Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Skapa formulär

Programvara för att skapa formulär ger företag möjlighet att effektivisera dokumentarbetsflöden. Denna programvara optimerar dokumentskapande, utskrift, faxning, sammanslagning, säkerhet och inkommande/utgående dokumenttrafik. Företag kan till exempel skapa pdf-formulär, men systemet kan hantera i princip alla dokumenttyper, från fakturor till incidentrapporter, och kan enkelt spåra insamlad information. Programvara för att skapa formulär är relevanta för de flesta branscher och är relaterade till processkartläggningsprogram, CMS-system, program för kontrakthantering och dokumenthanteringssystem.

Sverige Visa lokala produkter
56 resultat
Skapa formulär enkelt och förvandla svar till arbetsflöden med monday.com Lär dig mer om monday.com
Digitalisera dina formulär och förvandla enkelt svaren till arbetsflöden med den kodlösa plattformen från monday.com. Börja helt enkelt med en färdig mall och ändra, redigera eller lägg till det du behöver för att passa ditt arbetsflöde. Skapa dina formulär på några minuter och bädda in formuläret var som helst eller dela en länk för att få svar direkt. Sammanställ alla dina svar till ett enkelt och visuellt bräde, analysera dina svar, få insikter och dela upp dem med en mängd olika parametrar för att anpassa dina data på ditt sätt. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Process / arbetsflödesautomatisering
  • Versionskontroll
  • Dra och släpp
  • Elektronisk underskrift
  • Undersökningar och feedback
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara formulär
  • Uppgiftshantering
PandaDoc är ett allt-i-ett-verktyg för att snabbt och enkelt skapa, redigera, skicka, spåra och e-signera alla dina säljdokument. Lär dig mer om PandaDoc
PandaDoc är ett allt-i-ett-verktyg för att skapa, redigera, spåra och e-signera säljdokument snabbt och enkelt. Upptäck ett bättre sätt att skapa affärsdokument som ser proffsiga ut. Ta hem fler affärer med obegränsade e-signaturer, återanvändbara mallar, redigering i appar, CRM-integration, API:er och personlig support dygnet runt. I genomsnitt skapar våra användare dokument på under fyra minuter och rapporterar 20 % mer avslutade affärer. Gör som 50 000 andra företag som automatiserar arbetsflödet för dokument, snabbar upp försäljningsförloppet och tar hem fler affärer! Lär dig mer om PandaDoc

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Process / arbetsflödesautomatisering
  • Versionskontroll
  • Dra och släpp
  • Elektronisk underskrift
  • Undersökningar och feedback
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara formulär
  • Uppgiftshantering
MaintainX är en mobilinriktad programvara för procedurdigitalisering som förbättrar effektiviteten och insikterna i realtid från fältet. Lätt att använda. Lär dig mer om MaintainX
MaintainX är en mobilinriktad programvara för procedurdigitalisering som gör det möjligt för frontlinjeteam att genomföra inspektioner, säkerhetsprocedurer, checklistor med mera från fältet. MaintainX-appen omvandlar pappersbaserade procedurer och formulär för att möjliggöra affärsinsikter och samarbete i realtid för hela ditt team. Organisationer som använder MaintainX får förbättrar omedelbart den korrekta datainmatningen med 50 % och datainmatningshastigheten med 800 %. Lär dig mer om MaintainX

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Process / arbetsflödesautomatisering
  • Versionskontroll
  • Dra och släpp
  • Elektronisk underskrift
  • Undersökningar och feedback
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara formulär
  • Uppgiftshantering
Använd Vagaros programvara för salong, SPA och träning för att få bokningar, behandla betalningar, skicka påminnelser och marknadsföra ditt företag. Från 25 USD/månad.
Använd denna allt i ett-programvara för salong- SPA-, och träning för att administrera ditt företag och få det att växa. Få bokningar och betalningar dygnet runt. Håll dig säker med 100 % kontaktlös in- och utcheckning. Nå fler kunder via med SMS- och e-postmarknadsföring. Få bokningar på Vagaro Marketplace och i sociala medier. Minska utebliven ankomst med automatiska påminnelser. Administrera bokningar och paket på alla enheter. Vagaro Pro är den mest nedladdade/recenserade Apple- och Android-appen. Priser från 25 USD/månad. Registrera dig för en gratis provperiod på en månad. Lär dig mer om Vagaro

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Process / arbetsflödesautomatisering
  • Versionskontroll
  • Dra och släpp
  • Elektronisk underskrift
  • Undersökningar och feedback
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara formulär
  • Uppgiftshantering
Smartsheet är en webbaserad plattform för arbetsutförande som ger organisationer i alla storlekar möjlighet att planera, hantera, automatisera och rapportera om arbete.
Smartsheet, en webbaserad plattform för arbetsutförande, ger organisationer möjlighet att planera, spåra, automatisera och rapportera om arbete. Över 80 000 varumärken förlitar sig på Smartsheet för projektledning och arbetsledning tack vare dess lättanvända gränssnitt, gantt-diagram och instrumentbrädor i realtid samt funktioner för arbetsautomatisering. *Utmärkelser 2018: Utsedd till en Leader in Enterprise Collaborative Work Management av Forrester Research, utvald till Deloittes Fast 500 List, erkänd för Technology Innovation & Vision av 451 Research Lär dig mer om Smartsheet

