I 18 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara
Jämförelse av Zendesk Suite och Zoho BugTracker
Capterra tillhandahåller objektivt, oberoende undersökningsmaterial och recensioner från verifierade användare. När du besöker en leverantör via våra länkar kan vi tjäna en förmedlingspremie.
Läs mer
Capterra tillhandahåller objektivt, oberoende undersökningsmaterial och recensioner från verifierade användare. När du besöker en leverantör via våra länkar kan vi tjäna en förmedlingspremie.
Läs mer
55,00 US$/månad
4,50 US$/månad
Totalt
4,4
(4 022)
Totalt
4,7
(173)
Från nystartade företag till Fortune 500-företag förlitar sig över 200 000 kunder på Zendesk för sina kundsupportbehov.
Ställ in automatiska meddelanden, affärsregler och anpassade arbetsflöden för att följa upp och lösa buggar snabbare. Den hjälper dem att samarbeta, logga och fixa problem och visa framsteg med rapporter.
- API
- Anpassningsbara rapporter
- Arbetsflödeshantering
- Dra och släpp
- Problemhantering
- Problemspårning
- Rapportering och statistik
- Uppgiftshantering
- Varningar / Meddelanden
- Verifieringskedja
- API
- Anpassningsbara rapporter
- Arbetsflödeshantering
- Dra och släpp
- Problemhantering
- Problemspårning
- Rapportering och statistik
- Uppgiftshantering
- Varningar / Meddelanden
- Verifieringskedja
- Molnbaserad
- På plats
- Molnbaserad
- På plats
- I person
- Live online
- Webinarier
- Dokumentation
- Videor
- I person
- Live online
- Webinarier
- Dokumentation
- Videor
- E-post / Kundtjänst
- Vanliga frågor / Forum
- Baskunskap
- Telefonsupport
- 24/7 (Live-support)
- Chatt
- E-post / Kundtjänst
- Vanliga frågor / Forum
- Baskunskap
- Telefonsupport
- 24/7 (Live-support)
- Chatt