336 resultat
Varför Capterra är gratis
Sign In App är Smart Visitor Management Solution, fullpackad med funktioner till en årlig prenumerationsavgift. Över 25 miljoner inloggningar. Lär dig mer om Sign In App
Sign In App Smart Visitor Management med kontaktlös inloggning. Sign In App är en av de ledande molnbaserade apparna med användare över hela världen och över 25 miljoner inloggningar. Funktionerna inkluderar kontaktlös inloggning, kontaktspårning, beläggningsvarningar, besökarfoton, brickutskrifter, personalinloggning, evakueringslista, mobilinloggning, policyer/NDA:er, datasäkerhetsefterlevnad, leveranser, obegränsade inloggningar, integrationer, videomeddelanden, värdmeddelanden, förregistrering, RFID-läsare och 15 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Sign In App
Sign In App Smart Visitor Management med kontaktlös inloggning. Sign In App är en av de ledande molnbaserade apparna med användare över hela världen och över 25 miljoner inloggningar. Funktionerna...

Funktioner

  • Egen incheckning / utcheckning
  • Emblemhantering
  • Besöksspårning
  • ID-skanning
  • Bevakningslista
  • Registreringshantering
  • Förregistrering
Driv ditt företag säkert med en säker kontaktlös inloggningslösning som hanterar dina besökare, anställda, leveranser och skrivbord. Lär dig mer om SwipedOn
Ett otroligt enkelt och flexibelt inloggningssystem för arbetsplatser som hanterar besökare, personal, leveranser och skrivbord. Här finns frågor för besökar- och medarbetarkontroll, omedelbara varningar, kontaktspårning med en knapptryckning, distansarbete, ID-brickor för besökare, en särskild app för personalens följeslagare med mera. Med kundservice av mycket hög klass blir genomsnittlig svarstid på mindre än 2 minuter. Det är verkligen oslagbart. Lär dig mer om SwipedOn
Ett otroligt enkelt och flexibelt inloggningssystem för arbetsplatser som hanterar besökare, personal, leveranser och skrivbord. Här finns frågor för besökar- och medarbetarkontroll, omedelbara...

Funktioner

  • Egen incheckning / utcheckning
  • Emblemhantering
  • Besöksspårning
  • ID-skanning
  • Bevakningslista
  • Registreringshantering
  • Förregistrering
Från besökare till anställda, entreprenörer och andra, hantera personalflöden på ditt sätt samtidigt som du förblir säker och globalt kompatibel Lär dig mer om Proxyclick
Proxyclick är betrodd av toppföretag för att hantera besökare, anställda och entreprenörer på plats. Att hålla människor och lokaler säkra är högst prioriterat. Proxyclick tillhandahåller en universell lösning för att uppfylla företags behov och standardisera processer på alla dina platser, med flexibiliteten i lokal anpassning. Deras fokus förblir att försöka skapa marknadens bästa system för besökshantering. Det är därför Proxyclick integrerar med system för åtkomstkontroll, Wi-Fi-leverantörer, appar för hantering av mötesrum och mer. Lär dig mer om Proxyclick
Proxyclick är betrodd av toppföretag för att hantera besökare, anställda och entreprenörer på plats. Att hålla människor och lokaler säkra är högst prioriterat. Proxyclick tillhandahåller en...

Funktioner

  • Egen incheckning / utcheckning
  • Emblemhantering
  • Besöksspårning
  • ID-skanning
  • Bevakningslista
  • Registreringshantering
  • Förregistrering
Förenklad besöksregistrering. Vizito är en stilren, modern och anpassningsbar lösning för att registrera, spåra och hantera dina besökare. Lär dig mer om Vizito
Vizito är en fullt utrustad lösning för hantering av besöksregistrering. Den är molnbaserad och använder en iOS- eller Android-läsplatta för registrering i kombination med en webbplats för konfiguration och rapportering. Den kan varumärkas efter dina behov (inga annonser) och erbjuder support för receptioner utan receptionister. Funktioner: SMS-aviseringar, digital signatur och en instrumentpanel i realtid. Tryckta gästböcker respekterar inte gästernas integritet. Med Vizito lagras all information privat och trafiken krypteras. Lär dig mer om Vizito
Vizito är en fullt utrustad lösning för hantering av besöksregistrering. Den är molnbaserad och använder en iOS- eller Android-läsplatta för registrering i kombination med en webbplats för konfigurati...

Funktioner

  • Egen incheckning / utcheckning
  • Emblemhantering
  • Besöksspårning
  • ID-skanning
  • Bevakningslista
  • Registreringshantering
  • Förregistrering
Sverige Lokal produkt
Ladda ner och testa gratis. Besökarhanteringssystem med beröringsfri inloggning. VisitLog guidar och hjälper tusentals besökare varje dag. Lär dig mer om VisitLog
Ladda ner och testa gratis. VisitLog är ett flexibelt system för hantering av företagsbesökare. Nu med förbättrad funktionalitet för GDPR. Du kan när som helst få tillgång till en lista över deltagare, inklusive deras kontaktuppgifter. Några av funktionerna: - utskrift av passerkort -SMS/e-post till värd och gäst - förboka besökare -hantering av Wi-Fi-gästkonto - hantering av parkeringsplatser och passerkort - integrering av Active Directory. Insticksprogram för förbokning för Office365 och Exchange 2016 Lär dig mer om VisitLog
Ladda ner och testa gratis. VisitLog är ett flexibelt system för hantering av företagsbesökare. Nu med förbättrad funktionalitet för GDPR. Du kan när som helst få tillgång till en lista över...