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Process / arbetsflödesautomatisering
  • Versionskontroll
  • Dra och släpp
  • Elektronisk underskrift
  • Undersökningar och feedback
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara formulär
  • Uppgiftshantering
Wrikes programvara för formulärautomation används av 2,3 miljoner människor. Organisera förfrågningar, effektivisera inmatning och hjälp team att få den information de behöver.
Över två miljoner människor i 140 länder förlitar sig på Wrikes programvara för formulärautomation. Skapa anpassade formulär som automatiskt organiserar förfrågningar, effektiviserar inmatning och hjälper dina team att starta varje uppgift med all den information de behöver. Wrikes lättanvända programvara för formautomatisering hjälper team att organisera nya projekt, automatisera HR-, marknadsförings-, försäljnings- och IT-förfrågningar och ge dina team vad de behöver, när de behöver det. Starta en gratis provperiod idag. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Process / arbetsflödesautomatisering
  • Versionskontroll
  • Dra och släpp
  • Elektronisk underskrift
  • Undersökningar och feedback
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara formulär
  • Uppgiftshantering
Automatisera hela formulärprocessen med Jotform Enterprise. Skapa, anpassa, skicka och analysera formulär i en central delad arbetsyta.
Automatisera hela formulärprocessen med Jotform Enterprise. Skapa, anpassa, skicka och analysera formulär i en central delad arbetsyta. Spåra automatiskt formulärsvar i ett kalkylblad, generera datarapporter och automatisera e-signeringsformulär på ett och samma ställe. Lägg mindre tid och pengar på röriga pappersformulär och gå över till Jotforms arbetsyta för digitala formulär online som är lätt att automatisera. Integrera dina favoritappar i formulären, generera formulärrapporter, lagra data lokalt, importera befintliga formulär och mycket mer Lär dig mer om Jotform

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Process / arbetsflödesautomatisering
  • Versionskontroll
  • Dra och släpp
  • Elektronisk underskrift
  • Undersökningar och feedback
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara formulär
  • Uppgiftshantering
UpKeep rankas som den främsta mobila programvaran för formautomatisering för att effektivisera arbetsordrar, anläggningar och kapitalförvaltning.
UpKeeps programvara för formautomatisering rankas som den främsta lösningen för mobilt underhåll och kapitalförvaltning för ditt team. UpKeep är lätt att komma åt när som helst, från skrivbordet och telefonen och till och med surfplattan. Skapa arbetsordrar snabbt, få meddelanden när uppgifter uppdateras och få aviseringar direkt från din app när tillgångar försvinner, vilket gör att din verksamhet fungerar mer effektivt än någonsin tidigare. Lär dig mer om UpKeep

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Process / arbetsflödesautomatisering
  • Versionskontroll
  • Dra och släpp
  • Elektronisk underskrift
  • Undersökningar och feedback
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara formulär
  • Uppgiftshantering
Sverige Lokal produkt
Skapa engagerande, plattformsoberoende och eleganta enkäter. SurveyLegend ger både stora som små företag och även vanliga människor möjlighet att samla in respons.
SurveyLegend ger dig nästa generations webbaserade enkäter –- engagerande, plattformsoberoende och eleganta. SurveyLegend ger både stora som små företag och även vanliga människor möjlighet att skapa mobilvänliga, underbara undersökningar. Nu kan du skapa fantastiska enkäter på din dator eller surfplatta, anpassa enkätens utseende som du vill, och visa insamlade data med iögonfallande och insiktsfull grafik. Att skapa frågeformulär görs helt enkelt genom att dra och släppa, och du behöver inte vara en marknadsundersökningsexpert för att använda vårt verktyg. Lär dig mer om SurveyLegend

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Process / arbetsflödesautomatisering
  • Versionskontroll
  • Dra och släpp
  • Elektronisk underskrift
  • Undersökningar och feedback
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara formulär
  • Uppgiftshantering
Bitrix24 friformsbyggare används av över 4 miljoner företag runt om i världen. Externa (webbplats) och interna (begäran) formulär.
Bitrix24 friformsbyggare används av över 4 miljoner företag runt om i världen. Externa (webbplats) och interna (begäran) formulär. Inbyggd integrerad med Bitrix24 CRM och funktioner för formautomatisering. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Process / arbetsflödesautomatisering
  • Versionskontroll
  • Dra och släpp
  • Elektronisk underskrift
  • Undersökningar och feedback
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara formulär
  • Uppgiftshantering
Automatisera dina teams återkommande formulär och uppgifter med Process Street.
Process Street frigör företag från omständliga, föråldrade och förvirrande processdokument med kraftfull automatisering. Skapa och anpassa effektiva checklistor som innehåller text, bilder, video, villkorlig logik, godkännanden, integrationer med mera. Spåra dina teams framsteg, tilldela uppgifter automatiskt och skicka påminnelser för att enkelt föra vidare formulär och procedurer. Skapa starka processer som ökar produktiviteten, sparar pengar och främjar affärstillväxten. Lär dig mer om Process Street

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Process / arbetsflödesautomatisering
  • Versionskontroll
  • Dra och släpp
  • Elektronisk underskrift
  • Undersökningar och feedback
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara formulär
  • Uppgiftshantering
Pipefy är en processhanteringsprogramvara som ger vem som helst möjlighet att skapa och automatisera effektiva arbetsflöden på egen hand.
Pipefy är en programvara för arbetsflödeshantering som gör affärsprocesser som inköp, onboarding och rekrytering problemfria, så att beställare, handläggare och chefer blir mer effektiva. Genom att ge icke-tekniska medarbetare möjlighet att skapa och automatisera arbetsflöden utan IT-stöd förbättrar Pipefy hastigheten och levererar resultat med högre kvalitet. Pipefy används nu i över 150 länder av företag av alla storlekar och ledande företag som Visa, IBM, Volvo, Santander och Kraft Heinz. Lär dig mer om Pipefy

