I 18 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

Leverantörshantering

Programvara för leverantörshantering hjälper till att hantera kostnader, spåra framsteg och rapportera om relationer och produktkvalitet hos tredjepartsleverantörer. När en organisation använder flera leverantörer kan programvara för leverantörshantering förbättra produktiviteten och samarbetet mellan leverantörsprojekten. Leverantörshanteringssystem inkluderar ofta informationsdatabaser, leverantörspoäng, RFP- och budgivningsfunktioner samt prestandaspårning. Använd Capterra för att hitta en lösning för leverantörshantering som fungerar för ditt företag i Sverige. Programvara för leverantörshantering är relaterad till program för kontrakthantering, system för förslagshantering, upphandlingsverktyg och inköpssystem.

Sverige Visa lokala produkter
36 resultat
ContractNow är en enkel, kraftfull kontrakthanteringslösning med obegränsade användare, lagring och elektroniska signaturer. Lär dig mer om ContractNow
ContractNow är en enkel, kraftfull leverantörshanteringslösning som är särskilt utformad för att besvara företags viktiga kontrakteringsfrågor under COVID-19 och senare. Centralisera alla dina leverantörsdata och all dokumentation, extrahera viktig information och klausultext, och underteckna alla nya kontrakt med ContractNows integrerade eSign-funktion. Få total insyn i och kontroll av dina affärskontrakt och skapa en stabil plattform för framtida tillväxt. Lär dig mer om ContractNow

Funktioner

  • Offboarding
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Efterlevnadskontroll
  • Prestandamätningar
  • Leverantörsbetalning
  • Bearbetning av fakturor
  • Sourcinghantering
  • Dokumenthantering
  • Ombordstigning
Promena erbjuder moduler för hantering av leverantörsbasen, e-inköp, e-upphandling och utgiftsanalyser. Lär dig mer om Promena
Promena tillhandahåller SaaS-baserade lösningar för upphandlingsprocesser, inklusive moduler för leverantörsbaserad hantering, e-inköp, e-upphandling och utgiftsanalyser. Omvandla din upphandlingsprocess och skapa konkurrens, transparens och effektivitet genom att utnyttja Promenas intuitiva och moderna UX/UI-design. Programvaran är utformad och byggd på många års upphandlingskunskap och erfarenhet av ett av de största centrala inköpsföretagen i Turkiet. Lär dig mer om Promena

Funktioner

  • Offboarding
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Efterlevnadskontroll
  • Prestandamätningar
  • Leverantörsbetalning
  • Bearbetning av fakturor
  • Sourcinghantering
  • Dokumenthantering
  • Ombordstigning
Pivot är ett S2P-verktyg som hjälper dig att hålla dina utgifter under kontroll, minska dina leverantörsrisker i stor skala och stärka affärsteamen. Lär dig mer om Pivot
Pivot är en inköpsmjukvara i konsumentklass som hjälper företag att hålla sina utgifter under kontroll samtidigt som de förbättrar sina team. Nativ integration med affärssystem och företagsverktyg möjliggör implementering på bara några veckor. Intuitiva gränssnitt gör att medarbetarna kan ta till sig programmet och slipper utbildning. För finans-, juridik-, compliance- och säkerhetsteam erbjuder Pivot automatiseringar som dramatiskt minskar manuellt arbete och oändliga e-posttrådar. Lär dig mer om Pivot

Funktioner

  • Offboarding
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Efterlevnadskontroll
  • Prestandamätningar
  • Leverantörsbetalning
  • Bearbetning av fakturor
  • Sourcinghantering
  • Dokumenthantering
  • Ombordstigning
NetSuites inköpslösning hjälper företag att köpa varor och tjänster till lägsta möjliga kostnad och i rätt tid.
Inköpsprocessen kan vara tidskrävande och ineffektiv, särskilt när beställningar av varor och tjänster måste behandlas manuellt med en kombination av telefon, e-post, papperskataloger och fax. NetSuites inköpslösning hjälper företag att köpa varor och tjänster till lägsta möjliga kostnad och i rätt tid genom att spara anställdas värdefulla tid med lättanvända funktioner, vilket minskar kostnaderna genom att inköp kanaliseras till godkända leverantörer och avtal som förhandlats fram i förväg. Lär dig mer om NetSuite