Funktioner

  • Egen incheckning / utcheckning
  • Emblemhantering
  • Besöksspårning
  • ID-skanning
  • Bevakningslista
  • Registreringshantering
  • Förregistrering
Registrera dig för en gratis provperiod på Villo för att erbjuda en kontaktlös, anpassad och enkel inloggningsupplevelse för besökare och personal. Lär dig mer om Villo
Villo är en exceptionell, kostnadseffektiv programvara för hantering av besökare för företag i alla storlekar. Den ger dig en kontaktlös, anpassad och enkel inloggningsupplevelse för besökare och personal. Använd Villo för att visa upp ditt varumärke, göra ett gott första intryck och mycket mer. Starta din 30 dagar långa gratis provperiod idag. Lär dig mer om Villo
Villo är en exceptionell, kostnadseffektiv programvara för hantering av besökare för företag i alla storlekar. Den ger dig en kontaktlös, anpassad och enkel inloggningsupplevelse för besökare och...

Funktioner

  • Egen incheckning / utcheckning
  • Emblemhantering
  • Besöksspårning
  • ID-skanning
  • Bevakningslista
  • Registreringshantering
  • Förregistrering
SignInSafe är en kontaktlös plattform för besökshantering som hjälper företag att effektivisera kundincheckningar med QR-kodskanning. Lär dig mer om SignInSafe
SignInSafe är en webbaserad applikation som tillhandahåller digital och kontaktlös inloggning för besökare och gäster med en QR-kod. SignInSafe kan användas överallt där inloggning/utloggning krävs. SignInSafe används för att spåra besöksloggar för byggarbetsplatser, restaurangers gästlistor för väntelista eller covid-spårning, skolbesökare eller studentinloggning/utloggning och avlämning/upphämtning i samband med idrott. SignInSafe hanteras centralt i molnet och kräver inte att kunder eller besökare installerar någon app. Lär dig mer om SignInSafe
SignInSafe är en webbaserad applikation som tillhandahåller digital och kontaktlös inloggning för besökare och gäster med en QR-kod. SignInSafe kan användas överallt där inloggning/utloggning...

Funktioner

  • Egen incheckning / utcheckning
  • Emblemhantering
  • Besöksspårning
  • ID-skanning
  • Bevakningslista
  • Registreringshantering
  • Förregistrering
PouchNATION is an all-in-one cashless and guest management solution for venues & events using NFC wearable technology. Lär dig mer om PouchNATION
PouchNATION is a SaaS-based platform with NFC wearable technology and a one-stop guest management solution, focused on venues and live events to digitize their operations and deliver a worry-free experience to their guests, online and/or offline, providing advanced insights that enhance revenues and efficiencies. We constantly look forward to providing better solutions with the constant development of our in-house technology. Lär dig mer om PouchNATION
PouchNATION is a SaaS-based platform with NFC wearable technology and a one-stop guest management solution, focused on venues and live events to digitize their operations and deliver a worry-free...

Funktioner

  • Egen incheckning / utcheckning
  • Emblemhantering
  • Besöksspårning
  • ID-skanning
  • Bevakningslista
  • Registreringshantering
  • Förregistrering
Sverige Lokal produkt
Raptool är en anpassningsbar lösning för hantering av besökarregistrering för all maskinvara enligt GDPR. App för utrymnings- och parkeringsvakter. Lär dig mer om Raptool Visitor Management
Raptool är ett anpassningsbart system för besökshantering som förberetts för GDPR. Använd Windows, Android eller Apple. Lägg till videopaketet så kommer presentatören att hjälpa besökarna att logga in. Programvaran kan anpassas till 100 % efter bakgrund, knappar, färger och vilka inmatningsfält som behöver fyllas i. Molnbaserad eller lokal lagring av information. Skapa rapporter på ett enda klick. Verklig tillämpning innebär offline-kapacitet och snabb respons. App för utrymnings- och parkeringsvakter. SMS- och e-postaviseringar. På flera språk. Lär dig mer om Raptool Visitor Management
Raptool är ett anpassningsbart system för besökshantering som förberetts för GDPR. Använd Windows, Android eller Apple. Lägg till videopaketet så kommer presentatören att hjälpa besökarna att logga...

Funktioner

  • Egen incheckning / utcheckning
  • Emblemhantering
  • Besöksspårning
  • ID-skanning
  • Bevakningslista
  • Registreringshantering
  • Förregistrering
WorkforceID gör det enkelt att välkomna alla tillbaka till arbetsplatsen samtidigt som du uppfyller din organisations specifika behov av hälsa och säkerhet. Lär dig mer om HID Visitor Management Solutions
Besöksupplevelsen börjar i receptionen så se till att imponera på dem med en säker, enkel och effektiv registreringsprocess. WorkforceID Visitor Manager gör det enkelt att: - automatisera registreringen och förkorta väntetiderna - anpassa kontrollfrågorna efter dina säkerhetsbehov - växla till beröringsfri hantering och minimera infektionsriskerna vid en självbetjäningsautomat - automatisera och genomdriva efterlevnad av besökaråtkomst och policybaserad registrering på alla kontor. Lär dig mer om HID Visitor Management Solutions
Besöksupplevelsen börjar i receptionen så se till att imponera på dem med en säker, enkel och effektiv registreringsprocess. WorkforceID Visitor Manager gör det enkelt att: - automatisera registreri...

