Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Fälttjänsthanteringsprogram

Med fälttjänsthanteringsprogram kan organisationer hantera resurser och kommunicera med medarbetare ute på fältet. Fälttjänsthanteringsverktyg ökar produktiviteten genom att möjliggöra kontinuerlig kontakt mellan avsändande kontor och personal ute på fältet. De förbättrar kundupplevelsen genom att ge fältpersonal tillgång till servicehistorik, kartläggningstjänster, schemaläggningsverktyg och till organisationens kunskapsbasresurser. Använd Capterra för att hitta en lösning för fälttjänsthantering som fungerar för ditt företag i Sverige. Fälttjänsthanteringsprogram är kopplade till Underhållshanteringssystem och fälttjänstsystem.

Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Fälttjänsthanteringsprogram

43 resultat

Leverera ännu snabbare verksamhetskritisk service med incidenthantering. Lär dig mer om Salesforce Service Cloud
Service Cloud är en förstklassig kundserviceplattform där anställda från kontaktcenter till fältet förses med innovativa verktyg, enhetliga data och inbäddad utbildning för att leverera kundservice i världsklass som driver kundnöjdhet. Service Cloud gör det möjligt för pionjärer att leverera människofokuserad service på ett personligt, intelligent och pålitligt sätt på alla kanaler oavsett om det gäller meddelanden, communities, chatt, telefon, personliga möten eller IoT-signaler. Lär dig mer om Salesforce Service Cloud

Funktioner

  • Fakturering
  • Kontaktdatabas
  • Lagerhantering
  • Servicehistorik
  • Varningar / Meddelanden
  • GPS
  • Routing
  • Tidsur online
  • Citat / uppskattningar
  • Elektronisk underskrift
  • Kalenderhantering
  • Schemaläggning av underhåll
Hjälper små fältarbetesföretag att växa med en modern lösning. Schemalägg och sänd ut tekniker. Molnbaserad administration och mobilappar. Lär dig mer om Repair-CRM
Uppdraget är att hjälpa små fältarbetesföretag att växa med en modern fältarbeteslösning. Schemalägg och skicka ut tekniker och följ deras framsteg med GPS. Prisvärd (från 25 USD/användare/månad), vilket gör den idealisk för företag med 3–15 tekniker. Molnbaserad administration och mobilappar. Tillgångsspårning, foto- och signaturinsamling. Starta en gratis provperiod (inget kreditkort krävs) Lär dig mer om Repair-CRM

Funktioner

  • Fakturering
  • Kontaktdatabas
  • Lagerhantering
  • Servicehistorik
  • Varningar / Meddelanden
  • GPS
  • Routing
  • Tidsur online
  • Citat / uppskattningar
  • Elektronisk underskrift
  • Kalenderhantering
  • Schemaläggning av underhåll
GSMtasks optimerar och hanterar hela din mobila fordonspark med förare, kurirer och tekniker. Lär dig mer om GSMtasks
Med GSMtasks programvara för leveranshantering kan kurirer och tekniker enkelt hantera och analysera sina leveranser och uppgifter. En intuitiv app för chaufförer, en webbaserad instrumentbräda i realtid för speditörer, automatiska SMS-aviseringar och spårning av chaufförer för dina kunder. API möjliggör integrering med dina nuvarande system inklusive CRM, lager osv. Lär dig mer om GSMtasks

Funktioner

  • Fakturering
  • Kontaktdatabas
  • Lagerhantering
  • Servicehistorik
  • Varningar / Meddelanden
  • GPS
  • Routing
  • Tidsur online
  • Citat / uppskattningar
  • Elektronisk underskrift
  • Kalenderhantering
  • Schemaläggning av underhåll
Mobilapp för fälttekniker och EyeOnTask-lösning (Admin Portal) för fält- och tjänstehantering. Lär dig mer om EyeOnTask
Om ditt företag erbjuder fältarbete beror en stor del av framgångarna enbart på hur framgångsrik din mobila arbetsstyrka är. EyeOnTask är det mest prisvärda verktyget som gör att du enkelt kan hantera dina kunder, jobb, lager och fakturor. Skapa offerter och omvandla dem till jobb, möjlighet att skapa flera tjänster och tilldela flera fältarbetare under ett enda jobb, platsspårning i realtid, anpassade formulär, anpassad fakturering, kundlagerhantering och transaktionshistorik. Lär dig mer om EyeOnTask

Funktioner

  • Fakturering
  • Kontaktdatabas
  • Lagerhantering
  • Servicehistorik
  • Varningar / Meddelanden
  • GPS
  • Routing
  • Tidsur online
  • Citat / uppskattningar
  • Elektronisk underskrift
  • Kalenderhantering
  • Schemaläggning av underhåll
Hantera mobila personalstyrkor med Synchroteam-programvara för FSM. Skapa din gratis provperiod på minder än en minut. Live-support. Lär dig mer om Synchroteam
Hantera rörliga arbetsstyrkor effektivt, förenkla affärsprocesser och optimera kostnader med Synchroteam-programvara för FSM. Synkroteam har funktioner som spårning, schemaläggning, leverans, kalender, jobbhantering, rapportering, CRM, tidsuppföljning, fakturering och kartor. Molnbaserad SaaS med mobilappar för iOS och Android. Integreras med QuickBooks and Zoho. Skapa en kostnadsfri testversion på 1 minut och organisera dig med deras prisvärda, kraftfulla och anpassningsbara servicelösning. Live-support. Lär dig mer om Synchroteam

Funktioner

  • Fakturering
  • Kontaktdatabas
  • Lagerhantering
  • Servicehistorik
  • Varningar / Meddelanden
  • GPS
  • Routing
  • Tidsur online
  • Citat / uppskattningar
  • Elektronisk underskrift
  • Kalenderhantering
  • Schemaläggning av underhåll
Jotform Enterprise erbjuder en allt i ett-plattform för fältservicehantering.
Hantera uppgifter ute på fältet som en expert med Jotform Enterprise. Samla in och schemalägg arbetsordrar, ta emot betalningar, få feedback från kunder och mycket mer. Samtidigt som du gör allt detta behåller du full kontroll över dina data tack vare de avancerade säkerhetsfunktionerna och helt anpassningsbara behörighetsinställningarna. Boka en demo idag för att lära dig hur Jotform Enterprise kan hjälpa till att effektivisera dina affärsprocesser. Lär dig mer om Jotform

Funktioner

  • Fakturering
  • Kontaktdatabas
  • Lagerhantering
  • Servicehistorik
  • Varningar / Meddelanden
  • GPS
  • Routing
  • Tidsur online
  • Citat / uppskattningar
  • Elektronisk underskrift
  • Kalenderhantering
  • Schemaläggning av underhåll
UpKeep rankas som den främsta mobila programvaran för fältservicehantering för att effektivisera arbetsordrar, anläggning och kapitalförvaltning.
UpKeeps programvara för fälttjänstledning är en modern lösning för underhåll och kapitalförvaltning för ditt team. UpKeep är lätt att komma åt när som helst, från skrivbordet och telefonen och till och med surfplattan. Skapa arbetsordrar snabbt, få meddelanden när uppgifter uppdateras och få aviseringar direkt från din app när tillgångar försvinner, vilket gör att din verksamhet fungerar mer effektivt än någonsin tidigare. 100 % gratis nedladdning och registrering. Lär dig mer om UpKeep

Funktioner

  • Fakturering
  • Kontaktdatabas
  • Lagerhantering
  • Servicehistorik
  • Varningar / Meddelanden
  • GPS
  • Routing
  • Tidsur online
  • Citat / uppskattningar
  • Elektronisk underskrift
  • Kalenderhantering
  • Schemaläggning av underhåll
Bluebeam ger entreprenörer tillgång till intuitiva och anpassningsbara verktyg för att utföra uppgifter på språng, hålla kontakten och vinna fler jobb.
Förenkla uppgifter från början till slut: Vinn fler anbud med exakta och intuitiva verktyg för mängdavtagning och beräkning. Du kan också hantera ronderingar, informationsförfrågningar (RFI:er) och underlagsgranskningar på språng med Fältverktyg i Bluebeam Cloud, vår webb- och mobillösning som är fullt kompatibel med dina PDF- och Studio-filer från Revu. Bluebeam innehåller mycket anpassningsbara markerings- och mätverktyg som kan användas för att snabba på en rad genomgående arbetsflöden (granskningar, beräkningar, informationsförfrågningar (RFI:er) och underlag) snabbare. Lär dig mer om Bluebeam Revu

Funktioner

  • Fakturering
  • Kontaktdatabas
  • Lagerhantering
  • Servicehistorik
  • Varningar / Meddelanden
  • GPS
  • Routing
  • Tidsur online
  • Citat / uppskattningar
  • Elektronisk underskrift
  • Kalenderhantering
  • Schemaläggning av underhåll
En uppsättning integrerade affärsappar för CRM, POS, webbplats, e-handel, försäljning, bokföring, lager, HR, projekt och marknadsföring.
Odoo är en helintegrerad, anpassningsbar svit av affärsapplikationer med öppen källkod. En majoritet av verksamhetsbehoven, som kundrelationer (customer relations management, CRM), försäljning, projekt, tillverkning, lager och redovisning, uppfylls genom denna allt-i-ett-lösning. Odoo är utformad för att uppfylla företagets behov oavsett storlek och budget. Lär dig mer om Odoo

Funktioner

  • Fakturering
  • Kontaktdatabas
  • Lagerhantering
  • Servicehistorik
  • Varningar / Meddelanden
  • GPS
  • Routing
  • Tidsur online
  • Citat / uppskattningar
  • Elektronisk underskrift
  • Kalenderhantering
  • Schemaläggning av underhåll
Ruttkaoset kan nu lösas med Route4Me. Route4Me är extremt lätt att använda och låter dig skapa, dela, hantera och köra optimerade rutter
Ruttkaoset kan nu lösas med Route4Me. Route4Me är extremt lätt att använda och låter dig skapa, dela, hantera och köra optimerade rutter på bara några sekunder. Passar perfekt för fältarbete, fältförsäljning, fältmarknadsföring, fältvarupresentationer, områdeshantering och alla verksamheter som kräver optimering av sista transportsträckan. Route4Me erbjuder en mycket populär ruttsekvenserings- och optimeringsprogramvara för småföretag och företag och har över 27 000 kunder. Lär dig mer om Route4Me

Funktioner

  • Fakturering
  • Kontaktdatabas
  • Lagerhantering
  • Servicehistorik
  • Varningar / Meddelanden
  • GPS
  • Routing
  • Tidsur online
  • Citat / uppskattningar
  • Elektronisk underskrift
  • Kalenderhantering
  • Schemaläggning av underhåll
Hanteringsprogram som hjälper dig att organisera och driva städföretag med förenklad schemaläggning och besökspåminnelser.
ZenMaid utvecklades 2013 av tidigare städfirmeägare som ägnade mindre än en timme om dagen åt att sköta sitt företag med hjälp av specialutvecklad teknik. Vårt mål är att inte bara hjälpa dig att organisera ditt schema och ditt företag, utan också hjälpa dig att få din städfirma att växa utan att behöva arbeta mer. Kunder som väljer den här tjänsten märker snart att färre uteblir från bokningar, deras anställda är bättre informerade och kunderna är nöjdare och mer benägna att rekommendera ditt företag till andra. Lär dig mer om ZenMaid

Funktioner

  • Fakturering
  • Kontaktdatabas
  • Lagerhantering
  • Servicehistorik
  • Varningar / Meddelanden
  • GPS
  • Routing
  • Tidsur online
  • Citat / uppskattningar
  • Elektronisk underskrift
  • Kalenderhantering
  • Schemaläggning av underhåll
Allt i ett-lösning byggd för fälttjänster. Registrera alla materialpålägg och fakturerbara timmar. Offert, schemaläggning, spårning och faktura.
Fergus ger dig alla verktyg du behöver för att hantera hundratals jobb och schemalägga ditt team på fältet, oavsett var du befinner dig. Tilldela uppgifter, schemalägg personal på distans, spåra team och bli kvitt onödig administration på ett och samma ställe. Ge ditt team allt de behöver för att få jobbet gjort, inklusive jobbinformation i realtid och tidtagning. Kom igång idag och se varför tusentals fälttjänstföretag i Australien och Nya Zeeland använder Fergus. Lär dig mer om Fergus

Funktioner

  • Fakturering
  • Kontaktdatabas
  • Lagerhantering
  • Servicehistorik
  • Varningar / Meddelanden
  • GPS
  • Routing
  • Tidsur online
  • Citat / uppskattningar
  • Elektronisk underskrift
  • Kalenderhantering
  • Schemaläggning av underhåll
OptimoRoute får jobbet gjort. Den lättanvända programvaran planerar och optimerar rutter för fälttjänsttekniker på några sekunder.
OptimoRoute hjälper fälttjänstledningsföretag att erbjuda enastående service. OptimoRoute använder sofistikerade algoritmer för att planera och optimera rutterna på bara några sekunder. Under ett enkelt gränssnitt finns det ett oändligt utbud av trick, funktioner och genvägar. Programvaran är enkel att använda, anpassar sig efter dina behov och får jobbet gjort. OptimoRoutes kunder sänker sina utgifter för bränsle och körning med 20 % och frigör tid för viktigare saker – som att få företaget att växa. Lär dig mer om OptimoRoute

Funktioner

  • Fakturering
  • Kontaktdatabas
  • Lagerhantering
  • Servicehistorik
  • Varningar / Meddelanden
  • GPS
  • Routing
  • Tidsur online
  • Citat / uppskattningar
  • Elektronisk underskrift
  • Kalenderhantering
  • Schemaläggning av underhåll
Bygg kraftfulla formulär online med vår dra-och-släpp-byggare. Samla in handlingsbar data, integrera med andra appar och automatisera arbetsflöden."
Zoho Forms är en formulärbyggare utan kodning, som drar och släpper formulär online och skapar formulär för alla ändamål. Den erbjuder olika anpassningsalternativ, stöder uppgiftstilldelning, godkännandearbetsflöden och är även responsiv för mobila webbläsare. Zoho Forms integrerar väl med andra Zoho-produkter, Salesforce, Google Apps med mera. Zoho Forms erbjuder också inbyggda iOS- och Android-applikationer som låter dig skapa formulär och samla in data från din mobila enhet, vilket fungerar offline också! Lär dig mer om Zoho Forms

Funktioner

  • Fakturering
  • Kontaktdatabas
  • Lagerhantering
  • Servicehistorik
  • Varningar / Meddelanden
  • GPS
  • Routing
  • Tidsur online
  • Citat / uppskattningar
  • Elektronisk underskrift
  • Kalenderhantering
  • Schemaläggning av underhåll
Smart mobil plattform för granskning och inspektioner. Det effektiva sättet för att förbättra kvalitet, säkerhet, driftsstandarder och efterlevnad.
Smart mobilapp och komplett lösning för datainsamling och granskning ute på fältet. Planera och schemalägg kontroller, utför mobila granskningar på din favoritenhet (även offline) och tilldela omedelbart korrigerande uppgifter. Efter en inspektion kan du omedelbart generera insiktsfulla rapporter och automatiskt skicka dem till rätt personer för information i realtid. Den avancerade instrumentbrädan för analys ger dig oöverträffade insikter i din verksamhet och maximerar din ROI. Enkel och prisvärd lösning för yrkesverksamma. Lär dig mer om GoAudits

Funktioner

  • Fakturering
  • Kontaktdatabas
  • Lagerhantering
  • Servicehistorik
  • Varningar / Meddelanden
  • GPS
  • Routing
  • Tidsur online
  • Citat / uppskattningar
  • Elektronisk underskrift
  • Kalenderhantering
  • Schemaläggning av underhåll
LetsBuild är en byggprojektledning i realtid som fungerar. Tillgänglig både på webben och som en applikation för fältrapportering för byggbranschen.
LetsBuild är en plattform för byggprojektledning i realtid för byggbranschen. Från början till slut stödjer LetsBuild byggnationsfasen. LetsBuild tillhandahåller: kommunikation i realtid från byggarbetsplats till kontor, lättanvänd fältrapportering, översikt och insikter i alla byggprojekt, enkel rapporter med ett klick på alla dina projekt och många integrationer med andra verktyg. Gör som smarta byggföretag från mer än 35 länder och välj LetsBuild. Lär dig mer om LetsBuild

Funktioner

  • Fakturering
  • Kontaktdatabas
  • Lagerhantering
  • Servicehistorik
  • Varningar / Meddelanden
  • GPS
  • Routing
  • Tidsur online
  • Citat / uppskattningar
  • Elektronisk underskrift
  • Kalenderhantering
  • Schemaläggning av underhåll
CleanMaint hjälper interna team att bättre hantera de hårda kraven för sanerings- och säkerhetsanläggningar.
CleanMaint är en molnbaserad programvara för hantering av städtjänster. Förbättra ditt försvar mot spridning av infektioner genom att ge teamen möjlighet att bättre hantera dagens hårda rengöringskrav för att säkerställa anläggningarnas säkerhet och sanitet. CleanMaint bygger på det beprövade eMaint CMMS-systemet och kan hantera scheman och resurser, mappa arbetsordrar till fysiska zoner, spåra efterlevnad i realtid, kontrollera lager för personlig skyddsutrustning (personal protective equipment, PPE) och rengöringsmaterial samt generera anpassade och delbara rapporter. Lär dig mer om CleanMaint

Funktioner

  • Fakturering
  • Kontaktdatabas
  • Lagerhantering
  • Servicehistorik
  • Varningar / Meddelanden
  • GPS
  • Routing
  • Tidsur online
  • Citat / uppskattningar
  • Elektronisk underskrift
  • Kalenderhantering
  • Schemaläggning av underhåll
Pålitlig vaktmästarprogramvara som sparar tid och pengar åt kommersiella städföretag genom att göra deras dagliga verksamhet smidigare.
Betrodd kommersiell vaktmästarprogramvara. Swept är enkel, smart vaktmästarprogramvara som utformats speciellt för städbranschen. De lätthanterliga och intuitiva vaktmästarfunktionerna inkluderar tidsuppföljning, schemaläggning, inspektion, meddelanden, problemrapportering och mer. Swepts uppdrag är att hjälpa städbolag att behålla sina städare och kunder genom att effektivisera kommunikationen mellan chefer och anställda och ge dem en konkurrensfördel. Lär dig mer om Swept

Funktioner

  • Fakturering
  • Kontaktdatabas
  • Lagerhantering
  • Servicehistorik
  • Varningar / Meddelanden
  • GPS
  • Routing
  • Tidsur online
  • Citat / uppskattningar
  • Elektronisk underskrift
  • Kalenderhantering
  • Schemaläggning av underhåll
Flexibel och användarvänlig programvara som gör det möjligt för företag i branschen att effektivisera hur de registrerar, organiserar och spårar arbetet.
Med Sitemates flexibla projekthanteringsprogramvara Dashpivot kan företag digitalisera och förenkla hur de registrerar, organiserar och spårar arbetet, vilket gör dem smartare och mer produktiva på kontoret och på plats. Dashpivot är byggd för industrin (bygg, infrastruktur, el, gruvdrift, olja och gas med mera) och är utformad för att fungera över alla funktioner. Programvaran används av tusentals ingenjörer, förmän, projektledare och företag i alla storlekar i över 80 länder. Lär dig mer om Dashpivot

Funktioner

  • Fakturering
  • Kontaktdatabas
  • Lagerhantering
  • Servicehistorik
  • Varningar / Meddelanden
  • GPS
  • Routing
  • Tidsur online
  • Citat / uppskattningar
  • Elektronisk underskrift
  • Kalenderhantering
  • Schemaläggning av underhåll
Tookan är en framtidsklar och användarfärdig leveransprogramvara som hjälper företag att effektivisera sin leveransverksamhet.
Tookan är en helt anpassad heltäckande fälthanteringslösning för att hantera företagsresurser. Företag kan förbättra sina leveranstjänster med optimerade rutter och realtidsspårning. Programvaran effektiviserar inte bara all din affärsverksamhet, utan sparar även tid och pengar med sitt intelligenta ledningssystem. Tookan erbjuder en app för agenter och en instrumentbräda för chefer med funktioner som aviseringar och varningar, streckkodsskanning, GPS-baserade rapporter osv. Lär dig mer om Tookan

Funktioner

  • Fakturering
  • Kontaktdatabas
  • Lagerhantering
  • Servicehistorik
  • Varningar / Meddelanden
  • GPS
  • Routing
  • Tidsur online
  • Citat / uppskattningar
  • Elektronisk underskrift
  • Kalenderhantering
  • Schemaläggning av underhåll
Ta aktivt reda på vem, vad, när, varför, var (GPS) och hur mycket (USD). Från 5 USD/licens/månad eller obegränsad basåtkomst för endast 199 USD/månad
Intelligent hanteringsplattform med GPS och meddelandeöversättning (över 100 språk). Inget kontrakt (starta eller säg upp när som helst). Från 5 USD/licens/mån. Eller obegränsad grundläggande åtkomst för endast 199 USD/månad. Tre appar för dina kunder, fältarbetare och administratörer. Skalbart från 1 till 10 000 anställda. Undvik dubbelbokningar med ett system för personaltillgänglighet. Dela dokument och bilder i realtid och globalt... ==> Är du osäker på vem som är bäst lämpad för jobbet? Fråga bara din digitala sherpa, de vet svaret baserat på dina anpassade kriterier Lär dig mer om AI Field Management

Funktioner

  • Fakturering
  • Kontaktdatabas
  • Lagerhantering
  • Servicehistorik
  • Varningar / Meddelanden
  • GPS
  • Routing
  • Tidsur online
  • Citat / uppskattningar
  • Elektronisk underskrift
  • Kalenderhantering
  • Schemaläggning av underhåll
Få jobbet vunnit, gjort och betalt med den okomplicerade appen som är gjord bara för hantverkare. Offerter, fakturor, schemaläggning, betalningar klicka, klicka, klar.
YourTradebase är kapad av hantverkare för hantverkare. En jättesnabb, enkel app som hjälper dig att vinna, utföra, och få betalt för jobbet. Skriv offerter och fakturor, få kundens godkännande, schemalägg arbete, ta emot betalningar, hantera team, gör anteckningar och håll alla informerade, när som helst, på alla enheter. Det är snabbt, enkelt och det sparar i genomsnitt en dag i veckan på pappersarbete, vilket ger dig mer tid att utveckla din verksamhet och göra de saker du älskar. Pröva lite med en 30-dagars gratis provperiod. Lär dig mer om YourTradebase

Funktioner

  • Fakturering
  • Kontaktdatabas
  • Lagerhantering
  • Servicehistorik
  • Varningar / Meddelanden
  • GPS
  • Routing
  • Tidsur online
  • Citat / uppskattningar
  • Elektronisk underskrift
  • Kalenderhantering
  • Schemaläggning av underhåll
eLogii är en ledande programvara för fälttjänstledning som automatiserar ruttoptimering och avsändning för HVAC och fältarbete.
eLogii är en ledande molnbaserad ruttläggningsprogramvara för flera stopp för HVAC och fältarbetarföretag. eLogii förenar logistiken från upphämtnings- och avlämningsplanering till ruttläggning och optimering och hjälper dig att enkelt hantera fältarbete över hela din verksamhet. Med eLogii kan du automatisera avsändning, få synlighet i realtid för tekniker, fordon och servicebesök, hämta leveransbevis och servicetid med kunderna. Lär dig mer om eLogii

Funktioner

  • Fakturering
  • Kontaktdatabas
  • Lagerhantering
  • Servicehistorik
  • Varningar / Meddelanden
  • GPS
  • Routing
  • Tidsur online
  • Citat / uppskattningar
  • Elektronisk underskrift
  • Kalenderhantering
  • Schemaläggning av underhåll
Programvara för visuell planering för att spåra alla typer av resurser, robust och användarvänlig.
Genom att använda visuell planering för fältservicehantering kan du få en användarvänlig applikation som uppfyller alla dina specifika krav för att hantera din eftermarknadsverksamhet, tilldela dina team, planera dina ingrepp och enkelt spåra dina kunders behov. Visuell planering ger dig insyn i din tilldelning av resurser och hjälper till att öka effektiviteten för ditt fältserviceteam. Att slippa förseningar, dubbelbokningar och obetalda jobb är bara ett klick bort. Lär dig mer om Visual Planning

Funktioner

  • Fakturering
  • Kontaktdatabas
  • Lagerhantering
  • Servicehistorik
  • Varningar / Meddelanden
  • GPS
  • Routing
  • Tidsur online
  • Citat / uppskattningar
  • Elektronisk underskrift
  • Kalenderhantering
  • Schemaläggning av underhåll
En affärsprogramvara som har utformats för att maximera produktiviteten och effektiviteten hos fältbaserad personal genom att göra kontoret helt papperslöst.
Fieldmotion tillhandahåller en molnbaserad digital plattform för fältarbetare, som möjliggör datainsamling i realtid, inställningar för avtalade tider, effektiv kommunikation, beslut i realtid, ansvar för och övervakning av tidsplanering. Fieldmotion-plattformen är intuitiv och enkel att använda, vilket innebär att den kan användas direkt när den levereras och gör den attraktiv för företag som vill komma igång snabbt. Lär dig mer om FIELDMOTION

Funktioner

  • Fakturering
  • Kontaktdatabas
  • Lagerhantering
  • Servicehistorik
  • Varningar / Meddelanden
  • GPS
  • Routing
  • Tidsur online
  • Citat / uppskattningar
  • Elektronisk underskrift
  • Kalenderhantering
  • Schemaläggning av underhåll