787 resultat
Varför Capterra är gratis
Molnplattform för bokföring och ekonomi. Förkonfigurerade instrumentbrädor ger dig information i realtid om dina viktigaste affärsmått Lär dig mer om NetSuite
Du kommer inte behöva något annat affärssystem. Nyckeltal från hela verksamheten hanteras i realtid för att hjälpa dig att ligga steget före. Påskynda avslutsprocessen och upprätthåll samtidigt efterlevnad av globala redovisningsstandarder. Kapacitet för flera valutor, flera språk och flera skattesatser, med åtkomst 24/7 från alla webbläsare eller enheter. Med den kollektiva kunskapen om över 24 000 implementeringar ger NetSuite dig erfarenheten, verktygen och självförtroendet att expandera till nya marknader och affärsmodeller Lär dig mer om NetSuite

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
Yokoy automatiserar företagets kostnads- och kreditkortsprocesser. Kontrollera endast specialfall manuellt, vår AI gör resten. Lär dig mer om Yokoy
Yokoy är den allt-i-ett-lösning för hantering av utgifter som du letat efter! Med hjälp av artificiell intelligens automatiserar Yokoy utgiftshantering för medelstora och stora företag. Utgiftshantering, fakturahantering, smarta företagskort och prenumerationshantering kombineras i en enda intuitiv plattform. Dina fördelar: - spara tid - spara pengar - återkräva moms automatiskt - förebyggande av bedrägerier - Fullständig automatisering, inte bara digitalisering - Individualiserade, företagsspecifika processflöden - Integrerat i ditt befintliga systemlandskap Lär dig mer om Yokoy

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
Öka kontrollen över dina små eller medelstora företag med SAP Business one - en programvara som är utformad för att växa med dig. Lär dig mer om SAP Business One
SAP Business One är utformad för alla dina små och medelstora företags behov. Applikationen erbjuder ett prisvärt sätt för att hantera hela din verksamhet, från redovisning och ekonomi, inköp, lager, försäljning, kundrelationer och projektledning till drift och personalfrågor. SAP Business One hjälper dig att effektivisera processer och få en bättre inblick i din verksamhet för att hjälpa till att driva lönsam tillväxt. Kostnaden för ditt företag kan beräknas redan idag. Lär dig mer om SAP Business One

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
Enkel, lättanvänd redovisningsprogramvara som hjälper dig att hantera din företagsekonomi på ett smart sätt! Lär dig mer om Zoho Books
Zoho Books är en webbaserad bokföringsprogramvara som gör att du enkelt kan hantera pengarna som flödar in och ut ur ditt företag. Hantera dina kunder och fakturor samtidigt som du håller koll på utgifterna. Registrera, övervaka och stäm av bankkonton och transaktioner och samarbeta med din revisor i realtid. Viktigast av allt är att Zoho Books hjälper dig att fatta bättre, mer välgrundade beslut och hålla koll på ditt företag. Lär dig mer om Zoho Books

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
Odoo Accounting erbjuder banksynkronisering, automatiska fakturor, hantering av återkommande fakturor, avstämningar med mera. Lär dig mer om Odoo
Odoo Accounting hjälper dig att enkelt hantera din dagliga redovisning och har en global översikt över företagets tillstånd. Appsviten erbjuder ett brett utbud av finansiella rapporter och verktyg som dubbel bokföring, kundreskontra och leverantörsreskontra, hantering av flera valutor, skatteberäkning, automatisk bankimport, metoder för periodisering och kontanter och mycket mer. Lär dig mer om Odoo

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
Enterprise-level data tool for Excel & Power BI users to automate Excel-based financial controlling, planning and forecasting. Lär dig mer om Abylon Rapid Planning
Abylon Rapid Planning is an Excel add-on that automates and simplifies financial controlling, planning and forecasting. With Rapid Planning, all your data is automatically validated (within Excel), access right management and collaboration is simplified, while the templates can be edited by the business users themselves. Yet, all these new features are available while still using a well-known UI. Empower your Excel and Power BI to be more than just tools for reporting and data visualization! Lär dig mer om Abylon Rapid Planning