Funktioner

  • Egen incheckning / utcheckning
  • Emblemhantering
  • Besöksspårning
  • ID-skanning
  • Bevakningslista
  • Registreringshantering
  • Förregistrering
Powerful online ticketing and booking solutions for tour, activity, attraction, and event businesses of all sizes.
FareHarbor provides industry-leading online ticketing and booking solutions for tours, activities, attractions, and events. Through one intuitive Dashboard, FareHarbor eases operations for 16,000+ businesses worldwide. Options like custom seat maps, online seat selection, and automatic assignments can all be tailored to your unique needs while capacity limits and contactless ticket scanning help you maintain the latest safety protocols. All of this alongside our best-in-class, 24/7 support.
FareHarbor provides industry-leading online ticketing and booking solutions for tours, activities, attractions, and events. Through one intuitive Dashboard, FareHarbor eases operations for 16,000+...

Funktioner

  • Egen incheckning / utcheckning
  • Emblemhantering
  • Besöksspårning
  • ID-skanning
  • Bevakningslista
  • Registreringshantering
  • Förregistrering
Sine är ett arbetsplatsprogramsystem för registrering av besökare, entreprenörer, personal, studenter och bud via webben, läsplatta och mobil.
Komplett programvara för besökare, entreprenörer, personal, studenter och kurirer. Betrott av JLL, Vodafone, GE, Comcast, DHL, Qantas och tusentals organisationer över hela världen. Upptagna återkommande användare kan ”checka in” med sin smarttelefon, värdar förhandsregistrerar gäster och får meddelanden via SMS, e-post eller Sine-appen när besökaren anländer. Snabb installation, enkel att använda med all maskinvara som tillhandahålls via den globala onlinebutiken. Support dygnet runt och 30 dagars gratis provperiod. Inget kreditkort krävs.
Komplett programvara för besökare, entreprenörer, personal, studenter och kurirer. Betrott av JLL, Vodafone, GE, Comcast, DHL, Qantas och tusentals organisationer över hela världen. Upptagna...

Funktioner

  • Egen incheckning / utcheckning
  • Emblemhantering
  • Besöksspårning
  • ID-skanning
  • Bevakningslista
  • Registreringshantering
  • Förregistrering
Envoy Visitors creates a warm welcome for guests while safeguarding people, property, and ideas.
Envoy Visitors creates a warm welcome for guests while safeguarding people, property, and ideas. Envoy Protect confirms everyone walking through your door is healthy with a health screen before they leave home, touchless sign-in, capacity limits, and contact tracking. Envoy makes it easy to print badges, sign legal documents, grant wifi access, and notify hosts.
Envoy Visitors creates a warm welcome for guests while safeguarding people, property, and ideas. Envoy Protect confirms everyone walking through your door is healthy with a health screen before they...

Funktioner

  • Egen incheckning / utcheckning
  • Emblemhantering
  • Besöksspårning
  • ID-skanning
  • Bevakningslista
  • Registreringshantering
  • Förregistrering
Try the only visitor management system to offer two-way SMS, email, and Slack communication, as well as button-based visitor workflows.
Bring stability to your evolving office with our intuitive and versatile visitor management solution. the app is used by thousands of businesses around the globe, from offices with just a few employees to those over 50,000. Whether you are looking for a simple visitor logging system to track your visitor traffic, or require a fully configurable, two-way communication system with badge printing, The Receptionist for iPad can solve your specific office needs. We now offer contactless check-in!
Bring stability to your evolving office with our intuitive and versatile visitor management solution. the app is used by thousands of businesses around the globe, from offices with just a few...

Funktioner

  • Egen incheckning / utcheckning
  • Emblemhantering
  • Besöksspårning
  • ID-skanning
  • Bevakningslista
  • Registreringshantering
  • Förregistrering
En av de mest anpassningsbara plattformarna för hantering av företagsbesökare som hjälper företag att upprätthålla bästa praxis för hälsa, säkerhet och trygghet.
Traction Guest är en ledare inom hantering av företagsbesökare för trygga, säkra och smidiga besöksupplevelser för anställda och besökare. Globala varumärken som Thermo Fisher Scientific, Gore och UPS förlitar sig på den globalt anpassningsbara low-code-plattformen för att möjliggöra kompatibla protokoll för arbetsåtergång. Med ZeroTouch-inloggningskapacitet, Salesforce Work.com-integrering, bevakningslistor och en SOC2-certifiering, skalas Traction Guest upp globalt och kan konfigureras efter platsspecifika behov.
Traction Guest är en ledare inom hantering av företagsbesökare för trygga, säkra och smidiga besöksupplevelser för anställda och besökare. Globala varumärken som Thermo Fisher Scientific, Gore och...

Funktioner

  • Egen incheckning / utcheckning
  • Emblemhantering
  • Besöksspårning
  • ID-skanning
  • Bevakningslista
  • Registreringshantering
  • Förregistrering
iLobby makes visitor sign-in easy, and adds an extra level of security and compliance, even in highly-regulated facilities.
iLobby optimizes your front desk, and adds an extra level of security, even in highly-regulated facilities such as government, banks, airports, factories, schools, and offices. The platform streamlines the complex process of screening visitors, into one quick and easy checkpoint. Its enterprise-level features make it easy to reach a high level of security and compliance in a matter of seconds. Used by Fortune 500, government, and SMBs.
iLobby optimizes your front desk, and adds an extra level of security, even in highly-regulated facilities such as government, banks, airports, factories, schools, and offices. The platform streamline...