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Process / arbetsflödesautomatisering
  • Versionskontroll
  • Dra och släpp
  • Elektronisk underskrift
  • Undersökningar och feedback
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara formulär
  • Uppgiftshantering
Jolt är en app-baserad programvara som används för att hantera daglig drift och timanställda, och den ger feedback i realtid till ägare och chefer.
Jolt är en app-baserad programvara som används för att hantera den daglig driften för varumärken som Chick-fil-A, Legoland och Regal Cinemas. Jolt är en global ledare inom uppgiftshantering och ger feedback i realtid från varje plats till chefer och ägare. Den fullständiga programsviten innehåller ett utbildningsbibliotek, schemabyggare med dra-och-släpp-funktion, e-post och textmeddelanden, en stämpelklocka med ansiktsigenkänning med mer. Lär dig mer om Jolt

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Process / arbetsflödesautomatisering
  • Versionskontroll
  • Dra och släpp
  • Elektronisk underskrift
  • Undersökningar och feedback
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara formulär
  • Uppgiftshantering
Survey Anyplace gör formulär interaktiva och anpassade. Nu med rapporter som skapats automatiskt baserat på formulärinmatning.
Survey Anyplace har när detta skrivs flest recensioner och högst betyg av alla program för formulärautomatisering på Capterra. Kunderna inkluderar Capgemini, Eneco, Accor Hotels, samt många medelstora konsultföretag och byråer. Testa den nya formelfunktionen, som låter dig göra beräkningar inom själva formuläret för att ge dina svarande mer insiktsfull respons i en personlig PDF-rapport. Ingen kodning krävs. Se deras alternativ för vit etikett om du vill ha ett formulär med bara ditt varumärke, utan någon hänvisning till Survey Anyplace. Lär dig mer om Pointerpro

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Process / arbetsflödesautomatisering
  • Versionskontroll
  • Dra och släpp
  • Elektronisk underskrift
  • Undersökningar och feedback
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara formulär
  • Uppgiftshantering
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga webbdatabasapplikationer utan att behöva skriva kod.
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga funktionsrika webbformulär utan kodning. Allt-i-ett-molnplattformen rankas som en ledare av Forrester Research och erbjuder allt du behöver för att digitalt omvandla affärsverksamheten och arbetsflödena. Det inkluderar en integrerad molndatabas, en visuell applikationsbyggare, säkerhet i storföretagsklass, regelefterlevnad och skalbar global infrastruktur. Se varför över 15 000 företag över hela världen förlitar sig på Caspio. PROVA KOSTNADSFRITT. Lär dig mer om Caspio

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Process / arbetsflödesautomatisering
  • Versionskontroll
  • Dra och släpp
  • Elektronisk underskrift
  • Undersökningar och feedback
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara formulär
  • Uppgiftshantering
En professionell undersökningsprogramvara för ditt företag (kundlojalitet (net promoter score, NPS)), kundnöjdhet, HR, personalrespons och kundupplevelse).
Verktyg för att skapa enkäter, formulär och frågesporter för att studera dina kunder eller utvärdera anställda. Lär dig mer om Startquestion

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Process / arbetsflödesautomatisering
  • Versionskontroll
  • Dra och släpp
  • Elektronisk underskrift
  • Undersökningar och feedback
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara formulär
  • Uppgiftshantering
Programvara för prishantering för ledande prisutdelningsorganisatörer som ger dig webbaserad hantering av tävlingsdeltagande och tävlingsdomare. Snabb, säker och en fantastisk upplevelse.
Award Force är en prisbelönt programvara för ledande tävlingsarrangörer som ger dig webbaserad hantering av tävlingsdeltagande och tävlingsdomare. Programvaran är utformad för prestanda och funktion och är snabb, säker och en fantastisk upplevelse för deltagare, domare och tävlingsledare. Uppgradera till Award Force för att: få dina prisutdelningar** mer populära, göra domarna nöjda, spara tid och pengar på mindre administration, slippa stress, få insyn och kontroll, sätt din tävling på kartan med bra design och göra dina prisutdelningar så bra som möjligt. Lär dig mer om Award Force

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Process / arbetsflödesautomatisering
  • Versionskontroll
  • Dra och släpp
  • Elektronisk underskrift
  • Undersökningar och feedback
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara formulär
  • Uppgiftshantering
Med 123FormBuilder kan du skapa alla typer av webbformulär, från grundläggande kontaktformulär till komplexa beställningsformulär och registreringsformulär.
Se till att ditt webbformulär drar det tunga lasset genom att integrera det med andra webbapplikationer, såsom Salesforce, MailChimp och Constant Contact. Det tar mindre än 5 minuter att ställa in applikationslogiken, men den sparar betydligt mer tid genom att eliminera manuell dataöverföring. Du kan till och med skicka information från flera datakällor i dina webbformulär till din egen SQL-serverkontroll för att kunna dra ännu mer nytta av den. Lär dig mer om 123FormBuilder

