Våra främsta val

Sponsorerad

Högt rankad programvara

Sverige Visa lokala produkter
295 resultat
Programvara för företagsbudgetering som ger företag den ekonomiska och operativa information som behövs för att fatta bättre beslut. Lär dig mer om Workday Adaptive Planning
Förbättra din budgetering, planering och modellering med denna programvara för företagsplanering. De välbekanta Excel-liknande kalkylbladen effektiviserar planeringsprocessen och låter dig se varje rutvärde för att extrahera och dela strategiska insikter. Konfigurerbara alternativ och möjligheten att skapa anpassade beräkningar i din modell ger dig flexibiliteten att anpassa din verksamhet när den växer och förändras. Workday Adaptive Planning är en av ledarna i Gartners 2019 Magic Quadrant för molnbaserade FP&A-lösningar. Lär dig mer om Workday Adaptive Planning

Funktioner

  • Inkomst & balans-blad
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Prognoser
  • Huvudbok
  • Flera avdelningar / projekt
Lösning för hantering av finansiella resultat för små, medelstora och stora organisationer med expertis inom konsolidering och rapportering. Lär dig mer om LucaNet
LucaNet är en programvara för hantering av finansiella resultat med expertis inom konsolidering av finansiella rapporter. Sedan 1999 har LucaNets integrerade lösning med inbyggd och färdiginstallerad funktionalitet hjälpt finanskontoren att nå sina affärsmål snabbare och fatta rätt strategiska beslut. LucaNet finns både i molnet och på plats för att erbjuda en skräddarsydd lösning som passar ditt företags storlek och preferenser. LucaNet har hjälpt över 3 000 kunder i fler än 50 länder. Lär dig mer om LucaNet

Funktioner

  • Inkomst & balans-blad
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Prognoser
  • Huvudbok
  • Flera avdelningar / projekt
Skapa toppstyrda budgetar, se din återstående budget i en överblick och sätt utgiftsgränser för olika avdelningar. Lär dig mer om MARMIND
Skapa toppstyrda budgetar, se din återstående budget i en överblick och sätt utgiftsgränser för olika avdelningar för att se till att pengarna spenderas på rätt ställen. Beräkna automatiskt planerade, fastställda och faktiska kostnader och skapa automatiska prognoser. Du kan lita på att MARMIND talar om för dig om du spenderar för mycket eller för lite. Lär dig mer om MARMIND

Funktioner

  • Inkomst & balans-blad
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Prognoser
  • Huvudbok
  • Flera avdelningar / projekt
Oracle NetSuite Planning and Budgeting används av företag runt om i världen för att möta planeringsbehoven inom hela verksamheten. Lär dig mer om NetSuite
Oracle NetSuite Planning and Budgeting Cloud Services (PBCS) möjliggör snabbt införande av finansiell planering och budgetering i världsklass i många olika branscher med flexibla och anpassningsbara distributionsalternativ. Oracle NetSuite PBCS underlättar både företagsomfattande och avdelningsbaserad ekonomisk planering med modelleringsfunktioner, arbetsflöden för godkännande och rapportering, allt i en skalbar samarbetslösning. Lär dig mer om NetSuite

Funktioner

  • Inkomst & balans-blad
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Prognoser
  • Huvudbok
  • Flera avdelningar / projekt
Integrera hanteringen av processer som: planering, budgetering, prognoser, övervakning, analys och rapportering på en och samma plattform. Lär dig mer om BOARD
Med Board kan du hantera och styra alla budgeterings-, planerings- och prognosprocesser för alla avdelningar inom alla branscher: från målformulering och beslutsfattande till operativt genomförande till resultatövervakning. Boards, med sin användarvänlighet och flexibilitet, ger i kombination med BI- och funktioner för prediktiv analys för användare med olika ansvarsområden möjlighet att snabbt och enkelt skapa analyser eller planerings- och budgeteringsarbetsflöden, utan att behöva koda eller få hjälp från IT-avdelningen. Lär dig mer om BOARD

Funktioner

  • Inkomst & balans-blad
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Prognoser
  • Huvudbok
  • Flera avdelningar / projekt
Förenkla, accelerera och effektivisera integreringen av din budgetprocess i hela verksamheten med Jedox, programvara för prestandahantering och BI. Lär dig mer om Jedox
Med Jedox Enterprise Performance Management kan du effektivisera budgetering, planering och prognoser i hela organisationen. Förbättra datakvaliteten och analysen, halvera budgetcyklerna och påskynda rapporteringen med det moderna, intuitiva verktyget för ekonomi, försäljning och andra avdelningar. En ovanlig kombination av flexibla BI- och planeringsfunktioner, ett Excel-optimerat gränssnitt och en kraftfull modelleringsmotor gör det möjligt för icke-tekniska företagsanvändare att bygga sina egna appar. Lär dig mer om Jedox

Funktioner

  • Inkomst & balans-blad
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Prognoser
  • Huvudbok
  • Flera avdelningar / projekt
En CPM-plattform som förenar och förenklar finansiell konsolidering, planering, rapportering, analys och finansiell datakvalitet. Lär dig mer om OneStream
OneStream XF är en enhetlig CPM-programvaruplattform, på plats eller i molnet, för stora företag som förenklar komplexa processer för att leverera finansiell konsolidering och rapportering, planering och operativ analys. Guidade arbetsflöden förbättrar samtidigt kvaliteten och konsekvensen i data samtidigt som de minskar risken under hela den finansiella konsolideringen, rapporteringen och planeringsprocessen. Öka värdet du får från OneStream XF genom att kostnadsfritt implementera ytterligare lösningar, mallar eller innehåll. Lär dig mer om OneStream

Funktioner

  • Inkomst & balans-blad
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Prognoser
  • Huvudbok
  • Flera avdelningar / projekt
Yokoy automatiserar företagets kostnads- och kreditkortsprocesser. Kontrollera endast specialfall manuellt, vår AI gör resten. Lär dig mer om Yokoy
Yokoy är den allt-i-ett-lösning för hantering av utgifter som du letat efter! Med hjälp av artificiell intelligens automatiserar Yokoy utgiftshantering för medelstora och stora företag. Utgiftshanteri ng, fakturahantering, smarta företagskort och prenumerationshantering kombineras i en enda intuitiv plattform. Dina fördelar: - spara tid - spara pengar - återkräva moms automatiskt - förebyggande av bedrägerier - Fullständig automatisering, inte bara digitalisering - Individualiserade, företagsspecifika processflöden - Integrerat i ditt befintliga systemlandskap Lär dig mer om Yokoy

Funktioner

  • Inkomst & balans-blad
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Prognoser
  • Huvudbok
  • Flera avdelningar / projekt
Lösning för riskbaserad kassaflödesprognos. Med Monte Carlo-simulering kan du fatta beslut med större självförtroende och synlighet. Lär dig mer om RISKTURN
RISKTURN är en innovativ molnlösning för riskbaserad kapitalbudgetering. Den presenterar ett enkelt och intuitivt gränssnitt för att bygga upp probabilistiska affärsprognoser i bara fem steg. Den kraftfulla modellen integrerar finansiella och tidsmässiga osäkerhetsvariabler i en kassaflödesprognos. Genom att sedan köra en Monte Carlo-simulering levererar den en komplett uppsättning sannolika finansiella indikatorer för ett enda initiativ eller en enda portfölj (t.ex. sannolikheten att nå lönsamhetsmålet, VaR, CFaR, känslighet...). Lär dig mer om RISKTURN

Funktioner

  • Inkomst & balans-blad
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Prognoser
  • Huvudbok
  • Flera avdelningar / projekt
Förvandla din verksamhet med applikationer för molnbaserad realtidsplanering, prognoser och analys som fungerar för alla på alla enheter. Lär dig mer om Tidemark
Förvandla din verksamhet med molnbaserade realtidsapplikationer för planering, prognoser och analys som fungerar för alla på alla enheter. Genom att anpassa sig till dina affärsprocesser, stödja detaljerade planerna för alla avdelningar och tillhandahålla ett användargränssnitt av konsumentkvalitet kan personer i organisationens utkanter enkelt planera och interagera på samma plattform, samtidigt som ekonomiavdelningen behåller kontrollen. Det ökar noggrannheten och gör det möjligt för dig att anta en kontinuerlig planeringsprocess. Lär dig mer om Tidemark

Funktioner

  • Inkomst & balans-blad
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Prognoser
  • Huvudbok
  • Flera avdelningar / projekt
Med Bizview kan du implementera en robust och flexibel planeringsprocess för att förbättra budgeteringsnoggrannheten och förkorta cykeltiderna. Lär dig mer om Bizview
Manuella budgetprocesser omfattar export av data till flera Excel-kalkylblad som skickas fram och tillbaka mellan de som bidragit och godkännare. Det är lätt att förlora kontrollen över dessa tidskrävande, frustrerande och felbenägna processer. Med Bizview kan du implementera en robust och smidig planeringsprocess för att förbättra budgeteringsnoggrannheten och förkorta cykeltiderna. Med det webbläsarbaserade, Excel-liknande gränssnittet i Bizviews kan du utnyttja dina befintliga färdigheter och skapa modeller som återspeglar hur din verksamhet fungerar. Lär dig mer om Bizview

Funktioner

  • Inkomst & balans-blad
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Prognoser
  • Huvudbok
  • Flera avdelningar / projekt
QuickBooks Online is a small business accounting software and app that allows you to manage your business anywhere, anytime.
QuickBooks Online is a small business accounting software and app that allows you to manage your business anywhere, anytime. Used by over 4.5 million customers, QuickBooks provides smart tools for your business, yet is easy to use. You can organize your books, manage expenses, send invoices, track inventory, and even run payroll. With QuickBooks Online, you can get organized, save time, and even get paid fast by adding payment features. Best of all, you can try it for free for 30 days. Lär dig mer om Quickbooks Online

Funktioner

  • Inkomst & balans-blad
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Prognoser
  • Huvudbok
  • Flera avdelningar / projekt
Integrated business management solution that automates financial, customer relationship and supply chain processes.
Microsoft Dynamics is a line of integrated, adaptable business management solutions that enable your people to make important business decisions with greater confidence. Microsoft Dynamics works like and with familiar Microsoft software-easing adoption and reducing the risks inherent with implementing a new solution. These solutions automate and streamline financial, customer relationship, and supply chain processes in a way that can help you drive business success. Lär dig mer om Dynamics 365

Funktioner

  • Inkomst & balans-blad
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Prognoser
  • Huvudbok
  • Flera avdelningar / projekt
Beautiful cloud-hosted online accounting software for small businesses. Accessible anytime, anywhere.
Award-winning online accounting software designed for small business owners and accountants. Available on any computer or mobile device with an internet connection. Business finances and cashflow are updated in real time. Imports transactions from bank accounts. Unlimited user logins. Integrates with over 1,000 3rd-party business applications. Supports multiple currencies. Data is accessible through a single ledger, allowing accountants and clients to collaborate around finances. Lär dig mer om Xero

Funktioner

  • Inkomst & balans-blad
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Prognoser
  • Huvudbok
  • Flera avdelningar / projekt
QuickBooks is an end-to-end accounting software that can grow with your business.
QuickBooks Online Advanced (Save 50%) is a cloud-based, all-in-one, accounting and business hub solution, designed for growing, small to mid-sized businesses. Get performance reporting with highly customizable tracking tools, automated workflows, and real-time revenue and cash flow management dashboards. Seamlessly integrate best-in-class Premium Apps like Salesforce and HubSpot (CRM), Bill.com (accounts payable), DocuSign, LeanLaw & more to expand your capabilities as your business needs grow. Lär dig mer om QuickBooks Online Advanced

Funktioner

  • Inkomst & balans-blad
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Prognoser
  • Huvudbok
  • Flera avdelningar / projekt
New realities call for new solutions. We are the #1 time and billing, and payments software for law firms. Try for FREE now.
At HALF THE COST of other solutions, TimeSolv provides the robust time and billing needs law firms demand, without the extra features you never use. Store payment information using TimeSolvPay and run hundreds of payments in seconds on YOUR timeline, achieving ZERO AR! For over 20 years, our web-based solution has helped lawyers increase their billable time and get paid faster, whether at home or in the office. Integrate with LawPay, QuickBooks, Office 365, and more. Try for FREE for 30 days! Lär dig mer om TimeSolv Legal Billing

Funktioner

  • Inkomst & balans-blad
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Prognoser
  • Huvudbok
  • Flera avdelningar / projekt
Rental property and personal finances management solution with tenant information tracking, income management, and expense tracking.
Quicken is a property management solution that helps manage tax planning, tenants rent payments, and rental properties. With Quicken, you can get help quickly if you need it with free phone and chat support from our dedicated team. Sync with the Quicken web & mobile apps to manage your money on the go. Lär dig mer om Quicken

Funktioner

  • Inkomst & balans-blad
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Prognoser
  • Huvudbok
  • Flera avdelningar / projekt
The #1 Cloud Budgeting & Planning Solution. Achieve real-time visibility, reduce reliance on spreadsheets, and scale with confidence.
Sage Intacct is an intuitive cloud budgeting solution and your real-time single source of financial truth. Create plans, budgets and forecasts based on real-time data and instantly see the impact of operational changes with powerful what-if scenario modeling and rolling forecasts. Let your growing mid-sized business go further, faster with the core financials you need to automate your most important processes, eliminating your reliance on spreadsheets, and giving you greater visibility. Lär dig mer om Sage Intacct

Funktioner

  • Inkomst & balans-blad
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Prognoser
  • Huvudbok
  • Flera avdelningar / projekt
Sage 100cloud is an ERP platform for growing and medium-sized distributors and manufacturers.
With more than 30 years as a market-leader, Sage 100cloud is among the most stable and feature-rich business management solutions for mid-sized manufacturers, distributors, and service businesses today. Built for security and compliance, Sage 100cloud is a trusted solution for managing complexities associated with growth. Thanks to its business objects framework, Web APIs, and Office 365 connectivity, Sage 100cloud can be easily customized to meet the unique needs of businesses. Lär dig mer om Sage 100cloud

Funktioner

  • Inkomst & balans-blad
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Prognoser
  • Huvudbok
  • Flera avdelningar / projekt
Complete, out-of-the-box-desktop accounting software, with secure cloud and mobile access, for small & medium sized businesses.
Sage 50cloud Accounting (formerly Peachtree Software) is a comprehensive accounting solution for small business. Designed for security, compliance and cloud-connected productivity. Popular features include detailed profitability tracking, cash flow forecasting, customized reporting via Microsoft Excel, advanced inventory tracking and automated bank reconciliation. Lär dig mer om Sage 50cloud Accounting

Funktioner

  • Inkomst & balans-blad
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Prognoser
  • Huvudbok
  • Flera avdelningar / projekt
Upptäck SAP S/4HANA Cloud, ett komplett ERP-system med inbyggd AI och maskininlärning.
SAP S/4HANA Cloud är ett komplett system för företagsresursplanering (ERP, Enterprise Resource Planning) med inbyggd intelligent teknik som AI, maskininlärning och avancerad analys. Det hjälper företag att anta nya affärsmodeller, hantera snabba verksamhetsförändringar, organisera interna och externa resurser och utnyttja den prediktiva kraften i AI. Dra nytta av en tät, inbyggd integrering mellan processer, ett utvecklat branschdjup och en stabil minnesbaserad datamodell. Lär dig mer om SAP S/4HANA Cloud

Funktioner

  • Inkomst & balans-blad
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Prognoser
  • Huvudbok
  • Flera avdelningar / projekt
Sage Business Cloud Accounting is a simple yet powerful online accounting solution designed for small business owners.
Sage Business Cloud Accounting (formerly Sage One) is an online accounting software that gives you anytime, anywhere access to the most important small business essentials. It has features that help you manage your cashflow and send and track invoices all through the cloud or on the mobile app. See why successful business owners choose Sage | Accounting. Visit our website for a complete list of features. Compatible with Mac/PC, Apple/Android. For a limited time only, try free for 3 months. Lär dig mer om Sage Business Cloud Accounting

Funktioner

  • Inkomst & balans-blad
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Prognoser
  • Huvudbok
  • Flera avdelningar / projekt
Spara tid och pengar genom att eliminera manuellt arbete. Förenklade godkännanden, budgetering, automatiserad PR- och PO-bearbetning – allt i ett program.
Sedan 2015 har Precoro hjälpt mer än 1 000 små och medelstora företag (SMF) och stora företag att förbättra inköpsverksamheten genom att eliminera manuellt arbete inom upphandling. Effektiviserade godkännanden, smart budgetering och kostnadsspårning, automatiserad PR- och PO-bearbetning – allt i ett enda inköpsprogram. Precoro är enkelt att använda och snabbt att implementera. Dra nytta av ett brett utbud av funktioner, inklusive integrationer med NetSuite och QuickBooks samt gratis API. Skaffa en gratis provperiod för att se hur Precoro fungerar. Lär dig mer om Precoro

Funktioner

  • Inkomst & balans-blad
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Prognoser
  • Huvudbok
  • Flera avdelningar / projekt
ERP solution that assists businesses with project management, order management, commodity tracking, supply chain planning, and more.
ERP solution that assists businesses with project management, order management, commodity tracking, supply chain planning, and more. Lär dig mer om JD Edwards EnterpriseOne

Funktioner

  • Inkomst & balans-blad
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Prognoser
  • Huvudbok
  • Flera avdelningar / projekt
FreeAgent - Voted the UK’s #1 bookkeeping software and Client App of the Year 2021 at ICB Luca awards
FreeAgent is award-winning online accounting software that’s designed specifically for small businesses and freelancers. Over 100,000 business owners and their accountants and bookkeepers use FreeAgent to create invoices, monitor cashflow, file tax returns and much more. With no confusing accounting jargon and a friendly support team on hand to answer any questions, FreeAgent makes it easy to keep your business admin on track. Lär dig mer om FreeAgent

Funktioner

  • Inkomst & balans-blad
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Prognoser
  • Huvudbok
  • Flera avdelningar / projekt
IBM® Cognos Analytics offers smarter, self-service capabilities so you can quickly and confidently identify and act on insight.
IBM Cognos Analytics with Watson is an AI-powered business intelligence, analytics and reporting solution that provides sophisticated data exploration capabilities, dashboarding, professional report authoring, and automated data preparation. Delivered on a single integrated and highly secure platform, IBM Cognos Analytics with Watson acts as your trusted co-pilot for business with the aim of making you smarter, faster, and more confident in your data-driven business decisions. Lär dig mer om IBM Cognos Analytics

Funktioner

  • Inkomst & balans-blad
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Prognoser
  • Huvudbok
  • Flera avdelningar / projekt
Small business accounting made easy. Send invoices, collect payments, track expenses, create reports & make better financial decisions.
Kashoo 2.0 is a time-saving accounting application that automates bookkeeping tasks for small business owners. Using machine learning, Kashoo categorizes and reconciles expenses with bank and credit card transactions, and provides accurate, complete, and real-time reports in one-click. In addition to automatic reconciling, Kashoo also provides OCR and receipt-matching. Simply drop an image of a receipt in the Inbox and Kashoo will automatically match it to a transaction. Lär dig mer om Kashoo

Funktioner

  • Inkomst & balans-blad
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Prognoser
  • Huvudbok
  • Flera avdelningar / projekt
En enkel ekonomisk instrumentpanel för ditt företag. Skapa smarta budgetar och säljmål och spåra gentemot planen. Synkar med QBO och Xero.
LivePlan förenklar affärsplanering, budgetering, prognostisering och prestandaspårning för små och nystartade företag. Sätt upp affärsmål, jämför resultaten med branschriktmärken och se alla dina nyckeltal i en lättanvänd instrumentpanel, så att du vet exakt vad som händer i verksamheten. Mindre än 20 USD/månad. Lär dig mer om LivePlan

Funktioner

  • Inkomst & balans-blad
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Prognoser
  • Huvudbok
  • Flera avdelningar / projekt
Financial management solution that helps create budgets, track investments, manage bills & receive reminders for upcoming payments.
Mint is a free online money management tool that helps you budget, track spending, and monitor your credit score. Mint pulls all of your financial accounts into one place so you can finally get a complete picture of where your money is going. Lär dig mer om Mint

Funktioner

  • Inkomst & balans-blad
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Prognoser
  • Huvudbok
  • Flera avdelningar / projekt
Small Business cloud based accounting software to automate payroll, client management, tax and all your accounting needs.
MYOB Business is the fast and easy way to manage your cashflow and ATO compliance requirements. Includes time saving features that automates everyday tasks, giving you great insights and making compliance easy. Manage your business anywhere on your laptop or mobile. Keep your data safe and secure in the cloud. Get real-time cashflow, invoicing and payments. Access expert software and business support by phone or online 7 days a week. Try free for 30 days today. Lär dig mer om MYOB Business

Funktioner

  • Inkomst & balans-blad
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Prognoser
  • Huvudbok
  • Flera avdelningar / projekt
ITM Platform is the Project Portfolio Management solution that deploys in two weeks and seamlessly connects planning with operations.
ITM Platform is the only Project Portfolio Management software that can be deployed within two weeks, aligning your portfolio to the business strategy. Team members will learn how to use the fully-featured project and work management tools within a day, providing portfolio managers with access to the metrics that matter. Lär dig mer om ITM Platform

Funktioner

  • Inkomst & balans-blad
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Prognoser
  • Huvudbok
  • Flera avdelningar / projekt
Fulfill the industry-specific needs of your business.
QuickBooks is the leading accounting software for small businesses. Lär dig mer om QuickBooks Desktop Premier

Funktioner

  • Inkomst & balans-blad
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Prognoser
  • Huvudbok
  • Flera avdelningar / projekt
Soldo combines smart prepaid company cards with a comprehensive management platform. The brighter way to manage spending.
Before Soldo, tracking & controlling spending was a dark art: businesses created workarounds for payments & stifled staff with financial admin. Enable employees & departments to make purchases from advertising to software, travel expenses to e-commerce. Control every cost with custom budgets & track transactions in real time. Connect accounting software to automate reporting and save hours, then use insights to grow. Combine prepaid company cards with a comprehensive management platform. Lär dig mer om Soldo

Funktioner

  • Inkomst & balans-blad
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Prognoser
  • Huvudbok
  • Flera avdelningar / projekt
Performance management solution for mid and enterprise-sized organizations looking to streamline their budgeting and planning process.
Drive Innovation with CCH Tagetik Enable digital transformation and drive strategy with all your financial processes and data in a unified platform owned by Finance Companies trust CCH Tagetik Corporate Performance Management software to save time, lower costs and reduce risk. Get a faster close, more forward looking-planning and in-depth analytics by connecting data, processes and people with a single trusted source. Lär dig mer om CCH Tagetik

Funktioner

  • Inkomst & balans-blad
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Prognoser
  • Huvudbok
  • Flera avdelningar / projekt
IDU-Concept automates and streamlines the manual process of spreadsheet based budgeting, forecasting and reporting.
IDU-Concept is a budgeting, forecasting, and reporting system for midsize to large businesses in a wide variety of industries such as manufacturing, education, financial services & others. In addition to these functions, the system also helps companies track spend, manage their assets and equipment, & more. IDU-Concept can be deployed in the cloud and paid as a monthly subscription, or purchased outright and installed on a local server, based on the preference & needs of each business. Lär dig mer om IDU-Concept

Funktioner

  • Inkomst & balans-blad
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Prognoser
  • Huvudbok
  • Flera avdelningar / projekt
An integrated performance management suite that brings user friendly reporting, analytics, and planning to JD Edwards and Oracle ERPs.
Budgeting in real-time, Hubble is an integrated suite of performance management apps for JD Edwards and Oracle E-Business Suite. It offers reporting, analytics and planning in a single quick solution that fully understands your ERP. Hubble integrates your critical business systems so users at all levels have access to live data extraordinarily fast. With this type of visibility, everyone can easily understand, manage and predict the business. Lär dig mer om Hubble

Funktioner

  • Inkomst & balans-blad
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Prognoser
  • Huvudbok
  • Flera avdelningar / projekt
Simple nonprofit accounting software for volunteer-based groups (PTAs, PTOs, Booster Clubs, Sports Teams, Scouts, Service Clubs, etc.)
MoneyMinder is the leader in nonprofit accounting software for volunteer-based groups. Group treasurers can manage all of their finances at one low annual price. Enter banking transactions, reconcile bank accounts, develop budgets, track members/volunteers/donors, run reports, store documents, calculate 990EZ & 1099 totals, and connect to your bank & merchant service accounts. Make board transitions seamless and your books transparent with no prior bookkeeping experience required. Lär dig mer om MoneyMinder

Funktioner

  • Inkomst & balans-blad
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Prognoser
  • Huvudbok
  • Flera avdelningar / projekt
Cloud-based data warehouse tool to combine, analyze and manage financial and operational data, automate data loading & transfer & more.
Cloud-based data warehouse tool to combine, analyze and manage financial and operational data, automate data loading & transfer & more. Lär dig mer om Solver

Funktioner

  • Inkomst & balans-blad
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Prognoser
  • Huvudbok
  • Flera avdelningar / projekt
If your budgeting process is typically painful and resource intensive, maybe it is time to consider a new approach.
Prophix gives you control over your budget process by saving time and eliminating frustration. Whether your budgeting scenarios are simple, extremely complex, or somewhere in between, Prophix will help you improve efficiency, budget consistently and accurately, and leave you more time for meaningful analysis. Lär dig mer om Prophix

Funktioner

  • Inkomst & balans-blad
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Prognoser
  • Huvudbok
  • Flera avdelningar / projekt
Float är en visuell, korrekt och intuitiv tilläggslösning som ger dig kassaflödesprognoser, budgetering och kassahantering för Xero, QBO och FreeAgent.
Float är ett prisbelönt verktyg för kassaflödesprognoser, kassaflödesbudgetering och kassaflödeshantering som endast kan användas med Xero, QuickBooks Online eller FreeAgent. Visa ditt kassaflöde dagligen, veckovis och månadsvis, få en scenarioplan med bara ett klick och förutse upp till 3 år framåt. Eftersom Float läser av belopp och förväntade datum på varje faktura får du detaljerade och genomförbara insikter i ditt kassaflöde som du sedan kan dela med din bank, investerare eller styrelse. Lär dig mer om Float Cash Flow

Funktioner

  • Inkomst & balans-blad
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Prognoser
  • Huvudbok
  • Flera avdelningar / projekt
Control your spend with budgets and automate everything in between. Because you've got better things to do than approving expenses.
Control your spend with budgets and automate everything in between. Because you've got better things to do than approving expenses. With the Lola.com Financial operations platform - you can track your budget-to-actuals in real-time. Without expense reports. You can give everyone a card, pay your bills, and handle reimbursements. Did we mention you can book flights, hotels, and cars too? All with 24/7 in-app support for any card issues, trip changes, or cancellations. Lär dig mer om Lola

Funktioner

  • Inkomst & balans-blad
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Prognoser
  • Huvudbok
  • Flera avdelningar / projekt
Business management solution that helps organizations manage project planning, ensure profit margins, handle HR operations, and more.
Deltek Maconomy is suitable for a number of Professional Services industries, including tax/audit/accounting firms, marketing agencies, IT/management consulting, clinical research organizations, academic research and more. Maconomy streamlines business operations, eliminating the internal barriers by providing real-time access to all critical information. Using this reliable information, users can rest assured their decisions are based on fact, leading a more profitable, successful business. Lär dig mer om Deltek Maconomy

Funktioner

  • Inkomst & balans-blad
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Prognoser
  • Huvudbok
  • Flera avdelningar / projekt
Project Insight is award-winning project & work management software capable of running all of the projects across your organization.
Project Insight (PI) is a modern, full-featured project & portfolio management software capable of aggregating and reporting on all of the projects across your organization. PI centralizes your work, projects, & tasks in one easy-to-use online platform that can be customized to meet your business needs. Seamlessly aggregate data from your key CRM, accounting, DevOps, support, & HR software to give stakeholders real-time project insights. PI's FREE version let's you start simply & grow as you go. Lär dig mer om Project Insight

Funktioner

  • Inkomst & balans-blad
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Prognoser
  • Huvudbok
  • Flera avdelningar / projekt
Affordable, flexible and scalable budgeting & forecasting software. QuickBooks, Xero & Excel compatible. Free 30 Day Trial.
Starting at $99/mo, PlanGuru is designed for SMB's and their Advisors. PlanGuru's sophisticated methods allow you to budget and forecast for up to 10 years without having to create formulas. Plus you get cash flow projections, financial ratios and debt modeling tools to help you evaluate and improve your business performance. QuickBooks, QuickBooks Online, Xero & Excel compatible. Free 30 Day Trial. Lär dig mer om PlanGuru

Funktioner

  • Inkomst & balans-blad
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Prognoser
  • Huvudbok
  • Flera avdelningar / projekt
Manage your direct & indirect purchasing on your own private procurement platform. Free version available.
Simple Procurement Software to manage all your company's spending. Tradogram provides configurable tools to streamline your Requisitions, Purchase Orders, RFQs/RFPs, Contracts, Receiving and Invoice Matching. Also, manage the process with User Permissions, Approvals, Budgets, Items Catalog, Supplier Management, Projects & much more. The latest cloud technology with top security & performance criteria. Get your FREE account today & see how easy it is to use! Lär dig mer om Tradogram

Funktioner

  • Inkomst & balans-blad
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Prognoser
  • Huvudbok
  • Flera avdelningar / projekt
Trusted by more than 10,000 users, Planning Maestro gives your company a better way to plan, budget, and forecast
Centage Planning Maestro is a cloud-native budgeting, planning, forecasting & analytics platform that delivers year-round financial intelligence. With a direct line-of-sight into the organizations financial health, Centage helps clients react quickly to market changes & capitalize on new opportunities. Lär dig mer om Planning Maestro

Funktioner

  • Inkomst & balans-blad
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Prognoser
  • Huvudbok
  • Flera avdelningar / projekt
The #1 Cloud Accounting & Financial Management Solution on the Salesforce Platform. Built for SALESFORCE CUSTOMERS with 100+ EMPLOYEES.
Built for SALESFORCE CUSTOMERS with 100+ EMPLOYEES-FinancialForce streamlines ordering, billing, & revenue activities by using information already held in Salesforce. Because FinancialForce Accounts Receivable shares the same account object as Salesforce CRM, your opportunity-to-cash process is efficient,accurate & optimizes cashflow. Invoices are created accurately the first time and posted in real-time to the Accounts Receivable system where you have complete visibility to your customers. Lär dig mer om FinancialForce Accounting

Funktioner

  • Inkomst & balans-blad
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Prognoser
  • Huvudbok
  • Flera avdelningar / projekt
Ett enkelt bokföringsprogram online som gör att du kan registrera utgifter, ladda upp kvitton, utfärda fakturor och få tillgång till dina digitala dokument.
Crunch Free är den perfekta lösningen för enskilda handlare och aktiebolag som sköter sin egen arkivering och för dem som redan har en revisor men inte ett sätt att organisera sina fakturor, utgifter och digitala dokument. Organisera dina utgifter, skicka fakturor när du är på språng, konfigurera automatiska betalningspåminnelser, registrera din milersättning för affärsresor, allt i ett säkert molnlagringssystem. Mot en engångsavgift kan du till och med schemalägga ett möte med en expertrevisor. Lär dig mer om Crunch

Funktioner

  • Inkomst & balans-blad
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Prognoser
  • Huvudbok
  • Flera avdelningar / projekt
Streamline your planning, budgeting, and forecasting with the leading planning application in the cloud.
Planful is the pioneer of end-to-end financial close, consolidation, and financial planning & analysis (FP&A) cloud software. More than 1,000 customers, including Boston Red Sox, Del Monte, TGI Friday’s, and 23andMe, rely on Planful to accelerate cycle times, increase productivity, and improve accuracy across the end-to-end FP&A process. Planful is a private company backed by Vector Capital, a leading global private equity firm. Lär dig mer om Planful

Funktioner

  • Inkomst & balans-blad
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Prognoser
  • Huvudbok
  • Flera avdelningar / projekt
DataRails is the FP&A solution for Excel users.
With DataRails, SMEs (50-2000 employees) benefit from organized, accessible, and accurate data for budgeting and forecasting. Budget reliably with error-free figures and have confidence in your numbers thanks to automated databasing of figures from across your organizational systems. Estimate finances for future periods accurately and plan operations accordingly. Keep track of capital and operational expenses, track capital expenditures and automate depreciation and amortization calculations. Lär dig mer om Datarails

Funktioner

  • Inkomst & balans-blad
  • Konsolidering / Roll-Up
  • Prognoser
  • Huvudbok
  • Flera avdelningar / projekt