Funktioner

  • Egen incheckning / utcheckning
  • Emblemhantering
  • Besöksspårning
  • ID-skanning
  • Bevakningslista
  • Registreringshantering
  • Förregistrering
The most fuss-free, all-in-one online scheduling solution available anywhere.
Loved by 100k other business on Schedulicity! The fuss-free, all-in-one scheduling software to run your business smoothly. Everything you need is simply automated: appointment/class scheduling, seamless payments, email marketing, client text reminders, and more. Clients can book 24/7 through our website, app, or even your Facebook and Instagram profiles. It only takes minutes to get started - and no contracts! Watch your business thrive and add on what your business needs.
Loved by 100k other business on Schedulicity! The fuss-free, all-in-one scheduling software to run your business smoothly. Everything you need is simply automated: appointment/class scheduling,...

Funktioner

  • Egen incheckning / utcheckning
  • Emblemhantering
  • Besöksspårning
  • ID-skanning
  • Bevakningslista
  • Registreringshantering
  • Förregistrering
The all-in-one workplace sign-in solution. Secure, contactless check-in for your customers, visitors, contractors and staff.
EVA Check-in is an affordable, contactless sign-in solution for busy workplaces. Visitors, contractors, and staff check-in easily using either QR code, kiosk, app, or geofence. Includes customizable inductions, visitor badges, capacity and emergency management - perfect for attended and unattended receptions. Streamline your visitor management processes and have a safer workplace. Backed by ISO27001 certification.
EVA Check-in is an affordable, contactless sign-in solution for busy workplaces. Visitors, contractors, and staff check-in easily using either QR code, kiosk, app, or geofence. Includes customizable...

Funktioner

  • Egen incheckning / utcheckning
  • Emblemhantering
  • Besöksspårning
  • ID-skanning
  • Bevakningslista
  • Registreringshantering
  • Förregistrering
Appointment Scheduling Software Built To Solve The Complex Needs of The Enterprise.
Setster enterprise online appointment scheduling tool and rest based API empowers businesses in any industry to accept appointments online, streamline processes, optimize resources and convert leads. Setster's scheduling engine is built on a rest-based API that is easily deployed, highly secure and scalable for growth. You can schedule appointments, remotely manage settings and data, and connect Setster within any workflow. Trusted by large enterprise and fortune 500 companies.
Setster enterprise online appointment scheduling tool and rest based API empowers businesses in any industry to accept appointments online, streamline processes, optimize resources and convert leads....

Funktioner

  • Egen incheckning / utcheckning
  • Emblemhantering
  • Besöksspårning
  • ID-skanning
  • Bevakningslista
  • Registreringshantering
  • Förregistrering
Teamgo helps you with visitor management for guests and employees, keeping the workplace safe and secure from critical events.
Teamgo visitor management is the perfect cloud solution for your workplace's needs. We provide you tools to manage visitor and employee arrivals with options to screen for safety and security. Keep compliant and request forms and documents prior to arrivals, issue QR codes for contactless sign-in and keep your workplaces safe from critical events before they arrive. The all in one web dashboard provides live visitor reporting and tools to manage your records and private data.
Teamgo visitor management is the perfect cloud solution for your workplace's needs. We provide you tools to manage visitor and employee arrivals with options to screen for safety and security. Keep...

Funktioner

  • Egen incheckning / utcheckning
  • Emblemhantering
  • Besöksspårning
  • ID-skanning
  • Bevakningslista
  • Registreringshantering
  • Förregistrering
Security workforce management software that follows the progress of guards, reduces manual tasks and saves on overhead costs.
TrackTik was founded in 2013 and quickly established itself as a market leader with the mission to build better software so its clients can run smarter businesses. TrackTik AI-driven technology offers four integrated suites of tools - Security Operations for Guarding, Back Office Management, Mobile Patrol and Dispatch, and Business Intelligence & Reporting Analytics, to help security service companies follow the progression of guards, reduce manual tasks, lower costs, and demonstrate value.
TrackTik was founded in 2013 and quickly established itself as a market leader with the mission to build better software so its clients can run smarter businesses. TrackTik AI-driven technology...

Funktioner

  • Egen incheckning / utcheckning
  • Emblemhantering
  • Besöksspårning
  • ID-skanning
  • Bevakningslista
  • Registreringshantering
  • Förregistrering
Next generation visitor management, using the latest hybrid-cloud mobile technology to accurately control visitor access in real-time.
Gate Sentry is the next generation in visitor management! Cloud based mobile applications link hosts directly to security and eliminate outdated paper logs and expensive hardware. Hosts manage their own guest list in real-time and receive automatic visitor arrival notifications, providing the most accurate visitor tracking available. Using hybrid-cloud technology, Gate Sentry even works without power or internet connectivity ... truly the next generation in visitor management!
Gate Sentry is the next generation in visitor management! Cloud based mobile applications link hosts directly to security and eliminate outdated paper logs and expensive hardware. Hosts manage their...

Funktioner

  • Egen incheckning / utcheckning
  • Emblemhantering
  • Besöksspårning
  • ID-skanning
  • Bevakningslista
  • Registreringshantering
  • Förregistrering
#1 Visitor Management to solve ALL your requirements. Simple for workers to use, simple for managers to customize. Try now.
#1 Visitor Management Software solution that connects your management system from your visitors to your internal management team. Donesafe makes it fast and easy to access, enter and report visitor data in real time. Donesafe is a modern & fresh platform with end to end functionality. It works online with any device, including offline with native iOS and Android apps. Use our out-of-the-box templates or configure to align with your specific requirements. Try now.
#1 Visitor Management Software solution that connects your management system from your visitors to your internal management team. Donesafe makes it fast and easy to access, enter and report visitor...

