Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Program för besökshantering

Program för besökshantering gör det möjligt för organisationer att effektivisera incheckningen av besökare. Företag kan samla in korrekta data och enkelt återkalla och spåra besökarinformation för att hjälpa till att övervaka säkerheten för anställda och anläggningar. Program för automatisk/elektronisk besökshantering använder ofta ID-skanning, förregistrering av personer, e-postmeddelanden och anpassningsbar utskrift av besökarkort. Program för besökshantering är utmärkt för sjukhus, företagsfastighetsförvaltare, skolor och offentliga byggnader. Använd Capterra för att hitta en besökshanteringslösning som fungerar för ditt företag i Sverige. Program för besökshantering är relaterade till klubbsystem, programvara för skoladministration och anläggningshanteringsprogramvara.

Sverige Visa lokala produkter

27 resultat

Sine är ett arbetsplatsprogramsystem för registrering av besökare, entreprenörer, personal, studenter och bud via webben, läsplatta och mobil.
Komplett programvara för besökare, entreprenörer, personal, studenter och kurirer. Betrott av JLL, Vodafone, GE, Comcast, DHL, Qantas och tusentals organisationer över hela världen. Upptagna återkommande användare kan ”checka in” med sin smarttelefon, värdar förhandsregistrerar gäster och får meddelanden via SMS, e-post eller Sine-appen när besökaren anländer. Snabb installation, enkel att använda med all maskinvara som tillhandahålls via den globala onlinebutiken. Support dygnet runt och 30 dagars gratis provperiod. Inget kreditkort krävs. Lär dig mer om Honeywell Forge Visitor Management

Funktioner

  • Egen incheckning / utcheckning
  • Dokumenthantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Emblemhantering
  • ID-skanning
  • Registreringshantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Digital signatur
  • Aktivitetspanel
  • Rapportering och statistik
  • Bildtagning
Från besökare till anställda, entreprenörer och andra, hantera personalflöden på ditt sätt samtidigt som du förblir säker och globalt kompatibel
Proxyclick är betrodd av toppföretag för att hantera besökare, anställda och entreprenörer på plats. Att hålla människor och lokaler säkra är högst prioriterat. Proxyclick tillhandahåller en universell lösning för att uppfylla företags behov och standardisera processer på alla dina platser, med flexibiliteten i lokal anpassning. Deras fokus förblir att försöka skapa marknadens bästa system för besökshantering. Det är därför Proxyclick integrerar med system för åtkomstkontroll, Wi-Fi-leverantörer, appar för hantering av mötesrum och mer. Lär dig mer om Proxyclick

Funktioner

  • Egen incheckning / utcheckning
  • Dokumenthantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Emblemhantering
  • ID-skanning
  • Registreringshantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Digital signatur
  • Aktivitetspanel
  • Rapportering och statistik
  • Bildtagning
Driv ditt företag säkert med en säker kontaktlös inloggningslösning som hanterar dina besökare, anställda, leveranser och skrivbord.
Ett otroligt enkelt och flexibelt inloggningssystem för arbetsplatser som hanterar besökare, personal, leveranser och skrivbord. Här finns frågor för besökar- och medarbetarkontroll, omedelbara varningar, kontaktspårning med en knapptryckning, distansarbete, ID-brickor för besökare, en särskild app för personalens följeslagare med mera. Med kundservice av mycket hög klass blir genomsnittlig svarstid på mindre än 2 minuter. Det är verkligen oslagbart. Lär dig mer om SwipedOn

Funktioner

  • Egen incheckning / utcheckning
  • Dokumenthantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Emblemhantering
  • ID-skanning
  • Registreringshantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Digital signatur
  • Aktivitetspanel
  • Rapportering och statistik
  • Bildtagning
En av de mest anpassningsbara plattformarna för hantering av företagsbesökare som hjälper företag att upprätthålla bästa praxis för hälsa, säkerhet och trygghet.
Traction Guest är en ledare inom hantering av företagsbesökare för trygga, säkra och smidiga besöksupplevelser för anställda och besökare. Globala varumärken som Thermo Fisher Scientific, Gore och UPS förlitar sig på den globalt anpassningsbara low-code-plattformen för att möjliggöra kompatibla protokoll för arbetsåtergång. Med ZeroTouch-inloggningskapacitet, Salesforce Work.com-integrering, bevakningslistor och en SOC2-certifiering, skalas Traction Guest upp globalt och kan konfigureras efter platsspecifika behov. Lär dig mer om Sign In Enterprise

Funktioner

  • Egen incheckning / utcheckning
  • Dokumenthantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Emblemhantering
  • ID-skanning
  • Registreringshantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Digital signatur
  • Aktivitetspanel
  • Rapportering och statistik
  • Bildtagning
GymMaster är en kraftfull lösning för klubbhantering med full funktionalitet på alla enheter, 24/7-åtkomst och en webbportal för dina medlemmar.
GymMaster är avsett för hälsoklubbar – ett nöje att använda och lätt att lära sig. Hantera din klubb var som helst på valfri enhet med automatisk fakturering, automatiskt anpassad kommunikation och ett avancerat 24-timmars åtkomstkontrollsystem som ger dig full kontroll. Öka försäljningen och sluta använda papper genom att låta dina medlemmar registrera sig online. När de väl har blivit medlemmar kan de boka och betala online via din egen varumärkta medlemsportal på din webbplats. Boka en gratis demo idag och se vad GymMaster kan göra för dig. Lär dig mer om GymMaster

Funktioner

  • Egen incheckning / utcheckning
  • Dokumenthantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Emblemhantering
  • ID-skanning
  • Registreringshantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Digital signatur
  • Aktivitetspanel
  • Rapportering och statistik
  • Bildtagning
En SaaS-plattform för den digitala arbetsplatsen som gör det möjligt för organisationer att skapa hybridarbetsplatser och hantera säker återkomst av anställda till kontoret.
WorkInSync är en molnbaserad SaaS-plattform som gör det möjligt för organisationer att omvandla sina kontor till hybridarbetsplatser. Dess funktioner inkluderar schemaläggning av anställda, skrivbordsbokning, hot-desking, planer för distanserade sittplatser, bokning av mötesrum, bokning av konferensrum, kontaktlös tillgångshantering, besökarhantering, pendling till kontoret eller transportbokning (skyttel, flygplatsbyten), närvarohantering, interaktiva kartor och analys av utrymmesanvändning. Lär dig mer om WorkInSync

Funktioner

  • Egen incheckning / utcheckning
  • Dokumenthantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Emblemhantering
  • ID-skanning
  • Registreringshantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Digital signatur
  • Aktivitetspanel
  • Rapportering och statistik
  • Bildtagning
Förenklad besöksregistrering. Vizito är en stilren, modern och anpassningsbar lösning för att registrera, spåra och hantera dina besökare.
Vizito är en fullt utrustad lösning för hantering av besöksregistrering. Den är molnbaserad och använder en iOS- eller Android-läsplatta för registrering i kombination med en webbplats för konfiguration och rapportering. Den kan varumärkas efter dina behov (inga annonser) och erbjuder support för receptioner utan receptionister. Funktioner: SMS-aviseringar, digital signatur och en instrumentpanel i realtid. Tryckta gästböcker respekterar inte gästernas integritet. Med Vizito lagras all information privat och trafiken krypteras. Lär dig mer om Vizito Visitor Management System

Funktioner

  • Egen incheckning / utcheckning
  • Dokumenthantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Emblemhantering
  • ID-skanning
  • Registreringshantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Digital signatur
  • Aktivitetspanel
  • Rapportering och statistik
  • Bildtagning
Sign In App är Smart Visitor Management Solution, fullpackad med funktioner till en årlig prenumerationsavgift. Över 25 miljoner inloggningar.
Sign In App Smart Visitor Management med kontaktlös inloggning. Sign In App är en av de ledande molnbaserade apparna med användare över hela världen och över 25 miljoner inloggningar. Funktionerna inkluderar kontaktlös inloggning, kontaktspårning, beläggningsvarningar, besökarfoton, brickutskrifter, personalinloggning, evakueringslista, mobilinloggning, policyer/NDA:er, datasäkerhetsefterlevnad, leveranser, obegränsade inloggningar, integrationer, videomeddelanden, värdmeddelanden, förregistrering, RFID-läsare och 15 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Sign In App

