that want a flexible, easy-to-use, yet powerful CRM to centralize and manage customer data from the
With more than 1.5 million users across all industries, Insightly is a leading CRM software with native integrations to Gmail, Office 365, MailChimp, and other popular applications. Use Insightly to manage customer data, leads, and projects at every stage of customer relationships, monitor sales pipeline, and measure performance against your sales and business goals. Lär dig mer om Insightly

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Skapa underuppgifter
Process Street är det enklaste sättet för att hantera dina teams arbetsflöden, återkommande processer och standardrutiner (standard operating procedures, SOP).
Process Street ger företag ett effektiviserat, icke-tekniskt sätt för snabb, rolig och enkel hantering av återkommande arbetsflöden för team över hela världen. Starka företagsprocesser är ryggraden i varje framgångsrikt företag. Utan dem kommer företag att behöva kämpa och förmodligen ha svårt med tillväxten. Skapa och anpassa enkelt checklistor med text, bilder, video med mera. Effektivisera godkännandeprocessen med villkorlig logik, automatiseringar och integrationer. Lär dig mer om Process Street

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Skapa underuppgifter
Everything you need to get business done: task management, proposals, contracts, payments, & more. Use code "ONLY1" to start for $1/m
Task management tools for independent professionals—that's HoneyBook. HoneyBook makes it easy to book more clients, manage projects, and get paid all in one place. With proposals, invoices, contracts, payments, and scheduling at your fingertips, you have everything you need to give clients a great experience. Get your first 6 months for just $1/mo with code "ONLY1". Lär dig mer om HoneyBook

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Skapa underuppgifter
Get Justworks Hours for automated, seamless time tracking. Make timekeeping effortless for you and your team.
Get Justworks Hours for automated, seamless time tracking. Make timekeeping effortless for you and your team by managing employee time more easily, gaining more insights with more oversight, and easing the burden of errors and inaccuracies. Justworks Hours is the time tracking tool anyone can use, whether your team travels for work, or heads to the same office every day, this easy-to-use solution empowers your employees to consistently track their time. Lär dig mer om Justworks Hours

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Skapa underuppgifter
Mobile friendly and secure legal software that's easy to learn and use. Save time. Grow your firm. Go paperless. Work from anywhere.
PracticePanther is the top rated law practice management software on Capterra! See why tens of thousands of law firms in over 170 countries use PracticePanther to automate their workflows and get more done in less time. Never miss deadlines, get paid faster, seamlessly track billable time & expenses. Work from anywhere, on any device, with our mobile app. It's easy, user-friendly and intuitive. Spend less time managing your firm and more time making money. Try it free, no credit card needed. Lär dig mer om PracticePanther Legal Software

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Skapa underuppgifter
En programvara för tidsuppföljning och tidsplanering med produktivitetsrapporter för ditt distansarbetande team.
Time Doctor är en programvara för tidsuppföljning av personal som hjälper dig och ditt team att få mycket mer gjort varje dag. Det är en webbaserad lösning utformad för distansarbetande team och ger dig tidsuppföljning, övervakning av datorarbetssessioner, påminnelser, skärmdumpsinspelning, fakturering, rapporteringsverktyg, integrationer och mycket mer. Time Doctor stödjer integrationer med över 35 olika projektlednings- och produktivitetsverktyg, vilket gör det mycket enkelt för anställda att kartlägga tid som ägnas åt olika uppgifter. Lär dig mer om Time Doctor

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Skapa underuppgifter
Agile CRM är en komplett försäljnings-, marknadsförings- och tjänstesvit som är utformad så att små och medelstora företag ska kunna sälja och marknadsföra som företagen på Fortune 500-listan.
Agile CRM:s programvara hanterar projekt effektivt med hjälp av ett effektiviserat dra och släpp-verktyg för projekthantering. På så sätt blir det enkelt att hantera uppgifter mellan dina försäljnings - och marknadsföringsteam. Projekthanteringsprogramvaran omfattar olika alternativ för att kontrollera och spåra dina projektstatusar. " Lär dig mer om Agile CRM

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Skapa underuppgifter
En molnbaserad plattform för spårning av projekttid för att få omedelbar insyn i faktureringsbara timmar, resurser, kunder, projekt och fakturering
Replicons lösning för spårning för projekttid anpassar hela arbetsflödet för kundfakturering till en enad plattform. Din organisation får hjälp att optimera tjänsteleveransen genom att ge din verksamhet fullständig insyn i kundprojektens utveckling, maximera användningen med realtidsövervakning av resurser och förbättra din fakturering genom att få kontroll över alla kunder och information om spårning av projekttid. Betrodd av över 7 800 kunder: SAS, NSC, NTT, Facebook, Publicis, USDA, Omnicom, Moodys Lär dig mer om Replicon

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Skapa underuppgifter
Fully branded : Client Portal, Project Management, Invoicing, File Sharing, CRM, IM, Messaging & more.
More than just Client Portal Software, SuiteDash is a fully integrated cloud-based platform that will completely satisfy the software needs of most small to medium sized businesses. Unfortunately, many business owners have become incredibly frustrated with software because they've spent far too much time & money trying to learn multiple systems, and then get those multiple systems to work together. SuiteDash solves this problem by combining the most commonly used business tools into one. Lär dig mer om SuiteDash

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Skapa underuppgifter
Sverige Lokal produkt
Favro ger affärsrörlighet genom att ge teamen möjligheten att arbeta självständigt, samtidigt som de också anpassar sin planering mot företagets mål.
Favro förvandlar alla organisationer till en smidig verksamhet genom att ge alla typer av team möjligheten att arbeta självständigt, samtidigt som det hjälper ledare att anpassa allt arbete mot företagets huvudmål. Med Favro-team inom marknadsföring, produktutveckling, drift och deras ledare och verkställande ledning får du en enda plats för planering, dokumentation och samarbete. Favro stöder flera vyer för planering med Kanban-flöden, kalkylbladsstil och arbete som är schemalagt på en tidslinje. Lär dig mer om Favro

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Skapa underuppgifter
ActiveCollab är en programvara som ger dig fullständig kontroll över ditt arbete. Få ordning på din riktiga verksamhet.
Du kan använda uppgifter för att organisera allt ditt arbete i ActiveCollab. På så sätt kommer du att fokusera på det som verkligen är viktigt, sätta olika prioriteringar, generera olika rapporter och njuta av en samarbetsinriktad arbetsmiljö. Du kan också se alla uppdateringar när de sker och möjliggöra stadiga framsteg i alla dina projekt. Bemanningshantering, uppgiftsberoenden och automatisk omplanering kan ta dina projektledningsfärdigheter till en ny nivå. Lär dig mer om ActiveCollab

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Skapa underuppgifter
RingCentral Video is an integrated video conferencing, screen sharing, and messaging for teams big and small. No downloads required.
RingCentral Video is a modern online meetings experience powered by the market-leading RingCentral unified communications platform. It combines high-quality video, audio, screen sharing, and team messaging into a collaborative online meeting hub that sparks conversations and fuels ideas anytime, anywhere, on any device. Lär dig mer om RingCentral Video

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Skapa underuppgifter
GanttPRO gör det enkelt att arbeta med uppgifter, spåra tid och hantera resurser.
GanttPRO är en online-programvara för Gantt-diagram som används av över 500 000 användare över hela världen. Projekt-/produkt- och portföljchefer, teamledare, VD:ar och andra chefer från olika områden litar på att den håller deras planering enkel, teammedlemmar engagerade och kunder/partners inom räckhåll. Den korta inlärningskurvan och den fina UX/UI-designen gör att teamen kan börja arbeta omedelbart. Uppgift, resurs, kostnad, deadlinehantering, teamsamarbete, arbetsbelastning, mallar, export och mer – få dem som KOSTNADSFRI utvärderingsversion. Lär dig mer om GanttPRO

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Skapa underuppgifter
An all-purpose time tracker that can create and assign new tasks, set estimates, and integrate with other task management tools.
Everhour is one of the top time tracking tools with task management capabilities. Create new tasks, set deadlines and estimates, assign tasks to your team, break tasks into categories, add tags and sections, and use templates. Integrate Everhour with other project management tools like Asana, Trello, Basecamp, Jira, ClickUp, Monday, GitLab, Todoist, and Notion, and power up your task management system in no time. Lär dig mer om Everhour

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Skapa underuppgifter
Hantera dina uppgifter med hjälp av EngageBays programvara för uppgiftshantering och se till att ditt team aldrig missar en uppföljning.
EngageBay erbjuder ett enkelt och effektivt verktyg för att tilldela och hantera uppgifter mellan dina marknadsförings-, försäljnings- och supportteam. Programvaran för uppgiftshantering gör det möjligt att skapa och tilldela uppgifter till dina teammedlemmar och kontrollera om de har slutfört de uppgifter som de tilldelats för dagen. Ställ in prioritetsnivåer och skicka e-postmeddelanden för uppgifter som ska utföras. Automatisera uppgiftstilldelningen och undvik besväret med manuell tilldelning. Övervaka framstegen för att se till att de utförs i tid. Lär dig mer om EngageBay

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Skapa underuppgifter
Award-winning project and task management software that simplifies how team members manage, track and assign tasks to improve results.
ProjectManager is an award-winning project and task management software solution that simplifies how team members manage tasks and achieve results. The intuitive interface makes it easy to create and assign tasks, track progress, share related files and documents, and roll it all up into rich project or portfolio dashboards. ProjectManager gives you the flexibility to manage simple task lists or develop complex project plans, all in one easy-to-use system. Try it free for 30 days! Lär dig mer om ProjectManager.com

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Skapa underuppgifter
Flock is a team communication tool that helps you get work done, only faster! Instant messaging, shared to-do lists, reminders, file sh
Simplify task management with Flock! Email less and get more work done. From instant messaging to creating channels to integrating with your favorite external apps like Google, MailChimp, Dropbox, Jira, Trello and more - organize all your work streams with Flock. Flock is a powerful work tool that comes loaded with built-in features like Shared To-Dos, Reminders, Notes, Polls and more! Start for FREE Lär dig mer om Flock

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Skapa underuppgifter