Funktioner

  • Egen incheckning / utcheckning
  • Emblemhantering
  • Besöksspårning
  • ID-skanning
  • Bevakningslista
  • Registreringshantering
  • Förregistrering
Greetlys beröringsfria system för besökarhantering av militär standard hjälper branschledare och myndigheter att klara av sina uppdrag.
Greetly är ett ledande beröringsfritt besökarhanteringssystem som betjänar storföretag och små och medelstora företag över hela världen. Greetlys anpassningsbara digitala receptionist sparar tid och pengar åt företag genom att modernisera kundernas mottagningsförmåga på sina kontor och genom att hantera besökande kunder, leverantörer och intervjukandidater samt leveranser, rundturer på anläggningen, säker in-/utpassering på anläggningen med mera. Här får du omedelbara besöksaviseringar, e-signaturer, utskrift av besöksbrickor och mycket mer.
Greetly är ett ledande beröringsfritt besökarhanteringssystem som betjänar storföretag och små och medelstora företag över hela världen. Greetlys anpassningsbara digitala receptionist sparar tid och...

Funktioner

  • Egen incheckning / utcheckning
  • Emblemhantering
  • Besöksspårning
  • ID-skanning
  • Bevakningslista
  • Registreringshantering
  • Förregistrering
Keep employees, visitors, and contractors safe and secure with touchless sign in, contact tracing, wellness checks, and more.
Look beyond the sign-in capabilities of traditional visitor management. WhosOnLocation offers your organization a comprehensive approach to people presence management. Screen, and track the flow of visitors, contractors, and employees through various touchpoints and across multiple facilities or work sites. Strengthen your security, aid compliance, and arm you with rich operational data with our extensive feature set which is fully customizable.
Look beyond the sign-in capabilities of traditional visitor management. WhosOnLocation offers your organization a comprehensive approach to people presence management. Screen, and track the flow of...

Funktioner

  • Egen incheckning / utcheckning
  • Emblemhantering
  • Besöksspårning
  • ID-skanning
  • Bevakningslista
  • Registreringshantering
  • Förregistrering
iPad visitor security checkin system for EDU, business and healthcare focusing on increased security, efficiency and modern experience.
iPad visitor security checkin system for EDU, business and healthcare focusing on increased security, efficiency and modern experience.
iPad visitor security checkin system for EDU, business and healthcare focusing on increased security, efficiency and modern experience.

Funktioner

  • Egen incheckning / utcheckning
  • Emblemhantering
  • Besöksspårning
  • ID-skanning
  • Bevakningslista
  • Registreringshantering
  • Förregistrering
A Digital Workplace SaaS platform that enables organizations to create hybrid workplaces and manage employees’ safe return-to-office.
WorkInSync is a cloud-based SaaS platform that enables organizations to convert their offices into hybrid workplaces. Its features include - Employee Scheduling, Desk Booking, Hot-Desking, Distanced Seating Plans, Meeting Room Booking, Conference Room Booking, Contactless Access Management, Visitor Management, Office Commute or Transport Booking (Shuttle, Airport Transfers), Attendance Management, Interactive Maps, Space Management & Space Utilization Analytics.
WorkInSync is a cloud-based SaaS platform that enables organizations to convert their offices into hybrid workplaces. Its features include - Employee Scheduling, Desk Booking, Hot-Desking, Distanced...

Funktioner

  • Egen incheckning / utcheckning
  • Emblemhantering
  • Besöksspårning
  • ID-skanning
  • Bevakningslista
  • Registreringshantering
  • Förregistrering
Waitwhile is a queue management system, built to eliminate wait times. Trusted by 10k+ businesses incl. IKEA & Lululemon.
Waitwhile is a smart waitlist and scheduling platform that helps organizations bust their lines and create awesome wait experiences. Waitwhile solves all aspects of queuing - from letting guests check in online, showing wait times and keeping everyone informed via SMS and email. Plus, a powerful API to integrate with. Forever free to use for 100 guests per month.
Waitwhile is a smart waitlist and scheduling platform that helps organizations bust their lines and create awesome wait experiences. Waitwhile solves all aspects of queuing - from letting guests...

Funktioner

  • Egen incheckning / utcheckning
  • Emblemhantering
  • Besöksspårning
  • ID-skanning
  • Bevakningslista
  • Registreringshantering
  • Förregistrering
Utilised internationally by organisations such as Yamaha, Nespresso and Government authorities
Visitor, Staff and Contractor Management System. Eliminate Paperwork, Automate Visitor Logs And Increase Staff Productivity With This Revolutionary Visitor, Contractor and Staff Management System!
Visitor, Staff and Contractor Management System. Eliminate Paperwork, Automate Visitor Logs And Increase Staff Productivity With This Revolutionary Visitor, Contractor and Staff Management System!

Funktioner

  • Egen incheckning / utcheckning
  • Emblemhantering
  • Besöksspårning
  • ID-skanning
  • Bevakningslista
  • Registreringshantering
  • Förregistrering
Lobbipad är en 5-stjärnig, GDPR-kompatibel lösning som ger dig möjlighet att hantera oväntade och väntade besökare på ett professionellt sätt.
Lobbipad är en 5-stjärnig, GDPR-kompatibel lösning som ger dig och dina anställda möjlighet att hantera oväntade och väntade besökare på ett professionellt, personligt och effektivt sätt. Sedan 2015 har Lobbipad gjort det möjligt för hotell, fabriker, företag, skolor, museer, yrkesorganisationer, arbetsutrymmen, ideella organisationer och kontorsbyggnader att enkelt hantera besökarupplevelser, från före ankomsten till avresan, och prioritera säkerheten för gäster och anställda.
Lobbipad är en 5-stjärnig, GDPR-kompatibel lösning som ger dig och dina anställda möjlighet att hantera oväntade och väntade besökare på ett professionellt, personligt och effektivt sätt. Sedan 2015...

