Högt rankad programvara

Sverige Visa lokala produkter
854 resultat
Yokoy automatiserar företagets kostnads- och kreditkortsprocesser. Kontrollera endast specialfall manuellt, vår AI gör resten. Lär dig mer om Yokoy
Yokoy är den allt-i-ett-lösning för hantering av utgifter som du letat efter! Med hjälp av artificiell intelligens automatiserar Yokoy utgiftshantering för medelstora och stora företag. Utgiftshanteri ng, fakturahantering, smarta företagskort och prenumerationshantering kombineras i en enda intuitiv plattform. Dina fördelar: - spara tid - spara pengar - återkräva moms automatiskt - förebyggande av bedrägerier - Fullständig automatisering, inte bara digitalisering - Individualiserade, företagsspecifika processflöden - Integrerat i ditt befintliga systemlandskap Lär dig mer om Yokoy

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
Odoo Accounting erbjuder banksynkronisering, automatiska fakturor, hantering av återkommande fakturor, avstämningar med mera. Lär dig mer om Odoo
Odoo Accounting hjälper dig att enkelt hantera din dagliga redovisning och har en global översikt över företagets tillstånd. Appsviten erbjuder ett brett utbud av finansiella rapporter och verktyg som dubbel bokföring, kundreskontra och leverantörsreskontra, hantering av flera valutor, skatteberäkning, automatisk bankimport, metoder för periodisering och kontanter och mycket mer. Lär dig mer om Odoo

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
En av de ledande redovisningsprogramvarorna för småföretag. Omedelbar åtkomst till kund-, leverantörs- och medarbetarinformation.
QuickBooks Desktop Enterprise (upp till 40 % rabatt) är den mest kraftfulla lösningen för redovisning och företagsledning, gjord för små till medelstora produktbaserade företag. Funktionerna inkluderar lagerhantering, anpassningsbara rapporter, orderhantering, arbetskostnadsberäkning, avancerade priskontroller, finansiella instrumentbrädor i realtid och avancerade verktyg för att hantera personal och betalningar. Enterprise tillåter upp till 40 användare och har över 200 tredjepartsintegrationer som hjälper till att leverera ytterligare meningsfulla funktioner. Lär dig mer om QuickBooks Desktop Enterprise

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
QuickBooks Online is a small business accounting software and app that allows you to manage your business anywhere, anytime.
QuickBooks Online is a small business accounting software and app that allows you to manage your business anywhere, anytime. Used by over 4.5 million customers, QuickBooks provides smart tools for your business, yet is easy to use. You can organize your books, manage expenses, send invoices, track inventory, and even run payroll. With QuickBooks Online, you can get organized, save time, and even get paid fast by adding payment features. Best of all, you can try it for free for 30 days. Lär dig mer om Quickbooks Online

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
En enkel fakturerings- och redovisningslösning från 7,50 USD/månad (de första tre månaderna). Bli en av de 24 miljoner människor som redan har använt FreshBooks.
FreshBooks bokföring säkerställer att dina affärsbeslut baseras på faktiska affärsdata och insikter. Avsätt tillräckligt med tid för deklaration, ta reda på kostnaderna för att driva ditt företag, ta reda på om du har pengar för att anställa och förutse dina intäkter på ett säkert sätt. Prova gratis i 30 dagar, inget kreditkort krävs. Lär dig mer om FreshBooks

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
All-in-one software for tax preparers, accountants, and bookkeepers. Run your practice from a single integrated hub.
TaxDome is an all-in-one practice management platform for CPAs, EAs, bookkeepers, and accounting firms. TaxDome allows firms of all sizes to streamline their practice by using one platform for both internal practice management (workflow, CRM, reporting) and client-facing tools (documents, signatures, invoicing, messages). Every client, every email, every job, every invoice: all in one shared place for your team. Automated workflows, signatures, client onboarding, and client communication are Lär dig mer om TaxDome

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
Beautiful cloud-hosted online accounting software for small businesses. Accessible anytime, anywhere.
Award-winning online accounting software designed for small business owners and accountants. Available on any computer or mobile device with an internet connection. Business finances and cashflow are updated in real time. Imports transactions from bank accounts. Unlimited user logins. Integrates with over 1,000 3rd-party business applications. Supports multiple currencies. Data is accessible through a single ledger, allowing accountants and clients to collaborate around finances. Lär dig mer om Xero

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
SAP Concur takes you beyond automation to a completely connected spend management solution that grows with your business
SAP Concur takes companies of all sizes and stages beyond automation to a completely connected spend management solution encompassing travel, expense, vendor invoice, compliance and risk. Our global expertise, industry-leading innovation and dynamic ecosystem of diverse partners and applications unlock powerful insights that help businesses reduce complexity and see spending clearly, so they can manage it proactively. Lär dig mer om SAP Concur

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
Accounting tool that provides multi-monitor support and past due stamps through improved cash flow.
Accounting tool that provides multi-monitor support and past due stamps through improved cash flow. Lär dig mer om QuickBooks Desktop Pro

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
Comprehensive DMS software for independent auto dealers with inventory tracking, customer database, credit reporting and forms.
Serving over 22,000 dealers, DealerCenter is the top-rated dealer management solution in the industry. DealerCenter centralizes your entire operation, making it easy to manage your dealership. Whether cash deals, Buy Here Pay Here or outside finance, DealerCenter has all the contracts and paperwork you need to get deals done quickly and accurately. DealerCenter also offers hosted websites, complete CRM, credit reports, auction run lists, powerful mobile solution and much more! Lär dig mer om DealerCenter

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
Wave offers small business owners real double-entry accounting that is integrated with the rest of Wave's solutions, 100% free!
Wave offers 100% free, real double-entry accounting for small businesses. As a cloud-based software, Wave allows you to access your data from anywhere, add unlimited collaborators and work on all of your businesses from a single login. Wave eliminates data-entry and puts the financial reports you need at your fingers tips, allowing you to spend more time doing what you love. Your accounting is also seamlessly integrated with invoicing, receipt scanning, payment processing and payroll. Lär dig mer om Wave Accounting

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
NetSuite Accounting-programvaran förenklar processen att registrera transaktioner, hantera leverantörs- och kundreskontra, och avsluta räkenskaperna.
NetSuite Cloud Accounting-programvaran tillhandahåller de verktyg som behövs för att effektivt hantera redovisningsuppgifter och påskynda stängningsprocessen. Automatiserade uppgifter minskar dataineffektivitet och risker för fel medan anpassningsbara rapporter, instrumentpaneler och mätvärden i realtid hjälper företag att övervaka verksamheten och förbättra den finansiella styrningen. NetSuite stöder flera valutor, språk och efterlevnadsstandarder, och säkerställer att data är åtkomliga på ett säkert sätt över hela världen. Lär dig mer om NetSuite

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
Brokermint gör det möjligt för både agenter och mäklare att enkelt och smidigt hantera alla aspekter av sina fastighetsnoteringar, kunder, provisioner och andra backoffice-uppgifter snabbt, enkelt och effektivt. Med funktioner för e-signaturer, inbyggda tillståndsformulär, agentutdrag, rapportmallar, onboarding av agenter, provisionsspårning och mycket mer kan chefer enkelt organisera och centralisera uppgifter samtidigt som produktiviteten maximeras. Lär dig mer om Brokermint

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
QuickBooks is an end-to-end accounting software that can grow with your business.
QuickBooks Online Advanced is a cloud-based, all-in-one, accounting and business hub solution, designed for growing, small to mid-sized businesses. Get performance reporting with highly customizable tracking tools, automated workflows, and real-time revenue and cash flow management dashboards. Seamlessly integrate best-in-class Premium Apps like Salesforce and HubSpot (CRM), Bill.com (accounts payable), DocuSign, LeanLaw & more to expand your capabilities as your business needs grow. Lär dig mer om QuickBooks Online Advanced

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
Integrated accounting, reporting, time & expense tracking, and billing software for professional services firms.
CORE centralizes professional services firms' accounting and project data on one beautiful cloud platform. By combining accounting, billing, time and expense tracking, and project management tools, CORE makes it easier to run your business more profitably. It organizes information, automates repetitive tasks, and allows you to spend more time providing services to your clients instead of managing internal processes. Lär dig mer om BQE CORE Suite

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
BigTime is the engine empowering the greatest accounting firms on the planet to budget, track & bill their most important asset: time.
Accounting firms need more than just a timesheet. They need a system that unifies budgeting, project planning/execution, team communication, task management, resource management, invoicing and project financials. BigTime gives you the tools your team needs to deliver billable work on time and on budget, giving our customers an average improvement of 25% in gross margins and a substantial increase in expansion and referral revenue. "We didn't have to compromise or change the way we operated." Lär dig mer om BigTime

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
Construction and real estate management solution that pulls everything together for streamlined, single-source control.
Provides construction and real estate firms with the most complete solution for managing the entire project or property lifecycle with confidence, precision, and efficiency. Formerly Sage Timberline Office. Lär dig mer om Sage 300 Construction and Real Estate

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
KidKare is a childcare management software that saves you time & money while caring for children. It ensures compliance with the USDA.
KidKare by Minute Menu is a childcare management software that allows you to save time and money while caring for your children. We have spent the last 25 years building a robust CACFP application to streamline the claim process while ensuring compliance with USDA requirements. In addition to the food program, KidKare offers accounting software to help home childcare providers manage their business. Lär dig mer om KidKare

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
Cin7 is a highly configurable inventory management, and order management solution with best-in-class built-in EDI and 700 integrations.
Cin7 is a highly configurable inventory management and order management solution with built-in EDI and integrations to all the popular eCommerce platforms, marketplaces, and 3PLs. It's best-in-class for all combinations of B2B and D2C sales channels, warehouses, shipping, and fulfillment. Cin7 provides exceptional automations, workflows, reports, and analysis to enable brands, retailers, and wholesalers to operate efficiently as they scale and efficiently match demand to supply. Lär dig mer om Cin7

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
Enkel, lättanvänd redovisningsprogramvara som hjälper dig att hantera din företagsekonomi på ett smart sätt!
Zoho Books är en webbaserad bokföringsprogramvara som gör att du enkelt kan hantera pengarna som flödar in och ut ur ditt företag. Hantera dina kunder och fakturor samtidigt som du håller koll på utgifterna. Registrera, övervaka och stäm av bankkonton och transaktioner och samarbeta med din revisor i realtid. Viktigast av allt är att Zoho Books hjälper dig att fatta bättre, mer välgrundade beslut och hålla koll på ditt företag. Lär dig mer om Zoho Books

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
Project-based solution for PS firms that combines project accounting, resource management, project mgmt, time/expense and client mgt.
Deltek Vision is a project-based solution for professional services firms that combines project accounting, resource management, project management, time/expense management, and client management in one product. Deltek Vision is a web-based solution available for cloud or on-premises deployment. Lär dig mer om Deltek Vision

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
En molnbaserad plattform för spårning av projekttid för att få omedelbar insyn i faktureringsbara timmar, resurser, kunder, projekt och fakturering
Replicons lösning för spårning för projekttid anpassar hela arbetsflödet för kundfakturering till en enad plattform. Din organisation får hjälp att optimera tjänsteleveransen genom att ge din verksamhet fullständig insyn i kundprojektens utveckling, maximera användningen med realtidsövervakning av resurser och förbättra din fakturering genom att få kontroll över alla kunder och information om spårning av projekttid. Betrodd av över 7 800 kunder: SAS, NSC, NTT, Facebook, Publicis, USDA, Omnicom, Moodys Lär dig mer om Replicon

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
Bill.com is the intelligent business payments platform that delivers financial process efficiency, time savings, and full control.
Bill.com delivers financial process efficiency through streamlined accounts payable (AP) and accounts receivable (AR) management. Reduce errors and increase efficiency by leveraging artificial intelligence (AI) and machine learning. Bill.com gets more intelligent as you use it, learning your processes and preferences to give you greater control over every aspect of bill management. Lär dig mer om Bill.com

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
Simplify the audit and tax process while improving the client experience through automated PBC request list and document management.
Suralink is the leader in PBC request list management, helping accounting firms simplify the audit and tax documentation process while improving the client experience. Our cloud-based application integrates a dynamic PBC request list and assignment workflow with a secure file hosting platform to give clients an easy-to-use, all-in-one portal. Our technology and industry expertise help 800+ of the leading firms in North America and the UK ensure a simpler, more secure audit and tax process. Lär dig mer om Suralink

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
Rental property and personal finances management solution with tenant information tracking, income management, and expense tracking.
Quicken is a property management solution that helps manage tax planning, tenants rent payments, and rental properties. With Quicken, you can get help quickly if you need it with free phone and chat support from our dedicated team. Sync with the Quicken web & mobile apps to manage your money on the go. Lär dig mer om Quicken

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
Skicka fakturor för projekt och kundutgifter, ta emot betalningar och håll snabbt och effektivt koll på din verksamhets övergripande hälsa
Skicka fakturor för projekt och kundutgifter, ta emot betalningar och håll snabbt och effektivt koll på din verksamhets övergripande hälsa Lär dig mer om Zoho Invoice

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
The #1 Accounting Software and Financial Management Solution. Built for Finance by Finance
Choose the flexible and scalable financial platform that delivers deep accounting capabilities, including payroll, tax filings, and inventory tracking tools, across multiple industries designed with a single aim—to accelerate your success. Small to medium-sized businesses prefer Sage Intacct for its ease of use, integrated multi-dimensional reporting, high customer satisfaction, dedicated support, and more. Maximize impact and future-proof your business with a partner who can scale with you. Lär dig mer om Sage Intacct

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
Affordable, easy, yet powerful accounting for small business owners and their accountants. Streamline your money management.
Voted most user-friendly and affordable accounting software by users! Patented double view accounting. Easy startup! Import data customers, vendors, trial balance, and Chart of Accounts. Basic Accounting ($20/mo): Pay 1099s, create & mail invoices, record payments, track invoices auto-import bank transactions (most major banks supported), & accept credit cards. Premium Accounting ($30/mo) All Basic features + estimates, reminders, recurring invoices, attach receipts, reconciliation, & more! Lär dig mer om Patriot Accounting

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
Lämplig för företag inom detaljhandels-, grossist-, tillverknings- och livsmedelsektorer som har krav på lagerhållningsnivåer
Integrerat med QuickBooks Online och Xero, lämpligt för små till medelstora företag inom detaljhandels-, grossist-, tillverknings- och livsmedelssektorer som har krav för att hantera lagernivåer. Lösningen täcker hela affärscykeln inom lagerhantering. Shopify, Magento, Amazon och eBay återförsäljare integrerar DEAR-system för att inte bara hantera sina lager. DEAR Inventory tillhandahåller funktioner som ger dig information som du behöver för att hantera kostnader och maximera lönsamheten. Lär dig mer om DEAR Systems

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
CosmoLex is the only cloud-based, total practice management, billing, and accounting system (no QuickBooks® required).
Thousands of law firms have switched to CosmoLex - the only cloud-based, law practice management software with built-in, compliant legal accounting (no QuickBooks needed). CosmoLex eliminates the struggle of juggling separate systems for law practice management, billing, and accounting. LawPay credit card processing is also built-in with no fixed monthly fee. Simply log into CosmoLex Cloud - anytime, anywhere - to get everything you need to run your entire law practice. Try free today! Lär dig mer om CosmoLex

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
Complete, out-of-the-box-desktop accounting software, with secure cloud and mobile access, for small & medium sized businesses.
Sage 50cloud Accounts offers complete, out-of-the-box-desktop accounting software, with secure cloud and mobile access, for small businesses who want to spend less time on admin and more time on running their business. Try free for 30 days or buy now from £25 per month. Lär dig mer om Sage 50cloud Accounting

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
ERPAG är ett molnbaserat system för ERP som täcker alla affärsprocesser för små och medelstora företag.
ERPAG är ett molnbaserat system för ERP som täcker alla affärsprocesser för små och medelstora företag. Lager- och orderhantering i realtid. Funktioner: Ombeställning, expediering av beställningar, etikettutskrift i molnet, lagerspårning (streckkod, serie, parti). Flera måttenheter. Flera lager. Flera valutor. Flerspråkigt gränssnitt. Sammansatta produkter (materialräkning, satsplockning, variabla artiklar). Hantering på användarnivå. Integrerad fakturerings- och inköpsmodul. Stöd för tillverkning. Lär dig mer om ERPAG

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
Reliable, real-time extended ERP software with lean and agile functionality developed especially for mid-market manufacturing companies
DELMIAworks (formerly IQMS) ERP software provides discrete and process manufacturers with a single solution to manage and monitor the entire manufacturing process. The comprehensive solution allows for a modular and scalable approach while eliminating data silos. DELMIAworks increases cross department visibility and efficiently with a complete real-time manufacturing, accounting, and supply chain system that includes Quality, EDI, WMS, MRP, production/process monitoring and more. Lär dig mer om DELMIAworks

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
Sage 100 is an ERP platform for growing and medium-sized sales and manufacturing companies.
Sage 100 is the right ERP solution for your industry. Sage 100 is an ERP platform for growing and medium-sized sales and manufacturing companies. It is the ERP solution for medium-sized companies that want to design their business processes individually. Sage 100 offers you integrated applications for every company area, which you can easily put together individually. Lär dig mer om Sage 100

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
Bench does your small business books for you. We sync directly with your accounts to deliver tidy, accurate and tax-ready books.
Bench is for small business owners who want to focus on their business, not their bookkeeping. Every month, Bench turns your data into tax-ready financial statements. You can monitor your business's financial health, download your financial statements, and chat with your team any time via the Bench app. And at the end of the year, Bench provides you with everything you (or your CPA) will need to file your taxes. Lär dig mer om Bench

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
Upptäck SAP S/4HANA Cloud, ett komplett ERP-system med inbyggd AI och maskininlärning.
SAP S/4HANA Cloud är ett komplett system för företagsresursplanering (ERP, Enterprise Resource Planning) med inbyggd intelligent teknik som AI, maskininlärning och avancerad analys. Det hjälper företag att anta nya affärsmodeller, hantera snabba verksamhetsförändringar, organisera interna och externa resurser och utnyttja den prediktiva kraften i AI. Dra nytta av en tät, inbyggd integrering mellan processer, ett utvecklat branschdjup och en stabil minnesbaserad datamodell. Lär dig mer om SAP S/4HANA Cloud

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
Fast receipt scanning and easy expense reporting on the go or in the office. Don't settle for standard. Itemize.
Transforming receipts into intelligent data Itemize is an Artificial Intelligence platform that extracts data from receipts, invoices, and other commerce documents. The engine delivers intelligence that automates expense management, enhances accounts payable workflows, and improves compliance functions. Lär dig mer om Itemize

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
Sage Business Cloud Accounting is a simple yet powerful online accounting solution designed for small business owners.
Sage Business Cloud Accounting (formerly Sage One) is an online accounting software that gives you anytime, anywhere access to the most important small business essentials. It has features that help you manage your cashflow and send and track invoices all through the cloud or on the mobile app. See why successful business owners choose Sage | Accounting. Visit our website for a complete list of features. Compatible with Mac/PC, Apple/Android. For a limited time only, try free for 3 months. Lär dig mer om Sage Business Cloud Accounting

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
Synder är bokföringsprogramvara för företagsägare som korrekt registrerar och enkelt stämmer av data från Stripe, PayPal, Shopify osv.
Föreställ dig att ha Shopify- och Amazon-butiker med många olika betalningsportaler som du vill ska vara lätta att stämma av med din QuickBooks eller Xero. Med Synder kan du ha detaljerade transaktion sdata från olika källor anslutna till din e-handelsbutik. Synder tillhandahåller detaljerade transaktioner efter försäljning, skatt, lager med mera och stämmer av dina böcker med ett klick, skapar fakturor automatiskt, ansluter alla försäljningskanaler och betalningsportaler i ett gränssnitt. Gratis provperiod Lär dig mer om Synder

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
Premier is a cloud-based, all-in-one accounting, job costing, project/document/drawing management software voted #1 by Gartners.
Empowering construction firms to work smarter. Premier is an all in one accounting, job cost, project and document management software voted #1 by Gartners. Developed for General Contractors, Construction Management, Design Build, Land Developers, Home-builders & Specialty contractors. Trusted by thousands of companies and rated at the top leader in 2019 & 2018. Focused on delivering a modern and powerful software that is simple to use for end users and easily accessible from anywhere. Lär dig mer om Premier

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
Ideal for SMBs and accountants, Plooto is the fastest way to manage business payments, AP & AR process & receive credit card payments.
Plooto is an all-in-one platform that enables businesses to automate their domestic and international accounts payable and accounts receivable functions by unifying payments, processes, control, and reporting. Get paid as soon as 2 business days with credit cards! Trusted by 6,000+ businesses, the platform also integrates with popular accounting systems such as Xero and QuickBooks to eliminate data entry and automate the reconciliation of bills and invoices. Lär dig mer om Plooto

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
Invoice2go makes it easy to send invoices & estimates, accept online payments and manage your business. Free 30 day trial.
Send professional invoices and estimates with Invoice2go. Try it free for 30 days. Easily create and send custom invoices with a few clicks, accept payments online and manage your business at-a-glance with business insights reporting. Looking for more tools to run your business? Invoice2go also features appointment scheduling, time tracking, expense tracking and more. Try our newest profiles and review features to increase visibility online and earn customer trust. Lär dig mer om Invoice2go

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
Cloud-based cashflow software to streamline finance & accounting, tax assistance & preparation, documentation, expense tracking & more.
Cloud-based cashflow software to streamline finance & accounting, tax assistance & preparation, documentation, expense tracking & more. Lär dig mer om Lendio

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
Mobile and cloud-based automated data entry platform that allows users to upload documents, extract data, auto-publish, and more.
Eliminate manual data entry to simplify your bookkeeping tasks and unlock time savings. Integrates with multiple accounting solutions, including Quickbooks, Xero, Sage, Kashflow, Fuzemetrix and more. Lär dig mer om AutoEntry

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
Öka kontrollen över dina små eller medelstora företag med SAP Business one - en programvara som är utformad för att växa med dig.
SAP Business One är utformad för alla dina små och medelstora företags behov. Applikationen erbjuder ett prisvärt sätt för att hantera hela din verksamhet, från redovisning och ekonomi, inköp, lager, försäljning, kundrelationer och projektledning till drift och personalfrågor. SAP Business One hjälper dig att effektivisera processer och få en bättre inblick i din verksamhet för att hjälpa till att driva lönsam tillväxt. Kostnaden för ditt företag kan beräknas redan idag. Lär dig mer om SAP Business One

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
Industry-leading project accounting, labor management, manufacturing and business intelligence solutions
Deltek Costpoint offers government contractors unparalleled project management, accounting, labor, reporting and compliance features so you get the exact capability you need to increase efficiency and improve profitability. It was built specifically for government contractors and has been adopted by thousands of government contractors and earned the trust of federal agencies and their auditors. Lär dig mer om Deltek Costpoint

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
Spendesk is the 7-in-1 spend management solution that makes accountants' lives easy, and saves days per month on reconciliation.
Spendesk is the 7-in-1 spend management solution that makes accountants' lives easy. Track company spending in detail, capture 95% of receipts on time, and automate the most tedious and repetitive accounting tasks. Spendesk customers report saving at least one week per month on reconciliation, keeping finance teams happy and focused on more important tasks. Empower your teams to do their best work. Trusted by over 2,500 companies, Spendesk is helping businesses everywhere spend smarter. Lär dig mer om Spendesk

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
Rydoo är en världsomspännande lösning för affärsresor och utgifter. Lösningen från början till slut täcker hela din resa. Punkt.
Rydoo är en av de ledande affärsrese- och utgiftslösningarna som automatiserar och effektiviserar processer för företag med hög tillväxt. Rydoo sparar dyrbar tid åt dig. Lösningen befriar företag och deras personal från resandet och avgifter. Från att söka efter flyg och hotell, boka en sittplats på ett tåg eller en taxi från flygplatsen. Lösningen från början till slut täcker hela din resa. Punkt. Lär dig mer om Rydoo

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
Programvara för företagsbudgetering som ger företag den ekonomiska och operativa information som behövs för att fatta bättre beslut.
Förbättra din budgetering, planering och modellering med denna programvara för företagsplanering. De välbekanta Excel-liknande kalkylbladen effektiviserar planeringsprocessen och låter dig se varje rutvärde för att extrahera och dela strategiska insikter. Konfigurerbara alternativ och möjligheten att skapa anpassade beräkningar i din modell ger dig flexibiliteten att anpassa din verksamhet när den växer och förändras. Workday Adaptive Planning är en av ledarna i Gartners 2019 Magic Quadrant för molnbaserade FP&A-lösningar. Lär dig mer om Workday Adaptive Planning

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
Software designed for nonprofits and churches with fund accounting, donor management, giving tracking, reporting, and more.
Over 40,000 high-impact nonprofits and churches choose Aplos Software to overcome the accounting, donor management, communications, contribution tracking, online/mobile giving, and reporting challenges within their organization. Lär dig mer om Aplos

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering