279 resultat
Varför Capterra är gratis
En lättanvänd, kraftfull, molnbaserad lösning för leverantörshantering med AI och automatisering i centrum. Välj ett bättre sätt idag. Lär dig mer om Gatekeeper
En lättanvänd, kraftfull, molnbaserad leverantörshanteringslösning. Hantera leverantörer sömlöst, inklusive användarledd onboarding via en särskild portal. Kartlägg efterlevnad och risker och rapportera om leverantörsprestationer med hjälp av balanserade resultattavlor och enkäter. Få obegränsade användare på alla planer, vilket gör samarbeten enkla och automatiserar pågående administration med den integrerade arbetsflödesmotorn. Få total insyn och kontroll i din leverantörsportfölj, minimera affärsrisken och få ut leverantörernas maximala värde. Lär dig mer om Gatekeeper
En lättanvänd, kraftfull, molnbaserad leverantörshanteringslösning. Hantera leverantörer sömlöst, inklusive användarledd onboarding via en särskild portal. Kartlägg efterlevnad och risker och...

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
Effektivisera din upphandlingsverksamhet med Approve.com Lär dig mer om Tipalti Approve
Tipalti Approve är en molnbaserad lösning för upphandlingshantering. Approve.coms programvara hjälper ekonomi- och inköpsteam att samla in inköpsförfrågningar, effektivisera godkännanden, generera inköpsordrar, organisera leverantörsinformation och få tillgång till data om utgifter i realtid. Tipalti Approve är helt integrerat med ledande ERP-, HR- och SSO-system för att skapa en verkligt sömlös process. Behåll kontrollen över företagets utgifter med en lättanvänd och snabbinstallerad lösning. Boka en gratis demo idag. Lär dig mer om Tipalti Approve
Tipalti Approve är en molnbaserad lösning för upphandlingshantering. Approve.coms programvara hjälper ekonomi- och inköpsteam att samla in inköpsförfrågningar, effektivisera godkännanden, generera...

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
Hantera frågeformulär om leverantörsrisker och säkerhet. StandardFusion är en GRC-lösning för hantering av ditt InfoSec-program för efterlevnad och risk. Lär dig mer om StandardFusion
Utformad för att hantera leverantörsrisk- och säkerhetsfrågeformulär. StandardFusion är en GRC-lösning för teknikfokuserade SMB- och Enterprise InfoSec-team. Slipp krångliga kalkylark genom att använda ett enda räkenskapssystem. Molnbaserad SaaS eller lokal plattform gör InfoSec-efterlevnad enkel, lättillgänglig och skalbar. Hantera efterlevnad av flera standarder; ISO, SOC2, NIST, HIPAA, GDPR, PCI-DSS, FedRAMP med mera. Koppla det som din organisation gör till det som din organisation behöver göra. Lär dig mer om StandardFusion
Utformad för att hantera leverantörsrisk- och säkerhetsfrågeformulär. StandardFusion är en GRC-lösning för teknikfokuserade SMB- och Enterprise InfoSec-team. Slipp krångliga kalkylark genom att...

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
Sverige Lokal produkt
Qvalia

Qvalia

(0) Sverige Lokal produkt
Qvalia är en plattform för finansteam för att automatisera fakturahantering, hantering av masterdata och leverantörsövervakning. Lär dig mer om Qvalia
Qvalia är en plattform för ekonomiteam för att automatisera processer och ha fullständig kontroll över masterdata. Qvalia förbättrar leverantörsskulder, kundfordringar och möjliggör kostnadsanalys i realtid och automatisering av bokföringen på radartikelnivå. Integrering är enkel och prissättningen är transaktionsbaserad med 1 månads uppsägningstid. Qvalia Supplier Manager inkluderar integrerad och automatiserad hantering av masterdata, förenklade godkännandeprocesser och leverantörsövervakning. E-fakturering är gratis. Lär dig mer om Qvalia
Qvalia är en plattform för ekonomiteam för att automatisera processer och ha fullständig kontroll över masterdata. Qvalia förbättrar leverantörsskulder, kundfordringar och möjliggör kostnadsanalys i...

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
IntegrityNext är en molnbaserad plattform som gör det möjligt för företag att övervaka 100 % av sina leverantörer för hållbarhet och efterlevnad. Lär dig mer om IntegrityNext
IntegrityNext gör det möjligt för organisationer att övervaka 100 % av sina leverantörer för hållbarhet och efterlevnad för att uppfylla lagstadgade krav. IntegrityNext får automatiskt de nödvändiga självutvärderingarna och certifikaten från leverantörerna samtidigt som plattformen övervakar sociala medier för felaktig praxis och risker som rör anseendet. IntegrityNext täcker bland annat arbetet mot mutor och korruption, miljöskydd, mänskliga rättigheter och arbete, hälsa och säkerhet, cybersäkerhet och affärskontinuitet. Lär dig mer om IntegrityNext
IntegrityNext gör det möjligt för organisationer att övervaka 100 % av sina leverantörer för hållbarhet och efterlevnad för att uppfylla lagstadgade krav. IntegrityNext får automatiskt de nödvändiga...

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
Programvara på företagsnivå med kalkylblads-UI. Använd den inbyggda försörjningskedjelösningen eller konfigurera din egen med konfigurationsmotorn. Lär dig mer om Intellimas
Intellimas är en lösning på företagsnivå som utnyttjar dina befintliga teknikinvesteringar. Programvaran är enkel att implementera och ännu enklare att använda. Slutanvändarna (och leverantörerna) älskar kalkylblads-UI. IT älskar konfigurationsmotorn och det faktum att programvaran är byggd för att enkelt hämta data från kärnsystem. Intellimas levereras med inbyggda försörjningskedjelösningar för kostnadsberäkning/RFQ, QA, spårning av inköpsorder, leverantörsefterlevnad och provhantering med möjlighet att bygga din egen. Lär dig mer om Intellimas
Intellimas är en lösning på företagsnivå som utnyttjar dina befintliga teknikinvesteringar. Programvaran är enkel att implementera och ännu enklare att använda. Slutanvändarna (och leverantörerna)...

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
Spara tid och pengar genom att eliminera manuellt arbete. Enkel hantering av försörjningskedja, automatiserad PR- och PO-bearbetning – allt i ett program. Lär dig mer om Precoro
En vacker och innovativ programvara för upphandlings- och leverantörshantering för små och medelstora företag som inte behöver tid för implementering och har flexibel öppen prissättning. Precoro hjälper företag i 50 länder att eliminera manuellt arbete, förbättra synligheten och kontrollera sina inköp på bästa sätt. Effektiva godkännanden, begränsade budgetar, enkla PR- och PO-processer – allt du behöver för att spara mycket tid och pengar. Lär dig mer om Precoro
En vacker och innovativ programvara för upphandlings- och leverantörshantering för små och medelstora företag som inte behöver tid för implementering och har flexibel öppen prissättning. Precoro...

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
Lösning för hantering av leverantörsbetalningar som automatiserar alla betalningsprocesser från onboarding av betalningsmottagare till betalningar och avstämningar. Lär dig mer om Tipalti
Tipalti samlar inte bara in information på ett säkert sätt, utan den egenutvecklade regelmotorn, som drivs av 26 000 globala regler, identifierar också betalningsproblem innan de inträffar, och minskar antalet betalningsfel med mer än 66 %. Reglerna kontrollerar och validerar lokala bankuppgifter som SWIFT- och IBAN-koder baserat på betalningsmottagarens land och betalningsmetod. Tipalti tar även hand om skatteefterlevnad enligt USA:s lag om skatteefterlevnad för konton utomlands (Foreign Account Tax Compliance Act, FATCA) för dig, med digitaliserade skatteblanketter, matchning av skatteregistreringsnummer (tax identification number, TIN) och 1099/1042-S-skatteförberedelse. Lär dig mer om Tipalti
Tipalti samlar inte bara in information på ett säkert sätt, utan den egenutvecklade regelmotorn, som drivs av 26 000 globala regler, identifierar också betalningsproblem innan de inträffar, och...

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
VendorInsight är en ledande lösning för leverantörsriskhantering (vendor risk management, VRM) med riskspårning, anpassningsbar rapportering, leverantörsportal, arbetsflöde och obegränsad lagring. Lär dig mer om VendorINSIGHT
VendorInsight är en webbaserad lösning för leverantörsriskhantering som förenklar hanteringen av dina leverantörer och kontrakt med automatiserade arbetsflöden, lättanvända funktioner samt leverantörsnyheter och riskövervakning. VendorInsight tillhandahåller en nyckelfärdig lösning som inkluderar regelmässiga varningar och uppdateringar för finansiella tjänster, sjukvård med mera. Använd förbyggda policyer, leverantörsportaler, mallar och formulär för att förenkla din företagsbesiktning, avtalsövervakning och riskhantering. Lär dig mer om VendorINSIGHT
VendorInsight är en webbaserad lösning för leverantörsriskhantering som förenklar hanteringen av dina leverantörer och kontrakt med automatiserade arbetsflöden, lättanvända funktioner samt leverantörs...

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
Promena erbjuder moduler för hantering av leverantörsbasen, e-inköp, e-upphandling och utgiftsanalyser. Lär dig mer om Promena e-Sourcing
Promena tillhandahåller SaaS-baserade lösningar för upphandlingsprocesser, inklusive moduler för leverantörsbaserad hantering, e-inköp, e-upphandling och utgiftsanalyser. Omvandla din upphandlingsprocess och skapa konkurrens, transparens och effektivitet genom att utnyttja Promenas intuitiva och moderna UX/UI-design. Programvaran är utformad och byggd på många års upphandlingskunskap och erfarenhet av ett av de största centrala inköpsföretagen i Turkiet. Lär dig mer om Promena e-Sourcing
Promena tillhandahåller SaaS-baserade lösningar för upphandlingsprocesser, inklusive moduler för leverantörsbaserad hantering, e-inköp, e-upphandling och utgiftsanalyser. Omvandla din upphandlingspro...

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
Prokuria hjälper upphandlingsavdelningar att effektivt hantera sina leverantörsrelationer via SRM, segmentering, granskningar, onboarding osv. Lär dig mer om Prokuria
Prokuria hjälper upphandlingsteam att effektivt och i enlighet med gällande regler hantera sina leverantörers och kontrakts livscykel med verktyg som hantering av leverantörsrelationer, segmentering, prestationsgranskningar, onboarding, scorecards, samtidigt som det ökar det interna samarbetet, anpassningen till intressenter och verksamhetens snabbhet. Lär dig mer om Prokuria
Prokuria hjälper upphandlingsteam att effektivt och i enlighet med gällande regler hantera sina leverantörers och kontrakts livscykel med verktyg som hantering av leverantörsrelationer, segmentering,...

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
Kissflow ger dig en förstklassig molnlösning för upphandling som är flexibel och har allt från inköp till leverantörshantering i samma plattform. Lär dig mer om Kissflow Procurement Cloud
Kissflow Procurement Cloud är de förstklassiga flexibla inköpslösningarna som har allt från inköp till leverantörshantering i en och samma plattform. Programvaran har allt inklusive inköpsorder, inköpsrekvisition, leverantörshantering, inköpsfakturering, analys och integrationer. Lär dig mer om Kissflow Procurement Cloud
Kissflow Procurement Cloud är de förstklassiga flexibla inköpslösningarna som har allt från inköp till leverantörshantering i en och samma plattform. Programvaran har allt inklusive inköpsorder,...

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
Yokoy automatiserar företagets kostnads- och kreditkortsprocesser. Kontrollera endast specialfall manuellt, vår AI gör resten. Lär dig mer om Yokoy
Yokoy är den allt-i-ett-lösning för hantering av utgifter som du letat efter! Med hjälp av artificiell intelligens automatiserar Yokoy utgiftshantering för medelstora och stora företag. Utgiftshantering, fakturahantering, smarta företagskort och prenumerationshantering kombineras i en enda intuitiv plattform. Dina fördelar: - spara tid - spara pengar - återkräva moms automatiskt - förebyggande av bedrägerier - Fullständig automatisering, inte bara digitalisering - Individualiserade, företagsspecifika processflöden - Integrerat i ditt befintliga systemlandskap Lär dig mer om Yokoy
Yokoy är den allt-i-ett-lösning för hantering av utgifter som du letat efter! Med hjälp av artificiell intelligens automatiserar Yokoy utgiftshantering för medelstora och stora företag. Utgiftshanteri...

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
Hantera alla dina riskåtgärder och åtgärder för att följa regler hos tredje part i en enda lösning. Lär dig mer om AdaptiveGRC
AdaptiveGRC gör det möjligt för dig att hantera alla dina riskåtgärder och åtgärder för att följa regler hos tredje part i en och samma lösning. När informationen om dina leverantörer växer, ökar även din förmåga att snabbare identifiera och kontrollera regelefterlevnad, luckor och andra leverantörsrisker. AdaptiveGRC:s leverantörshanteringsfunktioner inkluderar följande: – Leverantörslager – Leverantörsriskprofilering – Leverantörsutvärderingar (säkerhet, regelefterlevnad ...) – FCPA/antikorruptionsbedömningar – Årlig eller regelbunden process för efterlevnadscertifiering Lär dig mer om AdaptiveGRC
AdaptiveGRC gör det möjligt för dig att hantera alla dina riskåtgärder och åtgärder för att följa regler hos tredje part i en och samma lösning. När informationen om dina leverantörer växer, ökar...

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
ContractNow är en enkel, kraftfull kontrakthanteringslösning med obegränsade användare, lagring och elektroniska signaturer. Lär dig mer om ContractNow
ContractNow är en enkel, kraftfull leverantörshanteringslösning som är särskilt utformad för att besvara företags viktiga kontrakteringsfrågor under COVID-19 och senare. Centralisera alla dina leverantörsdata och all dokumentation, extrahera viktig information och klausultext, och underteckna alla nya kontrakt med ContractNows integrerade eSign-funktion. Få total insyn i och kontroll av dina affärskontrakt och skapa en stabil plattform för framtida tillväxt. Lär dig mer om ContractNow
ContractNow är en enkel, kraftfull leverantörshanteringslösning som är särskilt utformad för att besvara företags viktiga kontrakteringsfrågor under COVID-19 och senare. Centralisera alla dina...

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
Create a successful marketplace that ensures the best user experience through Fiare's white-label or fully customisable platforms. Lär dig mer om Fiare
Fiare provides multi-vendor marketplace solutions that can be set up and deployed rapidly. Whether you need a Horizontal or Vertical Marketplace - Real-Estate, Vehicle, Wedding, Service, Rental, Circular - we offer you comprehensive functionalities with ease of use and a fully responsive design that ensures the best user experience in all channels. Lär dig mer om Fiare
Fiare provides multi-vendor marketplace solutions that can be set up and deployed rapidly. Whether you need a Horizontal or Vertical Marketplace - Real-Estate, Vehicle, Wedding, Service, Rental,...

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
NetSuites upphandlingslösning hjälper företag att köpa varor och tjänster till bästa kostnad och i rätt tid.
Inköpsprocessen kan vara tidskrävande och ineffektiv, särskilt när beställningar av varor och tjänster måste behandlas manuellt med en kombination av telefonsamtal, e-post, papperskataloger och fax. NetSuites upphandlingslösning hjälper företag att köpa varor och tjänster till lägsta möjliga kostnad och i rätt tid genom att spara anställda värdefull tid med lättanvända funktioner, vilket minskar kostnaderna genom att kanalisera inköp till godkända leverantörer och förhandsförhandlade kontrakt.
Inköpsprocessen kan vara tidskrävande och ineffektiv, särskilt när beställningar av varor och tjänster måste behandlas manuellt med en kombination av telefonsamtal, e-post, papperskataloger och fax....

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
Över 360 recensioner med 4,7/5 stjärnor. Enkelt men fullt utrustad. En av de högst rankade programvarorna för leverantörshantering.
Enkel inköpsorderprogramvara som gör det möjligt för teammedlemmar att skapa inköpsförfrågningar när de är på språng, som då kan godkännas av fördefinierade granskare på alla enheter. Alla relevanta kommentarer och dokument kan bifogas i inköpsordern för rapportering och granskning. Eliminera utgiftsfel och håll teammedlemmarna ansvariga för inköp med företagskortet. Visa och hantera budgetar i realtid för insiktsfullt beslutsfattande vid varje inköp. Skapa korrekta rapporter för din revisor med ett enda klick.
Enkel inköpsorderprogramvara som gör det möjligt för teammedlemmar att skapa inköpsförfrågningar när de är på språng, som då kan godkännas av fördefinierade granskare på alla enheter. Alla relevanta...

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
Use Quickbase to help streamline complex, multi-vendor procurement processes with transparent tracking and collaborative applications.
Quickbase empowers enterprise organizations to quickly turn ideas into applications that make them more efficient, informed, and productive. With Quickbase you can streamline complex, multi-vendor procurement processes, gain new levels of transparency, ensure ongoing agility, and rapidly adapt to change. Quickbase's no-code application development platform and online database together provide real-time visibility and automation across complex processes & siloed systems to help increase agility.
Quickbase empowers enterprise organizations to quickly turn ideas into applications that make them more efficient, informed, and productive. With Quickbase you can streamline complex, multi-vendor...

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
SecureLink is the leader in third-party security, providing secure third-party remote access for enterprises and technology vendors.
SecureLink is the leader in third-party security, providing secure third-party remote access for both highly regulated enterprise organizations and technology vendors. SecureLink solves and secures the greatest point of risk in the third-party lifecycle for more than 30,000 organizations worldwide, providing companies across multiple industries with secure remote access with identity management, access controls, audit, and compliance assurance.
SecureLink is the leader in third-party security, providing secure third-party remote access for both highly regulated enterprise organizations and technology vendors. SecureLink solves and secures...

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
Zoho Creators programvara för leverantörshantering hjälper dig att hantera alla dina kontrakt, leverantörsdatabaser, betyg och servicenivåavtal (service level agreement, SLA) från en och samma plats.
Programmet för leverantörshantering är byggt för att förenkla hanteringen av kontrakt, oavsett bransch eller nisch. Håll enkelt koll på tjänsteleverantörer och deras kontrakt, och de ansvarsområden som tilldelas varje leverantör. Att hantera servicenivåavtal blir inte enklare. Med Zoho Creators dra-och-släpp-arbetsflödesverktyg kan du lägga till nya funktioner eller justera befintliga arbetsflöden även efter att du har startat dina appar. Anpassa denna app för webben, Android, iPhone och iPad. Prova gratis.
Programmet för leverantörshantering är byggt för att förenkla hanteringen av kontrakt, oavsett bransch eller nisch. Håll enkelt koll på tjänsteleverantörer och deras kontrakt, och de ansvarsområden...

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
Procurifys lösning för utgiftshantering och inköp ger dig inköpsarbetsflöden, anpassningsbara godkännanden och utgiftskontroller.
Procurify är en självklar lösning för inköpshantering och utgiftshantering för medelstora företag. Runt om i världen använder hundratals företag Procurify för att spåra, kontrollera och analysera sina utgifter. Procurify har omfattande arbetsflöden och ett användarvänligt gränssnitt. Inköps-, upphandlings- och ekonomiteam har kunnat implementera Procurify i flera avdelningar och team, vilket skapar bättre insikter och utgiftskontroller.
Procurify är en självklar lösning för inköpshantering och utgiftshantering för medelstora företag. Runt om i världen använder hundratals företag Procurify för att spåra, kontrollera och analysera...

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
The end-to-end ecommerce platform for companies who sell digital solutions to local businesses.
Vendasta provides an end-to-end ecommerce platform to channel partners who sell digital products and services to local businesses. Partners include marketing agencies, independent software vendors (ISVs), and media companies. The platform provides partners with everything needed to market, sell, bill, and fulfill digital solutions to local businesses all under one login. Partners receive access to rebrandable business apps for delivery to clients.
Vendasta provides an end-to-end ecommerce platform to channel partners who sell digital products and services to local businesses. Partners include marketing agencies, independent software vendors...

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
Open source solution for all around business management from customers and orders to invoicing and inventory.
Open source solution for all around business management: Sales, Invoicing, Agenda, Stock, Purchase Orders, Emailing, Accounting, Expense report, Leave requests. Several hundreds of modules are available according to your need.
Open source solution for all around business management: Sales, Invoicing, Agenda, Stock, Purchase Orders, Emailing, Accounting, Expense report, Leave requests. Several hundreds of modules are...

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
End-to-end, automated, and continuous vendor risk management and reporting software.
Minimize exposure to financial, operational, reputational, and security risk from your third parties. ThirdPartyBond automates the entire lifecycle of third-party risk management. From third-party onboarding, assessment, and remediation, to performance monitoring and ongoing review, our software manages the entire process.
Minimize exposure to financial, operational, reputational, and security risk from your third parties. ThirdPartyBond automates the entire lifecycle of third-party risk management. From third-party...

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
Manage ALL your Vendors, Sponsors, Volunteers, Bands, Car Shows, Tickets, Registrations, Seats and more with one Online Platform.
Event Essentials is a set of web-based modules designed for Festival and Event organizers to manage Ticket Sales, Registrations, Volunteers, Vendors, Sponsors, Attendees, Bands/Artists, Venues, Stages, Speakers, Sessions, Calendar, Media, Credentials, Staff, Resources, Interactive Maps, Text Alerts, Donations, Reports, Contracts & more! Pick only what you need. We design match all our pages to your Website. Contact us to find out how you can streamline and your event efficiencies.
Event Essentials is a set of web-based modules designed for Festival and Event organizers to manage Ticket Sales, Registrations, Volunteers, Vendors, Sponsors, Attendees, Bands/Artists, Venues,...

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
The SAP Fieldglass Vendor Management System, or VMS, revolutionizes how organizations manage external talent across multiple channels.
The SAP Fieldglass Vendor Management System, or VMS, revolutionizes how organizations manage talent across multiple channels - including contingent workers, Statement of Work-based consultants, freelancers, independent contractors, gig workers and many more. VMS platforms help companies and organizations more effectively manage their contingent workers across any region or industry, including aerospace & defense, banking, construction, rail, utilities, professional services, and more.
The SAP Fieldglass Vendor Management System, or VMS, revolutionizes how organizations manage talent across multiple channels - including contingent workers, Statement of Work-based consultants,...

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
Programvara för leverantörshantering som anpassats för att uppfylla unika affärsbehov och ge mervärde till ditt företag.
Webbaserad programvara för leverantörshantering med funktioner för godkännande onboarding av leverantörer, resultathantering, e-postmeddelanden och leverantörsanalys. Fullt värdbaserad eller lokalinstallation finns som alternativ med privat märkning och integrering på din webbplats. Internationella företag kan välja bland flera valutor och språk.
Webbaserad programvara för leverantörshantering med funktioner för godkännande onboarding av leverantörer, resultathantering, e-postmeddelanden och leverantörsanalys. Fullt värdbaserad eller...

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
A web-based vendor management software that offers the ability to create, view, and approve POs, track deliveries and approve invoices.
This cloud-based vendor management software is an award winning solution, simplifying the purchase workflow and offering the complete cycle starting from the creation of POs, their customized approval, track receiving and matching+approval of invoices. DPOs advanced user interface is easy to use and available 24/7. It works with multiple languages and currencies and is also available through mobile apps. Our clients have more than 200 options to customize their settings the way they want.
This cloud-based vendor management software is an award winning solution, simplifying the purchase workflow and offering the complete cycle starting from the creation of POs, their customized...

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
Transformify is a freelancer management system (FMS) built to help companies source, manage and pay consultants and freelancers.
Transformify is a fully customizable Freelancer Management ystem (FMS) that allows businesses of all sizes to seamlessly source, manage and pay consultants, experts, independent contractors and freelancers. Custom approval hierarchies, process flows and integrations with ERP/ accounting/ project management/ time management software, etc. are available upon request.
Transformify is a fully customizable Freelancer Management ystem (FMS) that allows businesses of all sizes to seamlessly source, manage and pay consultants, experts, independent contractors and...

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
Software for managing Contractors that checks qualifications, tracks mandatory documents and shows compliance levels in real time.
Replace your ineffective, time consuming manual compliance process with Contractor Compliance and say goodbye to spreadsheets! Streamline your existing process of collecting, managing and re-qualifying mandatory Contractor requirements (such as insurance certificates). Upcoming audit? Improve and monitor your compliance levels in real time. Modernize your current process to save time, reduce risk and manage third-party compliance across any device, anywhere and at any time.
Replace your ineffective, time consuming manual compliance process with Contractor Compliance and say goodbye to spreadsheets! Streamline your existing process of collecting, managing and re-qualifyin...

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
En otroligt enkel programvara för leverantörs- och entreprenörshantering
Shortlist är en smart, användarvänlig plattform för leverantörshantering. Lösningen gör det enkelt för dig att introducera, hantera och spåra dina leverantörer och kontrakt med bara några få klick. Ta hand om regelefterlevnad, övervaka risker, få meddelanden kring viktiga datum och få tillgång till detaljerade rapporter på en bråkdel av tiden.
Shortlist är en smart, användarvänlig plattform för leverantörshantering. Lösningen gör det enkelt för dig att introducera, hantera och spåra dina leverantörer och kontrakt med bara några få klick....

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
Manage your direct & indirect purchasing on your own private procurement platform. Free version available.
Simple Vendor Management Software for all company sizes. Tradogram provides customizable tools to streamline your Requisitions, Purchase Orders, RFQs/RFPs, Contracts, Receiving and Invoice Matching. Also, manage the process with User Permissions, Approvals, Budgets, Items Catalog, Vendor Management, Projects & much more. The latest cloud technology with top security & performance criteria. Get your FREE account today & see how easy it is to use!
Simple Vendor Management Software for all company sizes. Tradogram provides customizable tools to streamline your Requisitions, Purchase Orders, RFQs/RFPs, Contracts, Receiving and Invoice Matching....

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
Buildings improve communication, streamline work orders, simplify preventive maintenance scheduling, and manage vendors with Tikkit.
Boost communication in your maintenance and management teams by streamlining work orders online, on smartphones, in email, and over texts. Loop in vendors and use simple preventive maintenance scheduling to save time & improve service. Our reviews highlight other reasons to love Tikkit!
Boost communication in your maintenance and management teams by streamlining work orders online, on smartphones, in email, and over texts. Loop in vendors and use simple preventive maintenance...

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
Order products, approve purchases, pay vendors, and monitor spend—all on one platform.
As the first platform built for a business' entire purchasing process, Negotiatus provides a consistent, simple, and powerful experience from sourcing through payment across every vendor and website. Businesses receive enterprise-level control and analytics over their spend without the burden of heavy implementation and maintenance, and are on-boarded in fewer than two weeks. It is trusted by over 300 of the fastest growing name-brand companies and is headquartered in New York City.
As the first platform built for a business' entire purchasing process, Negotiatus provides a consistent, simple, and powerful experience from sourcing through payment across every vendor and website....

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
Periscope S2G is a bid notification tool that enables relevant bidding through artificial intelligence and aggregation.
Periscope S2G is a bid notification tool that uses advanced search and aggregation technology to check thousands of agency websites on a near real-time basis. With Periscope S2G, you know about new bids as soon as they are released. No more rushed responses or lost bids due to late notification. Additionally, with S2G, you gain real-time to access to bids from agencies that partner with Periscope Holdings, S2G's parent company. Many of these agencies can only be accessed through S2G.
Periscope S2G is a bid notification tool that uses advanced search and aggregation technology to check thousands of agency websites on a near real-time basis. With Periscope S2G, you know about new...

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
Cloud-based total talent management platform for direct employers, staffing agencies & MSPs to manage candidates, employees & vendors.
UpGlide is the cloud-based total talent management platform that allows you to manage candidates, employees, vendors, and independent contractors in a central location. UpGlide software is customizable to meet the role-specific needs of direct employers, staffing agencies, and MSPs through its VMS, Timesheets, and Sub-Vendor Management products. Use it to support any piece of the workforce lifecycle, streamline program administration, and enable data exchange across external management systems.
UpGlide is the cloud-based total talent management platform that allows you to manage candidates, employees, vendors, and independent contractors in a central location. UpGlide software is customizabl...

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
Onspring unites vendor data using automation and real-time reporting. Ranked Best Vendor Management System of 2021 by Investopedia.
Investopedia lists Onspring as one of the Best Vendor Management Systems of 2021. Our cloud software helps you manage vendor relationships from all angles. We unite third-party information with powerful process automation capabilities for contracts, due diligence, risk assessments, and reporting. Perform vendor due diligence and analyze criticality, usage, and spend. Deliver external surveys and evaluations, manage contract reviews and renewals, and monitor key vendor metrics in real-time.
Investopedia lists Onspring as one of the Best Vendor Management Systems of 2021. Our cloud software helps you manage vendor relationships from all angles. We unite third-party information with...

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
A software suite that automates warehousing and distribution to provide real-time online information about all inventories.
Latitude is PathGuide's Warehouse Management System. Latitude WMS is advanced software that automates warehouse inventory transactions, including receiving, zone picking, slotting, cycle count planning, truck route shipping, and manifesting. Latitude WMS brings flexible, real-time control and efficiency to virtually any warehouse operation. This helps your company increase sales, cash flow and profitability through accurate, instant information about inventory status. Ask about our Advanced VMI.
Latitude is PathGuide's Warehouse Management System. Latitude WMS is advanced software that automates warehouse inventory transactions, including receiving, zone picking, slotting, cycle count...

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
Manage vendor performance, risks, and more with the Fusion Framework System
The relationships you have with your vendors are critical to your organization. The Fusion Framework® System ensures that your strategic vendors become a part of your success. Through an integrated portal, third-parties contribute the information you need for an efficient program. Start simple or enhance your mature program with a system that flexes to your needs.
The relationships you have with your vendors are critical to your organization. The Fusion Framework® System ensures that your strategic vendors become a part of your success. Through an integrated...

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
Collaborate with partner and suppliers.
SAP Ariba Supply Chain Collaboration (formerly SAP SRM) provides strategic value through the management of multiple tiers of contract manufacturers and suppliers
SAP Ariba Supply Chain Collaboration (formerly SAP SRM) provides strategic value through the management of multiple tiers of contract manufacturers and suppliers

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
Cloud-based freelance management solution that helps businesses with onboard freelancers, accept payments and generate bills.
Kalo is a freelance management system built for companies looking to streamline the way they work with freelancers. Kalo provides entire organizations and individual teams one simple platform to onboard, assign work, track invoices and pay freelancers.
Kalo is a freelance management system built for companies looking to streamline the way they work with freelancers. Kalo provides entire organizations and individual teams one simple platform to...

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
Leading Contingent workforce Management System with paperless onboarding, hybrid VMS software, and beautiful dashboards and reporting.
StaffingNation's Global Contingent Workforce Management system makes it easy to manage your temp, contract and gig workers with full visibility throughout the worker lifecycle including contract compliance, robust reporting, job description and req approvals, and integrations with your HR and financial systems. Our rich BI features include talent pool and pay rate suggestions and our full-featured VMS includes vendor KPIs and system-suggested candidates to save on recruiting!
StaffingNation's Global Contingent Workforce Management system makes it easy to manage your temp, contract and gig workers with full visibility throughout the worker lifecycle including contract...

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
Nvoicepay is an AP automation solution that assumes liability for managing payment data for 100% of your vendors.
Nvoicepay is an AP automation solution that assumes liability for validating and maintaining your vendors' payment data. We reach out to enroll 100% of your existing vendors for automated payments during the onboarding process, and we continuously enroll new vendors as you pay them. Choose an AP automation solution that enables a single, electronic payables process across all locations, bank accounts, approval hierarchies, and payment methods.
Nvoicepay is an AP automation solution that assumes liability for validating and maintaining your vendors' payment data. We reach out to enroll 100% of your existing vendors for automated payments...

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
ZenGRC automates the once manual process of the vendor risk management lifecycle through assessment, onboarding, and offboarding.
ZenGRC¿s vendor risk management software is a centralized, flexible VRM solution that allows organizations to automate and more easily complete risk assessment on vendors and third parties. Our unified control management feature enables control mapping across multiple frameworks, standards, and regulations to better identify and remediate compliance gaps. Automated vendor questionnaire capabilities reduce the amount of manual follow up necessary from compliance managers in a VRM audit.
ZenGRC¿s vendor risk management software is a centralized, flexible VRM solution that allows organizations to automate and more easily complete risk assessment on vendors and third parties. Our...

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
Easy to use e-procurement solution that makes your procurement processes effortless. Save time, reduce costs, and have full visibility.
Proqura is a powerful yet affordable procurement management software designed for small and medium sized businesses. We have helped hundreds of companies reduce manual paperwork, save time, and cut down costs by streamlining workflows, increasing compliance and transparency, and digitizing the entire procurement process. Proqura is feature-rich and simple to use. Create RFQs and RFPs, engage with suppliers, compare quotes, manage PRs and POs, and automate invoice matching, all in one place.
Proqura is a powerful yet affordable procurement management software designed for small and medium sized businesses. We have helped hundreds of companies reduce manual paperwork, save time, and cut...

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
Intelligent & Scalable Procurement & Accounts Payable Automation System
Finly ensures Finance & Procurement Teams gain complete control & visibility over business spend. All of this while increasing the Finance Teams' productivity by over 80% & simplifying remote collaboration among the finance & purchasing team through a powerful Communication Framework. Streamline invoice approvals, automate reminders, auto-update GLs on Accounting Systems, ensure audit compliance & governance with a system designed & built for Finance Teams.
Finly ensures Finance & Procurement Teams gain complete control & visibility over business spend. All of this while increasing the Finance Teams' productivity by over 80% & simplifying remote...

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
SaaS management platform that discovers and automates your SaaS portfolio for reduced spend, increased visibility and IT efficiency.
Tori is the leading innovator of SaaS Management solutions, empowering companies with 500-5000 employees to discover and automate their SaaS ecosystem. Companies like Instacart, Palo Alto Networks, Delivery Hero, Payoneer and Monday.com partner with Torii to regain control of their IT business, reduce unnecessary spend, run IT more efficiently, and ensure the security and compliance of their SaaS stack.
Tori is the leading innovator of SaaS Management solutions, empowering companies with 500-5000 employees to discover and automate their SaaS ecosystem. Companies like Instacart, Palo Alto Networks,...

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
ISNs online contractor management platform, ISNetworld, assists its customers with meeting record keeping and compliance requirements.
ISN collects health and safety, procurement, quality and regulatory information for more than 60,000 contractors and 500 Hiring Clients across capital-intensive industries in more than 85 countries. ISNs subject matter experts review this information to help assess the accuracy, relevance and timeliness of the data. Using ISNetworld as an integral part of their management systems, Hiring Clients are able to connect with safer, more reliable contractors and suppliers around the globe.
ISN collects health and safety, procurement, quality and regulatory information for more than 60,000 contractors and 500 Hiring Clients across capital-intensive industries in more than 85 countries....

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
A unique web-based platform that helps you to buy, sell, and manage cash more efficiently and effectively than ever before.
A unique web-based platform that helps you to buy, sell, and manage cash more efficiently and effectively than ever before.
A unique web-based platform that helps you to buy, sell, and manage cash more efficiently and effectively than ever before.

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll