I 18 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara
Jämförelse av SeamlessDesk och ManageEngine ServiceDesk Plus
Capterra tillhandahåller objektivt, oberoende undersökningsmaterial och recensioner från verifierade användare. När du besöker en leverantör via våra länkar kan vi tjäna en förmedlingspremie.
Läs mer
Capterra tillhandahåller objektivt, oberoende undersökningsmaterial och recensioner från verifierade användare. När du besöker en leverantör via våra länkar kan vi tjäna en förmedlingspremie.
Läs mer
25,00 US$/månad
16,00 US$/månad
SeamlessDesk har utformats speciellt för interna IT-avdelningar, så att de kan svara på ärenden, hantera tillgångar och publicera supportartiklar. SD med organisationer i alla branscher.
Den här programvara är lättanvänd och passar därför små och medelstora företag men har samtidigt de kraftfulla funktioner som de största företagen kräver. Mer än 100 000 företag runt om i världen förlitar på att den här produkten för att hantera sina IT-tjänster.
- Användarhantering
- Dokumenthantering
- IT-tillgångsspårning
- Makron / mallade svar
- Problemhantering
- Rapportering och statistik
- Statusspårning
- Stöd för biljetthantering
- Tillgångsspårning
- Varningar / Meddelanden
- Användarhantering
- Dokumenthantering
- IT-tillgångsspårning
- Makron / mallade svar
- Problemhantering
- Rapportering och statistik
- Statusspårning
- Stöd för biljetthantering
- Tillgångsspårning
- Varningar / Meddelanden
- Molnbaserad
- På plats
- Molnbaserad
- På plats
- I person
- Live online
- Webinarier
- Dokumentation
- Videor
- I person
- Live online
- Webinarier
- Dokumentation
- Videor
- E-post / Kundtjänst
- Vanliga frågor / Forum
- Baskunskap
- Telefonsupport
- 24/7 (Live-support)
- Chatt
- E-post / Kundtjänst
- Vanliga frågor / Forum
- Baskunskap
- Telefonsupport
- 24/7 (Live-support)
- Chatt