Funktioner

  • Offboarding
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Efterlevnadskontroll
  • Prestandamätningar
  • Leverantörsbetalning
  • Bearbetning av fakturor
  • Sourcinghantering
  • Dokumenthantering
  • Ombordstigning
Över 360 recensioner med 4,7/5 stjärnor. Enkelt men fullt utrustad. En av de högst rankade programvarorna för leverantörshantering.
Enkel inköpsorderprogramvara som gör det möjligt för teammedlemmar att skapa inköpsförfrågningar när de är på språng, som då kan godkännas av fördefinierade granskare på alla enheter. Alla relevanta kommentarer och dokument kan bifogas i inköpsordern för rapportering och granskning. Eliminera utgiftsfel och håll teammedlemmarna ansvariga för inköp med företagskortet. Visa och hantera budgetar i realtid för insiktsfullt beslutsfattande vid varje inköp. Skapa korrekta rapporter för din revisor med ett enda klick. Lär dig mer om ProcurementExpress.com

Funktioner

  • Offboarding
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Efterlevnadskontroll
  • Prestandamätningar
  • Leverantörsbetalning
  • Bearbetning av fakturor
  • Sourcinghantering
  • Dokumenthantering
  • Ombordstigning
Spara tid och pengar genom att eliminera manuellt arbete. Enkel hantering av försörjningskedja, automatiserad PR- och PO-bearbetning – allt i ett program.
En vacker och innovativ programvara för upphandlings- och leverantörshantering för små och medelstora företag som inte behöver tid för implementering och har flexibel öppen prissättning. Precoro hjälper företag i 50 länder att eliminera manuellt arbete, förbättra synligheten och kontrollera sina inköp på bästa sätt. Effektiva godkännanden, begränsade budgetar, enkla PR- och PO-processer – allt du behöver för att spara mycket tid och pengar. Lär dig mer om Precoro

Funktioner

  • Offboarding
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Efterlevnadskontroll
  • Prestandamätningar
  • Leverantörsbetalning
  • Bearbetning av fakturor
  • Sourcinghantering
  • Dokumenthantering
  • Ombordstigning
Procurifys lösning för utgiftshantering och inköp ger dig inköpsarbetsflöden, anpassningsbara godkännanden och utgiftskontroller.
Procurify är en självklar lösning för inköpshantering och utgiftshantering för medelstora företag. Runt om i världen använder hundratals företag Procurify för att spåra, kontrollera och analysera sina utgifter. Procurify har omfattande arbetsflöden och ett användarvänligt gränssnitt. Inköps-, upphandlings- och ekonomiteam har kunnat implementera Procurify i flera avdelningar och team, vilket skapar bättre insikter och utgiftskontroller. Lär dig mer om Procurify

Funktioner

  • Offboarding
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Efterlevnadskontroll
  • Prestandamätningar
  • Leverantörsbetalning
  • Bearbetning av fakturor
  • Sourcinghantering
  • Dokumenthantering
  • Ombordstigning
Q-Pulse erbjuder ett riskbaserat tillvägagångssätt för kvalitetsstyrning och dokumenthantering, vilket kan hjälpa en att följa standarder och förordningar.
Q-Pulse erbjuder en riskbaserad metod för kvalitetsstyrning och dokumenthantering som kan hjälpa organisationer att följa branschspecifika standarder och förordningar. Denna användarvänliga programvara utgör en central kontaktpunkt för all relevant dokumentation, data, material och aktiviteter som är förknippade med kvalitetsprocessen. Bland dess moduler märks: Dokumentkontroll, riskhantering, CAPA-hantering, revision och resultat, rapportering, personalkompetens och medarbetarutveckling och hantering av leverantörer. Lär dig mer om Ideagen Quality Management

Funktioner

  • Offboarding
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Efterlevnadskontroll
  • Prestandamätningar
  • Leverantörsbetalning
  • Bearbetning av fakturor
  • Sourcinghantering
  • Dokumenthantering
  • Ombordstigning
Zoho Creators programvara för leverantörshantering hjälper dig att hantera alla dina kontrakt, leverantörsdatabaser, betyg och servicenivåavtal (service level agreement, SLA) från en och samma plats.
Programmet för leverantörshantering är byggt för att förenkla hanteringen av kontrakt, oavsett bransch eller nisch. Håll enkelt koll på tjänsteleverantörer och deras kontrakt, och de ansvarsområden som tilldelas varje leverantör. Att hantera servicenivåavtal blir inte enklare. Med Zoho Creators dra-och-släpp-arbetsflödesverktyg kan du lägga till nya funktioner eller justera befintliga arbetsflöden även efter att du har startat dina appar. Anpassa denna app för webben, Android, iPhone och iPad. Prova gratis. Lär dig mer om Zoho Creator

Funktioner

  • Offboarding
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Efterlevnadskontroll
  • Prestandamätningar
  • Leverantörsbetalning
  • Bearbetning av fakturor
  • Sourcinghantering
  • Dokumenthantering
  • Ombordstigning
En otroligt enkel programvara för leverantörs- och entreprenörshantering
Shortlist är en smart, användarvänlig plattform för leverantörshantering. Lösningen gör det enkelt för dig att introducera, hantera och spåra dina leverantörer och kontrakt med bara några få klick. Ta hand om regelefterlevnad, övervaka risker, få meddelanden kring viktiga datum och få tillgång till detaljerade rapporter på en bråkdel av tiden. Lär dig mer om Worksuite

Funktioner

  • Offboarding
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Efterlevnadskontroll
  • Prestandamätningar
  • Leverantörsbetalning
  • Bearbetning av fakturor
  • Sourcinghantering
  • Dokumenthantering
  • Ombordstigning
Filtrera, sök, sortera och organisera dina avtal så att du kan analysera, fatta beslut och agera snabbare
Contractbook är en AI-driven avtalsprogramvara som centraliserar ditt företags avtal på en och samma plats. Med Contractbook har du avtalsinsikter till hands. Med hjälp av AI kan du importera äldre avtal och statiska PDF-filer till ett centraliserat bibliotek. Oavsett om det handlar om juridiska, ekonomiska eller andra avtalsdata får du den information du behöver på några sekunder utan extra administrativt arbete. Med alla dina avtal på ett ställe kan du återfå kontrollen, hålla dig informerad och agera snabbt på värdefulla insikter. Hej då till avtalsöverraskningar; hej till centraliserad översikt. Och om du vill ha ett bättre avtal och spara pengar kan du med Contractbook vara proaktiv och påbörja omförhandlingar snabbare med automatiska påminnelser. Det gör också att avtalen blir mindre riskfyllda och ger ditt företag möjlighet att fatta mer strategiska beslut. Lär dig mer om Contractbook

Funktioner

  • Offboarding
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Efterlevnadskontroll
  • Prestandamätningar
  • Leverantörsbetalning
  • Bearbetning av fakturor
  • Sourcinghantering
  • Dokumenthantering
  • Ombordstigning
En lättanvänd, kraftfull, molnbaserad lösning för leverantörshantering med AI och automatisering i centrum. Välj ett bättre sätt idag.
En lättanvänd, kraftfull, molnbaserad leverantörshanteringslösning. Hantera leverantörer sömlöst, inklusive användarledd onboarding via en särskild portal. Kartlägg efterlevnad och risker och rapportera om leverantörsprestationer med hjälp av balanserade resultattavlor och enkäter. Få obegränsade användare på alla planer, vilket gör samarbeten enkla och automatiserar pågående administration med den integrerade arbetsflödesmotorn. Få total insyn och kontroll i din leverantörsportfölj, minimera affärsrisken och få ut leverantörernas maximala värde. Lär dig mer om Gatekeeper

