I 18 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara
Jämförelse av SeamlessDesk och Zoho Desk
Capterra tillhandahåller objektivt, oberoende undersökningsmaterial och recensioner från verifierade användare. När du besöker en leverantör via våra länkar kan vi tjäna en förmedlingspremie.
Läs mer
Capterra tillhandahåller objektivt, oberoende undersökningsmaterial och recensioner från verifierade användare. När du besöker en leverantör via våra länkar kan vi tjäna en förmedlingspremie.
Läs mer
25,00 US$/månad
20,00 US$/månad
Totalt
4,6
(30)
Totalt
4,5
(2 200)
SeamlessDesk har utformats speciellt för interna IT-avdelningar, så att de kan svara på ärenden, hantera tillgångar och publicera supportartiklar. SD med organisationer i alla branscher.
Zoho Desk är mest fördelaktigt för kundfokuserade företag med passionerade serviceteam och en stor mängd frekventa kundinteraktioner. Den kan anpassas till alla storlekar och passar många nischer.
- Användarhantering
- Dokumenthantering
- Dra och släpp
- Makron / mallade svar
- Problemhantering
- Rapportering och statistik
- Real-Time Data
- Stöd för biljetthantering
- Uppgiftshantering
- Varningar / Meddelanden
- Användarhantering
- Dokumenthantering
- Dra och släpp
- Makron / mallade svar
- Problemhantering
- Rapportering och statistik
- Real-Time Data
- Stöd för biljetthantering
- Uppgiftshantering
- Varningar / Meddelanden
- Molnbaserad
- På plats
- Molnbaserad
- På plats
- I person
- Live online
- Webinarier
- Dokumentation
- Videor
- I person
- Live online
- Webinarier
- Dokumentation
- Videor
- E-post / Kundtjänst
- Vanliga frågor / Forum
- Baskunskap
- Telefonsupport
- 24/7 (Live-support)
- Chatt
- E-post / Kundtjänst
- Vanliga frågor / Forum
- Baskunskap
- Telefonsupport
- 24/7 (Live-support)
- Chatt