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
En av de ledande redovisningsprogramvarorna för småföretag. Omedelbar åtkomst till kund-, leverantörs- och medarbetarinformation.
QuickBooks Desktop Enterprise (upp till 40 % rabatt) är den mest kraftfulla lösningen för redovisning och företagsledning, gjord för små till medelstora produktbaserade företag. Funktionerna inkluderar lagerhantering, anpassningsbara rapporter, orderhantering, arbetskostnadsberäkning, avancerade priskontroller, finansiella instrumentbrädor i realtid och avancerade verktyg för att hantera personal och betalningar. Enterprise tillåter upp till 40 användare och har över 200 tredjepartsintegrationer som hjälper till att leverera ytterligare meningsfulla funktioner. Lär dig mer om QuickBooks Desktop Enterprise

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
QuickBooks Online is a small business accounting software and app that allows you to manage your business anywhere, anytime.
QuickBooks Online is a small business accounting software and app that allows you to manage your business anywhere, anytime. Used by over 4.5 million customers, QuickBooks provides smart tools for your business, yet is easy to use. You can organize your books, manage expenses, send invoices, track inventory, and even run payroll. With QuickBooks Online, you can get organized, save time, and even get paid fast by adding payment features. Best of all, you can try it for free for 30 days. Lär dig mer om Quickbooks Online

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
En enkel fakturerings- och redovisningslösning från 7,50 USD/månad (de första tre månaderna). Bli en av de 24 miljoner människor som redan har använt FreshBooks.
FreshBooks bokföring säkerställer att dina affärsbeslut baseras på faktiska affärsdata och insikter. Avsätt tillräckligt med tid för deklaration, ta reda på kostnaderna för att driva ditt företag, ta reda på om du har pengar för att anställa och förutse dina intäkter på ett säkert sätt. Prova gratis i 30 dagar, inget kreditkort krävs. Lär dig mer om FreshBooks

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
Beautiful cloud-hosted online accounting software for small businesses. Accessible anytime, anywhere.
Award-winning online accounting software designed for small business owners and accountants. Available on any computer or mobile device with an internet connection. Business finances and cashflow are updated in real time. Imports transactions from bank accounts. Unlimited user logins. Integrates with over 1,000 3rd-party business applications. Supports multiple currencies. Data is accessible through a single ledger, allowing accountants and clients to collaborate around finances. Lär dig mer om Xero

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
All-in-one software for tax preparers, accountants and bookkeepers. Run your practice from a single, integrated hub.
All-in-one software for tax preparers, accountants and bookkeepers. Perfect for growing your business: stop paying a dozen tools and run your practice from a single, integrated hub. Automated workflows, user-friendly client portal, customizable CRM, unlimited and secure file storage, e-signatures, messaging & more at the price of one app. Lär dig mer om TaxDome

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
SAP Concur takes you beyond automation to a completely connected spend management solution that grows with your business
SAP Concur takes companies of all sizes and stages beyond automation to a completely connected spend management solution encompassing travel, expense, vendor invoice, compliance and risk. Our global expertise, industry-leading innovation and dynamic ecosystem of diverse partners and applications unlock powerful insights that help businesses reduce complexity and see spending clearly, so they can manage it proactively. Lär dig mer om SAP Concur

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
Comprehensive DMS software for independent auto dealers with inventory tracking, customer database, credit reporting and forms.
Serving over 22,000 dealers, DealerCenter is the top-rated dealer management solution in the industry. DealerCenter centralizes your entire operation, making it easy to manage your dealership. Whether cash deals, Buy Here Pay Here or outside finance, DealerCenter has all the contracts and paperwork you need to get deals done quickly and accurately. DealerCenter also offers hosted websites, complete CRM, credit reports, auction run lists, powerful mobile solution and much more! Lär dig mer om DealerCenter

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
Accounting tool that provides multi-monitor support and past due stamps through improved cash flow.
Accounting tool that provides multi-monitor support and past due stamps through improved cash flow.