Funktioner

  • Egen incheckning / utcheckning
  • Emblemhantering
  • Besöksspårning
  • ID-skanning
  • Bevakningslista
  • Registreringshantering
  • Förregistrering
Visitor management that improves workflows, enhances your brand's image, and increases security for your staff, facility, and data.
Backed by our global military security heritage, our cloud-based visitor management software, BreezN, is hosted on the Microsoft Azure Cloud which offers SOC 1, 2, and 3 reports. We're trusted by enterprise companies like Johnson & Johnson, Liberty Mutual, and NASA to help increase security for their staff, facility, and data, while also improving workflows. iPad check-in is quick, user intuitive, features ID scanning, photo badge printing, and helps with compliance needs like HIPAA and ITAR.
Backed by our global military security heritage, our cloud-based visitor management software, BreezN, is hosted on the Microsoft Azure Cloud which offers SOC 1, 2, and 3 reports. We're trusted by...

Funktioner

  • Egen incheckning / utcheckning
  • Emblemhantering
  • Besöksspårning
  • ID-skanning
  • Bevakningslista
  • Registreringshantering
  • Förregistrering
iOFFICE's visitor management software creates a positive experience for visitors from start to finish.
iOFFICE's visitor management software gives you the tools you need to attract top job candidates and retain your best clients. You can streamline guest, employee, vendor & contractor registration, get alerts of unwanted guests to secure your workforce, access real-time insights of visitor history and lobby activity, and more. You can also access real-time insights of visitor history and lobby activity.
iOFFICE's visitor management software gives you the tools you need to attract top job candidates and retain your best clients. You can streamline guest, employee, vendor & contractor registration,...

Funktioner

  • Egen incheckning / utcheckning
  • Emblemhantering
  • Besöksspårning
  • ID-skanning
  • Bevakningslista
  • Registreringshantering
  • Förregistrering
Teem Visitor Management runs on iPads and provides a secure, web-based interface that simplifies the check-in process for visitors.
Teem Visitor Management simplifies visitor check-in and makes a strong first impression with a customizable welcome screen. When a visitor arrives, they use Teem Visitor Management to indicate who they're visiting, sign required forms (like NDAs), and print out their guest badge. It also sends an SMS or email to notify the host of their guest's arrival. Find out why companies like Hubspot use Teem Visitor Management
Teem Visitor Management simplifies visitor check-in and makes a strong first impression with a customizable welcome screen. When a visitor arrives, they use Teem Visitor Management to indicate who...

Funktioner

  • Egen incheckning / utcheckning
  • Emblemhantering
  • Besöksspårning
  • ID-skanning
  • Bevakningslista
  • Registreringshantering
  • Förregistrering
Cloud-based solution that provides visitor management through two-factor authentication, data collection, access control and more.
VAMS i.e. Visitor Authentication and Management System is a web based two factor authentication solution, which helps to secure your premises from fraudulent visitors. It is one of the modern day solution for secure data compilation of visitors. This software helps to authenticate the visitor before allowing them to enter into your premises. thus secures your business from suspicious visitor. It is used by corporates, multi-tenant, residential buildings, etc.
VAMS i.e. Visitor Authentication and Management System is a web based two factor authentication solution, which helps to secure your premises from fraudulent visitors. It is one of the modern day...

Funktioner

  • Egen incheckning / utcheckning
  • Emblemhantering
  • Besöksspårning
  • ID-skanning
  • Bevakningslista
  • Registreringshantering
  • Förregistrering
School visitor management software used to track visitors, tardy students, volunteers, staff. Run background checks and create reports.
Ident-A-Kid's easy-to-use K12 school visitor management software, iVisitor Management (IVM), secures and streamlines your office by tracking all visitor, volunteer, staff, and student check-ins. Security is enhanced through the use of proprietary badges that include a current photo of the visitor and all pertinent check-in information. IVM is also a sexual offender alert system. The system can scan a visitor's driver's license and quickly check the government offender's database.
Ident-A-Kid's easy-to-use K12 school visitor management software, iVisitor Management (IVM), secures and streamlines your office by tracking all visitor, volunteer, staff, and student check-ins....

Funktioner

  • Egen incheckning / utcheckning
  • Emblemhantering
  • Besöksspårning
  • ID-skanning
  • Bevakningslista
  • Registreringshantering
  • Förregistrering
Visitor Management solution providing communication, health & safety screening, processing & more. Learn more today with a FREE trial.
ALICE Receptionist is the most complete and efficient visitor management solution on the market today. Intuitive and useful features give ALICE customers real-time communication while securing employees, providing health & safety screenings, processing visitors, and displaying custom content. These are just some of the features ALICE offers. Find out why more companies and government agencies are choosing ALICE Receptionist for their visitor management solution!
ALICE Receptionist is the most complete and efficient visitor management solution on the market today. Intuitive and useful features give ALICE customers real-time communication while securing...

Funktioner

  • Egen incheckning / utcheckning
  • Emblemhantering
  • Besöksspårning
  • ID-skanning
  • Bevakningslista
  • Registreringshantering
  • Förregistrering
Jonas Fitness provides club management software designed exclusively for high-volume health clubs and wellness centers.
Jonas Fitness makes managing your club a breeze by providing you with all of the right tools to attract new members, boost retention and increase collectibility. Our integrated software and payments platform is easy to use allowing you to quickly check in a member, process payments, manage your staff and promote your business on any device at any time. Get a free demo today.
Jonas Fitness makes managing your club a breeze by providing you with all of the right tools to attract new members, boost retention and increase collectibility. Our integrated software and payments...