Funktioner

  • Egen incheckning / utcheckning
  • Dokumenthantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Emblemhantering
  • ID-skanning
  • Registreringshantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Digital signatur
  • Aktivitetspanel
  • Rapportering och statistik
  • Bildtagning
Ett digitalt köhanteringssystem som ger en säker kontaktfri besökarupplevelse med datainsikter i realtid.
Qminder är ett molnbaserat köhanteringssystem som hjälper serviceplatser att leverera en säker och kontaktfri vänteupplevelse. Med Qminder kan du hålla kontakten med dina kunder samtidigt som du upprätthåller socialt distansering tack vare sms. Låt kunder som väntar utomhus eller i sina bilar veta att det är deras tur. Qminder hjälper till att förvandla kaotiska väntplatser till en oas av lugn. Det är kraftfullt men ändå enkelt att använda och minskar väntetiden med mer än 50 %. Lär dig mer om Qminder

Funktioner

  • Egen incheckning / utcheckning
  • Dokumenthantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Emblemhantering
  • ID-skanning
  • Registreringshantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Digital signatur
  • Aktivitetspanel
  • Rapportering och statistik
  • Bildtagning
Greetlys beröringsfria system för besökarhantering av militär standard hjälper branschledare och myndigheter att klara av sina uppdrag.
Greetly är ett ledande beröringsfritt besökarhanteringssystem som betjänar storföretag och små och medelstora företag över hela världen. Greetlys anpassningsbara digitala receptionist sparar tid och pengar åt företag genom att modernisera kundernas mottagningsförmåga på sina kontor och genom att hantera besökande kunder, leverantörer och intervjukandidater samt leveranser, rundturer på anläggningen, säker in-/utpassering på anläggningen med mera. Här får du omedelbara besöksaviseringar, e-signaturer, utskrift av besöksbrickor och mycket mer. Lär dig mer om Greetly

Funktioner

  • Egen incheckning / utcheckning
  • Dokumenthantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Emblemhantering
  • ID-skanning
  • Registreringshantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Digital signatur
  • Aktivitetspanel
  • Rapportering och statistik
  • Bildtagning
Schemaläggning i realtid, statustavlor och kartor för mötesrum, skrivbord och personer på ditt kontor. Använd valfri enhet eller kalender.
Schemaläggning i realtid, statustavlor och kartor för mötesrum, skrivbord och personer på ditt kontor. Robins plattform lever tillsammans med dina befintliga Outlook- eller Google-kalendrar och alla uppdateringar av mötesrum eller skrivbord på webb-instrumentpanelen, mobilappen eller rumsdisplayen synkroniseras automatiskt med hela kontorskalendern. Idag schemalägger Robin möten, skrivbord och människor på tusentals kontor runt om i världen. Lär dig mer om Robin

Funktioner

  • Egen incheckning / utcheckning
  • Dokumenthantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Emblemhantering
  • ID-skanning
  • Registreringshantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Digital signatur
  • Aktivitetspanel
  • Rapportering och statistik
  • Bildtagning
Lobbipad är en 5-stjärnig, GDPR-kompatibel lösning som ger dig möjlighet att hantera oväntade och väntade besökare på ett professionellt sätt.
Lobbipad är en 5-stjärnig, GDPR-kompatibel lösning som ger dig och dina anställda möjlighet att hantera oväntade och väntade besökare på ett professionellt, personligt och effektivt sätt. Sedan 2015 har Lobbipad gjort det möjligt för hotell, fabriker, företag, skolor, museer, yrkesorganisationer, arbetsutrymmen, ideella organisationer och kontorsbyggnader att enkelt hantera besökarupplevelser, från före ankomsten till avresan, och prioritera säkerheten för gäster och anställda. Lär dig mer om Lobbipad

Funktioner

  • Egen incheckning / utcheckning
  • Dokumenthantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Emblemhantering
  • ID-skanning
  • Registreringshantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Digital signatur
  • Aktivitetspanel
  • Rapportering och statistik
  • Bildtagning
Sverige Lokal produkt
Ladda ner och testa gratis. Besökarhanteringssystem med beröringsfri inloggning. VisitLog guidar och hjälper tusentals besökare varje dag.
Ladda ner och testa gratis. VisitLog är ett flexibelt system för hantering av företagsbesökare. Nu med förbättrad funktionalitet för GDPR. Du kan när som helst få tillgång till en lista över deltagare, inklusive deras kontaktuppgifter. Några av funktionerna: - utskrift av passerkort -SMS/e-post till värd och gäst - förboka besökare -hantering av Wi-Fi-gästkonto - hantering av parkeringsplatser och passerkort - integrering av Active Directory. Insticksprogram för förbokning för Office365 och Exchange 2016 Lär dig mer om VisitLog