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
Wave offers small business owners real double-entry accounting that is integrated with the rest of Wave's solutions, 100% free!
Wave offers 100% free, real double-entry accounting for small businesses. As a cloud-based software, Wave allows you to access your data from anywhere, add unlimited collaborators and work on all of your businesses from a single login. Wave eliminates data-entry and puts the financial reports you need at your fingers tips, allowing you to spend more time doing what you love. Your accounting is also seamlessly integrated with invoicing, receipt scanning, payment processing and payroll. Lär dig mer om Wave Accounting

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
Brokermint gör det möjligt för både agenter och mäklare att enkelt och smidigt hantera alla aspekter av sina fastighetsnoteringar, kunder, provisioner och andra backoffice-uppgifter snabbt, enkelt och effektivt. Med funktioner för e-signaturer, inbyggda tillståndsformulär, agentutdrag, rapportmallar, onboarding av agenter, provisionsspårning och mycket mer kan chefer enkelt organisera och centralisera uppgifter samtidigt som produktiviteten maximeras. Lär dig mer om Brokermint

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
Eliminate the stress and complexity of HR administration for you and your employees.
Zenefits is a SaaS cloud-based HR platform that helps small and mid-sized companies empower their workforce, manage change and stay compliant. Zenefits' People Platform delivers the most comprehensive, intuitive HR experience in the market. Its HR, Benefits, Payroll and Performance apps combine with advisory services and integrated partner apps to radically simplify HR administration reducing paperwork and complexity so companies can focus on starting, running and growing their businesses. Lär dig mer om Zenefits

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
QuickBooks is an end-to-end accounting software that can grow with your business.
QuickBooks Online Advanced is a cloud-based, all-in-one, accounting and business hub solution, designed for growing, small to mid-sized businesses. Get performance reporting with highly customizable tracking tools, automated workflows, and real-time revenue and cash flow management dashboards. Seamlessly integrate best-in-class Premium Apps like Salesforce and HubSpot (CRM), Bill.com (accounts payable), DocuSign, LeanLaw & more to expand your capabilities as your business needs grow. Lär dig mer om QuickBooks Online Advanced

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
BigTime is the engine empowering the greatest accounting firms on the planet to budget, track & bill their most important asset: time.
Accounting firms need more than just a timesheet. They need a system that unifies budgeting, project planning/execution, team communication, task management, resource management, invoicing and project financials. BigTime gives you the tools your team needs to deliver billable work on time and on budget, giving our customers an average improvement of 25% in gross margins and a substantial increase in expansion and referral revenue. "We didn't have to compromise or change the way we operated." Lär dig mer om BigTime

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
KidKare is a childcare management software that saves you time & money while caring for children. It ensures compliance with the USDA.
KidKare by Minute Menu is a childcare management software that allows you to save time and money while caring for your children. We have spent the last 25 years building a robust CACFP application to streamline the claim process while ensuring compliance with USDA requirements. In addition to the food program, KidKare offers accounting software to help home childcare providers manage their business. Lär dig mer om KidKare

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
Integrated accounting, reporting, time & expense tracking, and billing software for professional services firms.
Core centralizes professional services firms' accounting and project data on one beautiful cloud platform. By combining accounting, billing, time and expense tracking, and project management tools, Core makes it easier to run your business more profitably. It organizes information, automates repetitive tasks, and allows you to spend more time providing services to your clients instead of managing internal processes. Lär dig mer om BQE Core Suite

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
Project-based solution for PS firms that combines project accounting, resource management, project mgmt, time/expense and client mgt.
Deltek Vision is a project-based solution for professional services firms that combines project accounting, resource management, project management, time/expense management and client management in one product. Deltek Vision is a web-based solution available for cloud or on-premises deployment. Lär dig mer om Deltek Vision

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
Cin7 is a highly configurable inventory and order management solution for scaling product sellers.
Whether your business is preparing for growth or struggling with operations, Cin7 is a highly configurable inventory and order management solution for scaling product sellers. No other system can handle your unique operational requirements as easily and cost effectively as Cin7. With over 700 integrations, Cin7 is built to manage complex combinations of B2B and D2C sales channels, warehouses, 3PLs, and EDI connections. Our team will design and implement the best solution for your business. Lär dig mer om Cin7

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
En molnbaserad plattform för spårning av projekttid för att få omedelbar insyn i faktureringsbara timmar, resurser, kunder, projekt och fakturering
Replicons lösning för spårning för projekttid anpassar hela arbetsflödet för kundfakturering till en enad plattform. Din organisation får hjälp att optimera tjänsteleveransen genom att ge din verksamhet fullständig insyn i kundprojektens utveckling, maximera användningen med realtidsövervakning av resurser och förbättra din fakturering genom att få kontroll över alla kunder och information om spårning av projekttid. Betrodd av över 7 800 kunder: SAS, NSC, NTT, Facebook, Publicis, USDA, Omnicom, Moodys Lär dig mer om Replicon

