I 18 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara
Jämförelse av Freshchat och OneSignal
Capterra tillhandahåller objektivt, oberoende undersökningsmaterial och recensioner från verifierade användare. När du besöker en leverantör via våra länkar kan vi tjäna en förmedlingspremie.
Läs mer
Capterra tillhandahåller objektivt, oberoende undersökningsmaterial och recensioner från verifierade användare. När du besöker en leverantör via våra länkar kan vi tjäna en förmedlingspremie.
Läs mer
1 799,00 INR/månad
9,00 US$/månad
Freshchats målmarknad består av sälj-, kundtjänst- och marknadsföringsteam från SaaS- och e-handelsföretag med upp till 50 teammedlemmar som använder produkten.
OneSignal vänder sig till företag som i första hand riktar sig till mobil användning och som vill utnyttja modern teknik för kundmeddelanden för tillväxt och transaktionsmeddelanden.
- API
- Anpassningsbar branding
- CRM
- Dra och släpp
- Kundhistorik
- Kundupplevelseshantering
- Rapportering och statistik
- Real-Time Analytics
- Real-Time Data
- Varningar / Meddelanden
- API
- Anpassningsbar branding
- CRM
- Dra och släpp
- Kundhistorik
- Kundupplevelseshantering
- Rapportering och statistik
- Real-Time Analytics
- Real-Time Data
- Varningar / Meddelanden
- Molnbaserad
- På plats
- Molnbaserad
- På plats
- I person
- Live online
- Webinarier
- Dokumentation
- Videor
- I person
- Live online
- Webinarier
- Dokumentation
- Videor
- E-post / Kundtjänst
- Vanliga frågor / Forum
- Baskunskap
- Telefonsupport
- 24/7 (Live-support)
- Chatt
- E-post / Kundtjänst
- Vanliga frågor / Forum
- Baskunskap
- Telefonsupport
- 24/7 (Live-support)
- Chatt