Sverige Visa lokala produkter
104 resultat
Craft.io är en av de bästa produkthanteringsprogramvarorna för produktchefer som förvandlar nya idéer till fantastiska produkter. Få 14 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Craft.io
Craft.io är ett produkthanteringsverktyg som ger produktchefer möjlighet att utföra sitt arbete från responsinsamling, planering, beslutsfattande, planering och mer i ett specialbyggt verktyg som integreras med dagens vanligaste plattformar. Craft.io blir produktsystemet för dokumentation: den auktoritativa datakällan som säkerhetskopierar dessa viktiga produktbeslut så att produktchefer kan känna sig tryggare, påverka intressenter och leda med auktoritet. Lär dig mer om Craft.io

Funktioner

  • Prioritering
  • Rapportering och analys
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Ändringshantering
Lättanvända och enkla ramverk för att hantera projektkrav i distribuerade team och releaser Lär dig mer om TraceCloud
TraceCloud är en lösning för projektkravhantering och spårbarhet. Finns också tillgängligt på ServiceNow-plattformen För stora tekniska projekt, där förändringshantering, förändringskontroll och spårbarhet är avgörande, tillhandahåller TraceCloud ett enkelt och lättanvänt ramverk. Lär dig mer om TraceCloud

Funktioner

  • Prioritering
  • Rapportering och analys
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Ändringshantering
qTest är en testhanteringsplattform som ger synlighet i realtid och kontroll över utvecklings- och testmetoder. Lär dig mer om qTest
qTest är en testhanteringsplattform som ger synlighet i realtid och kontroll över utvecklings- och testmetoder. Lär dig mer om qTest

Funktioner

  • Prioritering
  • Rapportering och analys
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Ändringshantering
ClickUp är ett verktyg för requirements management med helt anpassningsbara och patentskyddade funktioner som gör det mycket användbart Lär dig mer om ClickUp
ClickUp erbjuder uppgifter, schemaläggning, automatiseringar, prioriteter, tilldelade kommentarer, anpassade vyer, dokument, påminnelser, mål, kalendrar, chatt med mera för att hjälpa dig att hantera krav i alla projekt eller team. ClickUp används av över 100 000 team i företag som Google, Nike och Airbnb och är ett verktyg för requirements management som gör att alla dina krav kan skötas i en enda app. ClickUp är användbar för team i alla storlekar och branscher. Lär dig mer om ClickUp

Funktioner

  • Prioritering
  • Rapportering och analys
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Ändringshantering
Cockpit Enterprise is highly configurable and can be personalized to meet a company’s needs. Lär dig mer om Cognition Cockpit
Cockpit Enterprise is for medium to large medical device product development teams that integrates requirements management, test management, risk management data, and more, in a unified environment. Cockpit Enterprise is highly configurable and can be personalized to meet a company’s needs. It has a rich development framework that allows organizations to implement their Standard Operating Procedures (SOPs) and Work Instructions (WIs) in a controlled and auditable environment. Lär dig mer om Cognition Cockpit

Funktioner

  • Prioritering
  • Rapportering och analys
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Ändringshantering
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Miljontaltals väljer Jira för att planera och bygga fantastiska produkter. Prova gratis.
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Team på allt från två personer till 20 000 förlitar sig på Jira för att hantera varje steg i arbetsflödet, från planering till leverans. Med inbyggda färdplaner kan team ta fram sitt arbete för att hålla reda på helhetsbilden. Med Jiras kodlösa automatiseringsmotor kan teamen spara tid och öka effekten genom att automatisera alla uppgifter eller processer med några få klick. Och med en gratisutgåva kan team med upp till tio användare dra nytta av Jiras alla möjligheter utan kostnad, för alltid. Lär dig mer om Jira

Funktioner

  • Prioritering
  • Rapportering och analys
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Ändringshantering
monday.com, programvara för kravhantering, hjälper team att planera tillsammans och genomföra projekt som levererar resultat i tid.
monday.com, en kraftfull programvara för kravhantering, hjälper team att planera och genomföra projekt som levererar resultat i tid, oavsett om de befinner sig på kontoret, hemma eller är i farten. Dess användarvänlighet och flexibilitet innebär snabb onboarding för ditt team och möjligheten att anpassa arbetsflöden på ditt sätt. Med kraftfulla produktivitetsfunktioner som tidsuppföljning, automatiserade meddelanden, länkade aktiviteter, tidslinjevyer och integrationer kan ditt team uppnå bättre och snabbare resultat för varje milstolpe i projektet. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Prioritering
  • Rapportering och analys
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Ändringshantering
Confluence is a team workspace where knowledge and collaboration meet. Create, collaborate, and organize your work all in one place.
Det är viktigt att tillgängliggöra teknisk information för din organisation. Confluence kan fungera som ditt företags primära kunskapsplats så att IT-avdelningen kan ha kravhanteringen på en enda plats. Använd programvaran för att fånga, bevara och organisera dina mest värdefulla tillgångar. Vare sig det gäller företagsuppdateringar, projektplaner eller annan viktig information förblir den tillgänglig och spårbar med Confluence. Lär dig mer om Confluence

Funktioner

  • Prioritering
  • Rapportering och analys
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Ändringshantering
Wrikes kravhantering används av 2,3 miljoner människor. Påskynda med hjälp av mallar, arbetsflöden, godkännanden, ansökningsformulär och instrumentbräden.
Wrikes programvara för kravhantering används av över 2,3 miljoner människor i hela världen. Planera, hantera och rapportera om dina krav med Wrikes lättanvända programvara. Håll koll på kraven med hjälp av färdiga mallar, Gantt-diagram, kraftfulla arbetsflöden och delade instrumentbräden för team. Automatisera dina ansökningsprocesser med hjälp av godkännanden och ansökningar. Gör det möjligt för dina team att dela och kontrollera realtidsuppdateringar om krav. Starta din gratis provperiod idag. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Prioritering
  • Rapportering och analys
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Ändringshantering
Process Street är en modern processhanteringsplattform för team.
Automatisera, organisera och spåra dina arbetsflöden för kravhantering med Process Street. Företag ges ett effektiviserat, icke-tekniskt sätt för att skapa och anpassa checklistor som inkluderar text, foton, videor, villkorlig logik, uppgiftstilldelningar, appintegreringar med mera. Följ dina teams framsteg, ställ automatiskt in förfallodatum, samordna godkännanden och se produktiviteten öka med effektiva och konsekventa arbetsflöden. Lär dig mer om Process Street

Funktioner

  • Prioritering
  • Rapportering och analys
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Ändringshantering
Aha! Roadmaps is the complete product management solution — set strategy, prioritize features, and share visual plans.
Aha! Roadmaps is the complete product management solution. Set your product roadmap based on strategy, resources, and what customers value the most. Score features based on product value to make objective prioritization decisions. Build visual plans to show the timing and scope of critical initiatives, launches, and projects. Create a live dashboard so you can track progress and communicate updates. Lär dig mer om Aha!

Funktioner

  • Prioritering
  • Rapportering och analys
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Ändringshantering
Centralize and organize your team's work, so you can create and communicate in the same place.
Centralize and organize your team's work, so you can create and communicate in the same place. Create and share documents, manage projects, and stay connected every step of the way. Quip combines documents, spreadsheets, tasks, and chat in one seamless experience. Used by thousands of the most innovative companies in the world including Facebook, NewRelic, Quora, and Pinterest. Available on web, Mac, Windows, Android, and iOS. Get started with Quip for free. Lär dig mer om Quip

Funktioner

  • Prioritering
  • Rapportering och analys
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Ändringshantering
A complete QA solution to help you write, manage, and visualize your requirements with ease and effeciaancy.
SpiraTest is an integrated Requirements and QA solution that manages your project's Requirements, Test Cases, Releases, Defects, and Issues in one environment, with end-to-end traceability. SpiraTest allows you to quickly and easily organize requirements in a hierarchical structure. Requirements can be prioritized, estimated, and associated with a specific release. Each requirement is displayed with its associated test coverage. You can move, copy & filter requirements based on various criteria. Lär dig mer om SpiraTest

Funktioner

  • Prioritering
  • Rapportering och analys
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Ändringshantering
Abacus is the easiest way for you to reimburse your team, reconcile corporate credit cards, and implement your expense policy.
Abacus by Emburse is a real time expense management solution that uses data and behavior analysis to automate expense creation and approvals. Expenses workflows are optimized to help administrators focus on anomalies and high priority items. Abacus proactively makes recommendations, flags expenses for review, and automatically manages recurring expenses within policy. It is the easiest way for you to reimburse your team, reconcile corporate credit cards, and implement your expense policy. Lär dig mer om Emburse Abacus

Funktioner

  • Prioritering
  • Rapportering och analys
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Ändringshantering
Verktyget Orcanos Requirements Management är en robust molnlösning för spårning av krav på medicintekniska produkter
Verktyget Orcanos Requirements Management är en enda kontaktpunkt för spårning av kravhantering, testhantering och riskhantering för tillverkare av medicintekniska produkter, som uppfyller bestämmelse r som ISO 13485, ISO 14971, IEC 62304 Lär dig mer om Orcanos

Funktioner

  • Prioritering
  • Rapportering och analys
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Ändringshantering
Cerberus is a leverage low-code testing solution that is integrated, supported and 100% open-source.
Cerberus Testing is a low-code test automation platform that supports testing Web, iOS, Android and API among others. The platform allows the creation of automated testcases through an easy to use web interface without any need for development skills - automated tests implementation and management now becomes available for all elements of the development, quality and business teams. Seamless integration with your requirements, testing farm, CI/CD, ticketing, alerting and team collaboration Lär dig mer om Cerberus

Funktioner

  • Prioritering
  • Rapportering och analys
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Ändringshantering
High performance and scalable visual modeling tools for the planning, design and construction of enterprise architectures
Sparx Systems offers innovative visual modeling tools for planning, designing and documenting collaborative business architectures. Sparx Systems Enterprise Architect provides robust support for enterprise-wide, cloud-enabled collaboration that captures an integrated view of what is, what will be, and the journey there. With over one million effective users, Enterprise Architect provides robust support for highly scalable, cloud-enabled enterprise architectures. Lär dig mer om Enterprise Architect

Funktioner

  • Prioritering
  • Rapportering och analys
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Ändringshantering
With awork your team works better and happier together: Manage projects, plan resources, track times. 2,000+ teams love awork. Try now!
awork is your work management tool for happy collaboration: intuitive, friendly, from Europe. To help you coordinate all projects and resources, awork combines project planning with the personal calendar of your team. You always know how busy your team is and recognize bottlenecks immediately. With visual task planning, everyone knows who is doing what and when the next deadline is. And time tracking is directly integrated with team organisation. 2.000+ teams love awork. Try it now for free! Lär dig mer om awork

Funktioner

  • Prioritering
  • Rapportering och analys
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Ändringshantering
Cloud-based solution for software developers to help them manage and coordinate for design, development, and deployment of the product.
Cloud-based solution for software developers to help them manage and coordinate for design, development, and deployment of the product. Lär dig mer om IBM Rational Application Developer for WebSphere

Funktioner

  • Prioritering
  • Rapportering och analys
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Ändringshantering
Verktyg och programvaru- och systemkravshantering för kunder från reglerade branscher för att uppfylla systemtekniska standarder.
ReqView är ett lättanvänt verktyg för kravhantering för att fånga upp strukturerade krav på program- eller systemprodukter och för att hantera spårbarhetslänkar mellan produktkrav, design, tester och risker. ReqView hjälper små, medelstora och stora företag från reglerade branscher att hantera krav i enlighet med olika internationella standarder eller branschstandarder, såsom ISO/IEC/IEEE 29148-2018 System- och programvaruteknik. Lär dig mer om ReqView

Funktioner

  • Prioritering
  • Rapportering och analys
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Ändringshantering
codebeamer är ett allt i ett-kravhanteringsverktyg för att effektivisera komplex produktutveckling.
Vid utveckling av moderna digitala produkter är kravens komplexitet ett faktum. codebeamer hjälper till att hantera komplexiteten så att team kan fokusera på innovation. codebeamer är en plattform för applikationshantering (application lifecycle management, ALM) för avancerad produkt- och programvaruutveckling. Funktionerna för kravhantering möjliggör effektivitet i samverkande programvaruteknik. codebeamer ger full spårbarhet, ändringskontroll och obegränsat samarbete inom kravhantering. Lär dig mer om codebeamer

Funktioner

  • Prioritering
  • Rapportering och analys
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Ändringshantering
Den kompletta lösningen för kravhantering för system- och processtekniska projekt.
Den kompletta lösningen för kravhantering för system- och processtekniska projekt. Cradle tillhandahåller toppmoderna verktyg för hantering av krav och integrerar kravhantering med komplett systemtekn isk support – inklusive modellering, testhantering och formell konfigurationshantering och kontroll. Cradle-7.3 metriska beräkningar, färdigheter för kategorier, xref-kardinalitet. Cradle-7.4 e-postvarningar och mallar, arbetsflöden under livscykeln. Cradle-7.5 ReqIF, webbtjänstegränssnitt, ODBC-stöd Lär dig mer om Cradle

Funktioner

  • Prioritering
  • Rapportering och analys
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Ändringshantering
Simplify your system product development while reducing time-to-market, cost, and risk in a modern web browser.
Innoslate supports the entire system or product lifecycle. This cloud or on-premise application simplifies system or product development while reducing time-to-market, cost, and risk. Innoslate provides you with the ability to perform requirements management, modeling and simulation, verification and validation, and DoDAF all in one tool. You can use a modern web browser to create models, collaborate in real-time, manage documents, and more. Sign up for free: https://www.innoslate.com/signup/ Lär dig mer om Innoslate

Funktioner

  • Prioritering
  • Rapportering och analys
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Ändringshantering
Helix ALM hjälper till att centralisera och hantera krav, testfall, problem och andra utvecklingsartefakter och deras relationer.
Helix ALM hjälper till att centralisera och hantera krav, testfall, problem och andra utvecklingsartefakter och deras relationer. Lär dig mer om Helix ALM

Funktioner

  • Prioritering
  • Rapportering och analys
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Ändringshantering
Sverige Lokal produkt
ReQtest erbjuder en mycket strukturerad process för kravhantering för att prioritera dina affärsbehov med granularitet.
ReQtest erbjuder en modul för kravhantering som hjälper dig att hantera dina affärsbehov med bättre kontroll, full spårbarhet och användbar kunskap. Programvaran erbjuder följande fördelar: 1- Anpassningsbar kravhierarki med omfattande affärslogik. 2- Lika enkelt som Microsoft Word när du arbetar med en full uppsättning krav. 3- Stöd för agil och andra metoder för kravhantering. 4- Full spårbarhet när tester och buggar sömlöst ansluts till kraven. Lär dig mer om ReQtest

Funktioner

  • Prioritering
  • Rapportering och analys
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Ändringshantering
Skapa automatiserade tester från modeller som är snabba att bygga och lätta att underhålla. API, UI, prestanda- och databastestning.
Lättanvänd och modellbaserad testautomation. Utforma och generera automatiserade tester visuellt från flödesschemamodeller som är snabba att bygga och lätta att underhålla. Utför täckningsoptimerade tester över öppen källa eller kommersiella ramverk för att undvika leverantörslås och minimera testunderhåll. Test Modeller skapar rigorösa automatiserade tester och data för hela testpyramiden, från funktionellt UI och omfattande API-testning till fullständig prestanda- och databasvalidering. Lär dig mer om Test Modeller

Funktioner

  • Prioritering
  • Rapportering och analys
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Ändringshantering
Med aqua definierar du i början av ditt projekt med krav och användarberättelser vad din produkt ska uppnå.
Med aqua definierar du i början av ditt projekt med krav och användarberättelser vad din produkt ska uppnå. En integrerad UML-redigerare gör det enkelt att skapa tydligt begripliga UML-diagram som kompletterar dina krav. Testfall kan genereras automatiskt från dessa diagram med en knapptryckning. Automatisk länkning av testfall och defekter till krav skapar transparens, spårbarhet och underlättar kommunikation inom projektet. Lär dig mer om aqua ALM

Funktioner

  • Prioritering
  • Rapportering och analys
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Ändringshantering
Visure är en ledande leverantör av verktyg för kravhantering som erbjuder en omfattande samarbetsplattform för ALM
Visure är en ledande leverantör av verktyg för kravhantering som erbjuder en omfattande samarbetsplattform för ALM-hantering, inklusive fullständig spårbarhet, djupgående integrering med MS Word/Excel , riskhantering, testhantering, buggspårning, kravtestning, kravkvalitetsanalys, kravversionering och baselining, kraftfull rapportering och standardmallar för efterlevnad av ISO 26262, IEC 62304, IEC 61508, CENELEC 50128, DO-178B/C, FMEA, SPICE, CMMI, etc. Lär dig mer om Visure Requirements

Funktioner

  • Prioritering
  • Rapportering och analys
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Ändringshantering
Deliver quick, powerful enterprise architecture and digital business strategy and analysis with Avolutions ABACUS.
Avolution produces ABACUS forquick, powerful enterprise architecture and strategy .Used by over 3000 organizations worldwide, ABACUS als osupports digital business collaboration, planning and analysis.Import and centralize data in minutes, build models and roadmaps, run algorithms to predict the outcomes of strategies and report with rich visuals and dashboards. ABACUS is available either on premise or as a cloud-based tool for modeling, analytics and data visualization. Lär dig mer om Abacus

Funktioner

  • Prioritering
  • Rapportering och analys
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Ändringshantering
Agile visual requirements from space
Create ultra-clear diagrams for software requirements with just a few clicks. Follow an aerospace industry standard with no effort. Work together with your colleagues. Draw on your PC, tablet, and phone. Lär dig mer om DRAKON Editor Web

Funktioner

  • Prioritering
  • Rapportering och analys
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Ändringshantering
A versatile codeless test automation & continuous testing platform. Create automated tests quickly thanks to keyword-driven testing.
Alithya GoTest is a test hub designed for the whole team that is simple and quick to learn and to integrate, ensuring the quality of any software solutions for companies asking for reliability. Assure the quality of your digital solution without sacrificing speed or agility with an easy-to-use graphical interface. Our capability is unmatched, letting you create manual, codeless keyword driven automated test, scripted or hybrid test suites for every desktop, web, mobile and API application. Lär dig mer om Alithya GoTest

Funktioner

  • Prioritering
  • Rapportering och analys
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Ändringshantering
Tosca Testsuite addresses the challenges in End-to-End testing by optimizing, managing, and automation your testing.
Jumpstart Your Test Automation — Tricentis Tosca is the market-leading end-to-end test automation technology that accelerates innovation across your enterprise. Tosca's unique codeless and model-based test automation helps reduce test cycle time, allowing you to speed up software delivery and reduce costs. Its 160+ technology support means you can test virtually any enterprise, custom-built, legacy, modern, and mobile application. Lär dig mer om Tricentis Tosca

Funktioner

  • Prioritering
  • Rapportering och analys
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Ändringshantering
Collaborative fast all-in-one solution for requirements management: collection, authoring, collaboration, execution control, reporting
Collaborative all-in-one solution for requirements management. Collaborative text editor with requirements structure, direct updates, lifecycle models, task management and security policies. Support for large number of projects and requirements. Full-text search, traceability, prepared methodology for typical use cases. Built-i reports, Kanban boards and analytics. Automated release planning. Forms for requirements collection. Lär dig mer om Conclusion

Funktioner

  • Prioritering
  • Rapportering och analys
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Ändringshantering
Den ledande lösningen för krav, risk- och testhantering
Jama Connect är en produktutvecklingsplattform för krav, test och riskhantering. Företag som utvecklar komplexa produkter, system och programvara kan definiera, anpassa och utföra det de behöver för att bygga, minska långa cykeltider, ansträngningar som läggs på att bevisa efterlevnad och slösaktiga omarbetningar. Säkerställ framgång med en lösning som är betrodd för enkel användning, flexibilitet och användarorienterad service och support. Lär dig mer om Jama Connect

Funktioner

  • Prioritering
  • Rapportering och analys
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Ändringshantering
Ett verktyg för kravhantering som inte bara tillhandahåller gemensamma funktioner för kravhantering utan även avancerad assistans.
ReqSuite RM är en programvara för kravhantering som inte bara tillhandahåller vanliga funktioner för kravhantering (t.ex. versionshantering, spårbarhet eller konfiguration) utan även avancerade AI-baserade hjälpfunktioner för framtagning, specifikation och validering. Med ReqSuite RM kan organisationer öka kravkvaliteten och effektiviteten och standardiseringen för sina utvecklingsprocesser. Med ReqSuite kan du spara upp till 40 % av omarbetet under senare projektfaser. Lär dig mer om ReqSuite® RM

Funktioner

  • Prioritering
  • Rapportering och analys
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Ändringshantering
Requirements, prototyping and diagrams - all in one! Collaborate seamlessly with the entire team. 30+ ALM Integrations: Jira, TFS, IBM+
Requirements, responsive prototyping and diagrams - all in one! The iRise collaborative platform helps teams define, communicate, and validate requirements in a visual and interactive way that's far more effective and efficient than traditional methods. We also integrate with the leading ALM tools like Jira, TFS, Rally and Blueprint, so you can bring the value of collaborative prototyping to your existing tool-set. Lär dig mer om iRise

Funktioner

  • Prioritering
  • Rapportering och analys
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Ändringshantering
Dragonboat is a product portfolio platform that enables leaders to easily connect OKRs to strategies, roadmaps, and reporting.
Dragonboat is the fastest growing product portfolio management platform for outcome driven leaders to strategize, prioritize, plan and deliver industry leading products. With Dragonboat, product teams can connect OKRs with initiatives, build data-driven roadmaps, integrate with engineering tools for execution, and inform future iterations with past results all in one place. Finally, a PPM tool that both executives and product managers love. Lär dig mer om Dragonboat

Funktioner

  • Prioritering
  • Rapportering och analys
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Ändringshantering
Jump-start your your IT selection project with expert requirements templates, stakeholder collaboration tools, and automated workflow.
Get everything you need to successfully gather, evaluate and produce IT, software or services requirements for your company. RequirementsHub eliminates the confusion of endless meetings, notes, documents and emails by centralizing the entire process on an intelligent platform--helping you make the best decision. Stakeholder collaboration and tracking allows participants from any dept to contribute easily. With built-in templates for over 100 categories, RequirementsHub makes IT selections easy. Lär dig mer om RequirementsHub

Funktioner

  • Prioritering
  • Rapportering och analys
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Ändringshantering
A native add-on to Atlassian Jira, which allows collaborating stakeholders to manage and structure requirements easily within Jira.
The key features of this native add-on are: establish custom requirements hierarchies with folders and parent-child structures; full traceability; improved requirements change management; change impact analysis; reuse requirements and structures JIRA across projects; manage baselines; revision compare; round-trip export/import of all JIRA issues types with our MS Excel Add-On; Search/filter with extended JIRA query language; Reports with dashboard gadgets; Full customizable MS Word export. Lär dig mer om R4J

Funktioner

  • Prioritering
  • Rapportering och analys
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Ändringshantering
Requirements management solution that provides medical devices development through version control, reporting, customization and more.
Requirements management solution that provides medical devices development through version control, reporting, customization and more. Lär dig mer om aligned elements

Funktioner

  • Prioritering
  • Rapportering och analys
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Ändringshantering
MatrixALM allows you to define any number of layers of requirements, which define the design input and output.
Matrix Requirements is helping medical device companies to easily and efficiently manage their design and quality system. Our products make your life easier by managing your medical device requiremen ts, specifications, risks and tests ensuring full traceability and making sure you comply with all the regulations for your quality system. Manage all design inputs and outputs in one place. Have it visible for the whole team at any time supporting your workflow: Waterfall, V-Model or Agile. Lär dig mer om Matrix Requirements

Funktioner

  • Prioritering
  • Rapportering och analys
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Ändringshantering
#1 fully agile automated software for Strategic & Technical Product Management & Marketing based on Open Product Management Workflow
Make your company up to 50% faster and 31% more profitable through 100% market-driven Strategic & Technical Product Management and Marketing. Clear tasks & responsibilities through fully automated agile Open Product Management Workflow. Get in only 2 hours your strategies & Agile Business Plan as PowerPoint. Automatically prioritized requirements backlog with Requirements Backlog Prioritizer. Find in seconds all product materials and info in the Product Materials Library Lär dig mer om Product Management Dashboard for JIRA

Funktioner

  • Prioritering
  • Rapportering och analys
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Ändringshantering
Collaborative enterprise-ready solution that delivers context-driven modeling for systems engineering problems.
Collaborative enterprise-ready solution that delivers context-driven modeling for systems engineering problems. Lär dig mer om GENESYS

Funktioner

  • Prioritering
  • Rapportering och analys
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Ändringshantering
planeus is your Production Scheduling Software for complex and planning-heavy manufacturing - in a simple and intuitive way!
planeus is a production scheduling software that focuses both on complex, planning-heavy manufacturing needs and a simple, intuitive way of use. Save your precious time and money from an expensive production scheduling solution for your complex planning. Enjoy an intuitive and user-friendly interface for you and your employees, with features such as project management, timeline planning, Shop Floor Management, and more! Lär dig mer om planeus

Funktioner

  • Prioritering
  • Rapportering och analys
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Ändringshantering
Requirements and Product management in the cloud. Allows product team to beautifully collaborate and share requirements.
Wouldn't it be great if your developers, testers, product managers and stakeholders were on the exact same page of "what tobuild"? Gatherspace.com accomplishes this with an award-winning, customer loved Cloud based requirements and product software. Your team will publish beautiful and complete requirements reports and will be in lock-step with each other. Lär dig mer om Gatherspace.com

Funktioner

  • Prioritering
  • Rapportering och analys
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Ändringshantering
On-premise requirements management tool that helps businesses of all sizes generate documents, use cases, diagrams and more.
On-premise requirements management tool that helps businesses of all sizes generate documents, use cases, diagrams and more. Lär dig mer om CaseComplete

Funktioner

  • Prioritering
  • Rapportering och analys
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Ändringshantering
Non intrusive requirements management used to track the completeness of software documents, of process documents, and more.
While remaining non-intrusive by keeping your documents and work processes, Reqchecker allows you to write, control and track traceability between your documents: software / system specifications, BID responses, quality processes and more. For project managers, buyers, sales representatives, engineers, quality experts, trainers... Lär dig mer om REQCHECKER

Funktioner

  • Prioritering
  • Rapportering och analys
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Ändringshantering
It is a path modeling tool designed to reduce the cost of testing, increase test coverage, and significantly improve the quality.
It is a path modeling tool designed to reduce the cost of testing, increase test coverage, and significantly improve the quality. Lär dig mer om Agile Requirements Designer

Funktioner

  • Prioritering
  • Rapportering och analys
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Ändringshantering
Cloud-based solution that helps businesses capture, trace, analyze and manage changes to requirements.
Cloud-based solution that helps businesses capture, trace, analyze and manage changes to requirements. Lär dig mer om IBM Engineering Requirements Management DOORS Next

Funktioner

  • Prioritering
  • Rapportering och analys
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Ändringshantering
testomat.io is an automated testing system designed to help businesses manage automated tests with an easy-to-use user interface (UI).
Test management system for automated tests. Increase testing delivery with simplified test management using out-of-the-box test automation integration capabilities. Speed up with testing results by using one system for the management of manual testing and test automation along with the product team. Integrations with modern js automated test frameworks Especially: CodeceptJS, Cypress+BDD, WebdriverIO, Playwright etc. Advanced out-of-the-box CI\CD integrations. Real-time reporting and analytics Lär dig mer om testomat.io

Funktioner

  • Prioritering
  • Rapportering och analys
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Ändringshantering