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Process / arbetsflödesautomatisering
  • Versionskontroll
  • Dra och släpp
  • Elektronisk underskrift
  • Undersökningar och feedback
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara formulär
  • Uppgiftshantering
Digitalisera dina formulär och arbetsflöden med en kodlös MCC-molnbaserad plattform för mobiler och datorer så att ditt jobb blir roligare.
Digitalisera dina formulär och arbetsflöden med en kodlös molnbaserad plattform för mobiler och datorer så att ditt jobb blir roligare. Ge varje användare en intuitiv, lätthanterlig och lättskött företagsplattform. Vem som helst kan arbeta med design med hjälp av verktyg som Word och Excel. Signaturer, GPS, kontakter, arbetsflöde, uppgifter, leverans. Godkänd av nästan alla IT- och ledningsgrupper i Fortune 500-företag. Användbara Pro-tjänster låter dig nå målet snabbt och med en låg totalkostnad för ägande. Lär dig mer om Forms On Fire

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Process / arbetsflödesautomatisering
  • Versionskontroll
  • Dra och släpp
  • Elektronisk underskrift
  • Undersökningar och feedback
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara formulär
  • Uppgiftshantering
Bygg kraftfulla formulär online med vår dra-och-släpp-byggare. Samla in handlingsbar data, integrera med andra appar och automatisera arbetsflöden."
Zoho Forms är en formulärbyggare utan kodning, som drar och släpper formulär online och skapar formulär för alla ändamål. Den erbjuder olika anpassningsalternativ, stöder uppgiftstilldelning, godkännandearbetsflöden och är även responsiv för mobila webbläsare. Zoho Forms integrerar väl med andra Zoho-produkter, Salesforce, Google Apps med mera. Zoho Forms erbjuder också inbyggda iOS- och Android-applikationer som låter dig skapa formulär och samla in data från din mobila enhet, vilket fungerar offline också! Lär dig mer om Zoho Forms

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Process / arbetsflödesautomatisering
  • Versionskontroll
  • Dra och släpp
  • Elektronisk underskrift
  • Undersökningar och feedback
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara formulär
  • Uppgiftshantering
Gratis provperiod, från 29 USD per månad. Skapa enkelt ett smart dokument (PDF, Word osv.) och sammanfoga det med data och leverera var du vill.
Gratis provperiod utan risk med obegränsad testning. Planer börjar vid 29 USD per månad – Formstack Documents automatiserar ditt dokumentskapande så att du aldrig behöver kopiera och klistra in igen. Sammanfoga data automatiskt från molnet till en PDF, Word-dokument, Excel-kalkylblad eller PowerPoint direkt utan att lyfta ett finger. Det är enkelt, ställ bara in ett dokument (eller en mall) i WebMerge, integrera med populära tjänster för att skicka dina data till det dokumentet, så skickar Formstack Document dig en sammanfogad kopia. Sömlös. Automatiserad. Enkelt. Lär dig mer om Formstack Documents

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Process / arbetsflödesautomatisering
  • Versionskontroll
  • Dra och släpp
  • Elektronisk underskrift
  • Undersökningar och feedback
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara formulär
  • Uppgiftshantering
Starta en kostnadsfri provperiod och gör sällskap med mer än 500 000 användare av denna kodlösa formulärutvecklare och skicka data direkt till väsentliga appar. Planer från 19,99 USD/månad.
Starta en kostnadsfri provperiod och anslut dig till över 500 000 personer i 112 länder med Formstack, en mångsidig dra-och-släpp-formulärbyggare online för alla, med planer från 19,99 USD per månad. Utan att veta hur man kodar kan du skapa vackra, mobilvänliga webbformulär för att samla in onlinebetalningar, respons från kunder och marknadsföringsleads, skapa automatiserade arbetsflöden eller börja från hundratals förbyggda mallar. HIPAA-kompatibel med mer än 50 integrationer för appar som Salesforce, MailChimp och PayPal. Lär dig mer om Formstack Forms

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Process / arbetsflödesautomatisering
  • Versionskontroll
  • Dra och släpp
  • Elektronisk underskrift
  • Undersökningar och feedback
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara formulär
  • Uppgiftshantering
För företag och robusta formulär. Använd Nintex-formulär för att samla in data, utlösa arbetsflöden och automatisera ditt företag.
Med Nintex-formulär kan du skapa dynamiska onlineformulär för att samla in och skicka korrekta och aktuella data var du än befinner dig. Användarvänliga arbetsdukar för design, dra-och-släpp-funktioner och avancerad verksamhetslogik gör det enkelt att anpassa dina formulär för varje företagskrav. Lär dig mer om Nintex Process Platform

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Process / arbetsflödesautomatisering
  • Versionskontroll
  • Dra och släpp
  • Elektronisk underskrift
  • Undersökningar och feedback
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara formulär
  • Uppgiftshantering
Smart mobil plattform för granskning och inspektioner. Det effektiva sättet för att förbättra kvalitet, säkerhet, driftsstandarder och efterlevnad.
Smart mobilapp och komplett lösning för granskning och inspektioner. Planera och schemalägg inspektioner, utför snabba mobila granskningar på din favoritenhet (även offline) och tilldela omedelbart korrigerande uppgifter. Efter en inspektion kan du omedelbart generera insiktsfulla rapporter och automatiskt skicka dem till rätt personer för information i realtid. Den avancerade instrumentbrädan för analys ger dig oöverträffade insikter i din verksamhet och maximerar din ROI. Enkel och prisvärd lösning för yrkesverksamma. Lär dig mer om GoAudits

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Process / arbetsflödesautomatisering
  • Versionskontroll
  • Dra och släpp
  • Elektronisk underskrift
  • Undersökningar och feedback
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara formulär
  • Uppgiftshantering
HotDocs är en branschledande programvara som automatiserar dokumentproduktionen för tusentals organisationer världen över.
HotDocs Advance omvandlar dokument och formulär som används ofta till återanvändbara mallar, vilket gör att du kan skapa anpassade, felfria dokument på en bråkdel av tiden. Effektivisera organisationens arbetsflöde med en av världens mest betrodda och kraftfulla plattformar för dokumentautomation. Lär dig mer om HotDocs

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Process / arbetsflödesautomatisering
  • Versionskontroll
  • Dra och släpp
  • Elektronisk underskrift
  • Undersökningar och feedback
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara formulär
  • Uppgiftshantering
Professionell online undersökningsprogramvara. Undersökningar, frågeformulär, formulär och tester för kundupplevelse, marknadsundersökning, personal med mera.
SurveyLab är ett professionellt verktyg för onlineenkät som stöder skapandet av enkäter, automatiserar svarsinsamling och skapar rapporter. Systemet är ett webbprogram och ingen ytterligare programvara förutom webbläsaren behövs för att använda det. Några av funktionerna i tjänsten är: avancerad logik och slumpgenerering, flerspråkiga enkäter om språkstöd, samarbete mellan team och delning av undersökningsresultat, förbättrad säkerhet (SSL/HTTPS), export av undersökningsresultat (Excel, SPSS, PowerPoint), undersökningar av varumärke och vita etiketter, programmeringsgränssnitt (application program interface, API). Lär dig mer om SurveyLab

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Process / arbetsflödesautomatisering
  • Versionskontroll
  • Dra och släpp
  • Elektronisk underskrift
  • Undersökningar och feedback
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara formulär
  • Uppgiftshantering
Kizeo Forms är ett flexibelt och intuitivt verktyg som låter fältpersonal skapa och fylla i anpassade digitala formulär från valfri mobilenhet.
Kizeo Forms är en flexibel applikation som ersätter dyra pappersdokument med anpassade digitala formulär som kan fyllas i från alla mobilenheter/läsplattor. Uppgifterna integreras enkelt i dina affärssystem. Skapa anpassade rapporter direkt och skicka dem automatiskt via e-post. Dra nytta av flera alternativ som foto, geolokalisering, signatur, NFC-tagg, streckkod, ljud, kryssruta osv. Automatisera dina formulär genom att byta till Kizeo Forms digitala formulär. Öka effektiviteten, spara tid och pengar. Lär dig mer om Kizeo Forms

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Process / arbetsflödesautomatisering
  • Versionskontroll
  • Dra och släpp
  • Elektronisk underskrift
  • Undersökningar och feedback
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara formulär
  • Uppgiftshantering
Formulärportalen med arbetsflöde passar för organisationer med fler än 20 användare. Webbåtkomst, passar för stationära och mobila enheter. Gratis API
Formulärportalen är en del av en programvara för dokumenthantering för fler än 20 användare. Programvaran kan skalas upp för att stödja tusentals användare och miljontals dokument. Kan installeras lokalt eller i molnet, skrivbordet och mobilenheten. Automatiserade processer för arbetsflöde och godkännande av dokument. MS Office-integrering, versionskontroll, säkra användargrupper, kraftfull sökning och dokumentskanning med OCR. Gratis dokumenterad API, valfri AD-integration, SharePoint, e-signatur och tvåfaktorsautentisering som tillval. Lär dig mer om FileHold

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Process / arbetsflödesautomatisering
  • Versionskontroll
  • Dra och släpp
  • Elektronisk underskrift
  • Undersökningar och feedback
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara formulär
  • Uppgiftshantering
Fluix är en plattform för effektivisering av dokumentflödet och kommunikationen mellan din mobila personalstyrka, dina kunder och ditt backoffice.
Med Fluix mobila plattform kan ditt fältteam fylla i checklistor och skicka in arbetsordrar, skriva under kontrakt och registrera kundsignaturer, godkänna inköpsordrar och utföra revisioner. Med automatiserade arbetsflödesregler kan ditt backoffice samla in fältdata och analysera dem i realtid. Fluix kan nås via sin app för iOS eller valfri webbläsare. Hjälp ditt team att bli mer produktivt och göra ditt företag mer effektivt. För team med mer än 10 användare. Lär dig mer om Fluix

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Process / arbetsflödesautomatisering
  • Versionskontroll
  • Dra och släpp
  • Elektronisk underskrift
  • Undersökningar och feedback
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara formulär
  • Uppgiftshantering
Den globala ledaren inom dokumentautomatiseringslösningar.
Den globala ledaren inom dokumentautomatiseringslösningar. Designmallar, inklusive affärslogik, i Microsoft Office. Allt du behöver, från en omfattande SaaS- eller skrivbordslösning till sömlös integrering i dina CRM- eller anpassade appar. Lär dig mer om Fluent

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Process / arbetsflödesautomatisering
  • Versionskontroll
  • Dra och släpp
  • Elektronisk underskrift
  • Undersökningar och feedback
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara formulär
  • Uppgiftshantering
- Ledande no-code-plattform - Fånga upp och sortera information från användare och system med hjälp av dynamiska, logikdrivna formulär med dra-och-släpp-funktioner.
- Ledande no-code-plattform - Använd dra-och-släpp-funktioner för att bygga lättanvända och anpassningsbara dynamiska formulär. Använd dem för att automatisera formulärbaserade arbetsflöden, skapa självbetjäningslösningar och få kontroll över data som inte fångas upp med manuella processer. Spåra aktivitet med hjälp av transkriptioner av verifieringskedjor. Gör som företag som Deloitte, Allianz, Coca-Cola och Invisalign och automatisera beslutsfattande, arbetsflöden och dokumentgenerering. Lär dig mer om Checkbox

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Process / arbetsflödesautomatisering
  • Versionskontroll
  • Dra och släpp
  • Elektronisk underskrift
  • Undersökningar och feedback
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara formulär
  • Uppgiftshantering
Kissflow Workflow är ett arbetsflödesprogram som stöder både strukturerade och ostrukturerade arbetsflöden
Kissflow är den kanske bästa mjukvaran för formulärautomatisering. Kissflow är känt som ett verktyg för arbetsflödesprogram och affärsprocessledning (business process management, BPM). Kissflow står för Keep it Simple and Smart Form Solution och gör det möjligt för företagsanvändare att hantera en hel livscykel utan stöd från IT-avdelningen. Som namnet antyder är det väldigt enkelt att skapa arbetsflöden och formulär med Kissflow. Lär dig mer om Kissflow

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Process / arbetsflödesautomatisering
  • Versionskontroll
  • Dra och släpp
  • Elektronisk underskrift
  • Undersökningar och feedback
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara formulär
  • Uppgiftshantering
Låt dina kunder sätta sitt pris och öka konvertering och försäljning på din hemsida.
ConvertCalculator hjälper små företag att öka försäljningen och minska krånglet. Låt dina kunder sätta sina priser och öka konvertering och försäljning på din hemsida. Med ConvertCalculator kan du skapa ett anpassat kalkyleringsformulär och bädda in det på din hemsida. Med smarta integrationer kan du automatisera din försäljningsprocess, vilket gör att du kan registrera fler leads och följa upp dem snabbare. Lär dig mer om ConvertCalculator

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Process / arbetsflödesautomatisering
  • Versionskontroll
  • Dra och släpp
  • Elektronisk underskrift
  • Undersökningar och feedback
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara formulär
  • Uppgiftshantering
En integrerad plattform med de verktyg som behövs för att hantera, distribuera och fylla i digitala formulär via webb-, Android- eller Apple-enheter.
Gluu hjälper företag att få komplexiteten under kontroll innan den dödar tillväxten. Med Gluu får varje anställd ett enda gränssnitt till rätt uppgifter och instruktioner vid rätt tidpunkt. Detta gör att du kan undvika nya system för varje ny affärsprocess så att du kan frigöra tid och energi för tillväxt. Gluu kombinerar processhanteringens alla rörliga delar. Detta inkluderar formulär. Inom några minuter kan du kartlägga ett flöde och få det utfört av frontlinjepersonal via Android- och iOS-appar. Lär dig mer om Gluu

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Process / arbetsflödesautomatisering
  • Versionskontroll
  • Dra och släpp
  • Elektronisk underskrift
  • Undersökningar och feedback
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara formulär
  • Uppgiftshantering
Automatisera upprättning och hantering av dina dokument. Bli en av över 120 000 användare i över 50 länder från några av de ledande advokatbyråerna och F500-företagen som PwC.
Dokumentautomatisering och upprättning av kontrakt, smarta arbetsflöden, godkännanden, dokumenthantering och avancerad elektronisk signatur. Allt under ett och samma tak med Legito, din arbetsyta för smart dokumenthantering. Funktionen för omedelbar användning gör att det tar mindre än två timmar innan du är redo att automatisera dokument som nästan gör klart sina utkast. Över 120 000 användare i 50 länder använder Legito för att hantera dokument, inklusive några av de ledande advokatbyråerna och företagen LexisNexis, Price Waterhouse Coopers, Skoda Auto och Societe Generale Group. Lär dig mer om Legito

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Process / arbetsflödesautomatisering
  • Versionskontroll
  • Dra och släpp
  • Elektronisk underskrift
  • Undersökningar och feedback
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara formulär
  • Uppgiftshantering
Den enklaste slutföringslösningen för e-underskrifter och dokument för företag som kräver snabba signaturer ***för minst 300 dokument per månad***
***Måste ha över 300 dokument eller transaktioner per månad*** Högsta slutförandegrad för e-underskrifter. Samla omedelbart in e-underskrifter, e-formulär, stöddokument medan du deltar i ett samtal. Med dokument för just detta ändamål eller förformaterade mallar. Via SMS eller e-post (slipp onödiga kuvertkostnader) - få e-underskrifter genast. Använd genom API eller fristående. Integrationer inklusive Salesforce. Lär dig mer om Lightico

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Process / arbetsflödesautomatisering
  • Versionskontroll
  • Dra och släpp
  • Elektronisk underskrift
  • Undersökningar och feedback
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara formulär
  • Uppgiftshantering
Capture more customer feedback and deliver a better customer experience. Use 20+ native integrations to act on customer feedback.
Survicate is a customer experience surveys platform for scaling companies. Customer experience tools are either basic survey tools or complex enterprise platforms. Survicate combines the best of both worlds: ease of use with powerful functionality. — NPS, CSAT, CES, and 12 more question types. — Perfect solution for small-to-medium-sized companies (SMBs.) — Easy integration with Intercom, HubSpot & more (native, code-free.) — 100+ various free-to-use surveys templates. Lär dig mer om Survicate

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Process / arbetsflödesautomatisering
  • Versionskontroll
  • Dra och släpp
  • Elektronisk underskrift
  • Undersökningar och feedback
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara formulär
  • Uppgiftshantering
Dokumentera dina processer, utbildning och introduktion. Ett väldigt användarvänligt verktyg med gratis konsulttjänster som hjälper dig att ta itu med dina största utmaningar.
AirManual hjälper team att dokumentera processer, utbildning och introduktion. Detta görs genom att kombinera ett väldigt användarvänligt verktyg med gratis konsultering. Programvaran hjälper dig att prioritera och ta itu med dina största utmaningar. Som ett resultat av detta frigör kunderna tid, förbättrar kvaliteten, växer snabbare och får längre semestrar. Lär dig mer om AirManual

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Process / arbetsflödesautomatisering
  • Versionskontroll
  • Dra och släpp
  • Elektronisk underskrift
  • Undersökningar och feedback
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara formulär
  • Uppgiftshantering
Rörligt arbetsflöde och affärsprocessledning.
Metatask är ett prisbelönt system för affärsprocessledning. Ta din avdelnings produktivitet till nästa nivå – automatisera all din verksamhet. Metatask används till att hantera alla processer på alla avdelningar. Skapa anpassade arbetsflöden med sofistikerade formulär, godkännanden, granskningscykler, tabeller, parallella uppgifter, villkor och många fler avancerade funktioner. Med Metatask smidiga funktioner kan du öppna uppgifter igen och enkelt rätta till fel vid datainmatning. Lär dig mer om Metatask

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Process / arbetsflödesautomatisering
  • Versionskontroll
  • Dra och släpp
  • Elektronisk underskrift
  • Undersökningar och feedback
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara formulär
  • Uppgiftshantering
Robotprocessautomatisering för funktionstjänstleverantörer, systemintegratörer och IT-team. Förstklassig IDE och gratis RPA-robotlicenser.
För MSP – gratis robotlicenser för dina kunder. Till skillnad från andra RPA-verktyg behöver inte robotar som är utformade i Studio Pro någon robotlicens för att köras, så de kan distribueras gratis på alla maskiner, bevakade som obevakade. Vinn mer kundarbete och väx snabbare med mindre friktion. För IT-team – den mest prisvärda RPA Bygg snabbt robotar med en integrerad utvecklingsmiljö (integrated development environment, IDE) som balanserar kodfri/low-code med professionella RPA-funktioner. Snabb utbildning, den mest robusta webbläsar- och skrivbordsautomationen och gratis robotlicens. Lär dig mer om ElectroNeek Platform

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Process / arbetsflödesautomatisering
  • Versionskontroll
  • Dra och släpp
  • Elektronisk underskrift
  • Undersökningar och feedback
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara formulär
  • Uppgiftshantering
Integrify är ett verktyg för formdesign och routning med kraftfull affärslogik för medelstora till stora företag.
Integrify är en webbaserad lösning för formulärautomatisering för medelstora till stora företag eller företag som tillhandahåller en kraftfull formulärdesign- och dirigeringsmotor. Skapa anpassade, dynamiska formulär för dator och mobil genom att dra och släppa och distribuera dem sedan på valfri webbplats eller portal. Routa inskickade formulär med hjälp av affärslogik för att automatisera alla processer. Ställ in varningar och eskaleringar, designa komplexa formulärlayouter, fyll i fälten i förväg, anslut till valfri databas, designmallar och inkludera formulärsignaturer. Lär dig mer om Integrify

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Process / arbetsflödesautomatisering
  • Versionskontroll
  • Dra och släpp
  • Elektronisk underskrift
  • Undersökningar och feedback
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara formulär
  • Uppgiftshantering
Minerva är det enklaste sättet för att spela in och dela klickbara instruktioner för allt på internet.
Minerva ger dig möjlighet att enkelt skapa klickbara instruktioner för allt på internet. Du kan använda Minerva när som helst när du måste kommunicera en serie steg, utan att fysiskt stå bredvid en annan person. Verktyget är gratis. För ytterligare betalfunktioner (t.ex. analyser och samredigering) erbjuds ytterligare support. Lär dig mer om Minerva

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Process / arbetsflödesautomatisering
  • Versionskontroll
  • Dra och släpp
  • Elektronisk underskrift
  • Undersökningar och feedback
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara formulär
  • Uppgiftshantering
Groupe.io är en intelligent plattform för företagskommunikation och processautomation som kopplar samman arbetare med eller utan skrivbord.
Digitalisera alla dina formulär, checklistor och arbetsflöden utan kodning och distribuera dem enkelt till anställda efter roll, avdelning, plats osv. Groupe.io är en allt i ett-plattform som kopplar samman alla anställda, från huvudkontoret till frontlinjen. Utforma och distribuera anpassade formulär på några minuter och förbättra processen med omfattande dataanalys. Lär dig mer om Groupe.io

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Process / arbetsflödesautomatisering
  • Versionskontroll
  • Dra och släpp
  • Elektronisk underskrift
  • Undersökningar och feedback
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara formulär
  • Uppgiftshantering
Upflowy är en kodlös SaaS-produkt som ger användarna fullständig kontroll över byggandet och A/B-testning av sina registreringsflöden.
Upflowy är en kodlös SaaS-produkt som ger dig fullständig kontroll över ditt registreringsflöde. Utforma, berätta din varumärkeshistoria, analysera varje datapunkt och optimera därefter för framgång. Du kommer att kunna mäta omedelbart och vid varje punkt, med användbar kunskap och omedelbar trattanalys. När du optimerar kan du definiera smarta experiment med A/B-testning och anpassningsfunktioner som är enkla att konfigurera. Lär dig mer om Upflowy

