I 18 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara
Jämförelse av Certainly och Boost.AI
Capterra tillhandahåller objektivt, oberoende undersökningsmaterial och recensioner från verifierade användare. När du besöker en leverantör via våra länkar kan vi tjäna en förmedlingspremie.
Läs mer
Capterra tillhandahåller objektivt, oberoende undersökningsmaterial och recensioner från verifierade användare. När du besöker en leverantör via våra länkar kan vi tjäna en förmedlingspremie.
Läs mer
Levereras inte av leverantören
50 000,00 US$/år
Alla företag som måste erbjuda kundservice kan ha stor nytta av en AI-chattrobot. Från e-handel och webbutiker till alla organisationer som vill förbättra sin online-kundservice.
Bankverksamhet, finansiella tjänster, försäkring, telekommunikationer, allmännyttiga tjänster, den offentliga sektorn, e-handel, energi, internt stöd, HR och myndigheter
- API
- Anpassningsbar branding
- Avsiktligt erkännande
- Chatt och meddelanden
- För utvecklare
- Kundchatt i realtid
- Kundtjänstanalys
- Kundupplevelseshantering
- Rapportering och statistik
- Real-Time Data
- API
- Anpassningsbar branding
- Avsiktligt erkännande
- Chatt och meddelanden
- För utvecklare
- Kundchatt i realtid
- Kundtjänstanalys
- Kundupplevelseshantering
- Rapportering och statistik
- Real-Time Data
- Molnbaserad
- På plats
- Molnbaserad
- På plats
- I person
- Live online
- Webinarier
- Dokumentation
- Videor
- I person
- Live online
- Webinarier
- Dokumentation
- Videor
- E-post / Kundtjänst
- Vanliga frågor / Forum
- Baskunskap
- Telefonsupport
- 24/7 (Live-support)
- Chatt
- E-post / Kundtjänst
- Vanliga frågor / Forum
- Baskunskap
- Telefonsupport
- 24/7 (Live-support)
- Chatt