I 18 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara
Jämförelse av Freshdesk och Squaretalk
Capterra tillhandahåller objektivt, oberoende undersökningsmaterial och recensioner från verifierade användare. När du besöker en leverantör via våra länkar kan vi tjäna en förmedlingspremie.
Läs mer
Capterra tillhandahåller objektivt, oberoende undersökningsmaterial och recensioner från verifierade användare. När du besöker en leverantör via våra länkar kan vi tjäna en förmedlingspremie.
Läs mer
15,00 US$/månad
25,00 US$/månad
Totalt
4,5 (3 365)Totalt
4,9 (89)
Företag av alla storlekar över hela världen förlitar sig på Freshdesk för att erbjuda en enastående kundservice.
Perfekt för kommunikationscenter för utkontraktering av affärsprocesser (business process outsourcing, BPO) och stora varumärken med proaktiva retentions- och säljteam, handlare, telemarketers, marknadsundersökare, försäkringsagenter, finansiella rådgivare med mera.
- API
- Anpassningsbara rapporter
- Arbetsflödeshantering
- Automatisk uppringare
- Chatt och meddelanden
- Problemhantering
- Rapportering och statistik
- Samtalsdirigering
- Varningar / Meddelanden
- Övervakning
- API
- Anpassningsbara rapporter
- Arbetsflödeshantering
- Automatisk uppringare
- Chatt och meddelanden
- Problemhantering
- Rapportering och statistik
- Samtalsdirigering
- Varningar / Meddelanden
- Övervakning
- Molnbaserad
- På plats
- Molnbaserad
- På plats
- Live online
- Webinarier
- Dokumentation
- Videor
- Live online
- Webinarier
- Dokumentation
- Videor
- E-post / Kundtjänst
- Vanliga frågor / Forum
- Baskunskap
- Telefonsupport
- 24/7 (Live-support)
- Chatt
- E-post / Kundtjänst
- Vanliga frågor / Forum
- Baskunskap
- Telefonsupport
- 24/7 (Live-support)
- Chatt