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Process / arbetsflödesautomatisering
  • Versionskontroll
  • Dra och släpp
  • Elektronisk underskrift
  • Undersökningar och feedback
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara formulär
  • Uppgiftshantering
Skapa formulär, trattar, analyser, undersökningar, tester... med funktion för personligt svar. Generera högkvalitativa kontakter automatiskt!
FRONTLEAD är en onlineprogramvara som är designad för att skapa formulär, marknadsföringstrattar, undersökningar, personlig analys, tester och frågeformulär... med automatisk personlig svarsfunktion. Den är perfekt för företag, byråer, coacher, konsulter och marknadsförare för effektiv kommunikation eller generering av högkvalitativa kontakter. ChatGPT kan användas för att snabbt och enkelt skapa frågor, svar och personliga svar. Lär dig mer om FRONTLEAD

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Process / arbetsflödesautomatisering
  • Versionskontroll
  • Dra och släpp
  • Elektronisk underskrift
  • Undersökningar och feedback
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara formulär
  • Uppgiftshantering
APSIS One är en lättanvänd plattform för e-post, marknadsautomation, SMS, personalisering av webbplatser, e-handel med mera.
Släng ut din tråkiga och onödigt komplicerade MarTech-lösning. APSIS One är en lättanvänd plattform med egna kampanjverktyg för e-post, marknadsautomation, SMS, personalisering av webbplatser, e-handel med mera. Förvandla data till viktiga insikter och till något ännu viktigare: bättre kundupplevelser. APSIS One är allt du behöver för att förbättra resultaten, behålla fler kunder och få ditt företag att växa. Och allt finns i ett enda smidigt gränssnitt. Lär dig mer om APSIS One

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Process / arbetsflödesautomatisering
  • Versionskontroll
  • Dra och släpp
  • Elektronisk underskrift
  • Undersökningar och feedback
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara formulär
  • Uppgiftshantering
Professionell inspektionsapp som är tillgänglig på iOS, Android och webbläsare för problemspårning och analys
Auditus är en inspektionsapp och molnbaserad programvara som används av över 9 000 kunder för att utföra inspektioner, granskningar, efterlevnadskontroller eller kvalitetssäkringstester. Auditus-appen stärker dina medarbetare ute på fältet. En flerspråkig inspektionsapp, tillgänglig online och offline på flera plattformar (iOS, Android och i webbläsare). Programvarans toppmoderna poängbedömningssystem, problemspårning, riskvarningar och kraftfulla rapportering i realtid ger full insyn i ditt företags resultat. Lär dig mer om Auditus

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Process / arbetsflödesautomatisering
  • Versionskontroll
  • Dra och släpp
  • Elektronisk underskrift
  • Undersökningar och feedback
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara formulär
  • Uppgiftshantering
Bygg dynamiska formulär med automatiserade processer på några få minuter – utan kodning. Levereras med integrering via API och RPA samt AI-verktyg/kognitiva verktyg.
Med QuickReach kan du skapa dynamiska onlineformulär med automatiserade processer på några få minuter – utan kodning. Få ett enkelt dra-och-släpp-verktyg för att skapa formulär, visuell processkartläggning och kontroller över användaråtkomst. Använd fria mallar och procesmallar inom finans, HR, försäljning/marknadsföring och administration. Med regelbaserad automatisering, integrering med befintliga system och e-signaturverktyg samt AI-baserade/kognitiva tillägg. Gratis 14 dagar lång provperiod med processkonsultering. Support, integration och anpassade utvecklingstjänster finns tillgängliga. Lär dig mer om Steer

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Process / arbetsflödesautomatisering
  • Versionskontroll
  • Dra och släpp
  • Elektronisk underskrift
  • Undersökningar och feedback
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara formulär
  • Uppgiftshantering
Easydus är en flexibel plattform där du kan automatisera alla dina manuella aktiviteter och anpassa varje processflöde efter dina egna behov
Easydus har en omfattande lista över funktioner för programvara för formulärautomation. Det är ett allt i ett-system med följande funktioner: webbformulär, fakturor, automatiskt skapande av alla typer av dokument (kontrakt, fakturor, offerter, certifikat), automatiskt anpassade e-postmeddelanden, QR-biljetter, online-betalningar, tidsbaserade åtgärder, realtidspanel med översikter, en (relations)databas och en webbportal. Tillämpligt för varje organisation och typ av process. Be om en demo för att utforska möjligheterna Lär dig mer om Easydus

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Process / arbetsflödesautomatisering
  • Versionskontroll
  • Dra och släpp
  • Elektronisk underskrift
  • Undersökningar och feedback
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara formulär
  • Uppgiftshantering
Kianda är en kodlös utvecklingsplattform som hjälper medborgarutvecklare, företagsanvändare och kunskapsarbetare att bygga appar snabbt.
Kianda är en kodlös utvecklingsplattform som hjälper medborgarutvecklare, företagsanvändare och kunskapsarbetare att ta kontrollen över den digitala omvandlingen. Programvaran är utformad för att hjälpa användare att bygga och leverera applikationer och obrutna affärsprocesser snabbare och mer kostnadseffektivt utan någon kodning. Kiandas kodlösa utvecklingsplattform: en plattform som sätter användaren först – Kianda är utformad för att vara mobilbaserad med användarupplevelsen och enkelheten i åtanke. Lär dig mer om Kianda

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Process / arbetsflödesautomatisering
  • Versionskontroll
  • Dra och släpp
  • Elektronisk underskrift
  • Undersökningar och feedback
  • Data Import/Export
  • Anpassningsbara formulär
  • Uppgiftshantering