Funktioner

  • Egen incheckning / utcheckning
  • Emblemhantering
  • Besöksspårning
  • ID-skanning
  • Bevakningslista
  • Registreringshantering
  • Förregistrering
Visitor Management software designed specifically for schools.
Our Visitor Management is a unified component of our School Safety and Accountability System, it integrates with Student Information Systems to manage student pick-up and custodial issues. Our expertise in providing smart ID card automation to schools allows our Visitor Management service to read school credentials and issue smart tokens to frequent visitors. We know that no two schools operate a like, for flexibility our visitor service is available is several software and hardware formats.
Our Visitor Management is a unified component of our School Safety and Accountability System, it integrates with Student Information Systems to manage student pick-up and custodial issues. Our...

Funktioner

  • Egen incheckning / utcheckning
  • Emblemhantering
  • Besöksspårning
  • ID-skanning
  • Bevakningslista
  • Registreringshantering
  • Förregistrering
Sign in visitors, notify hosts, alert security and manage evacuation with Lobbytrack online visitor management software and mobile apps
Pre-register visitors using a phone app, allow visitors to pre-complete registration from home, sign in visitors via self-serving kiosk running on iOS, Android or Windows tablet. Take photo, sign NDA, print badge, integrate with access control system, check watch list and lot more. With Lobbytrack, you can also track entry and exit of employees and access evacuation reports on a mobile phone.
Pre-register visitors using a phone app, allow visitors to pre-complete registration from home, sign in visitors via self-serving kiosk running on iOS, Android or Windows tablet. Take photo, sign...

Funktioner

  • Egen incheckning / utcheckning
  • Emblemhantering
  • Besöksspårning
  • ID-skanning
  • Bevakningslista
  • Registreringshantering
  • Förregistrering
Affordable, HIPAA Compliant Patient Queuing system
Medical Check In is an affordable, HIPAA compliant solution designed to replace the sign in sheet at medical facilities. It is a cloud based system focused on the queuing process to streamline patient arrivals and notification to staff. Medical Check In is one of the only HIPAA Compliant system on the market that includes the Business Associate Agreement (BAA) from day one.
Medical Check In is an affordable, HIPAA compliant solution designed to replace the sign in sheet at medical facilities. It is a cloud based system focused on the queuing process to streamline...

Funktioner

  • Egen incheckning / utcheckning
  • Emblemhantering
  • Besöksspårning
  • ID-skanning
  • Bevakningslista
  • Registreringshantering
  • Förregistrering
Ett digitalt köhanteringssystem som ger en säker kontaktfri besökarupplevelse med datainsikter i realtid.
Qminder är ett molnbaserat köhanteringssystem som hjälper serviceplatser att leverera en säker och kontaktfri vänteupplevelse. Med Qminder kan du hålla kontakten med dina kunder samtidigt som du upprätthåller socialt distansering tack vare sms. Låt kunder som väntar utomhus eller i sina bilar veta att det är deras tur. Qminder hjälper till att förvandla kaotiska väntplatser till en oas av lugn. Det är kraftfullt men ändå enkelt att använda och minskar väntetiden med mer än 50 %.
Qminder är ett molnbaserat köhanteringssystem som hjälper serviceplatser att leverera en säker och kontaktfri vänteupplevelse. Med Qminder kan du hålla kontakten med dina kunder samtidigt som du...

Funktioner

  • Egen incheckning / utcheckning
  • Emblemhantering
  • Besöksspårning
  • ID-skanning
  • Bevakningslista
  • Registreringshantering
  • Förregistrering
SMS-Powered Reservations, Online Bookings, and Queue Management for all business types.
TablesReady offers SMS-powered Waitlist, Queue Management & Reservations/Online Bookings for all business types. Customizable notifications, SMS automations, detailed analytics, and self-service options for your guests, all in a fully embeddable, customizable, easy-to-use app. We're not just for restaurants; we support hotels, doctors' offices and pharmacies, bowling alleys, dispensaries, barbershops and hair salons, daycares and more. Create your free trial account today!
TablesReady offers SMS-powered Waitlist, Queue Management & Reservations/Online Bookings for all business types. Customizable notifications, SMS automations, detailed analytics, and self-service...

Funktioner

  • Egen incheckning / utcheckning
  • Emblemhantering
  • Besöksspårning
  • ID-skanning
  • Bevakningslista
  • Registreringshantering
  • Förregistrering
Visitor management system ideal for companies who manage contractors. Ask questions, give inductions and manage who is in the building
An easy to use, fully featured, competitively priced, visitor management system ideal for manufacturers and businesses who deal with contractors. We also connect to Paxton Net2 to seamlessly manage staff, contractor and visitor door access Manage permits to work, contractor documentation and RAMS with automated reminders, contractor document portal for self management for 100% compliance. Ask security questions, give inductions and manage who is in the building with our smart signing in system
An easy to use, fully featured, competitively priced, visitor management system ideal for manufacturers and businesses who deal with contractors. We also connect to Paxton Net2 to seamlessly manage...

Funktioner

  • Egen incheckning / utcheckning
  • Emblemhantering
  • Besöksspårning
  • ID-skanning
  • Bevakningslista
  • Registreringshantering
  • Förregistrering
Förändra informationsupplevelsen för besökare med en lättanvänd conciergekioskplattform
HootBoard förändrar hur besökarinformation levereras av organisationer vid informationsdiskar. HootBoard-baserade conciergekiosker ger kontroll till organisationer för att få bra information från verkliga livet till sina besökare, evenemangsdeltagare, medborgare och kunder. HootBoard älskas av destinationsorganisationer, hotell, universitet, campus, flygplatser och transportcenter. I princip alla platser där besökarinformation är avgörande.
HootBoard förändrar hur besökarinformation levereras av organisationer vid informationsdiskar. HootBoard-baserade conciergekiosker ger kontroll till organisationer för att få bra information från...

Funktioner

  • Egen incheckning / utcheckning
  • Emblemhantering
  • Besöksspårning
  • ID-skanning
  • Bevakningslista
  • Registreringshantering
  • Förregistrering
iPad-enabled, simple, modern and fast visitor management for your visitors, customers, contractors and employees to sign in
iPad-enabled, simple, modern and fast visitor management for your visitors, customers, contractors and employees to sign in and sign out. Features - iPad based sign in/out, Web Dashboard, Realtime host notifications, instant badge printing, facial recognition, free version, out of the box integrations and many more.
iPad-enabled, simple, modern and fast visitor management for your visitors, customers, contractors and employees to sign in and sign out. Features - iPad based sign in/out, Web Dashboard, Realtime...

Funktioner

  • Egen incheckning / utcheckning
  • Emblemhantering
  • Besöksspårning
  • ID-skanning
  • Bevakningslista
  • Registreringshantering
  • Förregistrering
Vizitor är ett kostnadsfritt, beröringsfritt system för medarbetarhantering som håller inchecknings- och utcheckningprocessen på din arbetsplats säker.
Vizitor är ett beröringsfritt besökshanteringssystem som är gratis för småföretag och icke-statliga organisationer. Vizitor hjälper till med kontaktspårning och hälsokontroll av besökare. Lösningen är utformad på ett sådant sätt att hela din incheckningsprocess för besökare blir digital, från insamling av besöksloggar till respons från besökarna. Ytterligare säkerhetsfunktioner, som att meddela värdar, ta foton på besökare, verifiera besökare via OTP och skriva ut unika märken för varje person som passerar dörren, gör arbetsplatserna säkra.
Vizitor är ett beröringsfritt besökshanteringssystem som är gratis för småföretag och icke-statliga organisationer. Vizitor hjälper till med kontaktspårning och hälsokontroll av besökare. Lösningen...

Funktioner

  • Egen incheckning / utcheckning
  • Emblemhantering
  • Besöksspårning
  • ID-skanning
  • Bevakningslista
  • Registreringshantering
  • Förregistrering
A mobile-friendly iPad Visitor management solution. Designed to assist with visitor registration, check-ins and badge printing.
A mobile-friendly iPad Visitor management solution. Designed to assist with visitor registration, check-ins and badge printing.
A mobile-friendly iPad Visitor management solution. Designed to assist with visitor registration, check-ins and badge printing.

Funktioner

  • Egen incheckning / utcheckning
  • Emblemhantering
  • Besöksspårning
  • ID-skanning
  • Bevakningslista
  • Registreringshantering
  • Förregistrering
A cloud-based intelligent visitor management system that authenticates, monitors, and tracks all categories of people.
VersionX EntryPoint is a customizable and feature-rich visitor management system. It digitizes the management of visitors, staff, housekeeping, vendors, laborers, etc. EntryPoint records and fast-tracks all entry & exit processes. Instant authentication, appointment creation, and many such features ensure not only enhanced premises security but also gives a smooth experience to all visitors as well as staff. Intelligent analytics of the system gives you a birds eye view of all actions across mu
VersionX EntryPoint is a customizable and feature-rich visitor management system. It digitizes the management of visitors, staff, housekeeping, vendors, laborers, etc. EntryPoint records and...

Funktioner

  • Egen incheckning / utcheckning
  • Emblemhantering
  • Besöksspårning
  • ID-skanning
  • Bevakningslista
  • Registreringshantering
  • Förregistrering
Provides your employees and visitors with a simple way to sign in and out of any location.
Virtual In/Out saves you time and money by helping you better communicate the status of your workforce and site visitors. Simple, mobile responsive, and highly customizable, it's easy to adapt the product to your unique business environment. Take the stress out of guessing, stay up to date with who is in the building, who is out, what they are doing and when they will be back.
Virtual In/Out saves you time and money by helping you better communicate the status of your workforce and site visitors. Simple, mobile responsive, and highly customizable, it's easy to adapt the...

Funktioner

  • Egen incheckning / utcheckning
  • Emblemhantering
  • Besöksspårning
  • ID-skanning
  • Bevakningslista
  • Registreringshantering
  • Förregistrering
Know precisely who is on campus; screen entrants; confirm students are released to approved guardians; and reduce COVID-19's spread.
Raptor Visitor Management software enables schools to know precisely who is on campus. The system screens for sex offenders, ensures you're releasing students to approved guardians, and alerts staff of custody issues. Complete sign-in/out history is recorded, enabling district-wide reporting and facilitation of contact tracing. The software can be run on Raptor Kiosks or district-provided hardware. Over 35,000 K-12 schools use Raptor Visitor Management.
Raptor Visitor Management software enables schools to know precisely who is on campus. The system screens for sex offenders, ensures you're releasing students to approved guardians, and alerts staff...

Funktioner

  • Egen incheckning / utcheckning
  • Emblemhantering
  • Besöksspårning
  • ID-skanning
  • Bevakningslista
  • Registreringshantering
  • Förregistrering