I 18 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

It-system

IT-system tillhandahåller verktyg och processer för styrning och övervakning av datornätverk, inklusive: operativsystem, applikationer, nätverksenheter, säkerhetsåtgärder, stordatorer, system för åtkomstkontroll, webbtjänster och databaser. Organisationer använder IT-program för att hantera aktiviteter i sina system, utvärdera kapacitet, användaraktiviteter, programvaruinventering och installation, servertillgänglighet och skydd mot virus eller skadlig programvara. Använd Capterra för att hitta en lösning för IT-hantering som fungerar för ditt företag i Sverige. IT-system är relaterade till APM-program, Program för företagskontinuitet, Databasprogramvara, Serverhanteringsprogram, programvara för nätverksövervakning och programvara för nätverkssäkerhet.

Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin It-system

73 resultat
Splashtop erbjuder fjärråtkomst och support för affärsprofessionella och IT-team Lär dig mer om Splashtop
Splashtop är en omfattande mjukvaruplattform som erbjuder robusta tjänster för fjärråtkomst och fjärrsupport. Globalt erkänd, den betjänar över 30 miljoner kunder från alla hörn av världen, inklusive stora företag och småskaliga företag. Splashtop är utformat för att tillgodose en mängd användningsfall, från enskilda användare som söker personlig fjärråtkomst till IT-professionella som behöver avancerade supportmöjligheter. Splashtop är ISO-certifierad, SOC 2 och GDPR-compliant Lär dig mer om Splashtop

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Licenshantering
  • Serverövervakning
  • Kapacitetshantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Biljetthantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Incidentshantering
  • Problemgranskning
  • Schemaläggning av underhåll
Enhetlig lösning för slutpunktshantering som hjälper dig att hantera servrar, bärbara datorer, stationära datorer, smarttelefoner och surfplattor från en central plats. Lär dig mer om ManageEngine Endpoint Central
Desktop Central är en enhetlig lösning för slutpunktshantering som hjälper dig att hantera servrar, bärbara datorer, stationära datorer, smarttelefoner och surfplattor från en central plats. Det intuitiva, webbaserade gränssnittet gör att du kan automatisera regelbundna slutpunktshanteringsrutiner som installation av programfixar, driftsättning av programvara, avbildning och driftsättning av operativsystem, driftsättning av profiler och policyer till mobila enheter, fjärrfelsökning och mycket mer. Den har också en mobilapp som låter dig hantera slutpunkter var som helst, när som helst. Lär dig mer om ManageEngine Endpoint Central

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Licenshantering
  • Serverövervakning
  • Kapacitetshantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Biljetthantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Incidentshantering
  • Problemgranskning
  • Schemaläggning av underhåll
Atera är den ultimata lösningen för IT-hantering för MSP:er och IT-proffs. Allt du behöver finns på ett och samma ställe. Prova gratis nu! Lär dig mer om Atera
Atera erbjuder omfattande IT-hantering för MSP och IT-experter. Plattformen tillhandahåller en integrerad lösning: fullständig fjärrövervakning och -hantering (RMM), PSA, fjärråtkomst, programfixhantering, fakturering, rapporter och mycket mer. Ateras nyskapande prissättningsmodell hjälper också IT-tjänsteleverantörer att skala sin verksamhet samtidigt som den tillhandahåller kontinuerlig service i världsklass. Alla abonnemang innefattar ett obegränsat antal enheter, vilket innebär att du endast betalar per tekniker. Prova Atera gratis idag! Lär dig mer om Atera

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Licenshantering
  • Serverövervakning
  • Kapacitetshantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Biljetthantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Incidentshantering
  • Problemgranskning
  • Schemaläggning av underhåll
ManageEngine OpManager är 5 i 1 integrerad programvara för nätverkshantering för prestandaövervakning, felsökning och feldiagnoser. Lär dig mer om ManageEngine OpManager
ManageEngine OpManager är en integrerad plattform för nätverkshantering som hjälper stora företag, tjänsteleverantörer och små och medelstora företag att hantera sina datacentrum och IT-infrastruktur på ett effektivt och kostnadseffektivt sätt. Programvaran erbjuder övervakning av nätverksprestanda, fysisk och virtuell serverövervakning, trafikanalys, konfigurationshantering, hantering av brandväggsloggar och IP-adresshantering. Programvaran ger företagsvy, e-post-/sms-baserade varningar, arbetsflödesautomatisering, anpassade rapporter och kombinerad ögonblicksbildsvy Lär dig mer om ManageEngine OpManager

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Licenshantering
  • Serverövervakning
  • Kapacitetshantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Biljetthantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Incidentshantering
  • Problemgranskning
  • Schemaläggning av underhåll
Se till att dina verksamhetskritiska affärsapplikationer uppfyller slutanvändarnas förväntningar med 360-graders övervakning från Application Manager. Lär dig mer om ManageEngine Applications Manager
ManageEngine Applications Manager tillhandahåller djupdykprestandaövervakning för över 130 teknologier som omfattar fysiska miljöer, virtuella miljöer och molnmiljöer. Dessutom spårar den slutanvändarupplevelsen för webbapplikationer som körs på plattformar med Java, .NET, Ruby on Rails, .NET core, Node.js eller PHP. Mer än 5 000 företag runt om i världen använder Application Manager för att snabbt upptäcka, isolera och lösa prestandaproblem, effektivt planera kapacitet och säkerställa optimal prestanda för sina applikationer. Lär dig mer om ManageEngine Applications Manager

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Licenshantering
  • Serverövervakning
  • Kapacitetshantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Biljetthantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Incidentshantering
  • Problemgranskning
  • Schemaläggning av underhåll
Övervaka inte bara ditt nätverk och programstack; observera dem fullt ut med OpManager Plus, den enhetliga observerbarhetslösningen. Lär dig mer om ManageEngine OpManager Plus
ManageEngine OpManager Plus är en IT-driftshanteringsprogramvara som ger full insyn i ditt nätverk, applikationer och IT-infrastruktur. Det hjälper dig att effektivisera komplexa IT-hanteringsprocesser, såsom komponentövervakning, nätverkskonfiguration och provisionering, hantering av switchportar, bandbreddshantering och applikationsprestanda. OpManager Plus, med sina avancerade AI- och ML-baserade algoritmer, fungerar också som en allt-i-ett observerbarhetsplattform. Lär dig mer om ManageEngine OpManager Plus

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Licenshantering
  • Serverövervakning
  • Kapacitetshantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Biljetthantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Incidentshantering
  • Problemgranskning
  • Schemaläggning av underhåll
monday.com, programvara för IT-hantering, hjälper team att planera tillsammans effektivt och genomföra projekt som levererar resultat.
monday.com, programvara för IT-hantering, hjälper team att planera tillsammans effektivt och genomföra projekt som levererar resultat i tid. Dess användarvänlighet och flexibilitet innebär snabb onboarding för ditt team och möjligheten att hantera ditt arbete på ditt sätt. Med kraftfulla produktivitetsfunktioner som tidsuppföljning, automatiserade meddelanden, anpassningsbara arbetsflöden, beroenden, tidslinjevyer och integrationer kan ditt team uppnå bättre och snabbare resultat för varje milstolpe i projektet. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Licenshantering
  • Serverövervakning
  • Kapacitetshantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Biljetthantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Incidentshantering
  • Problemgranskning
  • Schemaläggning av underhåll
Med Ripplings lösningar för hantering av appar, enheter och identiteter får IT-administratörer kontroll och översikt över medarbetarnas enheter och åtkomst till systemen.
Rippling ger IT-administratörer kontroll över medarbetarnas åtkomst till appar och enheter som en del av befintliga flöden för onboarding. Med Rippling kan administratörer köpa och skicka fullt konfigurerade Mac- och PC-datorer till anställda, och sedan fjärrövervaka och hantera dessa enheter. De kan också skapa konton för nyanställda i över 450 appar som Google Workspace, Microsoft 365, Slack och Salesforce. När medarbetare slutar samlar Rippling in och konfigurerar om deras enheter för nästa medarbetare, allt utan att IT lyfter ett finger. Lär dig mer om Rippling

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Licenshantering
  • Serverövervakning
  • Kapacitetshantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Biljetthantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Incidentshantering
  • Problemgranskning
  • Schemaläggning av underhåll
Wrike är en IT-programvara för arbetsledning med mallar, Gantt-diagram, avancerad säkerhet, automatiserade godkännanden och fler än 400 integrationer.
Wrike är en IT-arbetsledningsprogramvara som fler än 20 000 företag och över två miljoner användare förlitar sig på. Effektivisera din IT-hantering med hjälp av anpassade förfrågningsformulär, Kanban-tavlor, Gantt-diagram, tidsuppföljning, automatiserade arbetsflöden och godkännanden, budgethantering och avancerad rapportering på ett och samma ställe. Integrera Wrike med fler än 400 applikationer som GitHub för sömlös utveckling och spårning. Anpassa dina arbetsflöden så att du kan se förloppet steg för steg. Förvandla din IT-hantering med Wrike. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Licenshantering
  • Serverövervakning
  • Kapacitetshantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Biljetthantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Incidentshantering
  • Problemgranskning
  • Schemaläggning av underhåll
AVG Antivirus Business Edition skyddar ditt företag från virus, utpressningstrojaner och andra internethot i realtid.
AVG Antivirus Business Edition skyddar ditt företag från virus, utpressningstrojaner och andra internethot i realtid. Den utmärkta antivirusprogramvaran skyddar din verksamhet från hackarattacker, webb- och e-posthot och den senaste skadliga programvaran. Du kan välja mellan hanterade och icke-hanterade lösningar. Med AVG Cloud Management Console kan du snabbt distribuera antivirus till flera slutpunkter, hantera policyer, övervaka hot, schemalägga uppdateringar och skydda enheter. Lär dig mer om AVG Antivirus Business Edition

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Licenshantering
  • Serverövervakning
  • Kapacitetshantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Biljetthantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Incidentshantering
  • Problemgranskning
  • Schemaläggning av underhåll
Löner och efterlevnad som har byggts för den globala arbetsstyrkan.
Deel är global löneutbetalning och regelrätta anställningar byggt för distansteam där vem som helst och var som helst kan få anställning och betalt. Anställ personal på heltid eller anlita oberoende entreprenörer över hela världen på några minuter. Med Deel kan företag ta hand om lönen och skapa lokala juridiska kontrakt i över 150 länder med hjälp av en teknikaktiverad självbetjäningsprocess. Deel betjänar mer än 3 500 kunder från SMBs till börsnoterade företag. Lär dig mer om Deel

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Licenshantering
  • Serverövervakning
  • Kapacitetshantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Biljetthantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Incidentshantering
  • Problemgranskning
  • Schemaläggning av underhåll
IT Management has never been more important than in today's remote environment. Integrates seamlessly with Zendesk, Jira etc.
Manage the complete IT asset lifecycle for your remote workforce with easy-to-use, cloud-based IT Management software. Reduce downtime, ensure software license compliance, and speed up troubleshooting by tracking all hardware including Windows/Mac devices as well as software. Maintain complete visibility into your IT landscape with full asset management, purchase orders, maintenance, usage optimization. Seamlessly integrated with Zendesk, Jira helpdesks, as well as SCCM, JAMF, many others. Lär dig mer om EZOfficeInventory

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Licenshantering
  • Serverövervakning
  • Kapacitetshantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Biljetthantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Incidentshantering
  • Problemgranskning
  • Schemaläggning av underhåll
Molnbaserad DevOps-lösning som gör det möjligt för företag att förbättra sina arbetsflödesprocesser med hjälp av tidsuppföljning, regelefterlevnad med mera.
GitLab är en komplett DevOps-plattform som levereras som en enda applikation och som i grunden förändrar hur team inom utveckling, säkerhet och drift samarbetar. GitLab hjälper team att påskynda programvaruleveranser från veckor till minuter, sänka utvecklingskostnaderna och minska risken för sårbarheter i applikationer, samtidigt som utvecklarnas produktivitet ökar. Lär dig mer om GitLab

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Licenshantering
  • Serverövervakning
  • Kapacitetshantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Biljetthantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Incidentshantering
  • Problemgranskning
  • Schemaläggning av underhåll
ISL Light fjärrsupportprogram låter dig styra en fjärrdator eller mobil enhet. Den är plattformsöverskridande, säker, snabb och anpassningsbar.
ISL Light är en webbaserad fjärrskrivbordslösning som ger dig åtkomst till och kontroll över valfri Windows-, Mac- eller Linux-dator på några sekunder från valfri dator eller mobil enhet eller för att tillhandahålla teknisk support för användare av mobila enheter. Plattformsöverskridande, säker, snabb skärmdelning, molnbaserad eller lokal licens. Med omfattande anpassningsalternativ kan du omprofilera programvaran till din egen företagsidentitet och tillämpa avancerade säkerhetsåtgärder. Lär dig mer om ISL Light

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Licenshantering
  • Serverövervakning
  • Kapacitetshantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Biljetthantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Incidentshantering
  • Problemgranskning
  • Schemaläggning av underhåll
Jira Service Desk är en hjälpdesk som är byggd för moderna IT-team från bara 10 USD per månad. Prova gratis: Se deras webbplats
Jira Service Desk är modern hjälpdesk-programvara som är enkel att använda för alla, enkel för din administratör att installera och som har allt dina IT-team behöver utanför lådan, inklusive automatiseringsregler, servicenivåavtal, realtidsrapportering och ITIL-certifierade processer som incident-, problem- och förändringshantering. Leverera fantastisk service, till en bråkdel av konkurrenternas kostnader och konfigurationstider. Lär dig mer om JIRA Service Management

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Licenshantering
  • Serverövervakning
  • Kapacitetshantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Biljetthantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Incidentshantering
  • Problemgranskning
  • Schemaläggning av underhåll
ITIL-hjälpdesk online som hjälper dig att hantera din IT-infrastruktur, men utan alla komplikationer.
Freshservice är en ITIL-hjälpdisk online med en fräsch twist. Verktyget ger en uppfriskande användarupplevelse ovanpå kraftfulla funktioner för biljetthantering och resurshantering såsom automatisk upptäckt av nya resurser, kraftfull konfigurationshantering och förbättrad konsekvensanalys. Händelse, problem, ändring, publicering och kunskapshantering är några av de andra funktioner som gör Freshservice till en perfekt lösning för din organisations IT-hanteringsbehov. Lär dig mer om Freshservice

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Licenshantering
  • Serverövervakning
  • Kapacitetshantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Biljetthantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Incidentshantering
  • Problemgranskning
  • Schemaläggning av underhåll
Med SolarWinds Service Desk kan du leverera exceptionella serviceupplevelser och driva fram bättre affärsresultat.
SolarWinds Service Desk, tidigare Samanage Service Platform, förenar anställda runt om i världen genom att göra det möjligt för företag att hantera och automatisera en rad olika IT-hanteringsprocesser och -uppgifter. Servicedesken drivs av smart teknik som AI och automatisering och är byggd med hänsyn till bästa praxis för ITIL. Den hjälper dig att uppnå snabbare biljettlösningar, förbättra servicenivåavtal och få bättre insyn i och kontroll över din IT-infrastruktur. Lär dig mer om SolarWinds Service Desk

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Licenshantering
  • Serverövervakning
  • Kapacitetshantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Biljetthantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Incidentshantering
  • Problemgranskning
  • Schemaläggning av underhåll
En komplett lösning för hantering av mobila enheter för IT-proffs för att förenkla driftsättning, inventering och säkerhet för Apple-enheter.
Jamf Pro är en komplett lösning för enhetshantering för IT-proffs som förenklar distribution, inventering och säkerhet för Mac-datorer, iPads, iPhones och Apple TV. Jamf Pro är ett EMM-verktyg som är utformat för att automatisera enhetshantering och samtidigt förbättra slutanvändarnas produktivitet. IT-proffsen och de användare de stöder kan glädjas åt en enhetlig slutpunktshantering för Apple-enheter. Den IT-upplevelse du vill ha är inom räckhåll. Be om en gratis provperiod och bli en IT-superhjälte idag. Lär dig mer om Jamf Pro

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Licenshantering
  • Serverövervakning
  • Kapacitetshantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Biljetthantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Incidentshantering
  • Problemgranskning
  • Schemaläggning av underhåll
Skala din kundtjänst på ett smidigt och kostnadseffektivt sätt med inbyggd kapitalförvaltning och avancerad automatisering.
SysAid tillhandahåller en lösning för hantering av IT-och företagstjänster som omvandlar IT-agenters produktivitet, förbättrar slutanvändarerfarenheten drastiskt och ökar värdet i hela organisationen. Särskilt utformad för att stödja digital omvandling idag och i takt med att du växer. SysAid samarbetar med över 10 000 kunder, från små och medelstora företag till Fortune 500-företag i 140 länder. Tillgänglig på 42 språk som molnbaserad och lokal lösning. Få en gratis demo idag. Lär dig mer om SysAid

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Licenshantering
  • Serverövervakning
  • Kapacitetshantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Biljetthantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Incidentshantering
  • Problemgranskning
  • Schemaläggning av underhåll
Patch Manager Plus är ett automatiserat program för patchhantering för Windows-, Mac-, Linux- och 300+ tredjepartsprogram.
Patch Manager Plus är en programvara för automatiserad patchhantering som ger företag ett enda gränssnitt för alla patchhanteringsuppgifter. Fungerar över flera plattformar och hjälper dig göra programfixar i Windows-, Mac- och Linux och över 300 program från tredje part. Du kan automatisera sökningen efter saknade programfixar, testa och godkänna programfix, anpassa implementeringspolicyer för att uppfylla verksamhetens behov, avböja programfixar och generera sårbarhetsrapporter. Patch Manager Plus finns nu tillgängligt både i molnet och på plats. Lär dig mer om ManageEngine Patch Manager Plus

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Licenshantering
  • Serverövervakning
  • Kapacitetshantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Biljetthantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Incidentshantering
  • Problemgranskning
  • Schemaläggning av underhåll
Pipefy är en processhanteringsprogramvara som ger vem som helst möjlighet att skapa och automatisera effektiva arbetsflöden på egen hand.
Pipefy är en programvara för arbetsflödeshantering som gör affärsprocesser som inköp, onboarding och rekrytering problemfria, så att beställare, handläggare och chefer blir mer effektiva. Genom att ge icke-tekniska medarbetare möjlighet att skapa och automatisera arbetsflöden utan IT-stöd förbättrar Pipefy hastigheten och levererar resultat med högre kvalitet. Pipefy används nu i över 150 länder av företag av alla storlekar och ledande företag som Visa, IBM, Volvo, Santander och Kraft Heinz. Lär dig mer om Pipefy

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Licenshantering
  • Serverövervakning
  • Kapacitetshantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Biljetthantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Incidentshantering
  • Problemgranskning
  • Schemaläggning av underhåll
Pulseway är helhetslösningen för IT-övervakning och IT-hantering. PC Magazine rankar programvaran som en av de främsta för IT-hantering.
IT-hanteringsprogram som gör att du kan övervaka din IT-miljö var som helst och när som helst med hjälp av smartphone, skrivbord eller läsplattor. Pulseway ger systemadministratörer och MSP en enda vy över hela IT-miljön så att de alltid vet precis vad som händer. Programvaran är helt skalbar och fungerar för IT-avdelningar av alla storlekar så att de kan växa när de är redo. Lär dig mer om Pulseway

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Licenshantering
  • Serverövervakning
  • Kapacitetshantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Biljetthantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Incidentshantering
  • Problemgranskning
  • Schemaläggning av underhåll
Datadog är en tjänst som hjälper till att öka drifttiden och maximera tjänsternas prestanda genom centraliserad övervakning och varningar
Datadog är en SaaS-baserad plattform för övervakning, säkerhet och analys för infrastruktur i molnskala, applikationer, loggar med mera. Plattformen hjälper organisationer att förbättra smidigheten, öka effektiviteten och ge synlighet från början till slut över dynamiska eller storskaliga infrastrukturer. Genom att samla in statistik och evenemang från mer än 400 färdiga tjänster och tekniker gör Datadog det möjligt för utvecklings-, säkerhets- och driftteam att säkerställa applikationens drifttid och påskynda marknadsintroduktionen. Lär dig mer om Datadog

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Licenshantering
  • Serverövervakning
  • Kapacitetshantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Biljetthantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Incidentshantering
  • Problemgranskning
  • Schemaläggning av underhåll
Förvandla din IT-värdekedja, från planering till drift.
Med ServiceNow ITSM kan du konsolidera dina IT-verktyg till en enda datamodell så att du kan omvandla serviceupplevelsen, automatisera arbetsflöden, få realtidssynlighet och förbättra IT-produktiviteten. Allt detta minskar dina operativa IT-kostnader så att du får mer över till strategiska investeringar. ITSM accelererar din digitala omvandling och förbättrar användarupplevelsen med maskininlärning och AI-drivna chattrobotar. ITSM förbättrar din IT-produktivitet med över 20 % med strukturerad maskininlärning som automatiserar rutinuppgifter. Lär dig mer om ServiceNow

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Licenshantering
  • Serverövervakning
  • Kapacitetshantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Biljetthantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Incidentshantering
  • Problemgranskning
  • Schemaläggning av underhåll
Allt-i-ett-prestationsövervakningsverktyg (SaaS) för DevOps och IT. Övervaka webbplatser, servrar, appar, moln, virtuella maskiner, nätverk med mera.
Site24x7 erbjuder enhetlig molnövervakning för DevOps och IT-drift och övervakar upplevelsen av verkliga användare som använder webbplatser och applikationer från stationära och mobila enheter. Med hjälp av djupgående övervakningsfunktioner kan DevOps-teamen övervaka och felsöka applikationer, servrar och nätverksinfrastruktur, inklusive privata och offentliga moln. Övervakning av slutanvändarens upplevelse sker från mer än 90 platser runt om i världen och olika trådlösa transportörer. Lär dig mer om Site24x7

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Licenshantering
  • Serverövervakning
  • Kapacitetshantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Biljetthantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Incidentshantering
  • Problemgranskning
  • Schemaläggning av underhåll