Funktioner

  • Egen incheckning / utcheckning
  • Dokumenthantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Emblemhantering
  • ID-skanning
  • Registreringshantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Digital signatur
  • Aktivitetspanel
  • Rapportering och statistik
  • Bildtagning
Vizitor är ett kostnadsfritt, beröringsfritt system för medarbetarhantering som håller inchecknings- och utcheckningprocessen på din arbetsplats säker.
Vizitor är ett beröringsfritt besökshanteringssystem som är gratis för småföretag och icke-statliga organisationer. Vizitor hjälper till med kontaktspårning och hälsokontroll av besökare. Lösningen är utformad på ett sådant sätt att hela din incheckningsprocess för besökare blir digital, från insamling av besöksloggar till respons från besökarna. Ytterligare säkerhetsfunktioner, som att meddela värdar, ta foton på besökare, verifiera besökare via OTP och skriva ut unika märken för varje person som passerar dörren, gör arbetsplatserna säkra. Lär dig mer om Vizitor

Funktioner

  • Egen incheckning / utcheckning
  • Dokumenthantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Emblemhantering
  • ID-skanning
  • Registreringshantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Digital signatur
  • Aktivitetspanel
  • Rapportering och statistik
  • Bildtagning
Förändra informationsupplevelsen för besökare med en lättanvänd conciergekioskplattform
HootBoard förändrar hur besökarinformation levereras av organisationer vid informationsdiskar. HootBoard-baserade conciergekiosker ger kontroll till organisationer för att få bra information från verkliga livet till sina besökare, evenemangsdeltagare, medborgare och kunder. HootBoard älskas av destinationsorganisationer, hotell, universitet, campus, flygplatser och transportcenter. I princip alla platser där besökarinformation är avgörande. Lär dig mer om HootBoard

Funktioner

  • Egen incheckning / utcheckning
  • Dokumenthantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Emblemhantering
  • ID-skanning
  • Registreringshantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Digital signatur
  • Aktivitetspanel
  • Rapportering och statistik
  • Bildtagning
Lättanvänt system för bokning och hantering av företagets parkering.
Parkalot är en webbapplikation för hantering av företagets parkering. Ange parkeringsregler och bjud in andra medarbetare till att hantera sina parkeringsplatser online. Använd lösningen på valfri enhet och skärmupplösning. Lär dig mer om Parkalot

Funktioner

  • Egen incheckning / utcheckning
  • Dokumenthantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Emblemhantering
  • ID-skanning
  • Registreringshantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Digital signatur
  • Aktivitetspanel
  • Rapportering och statistik
  • Bildtagning
En förbättrad besöksupplevelse genom en effektivare reception, med en smart och säker besökshantering och robusta funktioner.
Välkomna dina gäster med utomordentliga, användarvänliga besökarupplevelser med smarta system för hantering av besökare. Accelerera din receptionsprocess med ett smart system för besökshantering, som förbättrar säkerheten på ditt kontor genom att ge dig åtkomst till anläggningar och genom att förbättra den övergripande besökarupplevelsen. Modernisera din arbetsplats genom smart incheckning av besökare och ett nödevakueringssystem, för en säkrare arbetsplats. En lösning för flera branscher. Lär dig mer om CoReceptionist

Funktioner

  • Egen incheckning / utcheckning
  • Dokumenthantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Emblemhantering
  • ID-skanning
  • Registreringshantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Digital signatur
  • Aktivitetspanel
  • Rapportering och statistik
  • Bildtagning
Registrera dig för en gratis provperiod på Villo för att erbjuda en kontaktlös, anpassad och enkel inloggningsupplevelse för besökare och personal.
Villo är en exceptionell, kostnadseffektiv programvara för hantering av besökare för företag i alla storlekar. Den ger dig en kontaktlös, anpassad och enkel inloggningsupplevelse för besökare och personal. Använd Villo för att visa upp ditt varumärke, göra ett gott första intryck och mycket mer. Starta din 30 dagar långa gratis provperiod idag. Lär dig mer om Villo

Funktioner

  • Egen incheckning / utcheckning
  • Dokumenthantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Emblemhantering
  • ID-skanning
  • Registreringshantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Digital signatur
  • Aktivitetspanel
  • Rapportering och statistik
  • Bildtagning
Leverera kontaktlösa och säkra upplevelser på plats för dina besökare med en datacentraliserad molnbaserad plattform. Obegränsat antal enheter och besökare.
Engages kontaktlösa inloggningsfunktion erbjuder ett hygieniskt och beröringsfritt sätt för att registrera kunder och besökare på dina center eller arbetsplatser, vilket minskar interaktionsbehovet. Kontaktlös inloggning genom att skanna QR-koden med en personlig mobil. Optisk verifiering, kundbesökarformulär, covid-bedömning och temperaturnotering. Bild- och ID-skanning. Värdaviseringar. Digital bricka. Obegränsat antal enheter, obegränsat antal besökare, instrumentbräda för administratörer och vit etikett-appar. Lär dig mer om Engage

Funktioner

  • Egen incheckning / utcheckning
  • Dokumenthantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Emblemhantering
  • ID-skanning
  • Registreringshantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Digital signatur
  • Aktivitetspanel
  • Rapportering och statistik
  • Bildtagning
Problemfritt system för besökshantering för att hantera besökstider, besöksregistreringar, skriva ut passerkort och spåra interna rörelser.
eFACiLiTY® besökshanteringssystem är kanske det mest interaktiva och idealiska besökar-/lobbyhanteringssystemet som lämpar sig för stora anläggningar/byggnader och företag. Det är mycket konfigurerbart och utformat för att passa dina anpassade arbetsflöden och företagsbehov. Det hjälper till att hantera hela besökarlivscykeln, från besöksförfrågningar, förhandsregistrering, självinloggning via kiosk eller mobil och specialtillverkad utskrift av passerkort till att meddela värden om besökarens ankomst, intern rörelsespårning och utloggning. Lär dig mer om eFACiLiTY

Funktioner

  • Egen incheckning / utcheckning
  • Dokumenthantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Emblemhantering
  • ID-skanning
  • Registreringshantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Digital signatur
  • Aktivitetspanel
  • Rapportering och statistik
  • Bildtagning
Sverige Lokal produkt
Raptool är en anpassningsbar lösning för hantering av besökarregistrering för all maskinvara enligt GDPR. App för utrymnings- och parkeringsvakter.
Raptool är ett anpassningsbart system för besökshantering som förberetts för GDPR. Använd Windows, Android eller Apple. Lägg till videopaketet så kommer presentatören att hjälpa besökarna att logga in. Programvaran kan anpassas till 100 % efter bakgrund, knappar, färger och vilka inmatningsfält som behöver fyllas i. Molnbaserad eller lokal lagring av information. Skapa rapporter på ett enda klick. Verklig tillämpning innebär offline-kapacitet och snabb respons. App för utrymnings- och parkeringsvakter. SMS- och e-postaviseringar. På flera språk. Lär dig mer om Raptool Visitor Management

Funktioner

  • Egen incheckning / utcheckning
  • Dokumenthantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Emblemhantering
  • ID-skanning
  • Registreringshantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Digital signatur
  • Aktivitetspanel
  • Rapportering och statistik
  • Bildtagning
SignInSafe är en kontaktlös plattform för besökshantering som hjälper företag att effektivisera kundincheckningar med QR-kodskanning.
SignInSafe är en webbaserad applikation som tillhandahåller digital och kontaktlös inloggning för besökare och gäster med en QR-kod. SignInSafe kan användas överallt där inloggning/utloggning krävs. SignInSafe används för att spåra besöksloggar för byggarbetsplatser, restaurangers gästlistor för väntelista eller covid-spårning, skolbesökare eller studentinloggning/utloggning och avlämning/upphämtning i samband med idrott. SignInSafe hanteras centralt i molnet och kräver inte att kunder eller besökare installerar någon app. Lär dig mer om SignInSafe