Funktioner

  • Offboarding
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Efterlevnadskontroll
  • Prestandamätningar
  • Leverantörsbetalning
  • Bearbetning av fakturor
  • Sourcinghantering
  • Dokumenthantering
  • Ombordstigning
Skapa riskhanteringsprocesser för leverantörer som är robusta, upprepningsbara och flexibla nog att växa med ditt företag.
Ta dig an leverantörsrelationer med förtroende för ditt riskskydd med LogicGate Risk Cloud. Genom att centralisera ditt nätverk kan du börja skapa riskhanteringsprocesser för leverantörer som är robusta, upprepningsbara och flexibla nog att växa med ditt företag. Känn till dina exponeringspunkter och spåra risker i realtid, ge din organisation en enda sanningskälla och anpassa processer till ditt tredjeparts nätverk eller lita på expertis. Lär dig mer om LogicGate Risk Cloud

Funktioner

  • Offboarding
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Efterlevnadskontroll
  • Prestandamätningar
  • Leverantörsbetalning
  • Bearbetning av fakturor
  • Sourcinghantering
  • Dokumenthantering
  • Ombordstigning
Programvara för leverantörshantering som anpassats för att uppfylla unika affärsbehov och ge mervärde till ditt företag.
Webbaserad programvara för leverantörshantering med funktioner för godkännande onboarding av leverantörer, resultathantering, e-postmeddelanden och leverantörsanalys. Fullt värdbaserad eller lokalinstallation finns som alternativ med privat märkning och integrering på din webbplats. Internationella företag kan välja bland flera valutor och språk. Lär dig mer om A1 Tracker

Funktioner

  • Offboarding
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Efterlevnadskontroll
  • Prestandamätningar
  • Leverantörsbetalning
  • Bearbetning av fakturor
  • Sourcinghantering
  • Dokumenthantering
  • Ombordstigning
Leverantör av AI-drivna samarbetslösningar för optimering av försörjningskedjan och avancerade lösningar för detaljhandelsplanering.
Logility påskyndar den digitala leveranskedjan från produktkoncept till kundtillgänglighet och hjälper företag att ta till sig nya möjligheter, känna igen och reagera på marknadsdynamik och på ett lönsamt sätt hantera sina komplexa globala verksamheter. Logility digitala plattform för försörjningskedja utnyttjar en blandning av artificiell intelligens (artificial intelligence, AI) och avancerad analys för att automatisera planering, påskynda cykeltider, öka precisionen, förbättra verksamhetens prestanda, bryta ner verksamhetssilon och ge större synlighet. Lär dig mer om Logility Platform

Funktioner

  • Offboarding
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Efterlevnadskontroll
  • Prestandamätningar
  • Leverantörsbetalning
  • Bearbetning av fakturor
  • Sourcinghantering
  • Dokumenthantering
  • Ombordstigning
VendorInsight är en ledande lösning för leverantörsriskhantering (vendor risk management, VRM) med riskspårning, anpassningsbar rapportering, leverantörsportal, arbetsflöde och obegränsad lagring.
VendorInsight är en webbaserad lösning för leverantörsriskhantering som förenklar hanteringen av dina leverantörer och kontrakt med automatiserade arbetsflöden, lättanvända funktioner samt leverantörsnyheter och riskövervakning. VendorInsight tillhandahåller en nyckelfärdig lösning som inkluderar regelmässiga varningar och uppdateringar för finansiella tjänster, sjukvård med mera. Använd förbyggda policyer, leverantörsportaler, mallar och formulär för att förenkla din företagsbesiktning, avtalsövervakning och riskhantering. Lär dig mer om VendorInsight

Funktioner

  • Offboarding
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Efterlevnadskontroll
  • Prestandamätningar
  • Leverantörsbetalning
  • Bearbetning av fakturor
  • Sourcinghantering
  • Dokumenthantering
  • Ombordstigning
Ett nästa generations molnbaserat allt i ett-ERP-system byggt för byggbranschen. Nummer ett i Storbritannien.
Archdesk är en allt-i-ett molnbaserad nästa generations ERP-programvara som är byggd specifikt för byggbranschen. Archdesk täcker hela arbetsflödet från A till Ö. Från inledande kundförfrågan, till beräkning, kontrakt, projektledning, budgetering, upphandling, anbudsgivning, schemaläggning, arbetshantering, resurshantering, kostnader, rapportering, teamsamarbete fram till att den sista fakturan utfärdas. Allt detta i ett anpassningsbart arbetsflöde med ett enkelt gränssnitt, tillgängligt från alla enheter, 24/7 och var som helst. Lär dig mer om Archdesk

Funktioner

  • Offboarding
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Efterlevnadskontroll
  • Prestandamätningar
  • Leverantörsbetalning
  • Bearbetning av fakturor
  • Sourcinghantering
  • Dokumenthantering
  • Ombordstigning
Manage vendor performance, risks, and more with the Fusion Framework System
The relationships you have with your vendors are critical to your organization. The Fusion Framework® System ensures that your strategic vendors become a part of your success. Through an integrated portal, third-parties contribute the information you need for an efficient program. Start simple or enhance your mature program with a system that flexes to your needs. Lär dig mer om Fusion Framework System

Funktioner

  • Offboarding
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Efterlevnadskontroll
  • Prestandamätningar
  • Leverantörsbetalning
  • Bearbetning av fakturor
  • Sourcinghantering
  • Dokumenthantering
  • Ombordstigning
Hantera dina leverantörer med Neurored – en ledande SRM- och TMS-lösning på Salesforce AppExchange
Neuroreds lösning för hantering av leverantörsrelationer (supplier relationship management, SRM) är helt inbyggd i Salesforce-plattformen. Säkerställ en rättvis, transparent och konkurrenskraftig leverantörshanteringsprocess. Automatisera och effektivisera dina processer för att välja ut de bästa erbjudandena baserat på godkända leverantörer, pris, kvalitet, effektivitet och andra mätbara mätvärden. Neuroreds helt anpassningsbara lösning hjälper globala företag att uppnå oöverträffade nivåer av effektivitet, synlighet, automatisering och samarbete. Lär dig mer om Neurored TMS & SCM Software

Funktioner

  • Offboarding
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Efterlevnadskontroll
  • Prestandamätningar
  • Leverantörsbetalning
  • Bearbetning av fakturor
  • Sourcinghantering
  • Dokumenthantering
  • Ombordstigning
Yokoy automatiserar företagets kostnads- och kreditkortsprocesser. Kontrollera endast specialfall manuellt, vår AI gör resten.
Yokoy är den allt-i-ett-lösning för hantering av utgifter som du letat efter! Med hjälp av artificiell intelligens automatiserar Yokoy utgiftshantering för medelstora och stora företag. Utgiftshantering, fakturahantering, smarta företagskort och prenumerationshantering kombineras i en enda intuitiv plattform. Dina fördelar: - spara tid - spara pengar - återkräva moms automatiskt - förebyggande av bedrägerier - Fullständig automatisering, inte bara digitalisering - Individualiserade, företagsspecifika processflöden - Integrerat i ditt befintliga systemlandskap Lär dig mer om Yokoy

Funktioner

  • Offboarding
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Efterlevnadskontroll
  • Prestandamätningar
  • Leverantörsbetalning
  • Bearbetning av fakturor
  • Sourcinghantering
  • Dokumenthantering
  • Ombordstigning
IntegrityNext är en molnbaserad plattform som gör det möjligt för företag att övervaka 100 % av sina leverantörer för hållbarhet och efterlevnad.
IntegrityNext gör det möjligt för organisationer att övervaka 100 % av sina leverantörer för hållbarhet och efterlevnad för att uppfylla lagstadgade krav. IntegrityNext får automatiskt de nödvändiga självutvärderingarna och certifikaten från leverantörerna samtidigt som plattformen övervakar sociala medier för felaktig praxis och risker som rör anseendet. IntegrityNext täcker bland annat arbetet mot mutor och korruption, miljöskydd, mänskliga rättigheter och arbete, hälsa och säkerhet, cybersäkerhet och affärskontinuitet. Lär dig mer om IntegrityNext

Funktioner

  • Offboarding
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Efterlevnadskontroll
  • Prestandamätningar
  • Leverantörsbetalning
  • Bearbetning av fakturor
  • Sourcinghantering
  • Dokumenthantering
  • Ombordstigning
Hantera frågeformulär om leverantörsrisker och säkerhet. StandardFusion är en GRC-lösning för hantering av ditt InfoSec-program för efterlevnad och risk.
Utformad för att hantera leverantörsrisk- och säkerhetsfrågeformulär. StandardFusion är en GRC-lösning för teknikfokuserade SMB- och Enterprise InfoSec-team. Slipp krångliga kalkylark genom att använda ett enda räkenskapssystem. Molnbaserad SaaS eller lokal plattform gör InfoSec-efterlevnad enkel, lättillgänglig och skalbar. Hantera efterlevnad av flera standarder; ISO, SOC2, NIST, HIPAA, GDPR, PCI-DSS, FedRAMP med mera. Koppla det som din organisation gör till det som din organisation behöver göra. Lär dig mer om StandardFusion

Funktioner

  • Offboarding
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Efterlevnadskontroll
  • Prestandamätningar
  • Leverantörsbetalning
  • Bearbetning av fakturor
  • Sourcinghantering
  • Dokumenthantering
  • Ombordstigning
Programvara på företagsnivå med kalkylblads-UI. Använd den inbyggda försörjningskedjelösningen eller konfigurera din egen med konfigurationsmotorn.
Intellimas är en lösning på företagsnivå som utnyttjar dina befintliga teknikinvesteringar. Programvaran är enkel att implementera och ännu enklare att använda. Slutanvändarna (och leverantörerna) älskar kalkylblads-UI. IT älskar konfigurationsmotorn och det faktum att programvaran är byggd för att enkelt hämta data från kärnsystem. Intellimas levereras med inbyggda försörjningskedjelösningar för kostnadsberäkning/RFQ, QA, spårning av inköpsorder, leverantörsefterlevnad och provhantering med möjlighet att bygga din egen. Lär dig mer om Intellimas

Funktioner

  • Offboarding
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Efterlevnadskontroll
  • Prestandamätningar
  • Leverantörsbetalning
  • Bearbetning av fakturor
  • Sourcinghantering
  • Dokumenthantering
  • Ombordstigning
Sverige Lokal produkt
Qvalia är en plattform för finansteam för att automatisera fakturahantering, hantering av masterdata och leverantörsövervakning.
Qvalia är en plattform för ekonomiteam för att automatisera processer och ha fullständig kontroll över masterdata. Qvalia förbättrar leverantörsskulder, kundfordringar och möjliggör kostnadsanalys i realtid och automatisering av bokföringen på radartikelnivå. Integrering är enkel och prissättningen är transaktionsbaserad med 1 månads uppsägningstid. Qvalia Supplier Manager inkluderar integrerad och automatiserad hantering av masterdata, förenklade godkännandeprocesser och leverantörsövervakning. E-fakturering är gratis. Lär dig mer om Qvalia

Funktioner

  • Offboarding
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Efterlevnadskontroll
  • Prestandamätningar
  • Leverantörsbetalning
  • Bearbetning av fakturor
  • Sourcinghantering
  • Dokumenthantering
  • Ombordstigning
All CMMC-, SOC2-, ISO 27001-, PCI-, HIPAA-efterlevnad. Policy för hela livscykeln, risk, problem, sårbarhet, hot, incident och BCM.
CyberOne stöder övergången från kalkylblad till automatisering och en enda sanningskälla för styrning, riskhantering och regelefterlevnad (governance, risk management, compliance, GRC) för företag i alla storlekar. Priset är 3 600 USD/år för den kompletta plattformen och innehåll. Eliminera dyra konsulttjänster med innehållet som tillhandahålls, mall och vägledning för SOC 2, ISO 27001, CMMC, PCI, HIPAA, GDPR och över 100 crosswalk-tillägg. Hantera policyer, kontroller, riskregister, korrigerande åtgärder, tillgångar, bedömningar med riskbedömning i realtid, incidenthantering, affärskontinuitet, anpassade instrumentbräden och rapporter. Lär dig mer om C1Risk

Funktioner

  • Offboarding
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Efterlevnadskontroll
  • Prestandamätningar
  • Leverantörsbetalning
  • Bearbetning av fakturor
  • Sourcinghantering
  • Dokumenthantering
  • Ombordstigning