Utvald programvara

410 resultat
NinjaOne är den ledande enhetliga IT-driftplattformen, som tillhandahåller en sömlös lösning med ett fönster. Lär dig mer om NinjaOne
NinjaOne är den ledande enhetliga IT-operativplattformen, som tillhandahåller en sömlös, enpanelslösning för att hantera slutpunkter och stödja slutanvändare. Ninja minskar komplexiteten, driver teknikernas effektivitet och ger IT-team full kontroll över hanterade IT-tillgångar. Plattformen ger IT-team proaktiv övervakning, fjärrhantering, fjärrkontroll, patchhantering, mjukvaruhantering, säkerhetskopiering och mer - allt i en enhetlig lösning med ett snabbt, modernt, intuitivt gränssnitt. Lär dig mer om NinjaOne

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Problemgranskning
  • Lagerhantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Patchhantering
  • Licenshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Schemaläggning av underhåll
Addigy tillhandahåller en bra molnbaserad IT-hanteringsplattform specialanpassad för hantering av ditt Apple-ekosystem. Lär dig mer om Addigy
Addigy tillhandahåller en ledande molnbaserad IT-hanteringsplattform för hantering av ditt Apple-ekosystem, inklusive alla Mac- och iOS-enheter. Addigys extremt intuitiva plattform ger Apple-inriktade IT-administratörer möjlighet att leverera realtidsservice till sina användare oavsett geografisk plats, samtidigt som den tillhandahåller ett robust administrativt ramverk i stor skala. Lär dig mer om Addigy

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Problemgranskning
  • Lagerhantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Patchhantering
  • Licenshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Schemaläggning av underhåll
Jira Service Desk är en hjälpdesk som är byggd för moderna IT-team från bara 10 USD per månad. Prova gratis: Se deras webbplats Lär dig mer om JIRA Service Management
Jira Service Desk är modern hjälpdesk-programvara som är enkel att använda för alla, enkel för din administratör att installera och som har allt dina IT-team behöver utanför lådan, inklusive automatiseringsregler, servicenivåavtal, realtidsrapportering och ITIL-certifierade processer som incident-, problem- och förändringshantering. Leverera fantastisk service, till en bråkdel av konkurrenternas kostnader och konfigurationstider. Lär dig mer om JIRA Service Management

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Problemgranskning
  • Lagerhantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Patchhantering
  • Licenshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Schemaläggning av underhåll
ManageEngine OpManager är 5 i 1 integrerad programvara för nätverkshantering för prestandaövervakning, felsökning och feldiagnoser. Lär dig mer om ManageEngine OpManager
ManageEngine OpManager är en integrerad plattform för nätverkshantering som hjälper stora företag, tjänsteleverantörer och små och medelstora företag att hantera sina datacentrum och IT-infrastruktur på ett effektivt och kostnadseffektivt sätt. Programvaran erbjuder övervakning av nätverksprestanda, fysisk och virtuell serverövervakning, trafikanalys, konfigurationshantering, hantering av brandväggsloggar och IP-adresshantering. Programvaran ger företagsvy, e-post-/sms-baserade varningar, arbetsflödesautomatisering, anpassade rapporter och kombinerad ögonblicksbildsvy Lär dig mer om ManageEngine OpManager

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Problemgranskning
  • Lagerhantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Patchhantering
  • Licenshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Schemaläggning av underhåll
Having your billing right from the start is a MUST for growth. The alternative is manual repair work, with errors and revenue leakage! Lär dig mer om Good Sign
Good Sign is a subscription management and recurring billing platform suitable for any service business. It removes pricing and billing problems and enables a fast to market with new services. Ultimate flexibility for pricing and billing for any business model on a single platform. No more revenue leakage due to errors and unbilled services. Manual work is reduced. Cash flow is faster. Accounting entries are automatically correct. Easy to integrate into current systems. Lär dig mer om Good Sign

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Problemgranskning
  • Lagerhantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Patchhantering
  • Licenshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Schemaläggning av underhåll
monday.com, programvara för IT-hantering, hjälper team att planera tillsammans effektivt och genomföra projekt som levererar resultat.
monday.com, programvara för IT-hantering, hjälper team att planera tillsammans effektivt och genomföra projekt som levererar resultat i tid. Dess användarvänlighet och flexibilitet innebär snabb onboarding för ditt team och möjligheten att hantera ditt arbete på ditt sätt. Med kraftfulla produktivitetsfunktioner som tidsuppföljning, automatiserade meddelanden, anpassningsbara arbetsflöden, beroenden, tidslinjevyer och integrationer kan ditt team uppnå bättre och snabbare resultat för varje milstolpe i projektet. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Problemgranskning
  • Lagerhantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Patchhantering
  • Licenshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Schemaläggning av underhåll
Founded in 2011, Zapier has helped over 1.8 million individuals and businesses with their automation needs.
Zapier connects the web apps SMBs use every day so you can save time, reduce tedious tasks, and focus on what matters most. Working with a larger team? Zapier for Companies offers collaboration and security features that let you bring the power of automation to your entire organization. In just a few minutes, you can set up automated workflows that connect over 4,000 of the most popular apps—no code required. Lär dig mer om Zapier

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Problemgranskning
  • Lagerhantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Patchhantering
  • Licenshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Schemaläggning av underhåll
Rippling App, Device, and Identity Management solutions give IT admins control and visibility into employee devices and system access.
Rippling gives IT admins control over employee app and device access as part of existing onboarding flows. With Rippling, admins can purchase and ship fully configured Macs and PCs to employees, and then remotely monitor and manage those devices. They can also create accounts for new hires across 450+ apps like Google Workspace, Microsoft 365, Slack, and Salesforce. When an employee offboards, Rippling collects & reconfigures their device for the next employee, all without IT lifting a finger. Lär dig mer om Rippling

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Problemgranskning
  • Lagerhantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Patchhantering
  • Licenshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Schemaläggning av underhåll
Cloud-based suite of cybersecurity solutions that help businesses identify, analyze and remediate threats on a unified platform.
Cloud-based suite of cybersecurity solutions that help businesses identify, analyze and remediate threats on a unified platform. Lär dig mer om Malwarebytes for Business

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Problemgranskning
  • Lagerhantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Patchhantering
  • Licenshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Schemaläggning av underhåll
AVG Antivirus Business Edition skyddar ditt företag från virus, utpressningstrojaner och andra internethot i realtid.
AVG Antivirus Business Edition skyddar ditt företag från virus, utpressningstrojaner och andra internethot i realtid. Den utmärkta antivirusprogramvaran skyddar din verksamhet från hackarattacker, webb- och e-posthot och den senaste skadliga programvaran. Du kan välja mellan hanterade och icke-hanterade lösningar. Med AVG Cloud Management Console kan du snabbt distribuera antivirus till flera slutpunkter, hantera policyer, övervaka hot, schemalägga uppdateringar och skydda enheter. Lär dig mer om AVG Antivirus Business Edition

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Problemgranskning
  • Lagerhantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Patchhantering
  • Licenshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Schemaläggning av underhåll
Wrike är en IT-programvara för arbetsledning med mallar, Gantt-diagram, avancerad säkerhet, automatiserade godkännanden och fler än 400 integrationer.
Wrike är en IT-arbetsledningsprogramvara som fler än 20 000 företag och över två miljoner användare förlitar sig på. Effektivisera din IT-hantering med hjälp av anpassade förfrågningsformulär, Kanban-tavlor, Gantt-diagram, tidsuppföljning, automatiserade arbetsflöden och godkännanden, budgethantering och avancerad rapportering på ett och samma ställe. Integrera Wrike med fler än 400 applikationer som GitHub för sömlös utveckling och spårning. Anpassa dina arbetsflöden så att du kan se förloppet steg för steg. Förvandla din IT-hantering med Wrike. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Problemgranskning
  • Lagerhantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Patchhantering
  • Licenshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Schemaläggning av underhåll
Programvara för livscykelhantering av tillgångar som är byggd runt dina behov av tillgångsspårning. Avskrivningar, streckkoder med mera. Prova kostnadsfritt.
Med denna utmärkta programvara för hantering av tillgångars livscykel kan du enkelt skapa inköpsordrar, schemalägga tjänster och hantera leverantörer. Enkel avskrivningshantering och anpassade rapporter hjälper dig att fatta välinformerade affärsbeslut. Använd mobilappen för RFID-, streckkods- och QR-kodsskanningar för att säkerställa att myndigheternas regelverk efterlevs. Plats- och underhållshistorik gör detta till ett måste för hantering av anläggningstillgångar. Programvaran är också integrerad med Zendesk och Jira. Prova programvaran gratis. Lär dig mer om EZOfficeInventory

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Problemgranskning
  • Lagerhantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Patchhantering
  • Licenshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Schemaläggning av underhåll
En förstklassig samarbetsbaserad online-plattform för whiteboardtavlor som gör att teamen får jobbet gjort.
Miro är en samarbetsinriktad plattform för whiteboardtavlor för team i alla storlekar. Över 30 miljoner användare runt om i världen förlitar sig på plattformen. Samarbeta, kom på idéer och centraliser a kommunikationen för allt ditt tvärfunktionella teamarbete. Prova djupgående integrationer med Microsoft Ecosystem, Atlassian Ecosystem, Slack, Box, DropBox, Sketch med mera för att göra ditt teamsamarbete mer produktivt. Utforska över 250 mallar och interaktiva ramverk för att börja samarbeta snabbt med ditt team Lär dig mer om Miro

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Problemgranskning
  • Lagerhantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Patchhantering
  • Licenshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Schemaläggning av underhåll
ISL Light fjärrsupportprogram låter dig styra en fjärrdator eller mobil enhet. Den är plattformsöverskridande, säker, snabb och anpassningsbar.
ISL Light är en webbaserad fjärrskrivbordslösning som ger dig åtkomst till och kontroll över valfri Windows-, Mac- eller Linux-dator på några sekunder från valfri dator eller mobil enhet eller för att tillhandahålla teknisk support för användare av mobila enheter. Plattformsöverskridande, säker, snabb skärmdelning, molnbaserad eller lokal licens. Med omfattande anpassningsalternativ kan du omprofilera programvaran till din egen företagsidentitet och tillämpa avancerade säkerhetsåtgärder. Lär dig mer om ISL Light

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Problemgranskning
  • Lagerhantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Patchhantering
  • Licenshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Schemaläggning av underhåll
Med SolarWinds Service Desk kan du leverera exceptionella serviceupplevelser och driva fram bättre affärsresultat.
SolarWinds Service Desk, tidigare Samanage Service Platform, förenar anställda runt om i världen genom att göra det möjligt för företag att hantera och automatisera en rad olika IT-hanteringsprocesser och -uppgifter. Servicedesken drivs av smart teknik som AI och automatisering och är byggd med hänsyn till bästa praxis för ITIL. Den hjälper dig att uppnå snabbare biljettlösningar, förbättra servicenivåavtal och få bättre insyn i och kontroll över din IT-infrastruktur. Lär dig mer om SolarWinds Service Desk

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Problemgranskning
  • Lagerhantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Patchhantering
  • Licenshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Schemaläggning av underhåll
Download free IT help desk software for IT pros & sysadmins around the world in all businesses. Support & mobile apps also free.
The Spiceworks IT Help Desk is purpose-built for IT pros, we have just what you need to run a better internal IT help desk and a better business. Start tackling tickets in minutes with free help desk software (on your server or in the cloud). Plus, it's more than just ticket tracking: understand (and change!) team behavior and articulate your value to the business. Get it free today! Lär dig mer om Spiceworks

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Problemgranskning
  • Lagerhantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Patchhantering
  • Licenshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Schemaläggning av underhåll
ITIL-hjälpdesk online som hjälper dig att hantera din IT-infrastruktur, men utan alla komplikationer.
Freshservice är en ITIL-hjälpdisk online med en fräsch twist. Verktyget ger en uppfriskande användarupplevelse ovanpå kraftfulla funktioner för biljetthantering och resurshantering såsom automatisk upptäckt av nya resurser, kraftfull konfigurationshantering och förbättrad konsekvensanalys. Händelse, problem, ändring, publicering och kunskapshantering är några av de andra funktioner som gör Freshservice till en perfekt lösning för din organisations IT-hanteringsbehov. Lär dig mer om Freshservice

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Problemgranskning
  • Lagerhantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Patchhantering
  • Licenshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Schemaläggning av underhåll
Enhetlig lösning för slutpunktshantering som hjälper dig att hantera servrar, bärbara datorer, stationära datorer, smarttelefoner och surfplattor från en central plats.
Desktop Central är en enhetlig lösning för slutpunktshantering som hjälper dig att hantera servrar, bärbara datorer, stationära datorer, smarttelefoner och surfplattor från en central plats. Det intuitiva, webbaserade gränssnittet gör att du kan automatisera regelbundna slutpunktshanteringsrutiner som installation av programfixar, driftsättning av programvara, avbildning och driftsättning av operativsystem, driftsättning av profiler och policyer till mobila enheter, fjärrfelsökning och mycket mer. Den har också en mobilapp som låter dig hantera slutpunkter var som helst, när som helst. Lär dig mer om ManageEngine Endpoint Central

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Problemgranskning
  • Lagerhantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Patchhantering
  • Licenshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Schemaläggning av underhåll
En komplett lösning för hantering av mobila enheter för IT-proffs för att förenkla driftsättning, inventering och säkerhet för Apple-enheter.
Jamf Pro är en komplett lösning för enhetshantering för IT-proffs som förenklar distribution, inventering och säkerhet för Mac-datorer, iPads, iPhones och Apple TV. Jamf Pro är ett EMM-verktyg som är utformat för att automatisera enhetshantering och samtidigt förbättra slutanvändarnas produktivitet. IT-proffsen och de användare de stöder kan glädjas åt en enhetlig slutpunktshantering för Apple-enheter. Den IT-upplevelse du vill ha är inom räckhåll. Be om en gratis provperiod och bli en IT-superhjälte idag. Lär dig mer om Jamf Pro

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Problemgranskning
  • Lagerhantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Patchhantering
  • Licenshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Schemaläggning av underhåll
Skala din kundtjänst på ett smidigt och kostnadseffektivt sätt med inbyggd kapitalförvaltning och avancerad automatisering.
SysAid tillhandahåller en lösning för hantering av IT-och företagstjänster som omvandlar IT-agenters produktivitet, förbättrar slutanvändarerfarenheten drastiskt och ökar värdet i hela organisationen. Särskilt utformad för att stödja digital omvandling idag och i takt med att du växer. SysAid samarbetar med över 10 000 kunder, från små och medelstora företag till Fortune 500-företag i 140 länder. Tillgänglig på 42 språk som molnbaserad och lokal lösning. Få en gratis demo idag. Lär dig mer om SysAid

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Problemgranskning
  • Lagerhantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Patchhantering
  • Licenshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Schemaläggning av underhåll
Centralize all your remote connections, passwords, and credentials into a unique platform that people love to work with.
Remote Desktop Manager lets you centralize all your remote connections, passwords, and credentials into a unique platform that people love to work with. Drive security, speed, and productivity through your organization while reducing risks for your IT department. Join over 750,000 users in more than 140 countries who enjoy Remote Desktop Manager. Lär dig mer om Remote Desktop Manager

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Problemgranskning
  • Lagerhantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Patchhantering
  • Licenshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Schemaläggning av underhåll
Simplified endpoint management for desktops, servers, and mobile laptops.
GoTo Central is a powerful, easy-to-use endpoint management solution enabling IT professionals to effectively monitor, manage, and secure their endpoint infrastructure. Whether you have remote employees or endpoints scattered across the globe, GoTo Central provides IT organizations with the speed, flexibility, and insight needed to increase productivity, reduce IT costs, and mitigate risk. Lär dig mer om Central

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Problemgranskning
  • Lagerhantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Patchhantering
  • Licenshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Schemaläggning av underhåll
PDQ Deploy is the best way to automate your IT management. Update software, deploy scripts, and make configuration changes.
Automate your IT management with PDQ Deploy. Select the software you want to deploy (we have a pre-built library of over 200), specify which machines require updates, and set a preferred schedule for deployment. PDQ Deploy will automatically and silently apply updates — all without bothering end users. Lär dig mer om PDQ Deploy

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Problemgranskning
  • Lagerhantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Patchhantering
  • Licenshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Schemaläggning av underhåll
Atera är en heltäckande RMM-programvara för MSP:er och IT-specialister. Fast kostnad med obegränsat antal enheter. Så enkelt är det. Prova gratis.
Atera erbjuder omfattande IT-hantering för MSP och IT-experter. Plattformen tillhandahåller en integrerad lösning: fullständig fjärrövervakning och -hantering (RMM), PSA, fjärråtkomst, programfixhante ring, fakturering, rapporter och mycket mer. Ateras nyskapande prissättningsmodell hjälper också IT-tjänsteleverantörer att skala sin verksamhet samtidigt som den tillhandahåller kontinuerlig service i världsklass. Alla abonnemang innefattar ett obegränsat antal enheter, vilket innebär att du endast betalar per tekniker. Prova Atera gratis idag! Lär dig mer om Atera

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Problemgranskning
  • Lagerhantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Patchhantering
  • Licenshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Schemaläggning av underhåll
Endpoint data loss protection and security platform that enables small businesses to manage recovery of deleted files and more.
Endpoint data loss protection and security platform that enables small businesses and organizations to recover lost data caused through human error, ransomware or any other online disaster, where the recovered files can be tracked through status reports. Lär dig mer om CrashPlan

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Problemgranskning
  • Lagerhantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Patchhantering
  • Licenshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Schemaläggning av underhåll
Patch Manager Plus är ett automatiserat program för patchhantering för Windows-, Mac-, Linux- och 300+ tredjepartsprogram.
Patch Manager Plus är en programvara för automatiserad patchhantering som ger företag ett enda gränssnitt för alla patchhanteringsuppgifter. Fungerar över flera plattformar och hjälper dig göra programfixar i Windows-, Mac- och Linux och över 300 program från tredje part. Du kan automatisera sökningen efter saknade programfixar, testa och godkänna programfix, anpassa implementeringspolicyer för att uppfylla verksamhetens behov, avböja programfixar och generera sårbarhetsrapporter. Patch Manager Plus finns nu tillgängligt både i molnet och på plats. Lär dig mer om ManageEngine Patch Manager Plus

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Problemgranskning
  • Lagerhantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Patchhantering
  • Licenshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Schemaläggning av underhåll
See how ConnectWise Manage can help you start reaping the benefits of improved cash flow, increased profitability and much more.
Building and managing a successful technology business is exciting and rewarding but also daunting. With the right tools you can accomplish more and stress less. See how ConnectWise Manage can help you gain a 360 degree view of your business and start reaping the benefits of improved cash flow, increased profitability and much more. View your demo! Lär dig mer om ConnectWise PSA

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Problemgranskning
  • Lagerhantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Patchhantering
  • Licenshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Schemaläggning av underhåll
Cloud software that connects people, systems & data into a single view for visibility and actionable intelligence across operations.
PagerDuty, Inc. (NYSE:PD) is a leader in digital operations management. In an always-on world, organizations of all sizes trust PagerDuty to help them deliver a perfect digital experience to their customers, every time. Teams use PagerDuty to identify issues and opportunities in real time and bring together the right people to fix problems faster and prevent them in the future. Lär dig mer om PagerDuty

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Problemgranskning
  • Lagerhantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Patchhantering
  • Licenshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Schemaläggning av underhåll
Datadog är en tjänst som hjälper till att öka drifttiden och maximera tjänsternas prestanda genom centraliserad övervakning och varningar
Datadog är en SaaS-baserad plattform för övervakning, säkerhet och analys för infrastruktur i molnskala, applikationer, loggar med mera. Plattformen hjälper organisationer att förbättra smidigheten, öka effektiviteten och ge synlighet från början till slut över dynamiska eller storskaliga infrastrukturer. Genom att samla in statistik och evenemang från mer än 400 färdiga tjänster och tekniker gör Datadog det möjligt för utvecklings-, säkerhets- och driftteam att säkerställa applikationens drifttid och påskynda marknadsintroduktionen. Lär dig mer om Datadog

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Problemgranskning
  • Lagerhantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Patchhantering
  • Licenshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Schemaläggning av underhåll
Tusentals MSP-företag och IT-avdelningar använder Kaseya VSA:s IT-hanteringsprogram när de behöver IT-automatisering. Starta din gratis provperiod nu.
MSP-företag och interna IT-avdelningar använder Kaseya VSA:s programvara för att hantera och automatisera IT. Kraftfull automatisering gör att du kan automatisera vanliga IT-processer som patchhanteri ng. Få realtidssynlighet för patchstatus för enheterna i din IT-miljö och upptäck och hantera slutpunkter på eller utanför nätverket. Fjärrkontrollen gör det möjligt för IT-avdelningen att fjärrfelsöka och hantera slutpunkter för slutanvändare oavsett var de befinner sig. Få åtkomst till slutpunkter utan att störa användare så att du kan proaktivt lösa problem. Lär dig mer om Kaseya VSA

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Problemgranskning
  • Lagerhantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Patchhantering
  • Licenshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Schemaläggning av underhåll
The JumpCloud Directory Platform reimagines the directory as a complete platform for identity, access, and device management.
JumpCloud’s cloud directory enables internal IT departments, MSPs, VARs/distributors, and DevOps teams to securely and easily enable access to any IT resource, from anywhere. Streamline your IT management processes like onboarding and off-boarding with a centralized, OS-agnostic platform for IAM, MDM, MFA, and more. Lär dig mer om JumpCloud Directory Platform

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Problemgranskning
  • Lagerhantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Patchhantering
  • Licenshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Schemaläggning av underhåll
Search, analyze, and visualize data from your entire data ecosystem. Monitor, alert, and report on your operations to drive resilience.
Are you ready to take control of your data? Splunk is a customizable data analytics platform that empowers you to investigate, monitor, analyze and act in real-time. With Splunk, you can predict and prevent IT problems, streamline your entire security stack, minimize unplanned downtime, and explore and visualize business processes for increased transparency all in one platform. Lär dig mer om Splunk Enterprise

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Problemgranskning
  • Lagerhantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Patchhantering
  • Licenshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Schemaläggning av underhåll
Pulseway är helhetslösningen för IT-övervakning och IT-hantering. PC Magazine rankar programvaran som en av de främsta för IT-hantering.
IT-hanteringsprogram som gör att du kan övervaka din IT-miljö var som helst och när som helst med hjälp av smartphone, skrivbord eller läsplattor. Pulseway ger systemadministratörer och MSP en enda vy över hela IT-miljön så att de alltid vet precis vad som händer. Programvaran är helt skalbar och fungerar för IT-avdelningar av alla storlekar så att de kan växa när de är redo. Lär dig mer om Pulseway

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Problemgranskning
  • Lagerhantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Patchhantering
  • Licenshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Schemaläggning av underhåll
Förvandla din IT-värdekedja, från planering till drift.
Med ServiceNow ITSM kan du konsolidera dina IT-verktyg till en enda datamodell så att du kan omvandla serviceupplevelsen, automatisera arbetsflöden, få realtidssynlighet och förbättra IT-produktivitet en. Allt detta minskar dina operativa IT-kostnader så att du får mer över till strategiska investeringar. ITSM accelererar din digitala omvandling och förbättrar användarupplevelsen med maskininlärning och AI-drivna chattrobotar. ITSM förbättrar din IT-produktivitet med över 20 % med strukturerad maskininlärning som automatiserar rutinuppgifter. Lär dig mer om ServiceNow

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Problemgranskning
  • Lagerhantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Patchhantering
  • Licenshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Schemaläggning av underhåll
300 000 skäl för att prova PRTG Network Monitor: det är antalet användare som förlitar sig på programvaran varje dag. Varför inte påbörja din provperiod nu genast.
Säg hej till PRTG Network Monitor, en prisbelönt övervakningslösning med allt inkluderat. Börja övervaka allt IT-relaterat, inklusive dina operativsystem, applikationer, nätverksenheter, olika säkerhetsåtgärder, webbtjänster, databaser och mycket mer. PRTG kan skalas för att passa nätverk av alla storlekar, vilket gör livet så mycket enklare för kunderna med växande nätverk, eftersom de helt enkelt kan fortsätta använda PRTG. Dessutom sparar programvaran naturligtvis kostnader genom att förhindra kritiska driftstopp och samtidigt optimera den övergripande nätverkskvaliteten. Lär dig mer om PRTG Network Monitor

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Problemgranskning
  • Lagerhantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Patchhantering
  • Licenshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Schemaläggning av underhåll
Cloud-based solution that provides remote systems management for desktops, servers, and mobile laptops.
With the release of GoTo Central and GoTo Pro, GoTo's next-generation solutions for remote access and systems management, GoTo IT Reach is no longer available to new customers. We will continue to support existing IT Reach customers and assist them with their transition over time to the new products. Lär dig mer om Pro

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Problemgranskning
  • Lagerhantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Patchhantering
  • Licenshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Schemaläggning av underhåll
Cloud-based IT support software for SMBs with in-house and remote teams.
GoTo Resolve is IT support software built for SMBs. It helps IT professionals streamline their help desk by bringing together the tools they need to engage, identify problems, and fix issues faster. It combines game-changing IT management and support software with conversational ticketing and a zero trust architecture into a single consolidated tool. It is simple, secure, flexible, and free to use. Looking for GoToAssist? GoTo Resolve includes the same remote support functionality and more. Lär dig mer om GoTo Resolve

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Problemgranskning
  • Lagerhantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Patchhantering
  • Licenshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Schemaläggning av underhåll
Getscreen.me perhaps the simplest and most convenient remote access software for administration, technical support and work from home.
Getscreen.me is a cloud-based software for administration, technical support and remote work that allows consumers to access and manage their PCs and Macs remotely from any device, including iOS / Android. Through the use of modern web technologies Getscreen.me provides a fast and secure connection and lets you access your remote computers directly via the web, with no software installation required. Lär dig mer om Getscreen.me

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Problemgranskning
  • Lagerhantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Patchhantering
  • Licenshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Schemaläggning av underhåll
Håll koll på användaraktivitet och konfigurationer i dina lokala och molnbaserade IT-system.
Netwrix Auditor är en synlighetsplattform som möjliggör kontroll över ändringar, konfigurationer och åtkomst i hybrida IT-miljöer och eliminerar stressen vid nästa efterlevnadsgranskning. Se vem som har tillgång till vad, hur ofta ändringar görs, vilka system som påverkas och vilka åtgärder som orsakar driftstopp. Ta itu med efterlevnadsgranskarnas frågor snabbare och med mycket mindre ansträngning från din begränsade personal. Lär dig mer om Netwrix Auditor

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Problemgranskning
  • Lagerhantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Patchhantering
  • Licenshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Schemaläggning av underhåll
En lösning för hantering av datacenterinfrastruktur som ger dig bred och djup insyn i din verksamhet och drift i realtid.
Sunbirds DCIM är en av de få lösningarna på marknaden som enbart fokuserar på två av de största och kostsammaste utmaningarna som datacenteroperatörer står inför: övervakning och drift. Till skillnad från andra DCIM-leverantörer, som erbjuder överdrivet komplex, uppsvälld och dyr programvara är Sunbirds lösning enkel att implementera och använda. Lösingen erbjuder möjlighet att bättre hantera tillgångar, förändringar och kapacitet och möjliggör även energiövervakning, miljöövervakning och energihantering. Lär dig mer om Sunbird DCIM

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Problemgranskning
  • Lagerhantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Patchhantering
  • Licenshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Schemaläggning av underhåll
Free IT alerting platform that connects meaningful data to the people who need it, so they can take action right from the notification.
xMatters is an actionable IT alerting platform that relays data between systems while engaging the right people to resolve incidents faster. xMatters automates and brings structure to communication so you can proactively prevent outages, resolve incidents, and keep the right people informed. xMatters brings your toolchain together to empower IT and Development enabling the connectivity among your solutions as well as the handoffs in your process. Get xMatters Free! Lär dig mer om xMatters

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Problemgranskning
  • Lagerhantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Patchhantering
  • Licenshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Schemaläggning av underhåll
Desktop email client that also helps businesses manage tasks, organize calendars, browse contacts, add notes, chat and more.
eM Client is a great desktop email client designed to help with handling email communication, daily agenda, upcoming (online) events, collaboration with colleagues and more, all in a unified clean interface. The app allows admins to enforce a company-wide email encryption policy (PGP, S/MIME), archive emails or create and save customizable signatures, email templates and QuickTexts to streamline communication processes. International teams can rely on instant translation of all emails. Lär dig mer om eM Client

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Problemgranskning
  • Lagerhantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Patchhantering
  • Licenshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Schemaläggning av underhåll
Opsgenie är en modern incidenthanterings- och responslösning för att driva ständigt uppkopplade tjänster.
Opsgenie är en modern incidenthanterings- och responslösning för att driva ständigt uppkopplade tjänster. Utvecklings- och driftteamen ges möjlighet att planera för servicestörningar och behålla kontrollen under incidenter. Opsgenie centraliserar varningar, meddelar rätt personer på ett tillförlitligt sätt och gör det möjligt för dem att vidta snabba åtgärder. De djupa integrationerna med över 200 ITSM-verktyg gör det möjligt att dela upp avdelningar eller grupper mellan utvecklings- och IT-teamen, korrelera incidenter med koddistributioner och enkelt mäta en större incidents fulla inverkan. Lär dig mer om OpsGenie

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Problemgranskning
  • Lagerhantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Patchhantering
  • Licenshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Schemaläggning av underhåll
ConnectWise Automate is the only RMM platform built by system engineers with experience in the IT services industry.
ConnectWise Automate, formerly LabTech is the only RMM platform designed to work the way you work, because it was built by a managed service provider (MSP) specifically for MSPs. Designed with cutting-edge agent technology, Automate delivers unprecedented centralized visibility into your clients IT systems. Its powerful built-in monitors alert you when IT issues are found, so you can resolve problems proactively, before they result in downtime for your clients. Start your guided tour today! Lär dig mer om ConnectWise Automate

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Problemgranskning
  • Lagerhantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Patchhantering
  • Licenshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Schemaläggning av underhåll
SmartDeploys unique layered approach enables single image management of Windows and applications.
SmartDeploy is a leading provider of modern endpoint management solutions. With a flexible layered architecture, IT can achieve centralized, single-image management to support 50 - 50,000 endpoints. SmartDeploys award-winning technology combines the best of progressive solutions like SCCM, centralized solutions like VDI and legacy imaging solutions like Ghost, without the common drawbacks. More than 3,000 organizations trust SmartDeploy to deploy and manage their end user devices. Lär dig mer om SmartDeploy

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Problemgranskning
  • Lagerhantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Patchhantering
  • Licenshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Schemaläggning av underhåll
Customizable solution includes project management, CRM and service desk with integrated time and billing running off the same database.
Autotask PSA is a secure, reliable and fully-featured cloud PSA helping MSPs and IT Service Providers run their IT managed services business. The modern and easy-to-use PSA's integrated modules include Service Desk, CRM/Contact Management, Document Management, Outsourcing, Project Management, Contract Administration, Time Tracking, Billing, Reporting and Business Analytics - to provide a singular view of the entire business and drive efficiency, accountability, insight, and profitability. Lär dig mer om Autotask PSA

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Problemgranskning
  • Lagerhantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Patchhantering
  • Licenshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Schemaläggning av underhåll
Erbjud fjärrstöd åt dina klienter och deras datorer och använd fjärråtkomst för att hjälpa slutanvändare. Hantera datorer från praktiskt taget alla enheter.
Splashtop fjärrstöd är en kraftfull fjärrsupportlösning för IT-hantering, MSP, teknisk support och supportteam. Använd Splashtop för att fjärrhantera Windows- och Mac-datorer och obemannad åtkomst när som helst till fjärrstöd för slutanvändare med en lösning som är snabb, säker, pålitlig och till ett pris (spara upp till 80 % jämfört med andra jämförbara fjärrsupportlösningar). Inkluderar även gratis snabbsupportverktyg för support på begäran. Kom igång med en gratis provperiod. Lär dig mer om Splashtop Remote Support

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Problemgranskning
  • Lagerhantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Patchhantering
  • Licenshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Schemaläggning av underhåll
IT Glue is an award-winning documentation platform, helping IT providers dramatically reduce wasted time looking for information.
IT Glue is an IT documentation software for MSPs, co-managed IT teams, as well as IT departments. Get relationship mapping, secure password management, and an automated and structured documentation framework to organize all your information. Have confidence in the security of your information with features like granular access permissions, version history, and more. Track any asset with ease for peace of mind, including expiries and vendor information. Lär dig mer om IT Glue

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Problemgranskning
  • Lagerhantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Patchhantering
  • Licenshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Schemaläggning av underhåll
Data center management solution that monitors enterprise network resources through a centralized dashboard.
Data center management solution that monitors enterprise network resources through a centralized dashboard. Lär dig mer om System Center

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Problemgranskning
  • Lagerhantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Patchhantering
  • Licenshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Schemaläggning av underhåll
Monitor and manage mobile and desktop devices in the cloud through a secure dashboard.
Monitor and manage mobile and desktop devices in the cloud through a secure dashboard. Lär dig mer om Cisco Meraki

Funktioner

  • Kapacitetshantering
  • Problemgranskning
  • Lagerhantering
  • Efterlevnadskontroll
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Patchhantering
  • Licenshantering
  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Schemaläggning av underhåll