Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

CMS-system

CMS-system används för att hantera digitalt innehåll i hela företaget och avser ofta specifikt hantering av webbplatser och redigering av webbinnehåll. Det finns många olika typer av CMS-verktyg på marknaden, både lösningar med öppen källkod och patentskyddade lösningar. Många CMS-plattformar gör det möjligt att skapa, ändra och ta bort innehåll från webbplatser utan djupare kunskap om HTML eller en webbutvecklares expertis. Använd Capterra för att hitta en CMS-lösning som fungerar för ditt företag i Sverige. CMS-system är relaterade till system för kataloghantering och portalsystem.

Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin CMS-system

Sverige Visa lokala produkter
86 resultat
CMS Hub eliminerar problemen med webbplatshantering och gör det enkelt att bygga en kraftfull webbplats som du och dina kunder kommer att älska. Lär dig mer om HubSpot CMS Hub
CMS Hub innehåller alla verktyg du behöver för att enkelt skapa och hantera vackert, optimerat webbplatsinnehåll anpassat för olika besökare. CMS Hub gör det möjligt för utvecklare att bygga en webbplats med de verktyg de föredrar, med resurser och stöd från en livlig utvecklargemenskap. Eftersom HubSpot är molnbaserat behöver ditt IT-team aldrig oroa sig för plugin-underhåll eller driftstopp. Se varför CMS Hub är ett av de bästa innehållshanteringssystemen för skalning av företag. Lär dig mer om HubSpot CMS Hub

Funktioner

  • Versionskontroll
  • Bildredigering
  • Hantering av ljudfiler
  • Videosupport
  • Textredigering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • SEO-hantering
  • Anpassningsbara mallar
  • Innehållsbibliotek
  • Sök / filtrera
Förbättra teamets kunskaper så att du kan öka produktiviteten, minska cykeltiderna och förkorta tid till marknad. Lär dig mer om Stack Overflow for Teams
Stack Overflow for Teams är en plattform för kunskapsdelning som hjälper ditt team att hitta, dela och få tillgång till kunskap. Information samlas in i liten skala och lagras på ett strukturerat och organiserat sätt för framtida bruk. Teammedlemmarna behöver inte längre gräva igenom e-post, molnlagring eller Slack-meddelanden för att hitta det de letar efter. Istället kan de få omedelbar tillgång till expertkunskap samtidigt som alla innehållstyper förs samman på en privat och uppdaterad plats. Lär dig mer om Stack Overflow for Teams

Funktioner

  • Versionskontroll
  • Bildredigering
  • Hantering av ljudfiler
  • Videosupport
  • Textredigering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • SEO-hantering
  • Anpassningsbara mallar
  • Innehållsbibliotek
  • Sök / filtrera
Allt-i-ett-plattformen för försäljningsaktivering (sales enablement) för den moderna säljaren. Lär dig mer om Showpad
Showpad är en av de ledande plattformarna för försäljningsaktivering (sales enablement) på företagsnivå för den moderna säljaren. Showpad:s allt-i-ett-plattform gör det möjligt för sälj- och marknadsföringsteam att tillgodose den moderna köparens behov genom att integrera en branschledande utbildnings- och coachningsprogramvara med innovativa innehållslösningar. Showpad betjänar över 1 000 kunder världen över, såsom Xerox, GE Healthcare, Fujifilm, Bridgestone, Prudential, Honeywell och Merck. Företaget har huvudkontor i Gent och Chicago. Lär dig mer om Showpad

Funktioner

  • Versionskontroll
  • Bildredigering
  • Hantering av ljudfiler
  • Videosupport
  • Textredigering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • SEO-hantering
  • Anpassningsbara mallar
  • Innehållsbibliotek
  • Sök / filtrera
Webbaserad XML-redigerare som utformats för personer utan kunskap om XML eller annan teknik och levereras med strukturerad innehållsproduktion. Lär dig mer om Fonto
Webbaserad XML-redigerare som utformats för personer utan kunskap om XML eller annan teknik och levereras med strukturerad innehållsproduktion. Dokumentens framtid. Med Fonto blir det enkelt att skapa strukturerat innehåll: medger ämnesexperter att skapa, redigera och granska viktiga dokument. Felfri, snabb och effektiv. Lär dig mer om Fonto

Funktioner

  • Versionskontroll
  • Bildredigering
  • Hantering av ljudfiler
  • Videosupport
  • Textredigering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • SEO-hantering
  • Anpassningsbara mallar
  • Innehållsbibliotek
  • Sök / filtrera
Få friheten att skapa en egen jättesnygg webbplats precis så som du vill ha den – gratis.
Skapa en fantastisk, professionell webbplats gratis med Wix webbplatsbyggare. Wix erbjuder några olika sätt att bygga din webbplats: Wix Artificial Design Intelligence, Wix Editor och Wix Code. Oavsett om du skapar din första hemsida eller om du är ett proffs så har Wix det du behöver. Wix ADI skapar en unik hemsida med professionell text, bilder med mera. Wix Editor ger dig designfrihet med avancerade funktioner och enkel dra och släpp-funktion. Och med Wix Code kan du skapa en toppmodern hemsida och toppmoderna appar. Lär dig mer om Wix

Funktioner

  • Versionskontroll
  • Bildredigering
  • Hantering av ljudfiler
  • Videosupport
  • Textredigering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • SEO-hantering
  • Anpassningsbara mallar
  • Innehållsbibliotek
  • Sök / filtrera
Box gör det möjligt för team att arbeta var som helst med en enda säker samarbetsplattform som är byggd för hela innehållslivscykeln.
Ditt företag drivs av innehåll och det är dags att det börjar arbeta. Försäljningsavtal, produktspecifikationer, marknadsföringstillgångar och videor – filer som dessa är kärnan i dina processer, oavsett vilken bransch du tillhör. Med Box Content Cloud får du en enda, säker och lättanvänd plattform som är byggd för hela innehållslivscykeln, från skapande och delning av filer till redigering, signatur och lagring. Över 100 000 ledande organisationer förlitar sig på Box som har utnämnts till en ledande programvara av alla större branschanalytiker. Lär dig mer om Box

Funktioner

  • Versionskontroll
  • Bildredigering
  • Hantering av ljudfiler
  • Videosupport
  • Textredigering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • SEO-hantering
  • Anpassningsbara mallar
  • Innehållsbibliotek
  • Sök / filtrera
Använd Confluence för att dela digitalt innehåll med hela organisationen från startup till storföretag.
Confluence är mer än en kunskapsbaserad programvara. Confluence är ditt företags ultimata programvaruverktyg för hantering av teaminnehåll. Dela digitalt innehåll, företagsuppdateringar med mera över hela företaget. Fortsätt att vara transparent när du självsäkert planerar och genomför dina mest komplexa initiativ. Lär dig mer om Confluence

Funktioner

  • Versionskontroll
  • Bildredigering
  • Hantering av ljudfiler
  • Videosupport
  • Textredigering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • SEO-hantering
  • Anpassningsbara mallar
  • Innehållsbibliotek
  • Sök / filtrera
Squarespace är en allt-i-ett-plattform för att skapa en vacker webbplats, webbutik eller portfölj.
Squarespace är en allt-i-ett-plattform för att bygga upp en vacker webbnärvaro. Framstå som en expert redan från början med prisbelönta mallar för din webbplats, webbutik eller portfölj. Anpassa designen efter din personliga stil och dina professionella behov. Bli upptäckt av fler personer genom sökningar med hjälp av kraftfulla SEO-verktyg. Lär dig varifrån din webbplatstrafik kommer, vad dina besökare letar efter och hur de interagerar med ditt innehåll eller dina produkter med djupgående analysverktyg. Lär dig mer om Squarespace

Funktioner

  • Versionskontroll
  • Bildredigering
  • Hantering av ljudfiler
  • Videosupport
  • Textredigering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • SEO-hantering
  • Anpassningsbara mallar
  • Innehållsbibliotek
  • Sök / filtrera
Wrike är en marknadsföringsprogramvara för arbetsledning för företagsteam med korrektur, tidsuppföljning, Gantt-diagram, Kanban-tavlor med mera.
Wrike är en innehållsinriktad arbetsledningsprogramvara för företagsteam. Programvaran erbjuder avancerad säkerhet och fullständig anpassning för marknadsföringsteam. Design- och innehållsteam kan dra nytta av sina Gantt-diagram, anpassade arbetsflöden, delbara instrumentbräden, inbyggd korrektur, förfrågningsformulär och automatiserade godkännanden. Integreras med Adobe Creative Cloud för kortare granskningscykler. Nyhet: Få digitala prestandainsikter i realtid om ditt kreativa innehåll med Wrikes verktyg för marknadsförare. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Versionskontroll
  • Bildredigering
  • Hantering av ljudfiler
  • Videosupport
  • Textredigering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • SEO-hantering
  • Anpassningsbara mallar
  • Innehållsbibliotek
  • Sök / filtrera
Programvaran passar företag i alla storlekar och är ett verktyg för formulärbyggande som hjälper användare att både skapa enkäter och granska svaren.
Jotforms formulärbyggare är betrodd av över 18 miljoner användare och är ett enkelt sätt för att skapa och publicera onlineformulär från vilken enhet som helst. Företaget erbjuder över 10 000 färdiga formulärmallar, över 100 integrationer med appar från tredje part och avancerade designfunktioner, vilket gör det till en förstklassig webbaserad formulärbyggare för organisationer över hela världen. Programvaran används ofta för att skapa betalningsformulär, formulär för generering av potentiella kunder, registreringsformulär, kontaktformulär, ansökningsformulär och mycket mer. Lär dig mer om Jotform

Funktioner

  • Versionskontroll
  • Bildredigering
  • Hantering av ljudfiler
  • Videosupport
  • Textredigering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • SEO-hantering
  • Anpassningsbara mallar
  • Innehållsbibliotek
  • Sök / filtrera
Plattformen för arbetsledning för större företag hjälper team och företag att planera, utföra och leverera bra arbete och önskade resultat.
Workfront är den första moderna arbetsledningsplattformen som organiserar allt ditt arbete på ett ställe. Med Workfront kan ledare och team effektivisera förfrågningar, planera och prioritera projekt, hantera processer, granska tillgångar digitalt och rapportera om arbete. Eliminera informationssilor, öka produktiviteten, samla in viktig information, samarbeta med intressenter och arbeta effektivt genom att kombinera ditt arbete i en enda lösning. Workfront är utformad för medarbetare så att de kan utföra ett så bra arbete som möjligt. Lär dig mer om Adobe Workfront

Funktioner

  • Versionskontroll
  • Bildredigering
  • Hantering av ljudfiler
  • Videosupport
  • Textredigering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • SEO-hantering
  • Anpassningsbara mallar
  • Innehållsbibliotek
  • Sök / filtrera
Bli mer effektiva på din avdelning genom att använda eFileCabinet för att automatisera rutinprocesser, skydda känsliga data med mera.
Ge ditt team möjlighet att arbeta mer effektivt med eFileCabinet. Den molnbaserade dokumenthanteringslösningen ger dig tillgång till viktiga dokument oavsett var du befinner dig. Tack vare säkerhet på banknivå blir det enkelt att upprätthålla efterlevnad. Upplev dokumenthantering med aldrig tidigare skådad kraft och innovativa funktioner som avancerad fulltextsökning, anpassade och automatiserade arbetsflöden, formulärifyllning och säker delning. Med eFileCabinet har ditt team alltid tid att fokusera på det som är viktigt. Lär dig mer om Revver

Funktioner

  • Versionskontroll
  • Bildredigering
  • Hantering av ljudfiler
  • Videosupport
  • Textredigering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • SEO-hantering
  • Anpassningsbara mallar
  • Innehållsbibliotek
  • Sök / filtrera
Bitrix24 är 100 % gratis CMS med obegränsade sidor, bandbredd och ditt eget domännamn.
Bitrix24 är ett 100 % gratis innehållshanteringssystem med obegränsade sidor, bandbredd och ditt eget domännamn. Den används av över 6 miljoner företag och levereras med insamlingsformulär, CRM, e-postmarknadsföring och säljautomatisering. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Versionskontroll
  • Bildredigering
  • Hantering av ljudfiler
  • Videosupport
  • Textredigering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • SEO-hantering
  • Anpassningsbara mallar
  • Innehållsbibliotek
  • Sök / filtrera
Du kan skapa en hemsida med Webnode på bara några minuter. Bli en av dessa 40 miljoner användare och bygg din egen hemsida.
Om du vill ha en snygg hemsida på kort tid är Webnode rätt lösning. Programvaran lanserades 2008 och har hjälpt över 40 miljoner användare att skapa sina egna hemsidor. Det spelar ingen roll om du behöver en professionell hemsida för ditt företag, en vacker portfölj eller en användarvänlig e-butik. Programvaran ger dig rätt verktyg för att bygga hemsidan precis som du vill ha den. Vem som helst kan bygga en hemsida med Webnode. Du behöver inte anställa någon programmerare eller designer och inte heller betala för värdtjänster. Lär dig mer om Webnode

Funktioner

  • Versionskontroll
  • Bildredigering
  • Hantering av ljudfiler
  • Videosupport
  • Textredigering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • SEO-hantering
  • Anpassningsbara mallar
  • Innehållsbibliotek
  • Sök / filtrera
Centralisera och dela dina teams varumärkestillgångar med hjälp av molnbaserade Canto DAM och börja arbeta mer effektivt idag.
Canto hjälper dig att låsa upp ditt team och släppa loss ditt varumärke. Marknadsföringsteam i alla industrier litar på att Canto förbättrar deras verksamhet genom att enkelt organisera, säkra och dela visuella varumärkestillgångar. Programvaran ger ditt team kraften att enkelt märka, samarbeta och rapportera om företagsomfattande digitala tillgångar i en visuell miljö. Canto har över 25 års erfarenhet inom den digitala kapitalförvaltningsbranschen och tusentals varumärken runt om i världen förlitar sig på centralisering av deras omfattande mediabibliotek. Lär dig mer om Canto

Funktioner

  • Versionskontroll
  • Bildredigering
  • Hantering av ljudfiler
  • Videosupport
  • Textredigering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • SEO-hantering
  • Anpassningsbara mallar
  • Innehållsbibliotek
  • Sök / filtrera
Sverige Lokal produkt
ContentStudio är ett datadrivet verktyg för innehållsmarknadsföring och sociala medier som gör att du kan upptäcka, skriva och dela engagerande innehåll.
ContentStudio är ett verktyg för hantering av sociala medier och marknadsföring av innehåll som gör att du kan upptäcka, sammanställa och dela det bästa innehållet. Den har en serie produkter för innehållsupptäckt, publicering, planering, analys och automatisering som hjälper marknadsföringsteam att arbeta och samarbeta effektivt. Det är det perfekta verktyget för att upptäcka tendensinnehåll, hantera flera sociala medienätverk, återvinna eviga inlägg, analysera prestanda, samarbeta med teamet och mycket mer. Lär dig mer om ContentStudio

Funktioner

  • Versionskontroll
  • Bildredigering
  • Hantering av ljudfiler
  • Videosupport
  • Textredigering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • SEO-hantering
  • Anpassningsbara mallar
  • Innehållsbibliotek
  • Sök / filtrera
Pixpa är en allt-i-ett-webbplatsbyggare för att skapa fantastiska, professionella webbplatser med integrerad e-handel, kundgallerier och blogg
Pixpa är en allt-i-ett-plattform för kreativa och småföretag för att skapa vackra professionella webbplatser. Oavsett om du vill visa upp din portfölj, starta din företagswebbplats, skapa din onlinebutik eller publicera en blogg – Pixpa ger annonsörer möjlighet att hantera sin onlinenärvaro från en plats, vilket sparar tid och pengar. Med inbyggda verktyg som en onlinebutik, blogg, SEO Manager, marknadsföringspop-ups och mycket mer, erbjuder Pixpa dig alla verktyg du behöver för att enkelt skapa din webbplats. Lär dig mer om Pixpa

Funktioner

  • Versionskontroll
  • Bildredigering
  • Hantering av ljudfiler
  • Videosupport
  • Textredigering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • SEO-hantering
  • Anpassningsbara mallar
  • Innehållsbibliotek
  • Sök / filtrera
Skapa, skräddarsy och leverera digitala upplevelser och digitalt innehåll – snabbt
Möt Salesforce CMS, kanske den enda plattformen för digitala upplevelser som bygger på en av de bästa CRM, så att du enkelt kan förlänga marknadsföringsresan över flera kanaler. Med innehållsmallar och visualisering är det enklare än någonsin att utveckla och hantera innehåll över flera varumärken, regioner och mer. Användare kan skapa, publicera och uppdatera e-postreklam, sociala medier, banderoller och blogginlägg på några sekunder. Bygg innehåll på ett ställe. Leverera var som helst. Lär dig mer om Salesforce Marketing Cloud

Funktioner

  • Versionskontroll
  • Bildredigering
  • Hantering av ljudfiler
  • Videosupport
  • Textredigering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • SEO-hantering
  • Anpassningsbara mallar
  • Innehållsbibliotek
  • Sök / filtrera
InVideo hjälper dig att förvandla ditt innehåll till fantastiska videor
InVideo hjälper dig att förvandla ditt innehåll till fantastiska videor. För mediaföretag, småföretag och varumärken som vill öka målgruppens engagemang med hjälp av kraftfullt videoinnehåll. Plattformen är perfekt för marknadsförare, utgivare, individer och byråer som vill ta sin varumärkesinnehållsstrategi till nästa nivå. Teamet av motiverade individer är stolta över att tillhandahålla exceptionell kundservice. Följ med på en spännande resa framåt. Framtiden för ditt innehåll heter InVideo. Lär dig mer om InVideo

Funktioner

  • Versionskontroll
  • Bildredigering
  • Hantering av ljudfiler
  • Videosupport
  • Textredigering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • SEO-hantering
  • Anpassningsbara mallar
  • Innehållsbibliotek
  • Sök / filtrera
Sköt ditt innehåll med prisbelönta DAM+PIM+MRM-lösningar och tjänster utöver det vanliga.
Widen erbjuder dokumenthantering för företag. Capterra-användare har gett dem utmärkelser för Bästa värde och Användarvänlighet. Widen gör vad de lovar och strävar efter att vara den bästa delen av sina kunders dag, varje dag. Främst inriktad på medelstora till stora företag med mer än 1 000 anställda ger Widens molnbaserade lösningar för DAM, PIM, arbetsflöde och varumärkeshantering dig en komplett upplevelse av högkvalitativ programvara och jättebra service. Lär dig mer om Acquia DAM (Widen)

Funktioner

  • Versionskontroll
  • Bildredigering
  • Hantering av ljudfiler
  • Videosupport
  • Textredigering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • SEO-hantering
  • Anpassningsbara mallar
  • Innehållsbibliotek
  • Sök / filtrera
En plattform för skapande av design- och varumärkesmallar med låsbara mallar som gör det möjligt för team att skapa och distribuera innehåll samtidigt som de håller sig till varumärket.
Lucidpress är en plattform för skapande av design- och varumärkesmallar som ger icke-designers i ditt företag möjlighet att skapa och distribuera marknadsföringsmaterial på egen hand (samtidigt som de håller sig till varumärket). Låsbara mallar skyddar ditt varumärke samtidigt som de gör det möjligt för kollegor att göra små designjusteringar och anpassningar, vilket underlättar arbetsbelastningen för ditt kreativa team. Glöm otydlig varumärkesprofilering för alltid med Lucidpress – plattformen för skapande av varumärkesmallar som över 7 miljoner användare över hela världen litar på. Lär dig mer om Marq

Funktioner

  • Versionskontroll
  • Bildredigering
  • Hantering av ljudfiler
  • Videosupport
  • Textredigering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • SEO-hantering
  • Anpassningsbara mallar
  • Innehållsbibliotek
  • Sök / filtrera
Ett lämpligt internetpubliceringsverktyg om du enkelt vill kunna skapa och publicera kataloger, broschyrer, tidskrifter, portföljer med mera.
Flipsnacks är ett online- och webbläsarbaserat publiceringsverktyg som används av människor från hela världen för att skapa och publicera digitala kataloger, tidskrifter, broschyrer, portföljer, rapporter, fotoalbum, tidningar och många andra typer av publikationer. Hur fungerar det? Du behöver bara ladda upp en PDF-fil så kommer den automatiskt att förvandlas till en snygg webbtidning med bläddringsfunktion. Alternativt kan du använda Design Studio på internet för att skapa din egen internetpublikation från grunden. Lär dig mer om Flipsnack

Funktioner

  • Versionskontroll
  • Bildredigering
  • Hantering av ljudfiler
  • Videosupport
  • Textredigering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • SEO-hantering
  • Anpassningsbara mallar
  • Innehållsbibliotek
  • Sök / filtrera
Utformad för att enkelt dela kunskap och innehåll mellan olika åtskilda avdelningar eller grupper. Hitta den information du behöver med en enkel sökning.
Att dela och hitta innehåll mellan olika avdelningar kan vara en utmaning. Bloomfire är ett centraliserat nav där team kan lägga upp, dela och söka efter information, vilket gör det lätt att dela med sig av kunskaper. I Bloomfire stöds alla filtyper och har inställningar för medlemmar och gemenskaper, så att du kan kontrollera vem som har tillgång till innehåll, tillsammans med kraftfull sökning och förslag på relaterat innehåll. Företag som använder Bloomfire-rapporten ökade produktiviteten eftersom teamen spenderar mindre tid på att leta efter innehåll. Lär dig mer om Bloomfire

Funktioner

  • Versionskontroll
  • Bildredigering
  • Hantering av ljudfiler
  • Videosupport
  • Textredigering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • SEO-hantering
  • Anpassningsbara mallar
  • Innehållsbibliotek
  • Sök / filtrera
Duda är webbdesignplattformen för att utöka din byrå. Väx snabbare med Duda.
Duda är en ledande webbdesignplattform för webbexperter och webbdesignbyråer i alla storlekar, med kraftfulla verktyg för teamsamarbete och kundhantering för att bygga och hantera webbplatser i stor skala. Med denna plattform kan du bygga funktionsrika webbplatser som passar perfekt för stationära datorer, läsplattor och mobiler, och som optimeras automatiskt för Google PageSpeed. Duda har ingått ett samarbete med några av branschens största aktörer, såsom Hibu, Italiaonline, 1&1, UOL, Sensis och Publicar. Lär dig mer om Duda

Funktioner

  • Versionskontroll
  • Bildredigering
  • Hantering av ljudfiler
  • Videosupport
  • Textredigering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • SEO-hantering
  • Anpassningsbara mallar
  • Innehållsbibliotek
  • Sök / filtrera
Bynder är en innovativ molnbaserad lösning för marknadsföringsproffs som enkelt vill hantera allt digitalt innehåll.
Bynder ger dig ett enkelt sätt att professionellt hantera dina digitala tillgångar. Teams kan snabbt hitta rätt filer dygnet runt med molnlagring och -delning, samarbeta om redigeringar och godkännanden i realtid och distribuera med automatisk formatering för en mängd olika kanaler och filtyper. Företag som använder Bynder har bekvämligheten av ett centralt nav för all varumärkesverksamhet och digitalt innehåll. Lär dig mer om Bynder

Funktioner

  • Versionskontroll
  • Bildredigering
  • Hantering av ljudfiler
  • Videosupport
  • Textredigering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • SEO-hantering
  • Anpassningsbara mallar
  • Innehållsbibliotek
  • Sök / filtrera
Kraftfull programvara för innehållshantering som gör att du enkelt kan organisera och hantera alla dina dokument och all din information.
M-Files tillhandahåller nästa generations intelligenta plattform för innehållshantering som förbättrar verksamhetens resultat genom att hjälpa människor att hitta och använda information mer effektivt. Förbättra arbetsflödet, öka återanvändning av information, eliminera redundans, kontrollera innehållet på ett säkert sätt och undvik konflikter och dataförlust i en enda intuitiv lösning för innehållshantering som kan integreras med Windows Explorer. Tusentals organisationer i över 100 länder använder M-Files för att hantera sina affärsinformationsbehov. Lär dig mer om M-Files

Funktioner

  • Versionskontroll
  • Bildredigering
  • Hantering av ljudfiler
  • Videosupport
  • Textredigering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • SEO-hantering
  • Anpassningsbara mallar
  • Innehållsbibliotek
  • Sök / filtrera
Kajabi gör det enkelt för dig att skapa, hantera och sälja ditt kunskapsbaserade innehåll.
Kajabi gör det enkelt för dig att skapa, hantera och sälja ditt kunskapsbaserade innehåll. Erbjud onlinekurser, coachningsprogram, medlemsbaserade webbplatser, poddsändningar och digitala nedladdningar. Få tillgång till mallar för kurser och coachningsprogram som gör det enkelt att komma igång – du lägger bara till ditt innehåll. Lär dig mer om Kajabi

Funktioner

  • Versionskontroll
  • Bildredigering
  • Hantering av ljudfiler
  • Videosupport
  • Textredigering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • SEO-hantering
  • Anpassningsbara mallar
  • Innehållsbibliotek
  • Sök / filtrera
Skapa, blanda och optimera innehåll till inbäddningsbara digitala blädderböcker, kreativa filer för sociala medier och e-post, mobilberättelser med mera.
Skapa dina designförslag i dina favoritverktyg som Adobe eller Canva, ladda upp dina e-böcker, broschyrer, faktablad och annat efterfrågegenererat innehåll till Issuu och bädda in det bakom ett leadformulär på dina landningssidor. Länka tillbaka till strategiska hemsidor och utnyttja kraften i Issuus SEO. Skapa en kontinuerlig ström av sociala och e-postrelaterade tillgångar i farten, allt optimerat för dina mest effektiva kanaler. Spåra konverteringar med Googles UTM-URL:er och mät din framgång med Issuu Statistics. Lär dig mer om Issuu

Funktioner

  • Versionskontroll
  • Bildredigering
  • Hantering av ljudfiler
  • Videosupport
  • Textredigering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • SEO-hantering
  • Anpassningsbara mallar
  • Innehållsbibliotek
  • Sök / filtrera
Docebos inlärningsplattform är betrodd av mer än 1 900 företag och hjälper dig att göra inlärning till en av ditt företags konkurrensfördelar.
Utbildningsplattformen Docebo automatiserar inlärningshantering, underlättar informellt lärande som tillämpas i arbetsflödet och personanpassar administratörs- och elevupplevelser med kraften i artificiell intelligens för att producera mätbara läranderesultat som är anpassade till verksamhetens mål. Lär dig mer om Docebo

Funktioner

  • Versionskontroll
  • Bildredigering
  • Hantering av ljudfiler
  • Videosupport
  • Textredigering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • SEO-hantering
  • Anpassningsbara mallar
  • Innehållsbibliotek
  • Sök / filtrera
En enkel och prisvärd allt i ett-programvara för att hantera och utveckla din gemenskap.
ToucanTech är en gemenskapsdatabas och webbplatsprogramvara som används av företag, skolor och ideella organisationer. ToucanTech gör så att institutionerna kan hantera alla kommunikationer, administration och data på ett och samma ställe. Det är en flexibel lösning till ett överkomligt pris, tack vare att den är synkroniserad med sociala medier och kombinerar CRM, e-post, betalningar, nyheter, evenemang, mentorskap med mera. Lär dig mer om ToucanTech

Funktioner

  • Versionskontroll
  • Bildredigering
  • Hantering av ljudfiler
  • Videosupport
  • Textredigering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • SEO-hantering
  • Anpassningsbara mallar
  • Innehållsbibliotek
  • Sök / filtrera
B12 skapar anpassade webbplatser av byråkvalitet till en bråkdel av kostnaden och tiden. A.I. skapar ett utkast av webbplatsen på 60 sekunder. Sedan bygger och lanserar experter.
B12 gör anpassade webbplatser tillgängliga för småföretag. Med Do It For You-strategi (DIFY) skapar B12 webbplatser av byråkvalitet till en bråkdel av kostnaden. Först skapar B12:s egenutvecklade A.I. ett grovt utkast av din webbplats på 60 sekunder och sedan införlivar B12:s webbdesigners din respons för att färdigställa din webbplats på några dagar. Efter lanseringen erbjuder B12 anpassade, månatliga rekommendationer om hur du kan förbättra din webbplats, vilket säkerställer att din webbplats förbättras när din verksamhet växer. Lär dig mer om B12

Funktioner

  • Versionskontroll
  • Bildredigering
  • Hantering av ljudfiler
  • Videosupport
  • Textredigering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • SEO-hantering
  • Anpassningsbara mallar
  • Innehållsbibliotek
  • Sök / filtrera
Programvara för digital kapitalförvaltning och mediabibliotek i en enda integrerad, säker och kostnadseffektiv lösning. Obegränsat antal användare för alla abonnemang.
Filecamp är en molnbaserad programvarulösning för digital kapitalförvaltning som hjälper företag att organisera och dela med sig av sina digitala media, såsom bilder, videor och varumärkesriktlinjer. Filecamp har obegränsade användare för alla abonnemang och varje användare konfigureras med en egen uppsättning användar- och mappbehörigheter. Unika anpassade alternativ för varumärkesprofilering ser till att ditt DAM-system överensstämmer med dina varumärkesriktlinjer. Över 1 000 varumärken från fler än 60 länder förlitar sig på Filecamp för sina digitala tillgångar och varumärkesriktlinjer. Lär dig mer om Filecamp

Funktioner

  • Versionskontroll
  • Bildredigering
  • Hantering av ljudfiler
  • Videosupport
  • Textredigering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • SEO-hantering
  • Anpassningsbara mallar
  • Innehållsbibliotek
  • Sök / filtrera
Webbaserat verktyg som hjälper företag att automatisera dokumentgenereringsprocesserna och koppla ihop företagets alla delar.
Förvandla din dokumentgenerering och skapa processer som kopplar samman alla delar av din verksamhet. Skapa ett enkelt, exakt och effektivt informationsflöde i alla dokumentsteg som får din verksamhet att fungera. * Konfigurera dokumentmallar, arbetsflöden och godkännanden * Guidebaserat dokumentskapande * Dela och samarbeta säkert med dokument i realtid * Förvara dokument säkert och tillgängligt i en central och säker molnlagringsplats Lär dig mer om Conga Document Generation

Funktioner

  • Versionskontroll
  • Bildredigering
  • Hantering av ljudfiler
  • Videosupport
  • Textredigering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • SEO-hantering
  • Anpassningsbara mallar
  • Innehållsbibliotek
  • Sök / filtrera
En kontinuerlig lokaliseringsplattform som tillhandahåller webbaserad filöversättning, sammanhangsbaserad redigering, samarbete, versionskontroll och mycket mer.
Den tillförlitliga översättningshanteringslösningen för programvarulokaliseringsprojekt. Erbjud en smidig lösning till dina lokaliseringsteam som förbättrar samarbetet och minskar programvaruutvecklings- och översättningstid. Skala upp din lokaliseringsprocess genom bättre arbetsflödesintegreringar. Publicera översättningar som du kan lita på genom att använda en rad olika kvalitetssäkringsfunktioner. Sammanför allt detta genom att organisera din lokalisering på en enda plattform för alla dina programvaruprodukter. Lär dig mer om Phrase Strings

Funktioner

  • Versionskontroll
  • Bildredigering
  • Hantering av ljudfiler
  • Videosupport
  • Textredigering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • SEO-hantering
  • Anpassningsbara mallar
  • Innehållsbibliotek
  • Sök / filtrera
LogicalDOC är en intuitiv och högpresterande lösning som erbjuder en kraftfull dokumenthantering på företagsnivå för medelstora företag.
LogicalDOC hjälper alla typer av organisationer i hela världen att få kontroll över sin dokumenthantering, med särskild inriktning på snabb innehållshämtning och automatisering av affärsprocesser. Denna lösning gör det möjligt för ditt team att skapa, samförfatta och koordinera alla slags dokumentmängder. Med LogicalDOC ökar du samarbetet och produktiviteten genom nästa generations webbgränssnitt, integrering med Microsoft Office och Outlook och automatisk import från dina delade mappar. Lär dig mer om LogicalDOC

Funktioner

  • Versionskontroll
  • Bildredigering
  • Hantering av ljudfiler
  • Videosupport
  • Textredigering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • SEO-hantering
  • Anpassningsbara mallar
  • Innehållsbibliotek
  • Sök / filtrera
En försklassig plattform för att skapa och sälja webbaserade kurser från din egen hemsida.
LearnWorlds är en kraftfull, lättanvänd och pålitlig utbildningslösning för individer och företag. En helt anpassningsbar och vitmärkt lösning för utbildning av personal och medarbetare, undervisning av kunder eller försäljning av webbaserade kurser till en bred publik. Denna molnbaserade e-lärandeplattform förser yrkespersoner, entreprenörer och utbildningschefer med en skräddarsydd lösning enligt deras specifika behov samt ett team av experter som hjälper dig att uppnå dina mål. Lär dig mer om LearnWorlds

Funktioner

  • Versionskontroll
  • Bildredigering
  • Hantering av ljudfiler
  • Videosupport
  • Textredigering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • SEO-hantering
  • Anpassningsbara mallar
  • Innehållsbibliotek
  • Sök / filtrera
Ontraport är en allt i ett-plattform som utformats för att stödja affärstillväxt. Alla dina funktioner, funktionalitet och kraft. Allt på ett ställe.
Ontraports allt i ett-svit med funktioner som kretsar kring ett robust CRM- och marketing automation-system som sömlöst samverkar med dess inbyggda landningssidor, e-postmarknadsföring, e-handel och analysverktyg, vilket gör det möjligt för företag att ge sina kunder effektiva och målinriktade upplevelser som ger resultat. Plattformen erbjuder också funktioner för medlemsskapssidor, hänvisningsprogram, säljkraftsautomation och affärsprocessautomatisering som driver systemisering och tillväxt. Lär dig mer om Ontraport

Funktioner

  • Versionskontroll
  • Bildredigering
  • Hantering av ljudfiler
  • Videosupport
  • Textredigering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • SEO-hantering
  • Anpassningsbara mallar
  • Innehållsbibliotek
  • Sök / filtrera
Kanske världens första AI-drivna sociala medielösning byggd från grunden för utgivare. Maximera trafik och intäkter från sociala medier.
Echobox, en av de kraftfullaste lösningarna för publicering av sociala medier, är utformad exklusivt för utgivare. Echoboxs avancerade AI-tekniker hjälper utgivare att maximera trafik, intäkter och engagemang från Facebook, Twitter, Instagram och LinkedIn samtidigt som de sparar tid och pengar. Mer än 800 ledande utgivare över hela världen använder Echobox, inklusive Newsweek, The Times, The Telegraph, Handelsblatt, Le Monde och Conde Nast. Echobox AI är anpassad för varje utgivare som använder tjänsten. Lär dig mer om Echobox

Funktioner

  • Versionskontroll
  • Bildredigering
  • Hantering av ljudfiler
  • Videosupport
  • Textredigering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • SEO-hantering
  • Anpassningsbara mallar
  • Innehållsbibliotek
  • Sök / filtrera
Hantera, mät och få dina personliga och virtuella evenemang att växa. Scheds intuitiva layout hanterar evenemang inom alla branscher.
Den flexibla schemaläggningshanteraren för ditt unika evenemang. Skapa, anpassa och hantera ditt evenemangsprogram på en och samma plats. Team kan samarbeta på distans och i realtid. Engagera deltagarna och förse talarna med interaktiva upplevelser och verktyg. Marknadsför och få ditt evenemang att växa via de webbaserade och ursprungliga apparna, eller bädda in det direkt på din egen webbplats. Lär dig mer om Sched

Funktioner

  • Versionskontroll
  • Bildredigering
  • Hantering av ljudfiler
  • Videosupport
  • Textredigering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • SEO-hantering
  • Anpassningsbara mallar
  • Innehållsbibliotek
  • Sök / filtrera
Staffbase når ut till och kopplar samman arbetsstyrkan, för företag med allt från 500 till 500 000 anställda. Få rätt budskap till rätt personer. När som helst. På alla enheter.
Staffbase hjälper företag att bygga upp sina bästa medarbetarupplevelser. Denna allt i ett-programsvit för mobil kommunikation med anställda, intranätsfunktioner och medarbetarnas engagemang ansluter över 350 kunder över hela världen, vars personalstyrka består av från 500 till 500 000 anställda. Kraftfulla analyser gör att kommunikatörer kan ta vara på möjligheter till verkligt effektiv kommunikation och kvantifiera resultaten av sitt arbete för intressenterna. Lär dig mer om Staffbase

Funktioner

  • Versionskontroll
  • Bildredigering
  • Hantering av ljudfiler
  • Videosupport
  • Textredigering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • SEO-hantering
  • Anpassningsbara mallar
  • Innehållsbibliotek
  • Sök / filtrera
HotDocs är en branschledande programvara som automatiserar dokumentproduktionen för tusentals organisationer världen över.
HotDocs Advance omvandlar dokument och formulär som används ofta till återanvändbara mallar, vilket gör att du kan skapa anpassade, felfria dokument på en bråkdel av tiden. Effektivisera organisationens arbetsflöde med en av världens mest betrodda och kraftfulla plattformar för dokumentautomation. Lär dig mer om HotDocs

Funktioner

  • Versionskontroll
  • Bildredigering
  • Hantering av ljudfiler
  • Videosupport
  • Textredigering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • SEO-hantering
  • Anpassningsbara mallar
  • Innehållsbibliotek
  • Sök / filtrera
Contentful är nästa generations innehållsplattform för att bygga digitala upplevelser i stor skala.
Contentful är nästa generations innehållsplattform för att bygga digitala upplevelser i stor skala. Plattformen gör det möjligt för team att förena innehåll i ett enda nav, strukturera det för användning i valfri digital kanal och sömlöst integrera innehållet med hundratals andra verktyg genom öppna API:er och kraftfulla integrationsmöjligheter. Lär dig mer om Contentful

Funktioner

  • Versionskontroll
  • Bildredigering
  • Hantering av ljudfiler
  • Videosupport
  • Textredigering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • SEO-hantering
  • Anpassningsbara mallar
  • Innehållsbibliotek
  • Sök / filtrera
Zoho WorkDrive är en onlineplattform för fillagring, synkronisering och samarbete, där moderna team kan arbeta tillsammans.
Zoho WorkDrive är en onlineplattform för fillagring, synkronisering och samarbete för moderna team, småföretag och stora företag. Lösningen introducerar teammappar, vilket gör att team av alla storlekar kan arbeta säkert tillsammans som om de vore precis bredvid dig. Dessutom får du Zoho Office Suite Editors och fullständig åtkomststatistik på teamnivå och teammappnivå. TeamDrive tar hand om dina mobilitetsbehov med mobilappar för Android och iOS samt en applikation för synkronisering med skrivbordet. Lär dig mer om Zoho WorkDrive

Funktioner

  • Versionskontroll
  • Bildredigering
  • Hantering av ljudfiler
  • Videosupport
  • Textredigering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • SEO-hantering
  • Anpassningsbara mallar
  • Innehållsbibliotek
  • Sök / filtrera
Text United är ett teknikföretag som sätter översättningar på autopilot och har byggt ett avancerat men väldigt användarvänligt TMS.
Lösningen erbjuder ett självbetjäningssystem som hjälper företag att göra översättningsprocessen ultrasnabb och supersmidig. Med den molnbaserade plattformen kan företag leverera kundkommunikation över alla mediekanaler, men även nå ut till globala målgrupper på deras lokala språk vid varje kontaktpunkt. Plattformen används av hundratals internationella varumärken, som till exempel Rosenbauer, Swarco och Metagenics, som drar nytta av de smidiga funktionerna och den enastående supporten. Lär dig mer om Text United

Funktioner

  • Versionskontroll
  • Bildredigering
  • Hantering av ljudfiler
  • Videosupport
  • Textredigering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • SEO-hantering
  • Anpassningsbara mallar
  • Innehållsbibliotek
  • Sök / filtrera
Pics.io hjälper dig att centralisera, hantera och dela foton, videor, bilder, ljud, pdf-filer och andra värdefulla filer i hela organisationen.
Pics.io är en programvara hantering av digitala resurser (digital asset management, DAM) som fungerar ovanpå Google Drive och Amazon S3 och hanterar bibliotek med medietillgångar utan ytterligare lagringskostnader. Det är en centraliserad hubb för alla dina mediefiler som ger kontrollerad åtkomst till din digitala information, automatiserade marknadsföringsarbetsflöden och uppföljning av framsteg. Användbara integrationer och intuitivt gränssnitt revolutionerade hur 40 000 användare lagrar och hanterar sina enorma datamängder. Lär dig mer om Pics.io

Funktioner

  • Versionskontroll
  • Bildredigering
  • Hantering av ljudfiler
  • Videosupport
  • Textredigering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • SEO-hantering
  • Anpassningsbara mallar
  • Innehållsbibliotek
  • Sök / filtrera
Femstjärnig, helt anpassningsbar programvara för digital kapitalförvaltning. Ge personal och samarbetspartner tillgång till rätt innehåll, var de än befinner sig.
Asset Bank är en användbar och flexibel lösning för hantering av digital kapitalförvaltning. Den prisbelönta programvara har många funktioner och integrationer som kan passa din organisation, oavsett om du företräder ett stort företag eller en nystartad rörelse. Låt deras femstjärniga onboardingteam hjälpa dig att ta steget från en nätverksenhet för att säkerställa att din personal och dina samarbetspartner snabbt kan hitta och använda godkänt innehåll, var de än är. Boka din gratis demo idag för att ta reda på varför mer än 800 kunder älskar Asset Bank Lär dig mer om Asset Bank

Funktioner

  • Versionskontroll
  • Bildredigering
  • Hantering av ljudfiler
  • Videosupport
  • Textredigering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • SEO-hantering
  • Anpassningsbara mallar
  • Innehållsbibliotek
  • Sök / filtrera
Utformar e-lärandeupplevelser med innovation och fantasi. En utbildningsplattform för kreativa människor.
En egenutvecklad unik utbildningsplattform för kreativa människor som tycker att varumärkesbyggande spelar roll. Utbildningsplattformen är webbaserad, modulär, flexibel och visuellt slående med spelifiering, frågelekar, statistik, instrumentbräda, chatt, forum, SCORM, automatisk översättning och mycket mer. Skapa vackra utbildningskurser, formge varumärkt innehåll, leverera en fantastisk inlärningsupplevelse. En byrå för innehållsutveckling. Hanterar UX, e-lärandestrategi och innehållsdesign. Lär dig mer om Learning Lab

Funktioner

  • Versionskontroll
  • Bildredigering
  • Hantering av ljudfiler
  • Videosupport
  • Textredigering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • SEO-hantering
  • Anpassningsbara mallar
  • Innehållsbibliotek
  • Sök / filtrera
För större organisationer med mer än 20 användare. Versionskontroll, arbetsflöde, efterlevnad, webb, passar för stationära eller mobila enheter. Gratis API
För större organisationer med fler än 20 användare. FileHold är utformad för att stödja tusentals användare och miljontals dokument med Microsoft SOA och .NET-ramverket. Automatiserade processer för arbetsflöde och godkännande av dokument. MS Office-integrering, versionskontroll, säkra användargrupper, kraftfull sökning. Installeras lokalt eller i molnet, skrivbordet och mobilen. Dokumentskanning med OCR. Gratis dokumenterad API, AD, SharePoint och e-signatur som tillval. Lär dig mer om FileHold

Funktioner

  • Versionskontroll
  • Bildredigering
  • Hantering av ljudfiler
  • Videosupport
  • Textredigering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • SEO-hantering
  • Anpassningsbara mallar
  • Innehållsbibliotek
  • Sök / filtrera
OpenAsset tillhör ledarna inom moln-DAM för projekt- och fastighetsbaserade företag inom AEC- och fastighetssektorerna. Boka en demo idag.
OpenAsset är det enda förvaltningssystemet för digitala tillgångar som är skräddarsytt för AEC- och fastighetsbranscherna. En molnbaserad DAM utformad för att hantera digitala tillgångar efter fastighet eller projekt, så att det blir enkelt att lagra, hitta, använda och dela filer. Med artificiell intelligens som stöd för dessa funktioner sparas både tid och resurser vid hantering av bilder. Licensalternativ för team och företag erbjuds beroende på företagets behov. Boka en demo idag för att få se hur OpenAsset kan arbeta för företaget. Lär dig mer om OpenAsset

Funktioner

  • Versionskontroll
  • Bildredigering
  • Hantering av ljudfiler
  • Videosupport
  • Textredigering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • SEO-hantering
  • Anpassningsbara mallar
  • Innehållsbibliotek
  • Sök / filtrera
dotCMS är ett innehållshanteringssystem av hybridtyp med öppen källkod (hybrid-CMS) för hantering av innehåll och innehållsdrivna webbplatser och applikationer.
dotCMS är ett toppmodernt hybridinnehållshanteringssystem (hybrid-CMS) som gör det möjligt för stora och medelstora företag att bygga, hantera och distribuera innehållsaktiverade applikationer som webbplatser, ensidiga appar, mobilappar med mera. dotCMS API-baserade strategi för innehållshantering gör det möjligt för användare att hantera innehåll, bilder och tillgångar på en enda centraliserad plats och leverera till valfri kanal. dotCMS molnabonnemang är från 1 400 USD per månad eller så kan du prova gratis nu. Lär dig mer om dotCMS

Funktioner

  • Versionskontroll
  • Bildredigering
  • Hantering av ljudfiler
  • Videosupport
  • Textredigering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • SEO-hantering
  • Anpassningsbara mallar
  • Innehållsbibliotek
  • Sök / filtrera