Funktioner

  • Egen incheckning / utcheckning
  • Dokumenthantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Emblemhantering
  • ID-skanning
  • Registreringshantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Digital signatur
  • Aktivitetspanel
  • Rapportering och statistik
  • Bildtagning
Sverige Lokal produkt
Förstklassigt besökssystem i Norden och en stabil lösning som passar både stora och små företag.
EastCoast Visit är en förstklassig lösning som passar både stora och små företag. Programvaran tar din besökarhantering till dagens digitala värld. Systemet är GDPR-kompatibelt. EastCoast Visit är din personliga assistent hela vägen från möte till handslag. Som organisatör kan du enkelt skicka en automatisk inbjudan till besökaren. När besökaren är incheckad skickas ett meddelande automatiskt till organisatören. Lär dig mer om EastCoast Visit

Funktioner

  • Egen incheckning / utcheckning
  • Dokumenthantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Emblemhantering
  • ID-skanning
  • Registreringshantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Digital signatur
  • Aktivitetspanel
  • Rapportering och statistik
  • Bildtagning
WorkforceID gör det enkelt att välkomna alla tillbaka till arbetsplatsen samtidigt som du uppfyller din organisations specifika behov av hälsa och säkerhet.
Besöksupplevelsen börjar i receptionen så se till att imponera på dem med en säker, enkel och effektiv registreringsprocess. WorkforceID Visitor Manager gör det enkelt att: - automatisera registreringen och förkorta väntetiderna - anpassa kontrollfrågorna efter dina säkerhetsbehov - växla till beröringsfri hantering och minimera infektionsriskerna vid en självbetjäningsautomat - automatisera och genomdriva efterlevnad av besökaråtkomst och policybaserad registrering på alla kontor. Lär dig mer om HID Visitor Management Solutions

Funktioner

  • Egen incheckning / utcheckning
  • Dokumenthantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Emblemhantering
  • ID-skanning
  • Registreringshantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Digital signatur
  • Aktivitetspanel
  • Rapportering och statistik
  • Bildtagning
Hantera möten, besök och köer samtidigt som du samlar in viktig data med hjälp av Qmatic's allt-i-ett-plattform för kundresor.
Qmatic erbjuder ett komplett Customer Journey Management-system för smidiga och effektiva kundflöden som omfattar allt från tidsbokning och incheckning till köhantering, rapportering och analys samt kundfeedback - allt inom en enda plattform. Detta gör det enkelt för organisationer att möjliggöra möten, minska väntetiderna och samla in data för att förbättra resursplaneringen för att leverera utmärkta kund- och medarbetarupplevelser. Qmatic erbjuder lösningar både i molnet och på plats. Lär dig mer om Qmatic

Funktioner

  • Egen incheckning / utcheckning
  • Dokumenthantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Emblemhantering
  • ID-skanning
  • Registreringshantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Digital signatur
  • Aktivitetspanel
  • Rapportering och statistik
  • Bildtagning
Ett bättre sätt för att ta emot besökare. Se till att gästerna får ett professionellt välkomnande till ditt kontor på det säkraste och mest effektiva sättet.
Ett bättre sätt för att ta emot besökare. Se till att gästerna får ett professionellt välkomnande till ditt kontor på det säkraste och mest effektiva sättet. Förbättra din besökarupplevelse och säkerställ deras säkerhet med förregistrering och beröringsfri incheckning. Meddela automatiskt värdarna om gästens ankomst och minska pressen på receptionen. Plattformarnas centraliserade system möjliggör enkel hantering av besök på flera platser. Se till att alltid vara organiserad med en detaljerad besökaröversikt. Lär dig mer om Bisner Visitor Management

Funktioner

  • Egen incheckning / utcheckning
  • Dokumenthantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Emblemhantering
  • ID-skanning
  • Registreringshantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Digital signatur
  • Aktivitetspanel
  • Rapportering och statistik
  • Bildtagning
Sverige Lokal produkt
Greet.TV

Greet.TV

(0) Sverige Lokal produkt
Välkomna dina besökare med en digital hälsning och få ett meddelande när de anländer.
Välkomna dina besökare med en digital hälsning och få ett meddelande när de anländer. Lär dig mer om Greet.TV

Funktioner

  • Egen incheckning / utcheckning
  • Dokumenthantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Emblemhantering
  • ID-skanning
  • Registreringshantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Digital signatur
  • Aktivitetspanel
  • Rapportering och statistik
  • Bildtagning