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
Simplify the audit process while improving the client experience through automated PBC request list and document management.
Suralink is the leader in PBC request list management, helping accounting firms simplify the audit documentation process while improving the client experience. Our cloud-based application integrates a dynamic PBC request list and assignment workflow with a secure file hosting platform to give clients access to an easy-to-use, all-in-one portal. Our technology and industry expertise help more than 400 of the leading firms in North America and the UK ensure a simpler, more secure audit process. Lär dig mer om Suralink

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
Samarbeta i projekt, följ upp tid, hantera utgifter och fakturera dina kunder. Tillgänglig i molnet och från alla enheter.
Avaza är en allt i ett-lösning för projektledning, resursplanering, tidsuppföljning, hantering av utgifter, offerter och fakturor. Team av alla storlekar, från frilansare till storföretag, kommer att älska den tack vare den enkla och intuitiva designen med kraftfulla funktioner. Du kan arbeta med projekt, följa upp tid, hantera utgifter och fakturera dina kunder på ett och samma ställe. Tillgänglig i molnet och från alla enheter. Lär dig mer om Avaza

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
Skicka fakturor för projekt och kundutgifter, ta emot betalningar och håll snabbt och effektivt koll på din verksamhets övergripande hälsa
Skicka fakturor för projekt och kundutgifter, ta emot betalningar och håll snabbt och effektivt koll på din verksamhets övergripande hälsa

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
The #1 Accounting Software and Financial Management Solution. Built for Finance by Finance
Sage Intacct helps CFOs access integrated management and financial reports across their business entities in minutes not days to grow and drive their business. Sage Intacct is a financial management product that allows your growing mid-sized business to go further, faster with the core financials you need to automate your most important processes, reduce your reliance on spreadsheets, and give you greater visibility into your business performance. Lär dig mer om Sage Intacct

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
Rental property and personal finances management solution with tenant information tracking, income management, and expense tracking.
Rental property and personal finances management solution with tenant information tracking, income management, and expense tracking.

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
CosmoLex is the only cloud-based, total practice management, billing, and accounting system (no QuickBooks® required).
Thousands of law firms have switched to CosmoLex - the only cloud-based, law practice management software with built-in, compliant legal accounting (no QuickBooks needed). CosmoLex eliminates the struggle of juggling separate systems for law practice management, billing, and accounting. LawPay credit card processing is also built-in with no fixed monthly fee. Simply log into CosmoLex Cloud - anytime, anywhere - to get everything you need to run your entire law practice. Try free today! Lär dig mer om CosmoLex

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
Reliable, real-time extended ERP software with lean and agile functionality developed especially for mid-market manufacturing companies
DELMIAworks (formerly IQMS) ERP software provides discrete and process manufacturers with a single solution to manage and monitor the entire manufacturing process. The comprehensive solution allows for a modular and scalable approach while eliminating data silos. DELMIAworks increases cross department visibility and efficiently with a complete real-time manufacturing, accounting, and supply chain system that includes Quality, EDI, WMS, MRP, production/process monitoring and more. Lär dig mer om DELMIAworks

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
Sage 100cloud is an ERP platform for growing and medium-sized distributors and manufacturers.
With more than 30 years as a market-leader, Sage 100cloud is among the most stable and feature-rich business management solutions for mid-sized manufacturers, distributors, and service businesses today. Built for security and compliance, Sage 100cloud is a trusted solution for managing complexities associated with growth. Thanks to its business objects framework, Web APIs, and Office 365 connectivity, Sage 100cloud can be easily customized to meet the unique needs of businesses. Lär dig mer om Sage 100cloud

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
Fast receipt scanning and easy expense reporting on the go or in the office. Don't settle for standard. Itemize.
Transforming receipts into intelligent data Itemize is an Artificial Intelligence platform that extracts data from receipts, invoices, and other commerce documents. The engine delivers intelligence that automates expense management, enhances accounts payable workflows, and improves compliance functions. Lär dig mer om Itemize

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
Affordable, easy, yet powerful accounting for small business owners and their accountants. Streamline your money management.
Easy, yet powerful accounting for American business owners. You choose your accounting method: Cash-basis, modified cash basis or accrual accounting. Basic Accounting features ($15/mo): Pay and Print unlimited 1099s and 1096's, create and mail invoices, record payments, track unpaid invoices & import bank transactions (most major banks supported). Premium Accounting ($25/mo) includes everything in Basic +custom invoices, estimates, bank reconciliation, recurring invoices, and more! Lär dig mer om Patriot Accounting

