Sverige Visa lokala produkter
343 resultat
Sverige Lokal produkt
Qvalia är en plattform för finansteam för att automatisera fakturahantering, hantering av masterdata och leverantörsövervakning. Lär dig mer om Qvalia
Qvalia är en plattform för ekonomiteam för att automatisera processer och ha fullständig kontroll över masterdata. Qvalia förbättrar leverantörsskulder, kundfordringar och möjliggör kostnadsanalys i realtid och automatisering av bokföringen på radartikelnivå. Integrering är enkel och prissättningen är transaktionsbaserad med 1 månads uppsägningstid. Qvalia Supplier Manager inkluderar integrerad och automatiserad hantering av masterdata, förenklade godkännandeprocesser och leverantörsövervakning. E-fakturering är gratis. Lär dig mer om Qvalia

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
Lösning för hantering av leverantörsbetalningar som automatiserar alla betalningsprocesser från onboarding av betalningsmottagare till betalningar och avstämningar. Lär dig mer om Tipalti
Tipalti samlar inte bara in information på ett säkert sätt, utan den egenutvecklade regelmotorn, som drivs av 26 000 globala regler, identifierar också betalningsproblem innan de inträffar, och minskar antalet betalningsfel med mer än 66 %. Reglerna kontrollerar och validerar lokala bankuppgifter som SWIFT- och IBAN-koder baserat på betalningsmottagarens land och betalningsmetod. Tipalti tar även hand om skatteefterlevnad enligt USA:s lag om skatteefterlevnad för konton utomlands (Foreign Account Tax Compliance Act, FATCA) för dig, med digitaliserade skatteblanketter, matchning av skatteregistreringsnummer (tax identification number, TIN) och 1099/1042-S-skatteförberedelse. Lär dig mer om Tipalti

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
En lättanvänd, kraftfull, molnbaserad lösning för leverantörshantering med AI och automatisering i centrum. Välj ett bättre sätt idag. Lär dig mer om Gatekeeper
En lättanvänd, kraftfull, molnbaserad leverantörshanteringslösning. Hantera leverantörer sömlöst, inklusive användarledd onboarding via en särskild portal. Kartlägg efterlevnad och risker och rapportera om leverantörsprestationer med hjälp av balanserade resultattavlor och enkäter. Få obegränsade användare på alla planer, vilket gör samarbeten enkla och automatiserar pågående administration med den integrerade arbetsflödesmotorn. Få total insyn och kontroll i din leverantörsportfölj, minimera affärsrisken och få ut leverantörernas maximala värde. Lär dig mer om Gatekeeper

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
En otroligt enkel programvara för leverantörs- och entreprenörshantering Lär dig mer om Worksuite
Shortlist är en smart, användarvänlig plattform för leverantörshantering. Lösningen gör det enkelt för dig att introducera, hantera och spåra dina leverantörer och kontrakt med bara några få klick. Ta hand om regelefterlevnad, övervaka risker, få meddelanden kring viktiga datum och få tillgång till detaljerade rapporter på en bråkdel av tiden. Lär dig mer om Worksuite

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
Hantera frågeformulär om leverantörsrisker och säkerhet. StandardFusion är en GRC-lösning för hantering av ditt InfoSec-program för efterlevnad och risk. Lär dig mer om StandardFusion
Utformad för att hantera leverantörsrisk- och säkerhetsfrågeformulär. StandardFusion är en GRC-lösning för teknikfokuserade SMB- och Enterprise InfoSec-team. Slipp krångliga kalkylark genom att använda ett enda räkenskapssystem. Molnbaserad SaaS eller lokal plattform gör InfoSec-efterlevnad enkel, lättillgänglig och skalbar. Hantera efterlevnad av flera standarder; ISO, SOC2, NIST, HIPAA, GDPR, PCI-DSS, FedRAMP med mera. Koppla det som din organisation gör till det som din organisation behöver göra. Lär dig mer om StandardFusion

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
Spara tid och pengar genom att eliminera manuellt arbete. Enkel hantering av försörjningskedja, automatiserad PR- och PO-bearbetning – allt i ett program. Lär dig mer om Precoro
En vacker och innovativ programvara för upphandlings- och leverantörshantering för små och medelstora företag som inte behöver tid för implementering och har flexibel öppen prissättning. Precoro hjälper företag i 50 länder att eliminera manuellt arbete, förbättra synligheten och kontrollera sina inköp på bästa sätt. Effektiva godkännanden, begränsade budgetar, enkla PR- och PO-processer – allt du behöver för att spara mycket tid och pengar. Lär dig mer om Precoro

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
IntegrityNext är en molnbaserad plattform som gör det möjligt för företag att övervaka 100 % av sina leverantörer för hållbarhet och efterlevnad. Lär dig mer om IntegrityNext
IntegrityNext gör det möjligt för organisationer att övervaka 100 % av sina leverantörer för hållbarhet och efterlevnad för att uppfylla lagstadgade krav. IntegrityNext får automatiskt de nödvändiga självutvärderingarna och certifikaten från leverantörerna samtidigt som plattformen övervakar sociala medier för felaktig praxis och risker som rör anseendet. IntegrityNext täcker bland annat arbetet mot mutor och korruption, miljöskydd, mänskliga rättigheter och arbete, hälsa och säkerhet, cybersäkerhet och affärskontinuitet. Lär dig mer om IntegrityNext

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
Kissflow ger dig en förstklassig molnlösning för upphandling som är flexibel och har allt från inköp till leverantörshantering i samma plattform. Lär dig mer om Kissflow Procurement Cloud
Kissflow Procurement Cloud är de förstklassiga flexibla inköpslösningarna som har allt från inköp till leverantörshantering i en och samma plattform. Programvaran har allt inklusive inköpsorder, inköpsrekvisition, leverantörshantering, inköpsfakturering, analys och integrationer. Lär dig mer om Kissflow Procurement Cloud

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
Prokuria hjälper upphandlingsavdelningar att effektivt hantera sina leverantörsrelationer via SRM, segmentering, granskningar, onboarding osv. Lär dig mer om Prokuria
Prokuria hjälper upphandlingsteam att effektivt och i enlighet med gällande regler hantera sina leverantörers och kontrakts livscykel med verktyg som hantering av leverantörsrelationer, segmentering, prestationsgranskningar, onboarding, scorecards, samtidigt som det ökar det interna samarbetet, anpassningen till intressenter och verksamhetens snabbhet. Lär dig mer om Prokuria

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
Yokoy automatiserar företagets kostnads- och kreditkortsprocesser. Kontrollera endast specialfall manuellt, vår AI gör resten. Lär dig mer om Yokoy
Yokoy är den allt-i-ett-lösning för hantering av utgifter som du letat efter! Med hjälp av artificiell intelligens automatiserar Yokoy utgiftshantering för medelstora och stora företag. Utgiftshanteri ng, fakturahantering, smarta företagskort och prenumerationshantering kombineras i en enda intuitiv plattform. Dina fördelar: - spara tid - spara pengar - återkräva moms automatiskt - förebyggande av bedrägerier - Fullständig automatisering, inte bara digitalisering - Individualiserade, företagsspecifika processflöden - Integrerat i ditt befintliga systemlandskap Lär dig mer om Yokoy

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
Hantera alla dina riskåtgärder och åtgärder för att följa regler hos tredje part i en enda lösning. Lär dig mer om AdaptiveGRC
AdaptiveGRC gör det möjligt för dig att hantera alla dina riskåtgärder och åtgärder för att följa regler hos tredje part i en och samma lösning. När informationen om dina leverantörer växer, ökar även din förmåga att snabbare identifiera och kontrollera regelefterlevnad, luckor och andra leverantörsrisker. AdaptiveGRC:s leverantörshanteringsfunktioner inkluderar följande: – Leverantörslager – Leverantörsriskprofilering – Leverantörsutvärderingar (säkerhet, regelefterlevnad ...) – FCPA/antikorruptionsbedömningar – Årlig eller regelbunden process för efterlevnadscertifiering Lär dig mer om AdaptiveGRC

