Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Fälttjänsthanteringsprogram

42 resultat
OptimoRoute får jobbet gjort. Den lättanvända programvaran planerar och optimerar rutter för fälttjänsttekniker på några sekunder. Lär dig mer om OptimoRoute
OptimoRoute hjälper fälttjänstledningsföretag att erbjuda enastående service. OptimoRoute använder sofistikerade algoritmer för att planera och optimera rutterna på bara några sekunder. Under ett enkelt gränssnitt finns det ett oändligt utbud av trick, funktioner och genvägar. Programvaran är enkel att använda, anpassar sig efter dina behov och får jobbet gjort. OptimoRoutes kunder sänker sina utgifter för bränsle och körning med 20 % och frigör tid för viktigare saker – som att få företaget att växa. Lär dig mer om OptimoRoute

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Leveranshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Routing
  • Tidsur online
  • Elektronisk underskrift
Hjälper små fältarbetesföretag att växa med en modern lösning. Schemalägg och sänd ut tekniker. Molnbaserad administration och mobilappar. Lär dig mer om Repair-CRM
Uppdraget är att hjälpa små fältarbetesföretag att växa med en modern fältarbeteslösning. Schemalägg och skicka ut tekniker och följ deras framsteg med GPS. Prisvärd (från 25 USD/användare/månad), vilket gör den idealisk för företag med 3–15 tekniker. Molnbaserad administration och mobilappar. Tillgångsspårning, foto- och signaturinsamling. Starta en gratis provperiod (inget kreditkort krävs) Lär dig mer om Repair-CRM

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Leveranshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Routing
  • Tidsur online
  • Elektronisk underskrift
Mobilapp för fälttekniker och EyeOnTask-lösning (Admin Portal) för fält- och tjänstehantering. Lär dig mer om EyeOnTask
Om ditt företag erbjuder fältarbete beror en stor del av framgångarna enbart på hur framgångsrik din mobila arbetsstyrka är. EyeOnTask är det mest prisvärda verktyget som gör att du enkelt kan hantera dina kunder, jobb, lager och fakturor. Skapa offerter och omvandla dem till jobb, möjlighet att skapa flera tjänster och tilldela flera fältarbetare under ett enda jobb, platsspårning i realtid, anpassade formulär, anpassad fakturering, kundlagerhantering och transaktionshistorik. Lär dig mer om EyeOnTask

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Leveranshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Routing
  • Tidsur online
  • Elektronisk underskrift
Hantera mobila personalstyrkor med Synchroteam-programvara för FSM. Skapa din gratis provperiod på minder än en minut. Live-support. Lär dig mer om Synchroteam
Hantera rörliga arbetsstyrkor effektivt, förenkla affärsprocesser och optimera kostnader med Synchroteam-programvara för FSM. Synkroteam har funktioner som spårning, schemaläggning, leverans, kalender, jobbhantering, rapportering, CRM, tidsuppföljning, fakturering och kartor. Molnbaserad SaaS med mobilappar för iOS och Android. Integreras med QuickBooks and Zoho. Skapa en kostnadsfri testversion på 1 minut och organisera dig med deras prisvärda, kraftfulla och anpassningsbara servicelösning. Live-support. Lär dig mer om Synchroteam

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Leveranshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Routing
  • Tidsur online
  • Elektronisk underskrift
En uppsättning integrerade affärsappar för CRM, POS, webbplats, e-handel, försäljning, bokföring, lager, HR, projekt och marknadsföring. Lär dig mer om Odoo
Odoo är en helintegrerad, anpassningsbar svit av affärsapplikationer med öppen källkod. En majoritet av verksamhetsbehoven, som kundrelationer (customer relations management, CRM), försäljning, projekt, tillverkning, lager och redovisning, uppfylls genom denna allt-i-ett-lösning. Odoo är utformad för att uppfylla företagets behov oavsett storlek och budget. Lär dig mer om Odoo

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Leveranshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Routing
  • Tidsur online
  • Elektronisk underskrift
Smart mobil plattform för granskning och inspektioner. Det effektiva sättet för att förbättra kvalitet, säkerhet, driftsstandarder och efterlevnad. Lär dig mer om GoAudits
Smart mobilapp och komplett lösning för datainsamling och granskning ute på fältet. Planera och schemalägg kontroller, utför mobila granskningar på din favoritenhet (även offline) och tilldela omedelbart korrigerande uppgifter. Efter en inspektion kan du omedelbart generera insiktsfulla rapporter och automatiskt skicka dem till rätt personer för information i realtid. Den avancerade instrumentbrädan för analys ger dig oöverträffade insikter i din verksamhet och maximerar din ROI. Enkel och prisvärd lösning för yrkesverksamma. Lär dig mer om GoAudits

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Leveranshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Routing
  • Tidsur online
  • Elektronisk underskrift
Ruttkaoset kan nu lösas med Route4Me. Route4Me är extremt lätt att använda och låter dig skapa, dela, hantera och köra optimerade rutter Lär dig mer om Route4Me
Ruttkaoset kan nu lösas med Route4Me. Route4Me är extremt lätt att använda och låter dig skapa, dela, hantera och köra optimerade rutter på bara några sekunder. Passar perfekt för fältarbete, fältförsäljning, fältmarknadsföring, fältvarupresentationer, områdeshantering och alla verksamheter som kräver optimering av sista transportsträckan. Route4Me erbjuder en mycket populär ruttsekvenserings- och optimeringsprogramvara för småföretag och företag och har över 27 000 kunder. Lär dig mer om Route4Me

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Leveranshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Routing
  • Tidsur online
  • Elektronisk underskrift
Programvara för visuell planering för att spåra alla typer av resurser, robust och användarvänlig. Lär dig mer om Visual Planning
Genom att använda visuell planering för fältservicehantering kan du få en användarvänlig applikation som uppfyller alla dina specifika krav för att hantera din eftermarknadsverksamhet, tilldela dina team, planera dina ingrepp och enkelt spåra dina kunders behov. Visuell planering ger dig insyn i din tilldelning av resurser och hjälper till att öka effektiviteten för ditt fältserviceteam. Att slippa förseningar, dubbelbokningar och obetalda jobb är bara ett klick bort. Lär dig mer om Visual Planning

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Leveranshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Routing
  • Tidsur online
  • Elektronisk underskrift
EQUP är en molnbaserad CRM-programvara som hjälper till att automatisera marknadsföring, försäljning och fakturering. Lär dig mer om EQUP
EQUP är en molnbaserad CRM-programvara som hjälper till att automatisera marknadsföring, försäljning och fakturering. EQUP har utformats för att överbrygga den klyfta som finns mellan befintliga lösningar och småföretagarnas behov. Saker som ingen annan erbjuder: - Gemensamma lager. - Gratisversionen har inga funktionsbegränsningar. - Dedikerade kontoansvariga. - Branschspecifika lösningar. Lär dig mer om EQUP

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Leveranshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Routing
  • Tidsur online
  • Elektronisk underskrift
Lösning för fälttjänstledning som utformats för att förbättra produktiviteten i företaget och processer, arbetsflöden och humankapital. Lär dig mer om MIMS
MIMS är en avancerad programvarulösning för fältledning som har utformats för att förbättra driftseffektiviteten i företag och processer, arbetsflöden och humankapital. Detta maskinstödda ramverk av verktyg kan nås via mobil, webben och bärbar utrustning, vilket gör det möjligt för anställda att skapa och uppdatera viktiga arbetsrelaterade frågor på daglig basis i realtid. Kunderna upplever betydande vinster på upp till 40 % i effektivitet och minskningar på 20 % i driftskostnader. Lär dig mer om MIMS

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Leveranshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Routing
  • Tidsur online
  • Elektronisk underskrift
Freshdesk är en lättanvänd kundtjänstprogramvara som hjälper över 40 000 företag över hela världen att skapa fantastiska kundupplevelser.
Freshdesk är ett molnbaserat hjälpdesk-system som erbjuder kraftfulla lösningar för kundservice. Freshdesk förenar konversationer från e-post, telefon, webb, chatt och sociala medier och hjälper dig att smidigt lösa problem över olika kanaler. Med Freshdesk kan du också automatisera arbetsflöden, erbjuda bekväma självbetjäningsalternativ, hantera servicenivåavtal och generera rapporter. Freshdesk används av över 40 000 kunder, inklusive Bridgestone, HP, Harvard University och DHL. Lär dig mer om Freshdesk

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Leveranshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Routing
  • Tidsur online
  • Elektronisk underskrift
UpKeep rankas som den främsta mobila programvaran för fältservicehantering för att effektivisera arbetsordrar, anläggning och kapitalförvaltning.
UpKeeps programvara för fälttjänstledning är en modern lösning för underhåll och kapitalförvaltning för ditt team. UpKeep är lätt att komma åt när som helst, från skrivbordet och telefonen och till och med surfplattan. Skapa arbetsordrar snabbt, få meddelanden när uppgifter uppdateras och få aviseringar direkt från din app när tillgångar försvinner, vilket gör att din verksamhet fungerar mer effektivt än någonsin tidigare. 100 % gratis nedladdning och registrering. Lär dig mer om UpKeep

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Leveranshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Routing
  • Tidsur online
  • Elektronisk underskrift
Jotform Enterprise erbjuder en allt i ett-plattform för fältservicehantering.
Hantera uppgifter ute på fältet som en expert med Jotform Enterprise. Samla in och schemalägg arbetsordrar, ta emot betalningar, få feedback från kunder och mycket mer. Samtidigt som du gör allt detta behåller du full kontroll över dina data tack vare de avancerade säkerhetsfunktionerna och helt anpassningsbara behörighetsinställningarna. Boka en demo idag för att lära dig hur Jotform Enterprise kan hjälpa till att effektivisera dina affärsprocesser. Lär dig mer om Jotform

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Leveranshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Routing
  • Tidsur online
  • Elektronisk underskrift
Bluebeam ger entreprenörer tillgång till intuitiva och anpassningsbara verktyg för att utföra uppgifter på språng, hålla kontakten och vinna fler jobb.
Förenkla uppgifter från början till slut: Vinn fler anbud med exakta och intuitiva verktyg för mängdavtagning och beräkning. Du kan också hantera ronderingar, informationsförfrågningar (RFI:er) och underlagsgranskningar på språng med Fältverktyg i Bluebeam Cloud, vår webb- och mobillösning som är fullt kompatibel med dina PDF- och Studio-filer från Revu. Bluebeam innehåller mycket anpassningsbara markerings- och mätverktyg som kan användas för att snabba på en rad genomgående arbetsflöden (granskningar, beräkningar, informationsförfrågningar (RFI:er) och underlag) snabbare. Lär dig mer om Bluebeam Revu

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Leveranshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Routing
  • Tidsur online
  • Elektronisk underskrift
Leverera ännu snabbare verksamhetskritisk service med incidenthantering.
Service Cloud är en förstklassig kundserviceplattform där anställda från kontaktcenter till fältet förses med innovativa verktyg, enhetliga data och inbäddad utbildning för att leverera kundservice i världsklass som driver kundnöjdhet. Service Cloud gör det möjligt för pionjärer att leverera människofokuserad service på ett personligt, intelligent och pålitligt sätt på alla kanaler oavsett om det gäller meddelanden, communities, chatt, telefon, personliga möten eller IoT-signaler. Lär dig mer om Salesforce Service Cloud

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Leveranshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Routing
  • Tidsur online
  • Elektronisk underskrift
Allt i ett-lösning byggd för fälttjänster. Registrera alla materialpålägg och fakturerbara timmar. Offert, schemaläggning, spårning och faktura.
Fergus ger dig alla verktyg du behöver för att hantera hundratals jobb och schemalägga ditt team på fältet, oavsett var du befinner dig. Tilldela uppgifter, schemalägg personal på distans, spåra team och bli kvitt onödig administration på ett och samma ställe. Ge ditt team allt de behöver för att få jobbet gjort, inklusive jobbinformation i realtid och tidtagning. Kom igång idag och se varför tusentals fälttjänstföretag i Australien och Nya Zeeland använder Fergus. Lär dig mer om Fergus

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Leveranshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Routing
  • Tidsur online
  • Elektronisk underskrift
Hanteringsprogram som hjälper dig att organisera och driva städföretag med förenklad schemaläggning och besökspåminnelser.
ZenMaid utvecklades 2013 av tidigare städfirmeägare som ägnade mindre än en timme om dagen åt att sköta sitt företag med hjälp av specialutvecklad teknik. Vårt mål är att inte bara hjälpa dig att organisera ditt schema och ditt företag, utan också hjälpa dig att få din städfirma att växa utan att behöva arbeta mer. Kunder som väljer den här tjänsten märker snart att färre uteblir från bokningar, deras anställda är bättre informerade och kunderna är nöjdare och mer benägna att rekommendera ditt företag till andra. Lär dig mer om ZenMaid

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Leveranshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Routing
  • Tidsur online
  • Elektronisk underskrift
LetsBuild är en byggprojektledning i realtid som fungerar. Tillgänglig både på webben och som en applikation för fältrapportering för byggbranschen.
LetsBuild är en plattform för byggprojektledning i realtid för byggbranschen. Från början till slut stödjer LetsBuild byggnationsfasen. LetsBuild tillhandahåller: kommunikation i realtid från byggarbetsplats till kontor, lättanvänd fältrapportering, översikt och insikter i alla byggprojekt, enkel rapporter med ett klick på alla dina projekt och många integrationer med andra verktyg. Gör som smarta byggföretag från mer än 35 länder och välj LetsBuild. Lär dig mer om LetsBuild

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Leveranshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Routing
  • Tidsur online
  • Elektronisk underskrift
Bygg kraftfulla formulär online med vår dra-och-släpp-byggare. Samla in handlingsbar data, integrera med andra appar och automatisera arbetsflöden."
Zoho Forms är en formulärbyggare utan kodning, som drar och släpper formulär online och skapar formulär för alla ändamål. Den erbjuder olika anpassningsalternativ, stöder uppgiftstilldelning, godkännandearbetsflöden och är även responsiv för mobila webbläsare. Zoho Forms integrerar väl med andra Zoho-produkter, Salesforce, Google Apps med mera. Zoho Forms erbjuder också inbyggda iOS- och Android-applikationer som låter dig skapa formulär och samla in data från din mobila enhet, vilket fungerar offline också! Lär dig mer om Zoho Forms

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Leveranshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Routing
  • Tidsur online
  • Elektronisk underskrift
CleanMaint hjälper interna team att bättre hantera de hårda kraven för sanerings- och säkerhetsanläggningar.
CleanMaint är en molnbaserad programvara för hantering av städtjänster. Förbättra ditt försvar mot spridning av infektioner genom att ge teamen möjlighet att bättre hantera dagens hårda rengöringskrav för att säkerställa anläggningarnas säkerhet och sanitet. CleanMaint bygger på det beprövade eMaint CMMS-systemet och kan hantera scheman och resurser, mappa arbetsordrar till fysiska zoner, spåra efterlevnad i realtid, kontrollera lager för personlig skyddsutrustning (personal protective equipment, PPE) och rengöringsmaterial samt generera anpassade och delbara rapporter. Lär dig mer om CleanMaint

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Leveranshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Routing
  • Tidsur online
  • Elektronisk underskrift
Pålitlig vaktmästarprogramvara som sparar tid och pengar åt kommersiella städföretag genom att göra deras dagliga verksamhet smidigare.
Betrodd kommersiell vaktmästarprogramvara. Swept är enkel, smart vaktmästarprogramvara som utformats speciellt för städbranschen. De lätthanterliga och intuitiva vaktmästarfunktionerna inkluderar tidsuppföljning, schemaläggning, inspektion, meddelanden, problemrapportering och mer. Swepts uppdrag är att hjälpa städbolag att behålla sina städare och kunder genom att effektivisera kommunikationen mellan chefer och anställda och ge dem en konkurrensfördel. Lär dig mer om Swept

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Leveranshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Routing
  • Tidsur online
  • Elektronisk underskrift
Få jobbet vunnit, gjort och betalt med den okomplicerade appen som är gjord bara för hantverkare. Offerter, fakturor, schemaläggning, betalningar klicka, klicka, klar.
YourTradebase är kapad av hantverkare för hantverkare. En jättesnabb, enkel app som hjälper dig att vinna, utföra, och få betalt för jobbet. Skriv offerter och fakturor, få kundens godkännande, schemalägg arbete, ta emot betalningar, hantera team, gör anteckningar och håll alla informerade, när som helst, på alla enheter. Det är snabbt, enkelt och det sparar i genomsnitt en dag i veckan på pappersarbete, vilket ger dig mer tid att utveckla din verksamhet och göra de saker du älskar. Pröva lite med en 30-dagars gratis provperiod. Lär dig mer om YourTradebase

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Leveranshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Routing
  • Tidsur online
  • Elektronisk underskrift
Ta aktivt reda på vem, vad, när, varför, var (GPS) och hur mycket (USD). Från 5 USD/licens/månad eller obegränsad basåtkomst för endast 199 USD/månad
Intelligent hanteringsplattform med GPS och meddelandeöversättning (över 100 språk). Inget kontrakt (starta eller säg upp när som helst). Från 5 USD/licens/mån. Eller obegränsad grundläggande åtkomst för endast 199 USD/månad. Tre appar för dina kunder, fältarbetare och administratörer. Skalbart från 1 till 10 000 anställda. Undvik dubbelbokningar med ett system för personaltillgänglighet. Dela dokument och bilder i realtid och globalt... ==> Är du osäker på vem som är bäst lämpad för jobbet? Fråga bara din digitala sherpa, de vet svaret baserat på dina anpassade kriterier Lär dig mer om AI Field Management

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Leveranshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Routing
  • Tidsur online
  • Elektronisk underskrift
En affärsprogramvara som har utformats för att maximera produktiviteten och effektiviteten hos fältbaserad personal genom att göra kontoret helt papperslöst.
Fieldmotion tillhandahåller en molnbaserad digital plattform för fältarbetare, som möjliggör datainsamling i realtid, inställningar för avtalade tider, effektiv kommunikation, beslut i realtid, ansvar för och övervakning av tidsplanering. Fieldmotion-plattformen är intuitiv och enkel att använda, vilket innebär att den kan användas direkt när den levereras och gör den attraktiv för företag som vill komma igång snabbt. Lär dig mer om FIELDMOTION

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Leveranshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Routing
  • Tidsur online
  • Elektronisk underskrift
eLogii är en ledande programvara för fälttjänstledning som automatiserar ruttoptimering och avsändning för HVAC och fältarbete.
eLogii är en ledande molnbaserad ruttläggningsprogramvara för flera stopp för HVAC och fältarbetarföretag. eLogii förenar logistiken från upphämtnings- och avlämningsplanering till ruttläggning och optimering och hjälper dig att enkelt hantera fältarbete över hela din verksamhet. Med eLogii kan du automatisera avsändning, få synlighet i realtid för tekniker, fordon och servicebesök, hämta leveransbevis och servicetid med kunderna. Lär dig mer om eLogii

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Leveranshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Routing
  • Tidsur online
  • Elektronisk underskrift
GSMtasks optimerar och hanterar hela din mobila fordonspark med förare, kurirer och tekniker.
Med GSMtasks programvara för leveranshantering kan kurirer och tekniker enkelt hantera och analysera sina leveranser och uppgifter. En intuitiv app för chaufförer, en webbaserad instrumentbräda i realtid för speditörer, automatiska SMS-aviseringar och spårning av chaufförer för dina kunder. API möjliggör integrering med dina nuvarande system inklusive CRM, lager osv. Lär dig mer om GSMtasks

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Leveranshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Routing
  • Tidsur online
  • Elektronisk underskrift
Orderry är perfekt för serviceföretag. Jobbehandling, mobilappar för tekniker och chefer, enkel analys och rapportering.
I Orderry kan du enkelt hantera fältbokningar från din telefon, läsplatta eller dator. Den inbyggda kalendern hjälper dig att planera mobila personalens tid, skapa arbetsorder och överblicka resursernas arbetsbelastning. Gör det enklare att anpassa offerter, beräkna mer exakta uppskattningar och skicka ut fakturor som ser professionella ut – allt från en enda plattform. Förbättra andelen problem som löses direkt genom djupgående analys av varje teknikers prestanda. Spara tid på administratörsuppgifter och få mer gjort på fältet. Lär dig mer om Orderry

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Leveranshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Routing
  • Tidsur online
  • Elektronisk underskrift
Försäljnings- och schemaläggningsplattform för e-handel utformad för att öka försäljningen för tjänsteföretag med mobila och virtuella medarbetare.
MarketBox hjälper tjänsteföretag med mobila eller virtuella personalstyrkor att skala upp och växa med en försäljnings- och schemaläggningsplattform för e-handel. Med MarketBox kan företag hantera all kundförsäljning, tjänsteleverantörers tillgänglighet, resezoner, restid och betalningshantering via det anpassningsbara onlineverktyget för e-handel. MarketBox hjälper företag att växa och omvandla fler leads till försäljning med ett gränssnitt som är enkelt och engagerande för kunder att använda och automatisering som förenklar administrationen. Lär dig mer om MarketBox

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Leveranshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Routing
  • Tidsur online
  • Elektronisk underskrift
Förvandla din tjänst på plats, vilket möjliggör funktioner som visar dina kunder att de går längre än vad som krävs för att uppfylla deras behov.
Qualers molnbaserade fältservicelösning erbjuder åtkomst i realtid till nya arbetsordrar, kunddata och alla aspekter av din verksamhet. Aktivera funktioner som effektiviserar dina arbetsprocesser och eliminera tidskrävande manuellt arbete, vilket förbättrar din handläggningstid så du kan erbjuda bästa möjliga service. Lär dig mer om Qualer

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Leveranshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Routing
  • Tidsur online
  • Elektronisk underskrift
Specialbyggd programvara för små till medelstora företag som vill hantera och dra nytta av sin arbetsstyrka.
Med Service Proz kan ditt lilla företag drivas lika effektivt som ett stort företag. Med Service Proz CRM kan du skapa en professionell uppskattning, konvertera till en arbetsorder, schemalägga i kalendern och slutföra arbetsordern. Alla data, såsom bilder, anteckningar, meddelanden och pengar lagras i historiken. SMS-meddelandecentret möjliggör kontinuerlig kommunikation med kunder och tekniker genom Service Proz skrivbords- och mobilapp. Andra funktioner inkluderar spårning av lager, rapportering och fakturering. Lär dig mer om Service Proz

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Leveranshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Routing
  • Tidsur online
  • Elektronisk underskrift
Skedulo förenklar arbetsledning och schemaläggning och ger samtidigt fältarbetare på storföretag en kraftfull mobilapp att arbeta med.
Skedulo erbjuder människocentrerat fältarbete för stora organisationer. Med Skedulo kan du schemalägga nya jobb och möten, kommunicera i realtid med dina ambulerande anställda och automatiskt tilldela nya jobb baserat på anställdas tillgänglighet och kvalifikationer. Skedulo hjälper också ditt back office att organisera och spåra fältinformation utan behov av papper, kalkylblad eller andra manuella schemaläggningsverktyg. Lär dig mer om Skedulo

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Leveranshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Routing
  • Tidsur online
  • Elektronisk underskrift
FieldAx skapare hade erfarenhet av fältservicearbete i realtid och inspirerades av de problem de sett att ta fram FieldAx.
FieldAx – lösning för fältarbeteshantering som hjälper organisationer att hantera fältteknikers rapportering och analyser i realtid. FieldAx är inte en traditionell modellapplikation. Du kan komma åt dina data var som helst i världen. Anslut dina ingenjörer hela tiden och håll dina data uppdaterade. För mer information om FieldAx besök deras webbplats. Lär dig mer om FieldAx

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Leveranshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Routing
  • Tidsur online
  • Elektronisk underskrift
Ruttoptimering, papperslös leverans och kundundersökning för leveransföretag. Integreras med en mängd olika faktureringssystem.
DispatchTrack är den perfekta heltäckande logistikprogramvaran för leverans- och serviceorganisationer. DispatchTrack erbjuder en komplett lösning med funktioner som ruttoptimering, närhetsbaserad schemaläggning, instrumentbräden för realtidsövervakning och möjligheten att samla in jobbstatus, bilder, anteckningar, signatur, undersökning, tidrapporter och fakturor från en mobil enhet. Tät integrering med alla större POS-system erbjuds och den mobila programvaran körs på både Android, iPhone och iPad Lär dig mer om DispatchTrack

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Leveranshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Routing
  • Tidsur online
  • Elektronisk underskrift
Det här är byggprogramvaran för växande byggföretag. Öka din produktivitet, bli mer synlig och få tillbaka förlorad tid.
Arbeta tre till fem gånger snabbare med den ledande bygghanteringsprogramvaran för växande byggföretag. Spara pengar genom att samla funktionerna från flera olika verktyg – från defektrapporteringsapp ar till uppgiftshantering och programvara för uppskattning – i en enda lösning. Om du tycker att det här låter bra så är Remato rätt verktyg för dig. Det erbjuder en prisbelönt användarupplevelse, förstklassig säkerhet och fungerar på dina befintliga enheter. Med oss får du en verklig samarbetspartner. Vårt team finns alltid där för dig, med en genomsnittlig svarstid på mindre än 2 minuter. Lär dig mer om Remato

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Leveranshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Routing
  • Tidsur online
  • Elektronisk underskrift
Tekmon hjälper team på fältet att organisera sina jobb och besök på olika anläggningar, eliminera behovet av pappersformulär och checklistor och automatisera processerna för rapportering och analys av nyckeltal.
Allt ditt team behöver för en smidig fältverksamhet – i en och samma programvara. + Tilldela jobb till rätt medarbetare + Schemalägg upprepade besök + Digitalisera pappersformulär och checklistor + Digitalisera information om installerade tillgångar, platser och kunder + Utfärda certifieringar och håll koll på förfallodatum + Ta emot förfrågningar + Håll koll på kostnader och budgetar + Övervaka oavslutade uppgifter i realtid + Hantera dokument + Skapa rapporter och analysera nyckeltal Lätt att installera. Lätt att använda. Inga IT-kunskaper krävs. Lär dig mer om Tekmon

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Leveranshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Routing
  • Tidsur online
  • Elektronisk underskrift
PlanningPME är en lättanvänd schemaläggningslösning. Med den kan du hantera resurser, uppgifter, kunder, insatser och projekt.
PlanningPME är ett helt anpassningsbart planeringsystemsverktyg som används av mer än 5 000 företag. Såväl små och medelstora företag som stora koncerner har redan upptäckt det. Använd en lösning som anpassar sig till dina behov. Hantera de anställdas scheman på ett effektivt sätt. Dela och tilldela uppgifter i realtid, var du än befinner dig. Planera händelser med precision. Organisera ledighet och annan frånvaro. Få mer insyn i din kalender, bygg dedikerade integrationer med Google Kalender eller Excel. Gratis 30-dagars provperiod. Lär dig mer om PlanningPME

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Leveranshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Routing
  • Tidsur online
  • Elektronisk underskrift
Streem har som mål att göra hela världens expertis tillgänglig för alla via en AR-berikad videoanslutning och kundupplevelse.
Streem gör det möjligt för organisationer att sälja och betjäna sina kunder utan begränsningar eller antaganden, vilket gör att deras expertis förbättras med hjälp av värdefull kontext. Plattformen Streem ger konsumentengagemang i realtid med hjälp av video på distans och teknik för förstärkt verklighet (augmented reality, AR). Verktygslådan har gott om AR/AI och används tillsammans med videoanslutningsplattformen och hjälper organisationer att erbjuda en kundinriktad upplevelse. Detta snabbar upp traditionellt tidskrävande uppgifter som offerter, konsultationer angående detaljhandel, felsökning, garantier med mera. Lär dig mer om Streem

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Leveranshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Routing
  • Tidsur online
  • Elektronisk underskrift
Ett verktyg för att skapa formulär, processer och rapporter med lite kod, med regelbaserad automatisering, integrering via API och RPA samt kognitiva verktyg/AI-verktyg
QuickReach hjälper dig att bygga automatiserade processer på några få minuter – utan kodning. Plattformen för intelligent processautomatisering innehåller följande: Arbetsflödeskapare, verktyg för enkel automatisering och integrering, konfigurerbar datavisualisering och mobil åtkomst för externa användare. Oavsett om du vill effektivisera verksamheten genom interna arbetsflöden eller förbättra kundnöjdheten genom självbetjäning kan QuickReach hjälpa dig att ta verksamheten till nya höjder. Lär dig mer om Steer

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Leveranshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Routing
  • Tidsur online
  • Elektronisk underskrift
Programvaran ServSuite Pest Control är en allt-i-ett-lösning för att hantera och utveckla din verksamhet med över 20 års erfarenhet.
Sköt och väx din skadedjursbekämpningsverksamhet med ServSuite skadedjursbekämpningsprogramvara, betrodd av över 50 000 användare. ServSuite tillhandahåller olika verktyg för att förbättra ditt sätt att göra affärer, inklusive schemaläggning, räkningar, förlängningar, fakturering, provisioner, inkasso, kreditkortsbehandling, samt funktioner som automatiserar affärer och skapar en papperslös miljö som t.ex. ServSuites mobilapp, fordonspårning med GPS, röst- och textaviseringar, utskrift till e-post-tjänster med mera. Lär dig mer om ServSuite

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Leveranshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Routing
  • Tidsur online
  • Elektronisk underskrift
Custella Field Service Optimization är en applikation som används för att förenkla hanteringen av fältförsäljning.
Custella är helt enkelt en assistent som hjälper viktiga medlemmar, som fältarbetesombud och serviceteamchefer, genom att minska deras arbetsbelastning och bidra till bättre resultat. Det gör lösningen genom att automatisera viktiga men tidskrävande funktioner, så att du eller ditt team kan fokusera på de viktiga delarna av verksamheten, såsom att öka försäljningen eller öka kundnöjdheten. Med Custella får du följande: – Enkel uppgiftsplanering – Förbättrad uppgiftsplanering – Uppdateringar i realtid Lär dig mer om Custella

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Leveranshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Routing
  • Tidsur online
  • Elektronisk underskrift
Upplev den ultimata lösningen för informationssystem i marknadsföring med mobil teknik, sälj smartare och snabbare med Sterison SFA.
Sterison SFA är ett modernt AI-baserat tillämpningssystem för detaljhandel och försäljning, med en avancerad funktion för att överbrygga klyftan mellan ledningen och säljteamen på fältet. Försäljnings produktiviteten har ökat med 35 % sedan användningen av systemet. En av SterisonSFA:s globala FMCG-klienter. Sterison SFA kan användas av tillverkare, grossister och distributörer av fältverksamheter, som besöker, säljer till och träffar återförsäljare och kunder dagligen. Lär dig mer om Sterison SFA

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Leveranshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Routing
  • Tidsur online
  • Elektronisk underskrift
Driv ditt företag med Bookup, den enkla allt i ett-programvaran för företagsledning som förvandlar din webbplatstrafik till leads.
Det enkla sättet för att få fler leads, organisera ditt schema och hantera dina bokningar. Lär dig mer om Bookup

Funktioner

  • Lagerhantering
  • Leveranshantering
  • Arbetsorderhantering
  • Mobilåtkomst
  • Routing
  • Tidsur online
  • Elektronisk underskrift