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
Bench does your small business books for you. We sync directly with your accounts to deliver tidy, accurate and tax-ready books.
Bench is for small business owners who want to focus on their business, not their bookkeeping. Every month, Bench turns your data into tax-ready financial statements. You can monitor your business's financial health, download your financial statements, and chat with your team any time via the Bench app. And at the end of the year, Bench provides you with everything you (or your CPA) will need to file your taxes. Lär dig mer om Bench

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
ERPAG är ett molnbaserat system för ERP som täcker alla affärsprocesser för små och medelstora företag.
ERPAG är ett molnbaserat system för ERP som täcker alla affärsprocesser för små och medelstora företag. Lager- och orderhantering i realtid. Funktioner: Ombeställning, expediering av beställningar, etikettutskrift i molnet, lagerspårning (streckkod, serie, parti). Flera måttenheter. Flera lager. Flera valutor. Flerspråkigt gränssnitt. Sammansatta produkter (materialräkning, satsplockning, variabla artiklar). Hantering på användarnivå. Integrerad fakturerings- och inköpsmodul. Stöd för tillverkning. Lär dig mer om ERPAG

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
Complete, out-of-the-box-desktop accounting software, with secure cloud and mobile access, for small & medium sized businesses.
Sage 50cloud Accounts offers complete, out-of-the-box-desktop accounting software, with secure cloud and mobile access, for small businesses who want to spend less time on admin and more time on running their business. Try free for 30 days or buy now from £25 per month. Lär dig mer om Sage 50cloud

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
Lämplig för företag inom detaljhandels-, grossist-, tillverknings- och livsmedelsektorer som har krav på lagerhållningsnivåer
Integrerat med QuickBooks Online och Xero, lämpligt för små till medelstora företag inom detaljhandels-, grossist-, tillverknings- och livsmedelssektorer som har krav för att hantera lagernivåer. Lösningen täcker hela affärscykeln inom lagerhantering. Shopify, Magento, Amazon och eBay återförsäljare integrerar DEAR-system för att inte bara hantera sina lager. DEAR Inventory tillhandahåller funktioner som ger dig information som du behöver för att hantera kostnader och maximera lönsamheten. Lär dig mer om DEAR Systems

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
Synder är bokföringsprogramvara för företagsägare som korrekt registrerar och enkelt stämmer av data från Stripe, PayPal, Shopify osv.
Föreställ dig att ha Shopify- och Amazon-butiker med många olika betalningsportaler som du vill ska vara lätta att stämma av med din QuickBooks eller Xero. Med Synder kan du ha detaljerade transaktionsdata från olika källor anslutna till din e-handelsbutik. Synder tillhandahåller detaljerade transaktioner efter försäljning, skatt, lager med mera och stämmer av dina böcker med ett klick, skapar fakturor automatiskt, ansluter alla försäljningskanaler och betalningsportaler i ett gränssnitt. Gratis provperiod Lär dig mer om Synder

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
Cloud-based bookkeeping tool to streamline finance & accounting, tax assistance & preparation, documentation, expense tracking & more.
Cloud-based bookkeeping tool to streamline finance & accounting, tax assistance & preparation, documentation, expense tracking & more.

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
Ideal for SMBs and accountants, Plooto is the fastest way to manage business payments, AP & AR process & receive credit card payments.
Plooto is an all-in-one platform that enables businesses to automate their domestic and international accounts payable and accounts receivable functions by unifying payments, processes, control, and reporting. Get paid as soon as 2 business days with credit cards! Trusted by 6,000+ businesses, the platform also integrates with popular accounting systems such as Xero and QuickBooks to eliminate data entry and automate the reconciliation of bills and invoices. Lär dig mer om Plooto

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
Industry-leading project accounting, labor management, manufacturing and business intelligence solutions
Deltek Costpoint offers government contractors unparalleled project management, accounting, labor, reporting and compliance features so you get the exact capability you need to increase efficiency and improve profitability. It was built specifically for government contractors and has been adopted by thousands of government contractors and earned the trust of federal agencies and their auditors. Lär dig mer om Deltek Costpoint

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
Mobile and cloud-based automated data entry platform that allows users to upload documents, extract data, auto-publish, and more.
Eliminate manual data entry to simplify your bookkeeping tasks and unlock time savings. Integrates with multiple accounting solutions, including Quickbooks, Xero, Sage, Kashflow, Fuzemetrix and more.

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
Sage | Accounting is a simple yet powerful online accounting solution designed for small business owners.
Sage | Accounting (formerly Sage One) is an online accounting software that gives you anytime, anywhere access to the most important small business essentials. It has features that help you manage your cashflow and send and track invoices all through the cloud or on the mobile app. See why successful business owners choose Sage | Accounting. Visit our website for a complete list of features. Compatible with Mac/PC, Apple/Android. For a limited time only, try free for 3 months. Lär dig mer om Sage Business Cloud Accounting

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
SAP Cloud ERP SaaS combines financial, management accounting and profitability data into a universal journal for one source of truth.
SAP Cloud ERP SaaS suites simplify accounting and financial close processes. Business can combine financial and management accounting and profitability data into one universal journal for a single source of truth. Analysts can close books in real time, improve compliance and control, and reduce closing, while drilling down on reports by any dimension. Accurately forecast cash flow, manage liquidity, and mitigate risk with integrated cash flows, transactions, commodity positions and market data, Lär dig mer om SAP ERP

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
Rydoo är en världsomspännande lösning för affärsresor och utgifter. Lösningen från början till slut täcker hela din resa. Punkt.
Rydoo är en av de ledande affärsrese- och utgiftslösningarna som automatiserar och effektiviserar processer för företag med hög tillväxt. Rydoo sparar dyrbar tid åt dig. Lösningen befriar företag och deras personal från resandet och avgifter. Från att söka efter flyg och hotell, boka en sittplats på ett tåg eller en taxi från flygplatsen. Lösningen från början till slut täcker hela din resa. Punkt. Lär dig mer om Rydoo

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
Programvara för företagsbudgetering som ger företag den ekonomiska och operativa information som behövs för att fatta bättre beslut.
Förbättra din budgetering, planering och modellering med denna programvara för företagsplanering. De välbekanta Excel-liknande kalkylbladen effektiviserar planeringsprocessen och låter dig se varje rutvärde för att extrahera och dela strategiska insikter. Konfigurerbara alternativ och möjligheten att skapa anpassade beräkningar i din modell ger dig flexibiliteten att anpassa din verksamhet när den växer och förändras. Workday Adaptive Planning är en av ledarna i Gartners 2019 Magic Quadrant för molnbaserade FP&A-lösningar. Lär dig mer om Adaptive Planning

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
Software designed for nonprofits and churches with fund accounting, contact management, giving tracking, reporting, and more.
Cyber Monday Sale / 75% Off 6 Months! Now through 12/2/21. Over 40,000 high-impact nonprofits and churches choose Aplos Software to overcome the accounting, contact management, communications, contribution tracking, online/mobile giving, and reporting challenges within their organization. Lär dig mer om Aplos

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
Financial Edge NXT delivers complete fund accounting features so you can streamline financial processes and demonstrate accountability.
Financial Edge NXT delivers intuitive cloud fund accounting software designed specifically to meet the needs of nonprofits and government entities. It's advanced technology with powerful reporting tools to help your accounting team drive efficiency, transparency, and financial stewardship while enabling you to seamlessly manage transactions, eliminate manual processes, and securely share information instantly. Track and report financial activity from any device, anywhere with 24/7 accessibility. Lär dig mer om Blackbaud Financial Edge NXT

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering
Free Business, Accounting and Inventory Management App for Small and Medium Indian Businesses. Available on Mobile and Desktop Versions
Vyapar is the only Business Accounting, Invoicing & Inventory app made for small Indian Business, that lets you manage, invoices/receipts, estimates, payments, inventory and clients. An ideal solution fulfilling all your Business Accounting needs. It is a GST app. Works perfectly OFFLINE. With this business accounting app, you can create and share GST compliant invoices and tally them, generate accurate financial reports, automatically calculate taxes, that help you file GST tax returns. Lär dig mer om Vyapar

Funktioner

  • Kundfordringar
  • Fakturering
  • Fondredovisning
  • Inköpsorderhantering
  • Ideella organisationer
  • Skattehantering