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
ContractNow är en enkel, kraftfull kontrakthanteringslösning med obegränsade användare, lagring och elektroniska signaturer. Lär dig mer om ContractNow
ContractNow är en enkel, kraftfull leverantörshanteringslösning som är särskilt utformad för att besvara företags viktiga kontrakteringsfrågor under COVID-19 och senare. Centralisera alla dina leverantörsdata och all dokumentation, extrahera viktig information och klausultext, och underteckna alla nya kontrakt med ContractNows integrerade eSign-funktion. Få total insyn i och kontroll av dina affärskontrakt och skapa en stabil plattform för framtida tillväxt. Lär dig mer om ContractNow

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
Suppeco leverages customer-supplier relationships driving service excellence for a sustainable ecosystem and supply chain. Lär dig mer om Suppeco
Trusted by market leaders, Suppeco is a collaborative relationship platform, that enables organisations in any industry to drive an infinite array of targeted opportunity for value creation, innovation, and growth. Suppeco provides an unrivalled frictionless environment for collaboration at scale, across distributed multi-party teams. A cloud native SaaS platform, Suppeco enables companies to successfully manage and optimise relationships with their external ecosystems, and supply chains. Lär dig mer om Suppeco

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
Audit management solution that helps third parties and departments plan and conduct inspections and manage risks. Lär dig mer om Auditor
Auditor is an automated risk assessment solution. Using this, Internal & External Audits can be conducted on various Standards in 50% of the time,with 100% accuracy & in 30-40% lower costs. Risk scores are automatically calculated & Audit Report is generated in real time. We have ready Audits for ISO 27001, SOC 2, PCI DSS, EU GDPR & more. Auditor can be used to audit all vendors Lär dig mer om Auditor

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
NetSuites inköpslösning hjälper företag att köpa varor och tjänster till lägsta möjliga kostnad och i rätt tid.
Inköpsprocessen kan vara tidskrävande och ineffektiv, särskilt när beställningar av varor och tjänster måste behandlas manuellt med en kombination av telefon, e-post, papperskataloger och fax. NetSuites inköpslösning hjälper företag att köpa varor och tjänster till lägsta möjliga kostnad och i rätt tid genom att spara anställdas värdefulla tid med lättanvända funktioner, vilket minskar kostnaderna genom att inköp kanaliseras till godkända leverantörer och avtal som förhandlats fram i förväg. Lär dig mer om NetSuite

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
Över 360 recensioner med 4,7/5 stjärnor. Enkelt men fullt utrustad. En av de högst rankade programvarorna för leverantörshantering.
Enkel inköpsorderprogramvara som gör det möjligt för teammedlemmar att skapa inköpsförfrågningar när de är på språng, som då kan godkännas av fördefinierade granskare på alla enheter. Alla relevanta kommentarer och dokument kan bifogas i inköpsordern för rapportering och granskning. Eliminera utgiftsfel och håll teammedlemmarna ansvariga för inköp med företagskortet. Visa och hantera budgetar i realtid för insiktsfullt beslutsfattande vid varje inköp. Skapa korrekta rapporter för din revisor med ett enda klick. Lär dig mer om ProcurementExpress.com

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
Use Quickbase to help streamline complex, multi-vendor procurement processes with transparent tracking and collaborative applications.
Quickbase empowers enterprise organizations to quickly turn ideas into applications that make them more efficient, informed, and productive. With Quickbase you can streamline complex, multi-vendor procurement processes, gain new levels of transparency, ensure ongoing agility, and rapidly adapt to change. Quickbase's no-code application development platform and online database together provide real-time visibility and automation across complex processes & siloed systems to help increase agility. Lär dig mer om Quickbase

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
SecureLink, an Imprivata company, is the industry leader in critical access management
SecureLink, an Imprivata company, is the industry leader in critical access management, empowering organizations to secure access to their most valuable assets, including networks, systems, and data. By leveraging zero trust principles, machine learning, and artificial intelligence, SecureLink provides comprehensive security solutions to govern, control, monitor, and audit the most critical and highest risk access points. Lär dig mer om SecureLink

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
The end-to-end ecommerce platform for companies who sell digital solutions to local businesses.
Vendasta provides an end-to-end ecommerce platform to channel partners who sell digital products and services to local businesses. Partners include marketing agencies, independent software vendors (ISVs), and media companies. The platform provides partners with everything needed to market, sell, bill, and fulfill digital solutions to local businesses all under one login. Partners receive access to rebrandable business apps for delivery to clients. Lär dig mer om Vendasta

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
Procurifys lösning för utgiftshantering och inköp ger dig inköpsarbetsflöden, anpassningsbara godkännanden och utgiftskontroller.
Procurify är en självklar lösning för inköpshantering och utgiftshantering för medelstora företag. Runt om i världen använder hundratals företag Procurify för att spåra, kontrollera och analysera sina utgifter. Procurify har omfattande arbetsflöden och ett användarvänligt gränssnitt. Inköps-, upphandlings- och ekonomiteam har kunnat implementera Procurify i flera avdelningar och team, vilket skapar bättre insikter och utgiftskontroller. Lär dig mer om Procurify

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
Zoho Creators programvara för leverantörshantering hjälper dig att hantera alla dina kontrakt, leverantörsdatabaser, betyg och servicenivåavtal (service level agreement, SLA) från en och samma plats.
Programmet för leverantörshantering är byggt för att förenkla hanteringen av kontrakt, oavsett bransch eller nisch. Håll enkelt koll på tjänsteleverantörer och deras kontrakt, och de ansvarsområden som tilldelas varje leverantör. Att hantera servicenivåavtal blir inte enklare. Med Zoho Creators dra-och-släpp-arbetsflödesverktyg kan du lägga till nya funktioner eller justera befintliga arbetsflöden även efter att du har startat dina appar. Anpassa denna app för webben, Android, iPhone och iPad. Prova gratis. Lär dig mer om Zoho Creator

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
Open source solution for all around business management from customers and orders to invoicing and inventory.
Open source solution for all around business management: Sales, Invoicing, Agenda, Stock, Purchase Orders, Emailing, Accounting, Expense report, Leave requests. Several hundreds of modules are available according to your need. Lär dig mer om Dolibarr

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
IT Glue is an award-winning documentation platform, helping IT providers dramatically reduce wasted time looking for information.
IT Glue is an IT documentation software IT professionals. Centralize and standardize your documentation. Get relationship mapping, secure password management, and an automated and structured documentation framework to organize all your information. Have confidence in the security of your information with features like granular access permissions, version history, and more. Track any asset with ease for peace of mind. Lär dig mer om IT Glue

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
End-to-end, automated, and continuous vendor risk management and reporting software.
Effectively manage your end-to-end third-party risk program, with ease, using Diligent HighBond. Quickly identify your riskiest third parties, continuously monitor their performance and efficiently prioritize risk remediation efforts. Manage your third party risk management program using one centralized platform to ensure regulatory and contractual compliance. Make data-driven decisions and be audit-ready at all times. Lär dig mer om HighBond

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
The SAP Fieldglass Vendor Management System, or VMS, revolutionizes how organizations manage external talent across multiple channels.
The SAP Fieldglass Vendor Management System, or VMS, revolutionizes how organizations manage talent across multiple channels - including contingent workers, Statement of Work-based consultants, freelancers, independent contractors, gig workers and many more. VMS platforms help companies and organizations more effectively manage their contingent workers across any region or industry, including aerospace & defense, banking, construction, rail, utilities, professional services, and more. Lär dig mer om SAP Fieldglass

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
Manage ALL your Vendors, Sponsors, Volunteers, Bands, Car Shows, Tickets, Registrations, Seats and more with one Online Platform.
Event Essentials is a set of web-based modules designed for Festival and Event organizers to manage Ticket Sales, Registrations, Volunteers, Vendors, Sponsors, Attendees, Bands/Artists, Venues, Stages, Speakers, Sessions, Calendar, Media, Credentials, Staff, Resources, Interactive Maps, Text Alerts, Donations, Reports, Contracts & more! Pick only what you need. We design match all our pages to your Website. Contact us to find out how you can streamline and your event efficiencies. Lär dig mer om Event Essentials

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
Streamline third-party risk management to meet the growing third-party risks of your business with AuditBoard.
AuditBoard enables information security, compliance, and risk teams to strengthen the foundation of your IT risk and compliance program. Centralize third-party risk management and streamline repetitive, time-consuming tasks, enabling your teams to scale to meet the growing third-party footprint of your business while gaining better insights into their impact to your overall IT risk and compliance posture. Lär dig mer om AuditBoard

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
Software for managing compliance that checks qualifications, tracks mandatory documentation and shows compliance levels in real time.
Replace your ineffective, time consuming manual compliance process with Contractor Compliance and say goodbye to spreadsheets! Streamline your existing process of collecting, managing and re-qualifyin g mandatory Contractor requirements (such as insurance certificates). Upcoming audit? Improve and monitor your compliance levels in real time. Digitize your current process to save time, reduce risk and manage third-party compliance across any device, anywhere and at any time. Lär dig mer om Contractor Compliance

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
A web-based vendor management software that offers the ability to create, view, and approve POs, track deliveries and approve invoices.
This cloud-based vendor management software is an award winning solution, simplifying the purchase workflow and offering the complete cycle starting from the creation of POs, their customized approval, track receiving and matching+approval of invoices. DPOs advanced user interface is easy to use and available 24/7. It works with multiple languages and currencies and is also available through mobile apps. Our clients have more than 200 options to customize their settings the way they want. Lär dig mer om Digital Purchase Order

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
Web-based vendor management software that supports clients utilizing multiple agencies for their variable and contingent labor.
Our goal is simple – to save you time and money. SimpleVMS automates procuring, managing, and analyzing contingent labor. The system also budgets, tracks, and manages time and expenses. SimpleVMS consolidates client contingent vendor pools to ensure HR policy compliance, reduce cost and accelerate time-to-hire. Lär dig mer om SimpleVMS

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
Centralize your vendors and shop across all of your vendors from 1 catalog. Automate payments & never pay more than 1 invoice a month.
On the Order platform, bring all of your vendors into one location and shop across all of your vendors from a centralized catalog. Pay 1 weekly or monthly Order invoice for all purchases instead of paying each vendor individually, or automatically schedule payments regardless of a vendor’s accepted payment method. Plus,reduce costs with Order’s vast vendor network and $4 billion in purchasing power to ensure that you always pay the lowest price for your purchases. Lär dig mer om Order

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
Programvara för leverantörshantering som anpassats för att uppfylla unika affärsbehov och ge mervärde till ditt företag.
Webbaserad programvara för leverantörshantering med funktioner för godkännande onboarding av leverantörer, resultathantering, e-postmeddelanden och leverantörsanalys. Fullt värdbaserad eller lokalinstallation finns som alternativ med privat märkning och integrering på din webbplats. Internationella företag kan välja bland flera valutor och språk. Lär dig mer om A1 Tracker

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
Transformify is a freelancer management system (FMS) built to help companies source, manage and pay consultants and freelancers.
Transformify is a fully customizable Freelancer Management ystem (FMS) that allows businesses of all sizes to seamlessly source, manage and pay consultants, experts, independent contractors and freelancers. Custom approval hierarchies, process flows and integrations with ERP/ accounting/ project management/ time management software, etc. are available upon request. Lär dig mer om Transformify

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
Ranked as BEST Vendor Management System by Investopedia. Contract & vendor management tracking simplified with real-time data.
Investopedia lists Onspring as one of the Best Vendor Management Systems of 2021. Our cloud software helps you manage vendor relationships from all angles. We unite third-party information with powerful process automation capabilities for contracts, due diligence, risk assessments, and reporting. Perform vendor due diligence and analyze criticality, usage, and spend. Deliver external surveys and evaluations, manage contract reviews and renewals, and monitor key vendor metrics in real-time. Lär dig mer om Onspring

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
Manage your direct & indirect purchasing on your own private procurement platform. Free version available.
Simple Vendor Management Software for all company sizes. Tradogram provides customizable tools to streamline your Requisitions, Purchase Orders, RFQs/RFPs, Contracts, Receiving and Invoice Matching. Also, manage the process with User Permissions, Approvals, Budgets, Items Catalog, Vendor Management, Projects & much more. The latest cloud technology with top security & performance criteria. Get your FREE account today & see how easy it is to use! Lär dig mer om Tradogram

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
VendorInsight är en ledande lösning för leverantörsriskhantering (vendor risk management, VRM) med riskspårning, anpassningsbar rapportering, leverantörsportal, arbetsflöde och obegränsad lagring.
VendorInsight är en webbaserad lösning för leverantörsriskhantering som förenklar hanteringen av dina leverantörer och kontrakt med automatiserade arbetsflöden, lättanvända funktioner samt leverantörs nyheter och riskövervakning. VendorInsight tillhandahåller en nyckelfärdig lösning som inkluderar regelmässiga varningar och uppdateringar för finansiella tjänster, sjukvård med mera. Använd förbyggda policyer, leverantörsportaler, mallar och formulär för att förenkla din företagsbesiktning, avtalsövervakning och riskhantering. Lär dig mer om VendorINSIGHT

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
Buildings improve communication, streamline work orders, simplify preventive maintenance scheduling, and manage vendors with Tikkit.
Boost communication in your maintenance and management teams by streamlining work orders online, on smartphones, in email, and over texts. Loop in vendors and use simple preventive maintenance scheduling to save time & improve service. Our reviews highlight other reasons to love Tikkit! Lär dig mer om Tikkit

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
TYASuite Vendor Management also aids in quality check of the vendors and also keeps a track on the whereabouts of the vendors which
TYASuite Vendor Management Software, India¿s 1st plug and play software is one of the most affordable and reliable tools to use in the current marketplace. From simple vendor onboarding to digital payments to blacklisting of fraud vendors, everything is managed flawlessly through this software Lär dig mer om TYASuite

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
Resolver’s vendor risk software reduces third-party risk by automating & standardizing vendor assessments based on SIG best practices.
Resolver’s vendor risk software helps reduce third-party risk and lower vendor management costs by automating and standardizing assessments based on SIG best practices. Our vendor portal makes collecting information easy, and our pre-built SIG questionnaires ensure comprehensive assessments. Our automated reports ensure you have complete visibility over vendor risks and workflow status. Fully customizable, Resolver adjusts and delivers on any vendor type, from software to raw material. Lär dig mer om Resolver

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
Cloud-based total talent management platform for direct employers, staffing agencies & MSPs to manage candidates, employees & vendors.
UpGlide is the cloud-based total talent management platform that allows you to manage candidates, employees, vendors, and independent contractors in a central location. UpGlide software is customizabl e to meet the role-specific needs of direct employers, staffing agencies, and MSPs through its VMS, Timesheets, and Sub-Vendor Management products. Use it to support any piece of the workforce lifecycle, streamline program administration, and enable data exchange across external management systems. Lär dig mer om UpGlide

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
Manage vendor performance, risks, and more with the Fusion Framework System
The relationships you have with your vendors are critical to your organization. The Fusion Framework® System ensures that your strategic vendors become a part of your success. Through an integrated portal, third-parties contribute the information you need for an efficient program. Start simple or enhance your mature program with a system that flexes to your needs. Lär dig mer om Fusion Framework System

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
Periscope S2G is a bid notification tool that enables relevant bidding through artificial intelligence and aggregation.
Periscope S2G is a bid notification tool that uses advanced search and aggregation technology to check thousands of agency websites on a near real-time basis. With Periscope S2G, you know about new bids as soon as they are released. No more rushed responses or lost bids due to late notification. Additionally, with S2G, you gain real-time to access to bids from agencies that partner with Periscope Holdings, S2G's parent company. Many of these agencies can only be accessed through S2G. Lär dig mer om Periscope S2G

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
A unique web-based platform that helps you to buy, sell, and manage cash more efficiently and effectively than ever before.
A unique web-based platform that helps you to buy, sell, and manage cash more efficiently and effectively than ever before. Lär dig mer om SAP Ariba

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
Information security and compliance software for Risk Assessment, Policies, Business Continuity Planning, Vendor Management, and more.
Tandem Security & Compliance Software is an innovative suite of information security and compliance management tools used by more than 1400 U.S. financial institutions. Products include: Risk Assessment, Policies, Business Continuity Planning, Vendor Management, Audit Management, Phishing, Cybersecurity, and more. Software features include secure document storage, unlimited users, roles & responsibilities, tasks, email reminders, and incredible support. Lär dig mer om Tandem Software

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
Coupa’s cloud native platform powers all the capabilities you need for Business Spend Management at scale.
Coupa’s cloud-native suite of Business Spend Management applications lets customers gain visibility and control over their spend and supply chains. Customers get an end-to-end process that helps drive collaboration across procurement, finance, treasury, compliance, and supply chain leaders to help their companies spend smarter, mitigate risk, deliver on ESG commitments, and improve resilience. Lär dig mer om Coupa Business Spend Management

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
We’re Paytm Intelligence, or Pi for short. We help growth-stage fintechs stop fraud at every milestone of the customer journey.
Introducing Pi, our best-in-class fraud fighting software specifically tailored for growth-stage fintechs. Pi connects data across your entire business ecosystem and streamlines it into one central dashboard for optimum threat visibility. Make risk decisions twice as fast as the industry average, adjust rules easily and code-free, and proactively stop future threats with smart auto-adjusting models and machine learning rules. Lär dig mer om Pi.

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
A software suite that automates warehousing and distribution to provide real-time online information about all inventories.
Latitude is PathGuide's Warehouse Management System. Latitude WMS is advanced software that automates warehouse inventory transactions, including receiving, zone picking, slotting, cycle count planning, truck route shipping, and manifesting. Latitude WMS brings flexible, real-time control and efficiency to virtually any warehouse operation. This helps your company increase sales, cash flow and profitability through accurate, instant information about inventory status. Ask about our Advanced VMI. Lär dig mer om Latitude WMS

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
VENDX is an advanced version of traditional procurement solutions to ensure superior value delivery to its customers.
1. Sourcing+ : Completely configurable APIs to most effectively map your business needs & ensure compatibility with all the major ERPs. 2. Auction+ : Comes with a powerful rule engine with numerous permutations and combinations for achieving the best price discovery. 3. Vendor Portal+ : A robust centralized repository of information on vendors enabling 360-degree evaluation. 4. BI+ Module: Tee Brain of VENDX - which offers real-time analytics which enables you to make sound business decisions. Lär dig mer om Vendx

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
Spend management software that enables businesses to track, approve, and manage subscriptions, vendors, and funding requests.
PayEm is the global spend & procurement platform created to meet the needs of finance teams. Specifically designed for global SMEs and enterprises, the platform offers control and transparency by streamlining reimbursement, procurement, AP automation, and both virtual and physical credit card processes into corporate spending.The technology also has cross-border capabilities: finance teams using PayEm can send funds to over 200 territories in 130 different currencies in just one click Lär dig mer om PayEm

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll
Skapa riskhanteringsprocesser för leverantörer som är robusta, upprepningsbara och flexibla nog att växa med ditt företag.
Ta dig an leverantörsrelationer med förtroende för ditt riskskydd med LogicGate Risk Cloud. Genom att centralisera ditt nätverk kan du börja skapa riskhanteringsprocesser för leverantörer som är robusta, upprepningsbara och flexibla nog att växa med ditt företag. Känn till dina exponeringspunkter och spåra risker i realtid, ge din organisation en enda sanningskälla och anpassa processer till ditt tredjeparts nätverk eller lita på expertis. Lär dig mer om Risk Cloud

Funktioner

  • Prestandamätningar
  • Transaktionshistorik
  • Självbetjäningsportal
  • Sourcinghantering
  • Verifieringskedja
  • Offboarding
  • Efterlevnadskontroll