I 17 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

Uppgiftshantering

Med program för uppgiftshantering kan grupper av användare samarbeta mer sammanhängande för att snabbt och grundligt slutföra projekt. Funktioner som tidsspårning och projektspårning säkerställer att alla projektuppgifter täcks och att framstegsrapporterna är uppdaterade. Andra funktioner i system för uppgiftshantering inkluderar automatisk tidsbudgetering och tidslinje, e-postsynkronisering, skapande av att-göra-listor, samarbetsgränssnitt för alla användare och uppgiftspåminnelser. Använd Capterra för att hitta en lösning för uppgiftshantering som fungerar för ditt företag i Sverige. Program för uppgiftshantering är relaterade till projektledningsverktyg, system för idéhantering, CRM-service, programvara för tid och kostnad samt program för arbetsflödeshantering.

Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Uppgiftshantering

Sverige Visa lokala produkter

137 resultat

Jira är ett fullt utrustat verktyg för uppgiftshantering för team som planerar och bygger fantastiska produkter. Lär dig mer om Jira
Jira är ett verktyg för uppgiftshantering för team som planerar och bygger fantastiska produkter. Tusentals team väljer Jira för att fånga upp och organisera problem, tilldela arbete och följa teamaktiviteter. Med det nya mobila gränssnittet hjälper Jira ditt team att få jobbet gjort såväl vid skrivbordet som på språng. Lär dig mer om Jira

Funktioner

  • Deadlinehantering
  • Tidsspårning
  • Resurshantering
  • Uppdragshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Beroende spårning
  • Arbetsflödeshantering
  • Projektspårning
  • Uppgiftsredigering
  • Att-göra-lista
  • Prioritering
  • Kommentarer / Anteckningar
Problemspåraren är utformad för rörliga team. Ett agilt projektledningsverktyg som kan anpassas till dina affärsprocesser. Lär dig mer om YouTrack
Utvecklad av JetBrains. YouTrack är ett verktyg för att hantera dina projekt, konfigurera agile-tavlor, använda rapporter och Gantt-diagram, instrumentbrädor och tidsuppföljning. Spåra uppgifter och problem, stöd kundernas önskemål, planera sprintar och leveranser, skapa arbetsflöden och behöv aldrig igen tvinga din process att passa ett visst verktygs begränsningar. YouTrack talar ditt språk, stöder Markdown och emoji-reaktioner. YouTrack är tillräckligt flexibelt för att följa just din process. Moln eller fristående. Gratis för 10 användare. Lär dig mer om YouTrack

Funktioner

  • Deadlinehantering
  • Tidsspårning
  • Resurshantering
  • Uppdragshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Beroende spårning
  • Arbetsflödeshantering
  • Projektspårning
  • Uppgiftsredigering
  • Att-göra-lista
  • Prioritering
  • Kommentarer / Anteckningar
monday.com, en intuitiv programvara för uppgiftshantering, hjälper team att arbeta bättre och mer effektivt tillsammans och slutföra uppgifter i tid. Lär dig mer om monday.com
monday.com, ett intuitivt program för uppgiftshantering, hjälper team att samarbeta bättre från var som helst och slutföra uppgifter snabbare. Dess användarvänlighet och flexibilitet innebär snabb onboarding för ditt team med förmågan att prioritera, fördela och spåra uppgifter på ditt sätt. Med kraftfulla produktivitetsfunktioner som instrumentbrädor, kalendervy, meddelanden om förfallodatum och automatisering kan ditt team uppnå mer på kortare tid. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Deadlinehantering
  • Tidsspårning
  • Resurshantering
  • Uppdragshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Beroende spårning
  • Arbetsflödeshantering
  • Projektspårning
  • Uppgiftsredigering
  • Att-göra-lista
  • Prioritering
  • Kommentarer / Anteckningar
Bobs arbetsflöden hjälper till att kartlägga tydliga processer, påminna människor om kommande projekt och spåra framsteg i realtid. Lär dig mer om Bob
Bobs arbetsflöden hjälper till att kartlägga tydliga processer, påminna människor om kommande projekt och spåra framsteg i realtid. Inga fler flaskhalsar, ingen mer förvirring. Verktyg för chefer gör allt för att organisera och komma ihåg, så du behöver inte oroa dig för småsaker. Bob är den perfekta lösningen för företag med över 80 anställda. Lär dig mer om Bob

Funktioner

  • Deadlinehantering
  • Tidsspårning
  • Resurshantering
  • Uppdragshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Beroende spårning
  • Arbetsflödeshantering
  • Projektspårning
  • Uppgiftsredigering
  • Att-göra-lista
  • Prioritering
  • Kommentarer / Anteckningar
Upwave är en visuell produktivitetsplattform som hjälper moderna företag att utvecklas. Organisera, planera, spåra, samarbeta och få saker gjorda. Lär dig mer om Upwave
Upwave är en produktivitetsplattform för samarbete kring projekt, innovationsprocesser och dagliga uppgifter. Hantera dina team, projekt och uppgifter på ett visuellt sätt – allt på ett och samma ställe. Arbeta med fördefinierade uppgiftstavlor och strategicanvas, som Business Model Canvas och SWOT. Kartlägg tid, uppskattning och rapportera framsteg. Involvera externa medarbetare på ett enkelt och säkert sätt. Det intuitiva och användarvänliga gränssnittet gör det enkelt att få med alla – ingen extra utbildning behövs. Lär dig mer om Upwave

Funktioner

  • Deadlinehantering
  • Tidsspårning
  • Resurshantering
  • Uppdragshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Beroende spårning
  • Arbetsflödeshantering
  • Projektspårning
  • Uppgiftsredigering
  • Att-göra-lista
  • Prioritering
  • Kommentarer / Anteckningar
Förbättra uppgiftshanteringen med Asana AI. Hantera dina arbetsflöden, få bättre insikter och effektivisera samarbetet i teamet. Lär dig mer om Asana
Asana förbättrar uppgiftshanteringen med AI-drivna funktioner som förenklar dina arbetsflöden, levererar värdefulla insikter och effektiviserar samarbetet i teamet. Organisera uppgifter, spåra prestanda och anpassa dig smidigt till förändrade prioriteringar. Med projektmallar, målhantering och automatisk förloppsspårning säkerställer Asana att ditt team uppnår sina mål snabbare. Använd AI-drivna insikter för att optimera resurstilldelning. Oavsett om du hanterar kampanjer, introduktion för nyanställda eller produktlanseringar, ger Asana din organisation möjligheten att arbeta smartare. Lär dig mer om Asana

Funktioner

  • Deadlinehantering
  • Tidsspårning
  • Resurshantering
  • Uppdragshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Beroende spårning
  • Arbetsflödeshantering
  • Projektspårning
  • Uppgiftsredigering
  • Att-göra-lista
  • Prioritering
  • Kommentarer / Anteckningar
Uppgiftshanteringsverktyg för agil projektledning, testhantering och problemspårning med tidrapporter, revisionslogg och rapportering. Lär dig mer om JunoOne
Juno.one är ett allt-i-ett-verktyg för uppgiftshantering som hjälper team att hålla sig på rätt spår och uppnå sina mål. Med sitt intuitiva gränssnitt och anpassningsbara arbetsflöden gör Juno.one det enkelt att organisera, tilldela och spåra uppgifter i flera projekt. Med uppdateringar i realtid och samarbetsfunktioner kan teammedlemmarna arbeta tillsammans på ett smidigt sätt, medan den avancerade rapporteringen ger insikter om projektförlopp och hur teamet presterar. Håll ditt team fokuserat på det som är viktigt med juno.one! Lär dig mer om JunoOne

Funktioner

  • Deadlinehantering
  • Tidsspårning
  • Resurshantering
  • Uppdragshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Beroende spårning
  • Arbetsflödeshantering
  • Projektspårning
  • Uppgiftsredigering
  • Att-göra-lista
  • Prioritering
  • Kommentarer / Anteckningar
Quire är ett samarbetsverktyg för projektledning som kan organisera uppgifter och deluppgifter i en unik trädliknande struktur. Lär dig mer om Quire
Quire är ett samarbetsverktyg för projektledning som gör det möjligt för användare att enkelt planera och organisera uppgifter i en trädliknande struktur, där man kan nå sina mål genom att dela upp idéer i genomförbara uppgifter som är placerade i en hierarkisk lista. Lär dig mer om Quire

Funktioner

  • Deadlinehantering
  • Tidsspårning
  • Resurshantering
  • Uppdragshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Beroende spårning
  • Arbetsflödeshantering
  • Projektspårning
  • Uppgiftsredigering
  • Att-göra-lista
  • Prioritering
  • Kommentarer / Anteckningar
Över en miljon team världen över använder Trello som ett verktyg för uppgiftshantering för att planera, organisera och uppnå mål från alla typer av enheter.
Verktygen firar sällan det hårda arbete som ett team lägger ner för att genomföra uppgifter och nå sina mål. Trello gör detta genom att underlätta uppgiftshanteringsprocessen och använda belöningssystem. Team kan fira sina prestationer med roliga och flexibla funktioner som är intuitiva och enkla och uppmuntrar till en personlig touch. Team kan lagra och följa upp information med transparens, hålla bättre möten och automatisera enformiga uppgifter med ett intuitivt gränssnitt som gör det enkelt för vem som helst att hoppa på ett projekt – allt på en och samma plattform. Lär dig mer om Trello

Funktioner

  • Deadlinehantering
  • Tidsspårning
  • Resurshantering
  • Uppdragshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Beroende spårning
  • Arbetsflödeshantering
  • Projektspårning
  • Uppgiftsredigering
  • Att-göra-lista
  • Prioritering
  • Kommentarer / Anteckningar
Basecamp, som är betrott av miljontals användare, tillhandahåller allt du behöver för att få jobbet gjort på ett och samma ställe.
Enbart gruppchatt räcker inte. Basecamp kombinerar ihop alla verktygen team behöver tillsammans på ett ställe: anslagstavlor, scheman, att göra-listor, gruppchatt, dokument och fillagring med mera. Istället för saker utspridda lite här och var kommer allt du arbetar med att finnas på ett samordnat och organiserat ställe. Alla vet vad de ska göra. Inget kommer att glida igenom sprickorna. Du kommer alltid att veta exakt vad som händer. Lär dig mer om Basecamp

Funktioner

  • Deadlinehantering
  • Tidsspårning
  • Resurshantering
  • Uppdragshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Beroende spårning
  • Arbetsflödeshantering
  • Projektspårning
  • Uppgiftsredigering
  • Att-göra-lista
  • Prioritering
  • Kommentarer / Anteckningar
Den enkla, kodlösa designen gör det enkelt för alla att skapa arbetsflöden på några minuter så att IT-avdelningen kan lägga tid på de viktiga arbetsuppgifterna.
Ge dina användare och team möjlighet att automatisera repetitivt arbete på sitt eget sätt. Den enkla, kodlösa designen gör det enkelt för alla att skapa arbetsflöden på några minuter så att IT-avdelningen kan lägga tid på de viktiga arbetsuppgifterna. Ett flexibelt gränssnitt och en rad kraftfulla funktioner hjälper dig att automatisera både enkla uppgifter och sofistikerade processer. Resultatet är bättre arbetsflöden som effektiv innehållsgranskning, standardiserad onboarding av anställda och påskyndade godkännanden av kontrakt. Lär dig mer om Box

Funktioner

  • Deadlinehantering
  • Tidsspårning
  • Resurshantering
  • Uppdragshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Beroende spårning
  • Arbetsflödeshantering
  • Projektspårning
  • Uppgiftsredigering
  • Att-göra-lista
  • Prioritering
  • Kommentarer / Anteckningar
ClickUp är ett verktyg för uppgiftshantering med helt anpassningsbara och patentskyddade funktioner som gör det mycket användbart
Med funktioner som uppgifter, deluppgifter, påminnelser, uppgiftsprioriteringar, tidsuppföljning, anpassade vyer, mål, beroenden och anpassade statusar har ClickUp allt du behöver för att hantera uppgifter för alla projekt eller team. ClickUp är ett verktyg för uppgiftshantering som gör att alla dina uppgiftsbehov samlas i en enda app och används av över 100 000 team i företag som Airbnb, Google och Uber. Byggd för personligt bruk och för team i alla storlekar och branscher. ClickUp är jättebra på uppgiftshantering Lär dig mer om ClickUp

Funktioner

  • Deadlinehantering
  • Tidsspårning
  • Resurshantering
  • Uppdragshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Beroende spårning
  • Arbetsflödeshantering
  • Projektspårning
  • Uppgiftsredigering
  • Att-göra-lista
  • Prioritering
  • Kommentarer / Anteckningar
HubSpot CRM har allt du behöver för att organisera, spåra och bygga bättre relationer med leads och kunder.
Oavsett om du har ett litet team på fem personer eller en sofistikerad säljkår på 500, erbjuder HubSpot priser och paketalternativ som kan växa när du gör det. HubSpots programvara för hantering av kundrelationer är byggd för företag som vill lägga mindre tid på att logga data. Den förvarar alla dina kontakter i en centraliserad, anpassningsbar databas. Och du kan se allt om en viss lead på ett ställe – inget mer grävande i inkorgar för att hitta information. Börja använda den kostnadsfria HubSpot CRM idag. Lär dig mer om HubSpot CRM

Funktioner

  • Deadlinehantering
  • Tidsspårning
  • Resurshantering
  • Uppdragshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Beroende spårning
  • Arbetsflödeshantering
  • Projektspårning
  • Uppgiftsredigering
  • Att-göra-lista
  • Prioritering
  • Kommentarer / Anteckningar
Smartsheet är en webbaserad plattform för arbetsutförande som ger organisationer i alla storlekar möjlighet att planera, hantera, automatisera och rapportera om arbete.
Smartsheet, en webbaserad plattform för arbetsutförande, ger organisationer möjlighet att planera, spåra, automatisera och rapportera om arbete. Över 80 000 varumärken förlitar sig på Smartsheet för projektledning och arbetsledning tack vare dess lättanvända gränssnitt, Gantt-diagram och instrumentbrädor i realtid samt funktioner för arbetsautomatisering. *Utmärkelser 2018: Utsedd till en Leader in Enterprise Collaborative Work Management av Forrester Research, utvald till Deloittes Fast 500 List, erkänd för Technology Innovation & Vision av 451 Research Lär dig mer om Smartsheet

Funktioner

  • Deadlinehantering
  • Tidsspårning
  • Resurshantering
  • Uppdragshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Beroende spårning
  • Arbetsflödeshantering
  • Projektspårning
  • Uppgiftsredigering
  • Att-göra-lista
  • Prioritering
  • Kommentarer / Anteckningar
Wrike är en uppgiftshanteringsprogramvara för företag med förbyggda mallar, tidsuppföljning, Gantt-diagram, Kanban-tavlor med mera.
Wrike är en prisbelönt uppgiftshanteringsprogramvara för företagsteam. Programvaran inkluderar avancerad säkerhet och fullständig skalbarhet. I synnerhet projektledare, produktchefer och programchefer kan dra nytta av Gantt-diagram med ett klick, Kanban-tavlor, lättanvända rapporter, automatiserad uppgiftstilldelning och fildelning. Upptäck dessa skräddarsydda lösningar för ditt team, inklusive specifika branschledda mallar, arbetsflöden och funktioner. Wrike kan hjälpa dig göra ditt livs bästa arbete. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Deadlinehantering
  • Tidsspårning
  • Resurshantering
  • Uppdragshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Beroende spårning
  • Arbetsflödeshantering
  • Projektspårning
  • Uppgiftsredigering
  • Att-göra-lista
  • Prioritering
  • Kommentarer / Anteckningar
Notion är en programvaran för uppgiftshantering som ansluter dina anteckningar, uppgifter och wiki i ett enda verktyg.
Notion är en programvaran för uppgiftshantering som ansluter dina anteckningar, uppgifter och wiki i ett enda verktyg. Tiotusentals team och företag runt om i världen använder programvaran för att se till att medarbetarna hålls informerade och samarbetar. Genom att sammanföra allt arbete och all kunskap och göra det väldigt anpassningsbart skapar Notion fokus och transparens, samtidigt som verktygen konsolideras, vilket ger tidsbesparingar och ökad produktivitet för team av alla storlekar. Lär dig mer om Notion

Funktioner

  • Deadlinehantering
  • Tidsspårning
  • Resurshantering
  • Uppdragshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Beroende spårning
  • Arbetsflödeshantering
  • Projektspårning
  • Uppgiftsredigering
  • Att-göra-lista
  • Prioritering
  • Kommentarer / Anteckningar
Airtable är en kodfri app-plattform som gör det möjligt för de människor som är i närmast kontakt med arbetet att effektivisera sina viktigaste affärsprocesser.
Airtable är en kodfri app-plattform som gör det möjligt för de människor som är i närmast kontakt med arbetet att effektivisera sina viktigaste affärsprocesser. Ledande företag i alla branscher använder Airtable för att förstärka sina arbetsflöden inom produkthantering, marknadsföring, projekt- och portföljhantering och mycket mer – allt med extra kraft från de inbyggda AI-funktionerna. Centrala IT-chefer använder Airtable som en plattform för civil utveckling som ger användare i företaget möjlighet att bygga sina egna AI-drivna applikationer. Det är därför mer än 500 000 organisationer, däribland 80 procent av alla Fortune 100-företag, har valt att använda funktioner för hantering av samarbete och civil utveckling i Airtable för att förändra hur arbetet utförs. Resultatet? Snabbare innovation, nöjdare kunder, företagsstyrning och en modern arbetsupplevelse för team och avdelningar. Hämta den kostnadsfria versionen idag på airtable.com Lär dig mer om Airtable

Funktioner

  • Deadlinehantering
  • Tidsspårning
  • Resurshantering
  • Uppdragshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Beroende spårning
  • Arbetsflödeshantering
  • Projektspårning
  • Uppgiftsredigering
  • Att-göra-lista
  • Prioritering
  • Kommentarer / Anteckningar
Resurshantering för byråer, studior och företag. Betrodd av tusentals team runt världen för att planera projektresurser och hantera kapacitet.
Float är en programvara för resurshantering som hjälper team att planera projekt, schemalägga resurser och övervaka sin kapacitet. Snabb schemaläggning och lättanvända redigeringsverktyg gör resursplanering intuitiv och enkel. Få en översikt över dina teams tillgänglighet, ställ in anpassade arbetstider, schemalägg allmänna helgdagar och ledighet, sortera efter personer och projekttaggar. Integrera med Jira, Teamwork, Google/Outlook Calendar, Slack och Zapier. Schemalägg när du är borta från kontoret med mobilappen. 30 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Float

Funktioner

  • Deadlinehantering
  • Tidsspårning
  • Resurshantering
  • Uppdragshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Beroende spårning
  • Arbetsflödeshantering
  • Projektspårning
  • Uppgiftsredigering
  • Att-göra-lista
  • Prioritering
  • Kommentarer / Anteckningar
Miro är en samarbetsinriktad plattform för whiteboardtavlor för planering, spårning och visualisering av projekt och beroenden
Miro är en samarbetsinriktad plattform för whiteboardtavlor för team i alla storlekar. Över 13 miljoner användare runt om i världen förlitar sig på plattformen. Förenkla dina arbetsflöden, optimera dina dagliga rutiner och fokusera på resultatspårning med Miro-tavlan. Gör det snabbt att organisera uppgifter från olika kanaler och kartlägga dem på en digital whiteboardtavla. Dra nytta av kraftfulla integrationer med Jira, Asana, Monday, Trello, Airtable och mer. Kom igång på några sekunder med över 250 färdiga mallar. Lär dig mer om Miro

Funktioner

  • Deadlinehantering
  • Tidsspårning
  • Resurshantering
  • Uppdragshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Beroende spårning
  • Arbetsflödeshantering
  • Projektspårning
  • Uppgiftsredigering
  • Att-göra-lista
  • Prioritering
  • Kommentarer / Anteckningar
Plattformen för arbetsledning för större företag som hjälper team att få rätt arbete gjort med större synlighet och förbättrad produktivitet.
Workfront är den första moderna arbetsledningsplattformen som organiserar allt arbete på ett ställe. Processen möter verkligheten när det gäller projektbaserade uppgiftslistor som på ett intelligent och automatiskt sätt matar in värdefulla mätvärden i sammanfattande rapporter och instrumentpaneler. Förutom uppgiftshantering och synlighet hjälper Workfront till att effektivisera förfrågningar, planera och prioritera projekt, hantera processer och granska tillgångar digitalt. Ta uppgiftshanteringen till en ny nivå med förstklassig arbetsledning och strategisk framgång. Lär dig mer om Adobe Workfront

Funktioner

  • Deadlinehantering
  • Tidsspårning
  • Resurshantering
  • Uppdragshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Beroende spårning
  • Arbetsflödeshantering
  • Projektspårning
  • Uppgiftsredigering
  • Att-göra-lista
  • Prioritering
  • Kommentarer / Anteckningar
MeisterTask är ett webbaserat uppgifts- och projekthanteringsverktyg som är perfekt för att hantera dina uppgifter.
MeisterTask är ett webbaserat uppgifts- och projekthanteringsverktyg som är perfekt för att hantera dina uppgifter. De vackert utformade gränssnitten, de intuitiva funktionerna och den sömlösa integrationen med andra verktyg gör det till det logiska valet för uppgiftshantering för team över hela världen. Verktyget är en del av Meister Suite, en produktgrupp för en felfri arbetsflödeshantering. Från idéskapande i MindMeister, vårt verktyg för tankekartor, till onlinedokumentation i MeisterNote. Lär dig mer om MeisterTask

Funktioner

  • Deadlinehantering
  • Tidsspårning
  • Resurshantering
  • Uppdragshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Beroende spårning
  • Arbetsflödeshantering
  • Projektspårning
  • Uppgiftsredigering
  • Att-göra-lista
  • Prioritering
  • Kommentarer / Anteckningar
Teamwork är en intuitiv programvara för uppgiftshantering som låter ditt team hantera sitt arbete och hålla reda på alla sina uppgifter i en enda central plats
Från viktiga milstolpar till de minsta uppgifterna – Teamworks program för uppgiftshantering hjälper dig att beskriva allt du behöver göra för att nå dina mål. Hantera alla dina individuella uppgifter och teamuppgifter på en central plats och se till att inget går förlorat, att arbete prioriteras och att deadlines uppfylls. Lär dig mer om Teamwork.com

Funktioner

  • Deadlinehantering
  • Tidsspårning
  • Resurshantering
  • Uppdragshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Beroende spårning
  • Arbetsflödeshantering
  • Projektspårning
  • Uppgiftsredigering
  • Att-göra-lista
  • Prioritering
  • Kommentarer / Anteckningar
Bitrix24 är en förstklassig kostnadsfri teamuppgifts- och projektledningslösning som används av över fyra miljoner team över hela världen. Molnbaserade, mobila och utgåvor med öppen källa.
Letar du efter en utmärkt kostnadsfri uppgiftshanteringsprogramvara som passar för dina team? Förbered dig på att imponeras av Bitrix24. Ja, du får obegränsat antal team och uppgifter helt gratis. Är du fortfarande inte imponerad? Vad sägs om gratis tidsuppföljning, deluppgifter, uppgiftsmallar och uppgiftsroller. Vill du ha mer? Okej, Gantt-diagram, delade kalendrar, uppgiftsdelegering, uppgiftsrapporter och arbetsledarvy, allt detta står till ditt förfogande. Vill du ha en superenkel teambaserad uppgiftshantering? Det får du. Är du en kraftanvändare? Inga problem, fyra miljoner teams använder Bitrix24. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Deadlinehantering
  • Tidsspårning
  • Resurshantering
  • Uppdragshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Beroende spårning
  • Arbetsflödeshantering
  • Projektspårning
  • Uppgiftsredigering
  • Att-göra-lista
  • Prioritering
  • Kommentarer / Anteckningar
Hantera dina uppgifter med hjälp av EngageBays programvara för uppgiftshantering och se till att ditt team aldrig missar en uppföljning.
EngageBay erbjuder ett enkelt och effektivt verktyg för att tilldela och hantera uppgifter mellan dina marknadsförings-, försäljnings- och supportteam. Programvaran för uppgiftshantering gör det möjligt att skapa och tilldela uppgifter till dina teammedlemmar och kontrollera om de har slutfört de uppgifter som de tilldelats för dagen. Ställ in prioritetsnivåer och skicka e-postmeddelanden för uppgifter som ska utföras. Automatisera uppgiftstilldelningen och undvik besväret med manuell tilldelning. Övervaka framstegen för att se till att de utförs i tid. Lär dig mer om EngageBay CRM

Funktioner

  • Deadlinehantering
  • Tidsspårning
  • Resurshantering
  • Uppdragshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Beroende spårning
  • Arbetsflödeshantering
  • Projektspårning
  • Uppgiftsredigering
  • Att-göra-lista
  • Prioritering
  • Kommentarer / Anteckningar
Deputy: schemalägg personal, spåra tid och närvaro, hantera ledighet, exportera tidrapporter till lönelistan med ett klick och upprätthåll efterlevnad enkelt.
Deputy är ett flerfaldigt prisbelönt verktyg för bemanningsplanering. Med Deputy kan du skapa personalscheman på några minuter och sedan publicera dem till ditt team med ett klick, enkelt hantera personalledighet, spåra tid och närvaro och synkronisera dina tidrapporter till lönelistan friktionsfritt. Deputy kan integreras med över 300 ledande POS- och löneleverantörer för att bygga tillit från början till slut. Med kostnadsfria iOS- och Android-appar kan du hantera ditt företag var som helst. Börja din gratis provperiod idag. Lär dig mer om Deputy

Funktioner

  • Deadlinehantering
  • Tidsspårning
  • Resurshantering
  • Uppdragshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Beroende spårning
  • Arbetsflödeshantering
  • Projektspårning
  • Uppgiftsredigering
  • Att-göra-lista
  • Prioritering
  • Kommentarer / Anteckningar